fbpx

10 milliós rendelés egy 250e ft-os sales oldallal?

Nézd meg a videót!

A szöveg és a design együtt ad el. Ha az egyik gáz, dobhatod ki az oldalt a francba. Ha mindkettő üt, akkor meg milliókat keresel egy kis 250e Ft-os sales oldallal. Ha szeretnéd, hogy a netjet.hu műhelyében készüljön el a Szupersalesoldalad, akkor irány a megrendelés. Rendelj mielőtt lejár a számláló, különben újra hónapokat kell várnod.

most nem rendelhető

referencia

Eredmény:
35%-kal megnövelt ár mellett is teltház

Az új sales oldallal teltházas tréninget tartottunk. Annak ellenére, hogy az elmúlt évhez képest jelentősen, mintegy 35 %-kal megemeltük az árakat, a résztvevők többsége a prémium csomagot választotta.

Így a weboldal fejlesztésbe fektetett összeg már az első tréning után megtérült.

Maga a Megtartó Vezető program is nagyon jó résztvevői értékelésekkel bír, nem véletlenül áldoztunk a weboldal megújítására.

Ezzel együtt Norbi és Renáta munkájának eredményeként a weboldal jelenlegi formájában sokkal jobban megmutatja a program értékeit és támogatja az értékesítést, mint a korábbi.

A Supersalesoldal nagyon alapos előzetes kérdőívének eredményeként a folyamat számomra nagyon egyszerű és szerencsére minden bonyodalomtól mentes volt. Kifejezetten tetszett, hogy felesleges kommunikációs és egyeztetési körök nélkül minden határidőre megvalósult. Nemcsak az általunk fontosnak tartott szakmai elemek köszönnek vissza a weboldalon, hanem mindazok a felhasználói szemmel fontos összetevők is, amire a Netjet.hu alapos munkája nélkül nekünk vakfoltunk lenne. Mindazoknak javaslom a Supersalesoldal szolgáltatás igénybevételét, akiknek meggyőződése, hogy a termékük, szolgáltatásuk értékes és érdemes azt az eddigieknél hatékonyabban megjeleníteniük a célközönségük számára és mindezt úgy szeretnék elérni, hogy közben nem futnak fölösleges kommunikációs köröket és nem izgulnak amiatt, hogy vajon határidőre elkészül-e a weboldaluk.

Kiss József
HDTeam – Human Development Team
hdteam.hu

A jó szöveg így ad el: az érvei beszivárognak az olvasó gondolataiba és ott átveszik a hatalmat.

"A" típusú marketingszöveg szégyen:

Vannak az ilyen óvatoskodó szavak: hatékonyan, fantasztikus, akár x Ft-tól, közvetlenül a gyártótól.

"B" típusú marketingszöveg szégyen:

Vannak akik erőltetett szöveggel nyomulnak, hogy belehorpad a billentyűzet, s megpattan a monitor üvegje: Parázslik a pokol? Szabadulj meg a kénköves tüzes gyilkos fájdalomtól varázstablettánk mindent elsöprő csodálatos erejével

A jó design a szöveget ápolgatja, dédelgeti,
friss szénával megeteti: hagyja érvényesülni.

Design szekunder szégyen

Olyan design katasztrófák vannak, hogy kifolyik a szemem: minden effektet, ami a pagebuilderben benne van, ömlesztve egy oldalba. Én érzem magam kellemetlenül, ha meglátom.

Vajon neked megér 250e Ft-ot a sales oldalad?

Ezt nagyon könnyen el lehet dönteni.

Ez neked van kitalálva

Ha van egy terméked, amiben totál biztos vagy. Tudod a célcsoportot, tudod az árat, adtál már el belőle jócskán, és most szeretnéd, ha ezt a meglévő eredményt feltúrbóznánk. Van hirdetési kereted rá, és viszonylag kevés, 5-10 megrendelésből simán visszajön a 250e Ft, amit nekem fizettél.

Nem éri meg neked, nehogy megrendeld

Ha nincs pénzed hirdetni a sales oldalt, ne rendeld meg. Ha nagyon sok vevő kell, hogy a nullszaldó kijöjjön, ne rendeld meg. Ha tudsz és szeretsz szöveget írni, és tudsz designt csinálni (olyat mint én) egy vasat se fizess nekem.

Szupersalesoldal ajánlatom lényege

Most ez van:

Villogó kurzor, harmatgyenge szöveg, félig meddig átrajzolt Divi layout (áá, a másikat kellett volna) 

Ez lesz, ha én csinálom

Szupersalesoldal, ahol minden szónak, képnek, színnek súlya van, hogy eladja a cuccod.

A te dolgod ez

Megrendeled, kitöltöd a kérdőívet, elküldöd nekem.  Kész. Nézz meg egy filmet, egyél pilóta kekszet.

Ez az én dolgom

Megcsinálom a szupersalesoldalad.
Gondolom azért érdekel, hogyan csinálom, nem?

Megismerem vevőid valódi észjárását

Kinyomtatom a kérdőíved, felolvasom hangosan. Ez egy kulcs esemény: felolvasni hangosan. Másképp értjük meg ha halljuk is: ezért olvasom fel. Megnézem az összes fórumot, csoportot, blogot, youtube csatornát, gyakorikérdéseket, ahol a buyer personád pötyögi a gondolatait. Kérdez, kételkedik, ítél, okoskodik, vitáz, kommentel, gyűlöl , szeret, gyúnyol, dícsér, irigyel: így árulja el mi van a fejében. Két dolog határozza meg az írás stílusát: Ahogyan a vevőid beszélnek, és ahogyan te beszélsz. Nem szabad olyan szöveget írni, ami nem illik a személyes márkádhoz. Ez a szupersalesoldal szövegírás alapanyaga, ez a massza, melyből kisül a szöveg.

Amikor a fejemben összeállt a szöveg gondolatvezetése, akkor elkészítem hozzá a fogadó formát, azaz a sales oldalad designját. Ha az iparágadban a zsúfolt, túlterhelt oldalak a jellemzők, akkor neked letisztult, szép és átláthatót tervezek. Ha ilyen fapados, alap designok jellemzik az iparágad, akkor olyan sales oldalt design készítek, amihez az összes többi csak ügyes próbálkozásnak minősül. Mindig átgondolom, hogy a vevő majd látja a többi weboldalt, és akkor jön a Tiéd, amit egyszer lát, és többet nem felejt el.

Megnézem, milyen designok vannak az iparágadban, és olyat tervezek, ami mindet kenterbe veri.

A nyitány dönti el, hogy szerelem lesz első látásra, vagy örökre a barát zónában maradsz.

Tudod mire mondják azt, hogy barát zóna? Amikor egy fiúnak tetszik egy lány, de a lánynak nem tetszik viszont. „Csak barátok vagyunk” – mondja a lány, a srácnak ekkor szakad meg a szíve. A barát zónából nem lehet kijönni. Ha a kezdőképernyőd, azaz nyitányod nem csábítja el azonnal az olvasót, az egész sales oldalad nem lesz más, mint viszonzatlan, egyoldalú szerelem. A szupersalesoldal módszerrel írt szöveg azonnal csábít.

Az önzés pontja. Tudod mi ez?

Soha nem elsőre bíznak meg benned, soha nem elsőre vásárolnak, soha nem elsőre hiszik el, amit állítasz. Az embereknek több impulzus kell. Az embereknek több idő kell. Ezért is írunk sales oldalakat.

A nyitányból következik a terméked leírása, a szolgáltatásod részletei. Ez több elemből fog állni, de van egy kulcsfontosságú pontja: az önzés pontja. Tudod mi ez?

Az a pont, amikortól az olvasót már saját maga miatt érdekli az ajánlatod. Amikor már jobban akar vásárolni, mint amennyire te el akarsz adni.

Csak töltsd ki alaposan és határidőre küldd el a kérdőívet (megrendelés után netjetshop.hu fiókodban lesz), innen fogom tudni milyenek a vevőid.

Az olvasód több okot is tud, hogy miért mondjon neked nemet

túl drága, túl lassú, hát van jobb, van ingyenes, úgy is fent van a youtube-on, majd tavasszal inkább kölcsönkérem Irénkétől, van róla egycsillagos vélemény a google-ben, túl messze van, túl sok hírlevelet küld, van rajtad sapka, nincs rajtad sapka.

A kifogás teljesen normális.
A kifogást nem kezelni teljesen nem normális.

Ízekre szedem a terméked elleni kifogásokat, kétkedőből rajongót, elutasító legyintésből őszinte ölelést alakítok. Csak töltsd ki alaposan a kérdőívet (megrendelés után netjetshop.hu fiókodban lesz), abból látom, hogy mik a kifogások.

A legjobb, ami a szövegeddel történhet, hogy az emberek használják az érveidet  beszélgetéseikben.

Minden töltőceruzát rotring-nak nevezük. Pedig a RotRing csak egy gyártó, még sok gyártó van. Falun minden hitelt OTP-nek mondanak az öregek.

Akárhány e-mailt kapok, viszontlátom az én érveimet, szavaimat. „Faék egyszerű, marketing filozófia” stb stb. Ezen gyakran meghatódom. Nem vicc.

De tudod, hogy ez nem véletlenül van így. Ha a szavakat uralod, akkor az emberek gondolkodását uralod. Ennél nincs komolyabb marketing eredmény.

Mikor fogadok el megrendelést és mikor nem?
A Szupersalesoldal nem alkalmazható minden esetben, és jómagam is rendkívül válogatós vagyok, hogy milyen projekteket vállalok. Két zóna van:
Határozott igen zóna.
  • Digitális terméket értékesítesz
  • Oktatóanyagot értékesítesz
  • Tanfolyamokat értékesítesz
  • Szolgáltatást értékesítesz
  • Szoftvert értékesítesz
  • Saját könyvedet értékesíted
  • Egyedi találmányú, fejlesztésű terméket vagy szolgáltatást értékesítesz
  • Olyan terméket értékesítesz, amit el kell magyarázni, meg értetni az emberekkel
  • Terméket értékesítesz, amihez valamilyen szolgáltatást kapcsolsz

Abszolút nem zóna

  • MLM: Kend / edd / idd a terméket és gazdagodj meg.
  • Bármi olyan, amiről nem lehet leírni azt, amire való.
  • Kifejezetten, de nem kizárólag: gyógyít, de nem szabad leírni, hogy gyógyít, mert a gonosz gyógyszercégek így meg úgy…
  • Fogyasztószer, kígyóolaj, sárkányfű, alufóliasapka
  • Gazdagodj meg gyorsan rendszerek
  • Még egyet sem adtál el a termékedből, vagy még nem vette senki igénybe a szolgáltatásod
  • Franchise vagy egyéb megkötés, hogy nem lehet ilyen szín, nem lehet ilyen vagy olyan a stílus
  • Konkurensem vagy: wordpress, marketing oktatás, szövegírás
  • Fizikai termék impulzusvásárlással (zokni, fogkefe stb..)
Miért érdekes most ez az ajánlat?

Ritkán van, legutóbb tavaly mikuláskor volt kivitelezési ajánlat a netjet.hu-n.

Ha azt mondod, hogy ennél van olcsóbb marketinges is, aki nem 249 990 Ft-ot kér egyetlen oldalért – nem haragszom meg, ha mást választasz.

Ha azt mondod, hogy van olyan szövegíró is, aki nem válogat, és minden szöveget megír (nem úgy mint én) – nem haragszom meg, ha nem engem választasz.

Ha azt mondod, hogy van olyan szövegíró is, akit még telefonon is hívhatsz, és még sokkal gyorsabban is megírja a szöveget mint én, nem haragszom meg, ha nem engem választasz.

Ez az ajánlat akkor való neked, ha jelen sorokat bújva te is csak erre tudsz gondolni: „az ajánlattal minden stimmel, nekem pont most, pont így, pont ez kell”

Néhány referencia

A netjet.hu fő profilja az online marketing oktatás. Ám szeretem a kihívásokat, és szeretem megismerni az embereket, szeretném megismerni a bizniszed, ezért szoktam kivitelezést is vállalni. Nem szervezem ki, nem alkalmazott, nem alvállalkozó írja a szöveget, hanem én.

Pénzügyi önismereti tréning a svájci richfamily.info-tól. Mivel nemrég adtam át, még nincs a végleges helyén, a netjet.hu bemutató felületén tudod megnézni. Látod, nem baj, ha még nincs meg minden, a sales oldalt attól meg lehet csinálni. Egy JSON fájlban odaadom, és később Divi importttal oda teszed, ahová szeretnéd.

Ez egy  intimkozmetikai szolgáltatás weboldala.

Ez egy digitális oktatóanyaga egy alapvetően könyvet értékesítő weboldalnak.
Ezt nemrég adtam át. A weboldal technikailag még nem volt kész, ezért egy Divi layoutként egy json fájlban küldtem át. Szóval nem baj, ha még nincs meg a weboldalad, akkor is meg tudom csinálni a sales oldalt. Jelenleg a netjet.hu munkafelületén tudod megnézni.
Ezt a weboldalt sok éve készítettem, de azért vagyok rá büszke, mert azóta is működik, és a márkán belül egy új projekthez egy újabb sales oldalt rendelt hozzá nyáron a tulajdonos.
Ez az egyik kedvenc projektem, egy ablakos cég weboldala is lehet izgalmas.

Ez a weboldal arra példa, hogyha a márkán belül van egy termék, amit kiugróan sokan vesznek, akkor annak kell csinálni egy külön oldalt és egy külön márkanevet a főmárkán belül.

Hogyan lehet izgalmasan eladni egy gardróbot?
Négy gyors, nyers záradék, ki magára ismer, ne rendeljék:

Harmadik személy záradék

Nincs olyan, hogy az elkészült szöveget majd megnézni a nagyokos ismerősöm, aki majd talál benne egy-két elütést, helyesírási hibát, meg majd rápillant a kötekedő grafikusom, és akkor az ő véleményük alapján ezt meg ezt meg ezt módosítsam. Aki úgy gondolja, hogy van olyan ismerőse, aki nálam jobban ért az online marketinghez, a szövegekhez vagy a designhoz, akkor az ne velem terveztessen weboldalt.

"Nem én vagyok a számítógépes srác" záradék

A technikai háttered te biztosítod, én nem telepítem a WordPresst, nem én állítom be a https-t, nem tárgyalok a tárhely cégeddel, ha valami nem klappol, nem én vagyok a számítógépes gyerek, nem kérem el a grafikusodtól a logót. Nem vagyok elérhető telefonon, nem fogunk skype-olni, zoomolni. Csak a sales oldaladat készítem el, a weboldalad többi oldalát (rólunk, kapcsolat, stb) nem.

De nekem még ez is kell, az is kell záradék

2019 decemberében volt egy ügyfelem, aki csak szövegírást rendelt, de a végén designt is követelt, meg még egy csomó mindent, mert ő azt hitte, hogy szerinte ez is meg az is benne van az árban. Senki ne rendeljen ezen az oldalon, aki azt gondolja, hogy ebben a szolgáltatásban más is benne van, mint ami itt le van írva. Szövegírás és design van benne, más nincs.

Eltűnök-előkerülök záradék

 45 nap, ennyi időd van maximum kitölteni és visszaküldeni a kérdőívet, ekkor tudom tartani a határidőt. Ha a 46. napon küldöd vissza, akkor csak jóval hosszabb határidővel tudom megcsinálni. Ha egy évre, azaz 365 naptári napra eltűnsz, nem küldöd vissza az anyagot, nem biztosítod a technikai hátteret, akkor a 249 990 Ft elévül, felszámítom rendelkezésre állási díjként, mert lefoglaltad az időmet, számítottam rád, de hiába vártalak. Ez pont annyiba kerül, mintha elkészítettem volna az oldalad.

Fontos kérdések és válaszok

Mikorra készül el?

Amint láttam a kitöltött konzultációs ívedet, megmondom, hogy a 15-20 munkanapos határidőből a tiédet mikorra vállalom. A téma nehézségétől függ. Nehezebb téma, több kutatómunka, lassabb szövegírás.

Hogyan kapom meg?

Adsz egy WP admint és a saját, végleges helyén fejlesztem a sales oldalad. Ha még nincs meg a technikai háttér, akkor a saját oldalamon csinálom meg, és adoadom a Divi export fájlt, amivel egy kattintással a helyére teszed, ha már megvan a domained.

Csak Divivel dolgozol?

Igen, mert a Divi a legjobb. Ha éppen nem lenne jogtiszta Divid, akkor telepítek egyet élethosszig szóló licensz kóddal, de ez csak az adott oldalhoz szól, nem viheted tovább.

Mikor térül meg?

Amikor kész az oldal, az a dolgod vele, hogy minél több emberhez eljuttasd. Facebook vagy Google hirdetéssel. Ha kiküldöd a listádra, kampányt csinálsz hozzá, akkor igen gyorsan meg tud térülni.

Megrendelés

Mi van benne?

 

  1. Neuromarketing elvű szövegírás
  2. Divivel készített sales oldal design

Kivitelezés idővonal

 

  1. Netjetshop.hu fiókodban vár egy kérdőív és magyarázó videó. Ki kell tölteni a kérdőívet és visszaküldeni nekem plusz egy admin hozzáférést egy telepített wordpresshez.
  2. Ha nálam a kitöltött ív, 15-20 munkanapon belül (a témától függ az idő) átadom a szupersales oldalad.
249 990 Ft

most nem rendelhető

 Díjfizetés módja:

Az előfizetés csak bankkártyával vagy Barion tárcával fizethető. Átutalásos fizetésre nincs lehetőség.

 

Fizetés Stripe-pal

A Stripe az egyik legnagyobb nemzetközi kártyaelfogadó, MasterCard és Visa kártyával fizethetsz. A fizetési felület magyar nyelvű, nem navigál el a netjet.hu-ról, a kártyaadataid természetesen nem jutnak el hozzánk.

3DS biztonsági kód Barion fizetési mód esetén

Azt jelenti, legyen kéznél a telefonod, mert a bankod arra fog  küldeni ezt biztonsági kódot, amit még be kell írnod fizetéskor. Nagyjából 1-2 percet kell várni, amíg megérkezik a kód.

L

Szerződési feltételek

Ismerd meg a Netjet.hu szerződési feltételeit.