40 napos felkészítő szeminárium 1

WordPress Dominancia

40 napos felkészítő VIP szeminárium

40 napos felkészítő szeminárium 2

Speed & Sell Layout

Elérhető: most

Kapsz egy “Speed and Sell” Divi layoutot, ami gyorsan betölt és könnyű bármire átírni, bármit eladni vele. A layout lényege, hogy csak importálod a te Dividbe, és pont így fog kinézni.

40 napos felkészítő szeminárium 3

Mi az a Bűvkör Technika?

Elérhető: most

Hogyan érd el, hogy az ügyfeled ne egynek lásson a sok közül, hanem az egyetlennek, akire figyel? Ezt kell csinálnod.

40 napos felkészítő szeminárium 4

Woocomerce, Paypal, Barion: Így kösd össze!

Elérhető: Március 29.

Hogyan csatold a népszerű magyar Barion kártyaelfogadó fizetőkaput és a Paypalt a Woocommerce shopodhoz fizetős plugin nélkül – 45 perc alatt?

40 napos felkészítő szeminárium 5

Vevőszerző Chatbot

Elérhető: Április 05.

Hogyan állíts be chatbotot, azaz chatelő robotot az oldaladon, hogy ezzel is növeld a konverziót?

40 napos felkészítő szeminárium 6

1. Speed & Sell Layout

Elkészítettem egy magyar sales szövegekhez való designt. Csak át kell írni. A “Speed and Sell” Divi layout, gyorsan
(A 98% – A 96%) betölt és könnyű átírni, eladni vele.

Ha tavaszi akcióhoz használod, a képeket se kell kicserélni benne. Csak importálni kell. Videón mutatom hogyan.

Ha kérdésed van, vagy meg akarod mutatni mire jutottál a layouttal, örömmel várom a kommented, itt a lap alján!

 

40 napos felkészítő szeminárium 7

A videó szövege

Bűvkör technika

Vannak olyan weboldalak, ahová feliratkozol, aztán elfelejted, nem fog meg, nem tud újat mondani, középszerű, unalmas: ismersz ilyet.

Vannak olyan weboldalak, ahová feliratkozol, és azt érzed mindig is ezt kerestem, hadd lám mi van itt még. Ha ilyen akarsz lenni a vevőd szemében, akkor használd a 4 lépéses bűvkör technikát.

Ezzel bűvölöd el a feliratkozót. Nézd végig ezt a videót, hogy megtudd hogyan.

Azt kell elérni, hogy a vevők ne ár/érték arány kategóriaként gondoljanak rád – „ennyi pénzért ez korrekt ajánlat végülis majd meglátom”
Hanem érzelmi szinten kötődjenek hozzád. Szeressenek.

Én ebben az előadásban abból indulok ki, hogy a tiéd a létező legjobb ajánlat a piacon, csak valahogy a vevőid nem értik még pontosan.

Tehát nem az ajánlatodon kell változtatni, hanem a kommuikációdon.

4 lépés van, 4 koncentrikus kör, így jut el a vevő a belső bizalom körébe.

(A bűvkör szó Schiller Örömódájából van, Bűvkörödbe, ég leánya, ittas szívünk vágyva lép. Ezt az állapotot fogjuk elérni: a vevő vágyittasan lépjen a bűvkörödbe)

Mi fog történni, ha megcsinálod a 4 lépéses bűvkör technikát?

1. Könnyebben és olcsóbban szerzel feliratkozókat
2. Többen nyitják meg az emailjeidet
3. Csak „jófej” ügyfeleid lesznek
4. Drágábban tudod eladni a terméked
5. A te weboldalad lesz az első, ami az emberek eszébe jut, ha készen állnak a vásárlásra

Azért ez elég jó, nem?

KÖR 1: Első találkozási pont

Hol, hogyan találkozik a weboldaladdal először egy ember?
A legtöbbször úgy, hogy feliratkozik, elkéri a lead magneted, avagy a csalidat.
Vezérelv: Ha nincs ember, nincs arc, nincs személyiség, akkor könnyebb NEM-et mondani neked.
Ha a feliratkoztató landing page-n ott van a fotód, akkor már első találkozáskor hozzákapcsoltad a neved a hasznos tartalomhoz. Ne feledd, hogy a vevőt semmi nem érdekli, csak a maga haszna. Az első találkozáskor ez halmozottan igaz.

KÖR: 2 Hogyan adod oda a csalit?

A lehető legrosszabb az, hogy, adsz egy linket amin letöltheti a PDF-et. Ezzel beledobtad a márkádat a felejtés kútjába. A csobbanást is lehet hallani.

Úgy add oda a csalit, hogy ahhoz fel kelljen jönni a weboldaladra. Ha PDF a csalid, akkor mond fel videóra, ha nem szeretsz szerepelni, akkor használj ilyen képernyővideót, mint ez is.

Itt már nő a bizalom, mert látnak, hallanak. Egy pdf-et könnyű elfelejteni, egy embert, aki valami jót ad neked: könnyű megjegyezni.

KÖR: 3 Az első vásárlás.

Ha digitális terméked van, akkor úgy add oda, hogy fel kelljen jönni érte a weboldaladra.
De itt nem ez növeli a bizalmat, hanem az úgynevezett „Random Act of Kindness” technika, ami magyarul: „légy kedves csak úgy”.

Adj olyan bónuszokat, amit nem reklámoztál a landing pagen, ami nem volt benne a termékleírásban. Csak úgy.

Digitális terméknél adja magát a megoldás: adj többet.

Fizikai terméknél: tegyél még valamit a csomagba. Elég ha lazán kapcsolódik a termékhez. Egy fehérjekészítményeket forgalmazó shoptól nemrég a termék mellé kaptam egy keresztrejtvény magazint. Nem nagy érték pénzben, de fontos kedves gesztus: nem is felejtem el a shop nevét. Peakshop.hu.

Egy apró kedvesség megmarad az emberek fejében, és jó szívvel gondolnak rád.

KÖR: 4 Belépés a belső körbe:

Facebook csoport csak vevőknek.
Amikor valaki vásárol, akkor ajánld fel a csatlakozást egy zárt fb csoprotba.

Mi ennek az üzenete?

Van bizalmi kör, van belső kör, ahol olyan dolgokról van szó, amihez most még nem férsz, DE ahová be lehet kerülni (csak venni kell valamit)

Fejlécképben te legyél (ez nem akármilyen csoport, hanem a TIÉD)

Mindig mindenkinek segíts, de mindig a te szavad legyen a döntő (ez nem önsegélyező kör, hanem a TE csoportod. Ha hagyod, hogy más adjon tanácsod, és az pl nem válik be, akkor később, csak arra fognak emlékezni, hogy a „te csoportodban kaptam tanácsod de nem vált be”)

Ne engedj be csak beavatottakat (írja be a vásárláskor megadott emailcímét)

Kommunikáció módja: Személyesebb, mint a fanpage-en.

Személyes márkaelemeidet is használhatod: Nem-üzleti képességek és történetek (20:1 post arányban, a vevő érdeklődése, haszna maradjon a fókuszban.)

A netjet.hu online marketin filozófiája sezrint előbb a marketing kommunikációdak kell rendben lenni, és csak után kell megcsinálni a weboldalad.

Ebben segít reményeim szerint e videó. Az elhangzottak megvalósításához sok sikert kíván,

és a viszontlátásig üdvözöl:
Erdélyi Norbert, a netjet.hu szerzője.

40 napos felkészítő szeminárium 8

2. Mi az a Bűvkör technika?

Hogyan érd el, hogy az ügyfeled ne egynek lásson a sok közül, hanem az egyetlennek, akire figyel? Ezt a 4 lépést kell csinálnod.

Mi fog történni, ha megcsinálod a 4 lépéses bűvkör technikát?

  1. Könnyebben és olcsóbban szerzel feliratkozókat
  2. Többen nyitják meg az e-mailjeidet
  3. Csak „jófej” ügyfeleid lesznek
  4. Drágábban tudod eladni a terméked
  5. A te weboldalad lesz az első, ami az emberek eszébe jut, ha készen állnak a vásárlásra

Hogyan tovább:
Gyorsabb oldal, vagy több feliratkozó kéne?

40 napos felkészítő szeminárium 9

Website Speed Villám Oktatóanyag

Website Speed Villám Oktatóanyag megtanít hogyan növeld 90% fölé a weboldalad betöltési sebességét a Google Page Insights és a GTMetrix.com értékei szerint.

Részletes termékleírás: https://netjet.hu/website-speed

Cikkszám: WSP Kategória: Villám Oktatóanyagok

5 990 Ft

40 napos felkészítő szeminárium 10
40 napos felkészítő szeminárium 11

Landing Page Anatómia

Hogyan tudsz te is 40+%-on konvertáló feliratkoztató oldalt készíteni?

Az átlag feliratkozási arány 5-10%, de netjet.hu féle megoldással
40+ %-on konvertálunk

Részletes termékleírás: https://netjet.hu/lpa

Cikkszám: LPA Kategória: Villám Oktatóanyagok

3 990 Ft

40 napos felkészítő szeminárium 10
"

Kérdésed van?

Ha kérdésed van, vagy meg akarod mutatni mire jutottál a layouttal, mit gondolsz a bűvkör technikáról, örömmel várom a kommented, itt a lap alján!

  • 40 napos felkészítő szeminárium 13 Erdélyi Norbert szerint:

    Ha kérdésed van, örömmel várom itt, a hozzászólások között

  • 40 napos felkészítő szeminárium 14 Kiss Katalin szerint:

    Kíváncsi vagyok, hogy tanítanál meg 1 nap alatt a WordPress működésére! 🙂 … Az eddigi másfél videót nézve úgy érzem hangyák mászkálnak a fejemben. Azt se értem mi a Divi, minek kell egy webáruház működtetéséhez, mikor találtam olyan ingyenesen letölthető Wp sablont, amiben ott a webáruház… Jaj, hogy fogok én ezzel elboldogulni?!… ráadásul sürget az idő a vállalkozáskezdéssel!

    • 40 napos felkészítő szeminárium 13 Erdélyi Norbert szerint:

      Szia,
      Tartok tőle, hogy a haladó csoportba csöppentél, van egy abszolút kezdőknek való anyag, az alapokat azokban részletezem:
      “Hogyan készíts 2019-ben WordPress weboldalt, Woocommerce shopot a Divi sablonnal?” LINK: https://netjet.hu/
      A Divi egy arculati sablon, az a kinézetért felel. A Woocommerce plugin a webáruházat működtetni. Olyan sablon nincs, ami egyben webshop is 🙂
      A WordPressben pont az a nehéz, hogy mindenre van ezerféle megoldás. Van millió arculati sablon, ingyenes is, fizetős is, van többféle webshop bővítmény. A netjet.hu -n a bevált megoldásokat mutatom, hogy ne neked kelljen kipróbálni, tesztelni, megkérdőjelezni, dilemmázni, eldönteni.. etc. Ez benne a pláne.

  • >