Erdélyi Norbert WordPress Dominancia Tanfolyama

Szóval meg akarod csinálni a wordpress oldalad, és senki nem tud róla lebeszélni? Jó.
Bevegyünk a csapatba?

WordPress Dominancia > azonnali látványos eredmény

Megtanulod, hogyan kell megcsinálni azt a weboldalt, amit imádnak az emberek. WordPress, Woocommerce, Divi, Active Campaign, Vimeo, Elementor, Barion, Thrive: feliratkozógyűjtés, sales oldal, landing oldal, blog, kártyás fizetés, előfizetés, tagsági rendszer, GDPR megfelelőség: lépésről lépésre, 13 év gyakorlati, kivitelezési tapasztalatom alapján, közérthető képernyővideókon mutatom mit kell csinálnod.

WordPress

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 2

Woocommerce

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 3

Divi Sablon

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 4

ActiveCampaign

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 5

Thrive Themes

WordPress Dominancia | Kened. Vágod

Tartalomjegyzék

Ez egy nagyon részletes tájékoztató oldal, mert nem árulunk zsákbamacskát. De pont ezért ez egy lehengerlően hosszú oldal. Azonban, e kis tartalomjegyzékkel könnyű átlátni. A WordPress Dominancia hatalmas anyag, biztosra mész vele, mert neked sincs időd kísérletezgetni:

v

Az emberek eredményei

Mire mentek a tanfolyam résztvevői?

Marketing rendszer

Első a rend, csak aztán jöhet a technika

Landing Page Anatómia

Meg se állunk 40% konverzió alatt…

All in one weboldal

Szakértői weboldal építése a nulláról
[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 6

Divi Layout Kezelés

Ezer helyen el tudod rontani enélkül…

Woo Fizikai Termékhez

Bármit eladhatsz vele, ami csak szállítható

Woo Digitális Termékhez

Tagsági rendszer, előfizetéssel

Céges, konferencia, MLM weboldal

Ezek külön típusok!
[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 7

Active Campaign oktatóanyag

E-mail marketing automatizálás

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 8

Thrive Plugins oktatóanyag

Fókuszban a konverzió!

Portálépítés oktatóanyag

Ezzel lesz meg a tekintélyed.

Website Speed Oktatóanyag

Gyorsan betöltsön az oldalad, 90-100% között “A” értékkel

Affiliate rendszer

Mindenki téged promózzón!

Get Facebook Ready!

Készítsd fel az oldalad hogy hirdethesd!

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 9

One Pager Elementorral

Az Elementor is csodákra képes!

Különleges bónuszok

“Shut up and take my money!”

Netjet.hu Insider: A belső kör

WordPress Dominancia tagként  tárt karokkal várunk!

Árak és megrendelés

Pillanatok alatt megtérül az éves díj!

WordPress Dominancia | wordpress, divi, Woocommerce, Divi, Active Campaign, Vimeo, Elementor, Barion, Thrive

Mit kapsz a WordPress Dominancia tanfolyamtól?

Érthetően végigvezetlek a folyamatokon. Látlak magam előtt, ahogy a videókat nézed és sorban jönnek a felismerések, amiket azonnal át tudsz ültetni a gyakorlatba. Praktikusság – ez a szó lüktetett végig a fejemben, miközben felvettem neked a wordpress oktató videókat.

Átláthatóságot

Átfogó képet ad a weboldaltervezés folyamatáról. Helyreteszi a kirakós darabjait, nézed a videókat, és folyamatosan jönnek az új felismerések: kitisztul a kép.

Kényelmet

Bárhol, bármilyen eszközről hozzáférsz, ahol van internet (de hol nincs internet ma már?). Online nézhető tanfolyam, ami folyamatosan frissül.

Önbizalmat

Szépen követed a lépéseket, mindent értesz, mindent tudsz, hogy miért csinálsz. A végére kész a weboldalad, és megnő az önbizalmad is: mert elmondhatod magadról, hogy kened vágod a WordPresst és a Divit.

Tapasztalatot

A netjet.hu-n nem a “tudást” kell megfizetni, a tudás csak információ: bárki beszerzi, megtudja, rákeres. A. lényege a tapasztalat. 2006 óta tervezek wordpress-szel, minden jel szerint, akármi is a problémád, én olyat már láttam és oldottam meg.

Wordpress Dominancia | Kened. Vágod

Eredmények

Nézd csak milyen eredményeket értek el a Wordpress Dominancia Tanfolyam résztvevői. Olyan vállalkozók ők is mint te: tehetségesek, soha nem adják fel, az átlagnál intelligensebbek, és szeretik ők is a kezükben tartani a kontrollt:

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 10

Nagy-György Gábor

erőnléti edző
www.edzespecs.hu

Mivel foglalkozol?

"Hobbi sportolók, mozogni vágyók fittségi fejlesztésével foglalkozom, csoportos és személyi edzések keretein belül. Saját vendégkörrel rendelkezem, akik egészségük megőrzése, fizikumok és kinézetük javítása miatt választják személyemet és foglalkozásaimat.

Azért szerettem volna egy saját weboldalt létrehozni, hogy egységes keretbe foglalva tudjam bemutatni edzésem lényegét, felépítését, és minden szükséges információt át tudjak adni, ami a leendő vendégeimnek támpontot tud biztosítani a döntésük meghozatalához.

Nem szerettem volna kiadni ezt a feladatot semmilyen külső szakembernek, hiszen a saját koncepcióm kialakítását ki más is tudná a legprecízebben megkomponálni, mint én magam, aki nap mint nap ezzel foglalkozom."

Mit gondolsz a Wordpress Dominanciáról?

"Teljesen laikusként régóta próbáltam autodidakta módon a tudásomat összerakni egy saját weboldal elkészítéséhez, viszont a Wordpress Dominancia adta meg azt az igazi lökést, azt az összefogott szakmai hátteret, hogy valódi minőségben és kellő magabiztossággal merjek belevágni egy saját oldal kialakításának.

Rengeteg munkám volt benne, hiszen egy ilyen oldal elkészítése nem csak a grafika kiválasztásáról, a dizájn megtervezéséről, valamint a technikai megvalósításról szól. Amitől igazán működhet a dolog, az mindezek mellett a megfelelő szövegezés precíz megírása.

A megjelenés, tehát az oldal maga az csak egy keret, ami biztosítja a hátteret az információ hatékony, lényegre törő, megnyerő átadásához A kettőnek viszont kéz a kézben, együtt lehet csak valódi átütő ereje, és ezeknek az együttes és harmonikus létrehozása az igazán nehéz feladat. Norbert pedig ennek a komplex megvalósítását egy olyan egységes oktatóanyagba csomagolta a Wordpress Dominanciával, ami minden kérdésre választ tud adni a harmónia megteremtéséhez."

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 11
[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 12

Bakonyi Barbara

tulajdonos, designer
www.zelbashop.hu/

Mivel foglalkozol?

"Kétgyermekes anyuka vagyok, aki a gyerkőcök mellől/mellett indította el a vállalkozását. Amikor a nagyobbik lányom pár hónapos volt, egy amerikai blogon találkoztam először a rágható szilikon nyakláncokkal és rögtön tudtam, hogy ezt nekünk is ki kell próbálnunk.

Az első darabokat magunknak készítettem, de a helyi babaklubban olyan sikere volt a babák körében, hogy sorra kaptam a megrendeléseket. Egy idő után annyira kinőtte magát a vállalkozás, hogy a férjem is beszállt a buliba, így már ketten építjük a brandet. 2018-ban puha szilikonból készült, érintésvezérelt éjjeli fényekkel bővítettük a palettát, idén tavasszal pedig a rágható, puha építőkocka, a SiliCubes érkezett meg hozzánk.

Mindent ketten csinálunk, az én feladataim közé tartozik az online jelenlét, így a social media felületek és maga a weboldal, webshop is. Nemcsak a megrendelések kezelése, hanem az oldal felépítése és karbantartása is."

Mit gondolsz a Wordpress Dominanciáról?

"Régóta követem a munkásságotokat, olvasom a blogot, hírlevelet. Nincs semmilyen informatikai előképzettségem, így teljesen laikusként vágtam bele a weboldalépítésbe. Az ingyenes wordpress alapokkal kezdtem a tanulást, teljesen a nulláról, majd a WP Dominancia segítségével építettem fel a weboldalt.

Nehéz dolgom volt, mert a Norbert által bemutatott kategóriák egyikébe sem igazán tudtam besorolni a saját weboldalamat: ugyan alapvetően fizikai termékeket árusító webshopról van szó, de mivel nem olyan egyértelmű, hogy pontosan mi a termék és mit tud, mint pl. egy könyv, laptop vagy fűnyíró esetében, így a termékoldalakon és -kategóriákon kívül más oldalakra is szükségem volt. Mivel a ZelBa egy kis hazai márka, relatíve kevesen ismerik, ezért a webshop oldalak mellett az üzleti/MLM weboldalak sajátosságait is be kellett építenem a weboldalba.

A WP Dominanciában azt szerettem legjobban, hogy részletesen, az alapoktól lehet megérteni és megtanulni a WP működését, nagyon szerettem a kis "neuromarketing-trükköket", hogy mire érdemes figyelni a színeknél, formáknál, milyen apróságokon múlik, hogy az érdeklőkből vásárló legyen."

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 13
[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 14

Kövér Krisztina

Mivel foglalkozol?

"A vállalkozásom alapvetően veboldalak készítése. Szerelemszakmám a reklám és marketing, de pár éve nagyon megfogott ez a világ, nagyon tetszik az a folyamat, ahogy egy vállalkozás célját lehet így bemutatni. Normál állás mellet tanulom a WordPress és Divi rejtelmeit, most már abba a fázisba értem, hogy vannak kész és készülő oldalaim, közöttük egy webshop is. Amint lehet, szeretnék csak evvel foglalkozni, nem szándékozom nyugdíjas éveimben sem lógatni otthon a lában. Úgy gondolom, hogy jól tudom egy külső szemlélő szemével nézni a készülő oldalt, nem szoktam vakon megvalósítani amit kérnek tőlem, mindig próbálom vizuális eszközökkel alátámasztani az elgondolásomat. Erre nagyszerű eszköz a DIVI."

Mit gondolsz a Wordpress Dominanciáról?

"A WordPress dominancia anyagban, ahogy az összes többiben amit csináltok, több dolog fogott meg. Egyrészt ad egy szilárd tudást, ami nem csak abból fakad, hogy részletesen és érthetően végig vezet a folyamatokon, hanem a végére tényleg magabiztosan használtam a Divit, nem kellet visszanézni, keresgélni, próbálkozni. Másrészt nagyon érthetően átadja a kinézettel kapcsolatos alapelveket, amiket tényleg meg is tudtam valósítani. Sok mindenkitől olvastam már szakmai cikkeket, oktató anyagokat, amiket nem tudtam átültetni a gyakorlatba. Egyedül tanulni a weboldalkészítést nehezített feladat, de így majdnem olyan, mintha valaki mellet szerezném meg a gyakorlatot."

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 15
[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 16
[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 17

Juhász Péter

óvodapedagógus
www.zsongoda.hu/

Mivel foglalkozol?

"Vállalkozásunk egy 3 tagú csapat, amely ebben a formában nem egész két éve létezik. Miklós előadóművész-gitártanár, a feleségem, aki nemcsak támogat, de időnként levágja a fejemben születő vadhajtásokat is, és én. Jómagam, 8 éve gyakorlom óvodapedagógus hivatásomat.

Egész családoknak szóló gyermekműsort kínálunk. Szakmai alapokon, XXI. századi eszközökkel. Sajnos, ez a marketing-tevékenységünkről nem mondható el. Mivel a marketing stratégiánk is pedagógiai, vagy támogató alapú (ez mekkora őrültségnek látszik így leírva), ezért általában nem az az első gondolatom, hogy mit és hogy adunk majd el a vásárlóközönségnek, hanem az, hogy mi mit adhatunk a „nagy közösbe".

Ahogy a nyereményeink is, az interaktív gyerekműsoraink is értékesek. A zenei program és műsor összeállításánál figyelembe tudjuk venni a megrendelő egyéni igényeit, és a legfontosabbat, hogy mivel lesz több a közönségünk az előadás végén. Ez a mi társadalmi kötelezettségvállalásunk."

Mit gondolsz a Wordpress Dominanciáról?

"Az elmúlt másfél évben a Facebook szakmai csoportjain keresztül sikerült elérni az óvodapedagógusok, vagyis a jelenlegi vásárlóközönségünk nagy részéhez, de a kör szélesítéséhez szükség volt egy weboldalra, lehetőleg webmester vagy programozó nélkül. A Google-ön keresztül jutottam el a Netjet.hu-hoz, így a Divihez, majd az első saját 1 mp körüli betöltődésű, zsongoda.hu weboldalhoz.

Hogy mit kaptam a Wordpress Dominanciától?
A vállalkozásunk szlogenjét: „Legyen a zene gyerekjáték!"

• Gyors, funkcionális weboldalt
• egyfajta gondolkodásmódot, más megközelítéseket
• egyértelmű leírásokat, magyarázatokat
• Marketingötleteket
• és bizony online technikai supportot is (ezt már csak halkan jegyzem meg, mert tudom, hogy nem ez a fő profilotok)"

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 18
[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 19
[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 20

Krotos Erika

Birsalmasajt készítő, kistermelő
https://birsalmasajt.hu/

Mivel foglalkozol?

"5 évesen tudtam mi az én utam, de 50 évet vártam a megvalósítására. Mindig is kertészkedni, főzőcskézni szerettem a legjobban, de közben meg városban laktam és egész mással foglalkoztam. Aztán egyik éjszaka nagymamámmal álmodtam. Másnap reggel azzal az érzéssel ébredtem, hogy igen, ez kell nekem: az a régi környezet, ami rá emlékeztet. Hatalmas kert, lekvár főzés, birsalmasajt készítés. Azóta kistermelő vagyok és hagyományos, kézműves finomságokat készítek."

Mit gondolsz a Wordpress Dominanciáról?

"Rátaláltam Erdélyi Norbert anyagaira és sorba jöttek a felismerések:
Jé, pont arról ír, ami engem is érdekel.
Nahát, ez pont az én problémám.
Aha, szóval így lehet megoldani.
Hűha, milyen jó fej, mindent tud a témáról, most azonnal kell nekem az ő tudása. – és igen, a vevővel való azonosulás, a fiatalos lendület meghozta az eredményt."

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 21
[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 22

Kerékgyártó Szilvia

Mivel foglalkozol?

"Foltvarrást (patchwork) oktatok online. Elsősorban az elfoglalt háziasszonyoknak, akiknek nincs idejük, lehetőségük foltvarró csoportokba járni és szeretnék ezt a szép hobbit elsajátítani. A weboldalamon nagyon sok ötletet adok, ahol az egyszerű minták megvarrásától az aktuális trendeken keresztül a nemzetközi kitekintésig minden megtalálható. Komolyabb patchwork darabokhoz szabásmintákat és online oktatóanyagokat árulok. Ezt egészíti ki egy előfizetéses rendszer, ami már 4 éve sikeresen működik."

Mit gondolsz a Wordpress Dominanciáról?

"Mit használok a Wordpres Dominancia anyagból? Szinte mindent. A weboldal hátterében egy WooCommerce webshop működik, de a kinézetéért a Divi egyik pluginja felelős, amit Norbi oktatóanyagai alapján állítottam össze. A kampányokat évek óta a 210 alapján készítem, és a hozzá tartozó sales oldalak elkészítésében a Futurizmo és a Divi-One-Page anyagok segítettek. A Buyer Persona és a Futurizmo anyag is az egész folyamat elengedhetetlen része. A neuromarketing pedig egy igazán különleges gyöngyszem!"

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 23
[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 24

Máté Ildikó

Mivel foglalkozol?

"Ezzel a honlappal Máté Bence, világhírű természetfotósunk zseniális előadását népszerűsítem. Azt a szemléletmódot, hogy az élet – és minden élőlény – szép, vigyázzunk hát az értékeinkre!

Ezen kívül kapcsolatokat teremtek gyógygombás kávéval, stresszoldó kártyákkal, honlapokkal, humorral .. és szeretettel. Most egy könyvet írok az önismeret öröméről, az újrakezdés hasznosságáról, a párkapcsolat szépségéről. 26 év tanítóskodás után most szabadúszóként kamatoztatom a megszerzett tudásomat."

Mit gondolsz a Wordpress Dominanciáról?

"Erdélyi Norbert oktatóanyagai már több mint 10 éve fölkeltették a figyelmemet: az egyszerűsége, a stílusa, a humora, a praktikussága mind-mind magával ragadott. Tőle tanultam a divis szerkesztést, aminek köszönhetően már jó sok (sok jó) honlapot készítettem, köztük a Vértelen vadászatot is, Bence fiam előadásának a felvezetőjét. Most a landing page-em megvalósításán dolgozom, szerencsére ehhez is van anyag bőven! Már csak utol kellene érni magam..."

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 25
[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 26

Berze Tamás

Mivel foglalkozol?

"Nehezen értem el azokat az ügyfeleket, akik csak mesekönyvet voltak ezidáig hajlandóak olvasni. Mesekönyvet. Na de ők az én célcsoportom. Tévedés ne essék nem az óvodások, hanem az őket nevelő óvónőkről van szó. Aztán rájöttem, hogy én vagyok a ludas a dologban, hiszen kimondottan nekik szóló honlap nélkül nem élet az élet."

Mit gondolsz a Wordpress Dominanciáról?

"Rátaláltam Erdélyi Norbert és a netjet.hu virtuális segítségére. Lépésről lépésre az oktatóanyag segítségével készül a weboldalam. Ha időm engedi a bútorok mellett mindig foglalkozok a weboldallal. A böngészőn a netjet lapfület hónapok óta nem zártam be. Egyre könnyebb a Divivel dolgozni. És az óvónők most már böngészés közben nálam is olvashatnak meséket."

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 27

Mivel foglalkozol?

"A Rottex akinek készült a webáruház egy hazai 20+ éves matracgyártó cég. Pár évvel ezelőtt arra gondoltam, hogy a számos viszonteladónk mellett gyártóként lépjünk ki mi is a kiskereskedelembe. A termékeink segítenek a nyugodt és kényelmes alvásban. Ezt támasztja alá az is, hogy a legtöbb Rottex matrac bevizsgált, egészségpénztárra elszámolható orvostechnikai eszközként van bejegyezve. Emellett a szállodák is előszeretettel választanak minket."

Mit gondolsz a Wordpress Dominanciáról?

"Még nem értem végig a Dominancia teljes anyagán, de amiben eddig segített... Technikailag azok a kis finomságok amikre sokkal több idő lett volna önmagamtól rájönni. A weboldal speed anyag is nagy hasznomra volt. (ezt már előtte megvettem villám oktatóanyagban)
Marketing területen egy új látásmódot adtok amit igyekszem mielőbb bevezetni a weboldalaimon. (kíváncsian várom a vásárlói visszajelzéseket) Buyer personal kialakítás alatt...

Összeségében úgy foglalnám össze, hogy: nincs időm kísérletezni, kész, bevált módszerekre van szükségem és ezt itt megkapom."

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 29

Marketing rendszer

Első a rend, csak aztán jöhet a technika

Ha nincs meg a kőkemény marketing rendszered, a weboldalad futóhomokra épül.

Az első fejezet alaposan belevési a fejedbe, hogyan építsd kőszikla alapokra a weboldalad, és hogyan lődd be hajszálpontosan a buyer personádat. Amíg ez nincs egyben, csak a sötétben tapogatózol.  Ha összeállt a rendszered végre megnyugodhatsz: akkor is el tudnád adni a cuccod, ha holnaptól megszűnne az internet. Ez a WordPress Dominancia kiindulópontja

Tudod milyen érzés lesz, amikor az első videók alapján összerakod a marketing rendszered? Mint amikor kihajigálod a sok lomot a garázsból, mint amikor leadsz 10 kilót, mint amikor letörlöd a mázgát a szemüvegedről: rend, könnyedség, tisztán látás. 

Előtte: Úgy érzed, hogy valami nem stimmel. Utána: Érzed, hogy minden stimmel.

Most kontra 1 óra múlva

Most: Tudod, hogy a buyer persona kell. Talán próbálkoztál már vele, össze is jött egy ilyen „Kíváncsi Karcsi” típusú kitalált személy, de nem lett se könnyebb szöveget írni, se nem lett tőle több vevőd.

Rendelés után 1 órával: Megnézed a videókat, leesik a tantusz, hogy miért tévút „Csini Csilla” és „Beszerző Benő” nevű buyer personákat csinálni. Elkészülnek a buyer persona profillapjaid, ezeket kinyomtatod. Átírod a sales oldalaidat, törlöd vissza a hosszú címsorokat, a túlbonyolított, nehézkes átkötő szövegeket, helyükre új, friss, könnyed és átkozott jól konvertáló mondatokat írsz.

8 eszköz

kell ahhoz, hogy működtetni tudd a marketing rendszered. Először is egy 6 pillérre épülő kommunikációs szisztéma, és egy 2 lépéses problémamegoldási módszer: ebből az egyik “reverse engineering”, a másik az “egyszerűsítés a legelemibb működtetőig” módszer.

Bonyolultnak tűnhet, mégis csupa öröm és meglepetés lesz használni.

Nem azt kell nézni, hogy mit tud a wordpress meg a woocommerce. Hanem azt, hogy milyen online marketing rendszerre van szükséged, hogy az embereket meg tudd győzni arról, hogy nálad vásároljanak.

Ezért első lépésben még a laptop sem kell, csak papír és ceruza, amin megtervezed a saját marketing rendszered.

Megtanítalak megtervezni a marketing rendszered, és innen megyünk tovább a konkrét technikai megoldásokra:

El sem hinnéd, hogy az emberek 90%-a milyen szinten tudja túlbonyolítani a wordpress használatát csak azért, mert nincs a megfelelő ismeretek birtokában.

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 30

"Minek neked marketing rendszer?

Marketing rendszer nélkül a weboldalad csak gyenge termékkatalógus, postaládákba gyűrt reklámúság, rendszer nélkül a sales funneled csak felesleges hírlevél, rendszer nélkül a portálod csak színes magazin, rút sybaríta váz. Az összes elem együtt, és az összes elem sorrendje, kapcsolata a rendszer. A marketing rendszer az, amitől vevőid lesznek.”

Landing Page Anatómia

Meg se állunk 40% konverzió alatt…

 Egy 5% -os landing oldal konverzió az szegénységi bizonyítvány. Ismerd meg és alkalmazd azonnal a netjet.hu feliratkozási arány növelő különleges módszerét!

Hogyan készíts 40+% felett konvertáló landing oldalt a Divi-vel? Ebben a fejezetben lépésről lépésre mutatom, hogyan építsd fel a landing paged, amivel meggyőzöd az embereket, hogy íratkozzanak fel a hírleveledre. Ez a legjobb módja a listaépítésének. Csak olyan landing page hirdetésére érdemes pénzt áldozni, amin ki van maxolva minden konverziós eszköz. Ha rossz a landing page-ed, akkor a Facebookot és a Google-t gazdagítod, ha jó a landing page-ed, akkor magadat.

Finoman jelezném, hogy ez még csak a kezdet,
görgess itt végig, és ámulj, hogy mit tud a teljes WordPress Dominancia

19 elem 

van amivel fel kell építened a landing page-ed. Minden szó, minden szín, minden ikon számít, hogy elérd a célt. Mit üzen a landing page-ed háttérképe? El kell tüntetni a menüt? Érdemes otthagyni a láblécet? Mik azok a tudatalatti behívó ikonok? (Fogadjunk, hogy a mostani landing page-eden nincs ilyen)

Hogyan

építsd fel a landing paged legfontosabb részét, a kezdőképernyőt? Mit jegyezz meg, hogy ne legyen homályos folt a fejedben a landing pagekkel kapcsolatban? Mit, mennyi adatot szabad kérni új látogatoktól egy landing page-en? 

Hogyan készítsd el a landing page-ed, hogy az emberek a másodperc törtrésze alatt megértsék, miért kell most feliratkozniuk nálad.

Ez a gyorsan és könnyen érthető fejezet  lépésről lépésre mutatja meg mit kell csinálni.

Nem marketing nagyotmondás, hanem pontos technikai útmutató a kivitelezéshez.

Ami neked egyértelmű, egy idegennek nem az. Az átlag feliratkozási arány 5-10%, de netjet.hu féle megoldással 40+ %-on konvertálunk.

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 31

Hogyan lesz 

a helyén a feliratkozási űrlap?

Mi a jobb? Kitenni a feiratkozási űrlapot, vagy egy popup-ba tenni a feliratkozási űrlapot?

Mit jelent a mikroelkötelezettség technikája és hogyan segít dönteni az űrlap kérdésben?

Minden kérdésre megnyugtató választ ad a WordPress Dominancia Tanfolyam második fejezete a Landing Page Anatómia.

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 30

„Olyan weboldalad legyen, amit az emberek szeretnek”.

2001-óta foglalkozom weboldaltervezéssel, 2006 óta wordpress-szel és online marketinggel. A netjet.hu minden tartalma ezt a célt szolgálja: „Olyan weboldalad legyen, amit az emberek szeretnek”. Az online marketing az én értékrendemben arról szól, hogyan találd el, hogyan gondolkoznak az emberek

Ma: “Hát lehetne több feliratkozónk is …”
Holnap: “Ez az! Végre.”

All in one weboldal

Szakértői weboldal építése a nulláról

Tudod hogyan kell felépíteni a nulláról azt a weboldalt, amit az emberek imádnak és pénzt költenek rajta? 

Ezt a weboldal típust így nevezem: “All In One” weboldal. Ebben minden benne van: Személyes márkát építő, szakértői weboldal, cikkekkel, sales oldalakkal, landing page-ekkel. Van benne tagsági oldal, előfizetés, woocommerce. Ez a legnagyobb falat. Ha ezt megérted – és márpedig meg fogod érteni – akkor innen minden könnyű lesz. 

A tanfolyamon nem légbőlakpott ötleteket látsz, hanem a napi weboldaltervezési munkám kiforrott tapasztalatait

Miért hallgass rám, ha online marketingről van szó?

Erdélyi Norbert vagyok, a netjet.hu szerzője, szakterületem az online kampányok tervezése. 2001-óta foglalkozom weboldaltervezéssel, 2006 óta online marketinggel. A netjet.hu minden tartalma ezt a célt szolgálja: „Olyan weboldalad legyen, amit az emberek szeretnek”. 

Az online marketing az én értékrendemben arról szól, hogyan találd el, hogyan gondolkoznak az emberek. Nagyra tartom a kreativitást, tisztelem azt, aki zsenialitásával új dolgot teremt.

Amik benne vannak egy-egy wordpress-, vagy marketing oktatóanyagban, az mind onnan van, hogy én is napi szinten használom a WordPresst üzleti weboldalak készítésére, portálépítésre, kampányoldalak tervezésére a saját és az ügyfeleim weboldalán.

Rendszeresen tartok személyes konzultációkat ügyfeleinknek, ismerem a problémáikat, és ezekre mutatok megoldásokat ezen a weboldalon.

A netjet.hu weboldal célja, hogy megértsd, megtanuld és megszeresd az online marketinget és a technikai eszközök használatát.

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 33
[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 6

Divi Layout Kezelés

Ezer helyen el tudod rontani enélkül…

Tudod mi a baj a Divi Layoutokkal? Azt hiszed, hogy csak átírod a szöveget és jó lesz. De nem eszik olyan forrón a kását, ugyanis:

Amikor kiválasztod egy új oldal létrehozásánál, hogy “use a premade layout”, akkor előre gyártott sablonok sora vár: angol nyelvű szöveggel, és lorem ipsum kitöltőszöveggel. Ugye tudod mi ad el egy weboldalon: a szöveg ad el.

A design feladata, hogy élvezetessé tegye a szöveg feldolgozását. Egy baj van: az angol szöveg rövid, a magyar szöveg hosszú. A rövid szavakra tervezett design hosszú szöveggel úgy néz ki, mint tehénen a gatya. Akarsz látni egy példát?

A szuper gyári design

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 35

7 hatáselem van ebben 

a Wp Dominanciában így elemzünk designt

  1. Rövid cím, tényözlés: “Fánk Bolt”. Példa layouton jól mutat…
  2. Hatalmas betűk
  3. Éles képek
  4. A fánktészta színével egyező színátmenetes háttér
  5. A fánkon lévő fehér porcukor színére válaszol a fehér háttérrészlet a második oszlopban
  6. A betű olyan színű, mint az áfonyaszemek fánkon
  7. A második oszlop háttérkép íve, mintha egy fánk íve lenne

 

“Ülj le, egyes” szint

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 36

Hányat ront el a 7-ből?

ha nekiállsz átírni a szöveget

  1. Rövid cím: Egy landing pagere címsort kell írni, nem tényközlést. pl: “Süss magadnak ilyet otthon” Kezdődik a baj…
  2. Hatalmas betűk – ez oké, ez marad.
  3. Éles képek:Bumm, már nem látszik
  4. A fánktészta színével egyező színátmenetes háttérNem is látszik a fánk így!
  5. A fánkon lévő fehér porcukor színére válaszol a fehér háttérrészlet a második oszlopban: Bumm – ez se látszik
  6. A betű olyan színű, mint az áfonyaszemek fánkon – Bumm, elrontottad a hatást
  7. A második oszlop háttérkép íve, mintha egy fánk íve lenne – Bumm, ez a hatás sem érvényesül

 

Azonban ne ájuljunk el: Nagyon szuper oldalakat lehet csinálni a gyári Divi layoutokkal. A WordPress Dominancia Tanfolyamon megtanítom, hogyan kell a layoutokat profin kezelni. 

Egyszerre kell hozzá a vizuális intelligenciád és a marketinges agyad.

Megtanítom, hogyan kell a saját képedre formálni egy-egy műalkotás szintű arculatot, úgy, hogy megmaradjon az eredeti hatásmechanizmus.  

Fejleszd a tudásod te is WordPress Dominanciával!

Woo Fizikai Termékhez

Bármit eladhatsz vele, ami csak szállítható

Elhitették veled, hogy fizikai termékeket értékesítő webshopot nem tudsz megcsinálni magadnak? Pedig nézd milyen egyszerű: 

A Woocommerce Fizikai Termékekhez modulban  képernyővideókon, lépésről lépésre mutatom hogyan építs fel egy fizikai termékeket (azaz nem digitális termékeket) értékesítő webshopot a WordPress, a Woocommerce és a Divi segítségével, Barion, Paypal kártyás fizetéssel, szamlazz.hu összekötéssel és GDPR kompatibilis Active Campaign integrációval.
Bolt egy plázában = webshop. mi minek felel meg?
Mire kell nagyon figyelni webáruház készítésekor?
[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 37

Fizikai termék értékesítésekor sokkal kevesebb hibázási lehetőséged van, mint digitális termék eladásakor. A webshopod minden egyes elemének tökéletesnek kell lennie. Egy fizikai termékeket értékesítő webshop olyan, mint egy valódi szaküzlet mondjuk egy plázában a város főterén. Gondolj bele:

  • Üvegablakos kirakat = A webshopod kezdőlapja
  • Termékek a polcon, vállfákon = A termékek aloldal a shopodban.
  • Eladók az üzletben, akiket megkérdezhetsz = prediktív termékkereső
  • Blokk = visszaigazoló e-mail

Ennél persze sokkal több összefüggés van. Az első lépés, hogy megértsd, hogyan gondolkoznak a vásárlók, és ez alapján építsd fel a webshopod. Ezt tanítja meg a Woocommerce Fizikai Termékekhez oktatóanyag első fejezete.

Az ajánlat tálalása ugyanolyan fontos, mint maga az ajánlat!
Hogyan fog kinézni a webshopod?

Az oktatóanyagban egy kitalált szerszám webshopot építek fel. Amikor követed a lépéseket, amiket a képernyővideón látsz, tulajdonképpen csak annyi a dolgod, hogy helyettesíted a saját termékeiddel. Nézd csak, milyen jól néz ki egy kitalált termékeket eladó shop, képzeld milyen jól nézni ez ki a saját termékeiddel feltöltve:

Woo Digitális Termékhez

Tagsági rendszer, előfizetéssel
Hogyan készíts Woocommerce shopot, ami digitális termkeket értékesít?
Hogyan állítsd be a Woocommerce-et digitális termék értékesítéséhez? Hogyan kösd össze a shopod a szamlazz.hu-val, Barionnal, Paypallel? Hogyan állíts be tagsági rendszert? Hogyan védd meg a videóidat? Hogyan állítsd be automatikus díjlevonással működő előfizetéses rendszert a Barionnal?
Átadom a tapasztalataimat, hogy neked ne kelljen annyit idegeskedni, amíg rájössz.

Hogyan állíts be tagsági rendszert?

Ez sokkal jobb, mintha letölthetőként adnád oda a digitális anyagaidat.

Jobb, mert a vimeo-val vannak ott a videók, nincs az, hogy “jaj, az én gépemen nincs MP4”, nincs az, hogy “jaj, nem tudtam letölteni”.

Ezenkívül, ha frissíteni akarod az anyagaidat, egy kattintással mindenki az aktuális, naprakész infókat látja.

Van a Woocommerce hivatalos prémium pluginja ehhez, egy kicsit azért kell rajta faragni, hogy oké legyen, de mindent részletesen mutatok.

Hogyan állítsd be a Bariont automataikus díjlevonáshoz?

Először is meg kell felelni a Barion Zrt. követelményeinek. Sok ügyfelük van, precízen kell mindent beállítani, hogy lehetőleg ne dobják vissza az igénylésed. Ha ez megvan, akkor még kell egy speciális fizetőkapu, egy prémium bővítmény. Szerencsére magyar cég gyártja, úgyhogy érthető, jól működik, de azért mutatom mire kell figyelni.

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 42

Hogyan építs fel egy előfizetéses rendszert?

Milyen plugin kell hozzá? Hogyan állítod be, hogy az amerikai észjárásssal készített előfizetés plugin a magyar vevőnek is egyértelmű legyen. Rengeteg munkaórám van benne, mire a netjet.hu-n rendesen minden megcsináltam. Ebben a fejezetben megkapod a tapasztalataimat, neked ne kelljen annyit idegeskedni, amíg rájössz.

+ HOGYAN VÉDD MEG A FIZETŐS VIDEÓ ANYAGAIDAT?

Ha a videóidat a tárhelyedre töltöd, és 5-6 rövid videónál több van, és ezt egyszerre sokan nézik, akkor le fog állni a szerver, nem fogja bírni a terhelést. ha a youtube-ra teszed, akkor bárki ellophatja, bárki kommentelhet alá hülyeségeket. ha rejtetté teszed a youtubon, akkor is megtalálják a linkjét.

Mi az a videó szolgáltató, ahol nem horror-áron hostolhatod a videóidat, ami megvédi a letöltésektől, jogosultalan beágyazásoktól? Ebben a fejezetben mutatom hogyan védd meg a sok munkával előállított videóidat, hogyan illeszd be a tagsági rendszeredbe, hogy csak az lássa, aki fizetett érte. Jópár beállítást meg kell csinálni, de ne aggódj, ha figyelsz, akkor menni fog.

Fejleszd a tudásod te is a WordPress Dominanciával!

Céges, konferencia, MLM weboldal

Ezek külön típusok!

Hogyan építs céges imázs weboldalt?

Egyelőre csak egy sima bemutatkozó webolal kéne? Nincs kész a marketing szöveged, csak céginfót tudsz írni. Nem baj, ezt is ki lehete maxolni:

Hogyan rakj össze egy egyoldalas weboldalt, ami beleragasztja az érveidet az emberek fejébe? Ez a modul megtanítja, hogyan kell veszettül hatásos one-pagert csinálni, WordPressel és Divi-vel.

Hogyan építs fel MLM értékesítői weboldalt?

Minden MLM-es két dolgot akar:

1. Eladni online a terméket.

2. Új értékesítőket, menedzsereket találni a csapatába.

A két dolog nem megy egyszerre: Aki egészséges kávét akar inni, vagy aloe levet inni, az még nem biztos, hogy jó a sales-ben.

És fordítva: aki egy jó értékesítő és új lehetőséget keres, azt nem teljesen az érdekli, hogyan fogyjon le az aloe géllel.

De azért mégis jó lenne ezt egy webolalon megmutatni, ugye? Mutatom hogyan kell csinálni.

3 dolog kell hozzá, hogy ütős legyen egy esemény weboldala.

#1 FÓKUSZ

Egy valamire való one-pager minden egyes eleme arra való, hogy elérje az oldal célját. Van rajta egy kis cégsztori, de annak is az a lényege, hogy az olvasó teljesítse a célt. Vannak rajta referenciák, de azok is a célhoz vezetnek. Egy célt kell találnod, egy célt kell meghatároznod és a one-pagernek ezt kell eladnia. Mi legyen ez a cél? Hogyan állíts minden elemet ennek szolgálatába? Mutatom, magyarázom videón az anyagban.

#2 FŰSZER

A Divi-vel mindent meg tudsz csinálni, de csínján kell bánni az effektekkel. A kevesebb több. Az emberek egy dolgot jegyeznek meg, egy dolgot visznek tovább egy weboldalról: “Az a videós, amelyikben azok a sütik voltak” vagy “Az a kék, mozgós” A one-pagerednek egy fűszer kell, egy, úgymond vizuális fűszer, ami mindenütt megjelenik a weboldalon, és segít megértetni amit akarsz, segít betenni az érveidet az emberek fejébe.

#3 SORREND

Ez teljesen másképp működik, mint gondolnád. Az iskolában, egyetemen azt tanították, hogy előbb ismerd meg a dolog történetét, mutasd be a hátterét, mielőtt egyáltalán a lényegről beszélsz. Egy one-pager weboldalon, és tágabb értelemben az online marketingedben ez a létező legnagyobb baklövés. Hogyan, milyen sorrendben adagold az infókat, hogy érdekes és meggyőző is legyen az oldalad? Gyakorlati szempontból mutatom, végig, lépésről lépésre magyarázom ebben a modulban.

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 7

Active Campaign oktatóanyag

E-mail marketing automatizálás

“Az e-mail marketing innovatív kommunikációs eszköz” – mondják a nagyokosok. Te meg röhögsz a markodba, mert tudod: az e-mail marketing maga az üzlet

Sokat számít, hogy milyen szoftverrel oldod meg a folyamat automatizálását. A WordPress Dominanca tanfolyamon az Active Campaign hírlevél szoftver használatát tanítom, ugyanezt használjuk itt a netjet.hu-n. 2 óra 47 perc WordPress Dominancia Tanfolyamon belül csak az Active Campaign oktatóanyag lejátszási ideje. Elmélkedés, okoskodás, hümmögés, nincs benne, csak a konkrét gyakorlati tapasztalataim átadása.

Ma megrendeled, végignézed, és pontosan holnap ilyenkorra kész a feliratkozógyűjtő rendszered és a sales funneled. Nem dumálunk mellé: csináljuk.

A netjet.hu Active Campaign Oktatóanyaga a rövidebb, gyorsabb út a célhoz.
Előtte
Van pár dolog, amit nem értesz benne. Zavar. Ráadásul angolul van. Inkább mást választanál, mindegy mennyit gombolnak le rólad, csak magyarul legyen.
“Jaj, nem GPDR kombatibilis az oldalam. Jaj, most akkor milyen listába tegyem vásárlókat – mi van, ha a feliratkozó listán is rajta van?”
“Hol találok most egy programozót, aki oda tudja tenni az űrlapot…”
Utána
Megérted mit kell csinálni, leesik a tantusz, hogy az Active Campaign egy könnyen kezelhető, jól érthető szoftver. Fejben már a hírleveleidet fogalmazod.
Megnézted a videót. Tudod mit kell csinálni. Nem próbálgatsz ki hülyeségeket, nem kutatsz a neten.
Fél óra alatt megvan a lista, az űrlap, minden, ami kell.
“Ja, hogy ez ilyen egyszerű… kontrolcé, kontrolvé és kész.”
Csak mostmár tudod is mit hová kell illeszteni.

A hírlevélküldés érzékeny téma az online marketingben: mindenki tud valami okosat mondani, ami elbizonytalanít. Mutatom mi az a faék egyszerű gondolkodásmód, amivel ehhez hozzá kell kezdeni. Ha ezt elsajátítod 1 napon belül letudod a rendszer beállítását és hírleveleid automatizálását.

Sokféleképpen be lehet rakni egy űrlapot a WordPressbe. Divivel, Divi nélkül, API-val, kóddal, beépített modullal. Ezekben a videókban mutatok minden megoldást, amit használni érdemes. (Azt nem mutatom, hogy ilyen több kilóméter hosszú javascriptekkel, meg HTML kóddal hogyan viaskodsz – ezt meghagyom az Őskori Netes Technikák Múzeumának)

A márkaépítés miatt a hírleveleidnek úgy kell kinéznie, mint a weboldaladnak. Az egységes arculat bizalmat épít.

De minél designosabb egy e-mail, annál inkább üvölt róla, hogy hírlevél: azaz reklám. Minél fabadosabb, annál inkább azt üzeni: személyes e-mail, olvasd el. Mi van a kettő között? Hol az egyensúly a designos és a személyes mail stílus között? Ezt tanítom az oktatóanyagban.

WordPress Dominancia | Kened. Vágod

Mi van pontosan az Active Campaign fejezetben?
[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 44

Videó #1 - 09:03

Active Campaign: rendszer megértése és kezdeti beállítások

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 45

Videó #2- 18:52

Lista és űrlap létrehozása, leiratkozás és adatmódosítás az Active Campaignben

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 46

Videó #3 - 21:43

A feliratkozó űrlap berakása – Active Campaign Pluginnal és/vagy sima HTML kóddal

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 47

Videó #4 - 15:54

A feliratkozó űrlap berakása – az ET. Bloom és/vagy Thrive Leads pluginnal

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 48

Videó #5 - 18:34

A feliratkozó űrlap berakása – a Divi beépített E-mail Optin moduljával

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 49

Videó #6 - 14:52

E-mail sablon létrehozása. Egyszer megcsinálod: mindig ezt használod

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 50

Videó #7 - 23:45

Automatizációk: hírlevél sorozatok, vevőknek szóló sorozatok 

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 51

Videó #8 - 22:45

Woocommerce Active Campaign integráció (+ GDPR checkbox)

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 52

Videó #9 - 11:14

Árajánlatkérő űrlap létrehozása az Active Campaign szoftverrel

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 53

Videó #10 - 18:52

Címkék, szegmensek, feliratkozók kezelése: Ezeken alapul a hírlevél küldés

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 54

Videó #11 - 13:15

Azonnali és időzített szegmentált hirlevél küldés az Active Campaign-nel.

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 55

"A vállakozó szeresse szoftverét - ez cégünk egyik alapelve"

Szeretned kell használni a hírlevél szoftvert. Ha van benne valami, amit nem látsz át, bármi, amihez egy kicsit nincs kedved, mert bonyolult, nem érted, nem tetszik, akkor ez történik: Kevesebb e-mailt fogsz küldeni, kevesebb ötletedet fogod kivitelezni, kevesebbet fogsz keresni. A netjet.hu marketing filozófiájának fontos része az, hogy szeretned kell azt, amit és ahogyan csinálsz a marketingedben.

Tudtad? Mi az az ActiveCampaign-t használjuk itt a netjet.hu-n.

Letöltés: Az 50 legjobb hírlevél tárgyunk

Elemeztem a legutóbb kiküldött 320 hírlevelünket, ​ez össz.
1 600 000 elküldött mail: ​​Ez lett a legjobb 50 tárgysor​​ a megnyitási arány alapján Kattints és töltsd le pdf-ben

​ui: a legjobbnak a megnyitási aránya 42.7 %

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 8

Thrive Plugins oktatóanyag

Fókuszban a konverzió!

Ha csak most jössz rá, mit tudnak a konverzió fókuszált Thrive pluginok, úgy érzed, hogy téged eddig kihagytak a buliból…

A Thrive pluginokban minden úgy van kitalálva, hogy neked több és több feliratkozód legyen. Tud kattintásra megjelenő popupot, tud exit popupot, és minden ilyen felvillanó, megjelenő beúszó réteget, hogy neked a weboldaladon minden létező helyen gyűjtse a feliratkozókat. Lehet vele automatizálni a véleménykérést és kijelzést. Gondoltad volna, hogy egy kommentelőt is vevővé vagy feliratkozóvá lehet konvertálni? Ezt a fejezetet imádni fogod.

Tartozz a  győztess csapatba!

Bámészkodóból feliratkozót!

A 40% feletti konverzióimhoz a Thrive Leads nagyon nagyban hozzájárult. Van benne valami, ami mágnesként vonz, hogy feliratkozz. Nem tudom mi, de nagyon jól működik. Nagyon-nagyon profin ki van találva. Tőlem azt tanulod meg, hogyan kell beállítani és működtetni.

Kommentelőből is feliratkozót!

A Thrive mindenből konverziót (feliratkozást, vásárlást) csinál neked, még abból is ha valaki kommentel. Mutatom videón, hogyan vezesd be te is ezt a zseniális megoldást.

Kvíz, ami elad

Szavazások, kvízek, felmérések készítése úgy, hogy a végén eredmény is mutasson.

Pl: “Mennyire vagy jó az online marketingben” vagy “Igaz-Hamis? Tesztelt az [IPARÁG] tudásod”. Az benne a jó, hogy azonnal mutat egy eredményt az olvasónak és a konverzióra fókuszál: iratkozzon fel, vásároljon, stb. Milyen jó, hogy ezt meg lehet csinálni felmérésekkel.

A Thrive-nak van egy sajátos logikája, én már rájöttem, mutatom mit kell csinálni.

Ne kelljen mindig nyüstölni a vevőket, hogy írjanak ajánlást!

Mekkora macera már mindig véleményt kérni az ügyfelektől, nem? És akkor azokat egy doksiban tárolni, hogy majd berakom, majd kiteszem, de előbb még…..

Ez az amiből nem lesz semmi.

Szerencsére van egy megoldás, ahogyan ezt az egészet a WP-en belül kezelheted, és olyan 90%-ban automatizálhatod. A netjet.hu-n is így csináljuk. Évek alatt olyan 20-30 ajánlást sikerült beszerkesztem, most egy hónap alatt jött ugyanennyi, hála a Thrive Ovation-nek.

Kézzelfogható, látványos eredmény

Amit a képernyővideón látsz, azt kapod te is, ha követed a lépéseket.  Nem zsákbamacskát veszel.

Portálépítés oktatóanyag

Ezzel lesz meg a tekintélyed.

A vevő elriasztásának holtbiztos módja, ha egyből nyomulsz, hogy “vedd meg a cuccom”. Tudod mivel kell inkább kezdeni?

Fordítsd meg a weboldalad logikáját, az első találkozás ne a sales legyen, hanem a tartalom: ez teszi az érdeklődőt vevővé. Ez tesz téged mezei értékesítőből tekintéllyé.

A portál a weboldalak királya. Neked is kell egy ilyen. A sales helyett a tartalom legyen a fókuszban és sokkal több vevőd lesz.  Lépésről lépésre mutatom, hogyan építs portált. Egyszerűbb a dolog, mint ahogy most gondolod:

Ma blog > Holnap tekintély portál.

Hogyan térképezhető fel az emberek gondolkodásmódja?

 

Három nagyon különböző dolgot kell összefésülni, ettől lesz a portálod hiteles, elismert, ezért fogják szeretni:

1. ahogy az emberek gondolkoznak.
2. amit végül beírnak a keresőbe.
3. ahogyan te gondolsz cégedre, a termékeidre.

Gondolkozz logikusan: fordítsd meg a weboldalad elrendezését, az első találkozás ne a sales legyen, hanem a tartalom: ez teszi érdeklődőt vevővé.

A lényeget tedd szem elé: Azért csináljuk a hasznos tartalmat, hogy a vevőt segítsük és elnyerjük a bizalmát. akkor minek rejted el a “blog” menüpont alá? miért nem ezzel nyitsz?

Mi kell ahhoz, hogy valaki kosárba tegye a terméked?

 

Információ és bizalom. Ez a kettő kell mindenkinek, mielőtt egy weboldalon egy terméket a kosárba tesz. értékes, alaposan megírt cikkek, videók, hanganyagok kellenek. Ez a legfontosabb.

Hogyan lesznek vásárlóid?

Úgy, hogy először feliratkoznak. a portálba berakni a feliratkozási lehetőséget egy kicsit összetettebb feladat, mint egy sima weboldalon, vagy webshopnál. a feliratkozási lehetőséget marketing szempontból kell komolyan átgondolni. hova tedd az űrlapod, elég-e egy csalival dolgozni, kell-e exit popup, kell-e külön feliratkoztató oldal?

Website Speed Oktatóanyag

Gyorsan betöltsön az oldalad, 90-100% között “A” értékkel

Amelyik oldal gyorsabb, ott fog vásárolni a vevő. Mindenki türelmetlen.
Gyors oldalt a Google előrébb rangsorolja. Vigyázni kell a képekkel, szkriptekkel, pluginokkal. Minden lassít. A Website Speed fejezet 4 lépéses módszerével 1 nap alatt felhozod 90% főlé az oldalad asztali és mobil betöltési sebességét A Gtmetrixben és a Google Page Speed Insights-ban.
Most: Lassú az oldalad. Holnapra: 90-100% között lesz, “A” értékekkel a speeded.

Mire számíts a Website Speed  fejezetben?

Ez van benne: 1 nap alatt 90%+-ra hozod a Gtmetrix és a Google Page Insights szerint az oldalad betöltési sebességét.

Olyan megoldásokat mutatok, amik bárkinél, bármilyen tárhelyen működnek. Mit fogunk csinálni? Kell majd egyetlen plugin az olyan beállításokra, amit kézzel, magadtól nem tudnál megcsinálni. Kell egy másik plugin, ami a Google mobilos betöltési sebességét hozza fel a siralmas 30-60%-ról 90 fölé.

Mire NE számíts a Website Speed fejezetben?

Ez nincs benne: Technikai rizsa, tesztelőszofterek tesztelgetése, elmélkedések a google-ről, hümmögés, ööö-zés.

Nincs benne: Túloptimalizálás, tárhelyek, CDN-ek összehasonlítgatása, sablonok összehasonlítása, okoskodás, hogy Avada vagy Divi, sok-sok gyorsító, cache-elő plugin bemutatása. Nem fogom azt mondani, hogy válts tárhelyet.

Weboldalak sebesség értékei a netjet.hu féle website speed módszer előtt és után

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 57

Előtte

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 58

UTÁNA

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 59

ELŐTTE

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 60

UTÁNA

WordPress Dominancia | Kened. Vágod

Mi van a Website Speed fejezetben?

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 61

#1. Hogyan kell gondolkoznod már a weboldalad készítésekor, ha gyors weboldal akarsz?

Mit kell tenned, ha már meglévő oldal speedjét akarod növelni, és mit kell tenned, ha tiszta lappal indulsz? Mi határozza meg, hogy milyen gyors a weboldalad? Valóban számít a tárhely? Mi az az 5 alapelv, amit be kell tartanod a jó website speed érdekében?

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 62

#2. Hogyan hozod fel a sebességet egy siralmas 50% körüliről 80% felé?

A sebességet két lépésben növeljük. Ez az első lépés.

Nem kell hozzá tárhelyet váltani, nem kell CDN-t használni, nem kell több plugin használni, csak egyetlen egyet, de azt tudni kell rendesen beállítani. Lépésről lépésre mutatom, hogyan csináld, hogy a te oldalad sebessége is növekedjen.

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 63

#3. Hogyan hozod fel a sebességet 80%-ról 90 és 100% közé.

A második lépésben alkalmazni kell némi kézi beavatkozást, hogy elért a 90% feletti eredményt. A példában egy sima, olcsó, osztott tárhelyen is meg tudtam csinálni a 100%-os eredményt, úgy a GTMetrixen, mint a Google Page Speed Insightson.

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 64

#4. Hogyan éred el, hogy a Google Page Insights mobilra is 90% felett eredményt adjon?

A harmadik lépés a mobilos sebesség optimalizálás. A Google értékel a legkegyetlenebbül. Asztalira megadja a GTMetrix a 90%+-ot, asztalira a Google is 98-99, sőt olykor 100%-ot ad. De a mobil sebesség ott kullog 50-70% körül. Hogyan lehet ezt is megoldani. Mutatom ezen a videón, érthetően magyarázva.

Folyamatosan frissítsd a tudásod!

A WordPresst nem lehet egyszer és mindenkorra megtanulni.
Az eszközök folyamatosan fejlődnek. A tanfolyam anyaga is folyamatosan frissül.
Ha nem így lenne, előbb utóbb elavulna, amit tudsz.

És amikor azt hinnéd, hogy nincs tovább. De van:

Saját affiliate rendszer

Mindenki téged promózzón!

Get Facebook Ready!

Készítsd fel az oldalad hogy hirdethesd!

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 9

One Pager Elementorral

Az Elementor is csodákra képes!

Ha van egy partnerprogram rendszered, akkor a partnereid a te a termékedet fogják promózni.

A partnereid kitesznek egy-egy bannert, kiküldik az e-mail listájukra az ajánlodódat.

Ők jutalékot kapnak a megvalósult vásárlások után, te profitot realizálsz. Mindenki örül.

Ebből a modulból kiderül, hogyan építs fel egy ilyen affiliate, azaz partnerprogram rendszert, ami a WordPressre és a Woocommerce-re épül?

Hogyan készíts fel az oldalad arra, hogy a facebookon hirdethesd?

Sokan csinálnak olyanokat, hogy direktben meghirdetik a weboldaluk kezdőlapját, ahol mondjuk van egy jó kis céginfó. Hátha valaki érdeklődik… Vagy meghirdetik a sales oldalukat, hátha vásárolnak róla… A remény a marketing halála.

Milyen gondolkodásmódra van szükséged, ha a facebookon akarod hirdetni a weboldalad? Milyen oldalakat hozz létre milyen tartalommal, hogy facebookozóból érdeklődőt, érdeklődőből vevőt csináljon. Adok hozzá landing page és lead magnet page Divi layoutot és egy gyors, bizalomépítő hírlevél sorozat sablont is.

Az Elementor a Divi mellett a másik piacvezető blokkos oldalépítő. Lenyűgöző dolgokat lehet vele csinálni.

Azt mondják egyszerűbb megtanulni, mint a Divi-t. Hogy ez igaz vagy sem, el tudod dönteni, amikor a WordPress Dominancia Elementor oktató videóit nézed.

Minél több rendszert ismersz meg, annál magabiztosabb leszel.

Különleges bónuszok

“Shut up and take my money!”

Ezek még csak a bemelegítő bónuszok:

Mi legyen a csalim?

Hogy ne csak legyintsenek, hogy “áá, van ilyen ezer másik” hanem úgy csapjanak le rá az emberek, mint réti sas a húsvéti nyúlra.

70 napos bevált sales funnel sablon

Át tudod írni, és betenni a hírlevélküldődbe. 

Ez a lényegretörő anyag választ ad erre: Mi legyen a csalim, hogy sokan feliratkozzanak?

Elnondom mi legyen a csali. Az az érzés legyen, amikor először megláttad életed szerelmét, emlékszel a szemére, a füledbe cseng a zene, ami akkor szólt, emlékszel mit mondott ő, és milyen bénaságot zavarodban te.

Ez az érzés a csali az olvasód fejében: Mindig is ezt kerestem, azonnal akarom, azt se bánnám, ha fizetni kéne érte, de hogy ingyen van, nem is gondolkozom rajta.

Mi történik feliratkozás után? Mit küldj ki, mennyit, hogyan, milyen gyakran, hogy az legyen a vége, hogy

Megértsék, amit akarsz
Megismerjenek
Megbízzanak benned
Megvegyék, amit eladsz

Elmagyarázom mi miért működik benne. Át tudod írni, és betenni a hírlevélküldődbe.

Ez egy 70 napos sorozat, ami bizalmat épít, eladja a belépő termékedet, a “nagy” termékedet, és hosszú távra alapozza meg a hírneved.

Különleges bónuszok

“Shut up and take my money!”

A nagy Bónusz, ami 34 990 Ft lenne külön

Tudod hogyan leszel “Nímand”-ból “Kulcsember” a saját piacodon? Személyes Márkaépítéssel.
Személyes márkaépítéssel az emberek nem kereskedelmi kategóriaként (ár-érték arány) gondolnak rád, hanem érzelmi szinten kötődnek hozzád. Hatalmas a különbség. Azt tanítja meg az bónusz Személyes Márkaépítés Oktatóanyag, hogyan érd el ezt a kötődést.
Érzelmileg kötődő új vevők, több új feliratkozó, több megrendelő

Nyugi, menni fog:

A hosszú távú érzelmi kötődést eredményező személyes márkád, a netjet.hu online marketing filozófiája szerint 6 pillérre épül.

Ez alapján haladunk ebben a bónusz oktatóanyagban, de nem összevissza kapkodva, hanem szépen végigvesszük az online marketinged elemeit, (feliratkoztatás, hírlevél, sales oldal) és minden egyes elemnél elmondom mivel kell kiegészítened, hogy épüljön a márkád.

A netjet.hu féle Személyes Márkaépítéssel nem kell felborítanod az eddig online marketing rendszered:

Nem átírjuk, hanem kiegészítjük a rendszered.

Hogyan épül fel?

Minden márka egy rendszer, egy sablon, ami a márka összes elemére vontakozik. Minden Meki ugyanúgy néz ki bárhol a világon, a BMW márkajele, vese alakú légbeömlői minden autón megvannak, Steve Jobs mindig fekete garbó – farmer – sportcipő kombót viselt. Nem ezt kell másolnod, ezek csak példák, hogy milyen fontos az egységes rendszer.

A személyes márkád is egy rendszer. Egy jól felépített személyes márkának a netjet.hu filozófiája szerint 21 eleme van. Ez a kiindulópont, ha minden elem megvan, lehet startolni a márkaépítéssel. Megtanítom, hogyan csináld.

Különleges bónuszok

“Shut up and take my money!”

A brutális Bónusz, ami 44 990 Ft lenne külön

Úgy érzed, hogy már mindenkinek jobb a marketingje mint a tiéd? Ez azért van, mert egy dolgot nem veszel észre:

Azt, hogy úgy kell írnod, hogy a marketing szöveged a vevő gondolatainak meghosszabbítása legyen a monitoron. Úgy kell írnod, ahogy a vevők gondolkoznak. Próbálkozz másképp, a sales oldaladnak lőttek. A weboldalon a design és a maretingszöveg kéz a kézben jár. Ezért adom a WordPress Dominanciához a “Futurizmo Marketing Szövegírás” oktatóanyagot bónuszban.  Kattints a linkre a pontos részletekért, és csak fusd itt a Futurizmo 18 fejezetét:

Megtanulsz írni: idegenből ismerőst, kétkedőből rajongót, érdeklődőből vevőt csinálni.
  1. Hogyan fókuszálj, és felezd meg az írással töltött időt?
  2. Hogyan tudd meg milyen nyelvezetet használnak a vevőid?
  3. Hogyan kell megírni a címsort?
  4. Hogyan tudod felvezetni az ajánlatodat és megértetni a lényegét?
  5. Hogyan kell megírni az átkötő szövegeket?
  6. Hogyan kell a sales oldaladat designolni?

7. Hogyan kell kitalálni és megírni a csalit?
8. Mi az 50% fölött konvertáló feliratkoztató oldal készítésének módszere?
9. Hogyan érd el, hogy feliratkozás után ne csak a csalit vigyék el, hanem később is figyeljenek rád?
10. Hogyan helyezkedj bele a vevő szerepébe, hogy még precízebb marketing szöveget írj?
11. Hogyan csinálsz a sales oldaladból hírlevél sorozatot?
12. Hogyan érd el, hogy mindig megvegyék a belépő termékedet?

13. sales oldal írás élőben

14. Hogyan használd a marketing szövegedben az „amplifikáció” technikát, hogy több embert tudj meggyőzni?

15. A gémkapocs módszer a érzelmi kapcsolat elnyeréséhez.

16. Hogyan lesz még hatásosabb a szöveged az “eufónia” módszerrel?

17. Ismerd meg a Numerus Technikát, amivel beragasztod az érveidet az emberek fejébe

18. Szimpátia formula

Szebb weboldal + jobb marketing szöveg = több vevő

Tanuld meg uralni a rendszert. A technika ma már nem az ellenséged!

Netjet.hu Insider: A belső kör

Tárt karokkal várunk!

WordPress Dominancia tagként csatlakozhatsz a zárt facebook csoportunkhoz, ahol mindig választ kapsz, ha valahol elakadtál

Per pillanat 438 hozzád hasonló vállalkozó vár a csoportban.

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 66

Valld be, hogy nem hagy nyugodni a kérdés:

“Miért a WordPress Dominancia Tanfolyamot válasszam, amikor sokkal olcsóbban is van wordpress oktatóanyag, angolul is, magyarul is.”

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 67

Legolcsóbb Tanfolyam szint

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 68

Szupercool Oktatóanyag szint

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 69

Wordpress Dominancia szint

Minden wordpress tanfolyam körülbelül ugyanazt ígéri, akkor miért választanád a legdrágábbat?

Ismered ezt a Deák Ferencnek tulajdonított anekdotát?

Egy alkalommal Deák, a haza bölcse egy klubból kimenet nem találta a kalapját. Látja, hogy valaki véletlenül az övét vette fel.

“Elnézést” – mondja az illető – “körülbelül egyforma a fejünk.”
Körül igen, de belül nem – vágta rá Deák Ferenc.

forrás: cultura.hu

Aranyosi szerint Fábry azt mondja Darth Vaderről, hogy „gonoszt könnyű játszani, pláne sisakban”.

WordPress weboldalt könnyű csinálni, pláne ha csak a Divi modulokat akarod betanulni.

De olyan wordpress weboldalt, aminek minden apró részlete együtt dobban a vásárló szívével, olyat nehéz. Ehhez több kell.

Amikor a WordPress Dominanciával tanulunk wordpress weboldal tervezni, végig egy mércénk lesz: „mi kell a vevődnek”.

Ez egy teljesen más szemlélet, mint a lexikai tudás átadása, de csak ez a marketing szemlélet garantálja a sikert.

Miért akarsz weboldalt? Hogy megnyugtasd magad hogy kész van, vagy hogy eladj vele?

“Mer’ Nem ugyanaz a óév, mint a újév” – besenyő istván

“Mégis mi különbözteteti meg a WordPress Dominancia Tanfolyamot más wordpress oktatóanyagoktól?”

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 70

Lexikális tudás = a marha részei

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 71

Gyakorlati tapasztalat = Ebéd

A WordPress Dominancia a gyakorlati tapasztalatom átadása, 2006 óta wordpressezek. Bár részletesen, az alapoktól magyarázok, de a tanítás célelvű: azért hogy neked hamar kész legyen a  gyors, funckionális weboldalad, ami eladja a terméked.

A marketingben nem jár ötös azért, hogy “jaj, de szépen felsoroltad a Divi modulokat ABC sorrendben”. Csak az számít, hogy a weboldalad elad vagy nem.

ui: Jelezném, hogy van lexikai tudás is a netjet.hu-n, ez nálunk ingyen van. Nézd meg:
A Divi magyarul [RÉSZLETES ÚTMUTATÓ]

Jószándékú Weboldal Kritika (JWK)

#

Ügyfeleink weboldalait elemzem

Azt gondolom, hogy ha egy kritika jó szándékú, építő jellegű, akkor nincs vele semi baj.
Tanuld meg uralni a rendszert. A technika ma már nem az ellenséged!

A wordpress Dominanciával nem fogsz befürödni

“Csalódtál már olyan tanfolyamban,
ami sokat ígért, de keveset adott?”

Dőltél már be olyan weboldalnak, ami csak az érzelmeidre nyomult rá, de arról mélyen hallgatott, hogy mit kapsz pontosan a pénzedért?

A netjet.hu a tisztességes marketing mellett teszi le a voksát. Engedelmeddel felsorolom, hogy pontosan mely videók fogadnak a Wordpres Dominancia Tanfolyamon:  

Pdf letöltése

Wordpress Dominancia Tartalomjegyzék
A WordPress Dominancia Tanfolyam tartalomjegyzéke
1. Hogyan tervezd meg a saját marketing rendszered?
2. Hogy néz ki egy marketing rendszer?
3. Mi dönti el, hogy melyik marketing eszközzel kell kezdeni?
4. Mi a buyer persona módszer lényege?
5. Hogyan határozd meg ki az ideális vevő?
6. Hogyan találd el a buyer persona személyiségét?
7. A buyer persona adatlap használata
8. Hogyan döntöd el milyen weboldal kell neked?
9. „All In One” weboldal alapok
10. Mi az a WordPress Starter és hogyan készíts ilyet?
11. Hogyan döntsd el milyen legyen a design?
12. Színek & Divi testreszabás
13. Miért működik egy landing page?
14. A landing oldalad 19 eleme
15. Landing oldal kezdőképernyő 1.
16. Landing oldal kezőképernyő 2.
17. Landing page reszponivitás
18. Landing oldal feliratkoztatási űrlap
19. Popup Divi Olverlay-szel
20. Active Campaign űrlap Divivel
21. Thrive Leads: feliratkoztató ablak
22. Thrive Leads: Beúszó Réteg
23. Thrive Leads: Exit Popup
24. Csali átadó oldal – tartalmi rész
25. Csali átadó oldal – konverziónövelő rész
26. Thrive ovation – ajánláskérés automatizálása
27. Rólunk oldal idővonallal
28. Értékrend és kapcsolat oldal
29. Referenciák bemutatás oldal
30. Audió és videó, azaz TV és Rádió oldal
31. Blog cikk formázása
32. Sales oldal design 1.
33. Sales oldal design 2.
34. Mire vigyázz Divi layout választáskor?
35. Divi Layout – hatáslap használata
36. Divi Layout – szöveges részek
37. Divi Layout színek beállítása
38. Divi Layout – képek optimalizálása
39. Divi Layout az aloldalakon
40. Speed & Sell Divi Layout és használata
41. Woocommerce Digitális termékhez
42. Woocomerce, Paypal, Barion, Szamlazz.hu: Így kösd össze!
43. Tagsági rendszer beállítások
44. Tagsági rendszer – tartalmak védése
45. Vimeo videók használata
46. Előfizetéses rendszer – alapok
47. Előfizetéses rendszer beállítások
48. Előfizetéses rendszer – kiegészítések
49. Céges weboldal 1.
50. Céges weboldal 2.
51. Konferencia weboldal 1.
52. Konferencia weboldal 2.
53. Konferencia weboldal 3.
54. Milyen legyen egy MLM weboldal?
55. MLM weboldal kezdőlap
56. MLM weboldal oldalak és megoldások
57. Mire kell figyelni webáruház készítésekor?
58. Webáruház design és navigáció
59. Termékek oldala
60. Termékvariációk kezelése
61. Webáruház kezdőlap 1.
62. Webáruház kezdőlap 2.
63. Webáruház kezdőlap 3.
64. Webáruház kezdőlap 4.
65. Reszponzivitás és Divi könyvtár használata
66. Üzlet oldal és oldalsáv widgetek
67. Kapcsolat és szállítási infó oldal
68. Szállítási opciók & e-mailek
69. Woocomerce, Paypal, Barion, Szamlazz.hu: Így kösd össze!
70. Woocomerce & Active Campaign Integráció
71. Lista és űrlap létrehozása
72. Űrlap berakása – AC Plugin és kód
73. Űrlap berakása – Thrive és Bloom
74. Űrlap berakása – Divi E-mail Optin
75. E-mail sablon létrehozása
76. Active Campaign Automatizációk
77. Active Campaign Woocommerce integráció
78. Active Campaign árajánlatkérő űrlap
79. Címkék, szegmensek, feliratkozók kezelése
80. Azonnali és időzített szegmentált küldés
81. Thrive Leads – feliratkoztató űrlap
82. Thrive leads – beúszó réteg
83. Thrive Leads – exit popup
84. Thrive Ovation – automatizált ajánláskérés
85. Thrive Comments – konverziónövelő komment rendszer
86. Thrive Quiz használata
87. Ez a tekintély portál lényege
88. Hogyan kell jó cikket írni?
89. Blog cikk formázása (egyszerűbben)
90. Hogyan kell nagyon hosszú cikket formázni 1.
91. Hogyan kell nagyon hosszú cikket formázni 2.
92. Portál kezdőlap beállítása 1.
93. Portál kezdőlap beállítása 2.
94. Portál sales és konverzió
95. Affiliate program beállítások
96. Affiliate program magyarítás
97. Affiliate oldal kinézete
98. Affiliate vásárlási folyamat
99. Elementor beállítás és kezdőképernyő
100. Elementor kiemelt cím és látvány blokk
101. Vélemények, árlista és videós blokk
102. Elementor megjelenési effektusok
103. Elementor mobil és tablet reszponzivitás.
104. Elementor horgony pontok és navigáció
105. Hogyan tudod a legtöbbet kihozni ebből az anyagból?
106. Hogyan kell gondolkodnod a website speedről?
107. Hogyan javítod 50%-ról 80+%-ra a sebességet?
108. Hogyan hozzuk fel 80%-ról 90 és 100% közé a sebességet?
109. Hogyan hozd fel 90% fölé a mobilos sebességet is?
110. Get Facebook Ready! – Mi kell csinálni?
111. Get Facebook Ready! – Hirdethető feliratkoztató oldal
112. Get Facebook Ready! – Csali oldal
113. 70 napos sales funnel – valós példa
114. Mi legyen a csalim?
115. A nem-fizetési arány csökkentése #1
116. A nem-fizetési arány csökkentése #2
117. A nem-fizetési arány csökkentése #3
A Futurizmo Marketing Szövegírás tartalomjegyzéke (ez most bónusz)

1. Hogyan fókuszálj és felezd meg a szövegírással töltött időt?
2. Milyen kérdéseket tegyél fel magadnak, hogy olyan szemszögből lásd a saját online marketing rendszered, hogy abból könnyen meg tudd írni a marketing szöveged.
3. Ön-audit kérdőív kitöltése
4. Hogyan kell megírni a sales oldalad címsorát?
5. Hogyan kell összerakni a sales oldalad kezdőképernyőjét?
6. Hogyan írd meg azt a részt, ami a címsor után, de még az ajánlat bemutatása előtt van?
7. A buyer persona precízebb felolasztása és az egyes csoportok megszólításának megfogalmazása
8. Az ajánlat megfogalmazása
9. A cselekvésre felhívó blokk megfogalmazása
10. Hiányérzet megteremtésének megfogalmazása a kontraszt elv alapján
11. A bizalomépítő részek megfogalmazása
12. Hogyan kell a kifogásokat kezelni a sales oldal záró blokkjában?
13. Vásárlói idézetek blokk helyes alkalmazása

14. Személyes üzenet blokk megfogalmazása és arculati elemei
15. A megrendelési blokk megfogalmazása (ajánlati csomagok és kosár gomb)
16. A sales oldalad arculata #1
17. A sales oldalad arculata #2
18. A bemutatkozó oldalad megfogalmazásának technikái és az arculat felépítése
19. Csali (lead magnet) kitalálása és létrehozása
20. A feliratkozás utáni első 4 találkozási pont megfogalmazása
21. A method acting módszer a fogalmazási stílusod megtalálásához
22. Hogyan készítesz a sales oldaladból sales funnelt?
23. Hogyan érd el, hogy megvegyék a belépő termékedet?
24. Marketing szöveg “élesben”, valós megbízás példáján keresztül: Kezdőképernyő
25. -31. Marketing szöveg “élesben”, valós megbízás példáján keresztül I- VII.

32. Az amplifikációs technika: A kampány szintű amplifikáció
33. Exagerációs (eltúlzott) cikk designolása (Divi) #1
34. Exagerációs (eltúlzott) cikk designolása (Divi) #2
35. Amplifikáció a sales oldal szintjén
36. Amplifikáció szöveg szinten
37. Túlzás (exageratio) technika
38. A “gémkapocs” technika a figyelemkeltéshez
39. Az eufónia módszer
40. A numerus technika a marketing szöveged felerősítéséhez
41. A szimpátia technika működtetése a közös emlékpontok létrehozásával
42. A saját érveid ellen való érvelés technikája
43. Melyik címsor a jobb? Hogyan döntöd el A/B teszt segítségével a Divi-vel?
44. Hogyan kell cikket írni?
A Személyes Márkaépítés tartalomjegyzéke (ez is most bónusz)
1.A személyes márkád 21 eleme
2.Személyes márkaelemek (1-7)
3.Személyes márkaelemek (8-15)
4.Személyes márkaelemek (16-21)
5. Webvideó analízis
6. Kézmozdulatok szerepe a webvideókon

7. Az első találkozás tervezése
8. Személyes márka landin page-en.
9. Személyes márka a cikkeidben, a kezdőlapodon, a facebook odon
10. Kapcsolatépítés
11. Cikkírás személyes márkaépítéssel 1.
12. Cikkírás személyes márkaépítéssel 2.

13. Zárt facebook csoport készítése
14. Személyes márka a “kapcsolatfelvétel” oldaladon
15. Személyes márka csúcspontja: az azonosulás
16. A barátság formula
17. személyes Márka “házon kívül”

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 72

Szumma szummárum

videófelvétel

órányi videó [44 :52]

ügyfél

ÉV TAPASZTALAT: 2001-BEN kezdtem

Megrendelési infó

A tanfolyamnak éves díja van.

Miért? Mert a technikai eszközök folyamatosan fejlődnek. A wordpress, a divi és az összes többi eszköz ma, 2019-ben már nem ugyanaz, mint 2018-ban.

És mi lesz vajon 2020-ban, 2021-ben? Nem tudjuk. De azt tudhatod, hogy az éves díjért cserébe folyamatos frissítést kapsz, mindig a legújabb technikai megoldások lesznek a WordPress Dominanciában.

Miért jársz jól az éves díjjal?

Mindig többet és többet kapsz. Az új anyagokat mindig csak beteszem a WordPress Dominancia fiókodba, nem kell érte külön fizetni.

Ez itt most csak a start tartalomjegyzék, de még nagyon sok ötletem van, amikért neked az éves díjon felül már nem kell fizetned.

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 73

Mi van, ha nem akarod megújítani az előfizetést?

Megrendeléskor az első éves díj fizetendő. Innen számítva a 365. napon a kártyádról a Barion Zrt. automatikusan levonja a következő éves díjat. Ha nem akarod kifizetni, annyit kell tenni, hogy még az év lejárta előtt lemondod az előfizetést. A fiókodba belépsz, ott lesz a lemondás gomb. Bármikor lemondhatod, nem kell külön kérni, nem kell külön indokolni.

Hogyan működik az előfizetés?

Ez a rövid videó tisztázza az esetleges félreértéseket

N

Előfizetés a netjet.hu-n

Ezen a rövid felvételen megmutatom, hogyan működik az előfizetés a netjet.hu-n, és miért nem kell tartanod attól, hogy engedély nélkü pénzt vonna le a kártyádról, hiszen mindvégig a te kezedben van a kontroll.

WordPress Dominancia | A lényeg feketén fehéren

Összefoglaló táblázat

Marketing rendszer

N

Kész a marketing szisztémád.

Landing Page Anatómia

N

Kész a feliratkoztató oldalad

All in one weboldal

N

Kész a szakértői weboldalad

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 6

Divi Layout Kezelés

N

Kész design Divivel

Woocommerce

N

Kész a shopod: kártyás fizetés, automata számlák, előfizetés

Weboldal típusok

N

Magabiztosan tervezel minden témában

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 7

ActiveCampaign

N

Kész a hírlevél automatizálás

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 8

Thrive Plugins

N

Kész konverziók kimaxolása

Portálépítés oktatóanyag

N

Kész a tekintélynövelő portálod (authority site)

Website Speed anyag

N

Kész a weboldalad begyorsítása

Affiliate rendszer

N

Készen áll az oldalad a partnerek promociójára

Get Facebook Ready!

N

Készen áll az oldal arra, hogy meghirdesd

Marketing szövegírás

N

Kész a sales oldalad szövege

Személyes Márkaépítés

N

Kész az érzelmi kötődés kialakítása

Netjet Insider: A belső kör

N

Lesz segítség, ha elakadnál

Megrendelés itt

Ez az ajánlat véget ér ekkor: 2019. október 8. kedd. 23:59

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 77
N

Wordpress Dominancia Tanfolyam

A tanfolyamban megtanítom hogyan kell megcsinálni azt a weboldalt, amit az emberek imádnak és pénzt költenek rajta.

Feliratkozógyűjtés, sales oldal, landing oldal, blog, kártyás fizetés, előfizetés, tagsági rendszer, GDPR megfelelőség: lépésről lépésre, közérthető képernyővideókon mutatom mit kell csinálnod.

A tanfolyam anyaga folyamatosan frissül. Az éves díjért cserébe folyamatos frissítést kapsz, mindig a legújabb technikai megoldások lesznek a WordPress Dominanciában. Mindig többet és többet kapsz.

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 78
[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 79

Előfizetéssel kapcsolatos tájékoztató

Az előfizetés csak és kizárólag bankkártyával fizethető. Átutalásos fizetésre nincs lehetőség. Megrendeléskor az első év díját vonja le a kártyádról rendszer. Ha nem akarod egy év múlva megújítani, akkor év közben bármikor egy kattintással, indoklás és külön kérés nélkül lemondhatod, a fiókodon belül a “lemondás” gombra kattintva.

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 80

“Kézen fogva vezet az alapoktól lépésről-lépésre, egyszerűen, közérthetően. Nagyon élvezetesek a videók, amihez Erdélyi Norbert kommunikációja, motivációs készsége, megnyugtató stílusa erősen hozzájárul.”
Suri Éva – motivaciostrening.hu

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 80

“Gyorsan le tudtam koppintani, amit csináltál, nem kellett azon agyalnom, hogyan rakjam össze a weboldalamat.”
Péter István 
bulgaricus.hu/probiotikum/

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 80

“Bírom a humorodat, a tök egyszerű magyarázataidat, ennek köszönhető, hogy nulla programozói háttérrel csodaszépeket tudok alkotni. Hálás köszönet érte!”
Máté Ildikó – gombasiker.hu

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 80

“Sok érdekes megoldást tanítottál, volt olyan is, amiről még nem hallottam, ilyen pl. tudatalatti behívó ikonok. Sokat fog segíteni, hogy jó oldalakat tudjak csinálni.”
Pintérné Kendra Éva 
otthonibőrápolás-kozmetikumok.hu

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 80

“Lehetővé tette hogy TELJESEN a kezembe vegyem az irányítást. Először csak módosítgattam a meglévő oldalon, majd később teljesen egyedül sikerült készítenem jó weboldalt webshoppal együtt.”
Nyáguly Sándor – power-tuning.ro

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 80

“Még nincs weboldalam, ezért a legjobbkor jött ez az oktatóanyag, ennek alapján fogom elkészíteni. Köszönöm, nagyon hasznos volt.”
Girhiny Tamás

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 80

“Kezdőként el sem tudtam képzelni hogyan kell elkészíteni egy feliratkoztató oldalt. Olyan megoldásokat mutattál, amikről eddig nem is tudtam, hogy ennyire fontosak. Köszönöm! Véleményem szerint nagy szükség van a munkádra!”
Sziklai Éva – kristalyvizio.hu

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam. Okt. 3-8. 80

“Segít átlátni, hogy mire való egy landing page. Sok olyan dolgot tanultam eddig belőle, amire nem is gondoltam, hogy figyelnem kellene.”
Ujfalusi Melinda – durmo.hu

Értékrendem

A netjet.hu marketing filozófiája, az én személyes, online marketing szakértői értékrendem, erre a négy pillérre épül. E négy a vezérelvem, ezek alapján hozok döntéseket.

Emberközpontúság

A netjet.hu minden cikke, minden videója, minden oktatóanyaga, és minden kivitelezési szogáltatása ezt a célt szolgálja: „Olyan weboldalad legyen, amit az emberek szeretnek”. Sok eszköz van, mellyel e cél elérhető, de a középpontban nálem az ember áll. Az online marketing az én értékrendemben nem arról szól, hogy mennyire ismered a különféle szoftvereket, hanem, mennyire tudod eltalálni, hogyan gondolkoznak az emberek.

Lényeg

Amikor hozzám fordulsz online marketing tanácsért az első dolgom, hogy leegyszerűsítsem az üzeneted, lenyessem a sallangokat, hogy kinyerjem belőle a lényeget, azt az egyetlen legfontosabb dolgot, azt a gyöngyszemet, amivel egy mondatot mondva bárki megérti mit akarsz. „Íz, csín, tűz vagyon a versben, ha mesteri mív.” írja Kazinczy. Ezt keresem az ajánlatodban, ha konzultálunk: az ízt, a csínt, a tüzet. Ettől lesznek vásárlóid.

Forrás

Szomorú hazai marketing trend, hogy sokan a forrás megjelelölése nélkül fordítják le Ryan Deiss, vagy Neil Patel munkáit, az entrepreneur.com cikkeit, úgy tálalva, mintha az saját ötlet lenne. A netjet.hu is hivatkozik magyar vagy amerikai marketing szakértőkre, de biztos lehetsz benne, hogy nálam mindig pontosan megjelelöve látod a forrást, ha könyvre hivatkozom, még az oldalszámot is megadom, hogy ellenőrizni tudd a forrás hitelességét.

A kreativitás tisztelete

Nagyra tartom a kreativitást, tisztelem azt, aki zsenialitásával új dolgot teremt. Megvetem a középszerűséget, a kreativitásnak nevezett ötlet-lopást, forrásmegjelölés nélküli fordításokat, a konkurenciaharcot. Ebbéli álláspontomat legszebben Anakreón verse fejezi ki, Radnóti fordításában:

Gyűlölöm azt, aki telt kupa mellett, bort iszogatván,
háborut emleget és lélekölő viadalt.
S kedvelem azt, aki bölcs és Aphrodité meg a Múzsák
szép adományairól zengve szeretni tanít

Csak a biztosra menj!

2006 óta készítek wordpress oldalakat az ügyfeleinknek. Erre alapozom a tanfolyamot.
Innen veszem a ‘bátorságot’, hogy tanítsam.

>