Erdélyi Norbert WordPress Dominancia Tanfolyama

Szóval meg akarod csinálni a wordpress oldalad, és senki nem tud róla lebeszélni? Jó.
Bevegyünk a csapatba?

WordPress Dominancia 2. Jelentkezés: október 3.

Amíg az október 3-at várod:

[VIDEÓ] Hogyan csinálj lecsapott szélű gombokat a Divivel?

Mire jó? Sok infót kis helyen, látványosan kategorizálni
Miért kattintanak rá sokan? Egy neuro-esztétikai alapelv miatt. Elmondom ezt is.

Wordpress Dominancia 2. Október 3-tól 1
Az, hogy milyen a weboldalad, gigászi hatással van arra, hogy mennyi bevétellel zárod az évet.

WordPress Dominancia | Kened. Vágod

Tartalomjegyzék

Ez egy nagyon részletes tájékoztató oldal, mert nem árulunk zsákbamacskát. De pont ezért ez egy hosszú oldal. Azonban, e kis tartalomjegyzékkel könnyű átlátni. A WordPress Dominancia hatalmas anyag, biztosra mész vele, mert neked sincs időd kísérletezgetni:

v

Az emberek eredményei

Mire mentek a tanfolyam résztvevői?

Marketing rendszer

Első a rend, csak aztán jöhet a technika

Landing Page Anatómia

Meg se állunk 40% konverzió alatt…

All in one weboldal

Szakértői weboldal építése a nulláról
Wordpress Dominancia 2. Október 3-tól 3

Divi Layout Kezelés

Ezer helyen el tudod rontani enélkül…

Woo Fizikai Termékhez

Bármit eladhatsz vele, ami csak szállítható

Woo Digitális Termékhez

Tagsági rendszer, előfizetéssel

Céges, konferencia, MLM weboldal

Ezek külön típusok!
Wordpress Dominancia 2. Október 3-tól 4

Active Campaign oktatóanyag

E-mail marketing automatizálás

Wordpress Dominancia 2. Október 3-tól 5

Thrive Plugins oktatóanyag

Fókuszban a konverzió!

Portálépítés oktatóanyag

Ezzel lesz meg a tekintélyed.

Website Speed Oktatóanyag

Gyorsan betöltsön az oldalad, 90-100% között “A” értékkel

Affiliate rendszer

Mindenki téged promózzón!

Get Facebook Ready!

Készítsd fel az oldalad hogy hirdethesd!

Wordpress Dominancia 2. Október 3-tól 6

One Pager Elementorral

Az Elementor is csodákra képes!

Különleges bónuszok

“Shut up and take my money!”

Netjet.hu Insider: A belső kör

WordPress Dominancia tagként  tárt karokkal várunk!

Árak és megrendelés

Pillanatok alatt megtérül az éves díj!

Marketing rendszer

Első a rend, csak aztán jöhet a technika

Ha nincs meg a kőkemény marketing rendszered, a weboldalad futóhomokra épül.

Az első fejezet alaposan belevési a fejedbe, hogyan építsd kőszikla alapokra a weboldalad, és hogyan lődd be hajszálpontosan a buyer personádat. Amíg ez nincs egyben, csak a sötétben tapogatózol.  Ha összeállt a rendszered végre megnyugodhatsz: akkor is el tudnád adni a cuccod, ha holnaptól megszűnne az internet. Ez a WordPress Dominancia kiindulópontja

Tudod milyen érzés lesz, amikor az első videók alapján összerakod a marketing rendszered? Mint amikor kihajigálod a sok lomot a garázsból, mint amikor leadsz 10 kilót, mint amikor letörlöd a mázgát a szemüvegedről: rend, könnyedség, tisztán látás. 

Előtte: Úgy érzed, hogy valami nem stimmel. Utána: Érzed, hogy minden stimmel.

Most kontra 1 óra múlva

Most: Tudod, hogy a buyer persona kell. Talán próbálkoztál már vele, össze is jött egy ilyen „Kíváncsi Karcsi” típusú kitalált személy, de nem lett se könnyebb szöveget írni, se nem lett tőle több vevőd.

Rendelés után 1 órával: Megnézed a videókat, leesik a tantusz, hogy miért tévút „Csini Csilla” és „Beszerző Benő” nevű buyer personákat csinálni. Elkészülnek a buyer persona profillapjaid, ezeket kinyomtatod. Átírod a sales oldalaidat, törlöd vissza a hosszú címsorokat, a túlbonyolított, nehézkes átkötő szövegeket, helyükre új, friss, könnyed és átkozott jól konvertáló mondatokat írsz.

8 eszköz

kell ahhoz, hogy működtetni tudd a marketing rendszered. Először is egy 6 pillérre épülő kommunikációs szisztéma, és egy 2 lépéses problémamegoldási módszer: ebből az egyik “reverse engineering”, a másik az “egyszerűsítés a legelemibb működtetőig” módszer.

Bonyolultnak tűnhet, mégis csupa öröm és meglepetés lesz használni.

Nem azt kell nézni, hogy mit tud a wordpress meg a woocommerce. Hanem azt, hogy milyen online marketing rendszerre van szükséged, hogy az embereket meg tudd győzni arról, hogy nálad vásároljanak.

Ezért első lépésben még a laptop sem kell, csak papír és ceruza, amin megtervezed a saját marketing rendszered.

Megtanítalak megtervezni a marketing rendszered, és innen megyünk tovább a konkrét technikai megoldásokra:

El sem hinnéd, hogy az emberek 90%-a milyen szinten tudja túlbonyolítani a wordpress használatát csak azért, mert nincs a megfelelő ismeretek birtokában.

Wordpress Dominancia 2. Október 3-tól 7

"Minek neked marketing rendszer?

Marketing rendszer nélkül a weboldalad csak gyenge termékkatalógus, postaládákba gyűrt reklámúság, rendszer nélkül a sales funneled csak felesleges hírlevél, rendszer nélkül a portálod csak színes magazin, rút sybaríta váz. Az összes elem együtt, és az összes elem sorrendje, kapcsolata a rendszer. A marketing rendszer az, amitől vevőid lesznek.”

Landing Page Anatómia

Meg se állunk 40% konverzió alatt…

 Egy 5% -os landing oldal konverzió az szegénységi bizonyítvány. Ismerd meg és alkalmazd azonnal a netjet.hu feliratkozási arány növelő különleges módszerét!

Hogyan készíts 40+% felett konvertáló landing oldalt a Divi-vel? Ebben a fejezetben lépésről lépésre mutatom, hogyan építsd fel a landing paged, amivel meggyőzöd az embereket, hogy íratkozzanak fel a hírleveledre. Ez a legjobb módja a listaépítésének. Csak olyan landing page hirdetésére érdemes pénzt áldozni, amin ki van maxolva minden konverziós eszköz. Ha rossz a landing page-ed, akkor a Facebookot és a Google-t gazdagítod, ha jó a landing page-ed, akkor magadat.

Finoman jelezném, hogy ez még csak a kezdet,
görgess itt végig, és ámulj, hogy mit tud a teljes WordPress Dominancia

19 elem 

van amivel fel kell építened a landing page-ed. Minden szó, minden szín, minden ikon számít, hogy elérd a célt. Mit üzen a landing page-ed háttérképe? El kell tüntetni a menüt? Érdemes otthagyni a láblécet? Mik azok a tudatalatti behívó ikonok? (Fogadjunk, hogy a mostani landing page-eden nincs ilyen)

Hogyan

építsd fel a landing paged legfontosabb részét, a kezdőképernyőt? Mit jegyezz meg, hogy ne legyen homályos folt a fejedben a landing pagekkel kapcsolatban? Mit, mennyi adatot szabad kérni új látogatoktól egy landing page-en? 

Hogyan készítsd el a landing page-ed, hogy az emberek a másodperc törtrésze alatt megértsék, miért kell most feliratkozniuk nálad.

Ez a gyorsan és könnyen érthető fejezet  lépésről lépésre mutatja meg mit kell csinálni.

Nem marketing nagyotmondás, hanem pontos technikai útmutató a kivitelezéshez.

Ami neked egyértelmű, egy idegennek nem az. Az átlag feliratkozási arány 5-10%, de netjet.hu féle megoldással 40+ %-on konvertálunk.

Wordpress Dominancia 2. Október 3-tól 8

Hogyan lesz 

a helyén a feliratkozási űrlap?

Mi a jobb? Kitenni a feiratkozási űrlapot, vagy egy popup-ba tenni a feliratkozási űrlapot?

Mit jelent a mikroelkötelezettség technikája és hogyan segít dönteni az űrlap kérdésben?

Minden kérdésre megnyugtató választ ad a WordPress Dominancia Tanfolyam második fejezete a Landing Page Anatómia.

Wordpress Dominancia 2. Október 3-tól 7

„Olyan weboldalad legyen, amit az emberek szeretnek”.

2001-óta foglalkozom weboldaltervezéssel, 2006 óta wordpress-szel és online marketinggel. A netjet.hu minden tartalma ezt a célt szolgálja: „Olyan weboldalad legyen, amit az emberek szeretnek”. Az online marketing az én értékrendemben arról szól, hogyan találd el, hogyan gondolkoznak az emberek

Ma: “Hát lehetne több feliratkozónk is …”
Holnap: “Ez az! Végre.”

Wordpress Dominancia 2. Október 3-tól 3

Divi Layout Kezelés

Ezer helyen el tudod rontani enélkül…

Tudod mi a baj a Divi Layoutokkal? Azt hiszed, hogy csak átírod a szöveget és jó lesz. De nem eszik olyan forrón a kását, ugyanis:

Amikor kiválasztod egy új oldal létrehozásánál, hogy “use a premade layout”, akkor előre gyártott sablonok sora vár: angol nyelvű szöveggel, és lorem ipsum kitöltőszöveggel. Ugye tudod mi ad el egy weboldalon: a szöveg ad el.

A design feladata, hogy élvezetessé tegye a szöveg feldolgozását. Egy baj van: az angol szöveg rövid, a magyar szöveg hosszú. A rövid szavakra tervezett design hosszú szöveggel úgy néz ki, mint tehénen a gatya. Akarsz látni egy példát?

A szuper gyári design

Wordpress Dominancia 2. Október 3-tól 11

7 hatáselem van ebben 

a Wp Dominanciában így elemzünk designt

  1. Rövid cím, tényözlés: “Fánk Bolt”. Példa layouton jól mutat…
  2. Hatalmas betűk
  3. Éles képek
  4. A fánktészta színével egyező színátmenetes száttér
  5. A fánkon lévő fehér porcukor színére válaszol a fehér háttérrészlet a második oszlopban
  6. A betű olyan színű, mint az áfonyaszemek fánkon
  7. A második oszlop háttérkép íve, mintha egy fánk íve lenne

 

“Ülj le, egyes” szint

Wordpress Dominancia 2. Október 3-tól 12

Hányat ront el a 7-ből?

ha nekiállsz átírni a szöveget

  1. Rövid cím: Egy landing pagere címsort kell írni, nem tényközlést. pl: “Süss magadnak ilyet otthon” Kezdődik a baj…
  2. Hatalmas betűk – ez oké, ez marad.
  3. Éles képek:Bumm, már nem látszik
  4. A fánktészta színével egyező színátmenetes száttérNem is látszik a fánk így!
  5. A fánkon lévő fehér porcukor színére válaszol a fehér háttérrészlet a második oszlopban: Bumm – ez se látszik
  6. A betű olyan színű, mint az áfonyaszemek fánkon – Bumm, elrontottad a hatást
  7. A második oszlop háttérkép íve, mintha egy fánk íve lenne – Bumm, ez is a hatás sem érvényesül

 

Azonban ne ájuljunk el: Nagyon szuper oldalakat lehet csinálni a gyári Divi layoutokkal. A WordPress Dominancia Tanfolyamon megtanítom, hogyan kell a layoutokat profin kezelni. 

Egyszerre kell hozzá a vizuális intelligenciád és a marketinges agyad.

Megtanítom, hogyan kell a saját képedre formálni egy-egy műalkotás szintű arculatot, úgy, hogy megmaradjon az eredeti hatásmechanizmus.  

Fejleszd a tudásod te is WordPress Dominanciával!

Woo Fizikai Termékhez

Bármit eladhatsz vele, ami csak szállítható

Elhitették veled, hogy fizikai termékeket értékesítő webshopot nem tudsz megcsinálni magadnak? Pedig nézd milyen egyszerű: 

A Woocommerce Fizikai Termékekhez modulban  képernyővideókon, lépésről lépésre mutatom hogyan építs fel egy fizikai termékeket (azaz nem digitális termékeket) értékesítő webshopot a WordPress, a Woocommerce és a Divi segítségével, Barion, Paypal kártyás fizetéssel, szamlazz.hu összekötéssel és GDPR kompatibilis Active Campaign integrációval.
Bolt egy plázában = webshop. mi minek felel meg?
Mire kell nagyon figyelni webáruház készítésekor?
Wordpress Dominancia 2. Október 3-tól 13

Fizikai termék értékesítésekor sokkal kevesebb hibázási lehetőséged van, mint digitális termék eladásakor. A webshopod minden egyes elemének tökéletesnek kell lennie. Egy fizikai termékeket értékesítő webshop olyan, mint egy valódi szaküzlet mondjuk egy plázában a város főterén. Gondolj bele:

  • Üvegablakos kirakat = A webshopod kezdőlapja
  • Termékek a polcon, vállfákon = A termékek aloldal a shopodban.
  • Eladók az üzletben, akiket megkérdezhetsz = prediktív termékkereső
  • Blokk = visszaigazoló e-mail

Ennél persze sokkal több összefüggés van. Az első lépés, hogy megértsd, hogyan gondolkoznak a vásárlók, és ez alapján építsd fel a webshopod. Ezt tanítja meg a Woocommerce Fizikai Termékekhez oktatóanyag első fejezete.

Az ajánlat tálalása ugyanolyan fontos, mint maga az ajánlat!
Hogyan fog kinézni a webshopod?

Az oktatóanyagban egy kitalált szerszám webshopot építek fel. Amikor követed a lépéseket, amiket a képernyővideón látsz, tulajdonképpen csak annyi a dolgod, hogy helyettesíted a saját termékeiddel. Nézd csak, milyen jól néz ki egy kitalált termékeket eladó shop, képzeld milyen jól nézni ez ki a saját termékeiddel feltöltve:

Wordpress Dominancia 2. Október 3-tól 4

Active Campaign oktatóanyag

E-mail marketing automatizálás

“Az e-mail marketing innovatív kommunikációs eszköz” – mondják a nagyokosok. Te meg röhögsz a markodba, mert tudod: az e-mail marketing maga az üzlet

Sokat számít, hogy milyen szoftverrel oldod meg a folyamat automatizálását. A WordPress Dominanca tanfolyamon az Active Campaign hírlevél szoftver használatát tanítom, ugyanezt használjuk itt a netjet.hu-n. 2 óra 47 perc WordPress Dominancia Tanfolyamon belül csak az Active Campaign oktatóanyag lejátszási ideje. Elmélkedés, okoskodás, hümmögés, nincs benne, csak a konkrét gyakorlati tapasztalataim átadása.

Ma megrendeled, végignézed, és pontosan holnap ilyenkorra kész a feliratkozógyűjtő rendszered és a sales funneled. Nem dumálunk mellé: csináljuk.

A netjet.hu Active Campaign Oktatóanyaga a rövidebb, gyorsabb út a célhoz.
Előtte
Van pár dolog, amit nem értesz benne. Zavar. Ráadásul angolul van. Inkább mást választanál, mindegy mennyit gombolnak le rólad, csak magyarul legyen.
“Jaj, nem GPDR kombatibilis az oldalam. Jaj, most akkor milyen listába tegyem vásárlókat – mi van, ha a feliratkozó listán is rajta van?”
“Hol találok most egy programozót, aki oda tudja tenni az űrlapot…”
Utána
Megérted mit kell csinálni, leesik a tantusz, hogy az Active Campaign egy könnyen kezelhető, jól érthető szoftver. Fejben már a hírleveleidet fogalmazod.
Megnézted a videót. Tudod mit kell csinálni. Nem próbálgatsz ki hülyeségeket, nem kutatsz a neten.
Fél óra alatt megvan a lista, az űrlap, minden, ami kell.
“Ja, hogy ez ilyen egyszerű… kontrolcé, kontrolvé és kész.”
Csak mostmár tudod is mit hová kell illeszteni.

A hírlevélküldés érzékeny téma az online marketingben: mindenki tud valami okosat mondani, ami elbizonytalanít. Mutatom mi az a faék egyszerű gondolkodásmód, amivel ehhez hozzá kell kezdeni. Ha ezt elsajátítod 1 napon belül letudod a rendszer beállítását és hírleveleid automatizálását.

Sokféleképpen be lehet rakni egy űrlapot a WordPressbe. Divivel, Divi nélkül, API-val, kóddal, beépített modullal. Ezekben a videókban mutatok minden megoldást, amit használni érdemes. (Azt nem mutatom, hogy ilyen több kilóméter hosszú javascriptekkel, meg HTML kóddal hogyan viaskodsz – ezt meghagyom az Őskori Netes Technikák Múzeumának)

A márkaépítés miatt a hírleveleidnek úgy kell kinéznie, mint a weboldaladnak. Az egységes arculat bizalmat épít.

De minél designosabb egy e-mail, annál inkább üvölt róla, hogy hírlevél: azaz reklám. Minél fabadosabb, annál inkább azt üzeni: személyes e-mail, olvasd el. Mi van a kettő között? Hol az egyensúly a designos és a személyes mail stílus között? Ezt tanítom az oktatóanyagban.

WordPress Dominancia | Kened. Vágod

Mi van pontosan az Active Campaign fejezetben?
Wordpress Dominancia 2. Október 3-tól 19

Videó #1 - 09:03

Active Campaign: rendszer megértése és kezdeti beállítások

Wordpress Dominancia 2. Október 3-tól 20

Videó #2- 18:52

Lista és űrlap létrehozása, leiratkozás és adatmódosítás az Active Campaignben

Wordpress Dominancia 2. Október 3-tól 21

Videó #3 - 21:43

A feliratkozó űrlap berakása – Active Campaign Pluginnal és/vagy sima HTML kóddal

Wordpress Dominancia 2. Október 3-tól 22

Videó #4 - 15:54

A feliratkozó űrlap berakása – az ET. Bloom és/vagy Thrive Leads pluginnal

Wordpress Dominancia 2. Október 3-tól 23

Videó #5 - 18:34

A feliratkozó űrlap berakása – a Divi beépített E-mail Optin moduljával

Wordpress Dominancia 2. Október 3-tól 24

Videó #6 - 14:52

E-mail sablon létrehozása. Egyszer megcsinálod: mindig ezt használod

Wordpress Dominancia 2. Október 3-tól 25

Videó #7 - 23:45

Automatizációk: hírlevél sorozatok, vevőknek szóló sorozatok 

Wordpress Dominancia 2. Október 3-tól 26

Videó #8 - 22:45

Woocommerce Active Campaign integráció (+ GDPR checkbox)

Wordpress Dominancia 2. Október 3-tól 27

Videó #9 - 11:14

Árajánlatkérő űrlap létrehozása az Active Campaign szoftverrel

Wordpress Dominancia 2. Október 3-tól 28

Videó #10 - 18:52

Címkék, szegmensek, feliratkozók kezelése: Ezeken alapul a hírlevél küldés

Wordpress Dominancia 2. Október 3-tól 29

Videó #11 - 13:15

Azonnali és időzített szegmentált hirlevél küldés az Active Campaign-nel.

Wordpress Dominancia 2. Október 3-tól 30

"A vállakozó szeresse szoftverét - ez cégünk egyik alapelve"

Szeretned kell használni a hírlevél szoftvert. Ha van benne valami, amit nem látsz át, bármi, amihez egy kicsit nincs kedved, mert bonyolult, nem érted, nem tetszik, akkor ez történik: Kevesebb e-mailt fogsz küldeni, kevesebb ötletedet fogod kivitelezni, kevesebbet fogsz keresni. A netjet.hu marketing filozófiájának fontos része az, hogy szeretned kell azt, amit és ahogyan csinálsz a marketingedben.

Tudtad? Mi az az ActiveCampaign-t használjuk itt a netjet.hu-n.

Website Speed Oktatóanyag

Gyorsan betöltsön az oldalad, 90-100% között “A” értékkel

Amelyik oldal gyorsabb, ott fog vásárolni a vevő. Mindenki türelmetlen.
Gyors oldalt a Google előrébb rangsorolja. Vigyázni kell a képekkel, szkriptekkel, pluginokkal. Minden lassít. A Website Speed fejezet 4 lépéses módszerével 1 nap alatt felhozod 90% főlé az oldalad asztali és mobil betöltési sebességét A Gtmetrixben és a Google Page Speed Insights-ban.
Most: Lassú az oldalad. Holnapra: 90-100% között lesz, “A” értékekkel a speeded.

Mire számíts a Website Speed  fejezetben?

Ez van benne: 1 nap alatt 90%+-ra hozod a Gtmetrix és a Google Page Insights szerint az oldalad betöltési sebességét.

Olyan megoldásokat mutatok, amik bárkinél, bármilyen tárhelyen működnek. Mit fogunk csinálni? Kell majd egyetlen plugin az olyan beállításokra, amit kézzel, magadtól nem tudnál megcsinálni. Kell egy másik plugin, ami a Google mobilos betöltési sebességét hozza fel a siralmas 30-60%-ról 90 fölé.

Mire NE számíts a Website Speed fejezetben?

Ez nincs benne: Technikai rizsa, tesztelőszofterek tesztelgetése, elmélkedések a google-ről, hümmögés, ööö-zés.

Nincs benne: Túloptimalizálás, tárhelyek, CDN-ek összehasonlítgatása, sablonok összehasonlítása, okoskodás, hogy Avada vagy Divi, sok-sok gyorsító, cache-elő plugin bemutatása. Nem fogom azt mondani, hogy válts tárhelyet.

Weboldalak sebesség értékei a netjet.hu féle website speed módszer előtt és után

Wordpress Dominancia 2. Október 3-tól 31

Előtte

Wordpress Dominancia 2. Október 3-tól 32

UTÁNA

Wordpress Dominancia 2. Október 3-tól 33

ELŐTTE

Wordpress Dominancia 2. Október 3-tól 34

UTÁNA

WordPress Dominancia | Kened. Vágod

Mi van a Website Speed fejezetben?

Wordpress Dominancia 2. Október 3-tól 35

#1. Hogyan kell gondolkoznod már a weboldalad készítésekor, ha gyors weboldal akarsz?

Mit kell tenned, ha már meglévő oldal speedjét akarod növelni, és mit kell tenned, ha tiszta lappal indulsz? Mi határozza meg, hogy milyen gyors a weboldalad? Valóban számít a tárhely? Mi az az 5 alapelv, amit be kell tartanod a jó website speed érdekében?

Wordpress Dominancia 2. Október 3-tól 36

#2. Hogyan hozod fel a sebességet egy siralmas 50% körüliről 80% felé?

A sebességet két lépésben növeljük. Ez az első lépés.

Nem kell hozzá tárhelyet váltani, nem kell CDN-t használni, nem kell több plugin használni, csak egyetlen egyet, de azt tudni kell rendesen beállítani. Lépésről lépésre mutatom, hogyan csináld, hogy a te oldalad sebessége is növekedjen.

Wordpress Dominancia 2. Október 3-tól 37

#3. Hogyan hozod fel a sebességet 80%-ról 90 és 100% közé.

A második lépésben alkalmazni kell némi kézi beavatkozást, hogy elért a 90% feletti eredményt. A példában egy sima, olcsó, osztott tárhelyen is meg tudtam csinálni a 100%-os eredményt, úgy a GTMetrixen, mint a Google Page Speed Insightson.

Wordpress Dominancia 2. Október 3-tól 38

#4. Hogyan éred el, hogy a Google Page Insights mobilra is 90% felett eredményt adjon?

A harmadik lépés a moilos sebesség optimalizálás. A Google értékel a legkegyetlenebbül. Asztalira megadja a GTMetrix a 90%+-ot, asztalira a Google is 98-99, sőt olykor 100%-ot ad. De a mobil sebesség ott kullog 50-70% körül. Hogyan lehet ezt is megoldani. Mutatom ezen a videón, érthetően magyarázva.

És amikor azt hinnéd, hogy nincs tovább. De van:

Saját affiliate rendszer

Mindenki téged promózzón!

Get Facebook Ready!

Készítsd fel az oldalad hogy hirdethesd!

Wordpress Dominancia 2. Október 3-tól 6

One Pager Elementorral

Az Elementor is csodákra képes!

Ha van egy partnerprogram rendszered, akkor a partnereid a te a termékedet fogják promózni.

A partnereid kitesznek egy-egy bannert, kiküldik az e-mail listájukra az ajánlodódat.

Ők jutalékot kapnak a megvalósult vásárlások után, te profitot realizálsz. Mindenki örül.

Ebből a modulból kiderül, hogyan építs fel egy ilyen affiliate, azaz partnerprogram rendszert, ami a WordPressre és a Woocommerce-re épül?

Hogyan készíts fel az oldalad arra, hogy a facebookon hirdethesd?

Sokan csinálnak olyanokat, hogy direktben meghirdetik a weboldaluk kezdőlapját, ahol mondjuk van egy jó kis céginfó. Hátha valaki érdeklődik… Vagy meghirdetik a sales oldalukat, hátha vásárolnak róla… A remény a marketing halála.

Milyen gondolkodásmódra van szükséged, ha a facebookon akarod hirdetni a weboldalad? Milyen oldalakat hozz létre milyen tartalommal, hogy facebookozóból érdeklődőt, érdeklődőből vevőt csináljon. Adok hozzá landing page és lead magnet page Divi layoutot és egy gyors, bizalomépítő hírlevél sorozat sablont is.

Az Elementor a Divi mellett a másik piacvezető blokkos oldalépítő. Lenyűgöző dolgokat lehet vele csinálni.

Azt mondják egyszerűbb megtanulni, mint a Divi-t. Hogy ez igaz vagy sem, el tudod dönteni, amikor a WordPress Dominancia Elementor oktató videóit nézed.

Minél több rendszert ismersz meg, annál magabiztosabb leszel.

Ezek még csak a bemelegítő bónuszok:

Mi legyen a csalim?

Hogy ne csak legyintsenek, hogy “áá, van ilyen ezer másik” hanem úgy csapjanak le rá az emberek, mint réti sas a húsvéti nyúlra.

70 napos bevált sales funnel sablon

Át tudod írni, és betenni a hírlevélküldődbe. 

Ez a lényegretörő anyag választ ad erre: Mi legyen a csalim, hogy sokan feliratkozzanak?

Elnondom mi legyen a csali. Az az érzés legyen, amikor először megláttad életed szerelmét, emlékszel a szemére, a füledbe cseng a zene, ami akkor szólt, emlékszel mit mondott ő, és milyen bénaságot zavarodban te.

Ez az érzés a csali az olvasód fejében: Mindig is ezt kerestem, azonnal akarom, azt se bánnám, ha fizetni kéne érte, de hogy ingyen van, nem is gondolkozom rajta.

Mi történik feliratkozás után? Mit küldj ki, mennyit, hogyan, milyen gyakran, hogy az legyen a vége, hogy

Megértsék, amit akarsz
Megismerjenek
Megbízzanak benned
Megvegyék, amit eladsz

Elmagyarázom mi miért működik benne. Át tudod írni, és betenni a hírlevélküldődbe.

Ez egy 70 napos sorozat, ami bizalmat épít, eladja a belépő termékedet, a “nagy” termékedet, és hosszú távra alapozza meg a hírneved.

Valld be, hogy nem hagy nyugodni a kérdés:

“Miért a WordPress Dominancia Tanfolyamot válasszam, amikor sokkal olcsóbban is van wordpress oktatóanyag, angolul is, magyarul is.”

Wordpress Dominancia 2. Október 3-tól 40

Legolcsóbb Tanfolyam szint

Wordpress Dominancia 2. Október 3-tól 41

Szupercool Oktatóanyag szint

Wordpress Dominancia 2. Október 3-tól 42

Wordpress Dominancia szint

Minden wordpress tanfolyam körülbelül ugyanazt ígéri, akkor miért választanád a legdrágábbat?

Ismered ezt a Deák Ferencnek tulajdonított anekdotát?

Egy alkalommal Deák, a haza bölcse egy klubból kimenet nem találta a kalapját. Látja, hogy valaki véletlenül az övét vette fel.

“Elnézést” – mondja az illető – “körülbelül egyforma a fejünk.”
Körül igen, de belül nem – vágta rá Deák Ferenc.

forrás: cultura.hu

Aranyosi szerint Fábry azt mondja Darth Vaderről, hogy „gonoszt könnyű játszani, pláne sisakban”.

WordPress weboldalt könnyű csinálni, pláne ha csak a Divi modulokat akarod betanulni.

De olyan wordpress weboldalt, aminek minden apró részlete együtt dobban a vásárló szívével, olyat nehéz. Ehhez több kell.

Amikor a WordPress Dominanciával tanulunk wordpress weboldal tervezni, végig egy mércénk lesz: „mi kell a vevődnek”.

Ez egy teljesen más szemlélet, mint a lexikai tudás átadása, de csak ez a marketing szemlélet garantálja a sikert.

Miért akarsz weboldalt? Hogy megnyugtasd magad hogy kész van, vagy hogy eladj vele?

WordPress Dominancia | Kened. Vágod

Hamarosan folytatjuk…

WordPress Dominancia 2. Megrendelés: október 3.

Értékrendem

A netjet.hu marketing filozófiája, az én személyes, online marketing szakértői értékrendem, erre a négy pillérre épül. E négy a vezérelvem, ezek alapján hozok döntéseket.

Emberközpontúság

A netjet.hu minden cikke, minden videója, minden oktatóanyaga, és minden kivitelezési szogáltatása ezt a célt szolgálja: „Olyan weboldalad legyen, amit az emberek szeretnek”. Sok eszköz van, mellyel e cél elérhető, de a középpontban nálem az ember áll. Az online marketing az én értékrendemben nem arról szól, hogy mennyire ismered a különféle szoftvereket, hanem, mennyire tudod eltalálni, hogyan gondolkoznak az emberek.

Lényeg

Amikor hozzám fordulsz online marketing tanácsért az első dolgom, hogy leegyszerűsítsem az üzeneted, lenyessem a sallangokat, hogy kinyerjem belőle a lényeget, azt az egyetlen legfontosabb dolgot, azt a gyöngyszemet, amivel egy mondatot mondva bárki megérti mit akarsz. „Íz, csín, tűz vagyon a versben, ha mesteri mív.” írja Kazinczy. Ezt keresem az ajánlatodban, ha konzultálunk: az ízt, a csínt, a tüzet. Ettől lesznek vásárlóid.

Forrás

Szomorú hazai marketing trend, hogy sokan a forrás megjelelölése nélkül fordítják le Ryan Deiss, vagy Neil Patel munkáit, az entrepreneur.com cikkeit, úgy tálalva, mintha az saját ötlet lenne. A netjet.hu is hivatkozik magyar vagy amerikai marketing szakértőkre, de biztos lehetsz benne, hogy nálam mindig pontosan megjelelöve látod a forrást, ha könyvre hivatkozom, még az oldalszámot is megadom, hogy ellenőrizni tudd a forrás hitelességét.

A kreativitás tisztelete

Nagyra tartom a kreativitást, tisztelem azt, aki zsenialitásával új dolgot teremt. Megvetem a középszerűséget, a kreativitásnak nevezett ötlet-lopást, forrásmegjelölés nélküli fordításokat, a konkurenciaharcot. Ebbéli álláspontomat legszebben Anakreón verse fejezi ki, Radnóti fordításában:

Gyűlölöm azt, aki telt kupa mellett, bort iszogatván,
háborut emleget és lélekölő viadalt.
S kedvelem azt, aki bölcs és Aphrodité meg a Múzsák
szép adományairól zengve szeretni tanít

>