fbpx

Új oktatóanyag: “Tikitaki Kampányketyegő” Divivel, plugin nélkül.

Hogyan készíts Divivel kampány visszaszámlálót?

Akkor kell használnod kampányketyegőt, ha van egy határidős ajánlatod. A netjet.hu féle megoldáshoz nem kell plugin, Divi sablonépítővel 1 óra alatt megtanítom hogyan csináld. Pofonegyszerű. Működik. Több vevőt hoz.

Milyen a jó visszaszámláló?

  1. Minden oldalon látszik
  2. Gördítéskor fixen a tetején marad
  3. Be lehet zárni (annak, akit zavar)
  4. Válaszol erre: Mit? Mikor? Miért? Hogyan?
Következő kampányodban azonnal megtérül az oktatóanyag díja.

Nem kell plugin, kéznél van a Divi sablonépítő

Mi van az oktatóanyagban?

Hogyan csinálj magadnak “kampányketyegőt” plugin nélkül a Divi sablonépítővel?  Úgy, hogy fixen a tetején maradjon, minden oldalon látszódjon, és be is lehessen zárni annak, akit zavar. 48 perc alatt megtanítom a módját. (4 videó, összesen 48 perc, így jött ki ez a szám)

Hogyan kell beállítani a Divi sablonépítőt?

A kampányketyegőnek minden oldalon kell látszódnia, ezért ezt a Divi Theme Builderrel kell csinálni. A Divi sablonépítő arra való, hogy a weboldalad olyan részeit is meg tudd változtatni a Divivel, amit a vizuális szerkesztővel nem tudnál: a fejlécet, a footert stb. Az első videóban megmutatom, hogyan hozz létre egy theme builder sablont a visszaszámlálóhoz. 

1.

Hogyan állítsd vissza, ami elállítódott?

Amikor beállítasz egy új header (fejléc) sablont, hogy minden oldalon ott legyen a visszaszámlálód, akkor meglepetés ér: el fog tűnni a menüsorod a logóval együtt. Nem gond, megmutatom, hogyan rakd vissza, és hogyan tegyél bele egy “csavart”, hogy egy picikét másképp nézzen ki, mint az eredeti menü, ezzel is növelve a kampányodra irányuló figyelmet.

2.

Hogyan állítsd be magát a vissza- számlálót?

Nem csak annyi, hogy kirakod a Divi visszaszámláló modulját és kész. Ennél több kell. A visszaszámlálónak válaszolni kell erre a 4 kérdésre: Mit? Mikor? Miért? Hogyan? Amikor elkezded felvinni a tartalmat (fülszöveg, gomb, szöveg, visszaszámláló modulok) borzalmasan fog kinézni, de lépésről lépésre mutatom, hogyan érd el a tökéletes kinézetet.

3.

Visszaszámláló kikapcsolás, bezárás, fixálás. Hogyan csináld meg ezeket?

Ha a tartalom és a design a helyén, akkor jön az, hogy be lehessen zárni a számlálót (annak, akit zavar), hogy az oldal tetejére rögzítsük úgy, hogy a kampányketyegő fixen marad, a menü és a tartalom gördül. Ha ez is megvan megmutatom, hogyan kell egy adott kampányban ki-, és bekapcsolni a sávot. Azt is megtudod, miért nem baj, és miért hoz több vevőt, ha a számláló lejártakor a sáv nem tűnik el magától. Minden nagyon részletesen elmagyarázok.

4.

3 ok, amiért a visszaszámláló több vevőt hoz

1. félek

A lemaradástól való félelem az egyik legkomolyabb lélektani mozgatórugó, hogy az embert cselekvésre bírja. Mindenkire hat.

2. elhiszem

Ettől lesz komoly az ajánlatod, ettől lesz hiteles a kampány, hogy ha lejár az idő, lejár a kedvezmény.

3. lépnem kell

“Hm, vajon ez csak marketing trükk, vagy tényleg nem lesz jó a kupon lejár az idő?” Lehet sokan ezt gondolják, de amikor ketyeg az óra, mindenki – akit kicsit is érdekel az ajánlatod – cselekdeni fog

A lemaradástól való félelem angolul “scarcity”. Keress rá, mit jelent. A közgazdaságtanban a “szűkösség” fogalma, a marketingpszichológiában a “hiány” elve a scarcity. Józan parasztész verzió: “Ha valami nincs mindig, akkor az most kell”

“A hiány lélektani nyomásával szemben nehéz hajlíthatatlannak maradni […] a fenyegető veszteség érzése felkorbácsolja az érzelmeket…”

Robert Cialdini
Marketingpszichológia professzor, Arizónia Állami Egyetem, USA

Miért én?

2008-ban csináltam először határidős kampányt. Várj… nem, 2007 volt. Akkor még ilyen házi barkács scriptekkel próbáltuk megoldani, hogy ketyegő számokat mutasson egy fix sáv az oldal tetején. De a leckét már akkor megtanultam:

Ha van számláló több a rendelés, ha nincs, akkor kevesebb. Sok plugint kipróbáltam. Aztán eszembe jutott, hogy meg lehet csinálni a visszaszámlálót a Divi sablonpítőjével is. Ha nincs plugin, kevesebb a hibalehetőség.

Az oktatóanyagban megtanítom neked is, hogyan készíts kampányketyegőt.

Vidám számok

óta tervezek marketing kampányokat.

éves leszek idén ősszel.

biciklim van, a másikat meg kell javítani.