Két weboldal közül mindig a jobb kinézetű nyer.

Nem csak azért, amire most gondolsz. Van egy meglepőbb magyarázat is. Azonnal kell a VB3!Előbb lássuk a sztorit!

A weboldalad több elemből áll, de csak két kategóriába lehet ezeket sorolni:

  1. Az első „amik miatt vásárolnak” és
  2. a második a „sajnálatos hibák”

Megnéztem az utolsó 10 weboldalt, ahol pénzt költöttem el az utóbbi 3 hónapban. Mielőtt az ember vásárlási döntésre jut, mindig kell 2 vagy 3 alternatíva. Szakmai ártalom, hogy minden weboldalt úgy nézek, hogy gondolatban szételemzem, sőt külső szemmel is nézem magamat, hogyan viselkedem vásárlóként.

A nyertes weboldalak ajánlatai rendre magasabb árúak voltak ugyanolyan tartalmú ajánlat mellett. Mégis miért nem az olcsóbbat, hanem a szebbet választjuk?

Mert a szépséghez racionális kategóriákat társítunk:

  • „Ha ilyen precíz az oldaluk, biztos a munkájuk is szép” vagy
  • „Ha ilyen átlátható a megrendelési rendszerük, nyomon tudom követni a kiszállítást, anélkül, hogy telefonálgatnom kéne” vagy:
  • „Ha ilyen király a weboldal, biztos, hogy a panzió belülről még szebb, mint a képeken”

A szimpátia, ami végül a vásárláshoz vezet, érzelmi alapon az első látásra megszületik. Ezért mondom, hogy lételeme a weboldaladnak a vizuális bizalomépítés.

Ez egy nyertes weboldal. Hasonló ajánlatokkal szemben a nulladik másodpercben elrabolja a vevőt szívét.

Ő már rég tudja, hogy ott fog vásárolni, de hogy a racionális döntés élménye meglegyen, mellétesz még két alternatívát. Valódi értelme nincs, mert a szíve már foglalt.

Ezek a futottak még kategóriák.

A vevő az érzelmi döntés megszületése után csak arra használja őket, hogy a racionalizálási folyamatban szembe tudja állítani a nyertes weboldallal.

Igen, ezek egy kicsit olcsóbbak, de ezen nem fogok sprólolni, mert…vagy „ez is jó ajánlat, de annyival rosszabbak, hogy…”

Milyen weboldalra vágysz?

Ami elrabolja a vevő szívét

Jó, mert a Vizuális Bizalomépítés 3.0

oktatóanyagom 8 különleges módszerével megtanulhatod. Előtte egy dologra kíváncsi lennék: Magadra ismersz?

melyik vagy te?

Abszolút képben vagy: tudsz angolul, fel vagy iratkozva Ryan Deiss-nál is, ismered az online marketing trendeket, előfizető vagy az Elegant Themes-nél, tudod mi az a Divi 3.0. El is kezdtél oldalakat csinálgatni, de valami nem klappol. Amit te csinálsz, az soha nem olyan, mint amit a Divi Showcase-ben látsz, és nem is olyan, amilyen a fejedben volt  amikor nekiláttál a weboldalnak.

Per pillanat nem is tudod, hol kaphatnál segítséget a megvalósításhoz, de tudod, hogy az online marketing jövője nem a konferenciára járás, hanem a „csinálás”. Ez járt a fejedben, akkor is, amikor valamelyik nap, magadban egyszerre bólogatva, és kuncogva is belájkoltál egy képet: „Ideas worth nothing, making is the game..”

Olyan szinten hemzseg a piacod a feltörő konkurensektől, hogy csak kapkodod a fejed. Az új vevőknek mindegy, ki hány éve van a piacon. Az új vevők annál vásárolnak, aki hamarabb tudja meggyőzni őket, ott kattintanak a kosárba gombra, ahol a referenciafotókat mobilon is végig tudják pörgetni. Az új vevők ott hagyják a pénzüket,  amely cég hamarabb érik el őket facebookon. És lássuk be, ezek az „új cégek” kenik vágják az online marketinget.

Nemrégiben leesett a tantusz, hogy kéne neked egy olyan weboldal, ami magasan veri a konkurenciát, amivel meg lehet csinálni minden olyan online marketing módszert, amivel ma vevőket lehet szerezni.

Több ötleted van, mint amennyi időd van rá megvalósítani. Állati jól csinálod a marketinget, nem hiába vagy a topon. De azért nem ájulsz el magadtól, tudod, hogy folyamatosan fejlődni kell, mert szép számmal akadnak trónkövetelők.

De nem tudsz leülni nyugodtan eltűnődni azon, hogy merre tovább, mert a napi feladatok lekötnek. Amit csinálsz, az nem „tűzoltás”, amit az ilyen alap cégvezetési tanácsokban lehet olvasni. Nem, az nagyon is fejlesztési feladat. Néha amikor van egy perced, eldöntöd, hogy ki kell szervezni az ötletek kivitelezését, de emellett neked is tudnod kell, hogy milyen technikai megoldások vannak most, nehogy valaki jó pénzért leprogramozzon neked egy olyan alapfunkciót, amire van ingyenes WP plugin.

Mi az a 8 módszer, amit alkalmazva megtudod,
hogyAN rabold el a vevők szívét a weboldaladdal?

01. A rendszerlátás technikája

Lehet, hogy ebben hasonlítunk: Ha én valami nem látok át, akár a legapróbb dolgot is (pl.: mit csinálok meg a héten, melyik fiókban van a sportcuccom, etc) akkor hajlamos vagyok pánikolni. Egészen vicces dolgokat produkálok pánikhelyzetben.  De jól tudom, hogy ha meglátod majd a világ legjobb vizuális szerkesztőjének opcióit, az Elegant Themes Divi 3.0-jának szerkesztőjét, amire Vizuális Bizalomépítés 3.0-t alapozom, szóval ekkor egy kicsit te is be fogsz pánikolni. 

De nem kell, mert ebben a fejezetben olyan részletesen mutatom meg mi micsoda, hogy egyből megszereted a Divi-t. Ha meg már ismered, azt fogod mondani: „Ja, ez ott volt… Jé, ez meg erre jó…”

Megvan az a jelenet, amikor a Good Will Huntingban Robin Williams vagy 3-szor elmondja Matt Damon-nak, hogy

„Nem a te hibád…”   „Nem érted: nem a te hibád” … „Will, nem a te hibád”

Na, ugyanígy mondom el én is neked, legalább 3-szor:

  • Nem weboldalt csinálunk, hanem megértetünk dolgokat.
  • Nem, nem címsor-alcím-kép kell, hanem hogy mindenki megértse miért nálad vásároljon.
  • Nem érted: felejtsd el CSS-t, előbb rajzold le, hogy egy gyerek is megértse.

Így kezdődik a weboldaltervezés nálunk, ha ez megvan, a technikai kivitelezés egy vidám teadélután lesz.

02. “Bonyolult összefüggéseket vizuálisan elmagyarázni” módszer

03. Top technikai eszközök használatának módszere

Vizuális Bizalomépítés 3.0-ban áttörünk egy falat: Felszállunk a prémium vonatra, az első osztályra veszünk jegyet. Azaz, nem ingyenes eszközöket fogok mutatni, hanem a wordpress világ legjobb vizuális szerkesztőjét, ami szerintem sokkal jobb, mint az Avada, többet tud, mint az Optimize Press, a neve „Divi 3-0”.  Ezt a fél világ használja, és igen ez évi 69 dollárba kerül, de ez a pénz smafu a tudásához képest, én 2 éve használom, és más theme hozzá képest olyan, mint ha visszaülnél egy Trabantba.

Lehet, hogy meg lehet oldani ingyenes eszközökkel, mint ahogy Shcwarzenegger is tudott egy szál vadászkéssel gallyakból csapdát csinálni a Predatornak, de egy rakétavetővel azért könnyebb dolga lett volna. Az ingyenes theme a gallyak, a Divi a rakétavető.  Melyik érdekel?

Figyelmeztetés: Az új fejezetben egy premium sablon, a Divi Theme használatát mutatom meg. Az oktatóanyag ára ezt nem tartalmazza, neked kell megvenned, évi 89 USD-től indulnak a csomagok. Nézd meg az Elegant Themes weboldalán az opciókat.

Miért kell megfelelni a webdesign trendeknek?

Igen, ez rád is vonatkozik. Nem azért, mintha a potenciális vevőid egytől egyig arculattervező szakemberek lennének, akik azonnal kiszúrják, ha az oldalad nem alkalmazza a legújabb webdesign divatot. Sokkal inkább arról van szó, hogy a weboldal látogatód a tieden kívül még sok más oldalt megnéz.

Ha több “trendi” oldal között meglát egy olyat, ami azzal lóg ki a sorból, hogy évekkel ezelőtti designt használ (pl.: stock fotók, nem-reszponzív arculat, régi típusú menüpontok, stb stb) akkor úgy érzi ott valószínüleg nem aktuális a kínálat, vagy évek óta nem frissítik. Ez nem vet jó fényt a weboldaladra…

04. A beilleszkedés technikája

05. A kiemelkedés technikája

Pár éve elég volt ha találsz egy remek sablont, és kis css tudással, vagy, ha szerencséd volt, akkor a theme beállításaival egyénivé varázsoltad.Ez még most is működhet, de van ennél jobb is. Az igazság az, hogy vigyázni kell az effektekkel: Ha túlhúzod a weboldalad olyan lesz, mint amikor túl sok szörpöt tettél a szódához: tömény, gejl, too much..

Parallax háttér – hogyan alkalmazd okosan: A parallax azt jelenti, hogy a háttérben lévő kép lassabban gördül, mint a rajta lévő tartalom. Ha megfelelően és megfelelő mértékben használod, akkor kiemeled vele a legfontosabb üzeneted, fenntartod a látogató figyelmét és kézen fogva vezeted a kosár gombig.

Animált megjelenési effektek: vannak bizonyos unalmas számadatok, amiket senki nem szeret olvasni, pedig akár az értékesítésben is fontos szerepet játszanak. Ennyi feliratkozónk van (csatlakozz hozzájuk) vagy ennyi lájkolónk van  (lájkolj te is), vagy ennyien vették meg eddig ezt és ezt a terméket. Van két hasznos elem, a “körszámláló” és a “százalékmutató” amivel ezeket az adatokat úgy tudod megmutatni, hogy a látogató direkt azért fogja görgetni az oldalad, hogy ezeket újra és újra megnézze. Mi a trükkje? Megmutatom.

Pár hónapja egy lakásfelújításhoz kihívtunk egy céget. A főnöknő bejött, rápillant a falakra,  5 másodperc múlva az első szava: „Ez a fal nem egyenes”. Odateszem a vízszintet és tényleg nem egyenes. Én meg nem vettem észre hónapokig. A lényeg, hogy kiglettelték. Én ugyanilyen szúrós szemmel nézem a weboldalad. Én CSS-sel glettelek, de jobb, ha el sem követed a hibákat.

Amit régen csak programozók és webesignerek tudtak kivitelezni, az ma már szinte az összes wordpress theme-ben és page builderben beépített funkció, még az ingyenesekben is. Ennek természetesen örülhetünk, de sajnos sokan képesek szuper eszközökből borzalmasan ronda weboldalakat készíteni a cégüknek. Konkrét példákat (sajnos) nem mutathatok, de részletesen ki fogok térni arra mire kell vigyázni, hogy ne kövess el merényletet a saját weboldalad ellen.

06. Az irgumburgum módszer

07. „A világ fele mobilon netez, a weboldad mit szól ehhez?” – módszer

A legtöbb wordpress theme reszponzív. Azaz, mobilon és tableten is megy. Szuper. De a reszponzivitást is lehet fokozni. Az ingyenes theme-k annyit tudnak, hogy úgy alakítják a weboldal tartalmát, hogy méretezik a képeket, szöveget, ha érzékelik, hogy kisebb képernyőn nézi valaki.

De a Divi 3.0 nevű prémium theme (amit a Vizuális Bizalomépítés 3.0-ban tanítok) olyat is tud, hogy külön állíthatod a mobilos, tabletes felület kinézetét. Sőt, olyan is van, hogy más jelenítsen meg az asztali gépen netezőknek, mint a mobilosoknak.  Ezt a témát is eléggé körbejárjuk.

Pedig nekem nincs is okostelefonom, utálom a telefont,  csak azért tartok egyet, hogy a feleségem hívjon rajta, a készülékemet az Aldiban vettem akciósan SIM kártyával együtt 1 700 Ft-ért. Ebből is látszik, hogy soha ne magadból indulj ki, ha weboldalt tervezel.

Sok weboldalt láttam mostanában, a legújabb technikákat használják, mégis szerencsétlenül néznek ki, valahogy elszaladt velük a ló. Attól, hogy mindent tud a vizuális szerkesztő, még nem kell mindent alkalmazni is.

Itt van például a videós háttér – ez is erős fűszer, csipetnyi kell! Ha még nem láttál videós hátteret, akkor gördíts ennek az oldalnak a tetejére. (Utána majd gyere ide vissza) Nem rossz mi? Egyszerűbb megcsinálni, mint gondolnád, de ezt is könnyű elrontani.

Ahhoz, hogy minden klappoljon, óvatosan kell adagolni az effekteket, de ami ezt megelőzi, az a színek kiválasztása: Hol találsz olyan színeket, amik illenek egymáshoz? Vannak olyan weboldalak, ahol úgy olvasol végig hosszú értékesítési prezentációkat, hogy mindig kíváncsi vagy a következő bekezdésre. Vajon miért? Részben a weboldal színei miatt.  Ettől érzed harmónikusnak az oldalt.

08. “A minden klappol” módszer

Mutassak egy trükköt?

Nézd meg ezt a rövid videót az új Vizuális Bizalomépítés 3.0 oktatóanyagból. Ha a sales oldalad legfőbb üzenetére akarod felhívni a figyelmet, ez egy olyan módszer, hogy az olvasóid megállnak ennél a pontnál, és fel-le fogják görgetni, csak, hogy nézegessék.

Erdélyi Norbert vagyok, szakterületem az értékesítési weboldalak megvalósítása és az online értékesítési kampányok kivitelezése. 2001-óta foglalkozom weboldaltervezéssel és online marketinggel. Amik benne vannak egy-egy wordpress-, vagy marketing oktatóanyagban, az mind onnan van, hogy én is napi szinten használom a WordPresst üzleti weboldalak készítésére, portálépítésre, kampányoldalak tervezésére a saját és az ügyfeleim weboldalán. Rendszeresen tartok személyes konzultációkat ügyfeleinknek, ismerem a problémáikat, és ezekre mutatok megoldásokat a videókon. Az online marketinget és annak a technikai megvalósítását szeretném egyszerűvé és érthetővé szeretné tenni számodra. Ha ennél többre is kíváncsi vagy rólam, nézd meg ezt az oldalt, vagy olvass el néhány esettanulmányt is.

Erdélyi Norbert

Miért hallgass rám,
online marketing
Ügyben?

Nézd…

… én ilyen weboldalakat csinálok. Ilyen weboldalak készítését tanítom meg az oktatóanyagban.

Furcsa összefüggés

Érdekes, új videó: „A férfi, aki kalapnak nézte a feleségét” Avagy mi az a prozopagnózia és mi köze van a weboldalad megjelenéséhez. Van egy érdekes összefüggés egy különös állapot, az arcfelismerési képesség hiánya (prozopagnózia) és a weboldalad információ adagolása között. Elmondom a videóban.

Melyik megoldás

láttán körözöl az egérrel a megrendelés gomb felett?

Vizuális Bizalomépítés 3.0

Az oktatóanyagban lépésről lépésre, képernyővideókon mutatom meg hogyan készíts olyan arculatot a weboldaladnak, ami lenyűgözi a leendő megrendelőidet. Bármikor megállíthatod, kijegyzetelheted, a saját tempódban haladhatsz.

A legtöbben ezt szeretik a Mumus.info oktatóanyagaiban.

VIP hozzáférés

Ha menet közben elakadtál, vagy kérdésed van, megadom a legközvetlenebb elérhetőségemet, a minden nap olvasott e-mailem címét, és a vásárlástól számított 30 napig kérdezhetsz tőlem.

A Vizuális Bizalomépítés 3.0-nál különösen érdemes a VIP csomagot kérni, mert itt tényleg annyi egyedi dolog lehet, hogy biztos belefutsz egy-egy olyan problémába, ami egyedi megoldást igényel.

Vizuális Bizalomépítés 3.0

Az oktatóanyagban lépésről lépésre, képernyővideókon mutatom meg hogyan készíts olyan arculatot a weboldaladnak, ami lenyűgözi a leendő megrendelőidet. Bármikor megállíthatod, kijegyzetelheted, a saját tempódban haladhatsz.

A legtöbben ezt szeretik a Mumus.info oktatóanyagaiban.

34 990 Ft

24 990 Ft

Ha kártyával fizeted, azonnal viheted

A kérdésed jogos

"Tényleg jó ez az oktatóanyag? Éri a pénzét? Milyen eredménnyel lehet ezt használni?"

Tudd meg, mit mondanak róla az emberek. Nézd meg a weboldalaikat, milyen eredményeket tudnak felmutatni. Mivel az ügyfeleim általában több anyagot is megvesznek, nézd meg kinek mi van meg, mire jutott vele. Sokféle ember rendeli a netjet.hu anyagait, profi marketingesek, kezdő vállalkozók, cégvezetők, vállalkozó anyukák, MLM-esek, cégek marketingesei, kíváncsi webdesignerek. Ha valamelyikőjükkel tudsz azonosulni, neked való ez az oktatóanyag is. Nézd meg az emberek véleményét a gombra kattintva.

Új ablakban nyílik, ennek az oldalnak a böngészését itt folytathatod.

Share This