CSak egy jobb van a konverziónál: a tekintély.

A portál a weboldalak királya

A sales helyett a tartalom legyen a fókuszban és sokkal több vevőd lesz. Mondani könnyű, megcsinálni nehéz. Az új Tekintély IV. Portálépítés Oktatóanyagban lépésről lépésre megtanítom: így lesz könnyű megcsinálni is.

Hogyan lesz a portálból profit?

Ha saját médiád van, akkor saját piacod van, ezt úgy váltod pénzre, ahogyan csak szeretnéd.

saját termék eladás

Ez a legegyszerűbb bevételi forrás. Az emberek látják milyen cikkeket írsz, azt mondják “ez a fickó ért hozzá”, te azt mondod “milyen jó fej vevőim vannak.”

Prémium portál

Létrehozhatod a portálod, előfizetéses, prémium verzióját, ahol  még több, még jobb tartalmakat teszel közzé. Kicsivel több meló, sokkal több havi profit. 

eladadhatod más termékét jutalékért

Az egész amerikai marketing az affiliate rendszerekre épül. Nálunk még kiaknázatlan a terület. Az első lehetsz a piacodon. Aki első valamiben, azt már nem lehet kiütni a nyeregből.

kitalálhatsz új szolgáltatást

Ez is annyira egyszerű, mint a faék. Megkérdezed az embereket mit szeretnének, és megcsinálod. De ha nincs portál, nincsenek emberek, akiket ugye meg lehetne kérdezni..

Gondolkozz logikusan:

Fordítsd meg a weboldalad elrendezését, az első találkozás ne a sales legyen, hanem a tartalom: ez teszi érdeklődőt vevővé.

A lényeget tedd szem elé:

Azért csináljuk a hasznos tartalmat, hogy a vevőt segítsük és elnyerjük a bizalmát. Akkor minek rejted el a “blog” menüpont alá? Miért nem ezzel nyitsz?

Könnyebb lesz értékesítened is:

Ahhoz, hogy elkezd a saját portálodat, még az sem kell, hogy készen legyen a terméked, ki legyen dolgozva a szolgáltatásod: Egyelőre elég piacot építeni. Könnyebb egy piacnak terméket adni, mint egy termékhez piacot keresni.

nem kell hozzá egy regiment katona

A Tekintély IV. Portálépítés Oktatóanyagban megmutatom hogyan készíthetsz el és kezelhetsz egy ilyen portált egy emberrel. Mi is csak ketten csinájuk az egész netjet.hu-t, a feleségem és én.

Ez a 2 dolog kell a vásárláshoz

Ez kell az embereknek, hogy kosárba tegyék a terméked. Vajon a weboldalad megadja nekik ezt?

Mi kell ahhoz, hogy valaki kosárba tegye a terméked?

INFORMÁCIÓ ÉS BIZALOM
Ez a kettő kell mindenkinek, mielőtt egy weboldalon egy terméket a kosárba tesz. Értékes, alaposan megírt cikkek, videók, hanganyagok kellenek. Ez a legfontosabb. De akkor miért nem erre épül a weboldalad?

hogyan tanít meg
A Tekintély IV. Oktatóanyag saját portált építeni?

3 alappillér van:

Három nagyon különböző dolgot kell összefésülni, ettől lesz a portálod hiteles, elismert, ezért fogják szeretni:
Ahogy az emberek gondolkoznak.
Amit végül beírnak a keresőbe.
Ahogyan te gondolsz cégedre, a termékeidre.
Videón mutatom hogyan térképezhető fel, az emberek gondolkodásmódja. Ez fogja megadni a portálod tartalmának szerkezetét. Ez a legelső fejezet azonnal megérteti veled egy tekintély portál lényegét.

Mi az első lépés portálépítéskor?

Emlékszel a Mekk Mesterre? Mindig úgy néztem ezt a mesét, hogy reménykedtem benne, hogy jól fogja csinálni Mekk Elek. Mindig olyan jól kezdődik… aztán persze a tetővel kezdi, és nem az alappal.
A portálodnak az alapja a kategória rendszer felépítése, a tartalmi kategóriáknak megfelelően kell rendszerezni a termékeidet. Ha ez megvan, csak ez után lehet feltölteni a tartalmat, és csak ez után jön a design. Ha ezt a sorrendet megváltoztatod, utólag nagyon nehéz rendbe hozni. Videón mutatom, hogyan kell kapásból a helyes rendszerrel kezdeni.

Hogyan kell cikket írni?

Cikket írni könnyű. Olyan cikket írni, amit az emberek végigolvasnak: nehéz. Léteznek módszerek azonban, amivel jelentősen megkönnyítheted a dolgod.Ebben a videóban arról lesz szó, hogyan oldd meg magad a tartalmak létrehozását. Ha kiszervezed, akkor ez a tudás arra is, hogy megtudd mit kell számon kérned. Itt is az emberi gondolkodás áll a központban: Ne magadról írj, hogy te mit gondolsz erről vagy arról. Ez volt a 10 évvel ezelőtti személyes blogok stílusa. Arra gondolj: mit tud segíteni az írásod annak a embernek, aki olvassa.

Hogyan fog portálnak kinézni?

Kell hozzá egy olyan WordPress theme, azaz sablon, ami képes arra, hogy a blog tartalmakat magazin szerűen rendezze el. A sablon, amit használni fogok az Elegant Themes féle EXTRA* nevű portálsablon, ami szerintem kenterbe veri az összes fizetős sablont. Ezzel készült több weboldalam is, évek óta használom, kitapasztaltam mindent benne: és most itt az ideje, hogy neked is átadjam a gyakorlatban szerzett tapasztalataimat.

Hogyan kell úgy formázni egy cikket, hogy el is olvassák?

A sablon mindenféle modulokat tud, kép, számláló, szöveg, videó, parallax háttér: ezért minden megoldható vele. Egy baj van: magadtól nem biztos, hogy rájössz, mit és hogyan használj a végtelen tudású eszköztárból. Használd ki, hogy én már túl vagyok a rájövés folyamatán (a „na jó, feladom”-tól a billentyűzetpüfölésig minden megvolt) és mutatom mit kell csinálni. Minden lépést mutatok videón, ez egy nagyon érdekes, izgalmas rész.

Hogyan lesznek vásárlóid?

Úgy, hogy először feliratkoznak. A portálba berakni a feliratkozási lehetőséget egy kicsit összetettebb feladat, mint egy sima weboldalon, vagy webshopnál. A feliratkozási lehetőséget marketing szempontból kell komolyan átgondolni. Hova tedd az űrlapod, elég-e egy csalival dolgozni, kell-e exit popup, kell-e külön feliratkoztató oldal? Ezek nem olyan egyértelmű kérdések.

Nálam olyan 57% körül van a feliratkozás arány, szerintem ez elég jó. Ebben a fejezetben videón mutatom mi az, ami működik.

hogyan kapcsold össze a portált a webshopoddal?

Simán elfér egymás mellett a kettő.

Ha olyasmi termékeket árulsz mint mondjuk én (oktatóanyagok) akkor azt nem kell webshopszerűen bemutatni. Ez alól egy kivétel van: mutatom az anyagban, hogy mi az.

Ebben a részben részletesen megmutatom videón,hogyan kapcsold a tartalomhoz az értékesítést.

Mitől néz ki hitelesnek egy portál?

Ez a 7 dolog legyen meg, hogy a portálod hitelesnek is látszódjon és ne úgy fessen, mint össztetákolt blogoldal.

Hogyan építs portált a divi-vel?

Az új fejezetben megmutatom hogyan építettem fel a netjet.hu portált a Divi sablonna. Ez elvileg nem erre van kitalálva, de én sokkal jobban szeretem. Nagyobb szabadságot ad. 

1. egység & elrendezés

Hogyan lehet sok cikket átlathatóan, mégis izgalmasan megmutatni az olvasódnak? Ez a módszer arra is jó, hogy még kevés cikked van, akkor az hogyan tűnjön többnek. A kezdőlap elrendezése az első találkozás a leendő vevővel. Egy hónapig gondolkoztam rajta, amíg rájöttem. Minden trükkjét megmutatom.

2. cikkek & konverzió

Hogyan éred el, hogy végigolvassák azt a cikket, amit nagy erőfeszítéssel megírtál? Hogyan érjük el, hogy feliratkozzanak, vásároljanak a cikk hatására az emberek? Kitaláltam erre egy egyszerű, de nagyon hatásos módszet. Mutatom a Tekintély IV. oktatóanyagban.

3. márkaépítés

Hogyan lesz egységes a porálod szerteágazó tartalma. Hogyan éred el, hogy akármit lát meg tőled először az olvasó, érezze, lássa rajta az egységet, és azonnal fejből mondja a szlogened, felismerje a márkád?

4. extrák

Hogyan csinálj meg olyan extra megoldásokat a divivel, amit elvileg nem lehetne vele megcsinálni, vagy nem arra van kitalálva. Egy -két szkript, másolás beillesztés, és máris ott vagy a célnál. Hetekig kerestem a megoldásokat, most muttaom

Érdekes összefüggés: Vajon véletlen?

Az amerikai marketingben “authority site”-nak hívják a portáloldalt. Az author azt jelenti: író, szerző. Az authority azt jelenti: tekintély, hatalom. Ezért is neveztem el “Tekintély”-nek az oktatóanyagot.

Értékrendem

A netjet.hu marketing filozófiája, az én személyes, online marketing szakértői értékrendem, erre a négy pillérre épül. E négy a vezérelvem, ezek alapján hozok döntéseket.

Az emberközpontúság tisztelete

A netjet.hu minden cikke, minden videója, minden oktatóanyaga, és minden kivitelezési szogáltatása ezt a célt szolgálja: „Olyan weboldalad legyen, amit az emberek szeretnek”. Sok eszköz van, mellyel e cél elérhető, de a középpontban nálem az ember áll. Az online marketing az én értékrendemben nem arról szól, hogy mennyire ismered a különféle szoftvereket, hanem, mennyire tudod eltalálni, hogyan gondolkoznak az emberek.

A lényeg tisztelete

Amikor hozzám fordulsz online marketing tanácsért az első dolgom, hogy leegyszerűsítsem az üzeneted, lenyessem a sallangokat, hogy kinyerjem belőle a lényeget, azt az egyetlen legfontosabb dolgot, azt a gyöngyszemet, amivel egy mondatot mondva bárki megérti mit akarsz. „Íz, csín, tűz vagyon a versben, ha mesteri mív.” írja Kazinczy. Ezt keresem az ajánlatodban, ha konzultálunk: az ízt, a csínt, a tüzet. Ettől lesznek vásárlóid.

A forrás tisztelete

Szomorú hazai marketing trend, hogy sokan a forrás megjelelölése nélkül fordítják le Ryan Deiss, vagy Neil Patel munkáit, az entrepreneur.com cikkeit, úgy tálalva, mintha az saját ötlet lenne. A netjet.hu is hivatkozik magyar vagy amerikai marketing szakértőkre, de biztos lehetsz benne, hogy nálam mindig pontosan megjelelöve látod a forrást, ha könyvre hivatkozom, még az oldalszámot is megadom, hogy ellenőrizni tudd a forrás hitelességét.

A kreativitás tisztelete

Nagyra tartom a kreativitást, tisztelem azt, aki zsenialitásával új dolgot teremt. Megvetem a középszerűséget, a kreativitásnak nevezett ötlet-lopást, forrásmegjelölés nélküli fordításokat, a konkurenciaharcot. Ebbéli álláspontomat legszebben Anakreón verse fejezi ki, Radnóti fordításában:

Gyűlölöm azt, aki telt kupa mellett, bort iszogatván,
háborut emleget és lélekölő viadalt.
S kedvelem azt, aki bölcs és Aphrodité meg a Múzsák
szép adományairól zengve szeretni tanít

Nálad van olyan, hogy megrendelik, de nem fizetik ki? Nálunk nincs. Elmondom miért:

Ennek a 4 dolognak kell összhangban lennie ahhoz, hogy nem-fizetési arányt a padlóra küldd. A kampányaim befizetési aránya 98,2%, a sales funnelből érkező megrendelések befizetési aránya 100% az elmúlt év statisztikái szerint. Konzultációkon hallom – pedig az 50 000 – 100 000 Ft-os konzultációs díjat általában olyanok fizetik ki, akik kenik-vágják az online marketinget – hogy a nemfizetés problémát okoz. Megrendeli, elküldöd a díjbekérőt, aztán nem fizetnek, emlékeztetőkre nem reagálnak. Idegesítő, mi? Tudom, mert amíg ezt a 4 pillérből álló rendszert be nem vezettük, nálunk is ez ment. Most bevetünk mindent, és tényleg eltüntek a díjbekérő gyűjtögető nem fizetők.
Ebben az anyagban, amit a fenti határidőig ajándékba adok elmondom hogyan csináljuk. Meghallgatod, kijegyzeteled, átveszed: A következő kampányodban már sokkal jobb lesz a befizetési arány.

Megrendelés

Az Oktatóanyag mellé most személyes szakértői konzultációt is kérhetsz.

Szakértői konzultáció 54 990 HUF

90 perces személyes vagy Skype-os konzultáció velem (Erdélyi Norberttel az oktatónyag és a netjet.hu szerzőjével). Másfél óra, amikor csak veled foglalkozom: megbeszéljük a portálodat, az online marketing stratégiádat. Tanácsot adok, segítek, sokszor olyan infókat is elárulok, amit nem tehetek bele az oktatóanyagba. A konzutációt a vásárlástól számított 120 napig bármikor igénybeveheted, nagyjából egy héttel előtte kell egyeztetnünk. 

Tekintély IV. Oktatóanyag 29 990 HUF

16 + 8 videó, összesen több mint 6 órányi oktatóanyag. Mind épernyővideók: nézed mit miért és hogyan csinálok, majd lemásolod a lépéseket. Olyan érzés, hogy “itt ülsz mellettem a gépnél” és magyarázom mit és hogyan kell csinálnod, hogy kész legyen a portálod. Befizetés után küldi a rendszer a letöltési linket, kártyás fizetéssel pedig azonnal letöltheted.

Tekintély IV. Oktatóanyag 29 990 HUF

16 + 8 videó, összesen több mint 6 órányi oktatóanyag. Mind épernyővideók: nézed mit miért és hogyan csinálok, majd lemásolod a lépéseket. Olyan érzés, hogy “itt ülsz mellettem a gépnél” és magyarázom mit és hogyan kell csinálnod, hogy kész legyen a portálod. Befizetés után küldi a rendszer a letöltési linket, kártyás fizetéssel pedig azonnal letöltheted.

84 990 Ft

Kártyával fizeted, azonnal viheted.

29 990 Ft

Kártyával fizeted, azonnal viheted.

gyakori kérdések

A wordpress jó portált építeni?
A WP tökéletes erre, ezek csak cikkek, sima szöveges tartalom képekkel, minimáis szerver és szoftverigény.
Nem baj, hogy már vannak konkurens portálok?
Az pont hogy jó, mert akkor van érdeklődés. Van egy amerikai technika, a Skypscraper Technique, ami azt jelenti, hogy nézd meg miről írnak mások, és te írd meg jobban, alaposabban, profibban. Az embereket, ha egy téma érdekli, több helyen is tájékozódnak, feliratkoznak, vásárolnak. Te csak azzal törődj, hogy a te portálod legyen a legjobb. A többi nem számít.
Ha átalakítom az oldalt, akkor a régi linkek megmaradnak?
Az URL-ek maradnak, még szép. Minden marad, csak a tálalásnak kell változnia, olyan mintha átrendeznél egy szobát: ugyanaz az alapterület, ugyanazok a bútorok, csak mégis valahogy kényelmesebb, jobban használhatóbb.
Milyen formában kell elképzelni a "hasznos tartalmat?"

Cikkek, videók, infógrafikák, hanganyagok, e-mailcímért cserébe letölthető cuccok. Ha mindez megvan, akkor megvan a bizalom: itt nem csak eladnak, segítenek, szeretek itt olvasgatni, jó itt vásárolni.
Ezért csináljuk a tartalmat, hogy a vevőt segítsük és elnyerjük a bizalmát

És aki egyből vásárolni jön, azt nem zavarja a sok cikk a főlapon?
Nem zavarja, mert az emberek nem hülyék, megtalálják, amit keresnek.
Mennyi plusz idő lesz a portál üzemeltetése?

Tapasztalati alapon mondom: kezdéshez: 5 óra a Tekintély III. oktatóanyag végignézése. Utána a beindításhoz: 1 munkanap kutatómunka. Majd 10 cikk megírása: 4 munkanap. Weboldal felépítése, úgy hogy már megvan a tartalom: 3 munkanap.

Folyamatosan szükséges idő: Heti egy cikk megírása, feltöltése, formázása, kiküldeni a listádnak, megosztani a facen: összen + 1 munkanap / hét.

A 3 fő probléma

Videó: Ez a 3 probléma áll közéd és a portálod közé. Pedig mindhármat gyerekjáték megoldani

netjet.hu logoA netjet.hu weboldal célja, hogy az online marketinget és annak technikai megvalósítását a Wordpress tartalomkezelővel könnyen érthetővé, egyszerűvé és élvezetessé tegye. Ebben segítenek részletes írásaink, és videós oktatóanyagaink.

Erdélyi Norbert, online marketing szakértő

Szakterületem az értékesítési weboldalak megvalósítása és az online értékesítési kampányok kivitelezése. 2001-óta foglalkozom weboldal tervezéssel és online marketinggel. A videókon bemutatott technikák egytől egyig gyakorlati tapasztalataimon alapulnak. Bővebben itt olvashatsz rólam.

Jogi-, és adatvédelmi nyilatkozat

[KIVONAT]  Adatkezelés nyilvántartási szám: NAIH-82349/2014. A feliratkozás önkéntes. A feliratkozáskor és/vagy megrendeléskor kapott személyes adatokat bizalmasan kezeljük, harmadik személynek nem adjuk át, a feliratkozás bármikor megszüntethető bármelyik kiküldött elektronikus levélben lévő leiratkozási linkre való kattintással. A teljes jogi nyilatkozat, adatvédelmi-, és szerződési feltételek itt olvashatók.

A Divi az Elegant Themes, Inc. védjegye (registered trademark). A netjet.hu nincs kapcsolatban az elegantthemes.com-mal. Néhány külső link lehet partnerlink, ami azt jelenti, hogy a netjet.hu jutalékot kaphat, ha az itt közzétett linkre kattintásból vásárlás történik az elegantthemes.com oldalon.