A Webshopkészítés 3.0 oktatóanyag megtanít hogyan készíts működő saját webáruházat a wordpress-szel.

Erdélyi Norbert

Erdélyi Norbert

a netjet.hu szerzője

Ne ijedj meg, de…

nagyon könnyű elrontani a webshopodat. Tudod miért?

mert a vevő teljesen másképp látja a shopodat, mint te.

Ami szerinted a legjobb ajánlat, arra ő még rákeres a neten…

Ami neked egyértelmű szállítási díj, azt ő hiába keresi az oldalon…

Ami a te dédelgetett céglogód és szlogened,
azt ő simán továbbgördíti…

Az új WordPress Webshop III. Oktatóanyag megtanít olyan webshopot készíteni, amit szeretni fognak a vevőid.

Mit tanulhatsz meg az új Webshop III. Oktatóanyagból?

Azokat a bevált megoldásokat mutatom, amik a leggyorsabban eljuttatnak egy működő saját webáruházig.

Minden ezzel a 3 lépéssel kezdődik:

Hogyan állítsd be a Woocommerce webshopot, hogy megfeleljen az értékesítési céljaidnak?

Hogyan tudod az összes termékedet feltölteni a webshopodba? Hogyan add meg az árat, hogyan időzíts hozzá akciós árat?  Hogyan állíts be “kapcsolódó termékeket” hogy megnöveld a kosárértéket?  Hogyan állítsd be, hogy a vevő termék opciókat tudjon kiválasztani (pl: szín, méret, stb) Hogyan állítsd be, vagy kösd rendelési értékhez a kiszállítási díjat? Hogyan állítsd be, hogy mennyi van készleten a termékedből

Az oktatóanyagból kiderül, hogyan hozz létre akciós árakat kuponokkal és hogyan rendeld ezeket hozzá a termékeidhez. Hogyan határozd meg, hogy a kupon %-os, vagy fix összegű kedvezményre, vagy épp ingyenes kiszállításra jogosítson? Hogyan állíts be fizetési, szállítási opciókat? Hogyan állítsd be, hogy csak regisztrációval lehessen vásárolni a webáruházadban vagy anélkül is?

Minden ami a webáruházban történt, arról van részletes statisztika.  A beérkező megrendeléseket egy listában tudod kezelni: minden benne van, ki, mit, mikor, mennyiért rendelt. Egy-egy megrendelést külön is tudsz kezelni, annak minden adatával. Be tudod állítani, hogy mi a megrendelés állapota: az ügyfél fizetett, a rendelés teljesítve, vagy épp visszamondta… A megrendelések kezelése öröm: egyszerű, átlátható, mindent be tudsz állítani!

Mutatom az eredményt videón:
Kártyás fizetés, e-számlázás, Mailchimp összekötés

Hogyan automatizálod, hogy a hírlevélküldőd tudja, ki mit vásárolt a shopodban?

Hogyan működik a bankkártyás fizetés, anélkül, hogy programozókkal, vagy banki bürokratákkal kellene hadakoznod?

Hogyan működik az automatikus e-számlázás a webshopban?

A kérdésed jogos
"Tényleg jó ez az oktatóanyag? Éri a pénzét? Milyen eredménnyel lehet ezt használni?"

Tudd meg, mit mondanak róla az emberek. Nézd meg a weboldalaikat, milyen eredményeket tudnak felmutatni. Mivel az ügyfeleim általában több anyagot is megvesznek, nézd meg kinek mi van meg, mire jutott vele. Sokféle ember rendeli a netjet.hu anyagait, profi marketingesek, kezdő vállalkozók, cégvezetők, vállalkozó anyukák, MLM-esek, cégek marketingesei, kíváncsi webdesignerek. Ha valamelyikőjükkel tudsz azonosulni, neked való ez az oktatóanyag is. Nézd meg az emberek véleményét a gombra kattintva.

Új ablakban nyílik, ennek az oldalnak a böngészését itt folytathatod.

Miért

hallgass rám, ha wordpressről,
meg online marketingről van szó?

Erdélyi Norbert vagyok, szakterületem az értékesítési weboldalak megvalósítása és az online értékesítési kampányok kivitelezése. 2001-óta foglalkozom weboldaltervezéssel és online marketinggel. Amik benne vannak egy-egy wordpress-, vagy marketing oktatóanyagban, az mind onnan van, hogy én is napi szinten használom a WordPresst üzleti weboldalak készítésére, portálépítésre, kampányoldalak tervezésére a saját és az ügyfeleim weboldalán. Rendszeresen tartok személyes konzultációkat ügyfeleinknek, ismerem a problémáikat, és ezekre mutatok megoldásokat a videókon. Az online marketinget és annak a technikai megvalósítását szeretném egyszerűvé és érthetővé szeretné tenni számodra. Ha ennél többre is kíváncsi vagy rólam, nézd meg ezt az oldalt, vagy olvass el néhány esettanulmányt is.

Tudtad, hogy minden elvesztett vásárlónak egy megválaszolatlan kifogás az oka?

Miért hagynád eltűnni a vásárlóidat, amikor még melegében kezelheted a kifogásaikat?

Hogyan oldd meg, hogy élőben, valós időben tudj válaszolni a webshopodat böngésző ügyfelek vásárlás előtti kérdéseire? A Webshop III. Oktatóanyagban megmutatom hogyan oldd, meg, hogy a webshopdban legyen LIve chat .

Hogyan tudd meg, hogy ki az, aki csak a “kosárba tevésig” jutott el, és hogyan vedd rá őket arra, hogy mégis vásároljanak, egyetlen kattintással, akár egy héttel azután is, hogy felbehagyták a vásárlást?

Hogyan küldj ki kuponokat a vásárlás után e-mailben a vevőidnek, hogy többet és gyakrabban vásároljanak a webshopodban?  

Hogyan csoportosíts termékeket, hogy a kettő, vagy több termék egyszerre vonzóbb áron legyen elérhető? Így növeled a kosárértéket és a vásárlói is jól jár. Ki ne szeretne örömmel költő ügyfeleket?

Biztosan láttad már nagy cégek webshopjaiban (pl.: IKEA, Média Markt) hogy rá lehet nagyítani egy termékképre, hogy a vevő az apró részleteket is lássa. Megmutatom, hogyan hozd létre ezt a funkciót a saját webáruházadban is.  

Tudod miért töltenek az emberek annyi időt a facebookon vagy hírportálokon? Örülnél, ha a te webshopodban is annyit időznének? A Facebookot görgetheted órákig, soha nem lesz vége a tartalomnak. Ezt a ravasz kis taktikát „infinite scrolling”-nak hívják, és megmutatom neked, hogyan alkalmazd te is ezt a webshopodban. Több idő az oldalon, több vevő a kasszánál, igaz?  

Hogyan vezesd be a bankkártyás fizetést a webshopodban?

Nem kell hozzá se programozót keresni, se fafejű banki bürokratáknak bizonygatni a céged legitimitását.  Létezik egy megoldás, amivel, ha tudod mit kell csinálni nagyjából fél nap alatt meg lehet oldani, hogy a webshopodban kártyával lehessen fizetni.

 

Ez a 3 dolog kell hozzá

Szükséged van egy kártyaelfogadó szolgáltatóra: Én a Barion Zrt. ajánlom, a vállalkozók nyelvét beszélik, rugalmas, ötletes, fiatalos cég, és a jutalékuk 1 és 2% között mozog. Szemben a bankok vagy a Paypal 3,5%+ Áfás jutalékával.

Kell egy olyan bővítmény, ami a kártyaelfogadót összeköti a webshopoddal. Ilyen van ingyen is, van 10 000 Ft-ért, és van 30 000 Ft -ért is. A Webshop III. Oktatóanyagban elmondom miért a 30e Ft-os megoldást választottam, amikor ingyenes is van.

Tudnod kell mit hogyan állíts be. Nekem erre ráment 3 napom, ezért tudom a bevált megoldást megmutatni neked az új Webshop III. Oktatóanyagban.

Figyelmeztetés:  Ennél a fejezetnél fizetős szoftverek és szolgáltatások használatát mutatom meg. A bankkártyás fizetést lehetővé tevő plugin ára 30 000 Ft + áfa, amit neked kell megvenned.  A Barion Zrt. bankkártya elfogadási megoldását mutatom meg, az ő jutalékuk a forgalom 1-2%-a a csomagtól függően. A kártya elfogadási szerződést neked kell megkötnöd a Barionnal.

A vevő csak bepötyög 3 karaktert a termékkeresődbe, és a rendszer már mutatja is az eredményeket, valós időben. Így a vevő gyorsabban és pontosabban rátalál a termékedre az webshopodban. Videón mutatom meg, hogyan alkalmazd ezt a funkciót.  

Csak kevés terméked van, netán csak egyetlen egy? Akkor neked felesleges a „kosárba tevés” funkció. Megmutatom hogyan kapcsold ki a „kosarat”, hogy a vevőd gyorsabban és egy lépésben eljusson a fizetési lehetőségig. Ez nagyon hasznos akkor is, ha infóterméket, oktatóanyagot értékesítesz.  

Vedd videóra a terméked használat közben, vagy mondd el személyesen, videón a szolgáltatásod előnyeit. A videó többet ér mint a kép. De hogyan használj videót a webshopod termékképei között? Mutatom videón, hogy le tudd másolni a lépéseket.

Sok terméked van, és egyszerre növelnéd, vagy csökkentenéd az árakat, esetleg minden terméked akciós és 10% kedvezményt adsz? Gyakori eset, de egyenként szerkeszteni minden egyes tételt, az gyakorlott adminisztrátoroknak is sok. Nemhogy neked, a kreatív vállalkozónak., ugye? Megmutatom hogyan szerkeszd egyszerre több termék árát egy kattintással.  

Hogyan tudod megoldani azt, hogy a vevőd a vásárlási folyamatban fel tudjon tölteni egy fájlt, amit a rendelésével együtt elküld neked?

Ez akkor jön jól, ha valami egyedi terméket készítesz neki (bögre, póló, stb).

Vajon Te hogyan tudnád ezt kihasználni az értékesítésedben?  

Az emberek szeretnek jól járni. Minél többet venni és minél többet spórolni. Miért ne adnál nekik mennyiségi kedvezményeket. Megmutatom, hogyan állíts be, hogy egy adott termékből ha pl. 5 darabot rendel a vásárlód, akkor az egységárból pl: 10% kedvezményt adj. Egy adott vevő így többet költ nálad, nem rossz, ugye?

Hogyan kösd össze a webshopodat a Mailchimp hírlevélküldővel, hogy még jobb kampányokat tudj csinálni?

Van Magyarországon egy nagy hírlevélküldő harc. Felesleges. Több szoftvert is lehet használni, mert egy weboldalon belül is több célod lehet. Én a Webgalambot és a Mailchimp.com-ot is használom.

A wordpress webshopját a legjobban a Mailchimppel lehet összekapcsolni. Végtelen sok beállítási lehetőség van, ezek között el lehetne veszni, de az új Webshop 3. Oktatóanyagban azt mutatom meg, ami bevált, ami működik.

Az eredmény az lesz, hogy

  • Szuper célzott kampányokat tudsz csinálni, aszerint, hogy ki mit vásárolt.
  • Egy vevővel adott időn belül a teljes termékpalettádat megvásároltathatod, mert mindig pontosan tudod mi az, amit még nem vett meg.
  • Előre beállított fizetési emlékeztető sorozatot tudsz csinálni, amit csak azok kapnak, akik rendeltek, de még nem fizettek. Ha befizették, automatikusan leáll az emlékeztető sorozat.
  • Olyan kuponokat tudsz adni, amit tényleg csak azok kapnak meg, aki megérdemlik, mert már elköltötted nálad egy adott összeget
  • Előre be tudsz állítani egy “termékfogyasztási sorozatot” így könnyebb lesz az újraértékesítés és nagyobb lesz a vásárlói elégedettség.

 

 

Figyelmeztetés:  Ennél a fejezetnél fizetős szoftverek és szolgáltatások használatát mutatom meg.  A Mailchimpet a webshopppal összekötő plugin 30 USD-ba kerül, ezt neked kell megvenned. A Mailchimp.com egy előfizetéses, angol nyelvű hírlevélküldő, az előfizetési díja havi 5 USD-től indul, a feliratkozók száma szerint számláz, nem a kiküldött e-mailek száma szerint.

A wordpress kezelőfelülete egyszerű, de mindannyian egy kicsit másképp használjuk, nem igaz? Ugye néha jobb lenne, ha más sorrendben lennének azok a menüpontok, főleg, ha sok-sok bővítményt telepítettél… Megmutatom, hogyan rendezd át és nevezd át a wordpress admin felület menüpontjait úgy, ahogy neked tetszik.  

A futárcégek gyakran súly alapján számítják ki a díjaikat, és neked azt kell továbbszámláznod az ügyfél felé. Megmutatom hogyan állíts be szállítási ársávokat az alapján, hogy mennyi a kiszállítandó termék súlya. És tudod mit? Ezt még kombinálni is fogjuk országokkal is. Pl: 25 kg Magyarország területén belül 2500 Ft, ugyanennyi Románia 4750 Ft. Sokan kihasználják, a lehetőséget, hogy a környező országoknan értékesítenek. Mostmár te is megteheted.  

Ahhoz, hogy mérni tudd a konverziókat, vagy jutalékot tudj fizetni a partnereidnek, kulcsfontosságú, hogy a „vásárlást megköszönő oldalba” be tudd rakni a követőkódot. De láttad már a Woocommerce thankyou.php forráskódját? Hova teszed oda a kódot? Nem félsz, hogy valamit elütsz, és oda az egész áruház? Emiatt ne fájjon a fejed, mert megmutatom, hogyan tégy bármilyen követőkódot az oldalba, anélkül, hogy az onnan eltűnne frissítéskor, és anélkül, hogy bele kéne másznod a php kódokba.

Hogyan keress és találj olyan ingyenes arculati sablont a webáruházadhoz, ami nemcsak jó néz ki, de mindenféle mobilon és tableten is remekül kezelhető?

Hogyan állítsd be a theme-t, hogy profin nézzen ki a webshopod? Hogyan érj néhány agyafúrt, de könnyen másolható CSS trükkel, el olyan design funkciókat, amik nincsenek benne alapértelmezetten?

Az oktatóanyag vásárlóinak webshopjai

Foltvarrás Szilvivel: Online patchwork magazin és webshop

Picture Shop: Környezetbarát és organikus sportruházati webshop

Ipari vezérlési elemek webáruháza

Hogyan vezesd be az automatikus e-számlázást a webshopodban?

Nem kell hozzá programozót keresni, nem kell várni, egyeztetni, engedélyeztetni. Ma nekikezdesz, holnap ilyenkorra örökre elfelejtheted a számlázás körüli adminisztrációt.

Ha valaki vásárol nálad, és átutalással fizet, akkor előbb kap egy díjbekérőt – ettől nálunk 99% lett a fizetési arány.

Ha befizette, akkor automatikusan megkapja az e-számlát, se nyomtatás, se postaköltség, se nyomasztó postára járás nincs.

Ha bankkártyával kifizette, akkor automatikusan megkapja az elektronikus termék letöltési linkjét (vagy kiszállítod) de a szabályos e-számlát azonnal legenerálja és küldi, amint a kártyás tranzakció sikeres lett.

Ha a Te webshopod nem ilyen szinten automatizált, akkor ideje fejleszteni!

Figyelmeztetés:  Ennél a fejezetnél a szamlazz.hu havidíjas szolgáltatásának használatát mutatom meg, hogy be tudd vezetni az automatikus e-számlázást a webshopodban, a szamlazz.hu-val neked kell előfizetési szerződést kötni.

Melyik csomag a legszimpatikusabb?

Webshop III. VIP Csomag

VIP hozzáférés

Ha menet közben elakadtál, vagy kérdésed van, megadom a legközvetlenebb elérhetőségemet, a minden nap olvasott e-mailem címét, és a vásárlástól számított 30 napig kérdezhetsz tőlem.

Webshop III. Oktatóanyag

Tiéd a teljes Webshop III. Oktatóanyag, 32 videó, összesen 9 óra 36 perc lényegre törő, könnyen érthető videó, amely lépésről lépésre vezet be a wordpress webshopkészítés világába.  A videók MP4-ben vannak, okostelefonon, tableten is nézheted őket, befizetés után azonnal letöltheted az anyagot.

Webshop III. Oktatóanyag

Webshop III. Oktatóanyag

Tiéd a teljes Webshop III. Oktatóanyag, 32 videó, összesen 9 óra 36 perc lényegre törő, könnyen érthető videó, amely lépésről lépésre vezet be a wordpress webshopkészítés világába.  A videók MP4-ben vannak, okostelefonon, tableten is nézheted őket, befizetés után azonnal letöltheted az anyagot.

Ha kártyával fizeted, azonnal viheted
barion-card-payment-banner-2016-432x50px

 

3 erős érv, hogy webshoppá alakítsd a megrendelési űrlapod

1

Kíváncsiskodók helyett valós vásárlók, kevesebb felesleges feliratkozás, több valós érdeklődő. Ha a weboldalad egy webáruház, akkor csak azokat fogja érdekelni, akik készen állnak a vásárlásra.

2

100% -hoz közelítő befizetési arány
Ha a weboldalad egy áruház, vevőket fog vonzani, és taszítja a nem-fizetőket.

3

Nincs alkudozás, nincs kedvezményt kérő e-mail Ha egy boltban ki van írva az ár, akkor az annyiba kerül és kész. A kiírt árat nem szokás megkérdőjelezni.

Share This