fbpx
Minden videó képlete ez:
figyelj! Érezz! cselekedj!

A videó top marketing eszköz. Elvileg egyszerű: elmondod, amit az ügyfélnek mondanál, ha ott ülne előtted. Meg kell írni? Improvizálni kell? Meg kell tanulni? De akkor nem olyan lesz, mintha betanultam volna?  Az oktatóanyagban megtanulod megírni a videót, ami , cselekvésre bír, meggyőz: elad.

soha ne mondd, hogy soha

4 ok, amiért muszáj videón szerepelned

Ha már rég videózol, és téged nem kell meggyőzni, akkor csak bólogass magadban, hogy ahha, ühm, igen, hát persze. (bár a negyedikre szerintem nem gondoltál)

1

Hitelesség

Van két cég. Mindakettő ugyanarra a problémára ad megoldást. Az egyik ajánlatot csak olvasni lehet a weboldalon, a másiknál pedig lehet látni és hallani a szakértőt. Melyik cég nyeri meg a vevőt? Nyilván az, amelyik vette a fáradtságot, hogy videón is szerepeljen. Videóval hitelesebb az ajánlat.

2

Szimpátia

A szimpátia a legjobban járul hozzá ahhoz, hogy megnyerd a vevőt. A szimpátia mindig valamilyen hasonlóságon alapul. A vevő valamilyen hasonlóságot érez önmaga és az eladó között. Ha szerepelsz videón, nagyságrendekkel nagyobb eséllyel teremtesz szimpátiát.

3

Lustaság

Mármint nem úgy, hogy te vagy lusta, hanem az internetező emberek lusták. Sokkal könnyebb megnézni valamit egy 5 perces videón, mint elolvasni egy hosszú cikket, vagy termékleírást. Az emberek jobban szeretik a videókat. Te hol kerestél rá valamire legutóbb a google-ben vagy a youtube-on?

4

Pre-susasion

Ez egy kicsit összetett dolog, a neuromarketing világába vezet. De azért elmondom: Ha szakértőként te vagy a termék, mert konzultációt, tanácsadást, oktatóanyagot árulsz, vagy ha egyiket sem, de a szolgáltatás során találkoznak veled, akkor: Még az ajánlat bemutatása előtt, egy jókor, jó helyen lévő videóval tudat alatt már eladod magad: a hangod, a kinézeted, a stílusod, a szakértelmedet. Ezt hívják előzetes meggyőzésnek, pre-suasion, vagy másképp: előhatás.

Miért hallgass rám, ha videószövegekről van szó?

15 évvel ezelőtt vettem fel az első ilyen “beszélő” videómat. Meglehetős tapasztalatra tettem szert videó szövegírás témában. Tudom milyen szavak bírják cselekvére a nézőt, tartanak a képernyő előtt, tudom mely mondatok adnak el.

Mi van, ha nem tudod a szöveget?

Háát, nem fogom szépíteni. Semmi jó nem sül ki abból, ha nincs megírva és megtanulva a szöveged.  A marketingben nem ismerünk tréfát. Egy rossz mondat elég és megrendelést veszítesz, pár tétova bénázás, oda a bizalom. Azért mégis részletezném.   Ez itt tapasztalat mind, mert az elmúlt 15 évben, mióta videózom, hibáztam is. Más hibájából tanulni vidám dolog, a sajátodból fájdalmasan nehéz.

x

5-ször annyi idő felvenni

Mikor tizedjére kezded újra, mert “nem jó, nem jó, nem jóó” akkor a 10 snittre már olyan fásult és ideges leszel, hogy még ha ki is vágod a sok bakit, akkor sem lesz természetes a beszéded. Bocs, hogy ilyen erősen fogalmazok, de én párszor beleestem ebben a csapdába.

x

A vágás kész idegbaj lesz

Ha nem írod meg a szöveget, vagy megírod, de nem tanulod meg, akkor egy 5 perces videó vágása nem 20 perc lesz, hanem 2 óra. Nem vicc, volt, hogy egy rövid kis 5-6 perces videó vágása miatt éjszakáztam. Kávé nem segít.

x

Hitelesség nuku

Nem akarod megtanulni a szöveget, mert azt gondolod fel tudod olvasni. Mint az amerikai elnök, aki olyan súgógépet használ, ami szemből nem látszik, csak ő látja. Látszani fog, hogy nem oda nézel, látszani fog, hogy mozog a szemed. Hitelességet a tekintet ad, ha elpillantgatsz azt üzened: nem igaz, amit mondok.

x

Meg se lehet rendesen vágni

Ha nem írod meg, akkor improvizálni, freestyle-ozni fogsz. Ha nincs tapasztalatod benne, akkor nem a jó szavakat fogod használni, nem úgy kötöd a mondatokat, ahogy kéne. Mellébeszél, hümmögsz, őgetsz. Nagyon nehéz az ilyen szöveget megvágni. El sem hiszed milyen nehéz egy ilyen kis töltelékszót kinyesni egy videóból, hogy “mittudomén“. Ha zavartan imprózol, tele lesz vághatatlan töltelékszavakkal.

videóid eredménye az oktatóanyaggal:

Ebben a villám oktatóanyagban 4 videó típust boncolunk szét, ennek a 4 nagyon fontos típusnak adom át az iparágfüggetlen szövegsablonját, részletesen magyarázom, hogy igazán át tudd írni, a saját ajánlatodra tudd formázni. Ha ez a 4 típus rendben van, akkor már megfogtad az embereket a csali utáni videóddal, akkor lazán adsz el a sales oldal videóddal, akkor nagyon sok vevő jön az emlékeztető videódra, és az emberek imádni fogják a “sima” videóidat is, amikkel nem is akarsz eladni semmit, mégis vásárolnak.

Csali – leadmagnet – videó

Mikor kell felvenni?
Milyen legyen a videó?
Mi legyen videó struktúrája?

Ezt a videót feliratkozás után látja a leendő vevőd. Azt ne mondd, hogy te csak simán átküldöd neki a PDF-et emailben és kész. Ha még nincs leadmagnet videót, akkor ezek után ezer százalék, hogy akarsz majd ilyet, mert a feliratkozás utáni pillanatban a legfogékonyabb az olvasó, itt lehet a legjobban meggyőzni, hogy maradjon az oldalon. De kell-e itt eladni? Szabad ajánlattal nyomulni? Kiderül az oktatóanyagból.

Valuetainment videó

Value = érték. Entertainmanet = szórakoztatás. Remélem már van ilyen típusú tartalmad, ha valamilyen különös oknál fogva még nincs, akkor a Videó Szkript Írás oktatóanyag megnézése után, biztos vagyok benne, hogy ezzel fogod kezdeni.

A valuetainment videó felel azért, hogy mindig, minden körülmények között a te ajánlatod legyen az első, ami a vevőnek eszébe jut, ha készen áll a vásárlásra.

  • Hogyan mondasz történetet már a videó címével?
  • Mikor és hol publikáld a valutainment videót?
  • Hogyan írd meg a szövegét?

Fogós kérdések ezek. Válaszok az oktatóanyagban.

Sales letter videó

Ez a videó van a sales oldalad tetején, a nyitányban. Ez adja el a terméket. Egyet azonban tudnod kell: minél teleshoppingosabb, minél nyomulósabb, annál kevesebb vevőt hoz.

A sales letter videó nem imázsvideó, végképp nem termékvideó, ez egy amolyan „gyere üljünk el egy kávéra és elmondom videó”. Mutatom azt az átírható szövegsablont, amivel eléred a meggyőző hatást.

Emlékeztető videó

Kampányban kell használni, az utolsó napon, amíg az ajánlat él.  Nekem ez a kedvenc műfajom.

Az oktatóanyagban elmondom hogyan, milyen stílusban, és hol kell felvenni, hogy vásárlókat hozzon ez a két percnél is rövidebb, de a kampányban a lehető legfontosabb videó.

hogyan lesz a tiéd?

Megrendelés október 20-án itt

A

Egyszeri díjért a Videó Szkript Írás Oktatóanyag

Netjetshop.hu fiókodban azonnal hozzáférsz. Vagy:

B

Aprócska havidíjért minden netjet.hu oktatóanyag

Netjet Campus tagsággal minden a tiéd. Ez jobban megéri.

videó szkript írás

OKTATÓANYAG

egyszeri díj

Ebben a villám oktatóanyagban 4 videó típust boncolunk szét, ennek a 4 nagyon fontos típusnak adom át az iparágfüggetlen szövegsablonját, részletesen magyarázom, hogy igazán át tudd írni, a saját ajánlatodra tudd formázni.

15 990 ft helyett okt. 20-22. között

10 300 Ft

Holnap ilyenkor már sokkal jobb videó szövegeket írsz.

netjet campus

9 990 Ft

havonta

Hozzáférés nemcsak a Videó Szkript Írás oktatóanyaghoz, hanem a netjet.hu összes oktatóanyagának 320+ videójához. Díjlevonás minden hónap 10-én. Első csatlakozáskor arányosítva tört havi díjat von le. 

mától a következő 10-éig csak:

999 Ft

Most: kérdésekkel vagy tele. 2 perc múlva: látod a megoldásokat.

 Díjfizetés módja:

Az előfizetés vagy az egyszeri díjas megrendelés  csak bankkártyával vagy Barion tárcával fizethető. Átutalásos fizetésre nincs lehetőség. Előfizetés esetén. Mivel minden hónap 10. napján van díjfizetés, ezért megrendeléskor arányosítva tört hónap díját vonja le, és a második hónaptól minden hónap 10. napján történik meg az automatikus díjlevonás.

 

Fizetés Stripe-pal

A Stripe az egyik legnagyobb nemzetközi kártyaelfogadó, MasterCard és Visa kártyával fizethetsz. A fizetési felület magyar nyelvű, nem navigál el a netjet.hu-ról, a kártyaadataid természetesen nem jutnak el hozzánk.

3DS biztonsági kód Barion fizetési mód esetén

Azt jelenti, legyen kéznél a telefonod, mert a bankod arra fog  küldeni ezt biztonsági kódot, amit még be kell írnod fizetéskor. Nagyjából 1-2 percet kell várni, amíg megérkezik a kód.

M

 Előfizetés esetén a lemondás módja: 

Egy kattintással, bármikor, az előfizetői fiókodon belül a “lemondás” gombra kattintva. Ha lemondod az előfizetést, legközelebb egy év múlva lehetsz újra előfizetőnk.

Az előfizetést mindig csak előre lehet lemondani, a már levont díjat nem kérheted vissza.

L

Szerződési feltételek

Ismerd meg a Netjet.hu szerződési feltételeit.