Erdélyi Norbert
online markting szakértő

Új, Vizuális Bizalomépítés IV. oktatóanyag*

Megtanulod uralni a Divi sablont, érzed és tudod, hogy bármit meg tudsz vele csinálni. A végeredmény, hogy a vevőd fejében ez lesz: Ezen a weboldalon volt valami, ami megfogott amiért itt KELL vásárolnom.

Holnap ilyenkor már látványos eredményt tudsz felmutatni

Új, Vizuális Bizalomépítés IV. oktatóanyag

NÉLKÜLE

Próbálkozgatsz, de soha nem sikerül azt kihozni a Divi-ből, amit a bemutató oldalakon látsz. Olyan érzés, mintha neked egy másik Divi-t adtak volna oda. Akármilyen weboldalt csinálsz, hiányzik belőle a fűszer, az íz, a tűz.

Új, Vizuális Bizalomépítés IV. oktatóanyag*

VELE

Megtanulod uralni a Divi sablont, érzed és tudod, hogy bármit meg tudsz vele csinálni. A végeredmény, hogy a vevőd fejében ez lesz: Ezen a weboldalon volt valami, ami megfogott amiért itt KELL vásárolnom.

Holnap ilyenkor már látványos eredményt tudsz felmutatni

Erdélyi Norbert
online markting szakértő

itt vagy most.

Olvastad a Divi magyarul cikket, fogadni mernék, hogy be is könyvjelzőzted. Feliratkoztál az ingyenes videókra, láttad hogyan lehet a Divi-vel pocsék oldalból gyönyörűt csinálni,láttad, hogyan lesz egy meggyőző kezdőképernyő az alap WordPress fehér laptól indulva.

Igen ám, de ha nekiállsz valamit magadnak megcsinálni, az valahogy soha nem úgy néz ki mintm ahogy a Divi bemutató oldalakon láttad. Az elképzelésed szövedéke mindig felfeslik valahol, és az eredmény nem lesz valami szép.

Ám ahol most vagy az csak a jéghegy csúcsa, merthogy:

IDE jutsz EL:

Átadom azt a módszertant, ahogyan én tervezem meg a weboldalak kinézetét. De nem ez a lényeg, hanem:

Az az érzés, hogy nem érdekel az se ha kidobsz a kukába sok-sok ötletet, a vége mindig az lesz, hogy piszok jól fog kinézni az a weboldal, amit csináltál. Mert te vagy a főnök, te irányítasz, bármit meg tudsz csinálni.

Mutatom, tanítom, magyarázom, súgom, suttogom hogyan.

Ezt az érzést kapod a Vizuális Bizalomépítés IV. oktatóanyagban.

Miért, Mi a különbség…

egy alap weboldal, egy designos és egy vizuális bizalomépítes között?
Reggelizés közben jutott eszembe ez a hasonlat, rögtön fotóztam is:

FAPADOS

A fapados weboldal olyan, mint ez az alap szendvics. Utasellátós: végül is megeszed, amíg jön a vonat, más nincs. Végül is rajta van minden, aminek kell: mikor van nyitva a cég, mik a referenciák. Pozitív érzelmeket nem vált ki, örülsz, ha túl vagy rajta. (Ez a szendvicsre, weboldalra is igaz)

DESIGNOS

Ez már egy fokal jobb, egy kis reszelt sajt (igaz, hogy trappista jellegű), egy szelet ubi csodákat tesz. Kár, hogy mindegyik pont ugyanúgy néz ki. A középszerűség talán még rosszabb is, mert akkor biztos nem vált ki érzelmeket..

VIZUÁLIS BIZALOMÉPÍTÉSES

Nézd: csak egy kicsivel használ több eszközt, mint a fapados társai.Nem csak az a lényeg, hogy finom legyen, nemcsak, hogy jóllakj tőle, hanem, hogy örülj neki, amikor elédteszik a tányéron. A weboldalak, amit az oktatóanyagban mutatok pont ilyenek: nem pénztárcádra hajtanak, hanem a szívedre hatnak: “Szeress!”. Ez az üzenet. Ha ez megvan, meglesz a vásárlás is.

Pont ezt tanítom az oktatóanyagban! Mindjárt jönnek a csomagok és az árak.

MINEK NEKED EGYÁLTALÁN AZ ÚJ

VIZUÁLIS BIZALOMÉPÍTÉS IV.?

magadra ismersz? MELYIK VAGY TE?

VAGY INKÁBB…

Olyan szinten hemzseg a piacod a feltörő konkurensektől, hogy csak kapkodod a fejed. Az új vevőknek mindegy, ki hány éve van a piacon. Az új vevők annál vásárolnak, aki hamarabb tudja meggyőzni őket, ott kattintanak a kosárba gombra, ahol a referenciafotókat mobilon is végig tudják pörgetni. Az új vevők ott hagyják a pénzüket, amely cég hamarabb érik el őket facebookon. És lássuk be, ezek az „új cégek” kenik vágják az online marketinget.

Nemrégiben leesett a tantusz, hogy kéne neked egy olyan weboldal, ami magasan veri a konkurenciát, amivel meg lehet csinálni minden olyan online marketing módszert, amivel ma vevőket lehet szerezni.

EZ TE VAGY?

Abszolút képben vagy: tudsz angolul, fel vagy iratkozva Ryan Deiss-nál is, ismered az online marketing trendeket, előfizető vagy az Elegant Themes-nél, tudod mi az a Divi. El is kezdtél oldalakat csinálgatni, de valami nem klappol. Amit te csinálsz, az soha nem olyan, mint amit a Divi Showcase-ben látsz, és nem is olyan, amilyen a fejedben volt amikor nekiláttál a weboldalnak. Per pillanat nem is tudod, hol kaphatnál segítséget a megvalósításhoz, de tudod, hogy az online marketing jövője nem a konferenciára járás, hanem a „csinálás”. Ez járt a fejedben, akkor is, amikor valamelyik nap, magadban egyszerre bólogatva, és kuncogva is belájkoltál egy képet: „Ideas worth nothing, making is the game..”

NETÁN EZ ISMERŐS?

Több ötleted van, mint amennyi időd van rá megvalósítani. Állati jól csinálod a marketinget, nem hiába vagy a topon. De azért nem ájulsz el magadtól, tudod, hogy folyamatosan fejlődni kell, mert szép számmal akadnak trónkövetelők.

De nem tudsz leülni nyugodtan eltűnődni azon, hogy merre tovább, mert a napi feladatok lekötnek. Amit csinálsz, az nem „tűzoltás”, amit az ilyen alap cégvezetési tanácsokban lehet olvasni. Nem, az nagyon is fejlesztési feladat. Néha amikor van egy perced, eldöntöd, hogy ki kell szervezni az ötletek kivitelezését, de emellett neked is tudnod kell, hogy milyen technikai megoldások vannak most, nehogy valaki jó pénzért leprogramozzon neked egy olyan alapfunkciót, amire van ingyenes WP plugin.

INFO: Ha majd kártyával fizeted: azonnal letöltheted!

Hogyan tanÍT meg piszok jó oldalt tervezni a

VIZUÁLIS BIZALOMÉPÍTÉS IV.?

Ez a bevált 6 módszer a lényeg.

#1 RENDSZERT LÁSS!

Lehet, hogy ebben hasonlítunk: Ha én valami nem látok át, akár a legapróbb dolgot is (pl.: mit csinálok meg a héten, melyik fiókban van a sportcuccom, etc) akkor hajlamos vagyok pánikolni. Jól tudom, hogy ha meglátod majd, hogy mennyi fél1e weboldalt lehet csinálni a Divi-vel… szóval ekkor egy kicsit te is be fogsz pánikolni. “Melyiket válasszam? Mi van, ha katyvasz lesz? Mi van, ha nem lesz egységes?”
Itt vesszük elő a vizuális intelligenciát. Fura módon nem arra lesz jó, amire gondolnád, hogy pl: hogyan láss meg 5 lovat egy festményen, hanem pont az ellenkezőjére. Engem is meglepett ez a felismerés. De ezzel kell kezdeni, hogy ne csak nézz, hanem láss, rendszerben láss, és rendszert láttass az emberekkel. Izgalmas dolog ez.

#2 beilleszkedés

Miért kell megfelelni a webdesign trendeknek? Igen, ez rád is vonatkozik. Nem azért, mintha a potenciális vevőid egytől egyig arculattervező szakemberek lennének, akik azonnal kiszúrják, ha az oldalad nem alkalmazza a legújabb webdesign divatot. Sokkal inkább arról van szó, hogy a weboldal látogatód a tieden kívül még sok más oldalt megnéz. Ha több “trendi” oldal között meglát egy olyat, ami azzal lóg ki a sorból, hogy évekkel ezelőtti designt használ (pl.: stock fotók, nem-reszponzív arculat, régi típusú menüpontok, stb stb) akkor úgy érzi ott valószínüleg nem aktuális a kínálat, vagy évek óta nem frissítik. Ez nem vet jó fényt a weboldaladra…

#3 kiemelkedés

Ha “túltolod a designt” a weboldalad olyan lesz, mint amikor túl sok szörpöt tettél a szódához: tömény, gejl, too much.. Parallax háttér – hogyan alkalmazd okosan: A parallax azt jelenti, hogy a háttérben lévő kép lassabban gördül, mint a rajta lévő tartalom. Ha megfelelően és megfelelő mértékben használod, akkor kiemeled vele a legfontosabb üzeneted, fenntartod a látogató figyelmét és kézen fogva vezeted a kosár gombig. Vannak bizonyos unalmas számadatok, amiket senki nem szeret olvasni, pedig akár az értékesítésben is fontos szerepet játszanak. Ennyi feliratkozónk van (csatlakozz hozzájuk) vagy ennyi lájkolónk van (lájkolj te is), vagy ennyien vették meg eddig ezt és ezt a terméket. Van két hasznos elem, a “körszámláló” és a “százalékmutató” amivel ezeket az adatokat úgy tudod megmutatni, hogy a látogató direkt azért fogja görgetni az oldalad, hogy ezeket újra és újra megnézze. Mi a trükkje? Megmutatom.

#4 SZÚRÓS SZEM

Én szúrós szemmel nézem a weboldalad. Olyanokat veszek észre, ami neked fel sem tűnik. (Ez azért nem összekeverendő a szőrszálhasogatással) Amit régen csak programozók és webesignerek tudtak kivitelezni, az ma már szinte az összes wordpress theme-ben és page builderben beépített funkció, még az ingyenesekben is. Ennek természetesen örülhetünk, de sajnos sokan képesek szuper eszközökből borzalmasan ronda weboldalakat készíteni a cégüknek. Konkrét példákat (sajnos) nem mutathatok, de részletesen ki fogok térni arra mire kell vigyázni, hogy ne kövess el merényletet a saját weboldalad ellen.

#5 reszponzivitás

A legtöbb wordpress theme reszponzív. Azaz, mobilon és tableten is megy. Szuper. De a reszponzivitást is lehet fokozni. Az ingyenes theme-k annyit tudnak, hogy úgy alakítják a weboldal tartalmát, hogy méretezik a képeket, szöveget, ha érzékelik, hogy kisebb képernyőn nézi valaki. De a Divi prémium theme (amit a Vizuális Bizalomépítés 4.0-ban tanítok) olyat is tud, hogy külön állíthatod a mobilos, tabletes felület kinézetét. Sőt, olyan is van, hogy más jelenítsen meg az asztali gépen netezőknek, mint a mobilosoknak. Ezt a témát is eléggé körbejárjuk. Videón mutatom mit kell csinálni.

#6 MINDEN KLAPPOL?

Sok weboldalt láttam mostanában, a legújabb technikákat használják, mégis szerencsétlenül néznek ki, valahogy elszaladt velük a ló. Attól, hogy mindent tud a vizuális szerkesztő, még nem kell mindent alkalmazni is.

Itt van például a videós háttér – ez is erős fűszer, csipetnyi kell! Ha még nem láttál videós hátteret, akkor gördíts ennek az oldalnak a tetejére. (Utána majd gyere ide vissza) Nem rossz mi? Egyszerűbb megcsinálni, mint gondolnád, de ezt is könnyű elrontani.

Ahhoz, hogy minden klappoljon, óvatosan kell adagolni az effekteket, de ami ezt megelőzi, az a színek kiválasztása: Hol találsz olyan színeket, amik illenek egymáshoz? Vannak olyan weboldalak, ahol úgy olvasol végig hosszú értékesítési prezentációkat, hogy mindig kíváncsi vagy a következő bekezdésre. Vajon miért? Részben a weboldal színei miatt. Ettől érzed harmónikusnak az oldalt.

MIÉRT HALLGASS RÁM

online marketing ügyben?

HA MOST LÁTSZ ELŐSZÖR, EZT FUSD ÁT:

Erdélyi Norbert vagyok, szakterületem az értékesítési weboldalak megvalósítása és az online értékesítési kampányok kivitelezése.a 2001-óta foglalkozom weboldaltervezéssel és online marketinggel. Amik benne vannak egy-egy wordpress, vagy marketing oktatóanyagban, az mind onnan van, hogy én is napi szinten használom a WordPresst üzleti weboldalak készítésére, portálépítésre, kampányoldalak tervezésére a saját és az ügyfeleim weboldalán. Rendszeresen tartok személyes konzultációkat ügyfeleinknek, ismerem a problémáikat, és ezekre mutatok megoldásokat a videókon. Ha ennél többre is kíváncsi vagy rólam, nézd meg ezt az oldalt, vagy olvass el néhány esettanulmányt is.

Erdélyi Norbert

VIDEÓ #1: EZÉRT Olyan pocsék a legtöbb céges weboldal

Nem, nem a reszponzivitás hiánya miatt, mégcsak nem is pixeles jpg-ek, és levitézlett sablonok tesznek igazán rosszá egy weboldalt. Meg fogsz lepődni, hogy mi a fő ok, főleg azért , mert veled is könnyen megeshet. (Ez nem kiotatás, néha engem is földhöz vág ez a dolog.)

“lássuk már milyen weboldalakat csinál ez a fickó,

Vagy csak a levegőbe beszél?”

A netjet.hu ígérete egyszerű: 1. én ilyen weboldalakat tervezek. 2. Ilyen weboldalak készítését tanÍtom az oktatóanyagban.

Azért lássuk be, van egy fura összefüggés a magyar online marketingben: Akik online marketinget oktatnak nincsenek weboldal referenciáik. Akik marketing szöveget írnak, a saját maguknak írtakon túl, ami a saját cuccukat adja el, nem tudnak mást felmutatni. Nagyon kevés kivétel van, én konkrétan 3 cégről tudok. Ezért kell annyit agyalni egy-egy infótermék megvételén: vajon megéri-e.

A netjet.hu igérete egyszerű, mint a faék. Zsákbamacskamentesség van. Nézd meg milyen designú weboldalakat csinálok, vannak közte saját projektek, van, amit az ügyfeleimnek készítettem. Ha ez tetszik neked, akkor vedd meg a Vizuális Bizalomépítés IV. oktatóanyagot. Itt azért mutatok saját projektket is meg, mert ez most csak a designról szól.

Erdélyi Norbert

REFERENCIÁK

http://falkiszaritas.hu/epuletdiagnosztika/
http://azevmatraca.hu/
http://kiejtes.angolkommunikacio.hu/kftr/
http://kiejtes.angolkommunikacio.hu/kftr/
http://www.hifitness.at/pt/
http://www.babzsakajandekba.hu/
http://www.hirnevugynokseg.hu/
http://sosangol.hu/
http://asztaliviztisztito.eu/
http://nulladikangolora.hu
http://nestresszelj.hu/
http://matracvarazs.hu/
http://falkiszaritas.hu/epuletdiagnosztika/
http://azevmatraca.hu/
http://kiejtes.angolkommunikacio.hu/kftr/
http://kiejtes.angolkommunikacio.hu/kftr/
http://falkiszaritas.hu/epuletdiagnosztika/
http://azevmatraca.hu/
http://kiejtes.angolkommunikacio.hu/kftr/
http://kiejtes.angolkommunikacio.hu/kftr/

VIDEÓ #2: HOGYAN TESZEL SOK SZÖVEGET KIS HELYRE, HOGY el is olvassák?

Érted már, hogy ez nem arról szól, hogy  mennyi mindent lehet csinálni a Divi-vel, hanem arról, hogy LÁSS, hogy láttass. Az oktatóanyagban 5 órányi ilyen ötlet van, mint amit itt 1 percben láttál.

Az egyik csomag nagyon fog NEKED tetszeni

De vajon melyik?

MEGRENDELÉS ITT. TESSENEK SZÓLNI, vAGY KÉZZEL INTENI:

kivitelezés CSOMAG

VizBiz IV. Oktatóanyag = 29 990 Ft

Megkapod a Vizuális Bizalomépítés IV. oktatóanyagot, amiből megtanulod, hogyan készíts olyan weboldalakat, mint amilyeneket a netjet.hu referenciái között látsz. 2001-ben kezdtem weboldalakat tervezni, nem ma kezdtem. Minden amit tudok, azt megkapod az új oktatóanyagban, képernyővodeókon. Mutatom mit kell csinálni, követed a lépéseket. Videó formátum: MP4. Kártyás fizetéssel azonnal, utalással az összeg beérkeztekor letöltheted.

Konzultáció = 54 900 Ft

90 perces személyes skype konzultáció velem, Erdélyi Norberttel (a netjet.hu szerzője) másfél óra, amikor csak a te webdesign-, és online marketing problémáiddal foglalkozom. Sok-sok kérdéssel jössz, sok-sok megoldással mész.

Kivitelezés = 157 900 Ft

Ettől nagyon kényelmes ez a csomag: Tiéd az oktatóanyag, tiéd a konzultáció, és ráadásul még egy sales oldalt is kapsz tőlem, amit én tervezek. Mi van benne a kivitelezésben: szövegírás és sales oldal design. Ez önmagában 157990 Ft , a részletes eírása itt van a kivitelezés szolgáltatásnak, új ablakot nyit a link: https://netjet.hu/kivitelezes/

CONSULTING CSOMAG

VizBiz IV. Oktatóanyag = 29 990 Ft

Megkapod a Vizuális Bizalomépítés IV. oktatóanyagot, amiből megtanulod, hogyan készíts olyan weboldalakat, mint amilyeneket a netjet.hu referenciái között látsz. 2001-ben kezdtem weboldalakat tervezni, nem ma kezdtem. Minden amit tudok, azt megkapod az új oktatóanyagban, képernyővodeókon. Mutatom mit kell csinálni, követed a lépéseket. Videó formátum: MP4. Kártyás fizetéssel azonnal, utalással az összeg beérkeztekor letöltheted.

Konzultáció = 54 900 Ft

90 perces személyes skype konzultáció velem, Erdélyi Norberttel (a netjet.hu szerzője) másfél óra, amikor csak a te webdesign-, és online marketing problémáiddal foglalkozom. Sok-sok kérdéssel jössz, sok-sok megoldással mész.

VB. IV. OKTATÓANYAG

VizBiz IV. Oktatóanyag = 29 990 Ft

Megkapod a Vizuális Bizalomépítés IV. oktatóanyagot, amiből megtanulod, hogyan készíts olyan weboldalakat, mint amilyeneket a netjet.hu referenciái között látsz. 2001-ben kezdtem weboldalakat tervezni, nem ma kezdtem. Minden amit tudok, azt megkapod az új oktatóanyagban, képernyővodeókon. Mutatom mit kell csinálni, követed a lépéseket. Videó formátum: MP4. Kártyás fizetéssel azonnal, utalással az összeg beérkeztekor letöltheted.

Kivitelezés csomag:

242 970  FT

Ha kártyával fizeted, azonnal viheted.

CONSULTING csomag:

84 990 FT

Ha kártyával fizeted, azonnal viheted.

CSAK AZ OKTATÓANYAG

29 990 FT

Ha kártyával fizeted, azonnal viheted.

VIDEÓ #3: Ezért ne félj az újrakezdéstől

Én jobban szeretem az olyan sztorikat, amiben a bukások és a zsákutcák is benne vannak, mint a marketing tanácsadók kilúgozott sikertörténeteit. A futás nekem örök bukás és felemelkedés, örök helyes út és zsákutca egyszerre. Hogyan kapcsolódik ez a vizuális bizalomépítéshez? Egy percben elmondom.

UTÓIRAT

Olyan sok jó üzleti ötletet, remek céget látok pocsék weboldallal. Légyszi, te ne rontsd el. És ha azt mondom pocsék, ne arra gondolj, hogy buta animált gifek, meg pixeles szerncsétlen képek. Nem. Sokan képesek a Divi-vel is szörny weboldalakat csinálni (ha nem lenne etikátlan, én kitennék ide pár webcímet elrettentő például). Ami ezekből hiányzik, az a látásmód, az egység látása: egység a színekben, formákban, képekben, kiemelésekben: mindenben. Ez a különbség egy jó és egy rossz weboldal között. De nyugalom, ezt nem kell “érezni” lehet tanulni. Ez az egész oktatóanyag lényege. Tarts velem, ne rontsd el.

Üdv.:
Erdélyi Norbert

Gyakori kérdések

Ezeket kérdeztétek, ezeket válaszoltam, görgess, hosszú lesz…

Üdv.:

23 hozzászólás

  1. Herendi Andi

    Kedves Norbert!

    Nekünk nem a ‘modern’ honlapunk van, nem is tervezem.
    Kérlek véleményezd, nagyon kiváncsi vagyok a véleményedre!!
    Köszönöm szépen Andi

    • Erdélyi Norbert

      A fejlécben van az a szép fotó, gondolom a szalonról készült: ennek kéne teljes képernyősen szerepelni az elején, és rajta a legjobb ajánlat, hogy miért érdemes elmenni hozzátok. A ti témátok annyira könnyen marketingezhető: szépség, érzelmek, előnyök, előtte-utána stb. Nem mondom, hogy cseréld le a weboldalad, ha vevőket hoz, de úgy érzem sok mindent kihagytok, amire ma képes egy weboldal.

  2. Balázs

    Kedves Norbi!

    Több honlapunk van: leviter.hu, agyogyitokod.hu, aszeretetkod. hu

    Leginkább a Levitert szeretném megváltoztatni, lendületesebbé és ismertebbé tenni.

    Kíváncsi vagyok, hogy milyen ötleteid lennének ezzel kapcsolatban.

    Köszönöm, szeretettel:

    Balázs

    • Erdélyi Norbert

      Szia Balázs,

      Ezek szépen megcsinált oldalak, de tökéletesen látod: a lendület hiányzik belőle. Nézzük a leviter.hu-t: Ez a barna nem jó. Tudod mi jut róla eszembe, az első weboldalam, amit csináltam, pont ilyen barna volt. Hú, de tetszett akkor. Igen ám, de ez 2001-ben volt, 16 éve 🙂 Szóval ha színeket rendbe teszed, trendibb, maibb lesz, a kékekkel nehéz melléfogni, innen nézz ki egy palettát: http://www.colourlovers.com/palettes és ezt konzekvesen vidd végig az egész oldalon. Click colornak (gombszínnek) válassz egy a kéktől jelentősen eltérő színt: sötét magenta, fehér kerettel. Ha ez megvan, akkor a logód vedd le: A weboldalad legértékesebb része a kezdőképernyő, tehát van kb: 700 pixel magasságod, ebből egy 100px-es sávot levesz a logó, aminek az értékesítésben nincs szerepe. A menüpontok betűjét egy 2px-szel vedd kisebbre és 1px-szel sűrűbre. Most olyan az oldalad, amire ezt lehet mondani “aha, jó” de ezt kell elérni: “aztaaa, de jó”. Ez utóbbi első benyomás az olvasód részéről vásárlóvá válás első lépése.

  3. Patrícia

    Szia, Én nem rég csatlakoztam a hírleveledhez. Minden fejlesztési ötletet nagyon szívesen veszek. Kérlek nézz rá az én oldalamra. WP sablonnal én készítettem.

    • Erdélyi Norbert

      Szia! Szép oldal. A púder-pink illik a témához, de hiányolok belőle egy kontrasztos, élénk színt, ami a gombok, linkek színe lehetne, ha maradsz ennél a hangulatnál, akkor legyen sötétebb rózsaszín. Ami az oldaladról alapvetően hiányzik az az, hogy mit kell csinálnom, ha érdekel. A kezdőképernyő a lényeg, itt már meg kell mutatni ezt a 2 dolgot:
      1. Ami itt van az neked kell.
      2. Ide kattints és máris megrendelheted.

      Ilyen értelemben én ezt a kezdőképet képzelem el neked:
      Egy menyasszony a teljes képernyős képen.
      Felirat: “Ne izgulj, minden tökéletes lesz. De várj: köszönőajándékok megvannak?”
      Alá két gomb: “Választok köszönajándékokat” Mellé: “Mi is az a köszönőajándék”
      Igy már az első találkozás elad vagy több infót ad. Mindkét út vége ugyanaz: megrendelés.

  4. Évi

    Szia Norbi!

    A fejjel lefelé fordítós ötlet zseniális! 🙂
    Ugyanezt mondják el a jobb agyféltekés rajztanfolyamon a következő példával: Ha megpróbálod lemásolni a Mona Lisát, a szemét az agyad mandula alakúnak fogja látni, ezert önkéntelenül is elkezdesz mandula alakot rajzolni. Viszont ha megfordítod a festményt, már valami egész mást látsz. Észreveszed azokat az apró részleteket, amiket eddig elkerültél, mert annyira beléd gyógyult az a fránya mandula forma. 🙂
    Valamiért soha nem jutott volna eszembe, hogy ez weboldalakon alkalmazva is működik, pedig de! 🙂
    Lenne egy olyan kérdésem, hogy szerinted mitől lesz valaki NEM hiteles. Az emberek azonnal kiszúrják, ha nem önmagadat adod, mégis néha kell egy kis “fake it, till you make it”. 🙂 Hol az a vékony határvonal a kettő között? Ha van egyáltalán. :))
    P.s.: nagyon bírom, hogy mindig konkrét pozitív, és negatív példákat hozol, én ezért figyeltem fel rád. Hosszu lett ez a komment… 🙂

    • Erdélyi Norbert

      Szia,
      2 találkozási pont van, az első a weboldal, a második a termék (szolgáltatás). Ha a kettő között különbség van, ott születik meg a hiteltelenség. Ez a határvonal az én értékrendemben. Amikor a feleségemmel (de ekkor még nem volt a feleségem) 2005-ben elkezdtük ezt a bizniszt, akkor kölcsön laptoppal, busszal mentünk tárgyalásra, egy megállóval hamarabb leszállva, hogy ne lássák, hogy busszal jöttünk. Így találtunk meg egy csomó nagyképű, nagyokos debreceni cégvezetőt, akik soha nem fizettek időben. Fake-eltünk, eljátszottuk, és fake, azaz megjátszós embereket találtunk. Egy évig csináltuk, aztán megcsináltam az ős netjet.hu-t, pronex.hu néven, őszintén, anélkül, hogy többet mutattam volna annál, mint ami akkor voltam. A legjobb fej vevőket találtuk meg, sokan ma is ügyfeleink. Fake it until you make it, nálam: fake it to never make it 🙂

    • Erdélyi Norbert

      Szia,
      5-öt kell gördíteni ahhoz az oldaladon, hogy eljussak odáig, hogy miért jó ez nekem. Az a jó, ha egyet se kell gördíteni. A márkanév, pénzügyszabászat, jó. A legfontosabb üzenettel kell kezdeni, ez legyen a kezdőképernyőn: Esettanulmány: “Hogyan lábalt ki ez a négytagú család a hitelcsapdából.” Alá: “Apuka, anyuka alkalmazott, de betartva ezt a 10 szabályt 1 év alatt mégis meg tudták oldani. Részletes esettanulmány konkrét számokkal” Alá gomb “letöltés”.

      Ehhez kell egy megfelelő vizuális környezetet teremteni, s mivel személyes márkát építesz, evidens, hogy te legyél a kezdőlapon: 16:9-es kép, te a kép 1/2-ben, másik felében a szöveg. A képre photoshoppal tegyél egy curve-öt, vagy ha nincs photosop, akkor telefonnal valamilyen filtert (vagy divi-vel) a képen legyen rajta a szignód, és alá nyomtatottal a neved és a titulosod. A gomb színe passzoljon ahhoz a ruhának (ideális esetben a nyakkendődnek) a színéhez, amin a képen vagy.
      Ezt kell hirdetni a facebookok. Amíg gyűlnek a feliratkozók, ráérsz a weboldal többi részét ráncfelvarrni.

  5. Takács Levente

    Kedves Norbert!

    Mivel és hogyan indítanád el step by step a kommunikációdat és ügyfélszerzésedet?

    Igazából nem vagyunk induló vállalkozás, csak most át mentünk egy teljes arculat váltáson és most fog indulni az első értékesítési tölcsérünk, az első online fizetési lehetőségünk stb.
    Most akarjuk elindítani az aktív online kommunikációnkat is. Blog, FB posztok, hírlevelek stb.

    Szerinted mivel lehet a leggyorsabban, a legtöbb feliratkozót és akár a legtöbb konverziót realizálni vegyük úgy, hogy egy most induló vállalkozásnak!

    Előre is köszönöm válaszodat!

    ui.: Esetleg ha érdekelne a honlapunk: http://www.mntkft.hu

    • Erdélyi Norbert

      Tetszenek a weboldal színei, a sok üres szék kép helyett valami olyan kép kéne, amin érzelmek vannak.
      Mivel lehet indulni? tartalommal. Izgalmas érdekes egyedi tartalommal. Tudom, könnyű ezt mondani….
      De ha megvan a mondanivalód, amit az emberknek muszáj megtudniuk, és csak tőled tudathatják meg. (nálam ez a tartalommarketing mércéje) Szóva ebből a content-ből a “MIT” kérdésre válaszolnak a cikkek, a “HOGYAN” kérdésre a csali (lásd nálam: cikk: mit kell csinálni a Divi-vel, lead magnet: hogyan kell X dolgot csinálni a Divivel)

      A gyors növekedés innentől kezdve csak azon műlik, milyen gyorsan tudod mennyi emberez eljuttatni az üzenetet.

  6. Gregus Zoltán

    Van egy kis honlapunk, aminek van munka és családi vonatkozása is. Nemsokára szolgáltatót váltunk, és ebből az apropóból az egészet újra akarom írni, de mostmár Drupal nélkül. Véleményeznéd, esetleg adnál néhány tanácsot, merre menjek?
    Előre is köszönöm!

    • Erdélyi Norbert

      Szia,
      Az első találkozásnál azt kell látnom egy weboldalon, hogy “mi van itt, miért jó ez nekem”. Ha erre a kérdésre tudsz egy legfeljebb 10 szavas mondattal válaszolni, megvan a kezdőképernyőd. Most túl sok minden van az oldalon, ami nem lényeges a leendő vevőnek. A drupalt jobb is elfelejteni (én nem is tudtam, hogy még létezik) és WP alapon, egy egyszerű, letisztult oldalt csinálni, amin SEMMI MÁS nincs, csak az, ami a vevőt érdekli: pl: “10 tipp amitől felgyorsulnak a gépeid, ha hálózatba vannak kötve”

  7. Lendvay Dezső

    Szia Norbi!

    Most, a kérdések napján több kérdésem is van hozzád. Ha soknak találod, akkor csak néhányra válaszolj kérlek!

    1. Egy barátomnak segítek a honlapja kivitelezésében, mely http://www.vadaszkes.eu . A WordPress Twenty Eleven sablonjával készült. Szerinted min kellene változtatni, hogy sokkal jobb legyen? Minden ötletet szívesen fogadok.

    2. Május 9-én egy Zsuzsa nevű kérdezőnél írod, hogy neked is problémád volt a Rich Snippetekkel. Sikerült-e azóta kideríteni valamit, vagy hagytad a fenébe? (Én egyszer olvastam valahol, hogy a Google csak a receptekre engedélyezte Magyarországon. Nem tudom igaz-e?)

    3. A fent nevezett oldalon van egy rakás képgaléria NextGEN Gallery-vel. A galériák megjelenítésével elégedett vagyok, de a Google képkeresőjében megjelent képeket vadászkés kulcsszóra keveslem, pedig a fájlok elnevezése, alt tag be van állítva, azaz mindenhol szerepel a “vadaszkes” szó. Mit csinálok rosszul?

    4. Egy SEO kérdés: Miért van az, hogy a Google oldala Mozillán és Chrome-on ugyanarra a kulcsszóra nem ugyanazt a találati listát adja? Hellyel-közzel majdnem ugyanazok a találatok, de más-más helyezéssel.

    5. Most, amikor a Divi-vel kapcsolatos oldalaidat nézem, észrevettem, hogy nálam a 4:3 képarányú monitoromon a netjet.hu néhány szalagcíme valószínűleg a reszponzivitás miatt összecsúszott. Nem csak vízszintesen, hanem függőlegesen is. Ha kell, küldök képernyőképeket. Ez kiküszöbölhető valamilyen beállítással? Nemrég azon gondolkodtam, hogy áttérek a Divi-re, de ha ilyeneket csinál, akkor maradok az ingyenes sablonnál.

    Bocs, ha nagyon lefárasztottalak ezzel a sok kérdéssel. Előre is köszönöm a segítségedet.
    Üdv.: Dezső

    • Erdélyi Norbert

      Szia Dezső,

      A vadászkéses oldal jó. Oké, lehetne cifrázni, de szerintem így is elad. Én ismerek vadászokat, és az a megérzésem, hogy erről az oldalról vásárolnának.

      A SEO nem a szakterületem, de a rich snippeteket én is hanyagolom, több ellentmondó cikket olvastam róla: lényeg, hogy nagy valószínűséggel nem működik. A neuromarketing anyag lead magnetjében is cserélni fogom.

      Divi és reszponzivitás: Tudom, nem minden oldalam tökéletes mobilon. Be kéne állítani, de nincs hozzá energiám, mert az adminisztartív munka megbénít. Ne a Divi-re haragudj emiatt.

      Ne haragudj, hogy pont neked nem tudok többet mondani, segíteni.

      • Lendvay Dezső

        Szia Norbi!

        Nagyon köszönöm ezt is. Várom a pénteket, hogy a Vizbiz korábbi verziói mellé ezt is megvegyem. Sajnálom, hogy az adminisztratív munka ennyire leköt. Remélem, hogy azért marad energiád pihenésre és további oktatóanyagok készítésére.

        Ha nem haragszol, lenne még egy kérdésem. A Nemzetközi Mumus oktatóanyagodban nulláról indulva felépítesz egy aldomainekre épülő többnyelvű weboldalt. A kérdésem az, hogy egy már létező, pluginekkel megtűzdelt weboldalt utólag lehet-e többnyelvűsíteni? Ha igen, sok bajjal jár-e vagy célszerű a meglévőt lenullázni, s az oktatóvideón látott sorrendet betartva nulláról újra felépíteni?

        Köszönöm a segítségedet, Dezső

  8. Sági Ildikó

    Szia Norbi! Sziasztok!

    Nagyon koszonom a kérdezés lehetőségét.

    Szívesen vennék javaslatokat, észrevételeket az alábbi weboldal kapcsán

    followingbartok.com

    Az oldal céljai

    Népszerűsíteni egy rendezvényt, amelyet szeptember 26-an rendezünk Londonban.
    Ez Bartók Béla halálnak évfordulója. Ezen a napon egy flah mob-ot rendezünk amelyen a népzene és a komolyzene kapcsolatát mutatjuk be.

    Ez lesz a nyitó esemenye egy crowdfunding lanch-nak amelyet, egy dokumentum film elkészítéséhez szükséges összeg összegyűjtésére indítunk. (Közösségi finanszírozás)

    A weboldalak szolgálnia kell a 40 napos crowdfunding időszakot, majd a forgatás alatt tájékoztatnia kell a finanszírozókat az eseményekről, majd később a forgatás idején szintén.

    Az oldalt divi-vel készítettem, annak nagyon kevés lehetőségét használva.

    Előre is köszönöm a segítséget!
    Szép napot!
    Ildikó

    • Erdélyi Norbert

      Szia,
      Ez egy szép weboldal, csak azokat a barnás, antik jellegű színeket cseréld le. Ha meg akarod mutatni, hogy Bartók üzenete ma is él, akkor ezek nem jó színek, mint ahogyan a fekete keretbe foglalni sem jó a régi fotókat. A fekete az elegancia színe, de keretként a gyászé. Nézz fel a coolors.com-ra csinálj egy modern színpalettát és azokat tedd a régi képekhez.

      A kezdőlapon tetszik a fekete fehér kép. Csinálj egy színeset is fiatalokkal, pont annyian, pont ugyanúgy beállva, pont olyan szögből fotózva. Ez legyen a második képernyő, az első alá. Mindkettő fullscreen, mindkettő CSS parallax. Ha gördíted olyan lesz mint itt: https://netjet.hu/buyer-persona/ Csak a tiéd feketefehérből vált színesre, egy egyszerű effekt, de többet üzen: Bartók színes, ma is élő.

    • Erdélyi Norbert

      Szia József,

      A freshandemore.net színei jók, de az elrendezés nem: ha webshop, akkor lehessen vásárolni azonnal: Sliderbe kiemelt ajánlato egyenek, kosár gombbal. Alá a termékek. Ugyenezt a tissue….. hu-n is megcsinálni, de ott más szín kell, valamilyn pasztellkék, ez a narancs erős 🙂

  9. Szabó Dénes

    Szia!

    Autókulcsmásoló honlapunkat szeretném, ha megnéznéd, és tudnál ötleteket adni, hogy minél több ügyfelet szerezzük.

    Üdv
    Szabó Dénes

    • Erdélyi Norbert

      Szia Dénes,
      A fejlécbe én azt tenném, amit el akarok adni: “Gyorsan új kulcs kell?” mert kizártad, eltört, ellopták, elveszett (ezek typing effektttel)
      Gomb vagy megrendelő űrlap vagy telefon alá. A többi része oké, mint a többi weboldaladnak is, gondolom jó helyen vagytok a google-ban is.

netjet.hu logoA netjet.hu weboldal célja, hogy az online marketinget és annak technikai megvalósítását a Wordpress tartalomkezelővel könnyen érthetővé, egyszerűvé és élvezetessé tegye. Ebben segítenek részletes írásaink, és videós oktatóanyagaink.

Erdélyi Norbert, online marketing szakértő

Szakterületem az értékesítési weboldalak megvalósítása és az online értékesítési kampányok kivitelezése. 2001-óta foglalkozom weboldal tervezéssel és online marketinggel. A videókon bemutatott technikák egytől egyig gyakorlati tapasztalataimon alapulnak. Bővebben itt olvashatsz rólam.

Jogi-, és adatvédelmi nyilatkozat

[KIVONAT]  Adatkezelés nyilvántartási szám: NAIH-82349/2014. A feliratkozás önkéntes. A feliratkozáskor és/vagy megrendeléskor kapott személyes adatokat bizalmasan kezeljük, harmadik személynek nem adjuk át, a feliratkozás bármikor megszüntethető bármelyik kiküldött elektronikus levélben lévő leiratkozási linkre való kattintással. A teljes jogi nyilatkozat, adatvédelmi-, és szerződési feltételek itt olvashatók.

A Divi az Elegant Themes, Inc. védjegye (registered trademark). A netjet.hu nincs kapcsolatban az elegantthemes.com-mal. Néhány külső link lehet partnerlink, ami azt jelenti, hogy a netjet.hu jutalékot kaphat, ha az itt közzétett linkre kattintásból vásárlás történik az elegantthemes.com oldalon.

Share This