

- Hogyan készíts Divi Layoutból egyedi designt?
- Kínlódás és barkácsolás helyett: gyors haladás a Divi-vel.
- Hogyan kezeld magabiztosan a Divi-t?
- Hogyan használd fel a neuroesztétikát a vevők meggyőzésére?
Holnap ilyenkor: látványos eredmény.

Igen ám, de ha nekiállsz valamit magadnak megcsinálni, az valahogy soha nem úgy néz ki mintm ahogy a Divi bemutató oldalakon láttad. Az elképzelésed szövedéke mindig felfeslik valahol, és az eredmény nem lesz valami szép.
Ám ahol most vagy az csak a jéghegy csúcsa, merthogy:

Az az érzés, hogy nem érdekel az se ha kidobsz a kukába sok-sok ötletet, a vége mindig az lesz, hogy piszok jól fog kinézni az a weboldal, amit csináltál. Mert te vagy a főnök, te irányítasz, bármit meg tudsz csinálni.
Mutatom, tanítom, magyarázom, súgom, suttogom hogyan.
Ezt az érzést kapod a Vizuális Bizalomépítés V. oktatóanyagban.

Reggelizés közben jutott eszembe ez a hasonlat, rögtön fotóztam is:




Nemrégiben leesett a tantusz, hogy kéne neked egy olyan weboldal, ami magasan veri a konkurenciát, amivel meg lehet csinálni minden olyan online marketing módszert, amivel ma vevőket lehet szerezni.


De nem tudsz leülni nyugodtan eltűnődni azon, hogy merre tovább, mert a napi feladatok lekötnek. Amit csinálsz, az nem „tűzoltás”, amit az ilyen alap cégvezetési tanácsokban lehet olvasni. Nem, az nagyon is fejlesztési feladat. Néha amikor van egy perced, eldöntöd, hogy ki kell szervezni az ötletek kivitelezését, de emellett neked is tudnod kell, hogy milyen technikai megoldások vannak most, nehogy valaki jó pénzért leprogramozzon neked egy olyan alapfunkciót, amire van ingyenes WP plugin.


Itt vesszük elő a vizuális intelligenciát. Fura módon nem arra lesz jó, amire gondolnád, hogy pl: hogyan láss meg 5 lovat egy festményen, hanem pont az ellenkezőjére. Engem is meglepett ez a felismerés. De ezzel kell kezdeni, hogy ne csak nézz, hanem láss, rendszerben láss, és rendszert láttass az emberekkel. Izgalmas dolog ez.





Itt van például a videós háttér – ez is erős fűszer, csipetnyi kell! Ha még nem láttál videós hátteret, akkor gördíts ennek az oldalnak a tetejére. (Utána majd gyere ide vissza) Nem rossz mi? Egyszerűbb megcsinálni, mint gondolnád, de ezt is könnyű elrontani.
Ahhoz, hogy minden klappoljon, óvatosan kell adagolni az effekteket, de ami ezt megelőzi, az a színek kiválasztása: Hol találsz olyan színeket, amik illenek egymáshoz? Vannak olyan weboldalak, ahol úgy olvasol végig hosszú értékesítési prezentációkat, hogy mindig kíváncsi vagy a következő bekezdésre. Vajon miért? Részben a weboldal színei miatt. Ettől érzed harmónikusnak az oldalt.
Erdélyi Norbert vagyok, szakterületem az értékesítési weboldalak megvalósítása és az online értékesítési kampányok kivitelezése.a 2001-óta foglalkozom weboldaltervezéssel és online marketinggel. Amik benne vannak egy-egy wordpress-, vagy marketing oktatóanyagban, az mind onnan van, hogy én is napi szinten használom a WordPresst üzleti weboldalak készítésére, portálépítésre, kampányoldalak tervezésére a saját és az ügyfeleim weboldalán. Rendszeresen tartok személyes konzultációkat ügyfeleinknek, ismerem a problémáikat, és ezekre mutatok megoldásokat a videókon. Ha ennél többre is kíváncsi vagy rólam, nézd meg ezt az oldalt, vagy olvass el néhány esettanulmányt is.

VIDEÓ #1: EZÉRT Olyan pocsék a legtöbb céges weboldal
Nem, nem a reszponzivitás hiánya miatt, mégcsak nem is pixeles jpg-ek, és levitézlett sablonok tesznek igazán rosszá egy weboldalt. Meg fogsz lepődni, hogy mi a fő ok, főleg azért , mert veled is könnyen megeshet. (Ez nem kiotatás, néha engem is földhöz vág ez a dolog.)

Ezzel egy baj van: egyik weboldal úgy fog kinézni mint a másik. Ugrik az egyediség, ugrik a bizalomépítés.
De ha a VIZBIZ5 módszerét követed, akkor meg tudod tartani az eredet, gyári sablon zsenialitását úgy, hogy senki máséval nem lesz összetéveszthető a weboldalad.
Ennek a módja is benne van az új Vizuális Bizalomépítés Oktaótóanyagban.

Ha túl sokat barkácsolsz rajta, nem marad szép. Ha csak átírod a szövegeket, nem lesz hatásos. Ha kicseréled a fotókat, oda az egész, amitől jó lett volna az oldal. Van egy módszerem, amivel a kecske is jól lakik, meg a káposzta is megmarad.
Ez garantálja, hogy akárhogy alakítod a gyári layoutot, meg fog maradni benne az a plusz, amitől jó az egész.
Csak kövesd a lépéseket, a Vizuális Bizalomépítés oktatóanyagban mutatom az utat. Gyere a nyomomban!

Ettől szó szerint: eldobod az agyad.
Egy kísérletben a patkányokat megtanítják, hogy ismerjék fel a téglalap formát. Utána mutatnak egy szupernormális, azaz hosszában elnyújtott téglalapot, a patkányok agya erősebben reagál a szupernormális téglalapra, mint a tanult prototípusra. Az emberi agy is hasonlóképpen reagál a torzított, eltúlzott ábrázolásokra. Ezért olyan hatásosak a Picasso képek.
A Picasso féle torzítások ezért okoznak nagyobb esztétikai örömöt.
A vizuális hangsúlyok eltolásával gyorsabban és könnyebben alakul ki a megértés és tartósabb is marad.
Minden vállalkozó azt akarja, hogy a weboldalán gyorsan megértsék és tartósan elfogadják az érveit, ugye te is ezt szeretnéd?
A marketinghez képest sokkal fejlettebb a neuromarketing, a webdesignhoz képest űrtechnika a neuroesztétika.
Erről csak a prémium csomagban beszélek. Nem csak beszélek, hanem lépésről lépésre, gyakorlatban mutatom mit kell csinálni, sejtszinten győzd meg az olvasód pusztán arculati elemekkel.

A netjet.hu igérete egyszerű, mint a faék. Zsákbamacskamentesség van. Nézd meg milyen designú weboldalakat csinálok, vannak közte saját projektek, van, amit az ügyfeleimnek készítettem. Ha ez tetszik neked, akkor vedd meg a Vizuális Bizalomépítés V. oktatóanyagot. Itt azért mutatok saját projektket is meg, mert ez most csak a designról szól.

VIDEÓ #2: HOGYAN TESZEL SOK SZÖVEGET KIS HELYRE, HOGY el is olvassák?
Érted már, hogy ez nem arról szól, hogy mennyi mindent lehet csinálni a Divi-vel, hanem arról, hogy LÁSS, hogy láttass. Az oktatóanyagban 5 órányi ilyen ötlet van, mint amit itt 1 percben láttál.

A vizuális bizalomépítés 5. oktatóanyag
tartalomjegyzéke
8 óra 14 perc a teljes anyag. Nem rövid. Alapos.
MODUL #1
Video #1
- Mit tanítanak a vizuális intelligencia tesztek?
- Inspirációszerzés: hogyan, honnan?
- Az egység, a stílus, és az ismétlés szerepe a vizuális bizalom kialakulásában
Video #2
- Divi testreszabás beállítások
- Divi szövegkép beállítások
Video #3
- Meggyőző kezdőképernyő típusok létrehozása a Divi-vel #1
Video #4
- Meggyőző kezdőképernyő típusok létrehozása a Divi-vel #2
Video #5
- Meggyőző kezdőképernyő típusok létrehozása a Divi-vel #3
MODUL #2
Video #6
- Szövegblokkok egyszerű, de mutatós formázása a Divi-vel.
Video #7
- A grid, azaz rács elrendezés módszer a Divi-vel.
Video #8
- A „szellős” elrendezés módszer formázása, beállítása a Divi-vel.
MODUL #3
Video #9
- Hogyan kelts életre az unalmas számadatokat? Számlálok használata a Divi-vel.
Video #10
- Hogyan mutasd be a referenciáidat úgy, hogy izgalmas és érdekes legyen az olvasódnak?
Video #11
- A megrendelés blokk elemeinek designja
MODUL #4
Video #12
- Lábléc elemek beállítása a Divi-vel.
Video #13
- A „miért hallgass rám” blokk kialakítása és „újrahasznosítása”
- A Divi kapcsolatfelvevő űrlap használata
- A Divi térkép modul használata
MODUL #5
Video #14
- Hogyan helyezz el kis helyen sok tartalmat érthetően: képek és grid módszer
Video #15
- Gyakori kérdések rész és CTA szakaszok formázása
Video #16
- Ellenörzőlista, „szúros szem” módszer
MODUL #6
Video #17
Divi Layout kiválasztása és importálása
Video #18
Részletes hatáselemzés (milyen design elem miért hat ránk?)
Video #19
Tipográfia beállítása és szöveges tartalom felvitele az arculathoz
MODUL #7
Video #20
- Színek beállítása és a stílusok kiterjesztése
Video #21
- Képek keresése, optimalizálása, cseréje
Video #22
- A létrejött saját design végigvitele, stíluskiterjesztés a többi oldalon
PRÉMIUM
Video #23
- Hogyan tudod működtetni a neuroesztétikát a weboldaladon?
Video #24
- Mi az a peakshift és hogyan valósítsd meg a gyakorlatban a Divi-vel?
Video #25
- Mi az a elfátyolozás és hogyan valósítsd meg a gyakorlatban a Divi-vel?
Video #26
- Mit jelent a kontraszt elv és hogyan valósítsd meg a gyakorlatban a Divi-vel?

Viz. Biz. 5. Oktatóanyag 34 990 Ft
Prémium csomag 9 990 Ft
arra jó, hogy a webdesignod ne csak keretet adjon a meggyőzésnek, hanem maga az arculat is érveket tegyen az emberek fejébe. Gyakorlati példákon keresztül mutatom mit kell csinálni. Minden vállalkozó azt akarja, hogy a weboldalán gyorsan megértsék és tartósan elfogadják az érveit, ugye te is ezt szeretnéd? A marketinghez képest sokkal fejlettebb a neuromarketing, a webdesignhoz képest űrtechnika a neuroesztétika.

Viz. Biz. 5. Oktatóanyag 34 990 Ft
44 990 HUF

34 990 HUF


Üdv.:
Erdélyi Norbert

Üdv.:
Kedves Norbert!
Nekünk nem a ‘modern’ honlapunk van, nem is tervezem.
Kérlek véleményezd, nagyon kiváncsi vagyok a véleményedre!!
Köszönöm szépen Andi
A fejlécben van az a szép fotó, gondolom a szalonról készült: ennek kéne teljes képernyősen szerepelni az elején, és rajta a legjobb ajánlat, hogy miért érdemes elmenni hozzátok. A ti témátok annyira könnyen marketingezhető: szépség, érzelmek, előnyök, előtte-utána stb. Nem mondom, hogy cseréld le a weboldalad, ha vevőket hoz, de úgy érzem sok mindent kihagytok, amire ma képes egy weboldal.
Kedves Norbi!
Több honlapunk van: leviter.hu, agyogyitokod.hu, aszeretetkod. hu
Leginkább a Levitert szeretném megváltoztatni, lendületesebbé és ismertebbé tenni.
Kíváncsi vagyok, hogy milyen ötleteid lennének ezzel kapcsolatban.
Köszönöm, szeretettel:
Balázs
Szia Balázs,
Ezek szépen megcsinált oldalak, de tökéletesen látod: a lendület hiányzik belőle. Nézzük a leviter.hu-t: Ez a barna nem jó. Tudod mi jut róla eszembe, az első weboldalam, amit csináltam, pont ilyen barna volt. Hú, de tetszett akkor. Igen ám, de ez 2001-ben volt, 16 éve 🙂 Szóval ha színeket rendbe teszed, trendibb, maibb lesz, a kékekkel nehéz melléfogni, innen nézz ki egy palettát: http://www.colourlovers.com/palettes és ezt konzekvesen vidd végig az egész oldalon. Click colornak (gombszínnek) válassz egy a kéktől jelentősen eltérő színt: sötét magenta, fehér kerettel. Ha ez megvan, akkor a logód vedd le: A weboldalad legértékesebb része a kezdőképernyő, tehát van kb: 700 pixel magasságod, ebből egy 100px-es sávot levesz a logó, aminek az értékesítésben nincs szerepe. A menüpontok betűjét egy 2px-szel vedd kisebbre és 1px-szel sűrűbre. Most olyan az oldalad, amire ezt lehet mondani “aha, jó” de ezt kell elérni: “aztaaa, de jó”. Ez utóbbi első benyomás az olvasód részéről vásárlóvá válás első lépése.
Szia, Én nem rég csatlakoztam a hírleveledhez. Minden fejlesztési ötletet nagyon szívesen veszek. Kérlek nézz rá az én oldalamra. WP sablonnal én készítettem.
Szia! Szép oldal. A púder-pink illik a témához, de hiányolok belőle egy kontrasztos, élénk színt, ami a gombok, linkek színe lehetne, ha maradsz ennél a hangulatnál, akkor legyen sötétebb rózsaszín. Ami az oldaladról alapvetően hiányzik az az, hogy mit kell csinálnom, ha érdekel. A kezdőképernyő a lényeg, itt már meg kell mutatni ezt a 2 dolgot:
1. Ami itt van az neked kell.
2. Ide kattints és máris megrendelheted.
Ilyen értelemben én ezt a kezdőképet képzelem el neked:
Egy menyasszony a teljes képernyős képen.
Felirat: “Ne izgulj, minden tökéletes lesz. De várj: köszönőajándékok megvannak?”
Alá két gomb: “Választok köszönajándékokat” Mellé: “Mi is az a köszönőajándék”
Igy már az első találkozás elad vagy több infót ad. Mindkét út vége ugyanaz: megrendelés.
Szia Norbi!
A fejjel lefelé fordítós ötlet zseniális! 🙂
Ugyanezt mondják el a jobb agyféltekés rajztanfolyamon a következő példával: Ha megpróbálod lemásolni a Mona Lisát, a szemét az agyad mandula alakúnak fogja látni, ezert önkéntelenül is elkezdesz mandula alakot rajzolni. Viszont ha megfordítod a festményt, már valami egész mást látsz. Észreveszed azokat az apró részleteket, amiket eddig elkerültél, mert annyira beléd gyógyult az a fránya mandula forma. 🙂
Valamiért soha nem jutott volna eszembe, hogy ez weboldalakon alkalmazva is működik, pedig de! 🙂
Lenne egy olyan kérdésem, hogy szerinted mitől lesz valaki NEM hiteles. Az emberek azonnal kiszúrják, ha nem önmagadat adod, mégis néha kell egy kis “fake it, till you make it”. 🙂 Hol az a vékony határvonal a kettő között? Ha van egyáltalán. :))
P.s.: nagyon bírom, hogy mindig konkrét pozitív, és negatív példákat hozol, én ezért figyeltem fel rád. Hosszu lett ez a komment… 🙂
Szia,
2 találkozási pont van, az első a weboldal, a második a termék (szolgáltatás). Ha a kettő között különbség van, ott születik meg a hiteltelenség. Ez a határvonal az én értékrendemben. Amikor a feleségemmel (de ekkor még nem volt a feleségem) 2005-ben elkezdtük ezt a bizniszt, akkor kölcsön laptoppal, busszal mentünk tárgyalásra, egy megállóval hamarabb leszállva, hogy ne lássák, hogy busszal jöttünk. Így találtunk meg egy csomó nagyképű, nagyokos debreceni cégvezetőt, akik soha nem fizettek időben. Fake-eltünk, eljátszottuk, és fake, azaz megjátszós embereket találtunk. Egy évig csináltuk, aztán megcsináltam az ős netjet.hu-t, pronex.hu néven, őszintén, anélkül, hogy többet mutattam volna annál, mint ami akkor voltam. A legjobb fej vevőket találtuk meg, sokan ma is ügyfeleink. Fake it until you make it, nálam: fake it to never make it 🙂
Szia Norbi! Ráncfelvarrást csinálnék, penzugyszabasz.hu honlapon. Te mivel kezdenéd? Előre is köszönöm. E.
Szia,
5-öt kell gördíteni ahhoz az oldaladon, hogy eljussak odáig, hogy miért jó ez nekem. Az a jó, ha egyet se kell gördíteni. A márkanév, pénzügyszabászat, jó. A legfontosabb üzenettel kell kezdeni, ez legyen a kezdőképernyőn: Esettanulmány: “Hogyan lábalt ki ez a négytagú család a hitelcsapdából.” Alá: “Apuka, anyuka alkalmazott, de betartva ezt a 10 szabályt 1 év alatt mégis meg tudták oldani. Részletes esettanulmány konkrét számokkal” Alá gomb “letöltés”.
Ehhez kell egy megfelelő vizuális környezetet teremteni, s mivel személyes márkát építesz, evidens, hogy te legyél a kezdőlapon: 16:9-es kép, te a kép 1/2-ben, másik felében a szöveg. A képre photoshoppal tegyél egy curve-öt, vagy ha nincs photosop, akkor telefonnal valamilyen filtert (vagy divi-vel) a képen legyen rajta a szignód, és alá nyomtatottal a neved és a titulosod. A gomb színe passzoljon ahhoz a ruhának (ideális esetben a nyakkendődnek) a színéhez, amin a képen vagy.
Ezt kell hirdetni a facebookok. Amíg gyűlnek a feliratkozók, ráérsz a weboldal többi részét ráncfelvarrni.
Kedves Norbert!
Mivel és hogyan indítanád el step by step a kommunikációdat és ügyfélszerzésedet?
Igazából nem vagyunk induló vállalkozás, csak most át mentünk egy teljes arculat váltáson és most fog indulni az első értékesítési tölcsérünk, az első online fizetési lehetőségünk stb.
Most akarjuk elindítani az aktív online kommunikációnkat is. Blog, FB posztok, hírlevelek stb.
Szerinted mivel lehet a leggyorsabban, a legtöbb feliratkozót és akár a legtöbb konverziót realizálni vegyük úgy, hogy egy most induló vállalkozásnak!
Előre is köszönöm válaszodat!
ui.: Esetleg ha érdekelne a honlapunk: http://www.mntkft.hu
Tetszenek a weboldal színei, a sok üres szék kép helyett valami olyan kép kéne, amin érzelmek vannak.
Mivel lehet indulni? tartalommal. Izgalmas érdekes egyedi tartalommal. Tudom, könnyű ezt mondani….
De ha megvan a mondanivalód, amit az emberknek muszáj megtudniuk, és csak tőled tudathatják meg. (nálam ez a tartalommarketing mércéje) Szóva ebből a content-ből a “MIT” kérdésre válaszolnak a cikkek, a “HOGYAN” kérdésre a csali (lásd nálam: cikk: mit kell csinálni a Divi-vel, lead magnet: hogyan kell X dolgot csinálni a Divivel)
A gyors növekedés innentől kezdve csak azon műlik, milyen gyorsan tudod mennyi emberez eljuttatni az üzenetet.
Van egy kis honlapunk, aminek van munka és családi vonatkozása is. Nemsokára szolgáltatót váltunk, és ebből az apropóból az egészet újra akarom írni, de mostmár Drupal nélkül. Véleményeznéd, esetleg adnál néhány tanácsot, merre menjek?
Előre is köszönöm!
Szia,
Az első találkozásnál azt kell látnom egy weboldalon, hogy “mi van itt, miért jó ez nekem”. Ha erre a kérdésre tudsz egy legfeljebb 10 szavas mondattal válaszolni, megvan a kezdőképernyőd. Most túl sok minden van az oldalon, ami nem lényeges a leendő vevőnek. A drupalt jobb is elfelejteni (én nem is tudtam, hogy még létezik) és WP alapon, egy egyszerű, letisztult oldalt csinálni, amin SEMMI MÁS nincs, csak az, ami a vevőt érdekli: pl: “10 tipp amitől felgyorsulnak a gépeid, ha hálózatba vannak kötve”
Szia Norbi!
Most, a kérdések napján több kérdésem is van hozzád. Ha soknak találod, akkor csak néhányra válaszolj kérlek!
1. Egy barátomnak segítek a honlapja kivitelezésében, mely http://www.vadaszkes.eu . A WordPress Twenty Eleven sablonjával készült. Szerinted min kellene változtatni, hogy sokkal jobb legyen? Minden ötletet szívesen fogadok.
2. Május 9-én egy Zsuzsa nevű kérdezőnél írod, hogy neked is problémád volt a Rich Snippetekkel. Sikerült-e azóta kideríteni valamit, vagy hagytad a fenébe? (Én egyszer olvastam valahol, hogy a Google csak a receptekre engedélyezte Magyarországon. Nem tudom igaz-e?)
3. A fent nevezett oldalon van egy rakás képgaléria NextGEN Gallery-vel. A galériák megjelenítésével elégedett vagyok, de a Google képkeresőjében megjelent képeket vadászkés kulcsszóra keveslem, pedig a fájlok elnevezése, alt tag be van állítva, azaz mindenhol szerepel a “vadaszkes” szó. Mit csinálok rosszul?
4. Egy SEO kérdés: Miért van az, hogy a Google oldala Mozillán és Chrome-on ugyanarra a kulcsszóra nem ugyanazt a találati listát adja? Hellyel-közzel majdnem ugyanazok a találatok, de más-más helyezéssel.
5. Most, amikor a Divi-vel kapcsolatos oldalaidat nézem, észrevettem, hogy nálam a 4:3 képarányú monitoromon a netjet.hu néhány szalagcíme valószínűleg a reszponzivitás miatt összecsúszott. Nem csak vízszintesen, hanem függőlegesen is. Ha kell, küldök képernyőképeket. Ez kiküszöbölhető valamilyen beállítással? Nemrég azon gondolkodtam, hogy áttérek a Divi-re, de ha ilyeneket csinál, akkor maradok az ingyenes sablonnál.
Bocs, ha nagyon lefárasztottalak ezzel a sok kérdéssel. Előre is köszönöm a segítségedet.
Üdv.: Dezső
Szia Dezső,
A vadászkéses oldal jó. Oké, lehetne cifrázni, de szerintem így is elad. Én ismerek vadászokat, és az a megérzésem, hogy erről az oldalról vásárolnának.
A SEO nem a szakterületem, de a rich snippeteket én is hanyagolom, több ellentmondó cikket olvastam róla: lényeg, hogy nagy valószínűséggel nem működik. A neuromarketing anyag lead magnetjében is cserélni fogom.
Divi és reszponzivitás: Tudom, nem minden oldalam tökéletes mobilon. Be kéne állítani, de nincs hozzá energiám, mert az adminisztartív munka megbénít. Ne a Divi-re haragudj emiatt.
Ne haragudj, hogy pont neked nem tudok többet mondani, segíteni.
Szia Norbi!
Nagyon köszönöm ezt is. Várom a pénteket, hogy a Vizbiz korábbi verziói mellé ezt is megvegyem. Sajnálom, hogy az adminisztratív munka ennyire leköt. Remélem, hogy azért marad energiád pihenésre és további oktatóanyagok készítésére.
Ha nem haragszol, lenne még egy kérdésem. A Nemzetközi Mumus oktatóanyagodban nulláról indulva felépítesz egy aldomainekre épülő többnyelvű weboldalt. A kérdésem az, hogy egy már létező, pluginekkel megtűzdelt weboldalt utólag lehet-e többnyelvűsíteni? Ha igen, sok bajjal jár-e vagy célszerű a meglévőt lenullázni, s az oktatóvideón látott sorrendet betartva nulláról újra felépíteni?
Köszönöm a segítségedet, Dezső
Szia Norbi! Sziasztok!
Nagyon koszonom a kérdezés lehetőségét.
Szívesen vennék javaslatokat, észrevételeket az alábbi weboldal kapcsán
followingbartok.com
Az oldal céljai
Népszerűsíteni egy rendezvényt, amelyet szeptember 26-an rendezünk Londonban.
Ez Bartók Béla halálnak évfordulója. Ezen a napon egy flah mob-ot rendezünk amelyen a népzene és a komolyzene kapcsolatát mutatjuk be.
Ez lesz a nyitó esemenye egy crowdfunding lanch-nak amelyet, egy dokumentum film elkészítéséhez szükséges összeg összegyűjtésére indítunk. (Közösségi finanszírozás)
A weboldalak szolgálnia kell a 40 napos crowdfunding időszakot, majd a forgatás alatt tájékoztatnia kell a finanszírozókat az eseményekről, majd később a forgatás idején szintén.
Az oldalt divi-vel készítettem, annak nagyon kevés lehetőségét használva.
Előre is köszönöm a segítséget!
Szép napot!
Ildikó
Szia,
Ez egy szép weboldal, csak azokat a barnás, antik jellegű színeket cseréld le. Ha meg akarod mutatni, hogy Bartók üzenete ma is él, akkor ezek nem jó színek, mint ahogyan a fekete keretbe foglalni sem jó a régi fotókat. A fekete az elegancia színe, de keretként a gyászé. Nézz fel a coolors.com-ra csinálj egy modern színpalettát és azokat tedd a régi képekhez.
A kezdőlapon tetszik a fekete fehér kép. Csinálj egy színeset is fiatalokkal, pont annyian, pont ugyanúgy beállva, pont olyan szögből fotózva. Ez legyen a második képernyő, az első alá. Mindkettő fullscreen, mindkettő CSS parallax. Ha gördíted olyan lesz mint itt: https://netjet.hu/buyer-persona/ Csak a tiéd feketefehérből vált színesre, egy egyszerű effekt, de többet üzen: Bartók színes, ma is élő.
Kedves Norbert!
Szeretném fejleszteni weboldalaim.
http://www.tissuehigienia.hu
http://www.freshandmore.net.
Kíváncsi vagyok a véleményedre, hogy merre induljak el, mit lenne érdemes javítani.
Köszönettel: József
Szia József,
A freshandemore.net színei jók, de az elrendezés nem: ha webshop, akkor lehessen vásárolni azonnal: Sliderbe kiemelt ajánlato egyenek, kosár gombbal. Alá a termékek. Ugyenezt a tissue….. hu-n is megcsinálni, de ott más szín kell, valamilyn pasztellkék, ez a narancs erős 🙂
Szia!
Autókulcsmásoló honlapunkat szeretném, ha megnéznéd, és tudnál ötleteket adni, hogy minél több ügyfelet szerezzük.
Üdv
Szabó Dénes
Szia Dénes,
A fejlécbe én azt tenném, amit el akarok adni: “Gyorsan új kulcs kell?” mert kizártad, eltört, ellopták, elveszett (ezek typing effektttel)
Gomb vagy megrendelő űrlap vagy telefon alá. A többi része oké, mint a többi weboldaladnak is, gondolom jó helyen vagytok a google-ban is.
Szia,
Akkor most asszem akasztják a hóhért. 🙂
Weboldal készítéssel foglalkozunk (ezen belül pedig szövegírás, marketing, stb.).
Most csinálunk egy kampányt őszre, így néz ki: https://l.azencegem.hu/weboldal-keszites/
Kíváncsiak vagyunk a véleményedre.
Üdv.:
Bálint
Szia,
Szép és meggyőző oldal. Pár apróságon faragnék csupán a designnal kapcsolatban:
Sárga szövegkiemelő szín sem színként sem megoldásként nem illik tökéletesen a koncepcióba, van egy vidám zöld színetek később az oldalon, én azt használnám kiemelő színnek. De a háttérszínnel kiemelt szövegnek – bocsáss meg a szóért de – van egy bazári jellege, a 2006 körül használt sales oldalakon volt gyakori. Sokkal célravezetőbb lenne tipográfia megoldásokkal kiemelni rövidebb szövegrészeket: betűközökkel, kapitális-kisbetűs, thin-bold etc. kontrasztokkal vonni oda a tekintetet egy-egy címsorra.
Marketing szempontból: az érzelmi csúcspontja ennek az oldalnak az, hogy “de jó, akarom ezt az ajánlatot”. E csúcspontot én egy “kosárba” gombbal zárnám le, és nem ajánlatkérő űrlappal és a további szolgáltatások felsorolásával.
Ugyanide: Az ajánlások mellé oda kéne tenni az ügyfél weboldaláról egy screenshotot. Megnéztem a referenciáitokat: jól jár, aki veletek készíttet weboldalt. Érdemes lenne ezért szem elé tenni az elkészült weboldalakat.
Üdv
Norbi
Kedves Norbert! Köszönöm a lehetőséget! Már egy ideje igyekszem, hogy érthető, átlátható de azért izgalmas legyen az oldalam. Sok sok hasznos infóval, ötlettel 🙂 sokan megnézik, de lehetne még jobb is.
A célközönségem a 40-50 körüli korosztály, tehát nagyon fontos az átláthatóság és az egyszerűség!
Néhány ötletnek örülnék! Köszönöm!
A weboldalam https://www.varrott-vilagom.hu/
Szia Krisztina,
Nagyon szép weboldal. Hibát – ha ugyan mondhatnók hibának – csupán egyet látok:
A megrendelési szekcióban a csomagok képe túl apró és nem feltűnő.
A két csomag képe összesen töltse ki vízszintesen az oldal 80%-át.
Tehát: 10% jobb margó 40% kép – 40% kép – 10% bal margó
Függőlegesen: A képek alatt a leírás + a kosár gomb látszódjék.
Hogy amikor a megrendelési szekcióban van, az egy lenyűgöző megjelenésű, szélesvásznú élmény legyen, úgy, mint a weboldal többi része.
Üdv.:
Norbi
Nagyon köszönöm 🙂 kijavítottam
További szép napot
Kedves Norbert!
Most tervezem megújítani a weboldalam, úgyhogy én is megmutatnám, amit készítettem tavaly 😉 https://www.vivienholl.com/
Köszönöm a lehetőséget!
Szia Vivien,
A megújítás szükségét én abban látom, hogy egyértelműbbé kéne tenni, hogy
1. Mi van itt, és az miért jó nekem (a vevő mondja)
2. Hol tudom megvenni. (a vevő mondja)
A kezdőlap gördítés nélkül látszó részébe kellene 3-4 kategóra:
képek – Alapanyagok – Tanfolyam (például)
A kék szín jó választás, szép ez a kék. Itt-ott látok kézírás betűtipust, azt nem kellene használni.
A betűkhöz még: talpatlan, sans-serif készlet jobban illenék ide.
Illetve a portrédat lecserélni egy olyan felvételre amiben több a fény, és a weboldal kékjéhez hasonló színű ruhát viselsz.
Üdv.:
Norbi
Szia Norbert,
Köszönöm a tippeket (és a dicséretet)! 🙂
Üdv: Vivien
Szia!
Én egy szoftverhez készítettem weboldalt, szintén Divi-vel.
Érdekelne a véleményed.
https://royalcashflow.hu/
Előre is köszönöm.
Szia Imre,
ez pont tökéletes oldal arra, hogy egy ilyen szoftvert eladjon.
Amit viszont hiányolok, pedig érdemes lenne megmutatni: képernyőfotók, képernyővideók a szoftverről.
Üdv
Norbi
Kíváncsi vagyok, mit szólsz hozzá:)
Szintén divi.
http://webszovegek.hu
Szia,
a kézírásra hajazó betűt – és itt most Törpapát idézem – be kéne szólni felejtőporral.
A többi oké.
A kezdőlapod legjobb része nekem ez a passzus:
“Szeretek írni, és szeretek motorozni. Mindkettőben gyors vagyok és hatékony”
Mi lenne ha inkább ezt emelnéd ki? Személyes márkaépítés miatt is.
A webszövegeiről mindenki állíthatja, hogy az hatékony, meggyőző, meg, hogy itt születik.
De csak te motorozol és csak te kapcsolod össze egy ilyen hasonlattal a dolgot.
Alá még mehetne ez a mondat: “nyugi, egyszerre sosem csinálom a kettőt”
Kezdőlapon fullHD, faltól falig háttérképen te, motoron ülve, kezedben laptop.
Könnyebben megjegyezhető, ilyet más nem csinál.
“kézírásra hajazó betűt” -a címekre gondolsz? Fontolóra veszem, ha megindoklod, kíváncsi vagyok:)
A motorozós dolgon már én is nagyon sokat gondolkodtam, volt is erre néhány marketing-címke-ötletem, de sajnos-szerencsére az utóbbi időben annyi munkám van, hogy már nem tudom őszintén azt állítani, hogy szupergyors lennék, a hitelességből pedig nem akarok engedni. A képen azért elgondolkodom, bár lassan véget ér az az időszaka az évnek, amikor ki lehetne menni a természetbe új fotókat készíteni:(
Kedves Norbi!
Nagyon érdekel a véleményed, megköszönném, ha megírnád. Egyedül barkácsolom és sokat kínlódok.
Előre is köszönöm!
Emese
Szia,
Mondom mit kell megtartani: a logót és a fehér terek használatát.
De a többi elemmel az a baj, hogy nem lehet megérteni, hogy “mi van itt és az miért jó nekem”.
Neked pont kapóra jönne egy gyári divi layout (használatukat az új Viz. Biz. oktatóanyagban tanítom).
Vigyázni kell azért a layoutokkal, mert könnyű addig módosítgani, míg odalesz az eredetei koncepció, de a te vizuális intelligenciáddal azonnal megérted majd, hogyan kell egy layouthoz értő kézzel nyúlni.
Üdv
Norbi
Szia,
Landing jellegű oldalt próbáltam csinálni.
Vélemény?
Szia
A designt mindig funkcionalitásában kell értelmezni.
Nekem kissé “too much” az arculat, de abban biztos vagyok, hogy alkalmas arra, hogy eladja az emelőkocsi bérlést.
Üdv
Norbi
Kedves Norbert! A párom weboldalához ha tudna néhány hasznos tanácsot adni szívesen fogadnám. Az oldal még nincs teljesen kész. Válaszát, idejét előre köszönöm.
Szép weboldal, szép szolgáltatással.
Egy dolgot látnák még az oldalon szívesen:
Egy mesét meg lehessen hallgatni.
A legjobb lenne ezt egy videóban bemutatni, vagy ha nincs most megvátott, kész felvétel, akkor hangban.
Az előbbihez a Divi videó modulját, az utóbbihoz az audió modult kell használni.
És ezt az elemet tenni a kezdőképernyő gördítés nélkül látszó részébe (above the fold),
Ott legyen a mese hangban vagy videóban, mellette rövid leírás, és alá az ajánlatkérés gomb.
Nagyon szépen köszönöm !
Kedves Norbert!
Köszönöm a lehetőséget!
Még nincs teljesen kész, de egy szakértő vélemény mindig jól jön.
Köszönöm!
Szia Vali,
Nem tudok belekötni. Nem is akarok 🙂
A lábléc színe legyen #222222, így fehéren olyan, mintha az oldalhoz tartoznék, és így zavaró az, hogy a láblécben alig van valami infó. A sötét háttér jelzi, hogy “itt a vége az oldalnak, kéremszépen, tessenek vissza felfele görgetni”
Kedves Norbi,
egy ismerős oldalt küldök most Neked 🙂
http://www.energiak.hu
10 éve készült, együtt csináltuk, vagyis inkább Te hoztad létre. Ma is még megállja a helyét?
Üdvözlettel, tisztelőd: V. Virág
Szia,
De szép emlék ez. Az egyik első munkám, de több is ez már mint 10 éves, én 2007-re emlékszem.
Meg lehetne moderníteni, de ha működik, ne nyúljunk hozzá.
“Old, not absolete” ahogy Schwarzenegger mondja. (a.m.: Öreg, de nem elavult)
Nekem 3 weboldalam is van melyeket a netjet.hu oktatóanyagai segítségével alakítok. Még sok faragni való van rajtuk de már látom az irányt, ahová tartok. Norbi! Nem is tudom hol lennék nélküled.
https://onlinefestotanfolyamok.com
http://kinvafestmenyek.com
http://festomuveszmagazin.com
A menüsor férjen ki egy sorba, ennyit kéne változtatni. A többi jó.
A “tanulj festészetet” címsor a háttérben modellt ülő nővel és a festménnyel együtt zseniális választás, csak az a vaskos menüsor rondít a hatásba. Mint amikor a szomszéd néninél a tévé tetejére tett horgolt kisterittő, rajta kutyanippel, belelóg a képernyőbe. (Ezt a hasonlatot csak azért, hogy emlékezz, mit írtam 🙂
Köszönöm szépen a dicséretet! Igen ezen már én is tűnődtem az ok, amiért mégis kétsoros a fenti menü, a “speciális” tanítványi köröm miatt szükséges webergonómia. Konkrétan a tanítványok 70 %-a nyugdíjas nénike, akiknek (tisztelet a kivételnek) olykor komoly gondot okoz a weboldalon való tájékozódás, annak kezelése egy regisztrációról már ne is beszéljünk. Így egyszerűen átláthatóbb nekik, hogy minden fontos menüpont ott van szem előtt,m a lenyíló menük már fennakadásokat okozhatnak.
Kedves Norbert,
érdekelne a véleményed az oldallal kapcsolatban: https://katakonyveles.hu
Alapvetően nem egy dizájn oldal, de a mi esetünkben a tartalom sokat segít a leendő KATÁ-s ügyfeleknek, ettől függetlenül kíváncsi vagyok, hogy szakértő szemed mit lát.
Előre is Köszönöm!
Teljesen jó az oldal. Én annyit látok csak, hogy a logó legyen kisebb: ne takarjon bele az értékes tartalomba. Úgysem a logót jegyzik meg az emberek, hanem első arcot, amit látnak oldalon, éppen ezért jó, hogy ott van a szakértő fényképe.
Szia Norbert ! Köszönöm a lehetőséget ! Az én oldalaim: harmoniavilag.hu és a harmoniawebshop.Nagyon örülnék, ha mondanál róluk véleményt.Ez utóbbi jelenleg nem wp-es, de szeretném áthozni azt is wp-be. Ha nem lenne gond, érdekelne, Te hogyan változtatnád meg .Legyen szép napod ! Ilike
Szia,
A harmoniawebshop.hu nagyon kusza, de a harmoniavilag.hu jó.
Annyit kell csinálni, hogy telepítesz egy woocommerce webshop plugint, és ebbe az oldalba áthozod a termékeket, nem kis adminisztratív feladat, de megéri, hogy legyen egy letisztult, szép oldalad, a shop és a blog egy helyen.
Nagyon szépen köszönöm, hogy megnézted őket ! A woocommerce mennyire ad egyedi lehetőséget a webshop kialakításához? Tudsz esetleg webshop linket, ami ezzel a pluginnal működik és megfelel az elvárásoknak formailag, küllemében ?
Köszönöm! Ilike
Szia!
Az én oldalammal már találkoztál egyszer-kétszer, a Mumus oktatóanyagok segítségével szoktam időről időre alakítani. Arra vagyok kíváncsi, hogy a jelenlegi kinézete megfelel-e a mai szempontoknak, vagy kell esetleg rajta javítani valamit. Előre is köszönöm a véleményedet!
https://www.idokalauz.hu/
Szia Zoli,
Ez így informatív, oké, de nem lenyűgöző és nem emlékezetes.
Egy gyári layoutot kellene használnod, sokkal, de sokkal menőbb lenne az oldalad.
Ezekehez a layoutokhoz is értő kézzel kell nyúlni (tehát például ne színezd zöldre 🙂
De alapvetően azt látom az oldaladnál, hogy nem használod ki a divi adta lehetőségeket, hanem egy kicsit régebbi sales page koncepciót csinálsz meg vele. Könnyű lenne megodernizálni, mert a tartalmaid a kezdőlapon szövegmodulokban vannak.
Szia Norbert,
ez az oldalunk sajnos nagyon nem konvertál, pedig minden általam ismert marketinget/tudást beletettem és a termék is hiánypótló. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy te mit gondolsz róla:
Szia,
Annyi biztos, hogy nem a designnal van baj. Lehetne ugyan finomítani rajta, (piros szaggatott keret, kérdőjel ikon) ugyanakkor zseniális megoldások is vannak a weboldalon vizuális szinten (felgyullanó gyufaház, a tűz pont akkor gyullad ki, mire leesik miről van szó).
A megfogalmazás itt-ott túl körmonfont, túl sokat kérdez, feltételez:
“És ahhoz mit szólna, ha 4 napon belül garantáltan megnövelném autója/háztartása tűzvédelmét, akkor is ha erre nem szeretne sok pénzt áldozni?”
Van egy nagy öngól a végén:
Azt akarod, hogy ne halogassák a vételt.
De van egy 117 napról (!) visszaszámláló számláló, ameddig a bevezető ár tart.
Ezzel azt üzened, hogy “ó még ráérsz megvenni”
De még ezekkel a hibáknak nem is mondható apróságokkal is alapvetően jó az oldal,
csak minden olyat állati nehéz eladni, ami egy a bizonytalan jövőben nem biztosan bekövetkező káresemény ellen véd.
Javaslat: Az alján van a TV2-ben szereplést bemutató videó, az jöjjön fel az elejére, hitelt ad.
Javaslat még: a feliratkozást kellene csak eladni, és majd a sales funnelben mélyíteni el az érvelést, megismertetést, megértést.
Bár impulzusvásárlásnak tűnik, de nem az. Könnyebben el tudnál adni ugyanennyiért egy parfümöt.
Az oka ennek már a neuromarketing területére visz: a gyíkagy, ami a döntéseket hozza, nem fogja fel a távoli jővőt, 7 másodperccel előbbre tud gondolni csak.
Kedves Norbi! Nagyon jókor jött ez a lehetőség. A weboldalamat most csinálom, (80 %-os), még lehet rajta javítani. http://www.birsalmasajt.hu Köszi: Erika
SZia Norbert!
néhány hete ajánlott egy barátom téged é azóta olvaslak. Eddig már 2 online marketinges csapattal is együtt dolgoztunk,de valahogy a profizus csak az áron látszott, amibe belekerültek. Most arculatváltás után állunk, a honlap egyenlöre nem az igazi. Mindenki a csapatban “osztja az észt”, de ez még nem eredményez klassz honlapot.
Megköszönöm ezt a lehetöséget, hogy rápillantasz a honlapunkra. Az új csapat a richfamily-academy.com oldalt készítik. Az én “öreg” honlapom pedig a richfamily.info. Ebböl szeretnénk egyet, ami a vevöt szolgálja, készíteni.
üdvözlettel
Adrienn
Halo Adrienn,
Az új oldal épp nem Verfügbar 🙂
A régivel az a bajom, hogy túl sok minden akar mondani egyszerre, és pont ezért nem értem mi az üzenet.
Az új designt megcsinálni könnyebb, mint a kommunikációt egyértelművé tenni.
A sorrend:
1. Mi az üzeneted? Mi az a 10 szó, amit el tudsz mondani az embereknek, úgy hogy azután is ott maradjon a fejükben, miután bezárták az oldalad. Aztán, ha ez megvan, akkor ehhez kapcsolni, erre felépíteni a többi kommunikációs elemet. Egy fát képzelj ide, a törzse a 10 szavas üzeneted, az ágai a többi elem. A törzsből minden ágra eljuthatsz, és minden ágról vissza tudsz menni a törzsre. Ez egy sematikus gondolkodásmodell, de alapvetően így kell felépíteni a kommunikációt.
2. Ehhez megcsinálni a designt.
A helyedben nem bíznám másra,
ha igazán jót akarsz olykor magadnak kell megcsinálni.
Ha 4 gyereket neveltek, akkor ahhoz képest ez gyerekjáték lesz, ein Kinderspiel 🙂
Szia, Norbi!
Mindig figyelmesen olvasom/hallgatom a tanításaidat, néhány okos tanácsot sikerül is megfogadni, alkalmazni.
Két új oldalam van, amit a Divivel készítettem. Az egyik egy markáns, kifejezetten üzleti: https://instantsiker.hu/ , a másik egy lelki támogatást nyújtó, stresszoldó oldal: https://ohkartya.hu/
Ha még nem csúsztam le a lehetőségről, érdekelne a véleményed.
Előre is köszönöm!
Ildikó
Szia Norbi!
A zárcserés weboldalammal kapcsolatban kérném a véleményed!
Köszönöm!