WordPress

Wordpress Dominancia Tanfolyam. 1

Woocommerce

Wordpress Dominancia Tanfolyam. 2

Divi Sablon

Wordpress Dominancia Tanfolyam. 3

ActiveCampaign

Wordpress Dominancia Tanfolyam. 4

Elementor

Wordpress Dominancia Tanfolyam. 5

Thrive Themes

WordPress Dominancia: egy jól működő rendszer, amivel biztosra mész:

Wordpress Dominancia Tanfolyam. 6

Megtanítom hogyan kell megcsinálni azt a weboldalt, amit imádnak az emberek. WordPress, Woocommerce, Divi, Active Campaign, Vimeo, Elementor, Barion, Thrive: feliratkozógyűjtés, sales oldal, landing oldal, blog, kártyás fizetés, előfizetés, tagsági rendszer, GDPR megfelelőség: lépésről lépésre, 14 év gyakorlati, kivitelezési tapasztalatom alapján, közérthető képernyővideókon mutatom mit kell csinálnod.

Wordpress Dominancia Tanfolyam. 7

Érts jobban a technikához, jobb marketinges leszel!
Az oktatóanyag Netjet Campus tagsággal lehet a tiéd.

Wordpress Dominancia Tanfolyam. 8

“A netjet.hu anyagaiból tanultam meg a wordpresst kezelni. Egyszerűen imádom a képernyő videóit. Lépésről lépésre mutatja meg, hogyan kell egy nyers wp oldalból egy mutatós, látványos oldalt készíteni.”
Petrányi Lajos – mlmhalozat.hu

Wordpress Dominancia Tanfolyam. 9

Wordpress

Megtanítom hogyan kell megcsinálni azt a weboldalt, amit az emberek imádnak és pénzt költenek rajta. Ez a cél, a wordpress az eszköz. Az én marketing filozófiám az, hogy ne a wordpresst akard megtanulni, hanem azt, hogy hogyan dobbanjon együtt a szíved a vevőidével. Óriási különbség. Az ide-kattints-oda-kattints részt bárkitől meg tudod tanulni, a szívdobbanást csak a netjet.hu-tól.

A tanfolyamon weboldal típusok szerint haladunk. Minél több weboldal típust ismersz, annál magabiztosabb leszel, annál több ötletedet tudod megvalósítani.

Hogyan építs szakértői, személyes márka weboldalt?

Ezt nevezem így: “All In One” weboldal. Ebben minden benne van: Személyes márkát építő, szakértői weboldal, cikkekkel, sales oldalakkal, landing page-ekkel. Van benne tagsági oldal, előfizetés, woocommerce. Ez a legnagyobb falat.

NEM ZSÁKBAMACSKA Nincs benne olyan, hogy “vajon nekem is sikerül talán. Amit a képernyőn látsz, azt kapod. 2001-ben kezdtem weboldalakat csináni, 2006 óta csak wordpressel dolgozom. Az oktatóanyagokban nem légbőlakpott ötleteket látsz, hanem a napi weboldaltervezési munkám kiforrott tapasztalatait, 11 év eltelt, nem kevés tapasztalat van. Ez az egyik fele, a másik az, hogy konzultálok ügyfelekkel, tudom mi okoz nehézséget, ezért minden megoldásnál, amit az oktatóanyagban mutatok, ez a vezérlő elvem: hogyan jutsz el A-ból B-ébe a leggyorsabban, legérthetőbben úgy, ogy ha közben hibázol, azt lazán ki tudd javítani

Hogyan építs Céges imázs weboldalT?

Egyelőre csak egy sima bemutatkozó webolal kéne? Nincs kész a marketing szöveged, csak céginfót tudsz írni. Nem baj, ezt is ki lehete maxolni:

Hogyan rakj össze egy egyoldalas weboldalt, ami beleragasztja az érveidet az emberek fejébe? Ez a modul megtanítja, hogyan kell veszettül hatásos one-pagert csinálni, WordPressel és Divi-vel.

 

Hogyan építs KonferenciÁHOZ (esemény) weboldalt?

3 dolog kell hozzá, hogy ütős legyen egy esemény weboldala. 

#1 FÓKUSZ
Egy valamire való one-pager minden egyes eleme arra való, hogy elérje az oldal célját. Van rajta egy kis cégsztori, de annak is az a lényege, hogy az olvasó teljesítse a célt. Vannak rajta referenciák, de azok is a célhoz vezetnek. Egy célt kell találnod, egy célt kell meghatároznod és a one-pagernek ezt kell eladnia. Mi legyen ez a cél? Hogyan állíts minden elemet ennek szolgálatába? Mutatom, magyarázom videón az anyagban.

#2 FŰSZER
A Divi-vel mindent meg tudsz csinálni, de csínján kell bánni az effektekkel. A kevesebb több. Az emberek egy dolgot jegyeznek meg, egy dolgot visznek tovább egy weboldalról: “Az a videós, amelyikben azok a sütik voltak” vagy “Az a kék, mozgós” A one-pagerednek egy fűszer kell, egy, úgymond vizuális fűszer, ami mindenütt megjelenik a weboldalon, és segít megértetni amit akarsz, segít betenni az érveidet az emberek fejébe.

#3 SORREND
Ez teljesen másképp működik, mint gondolnád. Az iskolában, egyetemen azt tanították, hogy előbb ismerd meg a dolog történetét, mutasd be a hátterét, mielőtt egyáltalán a lényegről beszélsz. Egy one-pager weboldalon, és tágabb értelemben az online marketingedben ez a létező legnagyobb baklövés. Hogyan, milyen sorrendben adagold az infókat, hogy érdekes és meggyőző is legyen az oldalad? Gyakorlati szempontból mutatom, végig, lépésről lépésre magyarázom ebben a modulban.

Hogyan építs MLM toborzó, értékesítő weboldalt?

Minden MLM-es két dolgot akar: 1. Eladni online a terméket. 2. Új értékesítőket, menedzsereket találni a csapatába. A két dolog nem megy egyszerre: Aki egészséges kávét akar inni, vagy aloe levet inni, az még nem biztos, hogy jó a sales-ben. És fordítva: aki egy jó értékesítő és új lehetőséget keres, azt nem teljesen az érdekli, hogyan fogyjon le az aloe géllel. De azért mégis jó lenne ezt egy webolalon megmutatni, ugye? Mutatom hogyan kell csinálni. 

Hogyan építs szakértői blog weboldalt?

Egyelőre csak a cikkeid vannak meg, még nincs ajánlat, termék, sales funnel, de már világgá kürtölnéd a szakértelmed. Nem kell ilyen nyilvános blog oldalra menni, mert onnan már sokkal nehezebb saját weboldalra váltani. Mutatom a módját, hogyan csinálj egy profi szakértői blogot, ami később, ha már bejött a dolog, könnyedén bármivé bővíthető.

Érts jobban a technikához, jobb marketinges leszel!
Az oktatóanyag Netjet Campus tagsággal lehet a tiéd.

Wordpress Dominancia Tanfolyam. 10

N

Landing page

N

Website speed

N

Blog

N

Onepager

N

Menü kezelés

N

Arculat

Wordpress Dominancia Tanfolyam. 11

A wordpress fejezet legfontosabb 4 videója

“Mert az ajánlatod tálalása, bemutatása, designja ugyanolyan fontos, mint az ajánlat maga. Ezért nem nézhet ki amatőrnek a weboldalad”

Wordpress Dominancia Tanfolyam. 12

Hogyan találd ki milyen legyen a weboldalad arculata? A 3 plusz 3 -as szabállyal egy fél óra alatt megvan.

Wordpress Dominancia Tanfolyam. 13

Hogyan szabd testre az arculati koncepciód szerint a Divi-t? Úgy, hogy csak 1x kelljen beállítani.

Wordpress Dominancia Tanfolyam. 14

Mi az a WordPress Starter, és hogyan könnyíti meg a munkádat?

Wordpress Dominancia Tanfolyam. 15

Hogyan készítsd el a lead magnet átadó oldalad úgy, hogy kapásból eladja a terméked?

Wordpress Dominancia Tanfolyam. 8

“Bátran ajánlom mindenkinek. Akkor se félj tőle, ha nem értesz hozzá! Tényleg el tudod készíteni önállóan a weboldalad az oktatóanyagai segítségével!”
Kerékgyártó Szilvia – szilvifoltvarras.hu

Hogyan állíts be tagsági rendszert?

Ez sokkal jobb, mintha letölthetőként adnád oda a digitális anyagaidat. Jobb, mert a vimeo-val vannak ott a videók, nincs az, hogy “jaj, az én gépemen nincs MP4”, nincs az, hogy “jaj, nem tudtam letölteni”. Ezenkívül, ha frissíteni akarod az anyagaidat, egy kattintással mindenki az aktuális, naprakész infókat látja. Van a Woocommerce hivatalos prémium pluginja ehhez, egy kicsit azért kell rajta faragni, hogy oké legyen, de mindent részletesen mutatok.

Hogyan védd meg a fizetős videó anyagaidat?

Ha a videóidat a tárhelyedre töltöd, és 5-6 rövid videónál több van, és ezt egyszerre sokan nézik, akkor le fog állni a szerver, nem fogja bírni a terhelést. ha a youtube-ra teszed, akkor bárki ellophatja, bárki kommentelhet alá hülyeségeket. ha rejtetté teszed a youtubon, akkor is megtalálják a linkjét.

Mi az a videó szolgáltató, ahol nem horror-áron hostolhatod a videóidat, ami megvédi a letöltésektől, jogosultalan beágyazásoktól? Ebben a fejezetben mutatom hogyan védd meg a sok munkával előállított videóidat, hogyan illeszd be a tagsági rendszeredbe, hogy csak az lássa, aki fizetett érte. Jópár beállítást meg kell csinálni, de ne aggódj, ha figyelsz, akkor menni fog.

Hogyan építs fel egy előfizetéses rendszert?

Milyen plugin kell hozzá? Hogyan állítod be, hogy az amerikai észjárásssal készített előfizetés plugin a magyar vevőnek is egyértelmű legyen. Rengeteg munkaórám van benne, mire a netjet.hu-n rendesen minden megcsináltam. Ebben a fejezetben megkapod a tapasztalataimat, neked ne kelljen annyit idegeskedni, amíg rájössz.

Hogyan állítsd be a Bariont automatikus díjlevonáshoz?

Először is meg kell felelni a Barion Zrt. követelményeinek. Sok ügyfelük van, precízen kell mindent beállítani, hogy lehetőleg ne dobják vissza az igénylésed. Ha ez megvan, akkor még kell egy speciális fizetőkapu, egy prémium bővítmény. Szerencsére magyar cég gyártja, úgyhogy érthető, jól működik, de azért mutatom mire kell figyelni. 

Hogyan adj el fizikai terméket a Woocommerce-szel

Ha fizikai terméket értékesítesz házhozszállítással, azt egy kicsit nehezebb megoldani a woocommerce webshopodban. hogyan állítsd be szállítási módokat? Hogyan állítasz be termék variációkat, ha van mondjuk egy terméked, amiből több méret, több szín kapható? Ebben a fejezetben megmutatom, hogyan csinálj egy profi webshopot a woocommerce-szel és a divi-vel.

Wordpress Dominancia Tanfolyam. 17

Woocommerce

Hogyan használd a Woocommerce webáruház bővítményt digitális termék értékesítéséhez, és hogyan állítsd be, ha fizikai terméket szeretnél eladni és házhoz szállíttatni? Hogyan oldod meg az automata e-számlázást?

Wordpress Dominancia Tanfolyam. 18
Wordpress Dominancia Tanfolyam. 19
Wordpress Dominancia Tanfolyam. 20
Wordpress Dominancia Tanfolyam. 21
Wordpress Dominancia Tanfolyam. 22
N

Kártyaelfogadás

N

Tagsági oldal

N

Előfizetés

N

Szállítási díjak

N

Elhagyott kosár

Wordpress Dominancia Tanfolyam. 23

A Woocommerce fejezet legfontosabb 3 videója

A netjet.hu-n nem a “tudást” kell megfizetni, a tudás csak információ: bárki beszerzi, megtudja, rákeres. A. lényege a tapasztalat. 2006 óta tervezek wordpress-szel, minden jel szerint, akármi is a problémád, én olyat már láttam és oldottam meg. Ezért érdemes a netjet.hu-tól beszerezni a wordpress oktatóanyagokat.

Wordpress Dominancia Tanfolyam. 24

Hogyan automatizálod a fizetést és a számlázást? 

Wordpress Dominancia Tanfolyam. 25

Hogyan adod oda a digitális termékedet úgy, hogy csak a fizető ügyfelek férhessenek hozzá?

Wordpress Dominancia Tanfolyam. 26

Hogyan állítasz be automatikus ismétlődő díjlevonással előfizetéses rendszert?

Wordpress Dominancia Tanfolyam. 27

divi

Szebb weboldal = Több vevő. Megtanulsz lenyűgöző weboldalt készíteni a Divi-vel. Megtanulod uralni a Divi sablont, érzed és tudod, hogy bármit meg tudsz vele csinálni. A végeredmény, hogy a vevőd fejében ez lesz: “Ezen a weboldalon volt valami, ami megfogott amiért itt kell vásárolnom.”

Kínlódás és barkácsolás helyett: gyors haladás a Divi-vel.

Meggyőző kezdőképernyő típusok létrehozása a Divi-vel

Az első képernyő, amit a látogató gördítés nélkül lát, ez a legfontosabb. Ennek már önmagában is alkalmasnak kell lennie arra, hogy feliratkozót gyűjtsön, vagy épp eladja a terméked. Több ilyen kezdőképernyő típus van, mert több weboldal típus van. Megtanítom, hogyan csinálj ilyen kezdőképernyőt aszerint, hogy milyen weboldalad van. 

Hogyan készíts Divi Layoutból egyedi designt?

Hogyan éred el, hogy a te weboldalad ne ugyanúgy nézzen ki mint a másé? A diviben vannak gyári designok, ezeket layoutnak nevezik. a layout, magyarul „elrendezés” egy-egy komplett weboldalt jelent, minden fontos oldal megvan benne: landing page, blog, webshop oldal, kapcsolat stb. ezeket a divi gyártja, és adott időközönként rak fel újat a központi divi könyvtárba. ezeket a layoutokat a vizuális szerkesztőből is eléred már, nem kell letölteni, importálni: ott lesz előtted csak választani kell.
Ezzel egy baj van: egyik weboldal úgy fog kinézni mint a másik. ugrik az egyediség, ugrik a bizalomépítés.
De ha a netjet.hu módszerét követed, akkor meg tudod tartani az eredet, gyári sablon zsenialitását úgy, hogy senki máséval nem lesz összetéveszthető a weboldalad.

Mi az a beilleszkedés és kiemelkedés technikája?

Beilleszkedés:
miért kell megfelelni a webdesign trendeknek? igen, ez rád is vonatkozik. nem azért, mintha a potenciális vevőid egytől egyig arculattervező szakemberek lennének, akik azonnal kiszúrják, ha az oldalad nem alkalmazza a legújabb webdesign divatot. sokkal inkább arról van szó, hogy a weboldal látogatód a tieden kívül még sok más oldalt megnéz. ha több “trendi” oldal között meglát egy olyat, ami azzal lóg ki a sorból, hogy évekkel ezelőtti designt használ (pl.: stock fotók, nem-reszponzív arculat, régi típusú menüpontok, stb stb) akkor úgy érzi ott valószínüleg nem aktuális a kínálat, vagy évek óta nem frissítik. ez nem vet jó fényt a weboldaladra…

Kiemelkedés:
ha “túltolod a designt” a weboldalad olyan lesz, mint amikor túl sok szörpöt tettél a szódához: tömény, gejl, too much.. parallax háttér – hogyan alkalmazd okosan: a parallax azt jelenti, hogy a háttérben lévő kép lassabban gördül, mint a rajta lévő tartalom. ha megfelelően és megfelelő mértékben használod, akkor kiemeled vele a legfontosabb üzeneted, fenntartod a látogató figyelmét és kézen fogva vezeted a kosár gombig. vannak bizonyos unalmas számadatok, amiket senki nem szeret olvasni, pedig akár az értékesítésben is fontos szerepet játszanak. ennyi feliratkozónk van (csatlakozz hozzájuk) vagy ennyi lájkolónk van (lájkolj te is), vagy ennyien vették meg eddig ezt és ezt a terméket. van két hasznos elem, a “körszámláló” és a “százalékmutató” amivel ezeket az adatokat úgy tudod megmutatni, hogy a látogató direkt azért fogja görgetni az oldalad, hogy ezeket újra és újra megnézze. mi a trükkje? megmutatom.

Hogyan készíts gyönyörű sales oldalakat a Divi-vel?

Én szúrós szemmel nézem a weboldalad. olyanokat veszek észre, ami neked fel sem tűnik. (ez azért nem összekeverendő a szőrszálhasogatással) amit régen csak programozók és webesignerek tudtak kivitelezni, az ma már szinte az összes wordpress theme-ben és page builderben beépített funkció, még az ingyenesekben is. ennek természetesen örülhetünk, de sajnos sokan képesek szuper eszközökből borzalmasan ronda weboldalakat készíteni a cégüknek. konkrét példákat (sajnos) nem mutathatok, de részletesen ki fogok térni arra mire kell vigyázni, hogy ne kövess el merényletet a saját weboldalad ellen. 

 

Lépésről lépésre végigmegyek a tervezés folyamatán, de nem csak mutatom, az okait is magyarázom, hogy mit miért csinálok. az első lépés nem az, hogy milyen menüpontok legyenek, meg milyen színek, hanem az, hogy elképzeljük a vevőt. az embert, aki a monitor másik oldalán ül: mit kell először látnia, hogy maradni akarjon a weboldaladon. ez a kiindulópont, más nem is lehet.

Hogyan állítsd be, hogy mobilBarát legyen a Divi oldalad?

A legtöbb wordpress theme reszponzív. azaz, mobilon és tableten is megy. Szuper. De a reszponzivitást is lehet fokozni. az ingyenes theme-k annyit tudnak, hogy úgy alakítják a weboldal tartalmát, hogy méretezik a képeket, szöveget, ha érzékelik, hogy kisebb képernyőn nézi valaki. De a divi olyat is tud, hogy külön állíthatod a mobilos, tabletes felület kinézetét. sőt, olyan is van, hogy más jelenítsen meg az asztali gépen netezőknek, mint a mobilosoknak. ezt a témát is eléggé körbejárjuk. videón mutatom mit kell csinálni.

N

Mobilbarát

N

Bizalomépítés

N

Divi Layout

N

Egyéni CSS

N

Animációk

N

Divi könyvtár

Wordpress Dominancia Tanfolyam. 23

A Divi Sablon fejezet legfontosabb 4 videója

“Sok jó üzleti ötletet, remek céget látok pocsék weboldallal. De ne arra gondolj, hogy buta animált gifek, meg pixeles szerncsétlen képek. Sokan képesek a Divi-vel is szörny weboldalakat csinálni.

Ami ezekből hiányzik, az a látásmód, az egység látása: a színekben, formákban, képekben, kiemelésekben: mindenben. Ez a különbség egy jó és egy rossz weboldal között. De nyugalom, ezt nem kell “érezni” lehet tanulni. Ez az egész tanfolyam lényege.

Wordpress Dominancia Tanfolyam. 29

Hogyan csinálsz layoutból egyedi designt?

Wordpress Dominancia Tanfolyam. 30

Hogyan csinálsz layout nélkül, önállóan egyedi arculatot?

Wordpress Dominancia Tanfolyam. 31

Hogyan lesz mobilbarát a Divi oldalad?

Wordpress Dominancia Tanfolyam. 32

Hogyan készítesz lenyűgöző sales oldalakat a Divivel?

Érts jobban a technikához, jobb marketinges leszel!
Az oktatóanyag Netjet Campus tagsággal lehet a tiéd.

Wordpress Dominancia Tanfolyam. 10

HOGYAN formázd szépre az active campaign űrlapokat?

Sokféleképpen lehet, de a Divi-vel a legjobb. Olyan szerencsétlenül kinéző űrlapokat látok amúgy szép weboldalakon, hogy a pocsék kinézet odavágja a jó weboldal designt. Divivel kell ezt csinálni, mutatok példákat. A szép űrlap mindent visz!

hogyan hozz létre listákat az active campaignben?

A lista az alapvető “halmaza” a feliratkozóidnak. Ha valaki feliratkozik egy csalidra, akkor bekerül egy listába, pl: “Érdeklődők”, ha vesz valamit, akkor az automatizáció berakja egy másik listába is, pl: “Vásárlók”. A listákra lehet szűrni, lehet szegmentálni. Egyszerű, jó logika, megfelel a magyar marketing gondolkodásmódnak. Mutatom, tanítom minden csínját-bínját.

Hogyan használd a szegmentációkat e-mail küldéskor?

Ki, mikor, mit kapjon, és mit NE kapjon. Alapvető szegmentálás. De lehet olyat, hogy példának okáért, csak az kapjon meg egy adott e-mailt, aki megvette az X terméket, de nem vette meg az Y terméket, ÉS adott dátum után iratkozott fel, DE még nem kattintott az akciós termék linkre. Ez csak egy példa, ettől lehet összetettebet is, mutatom, tanítom a módját, mind-mind a gyakorlati tapasztalataim alapján.

hogyan használd a cÍmkéket, azaz tag-eket az ac-ben?

Az AC-ben a címke a legfontosabb. Ha valaki pl. kattint a linkedre, automatikusan adhatsz neki egy címkét pl.: “érdeklődő”, és akkor ez alapján tudsz neki e-mail küldeni később. Ha valaki vesz egy terméket a Woocommerce shopodból, akkor a termék cikkszáma lesz a címke. A címkéket kombinálhatod, feltételül szabhatod hírlevél szűréshez. Ez egy jól érthető rendszer, de azért oda kell figyelni. Mutatom mire és hogyan figyelj, amikor az Active Campaign címkéidet (tag) állítod be.

hogyan állíts be bonyolult, elágazó automatizmusokat?

Onnantól kezdve, hogy valaki feliratkozik, a döntései, kattintásai alapján millió felé is ágazhat az, hogy mikor milyen e-mailt kapjon. Hogyan kell ezt technikailag kezelni, és hogyan kell józan ésszel kezelni, hogy átlásd a saját rendszered?

Wordpress Dominancia Tanfolyam. 34

ACTIVE Campaign

Az e-mail marketing nem csak egy plusz kommunikációs eszköz, hanem az e-mail maga az üzlet. Sokat számít, hogy milyen szoftverrel oldod meg a folyamat automatizálását.

A WordPress Dominanca tanfolyamon az Active Campaign hírlevél szoftver használatát tanítom, ugyanezt használjuk itt a netjet.hu-n.

N

Hírlevélküldés

N

GDPR téma

N

Salesfunnel

N

E-mail sablon

N

Automatizálás

N

Szegmentáció

Wordpress Dominancia Tanfolyam. 11

Active Campaign fejezet legfontosabb 4 videója

“Ha az AC-re akarsz váltani, sima ügy: Az Active Campaignba a feliratkozóid importálása sima kontrolcé kontrolvével megoldható, és az importált feliratkozó aktív lesz, nem kell még külön megerősítenie.”

Wordpress Dominancia Tanfolyam. 36

Active Campaign: Hogyan kezeld a istákat?

Wordpress Dominancia Tanfolyam. 37

Active Campaign: Hogyan kezeld a címkéket?

Wordpress Dominancia Tanfolyam. 38

Active Campaign: Hogyan kezeld az automatizációkat?

Wordpress Dominancia Tanfolyam. 39

Active Campaign: Hogyan kezeld a HTML e-mail sablonokat?

thrive leads - a feliratkozógyűjtő plugin

A 40% feletti konverzióimhoz a Thrive Leads nagyon nagyban hozzájárult. Van benne valami, ami mágnesként vonz, hogy feliratkozz. Nem tudom mi, de nagyon jól működik. Nagyon-nagyon profin ki van találva. Tőlem azt tanulod meg, hogyan kell beállítani és működtetni.

thrive comments - kommentből konverzót csináló plugin

A Thrive mindenből konverziót  (feliratkozást, vásárlást) csinál neked, még abból is ha valaki kommentel. Mutatom videón, hogyan vezesd be te is ezt a zseniális megoldást.

thrive ovation - automatizált ajánláskérés

Mekkora macera már mindig véleményt kérni az ügyfelektől, nem? És akkor azokat egy doksiban tárolni, hogy majd berakom, majd kiteszem, de előbb még….. Ez az amiből nem lesz semmi. Szerencsére van egy megoldás, ahogyan ezt az egészet a WP-en belül kezelheted, és olyan 90%-ban automatizálhatod. A netjet.hu-n is így csináljuk. Évek alatt olyan 20-30 ajánlást sikerült beszerkesztem, most egy hónap alatt jött ugyanennyi, hála a Thrive Ovation-nek.

thrive quiz builder - felmérés, ami konvertál és elad.

Szavazások, kvízek, felmérések készítése úgy, hogy a végén eredmény is mutasson. Pl: “Mennyire vagy jó az online marketingben” vagy “Igaz-Hamis? Tesztelt az [IPARÁG] tudásod”. Az benne a jó, hogy azonnal mutat egy eredményt az olvasónak és a konverzióra fókuszál: iratkozzon fel, vásároljon, stb. Milyen jó, hogy ezt meg lehet csinálni felmérésekkel. A Thrive-nak van egy sajátos logikája, én már rájöttem, mutatom mit kell csinálni. 

Wordpress Dominancia Tanfolyam. 8

“Magyarországon nincs még egy ilyen ember, mint Erdélyi Norbert, aki ilyen mélységben és ilyen egyértelműen, lépésről lépésre mutatja be a wordpress honlapkészítés minden főbb pontját. Mikor megvettem bármelyik oktatóanyagát, 6-8 óra múlva már egy kész honlapom/portálom, webshopom volt. Ha most is bármiben elakadok, egyszerűen csak megnézem az erre vonatkozó részt és máris megvan a megoldás. Ennél nagyobb szabadságot el sem tudok képzelni.”
Csont Attila – salesfunnel.hu

Wordpress Dominancia Tanfolyam. 41

THRIVE Themes

A Thrive Themes konverzió fókuszált pluginokat csinál. Minden úgy van benne kitalálva, hogy neked több és több feliratkozód legyen. Tud kattintásra megjelenő popupot, tud exit popupot, és minden ilyen felvillanó, megjelenő beúszó réteget, hogy neked a weboldaladon minden létező helyen gyűjtse a feliratkozókat. Lehet vele automatizálni a véleménykérést és kijelzést. Gondoltad volna, hogy egy kommentelőt is vevővé vagy legalább feliratkozóvá tud konvertálni a Thrive Comments plugin? Ezt a fejezetet imádni fogod.

N

Popup

N

AC integráció

N

Exit popup

N

GDPR oké

N

Felmérések

Wordpress Dominancia Tanfolyam. 23

A Thrive Themes fejezet legfontosabb 4 videója

“Ezeket a pluginokat egy vérbeli marketinges fickó találja ki, Shane Melaugh, aki ugyanúgy fontosabbnak tartja a marketinget, mint te meg én. Ez a konverzió fókuszáltság látszik minden egyes termékén, amik egytől egyig zseniálisak.”

Wordpress Dominancia Tanfolyam. 43

Hogyan kell feliratkozókat gyűjteni a Thrive Leads-el?

Wordpress Dominancia Tanfolyam. 44

Hogyan automatizálod az ajánlások kérését a Thrive Ovation-nel?

Wordpress Dominancia Tanfolyam. 45

Hogyan konvertálsz feliratkozókat a kommentelőkből?

Wordpress Dominancia Tanfolyam. 46

Hogyan készíts szavazásokat és felméréseket a Thrive Quiz Builderrel?

Wordpress Dominancia Tanfolyam. 8

“Az utóbbi időben több WordPress-szakértő képzésén részt vettem, így van összehasonlítási alapom. Erdélyi Norbert anyagai nagyon jól összeszedettek és frissek, a legújabb tudáson alapulnak, vagy folyamatosan aktualizáltak. Pontosan azt kaptam, amit ígért – egy kis kiegészítéssel. Mert marketing mindenhez jár. Nem egyszerűen tanít: alapos, részletes, átgondolt anyagai kedvet is csinálnak. Létrehoz egy „meg tudom csinálni”, „ez nekem is menni fog” hangulatot. És tényleg, meg tudod csinálni!” Welker József

Wordpress Dominancia Tanfolyam. 48

PortálépÍtés

A portál a weboldalak királya. A sales helyett a tartalom legyen a fókuszban és sokkal több vevőd lesz. Fordítsd meg a weboldalad elrendezését, az első találkozás ne a sales legyen, hanem a tartalom: ez teszi az érdeklődőt vevővé.  Ahhoz, hogy elkezd a saját portálodat, még az sem kell, hogy készen legyen a terméked, ki legyen dolgozva a szolgáltatásod: Egyelőre elég piacot építeni. Könnyebb egy piacnak terméket adni, mint egy termékhez piacot keresni.

Hogyan építs portált a divi-vel?

A Divi sablon mindenféle modulokat tud, kép, számláló, szöveg, videó, parallax háttér: ezért minden megoldható vele. egy baj van: magadtól nem biztos, hogy rájössz, mit és hogyan használj a végtelen tudású eszköztárból. használd ki, hogy én már túl vagyok a rájövés folyamatán (a „na jó, feladom”-tól a billentyűzetpüfölésig minden megvolt) és mutatom mit kell csinálni.  

Hogyan építs portált a divi-vel?

1. egység & elrendezés

hogyan lehet sok cikket átláthatóan, mégis izgalmasan megmutatni az olvasódnak? ez a módszer arra is jó, hogy még kevés cikked van, akkor az hogyan tűnjön többnek. a kezdőlap elrendezése az első találkozás a leendő vevővel. egy hónapig gondolkoztam rajta, amíg rájöttem. minden trükkjét megmutatom.

2. cikkek & konverzió

hogyan éred el, hogy végigolvassák azt a cikket, amit nagy erőfeszítéssel megírtál? hogyan érjük el, hogy feliratkozzanak, vásároljanak a cikk hatására az emberek? Kitaláltam erre egy egyszerű, de nagyon hatásos módszert. 

3. márkaépítés

hogyan lesz egységes a portálod szerteágazó tartalma. hogyan éred el, hogy akármit lát meg tőled először az olvasó, érezze, lássa rajta az egységet, és azonnal fejből mondja a szlogened, felismerje a márkád?

hogyan kapcsold össze a portált a webshopoddal?

Mi kell ahhoz, hogy valaki kosárba tegye a terméked? Információ és bizalom. Ez a kettő kell mindenkinek, mielőtt egy weboldalon egy terméket a kosárba tesz. értékes, alaposan megírt cikkek, videók, hanganyagok kellenek. Ez a legfontosabb.

Hogyan lesznek vásárlóid?
Úgy, hogy először feliratkoznak. a portálba berakni a feliratkozási lehetőséget egy kicsit összetettebb feladat, mint egy sima weboldalon, vagy webshopnál. a feliratkozási lehetőséget marketing szempontból kell komolyan átgondolni. hova tedd az űrlapod, elég-e egy csalival dolgozni, kell-e exit popup, kell-e külön feliratkoztató oldal?

hogyan térképezhető fel az emberek gondolkodásmódja?

3 alappillér van:
Három nagyon különböző dolgot kell összefésülni, ettől lesz a portálod hiteles, elismert, ezért fogják szeretni:

1. ahogy az emberek gondolkoznak.
2. amit végül beírnak a keresőbe.
3. ahogyan te gondolsz cégedre, a termékeidre.

Gondolkozz logikusan: fordítsd meg a weboldalad elrendezését, az első találkozás ne a sales legyen, hanem a tartalom: ez teszi érdeklődőt vevővé.

A lényeget tedd szem elé: Azért csináljuk a hasznos tartalmat, hogy a vevőt segítsük és elnyerjük a bizalmát. akkor minek rejted el a “blog” menüpont alá? miért nem ezzel nyitsz?
Könnyebb lesz értékesítened is: Ahhoz, hogy elkezd a saját portálodat, még az sem kell, hogy készen legyen a terméked, ki legyen dolgozva a szolgáltatásod: egyelőre elég piacot építeni. könnyebb egy piacnak terméket adni, mint egy termékhez piacot keresni.

Megmutatom hogyan készíthetsz el és kezelhetsz egy ilyen portált egy emberrel. mi is csak ketten csinájuk az egész netjet.hu-t.

HOGYAN ÉRD el, hogy feliratkozzon, aki a cikkedet olvassa?

A cikkbe be kell tenni egy feliratkozási űrlapot. Mennyit, hová, hogyan? Ez lesz a lényeg. Mutatom videón.

Érts jobban a technikához, jobb marketinges leszel!
Az oktatóanyag Netjet Campus tagsággal lehet a tiéd.

Wordpress Dominancia Tanfolyam. 10

N

Tekintély

N

Portál

N

Tartalommarketing

N

Cikkírás

Wordpress Dominancia Tanfolyam. 11

Portálépítés fejezet legfontosabb 4 videója

“A portál a weboldalak királya. A sales helyett a tartalom legyen a fókuszban és sokkal több vevőd lesz. “

Wordpress Dominancia Tanfolyam. 51

Hogyan jössz rá, hogyan gondolkozik a buyer personád?

Wordpress Dominancia Tanfolyam. 52

Hogyan éred el, hogy ne csak olvassanak, hanem fel is iratkozzanak?

Wordpress Dominancia Tanfolyam. 53

Hogyan kapcsolod össze a shopodat a portállal? Azaz hogyan adsz el könnyedén, miközben a tartalmaidat olvassák?

Wordpress Dominancia Tanfolyam. 54

Hogyan állítsd be a Divi-t, hogy a blog cikkeid úgy nézzenek ki, mint egy nagy látogatottságú hírportál kezdőlapja?

1. Hogyan találd meg az ideális Buyer Personád?

Hogyan határozd meg azt az ideális vásárlói személyiséget, akinek a sales oldalaid, feliratkoztató oldalaid, hírleveleid szövegeit írod, akinek a weboldalad arculatát tervezed. Ez minden marketing szövegírás alapja. Ettől lesznek magasak a konverzióid.

2. Mi lesz az értékesítésed rendszere?

Nem azt kell nézni, hogy mit tud a wordpress meg a woocommerce. Hanem azt, hogy milyen online marketing rendszerre van szükséged, hogy az embereket meg tudd győzni arról, hogy nálad vásároljanak.
ezért első lépésben még a laptop sem kell, csak papír és ceruza, amin megtervezed a saját marketing rendszered. Megtanítalak megtervezni a marketing rendszered, és innen megyünk tovább a konkrét technikai megoldásokra:

El sem hinnéd, hogy az emberek 90%-a milyen szinten tudja túlbonyolítani a wordpress használatát csak azért, mert nincs a megfelelő ismeretek birtokában.

3. Milyen típusú weboldal kell neked?

Minél több weboldal típust ismersz, annál magabiztosabb leszel, annál több ötletedet tudod megvalósítani.

4. Mi a helyes sorrendje a marketing elemek bevetésének?

Ha nem tartod be a sorrendet, akkor pl. olyan butaságot fogsz csinálni, hogy a facebookon direkben hirdeted a sales oldalad, vagy a woocommerce termék oldalad. Hátha megveszi valaki, igaz? A remény a marketing halála. 
Elmondom hogyan kell ezt jól csinálni.

Wordpress Dominancia Tanfolyam. 55

marketing rendszer

Hogyan határozd meg azt az ideális vásárlói személyiséget, akinek a sales oldalaid, feliratkoztató oldalaid, hírleveleid szövegeit írod, akinek a weboldalad arculatát tervezed.

  • Ez minden marketing szövegírás alapja.
  • Ettől lesznek magasak a konverzióid.

 

N

BuyerPersona

N

Weboldaltípusok

N

Sales oldal

N

Landingpage

Wordpress Dominancia Tanfolyam. 23

"Minek neked marketing rendszer?

Marketing rendszer nélkül a weboldalad csak gyenge termékkatalógus, postaládákba gyűrt reklámúság, rendszer nélkül a sales funneled csak felesleges hírlevél, rendszer nélkül a portálod csak színes magazin, rút sybaríta váz. Az összes elem együtt, és az összes elem sorrendje, kapcsolata a rendszer. A marketing rendszer az, amitől vevőid lesznek.”

Wordpress Dominancia Tanfolyam. 57

Miért bízz meg a netjet.hu oktatóanyagaiban?

A netjet.hu weboldal célja, hogy megértsd, megtanuld és megszeresd az online marketinget és a technikai eszközök használatát. Ebben segítenek oktatóanyagaink.

Értékrendem

A netjet.hu marketing filozófiája, az én személyes, online marketing szakértői értékrendem, erre a négy pillérre épül. E négy a vezérelvem, ezek alapján hozok döntéseket.

Rólunk

Szakterületünk az online kampányok tervezése. 2001-óta foglalkozunk weboldaltervezéssel, 2006 óta online marketinggel. A netjet.hu minden tartalma ezt a célt szolgálja: „Olyan weboldalad legyen, amit az emberek szeretnek”. Bővebben rólunk > 

Vélemények, visszajelzések

Megkérdeztük a netjet.hu ügyfeleit mit gondolnak az oktatóanyagokról. Nézd csak milyen eredményeket értek el a tanfolyam résztvevői. Olyan vállalkozók ők is mint te: tehetségesek, soha nem adják fel, az átlagnál intelligensebbek, és szeretik ők is a kezükben tartani a kontrollt. Kattints ide a véleményekhez

Wordpress Dominancia Tanfolyam. 58
Wordpress Dominancia Tanfolyam. 59

WordPress Dominancia Oktatóanyag

Az oktatóanyag Netjet Campus tagsággal lehet a tiéd. Egyetlen csekély havidíjért a Netjet Oktatási Rendszer összes videójához hozzáférsz. Nincs más költség, nincs más díj.

WordpressDominancia

Egy jól működő rendszer, amivel biztosra mész

Kampánytervezés

1 hét alatt 1 kampánnyal 1 évi rendelést!

Neuromarketing

Árérzékeny vevők helyett rajongók

GoDigital!

A tudásodat add el, ne az idődet!

Weboldal sebesség

Landing page anatómia

i

CTRL+C Kampány

Divi One Pager Weboldalkészítés

>