WordPress

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 1

Woocommerce

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 2

Divi Sablon

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 3

ActiveCampaign

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 4

Elementor

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 5

Thrive Themes

Érts jobban a technikához, jobb marketinges leszel!

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 6

Új: WordPress Dominancia Tanfolyam

Egy jól működő rendszer, amivel biztosra mész:

Megtanítom hogyan kell megcsinálni azt a weboldalt, amit imádnak az emberek. WordPress, Woocommerce, Divi, Active Campaign, Vimeo, Elementor, Barion, Thrive: feliratkozógyűjtés, sales oldal, landing oldal, blog, kártyás fizetés, előfizetés, tagsági rendszer, GDPR megfelelőség: lépésről lépésre, 13 év gyakorlati, kivitelezési tapasztalatom alapján, közérthető képernyővideókon mutatom mit kell csinálnod.

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 7
[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 8

Tartalomjegyzék

Ez segít átlátni a WordPress Dominancia ismertető oldalát. Hatalmas az anyag. Ha most kezded a WordPresst, lépésről lépésre vezet.
Ha haladó wordpresses vagy, meglepődsz mennyi újat tud mutatni. Ha webdesigner vagy, megtanít, hogyan nyújts többet az ügyfeleidnek. 

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 9

Wordpress

Milyen típusú oldal kell neked?

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 10

Woocommerce

Fizikai és digitális termékhez is

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 11

divi sablon

Megtanulod uralni a Divi sablont

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 12

Partnerprogram

Mindenki téged promózzon!

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 13

Active campaign

Hírlevél & sales funnel

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 14

elementor

A “másik” világhírű sablon

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 15

Marketing rend

Első a rend, aztán a technika

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 16

THRIVE Themes

Fókuszban a konverzió!

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 17

portálépÍtés

Ezzel lesz meg a tekintélyed.

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 18

Bónuszok

Csak a bevezető kampányban!

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 19

Ajánlások

Mit gondolnak a netjet.hu-ról?

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 20

Árak & rendelés

Gyorsan megtérül az éves díj

Kézzelfogható, látványos eredmény

Amit a képernyővideón látsz, azt kapod te is, ha követed a lépéseket.  Nem zsákbamacskát veszel.

WordPress Dominancia

 Mit ad a tanfolyam?

“2001 óta tervezek weboldalakat, 2006 óta wordpresst használok, 2011 óta tanítom. Az új WordPress Dominancia anyagban nagyon igyekeztem mindenre gondolni, ami az utóbbi évtizedben előfordult. A képernyővideók olyanok, mintha itt állnál mögöttem és figyelnéd mit hogyan csinálok.”  

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 21
[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 22

“A netjet.hu anyagaiból tanultam meg a wordpresst kezelni. Egyszerűen imádom a képernyő videóit. Lépésről lépésre mutatja meg, hogyan kell egy nyers wp oldalból egy mutatós, látványos oldalt készíteni.”
Petrányi Lajos – mlmhalozat.hu

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 9

Wordpress

Megtanítom hogyan kell megcsinálni azt a weboldalt, amit az emberek imádnak és pénzt költenek rajta. Ez a cél, a wordpress az eszköz. Az én marketing filozófiám az, hogy ne a wordpresst akard megtanulni, hanem azt, hogy hogyan dobbanjon együtt a szíved a vevőidével. Óriási különbség. Az ide-kattints-oda-kattints részt bárkitől meg tudod tanulni, a szívdobbanást csak a netjet.hu-tól.

A tanfolyamon weboldal típusok szerint haladunk. Minél több weboldal típust ismersz, annál magabiztosabb leszel, annál több ötletedet tudod megvalósítani.

Hogyan építs szakértői, személyes márka weboldalt?

Ezt nevezem így: “All In One” weboldal. Ebben minden benne van: Személyes márkát építő, szakértői weboldal, cikkekkel, sales oldalakkal, landing page-ekkel. Van benne tagsági oldal, előfizetés, woocommerce. Ez a legnagyobb falat.

NEM ZSÁKBAMACSKA Nincs benne olyan, hogy “vajon nekem is sikerül talán. Amit a képernyőn látsz, azt kapod. 2001-ben kezdtem weboldalakat csináni, 2006 óta csak wordpressel dolgozom. Az oktatóanyagokban nem légbőlakpott ötleteket látsz, hanem a napi weboldaltervezési munkám kiforrott tapasztalatait, 11 év eltelt, nem kevés tapasztalat van. Ez az egyik fele, a másik az, hogy konzultálok ügyfelekkel, tudom mi okoz nehézséget, ezért minden megoldásnál, amit az oktatóanyagban mutatok, ez a vezérlő elvem: hogyan jutsz el A-ból B-ébe a leggyorsabban, legérthetőbben úgy, ogy ha közben hibázol, azt lazán ki tudd javítani

Hogyan építs Céges imázs weboldalT?

Egyelőre csak egy sima bemutatkozó webolal kéne? Nincs kész a marketing szöveged, csak céginfót tudsz írni. Nem baj, ezt is ki lehete maxolni:

Hogyan rakj össze egy egyoldalas weboldalt, ami beleragasztja az érveidet az emberek fejébe? Ez a modul megtanítja, hogyan kell veszettül hatásos one-pagert csinálni, WordPressel és Divi-vel.

 

Hogyan építs KonferenciÁHOZ (esemény) weboldalt?

3 dolog kell hozzá, hogy ütős legyen egy esemény weboldala. 

#1 FÓKUSZ
Egy valamire való one-pager minden egyes eleme arra való, hogy elérje az oldal célját. Van rajta egy kis cégsztori, de annak is az a lényege, hogy az olvasó teljesítse a célt. Vannak rajta referenciák, de azok is a célhoz vezetnek. Egy célt kell találnod, egy célt kell meghatároznod és a one-pagernek ezt kell eladnia. Mi legyen ez a cél? Hogyan állíts minden elemet ennek szolgálatába? Mutatom, magyarázom videón az anyagban.

#2 FŰSZER
A Divi-vel mindent meg tudsz csinálni, de csínján kell bánni az effektekkel. A kevesebb több. Az emberek egy dolgot jegyeznek meg, egy dolgot visznek tovább egy weboldalról: “Az a videós, amelyikben azok a sütik voltak” vagy “Az a kék, mozgós” A one-pagerednek egy fűszer kell, egy, úgymond vizuális fűszer, ami mindenütt megjelenik a weboldalon, és segít megértetni amit akarsz, segít betenni az érveidet az emberek fejébe.

#3 SORREND
Ez teljesen másképp működik, mint gondolnád. Az iskolában, egyetemen azt tanították, hogy előbb ismerd meg a dolog történetét, mutasd be a hátterét, mielőtt egyáltalán a lényegről beszélsz. Egy one-pager weboldalon, és tágabb értelemben az online marketingedben ez a létező legnagyobb baklövés. Hogyan, milyen sorrendben adagold az infókat, hogy érdekes és meggyőző is legyen az oldalad? Gyakorlati szempontból mutatom, végig, lépésről lépésre magyarázom ebben a modulban.

Hogyan építs MLM toborzó, értékesítő weboldalt?

Minden MLM-es két dolgot akar: 1. Eladni online a terméket. 2. Új értékesítőket, menedzsereket találni a csapatába. A két dolog nem megy egyszerre: Aki egészséges kávét akar inni, vagy aloe levet inni, az még nem biztos, hogy jó a sales-ben. És fordítva: aki egy jó értékesítő és új lehetőséget keres, azt nem teljesen az érdekli, hogyan fogyjon le az aloe géllel. De azért mégis jó lenne ezt egy webolalon megmutatni, ugye? Mutatom hogyan kell csinálni. 

Hogyan építs szakértői blog weboldalt?

Egyelőre csak a cikkeid vannak meg, még nincs ajánlat, termék, sales funnel, de már világgá kürtölnéd a szakértelmed. Nem kell ilyen nyilvános blog oldalra menni, mert onnan már sokkal nehezebb saját weboldalra váltani. Mutatom a módját, hogyan csinálj egy profi szakértői blogot, ami később, ha már bejött a dolog, könnyedén bármivé bővíthető.

N

Landing page

N

Website speed

N

Blog

N

Onepager

N

Menü kezelés

N

Arculat

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 24

A wordpress fejezet legfontosabb 4 videója

“Mert az ajánlatod tálalása, bemutatása, designja ugyanolyan fontos, mint az ajánlat maga. Ezért nem nézhet ki amatőrnek a weboldalad”

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 25

Hogyan találd ki milyen legyen a weboldalad arculata? A 3 plusz 3 -as szabállyal egy fél óra alatt megvan.

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 26

Hogyan szabd testre az arculati koncepciód szerint a Divi-t? Úgy, hogy csak 1x kelljen beállítani.

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 27

Mi az a WordPress Starter, és hogyan könnyíti meg a munkádat?

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 28

Hogyan készítsd el a lead magnet átadó oldalad úgy, hogy kapásból eladja a terméked?

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 22

“Bátran ajánlom mindenkinek. Akkor se félj tőle, ha nem értesz hozzá! Az egyéni vállalkozóknak, a kisebb cégeknek biztosan a legjobb megoldás Norbi anyagaival dolgozni. Tényleg el tudod készíteni önállóan a weboldalad az oktatóanyagai segítségével!”
Kerékgyártó Szilvia – szilvifoltvarras.hu

Hogyan állíts be tagsági rendszert?

Ez sokkal jobb, mintha letölthetőként adnád oda a digitális anyagaidat. Jobb, mert a vimeo-val vannak ott a videók, nincs az, hogy “jaj, az én gépemen nincs MP4”, nincs az, hogy “jaj, nem tudtam letölteni”. Ezenkívül, ha frissíteni akarod az anyagaidat, egy kattintással mindenki az aktuális, naprakész infókat látja. Van a Woocommerce hivatalos prémium pluginja ehhez, egy kicsit azért kell rajta faragni, hogy oké legyen, de mindent részletesen mutatok.

Hogyan védd meg a fizetős videó anyagaidat?

Ha a videóidat a tárhelyedre töltöd, és 5-6 rövid videónál több van, és ezt egyszerre sokan nézik, akkor le fog állni a szerver, nem fogja bírni a terhelést. ha a youtube-ra teszed, akkor bárki ellophatja, bárki kommentelhet alá hülyeségeket. ha rejtetté teszed a youtubon, akkor is megtalálják a linkjét.

Mi az a videó szolgáltató, ahol nem horror-áron hostolhatod a videóidat, ami megvédi a letöltésektől, jogosultalan beágyazásoktól? Ebben a fejezetben mutatom hogyan védd meg a sok munkával előállított videóidat, hogyan illeszd be a tagsági rendszeredbe, hogy csak az lássa, aki fizetett érte. Jópár beállítást meg kell csinálni, de ne aggódj, ha figyelsz, akkor menni fog.

Hogyan építs fel egy előfizetéses rendszert?

Milyen plugin kell hozzá? Hogyan állítod be, hogy az amerikai észjárásssal készített előfizetés plugin a magyar vevőnek is egyértelmű legyen. Rengeteg munkaórám van benne, mire a netjet.hu-n rendesen minden megcsináltam. Ebben a fejezetben megkapod a tapasztalataimat, neked ne kelljen annyit idegeskedni, amíg rájössz.

Hogyan állítsd be a Bariont automatikus díjlevonáshoz?

Először is meg kell felelni a Barion Zrt. követelményeinek. Sok ügyfelük van, precízen kell mindent beállítani, hogy lehetőleg ne dobják vissza az igénylésed. Ha ez megvan, akkor még kell egy speciális fizetőkapu, egy prémium bővítmény. Szerencsére magyar cég gyártja, úgyhogy érthető, jól működik, de azért mutatom mire kell figyelni. 

Hogyan adj el fizikai terméket a Woocommerce-szel

Ha fizikai terméket értékesítesz házhozszállítással, azt egy kicsit nehezebb megoldani a woocommerce webshopodban. hogyan állítsd be szállítási módokat? Hogyan állítasz be termék variációkat, ha van mondjuk egy terméked, amiből több méret, több szín kapható? Ebben a fejezetben megmutatom, hogyan csinálj egy profi webshopot a woocommerce-szel és a divi-vel.

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 10

Woocommerce

Hogyan használd a Woocommerce webáruház bővítményt digitális termék értékesítéséhez, és hogyan állítsd be, ha fizikai terméket szeretnél eladni és házhoz szállíttatni? Hogyan oldod meg az automata e-számlázást? 

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 31
[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 32
[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 33
[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 34
[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 35
N

Kártyaelfogadás

N

Tagsági oldal

N

Előfizetés

N

Szállítási díjak

N

Elhagyott kosár

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 36

A Woocommerce fejezet legfontosabb 3 videója

A netjet.hu-n nem a “tudást” kell megfizetni, a tudás csak információ: bárki beszerzi, megtudja, rákeres. A. lényege a tapasztalat. 2006 óta tervezek wordpress-szel, minden jel szerint, akármi is a problémád, én olyat már láttam és oldottam meg. Ezért érdemes a netjet.hu-tól beszerezni a wordpress oktatóanyagokat.

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 37

Hogyan automatizálod a fizetést és a számlázást? 

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 38

Hogyan adod oda a digitális termékedet úgy, hogy csak a fizető ügyfelek férhessenek hozzá?

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 39

Hogyan állítasz be automatikus ismétlődő díjlevonással előfizetéses rendszert?

Szebb weboldal = több vevő

Tanuld meg uralni a rendszert. A technika ma már nem az ellenséged!

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 11

divi

Szebb weboldal = Több vevő. Megtanulsz lenyűgöző weboldalt készíteni a Divi-vel. Megtanulod uralni a Divi sablont, érzed és tudod, hogy bármit meg tudsz vele csinálni. A végeredmény, hogy a vevőd fejében ez lesz: “Ezen a weboldalon volt valami, ami megfogott amiért itt kell vásárolnom.”

Kínlódás és barkácsolás helyett: gyors haladás a Divi-vel.

Meggyőző kezdőképernyő típusok létrehozása a Divi-vel

Az első képernyő, amit a látogató gördítés nélkül lát, ez a legfontosabb. Ennek már önmagában is alkalmasnak kell lennie arra, hogy feliratkozót gyűjtsön, vagy épp eladja a terméked. Több ilyen kezdőképernyő típus van, mert több weboldal típus van. Megtanítom, hogyan csinálj ilyen kezdőképernyőt aszerint, hogy milyen weboldalad van. 

Hogyan készíts Divi Layoutból egyedi designt?

Hogyan éred el, hogy a te weboldalad ne ugyanúgy nézzen ki mint a másé? A diviben vannak gyári designok, ezeket layoutnak nevezik. a layout, magyarul „elrendezés” egy-egy komplett weboldalt jelent, minden fontos oldal megvan benne: landing page, blog, webshop oldal, kapcsolat stb. ezeket a divi gyártja, és adott időközönként rak fel újat a központi divi könyvtárba. ezeket a layoutokat a vizuális szerkesztőből is eléred már, nem kell letölteni, importálni: ott lesz előtted csak választani kell.
Ezzel egy baj van: egyik weboldal úgy fog kinézni mint a másik. ugrik az egyediség, ugrik a bizalomépítés.
De ha a netjet.hu módszerét követed, akkor meg tudod tartani az eredet, gyári sablon zsenialitását úgy, hogy senki máséval nem lesz összetéveszthető a weboldalad.

Mi az a beilleszkedés és kiemelkedés technikája?

Beilleszkedés:
miért kell megfelelni a webdesign trendeknek? igen, ez rád is vonatkozik. nem azért, mintha a potenciális vevőid egytől egyig arculattervező szakemberek lennének, akik azonnal kiszúrják, ha az oldalad nem alkalmazza a legújabb webdesign divatot. sokkal inkább arról van szó, hogy a weboldal látogatód a tieden kívül még sok más oldalt megnéz. ha több “trendi” oldal között meglát egy olyat, ami azzal lóg ki a sorból, hogy évekkel ezelőtti designt használ (pl.: stock fotók, nem-reszponzív arculat, régi típusú menüpontok, stb stb) akkor úgy érzi ott valószínüleg nem aktuális a kínálat, vagy évek óta nem frissítik. ez nem vet jó fényt a weboldaladra…

Kiemelkedés:
ha “túltolod a designt” a weboldalad olyan lesz, mint amikor túl sok szörpöt tettél a szódához: tömény, gejl, too much.. parallax háttér – hogyan alkalmazd okosan: a parallax azt jelenti, hogy a háttérben lévő kép lassabban gördül, mint a rajta lévő tartalom. ha megfelelően és megfelelő mértékben használod, akkor kiemeled vele a legfontosabb üzeneted, fenntartod a látogató figyelmét és kézen fogva vezeted a kosár gombig. vannak bizonyos unalmas számadatok, amiket senki nem szeret olvasni, pedig akár az értékesítésben is fontos szerepet játszanak. ennyi feliratkozónk van (csatlakozz hozzájuk) vagy ennyi lájkolónk van (lájkolj te is), vagy ennyien vették meg eddig ezt és ezt a terméket. van két hasznos elem, a “körszámláló” és a “százalékmutató” amivel ezeket az adatokat úgy tudod megmutatni, hogy a látogató direkt azért fogja görgetni az oldalad, hogy ezeket újra és újra megnézze. mi a trükkje? megmutatom.

Hogyan készíts gyönyörű sales oldalakat a Divi-vel?

Én szúrós szemmel nézem a weboldalad. olyanokat veszek észre, ami neked fel sem tűnik. (ez azért nem összekeverendő a szőrszálhasogatással) amit régen csak programozók és webesignerek tudtak kivitelezni, az ma már szinte az összes wordpress theme-ben és page builderben beépített funkció, még az ingyenesekben is. ennek természetesen örülhetünk, de sajnos sokan képesek szuper eszközökből borzalmasan ronda weboldalakat készíteni a cégüknek. konkrét példákat (sajnos) nem mutathatok, de részletesen ki fogok térni arra mire kell vigyázni, hogy ne kövess el merényletet a saját weboldalad ellen. 

 

Lépésről lépésre végigmegyek a tervezés folyamatán, de nem csak mutatom, az okait is magyarázom, hogy mit miért csinálok. az első lépés nem az, hogy milyen menüpontok legyenek, meg milyen színek, hanem az, hogy elképzeljük a vevőt. az embert, aki a monitor másik oldalán ül: mit kell először látnia, hogy maradni akarjon a weboldaladon. ez a kiindulópont, más nem is lehet.

Hogyan állítsd be, hogy mobilBarát legyen a Divi oldalad?

A legtöbb wordpress theme reszponzív. azaz, mobilon és tableten is megy. Szuper. De a reszponzivitást is lehet fokozni. az ingyenes theme-k annyit tudnak, hogy úgy alakítják a weboldal tartalmát, hogy méretezik a képeket, szöveget, ha érzékelik, hogy kisebb képernyőn nézi valaki. De a divi olyat is tud, hogy külön állíthatod a mobilos, tabletes felület kinézetét. sőt, olyan is van, hogy más jelenítsen meg az asztali gépen netezőknek, mint a mobilosoknak. ezt a témát is eléggé körbejárjuk. videón mutatom mit kell csinálni.

N

Mobilbarát

N

Bizalomépítés

N

Divi Layout

N

Egyéni CSS

N

Animációk

N

Divi könyvtár

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 36

A Divi Sablon fejezet legfontosabb 4 videója

“Sok jó üzleti ötletet, remek céget látok pocsék weboldallal. De ne arra gondolj, hogy buta animált gifek, meg pixeles szerncsétlen képek. Sokan képesek a Divi-vel is szörny weboldalakat csinálni.

Ami ezekből hiányzik, az a látásmód, az egység látása: a színekben, formákban, képekben, kiemelésekben: mindenben. Ez a különbség egy jó és egy rossz weboldal között. De nyugalom, ezt nem kell “érezni” lehet tanulni. Ez az egész tanfolyam lényege.

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 42

Hogyan csinálsz layoutból egyedi designt?

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 43

Hogyan csinálsz layout nélkül, önállóan egyedi arculatot?

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 44

Hogyan lesz mobilbarát a Divi oldalad?

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 45

Hogyan készítesz lenyűgöző sales oldalakat a Divivel?

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 22

“Magyarországon nincs még egy ilyen ember, mint Erdélyi Norbert, aki ilyen mélységben és ilyen egyértelműen, lépésről lépésre mutatja be a wordpress honlapkészítés minden főbb pontját. Mikor megvettem bármelyik oktatóanyagát, 6-8 óra múlva már egy kész honlapom/portálom, webshopom volt. Ha most is bármiben elakadok, egyszerűen csak megnézem az erre vonatkozó részt és máris megvan a megoldás. Ennél nagyobb szabadságot el sem tudok képzelni.”
Csont Attila – salesfunnel.hu

HOGYAN formázd szépre az active campaign űrlapokat?

Sokféleképpen lehet, de a Divi-vel a legjobb. Olyan szerencsétlenül kinéző űrlapokat látok amúgy szép weboldalakon, hogy a pocsék kinézet odavágja a jó weboldal designt. Divivel kell ezt csinálni, mutatok példákat. A szép űrlap mindent visz!

hogyan hozz létre listákat az active campaignben?

A lista az alapvető “halmaza” a feliratkozóidnak. Ha valaki feliratkozik egy csalidra, akkor bekerül egy listába, pl: “Érdeklődők”, ha vesz valamit, akkor az automatizáció berakja egy másik listába is, pl: “Vásárlók”. A listákra lehet szűrni, lehet szegmentálni. Egyszerű, jó logika, megfelel a magyar marketing gondolkodásmódnak. Mutatom, tanítom minden csínját-bínját.

Hogyan használd a szegmentációkat e-mail küldéskor?

Ki, mikor, mit kapjon, és mit NE kapjon. Alapvető szegmentálás. De lehet olyat, hogy példának okáért, csak az kapjon meg egy adott e-mailt, aki megvette az X terméket, de nem vette meg az Y terméket, ÉS adott dátum után iratkozott fel, DE még nem kattintott az akciós termék linkre. Ez csak egy példa, ettől lehet összetettebet is, mutatom, tanítom a módját, mind-mind a gyakorlati tapasztalataim alapján.

hogyan használd a cÍmkéket, azaz tag-eket az ac-ben?

Az AC-ben a címke a legfontosabb. Ha valaki pl. kattint a linkedre, automatikusan adhatsz neki egy címkét pl.: “érdeklődő”, és akkor ez alapján tudsz neki e-mail küldeni később. Ha valaki vesz egy terméket a Woocommerce shopodból, akkor a termék cikkszáma lesz a címke. A címkéket kombinálhatod, feltételül szabhatod hírlevél szűréshez. Ez egy jól érthető rendszer, de azért oda kell figyelni. Mutatom mire és hogyan figyelj, amikor az Active Campaign címkéidet (tag) állítod be.

hogyan állíts be bonyolult, elágazó automatizmusokat?

Onnantól kezdve, hogy valaki feliratkozik, a döntései, kattintásai alapján millió felé is ágazhat az, hogy mikor milyen e-mailt kapjon. Hogyan kell ezt technikailag kezelni, és hogyan kell józan ésszel kezelni, hogy átlásd a saját rendszered?

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 13

ACTIVE Campaign

Az e-mail marketing nem csak egy plusz kommunikációs eszköz, hanem az e-mail maga az üzlet. Sokat számít, hogy milyen szoftverrel oldod meg a folyamat automatizálását.

A WordPress Dominanca tanfolyamon az Active Campaign hírlevél szoftver használatát tanítom, ugyanezt használjuk itt a netjet.hu-n.

N

Hírlevélküldés

N

GDPR téma

N

Salesfunnel

N

E-mail sablon

N

Automatizálás

N

Szegmentáció

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 24

Active Campaign fejezet legfontosabb 4 videója

“Ha az AC-re akarsz váltani, sima ügy: Az Active Campaignba a feliratkozóid importálása sima kontrolcé kontrolvével megoldható, és az importált feliratkozó aktív lesz, nem kell még külön megerősítenie.”

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 49

Active Campaign: Hogyan kezeld a istákat?

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 50

Active Campaign: Hogyan kezeld a címkéket?

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 51

Active Campaign: Hogyan kezeld az automatizációkat?

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 52

Active Campaign: Hogyan kezeld a HTML e-mail sablonokat?

Csak a biztosra menj!

2006 óta készítek wordpress oldalakat az ügyfeleinknek. Erre alapozom a tanfolyamot.
Innen veszem a ‘bátorságot’, hogy tanítsam.  

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 14

elementor

Az Elementor a Divi mellett a másik piacvezető blokkos oldalépítő. Lenyűgöző dolgokat lehet vele csinálni. Azt mondják egyszerűbb megtanulni, mint a Divi-t. Hogy ez igaz vagy sem, el tudod dönteni, amikor a WordPress Dominancia Elementor oktató videóit nézed. Minél több rendszert ismersz meg, annál magabiztosabb leszel.

Hogyan használd az Elementor szerkesztőjét?
Hogyan lesz reszponzív az Elementor oldalad?
Hogyan építesz Landing Page-t az Elementorral?
thrive leads - a feliratkozógyűjtő plugin

A 40% feletti konverzióimhoz a Thrive Leads nagyon nagyban hozzájárult. Van benne valami, ami mágnesként vonz, hogy feliratkozz. Nem tudom mi, de nagyon jól működik. Nagyon-nagyon profin ki van találva. Tőlem azt tanulod meg, hogyan kell beállítani és működtetni.

thrive comments - kommentből konverzót csináló plugin

A Thrive mindenből konverziót  (feliratkozást, vásárlást) csinál neked, még abból is ha valaki kommentel. Mutatom videón, hogyan vezesd be te is ezt a zseniális megoldást.

thrive ovation - automatizált ajánláskérés

Mekkora macera már mindig véleményt kérni az ügyfelektől, nem? És akkor azokat egy doksiban tárolni, hogy majd berakom, majd kiteszem, de előbb még….. Ez az amiből nem lesz semmi. Szerencsére van egy megoldás, ahogyan ezt az egészet a WP-en belül kezelheted, és olyan 90%-ban automatizálhatod. A netjet.hu-n is így csináljuk. Évek alatt olyan 20-30 ajánlást sikerült beszerkesztem, most egy hónap alatt jött ugyanennyi, hála a Thrive Ovation-nek.

thrive quiz builder - felmérés, ami konvertál és elad.

Szavazások, kvízek, felmérések készítése úgy, hogy a végén eredmény is mutasson. Pl: “Mennyire vagy jó az online marketingben” vagy “Igaz-Hamis? Tesztelt az [IPARÁG] tudásod”. Az benne a jó, hogy azonnal mutat egy eredményt az olvasónak és a konverzióra fókuszál: iratkozzon fel, vásároljon, stb. Milyen jó, hogy ezt meg lehet csinálni felmérésekkel. A Thrive-nak van egy sajátos logikája, én már rájöttem, mutatom mit kell csinálni. 

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 16

THRIVE Themes

A Thrive Themes konverzió fókuszált pluginokat csinál. Minden úgy van benne kitalálva, hogy neked több és több feliratkozód legyen. Tud kattintásra megjelenő popupot, tud exit popupot, és minden ilyen felvillanó, megjelenő beúszó réteget, hogy neked a weboldaladon minden létező helyen gyűjtse a feliratkozókat. Lehet vele automatizálni a véleménykérést és kijelzést. Gondoltad volna, hogy egy kommentelőt is vevővé vagy legalább feliratkozóvá tud konvertálni a Thrive Comments plugin? Ezt a fejezetet imádni fogod.

N

Popup

N

AC integráció

N

Exit popup

N

GDPR oké

N

Felmérések

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 36

A Thrive Themes fejezet legfontosabb 4 videója

“Ezeket a pluginokat egy vérbeli marketinges fickó találja ki, Shane Melaugh, aki ugyanúgy fontosabbnak tartja a marketinget, mint te meg én. Ez a konverzió fókuszáltság látszik minden egyes termékén, amik egytől egyig zseniálisak.”

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 56

Hogyan kell feliratkozókat gyűjteni a Thrive Leads-el?

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 57

Hogyan automatizálod az ajánlások kérését a Thrive Ovation-nel?

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 58

Hogyan konvertálsz feliratkozókat a kommentelőkből?

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 59

Hogyan készíts szavazásokat és felméréseket a Thrive Quiz Builderrel?

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 22

“Az utóbbi időben több WordPress-szakértő képzésén részt vettem, így van összehasonlítási alapom. Erdélyi Norbert anyagai nagyon jól összeszedettek és frissek, a legújabb tudáson alapulnak, vagy folyamatosan aktualizáltak. Pontosan azt kaptam, amit ígért – egy kis kiegészítéssel. Mert marketing mindenhez jár. Nem egyszerűen tanít: alapos, részletes, átgondolt anyagai kedvet is csinálnak. Létrehoz egy „meg tudom csinálni”, „ez nekem is menni fog” hangulatot. És tényleg, meg tudod csinálni!” Welker József

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 17

PortálépÍtés

A portál a weboldalak királya. A sales helyett a tartalom legyen a fókuszban és sokkal több vevőd lesz. Fordítsd meg a weboldalad elrendezését, az első találkozás ne a sales legyen, hanem a tartalom: ez teszi az érdeklődőt vevővé.  Ahhoz, hogy elkezd a saját portálodat, még az sem kell, hogy készen legyen a terméked, ki legyen dolgozva a szolgáltatásod: Egyelőre elég piacot építeni. Könnyebb egy piacnak terméket adni, mint egy termékhez piacot keresni.

Hogyan építs portált a divi-vel?

A Divi sablon mindenféle modulokat tud, kép, számláló, szöveg, videó, parallax háttér: ezért minden megoldható vele. egy baj van: magadtól nem biztos, hogy rájössz, mit és hogyan használj a végtelen tudású eszköztárból. használd ki, hogy én már túl vagyok a rájövés folyamatán (a „na jó, feladom”-tól a billentyűzetpüfölésig minden megvolt) és mutatom mit kell csinálni.  

Hogyan építs portált a divi-vel?

1. egység & elrendezés

hogyan lehet sok cikket átláthatóan, mégis izgalmasan megmutatni az olvasódnak? ez a módszer arra is jó, hogy még kevés cikked van, akkor az hogyan tűnjön többnek. a kezdőlap elrendezése az első találkozás a leendő vevővel. egy hónapig gondolkoztam rajta, amíg rájöttem. minden trükkjét megmutatom.

2. cikkek & konverzió

hogyan éred el, hogy végigolvassák azt a cikket, amit nagy erőfeszítéssel megírtál? hogyan érjük el, hogy feliratkozzanak, vásároljanak a cikk hatására az emberek? Kitaláltam erre egy egyszerű, de nagyon hatásos módszert. 

3. márkaépítés

hogyan lesz egységes a portálod szerteágazó tartalma. hogyan éred el, hogy akármit lát meg tőled először az olvasó, érezze, lássa rajta az egységet, és azonnal fejből mondja a szlogened, felismerje a márkád?

hogyan kapcsold össze a portált a webshopoddal?

Mi kell ahhoz, hogy valaki kosárba tegye a terméked? Információ és bizalom. Ez a kettő kell mindenkinek, mielőtt egy weboldalon egy terméket a kosárba tesz. értékes, alaposan megírt cikkek, videók, hanganyagok kellenek. Ez a legfontosabb.

Hogyan lesznek vásárlóid?
Úgy, hogy először feliratkoznak. a portálba berakni a feliratkozási lehetőséget egy kicsit összetettebb feladat, mint egy sima weboldalon, vagy webshopnál. a feliratkozási lehetőséget marketing szempontból kell komolyan átgondolni. hova tedd az űrlapod, elég-e egy csalival dolgozni, kell-e exit popup, kell-e külön feliratkoztató oldal?

hogyan térképezhető fel az emberek gondolkodásmódja?

3 alappillér van:
Három nagyon különböző dolgot kell összefésülni, ettől lesz a portálod hiteles, elismert, ezért fogják szeretni:

1. ahogy az emberek gondolkoznak.
2. amit végül beírnak a keresőbe.
3. ahogyan te gondolsz cégedre, a termékeidre.

Gondolkozz logikusan: fordítsd meg a weboldalad elrendezését, az első találkozás ne a sales legyen, hanem a tartalom: ez teszi érdeklődőt vevővé.

A lényeget tedd szem elé: Azért csináljuk a hasznos tartalmat, hogy a vevőt segítsük és elnyerjük a bizalmát. akkor minek rejted el a “blog” menüpont alá? miért nem ezzel nyitsz?
Könnyebb lesz értékesítened is: Ahhoz, hogy elkezd a saját portálodat, még az sem kell, hogy készen legyen a terméked, ki legyen dolgozva a szolgáltatásod: egyelőre elég piacot építeni. könnyebb egy piacnak terméket adni, mint egy termékhez piacot keresni.

Megmutatom hogyan készíthetsz el és kezelhetsz egy ilyen portált egy emberrel. mi is csak ketten csinájuk az egész netjet.hu-t.

HOGYAN ÉRD el, hogy feliratkozzon, aki a cikkedet olvassa?

A cikkbe be kell tenni egy feliratkozási űrlapot. Mennyit, hová, hogyan? Ez lesz a lényeg. Mutatom videón.

N

Tekintély

N

Portál

N

Tartalommarketing

N

Cikkírás

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 24

Portálépítés fejezet legfontosabb 4 videója

“A portál a weboldalak királya. A sales helyett a tartalom legyen a fókuszban és sokkal több vevőd lesz. “

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 63

Hogyan jössz rá, hogyan gondolkozik a buyer personád?

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 64

Hogyan éred el, hogy ne csak olvassanak, hanem fel is iratkozzanak?

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 65

Hogyan kapcsolod össze a shopodat a portállal? Azaz hogyan adsz el könnyedén, miközben a tartalmaidat olvassák?

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 66

Hogyan állítsd be a Divi-t, hogy a blog cikkeid úgy nézzenek ki, mint egy nagy látogatottságú hírportál kezdőlapja?

1. Hogyan találd meg az ideális Buyer Personád?

Hogyan határozd meg azt az ideális vásárlói személyiséget, akinek a sales oldalaid, feliratkoztató oldalaid, hírleveleid szövegeit írod, akinek a weboldalad arculatát tervezed. Ez minden marketing szövegírás alapja. Ettől lesznek magasak a konverzióid.

2. Mi lesz az értékesítésed rendszere?

Nem azt kell nézni, hogy mit tud a wordpress meg a woocommerce. Hanem azt, hogy milyen online marketing rendszerre van szükséged, hogy az embereket meg tudd győzni arról, hogy nálad vásároljanak.
ezért első lépésben még a laptop sem kell, csak papír és ceruza, amin megtervezed a saját marketing rendszered. Megtanítalak megtervezni a marketing rendszered, és innen megyünk tovább a konkrét technikai megoldásokra:

El sem hinnéd, hogy az emberek 90%-a milyen szinten tudja túlbonyolítani a wordpress használatát csak azért, mert nincs a megfelelő ismeretek birtokában.

3. Milyen típusú weboldal kell neked?

Minél több weboldal típust ismersz, annál magabiztosabb leszel, annál több ötletedet tudod megvalósítani.

4. Mi a helyes sorrendje a marketing elemek bevetésének?

Ha nem tartod be a sorrendet, akkor pl. olyan butaságot fogsz csinálni, hogy a facebookon direkben hirdeted a sales oldalad, vagy a woocommerce termék oldalad. Hátha megveszi valaki, igaz? A remény a marketing halála. 
Elmondom hogyan kell ezt jól csinálni.

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 15

marketing rendszer

Hogyan határozd meg azt az ideális vásárlói személyiséget, akinek a sales oldalaid, feliratkoztató oldalaid, hírleveleid szövegeit írod, akinek a weboldalad arculatát tervezed.

  • Ez minden marketing szövegírás alapja.
  • Ettől lesznek magasak a konverzióid.

A technikai rendszert meg kell, hogy előzze a gondolati rend. A marketing rendszer az, amitől vevőid lesznek.

Nem önmagában a weboldalad hoz vevőt, nem önmagában a facebook oldalad, nem önmagában a csalid, a hírleveleid, a webshopod. Nem. 

Az összes elem együtt a rendszer. Ezért kell nagyon jól felépítened: okosan, precízen, a máséval össze nem téveszthető módon, szenvedéllyel.

N

BuyerPersona

N

Weboldaltípusok

N

Sales oldal

N

Landingpage

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 36

"Minek neked marketing rendszer?

Marketing rendszer nélkül a weboldalad csak gyenge termékkatalógus, postaládákba gyűrt reklámúság, rendszer nélkül a sales funneled csak felesleges hírlevél, rendszer nélkül a portálod csak színes magazin, rút sybaríta váz. Az összes elem együtt, és az összes elem sorrendje, kapcsolata a rendszer. A marketing rendszer az, amitől vevőid lesznek.”

Folyamatosan frissítsd a tudásod!

A WordPresst nem lehet egyszer és mindenkorra megtanulni.
Az eszközök folyamatosan fejlődnek. A tanfolyam anyaga is folyamatosan frissül.
Ha nem így lenne, előbb utóbb elavulna, amit tudsz.

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 12

Affiliate program

Ha van egy partnerprogram rendszered, akkor a partnereid a te a termékedet fogják promózni. A partnereid kitesznek egy-egy bannert, kiküldik az e-mail listájukra az ajánlodódat. Ők jutalékot kapnak a megvalósult vásárlások után, te profitot realizálsz. Mindenki örül. Ebből a modulból kiderül, hogyan építs fel egy ilyen affiliate, azaz partnerprogram rendszert,  ami a WordPressre és a Woocommerce-re épül?

Hogyan állítsd be a partnerprogram bővítményt?

A tanfolyamban elérhető: május 05-től.

Hogyan állÍtsd be a partnereid fiókját, űrlapokat?

A tanfolyamban elérhető: május 05-től.

Hogyan hozd létre a "konzerv" hirdetéseket?

A tanfolyamban elérhető: május 05-től.

HOgyan kezeld a jutalékokat, kifizetéseket?

A tanfolyamban elérhető: május 05-től.

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 18

Bónuszok

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 71

Személyes Márkaépítés Kurzus

Nímandból kulcsember. Személyes márkaépítéssel az emberek nem kereskedelmi kategóriaként (ár-érték arány) gondolnak rád, hanem érzelmi szinten kötődnek hozzád.

Hatalmas a különbség. Azt tanítja meg az új Személyes Márkaépítés Oktatóanyag, hogyan érd el ezt a kötődést.

Értéke: 34 990 Ft.

A kurzus önmagában is megrendelhető, de WordPress Dominanciásoknak ajándék április 11-15.  A részletes kurzus leírás ide kattintva elérhető.

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 72

[ÚJ] Get Facebook Ready!

Azaz: Hogyan készíts fel az oldalad arra, hogy a facebookon hirdethesd?

Sokan csinálnak olyanokat, hogy direktben meghirdetik a weboldaluk kezdőlapját, ahol mondjuk van egy jó kis céginfó.  Hátha valaki érdeklődik… Vagy meghirdetik a sales oldalukat, hátha vásárolnak róla… A remény a marketing halála.

Ebből a villám oktatóanyagból kiderül: Milyen gondolkodásmódra van szükséged, ha a facebookon akarod hirdetni a weboldalad? Milyen oldalakat hozz létre milyen tartalommal, hogy facebookozóból érdeklődőt, érdeklődőből vevőt csináljon. Adok hozzá landing page és lead magnet page Divi layoutot és egy gyors, bizalomépítő hírlevél sorozat sablont is.

Értéke: 5 990 Ft 

 

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 73

Mi legyen a csalim?

Ez a lényegretörő anyag választ ad erre: Mi legyen a csalim, hogy sokan feliratkozzanak?

Elnondom mi legyen a csali. Az az érzés legyen, amikor először megláttad életed szerelmét, emlékszel a szemére, a füledbe cseng a zene, ami akkor szólt, emlékszel mit mondott ő, és milyen bénaságot zavarodban te.

Ez az érzés a csali az olvasód fejében: Mindig is ezt kerestem, azonnal akarom, azt se bánnám, ha fizetni kéne érte, de hogy ingyen van, nem is gondolkozom rajta.

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 74

70 napos hírlevél sorozat minta.

Mi történik feliratkozás után? Mit küldj ki, mennyit, hogyan, milyen gyakran, hogy az legyen a vége, hogy

Megértsék, amit akarsz
Megismerjenek
Megbízzanak benned
Megvegyék, amit eladsz

Elmagyarázom mi miért működik benne. Át tudod írni, és betenni a hírlevélküldődbe. Ez egy 70 napos sorozat, ami bizalmat épít, eladja a belépő termékedet, a “nagy” termékedet, és hosszú távra alapozza meg a hírneved.

Én 13 éve WordPressezek, te mikor csatlakoztál?

A technika ma már nem az ellenséged, de a tudásodat folyamatosan fejleszteni kell. Ezért találtam ki a folyamatosan frissülő WordPress Dominancia Tanfolyamot.

Miért hallgass rám, ha online marketingről van szó?

Erdélyi Norbert vagyok, a netjet.hu szerzője, szakterületem az online kampányok tervezése. 2001-óta foglalkozom weboldaltervezéssel, 2006 óta online marketinggel. A netjet.hu minden tartalma ezt a célt szolgálja: „Olyan weboldalad legyen, amit az emberek szeretnek”. 

Az online marketing az én értékrendemben arról szól, hogyan találd el, hogyan gondolkoznak az emberek. Nagyra tartom a kreativitást, tisztelem azt, aki zsenialitásával új dolgot teremt.

Amik benne vannak egy-egy wordpress-, vagy marketing oktatóanyagban, az mind onnan van, hogy én is napi szinten használom a WordPresst üzleti weboldalak készítésére, portálépítésre, kampányoldalak tervezésére a saját és az ügyfeleim weboldalán.

Rendszeresen tartok személyes konzultációkat ügyfeleinknek, ismerem a problémáikat, és ezekre mutatok megoldásokat ezen a weboldalon.

A netjet.hu weboldal célja, hogy megértsd, megtanuld és megszeresd az online marketinget és a technikai eszközök használatát.

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 75

Hogyan működik az előfizetés?

Ez a rövid videó tisztázza az esetleges félreértéseket

N

Előfizetés a netjet.hu-n

Ezen a rövid felvételen megmutatom, hogyan működik az előfizetés a netjet.hu-n, és miért nem kell tartanod attól, hogy engedély nélkü pénzt vonna le a kártyádról, hiszen mindvégig a te kezedben van a kontroll.

Megrendelési infó 

A tanfolyamnak éves díja van.

Miért? Mert a technikai eszközök folyamatosan fejlődnek. A wordpress, a divi és az összes többi eszköz ma, 2019-ben már nem ugyanaz, mint 2018-ban.

És mi lesz vajon 2020-ban, 2021-ben? Nem tudjuk. De azt tudhatod, hogy az éves díjért cserébe folyamatos frissítést kapsz, mindig a legújabb technikai megoldások lesznek a WordPress Dominanciában.

Miért jársz jól az éves díjjal?

Mindig többet és többet kapsz. Az új anyagokat mindig csak beteszem a WordPress Dominancia fiókodba, nem kell érte külön fizetni.

Ez itt most csak a start tartalomjegyzék, de még nagyon sok ötletem van, amikért neked az éves díjon felül már nem kell fizetned.

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 7

Mi van, ha nem akarod megújítani az előfizetést?

Megrendeléskor az első éves díj fizetendő. Innen számítva a 365. napon a kártyádról a Barion Zrt. automatikusan levonja a következő éves díjat. Ha nem akarod kifizetni, annyit kell tenni, hogy még az év lejárta előtt lemondod az előfizetést. A fiókodba belépsz, ott lesz a lemondás gomb. Bármikor lemondhatod, nem kell külön kérni, nem kell külön indokolni.

Megrendelés itt

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 77
N

Wordpress Dominancia Tanfolyam

A tanfolyamban megtanítom hogyan kell megcsinálni azt a weboldalt, amit az emberek imádnak és pénzt költenek rajta.

Feliratkozógyűjtés, sales oldal, landing oldal, blog, kártyás fizetés, előfizetés, tagsági rendszer, GDPR megfelelőség: lépésről lépésre, közérthető képernyővideókon mutatom mit kell csinálnod.

A tanfolyam anyaga folyamatosan frissül. Az éves díjért cserébe folyamatos frissítést kapsz, mindig a legújabb technikai megoldások lesznek a WordPress Dominanciában. Mindig többet és többet kapsz.

68 990 Ft / év

49 990 Ft / év

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 78

-27%

Előfizetéssel kapcsolatos tájékoztató

Az előfizetés csak és kizárólag bankkártyával fizethető. Átutalásos fizetésre nincs lehetőség. Megrendeléskor az első év díját vonja le a kártyádról rendszer. Ha nem akarod egy év múlva megújítani, akkor év közben bármikor egy kattintással, indoklás és külön kérés nélkül lemondhatod, a fiókodon belül a “lemondás” gombra kattintva.

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 22

“Kézen fogva vezet az alapoktól lépésről-lépésre, egyszerűen, közérthetően. Nagyon élvezetesek a videók, amihez Erdélyi Norbert kommunikációja, motivációs készsége, megnyugtató stílusa erősen hozzájárul.”
Suri Éva – motivaciostrening.hu

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 22

“Gyorsan le tudtam koppintani, amit csináltál, nem kellett azon agyalnom, hogyan rakjam össze a weboldalamat.”
Péter István 
bulgaricus.hu/probiotikum/

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 22

“Bírom a humorodat, a tök egyszerű magyarázataidat, ennek köszönhető, hogy nulla programozói háttérrel csodaszépeket tudok alkotni. Hálás köszönet érte!”
Máté Ildikó – gombasiker.hu

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 22

“Sok érdekes megoldást tanítottál, volt olyan is, amiről még nem hallottam, ilyen pl. tudatalatti behívó ikonok. Sokat fog segíteni, hogy jó oldalakat tudjak csinálni.”
Pintérné Kendra Éva 
otthonibőrápolás-kozmetikumok.hu

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 22

“Lehetővé tette hogy TELJESEN a kezembe vegyem az irányítást. Először csak módosítgattam a meglévő oldalon, majd később teljesen egyedül sikerült készítenem jó weboldalt webshoppal együtt.”
Nyáguly Sándor – power-tuning.ro

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 22

“Még nincs weboldalam, ezért a legjobbkor jött ez az oktatóanyag, ennek alapján fogom elkészíteni. Köszönöm, nagyon hasznos volt.”
Girhiny Tamás

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 22

“Kezdőként el sem tudtam képzelni hogyan kell elkészíteni egy feliratkoztató oldalt. Olyan megoldásokat mutattál, amikről eddig nem is tudtam, hogy ennyire fontosak. Köszönöm! Véleményem szerint nagy szükség van a munkádra!”
Sziklai Éva – kristalyvizio.hu

[ÚJ] Wordpress Dominancia Tanfolyam 22

“Segít átlátni, hogy mire való egy landing page. Sok olyan dolgot tanultam eddig belőle, amire nem is gondoltam, hogy figyelnem kellene.”
Ujfalusi Melinda – durmo.hu

>