előtte:
utána:
Nímand
Kulcsember
Személyes márkaépítéssel az emberek nem kereskedelmi kategóriaként (ár-érték arány) gondolnak rád, hanem érzelmi szinten kötődnek hozzád. Hatalmas a különbség. Azt tanítja meg az új Személyes Márkaépítés Oktatóanyag, hogyan érd el ezt a kötődést.
Most: Kártyás fizetéssel azonnali hozzáférés. 14 nap múlva: Érzelmileg kötődő új vevők, több új feliratkozó, több megrendelő

Mi a lesz személyes márkaépítésed 6 pillére?

A hosszú távú érzelmi kötődést eredményező személyes márkád, a netjet.hu online marketing filozófiája szerint 6 pillérre épül. Ez alapján haladunk az oktatóanyagban, de nem összevissza kapkodva, hanem szépen végigvesszük az online marketinged elemeit, (feliratkoztatás, hírlevél, sales oldal) és minden egyes elemnél elmondom mivel kell kiegészítened, hogy épüljön a márkád. A netjet.hu féle Személyes Márkaépítés Oktatóanyaggal nem kell felborítanod az eddig online marketing rendszered: Nem átírjuk, hanem kiegészítjük a rendszered.

Miben különbözik ez az összes többi személyes márkaépítős anyagtól, amivel eddig találkoztál? (Van ebben egy furfang)

Annak az online marketingnek, amit te meg én csinálunk – feliratkozás, hírlevél, sales funnel, sales oldal, tartalommarketing, facebook marketing – a legfontosabb érzése az önzés. Az érdeklődő önzése, akit semmi más nem érdekel, csak és kizárólag a maga haszna. A netjet.hu online marketing filozófiája szerint ez az önzés egyáltalán nem rossz dolog. Mindenki infót, megoldást, terméket keres a neten, mindenki csak a legjobbat akarja a végtelen sokból és azonnalit a sok ajánlatból. Nem csoda, hogy az információszerzés módja önzővé tette az embereket. Ez az önzés egy természetes jelenség, amit neked nem megítélni kell, nem megváltoztatni, hanem ráépíteni. Ennek a felismerése a személyes márkaépítésed alapja lesz. Faék egyszerűen kifejezve így értendő az emberek önzése: „Amíg nem mutatsz valamit, ami azonnal a hasznomra válik, addig nem érdekel semmi” Ezért neked ezt kell csinálni: A személyes márkád elemeit szépen nyugodtan hozzákapcsolod ahhoz a haszonhoz, előnyhöz, amit az ügyeled elérhet veled. Vágom, ez így bonyolultan hangzik, de leegyszerűsítem:

Személyes Márkaépítés #1 pillér: „A személyes márkád 21 eleme”

Minden márka egy rendszer, egy sablon, ami a márka összes elemére vontakozik. Minden Meki ugyanúgy néz ki bárhol a világon, a BMW márkajele, vese alakú légbeömlői minden autón megvannak, Steve Jobs mindig fekete garbó – farmer – sportcipő kombót viselt. Nem ezt kell másolnod, ezek csak példák, hogy milyen fontos az egységes rendszer. A személyes márkád is egy rendszer. Egy jól felépített személyes márkának a netjet.hu filozófiája szerint 21 eleme van. Ez a kiindulópont, ha minden elem megvan, lehet startolni a márkaépítéssel. Ebben a fejezetben megismered a 21 személyes márkaelemet, tanítom azt is, hogyan kell megcsinálni, beszerezni, felépíteni ezeket.

Hogyan öltözz a videókon, hogy az a személyes márkádat építse? Hogyan értesd meg kézmozdulatokkal, amit mondani akarsz? Hogyan állítsd össze a személyes márkád 21 elemét?

 

Személyes Márkaépítés #2 pillér: „Az első találkozás”

Az első találkozása az érdeklődődnek veled gyakran egy facebook hirdetés, aminek – ha rendben van a marketing rendszered – nagyjából ez a lényege: „Itt egy szuper dolog, feliratkozás után a tiéd” Mi ebben a személyes márkaépítés? Ez lesz a neved, a személyes márkád legelső kapcsolása egy pozitív élményhez, ez ennyire faék egyszerű: „Ez a dolog érdekel – ezt a dolgot XY mondja.” A személyes márkaépítés a netjet.hu online marketing filozófiája szerint egyetlen apró, kifinomult lépéssel, halvány, de erősödő kötődéssel kezdődik. Ebben a fejezetben ezeket a lépéseket vesszük sorra, konkrét gyakorlati, megvalósítási úmutatóval.

Milyen képpel hirdess a facebookon? Milyen típusó fotó milyen érzelmeket ébreszt az olvasóban? Hogyan építsd a személyes márkád már akkor, amikor valaki feliratkozik a listádra?

Mit nyersz ezzel, ha megcsinálod?

  • Többen kattintanak a hirdetésedre, kevesebbe kerül egy feliratkozó megszerzése. 
  • Könnyebben szerzel feliratkozókat
  •  Többen nyitják meg az emailjeidet

 

Személyes Márkaépítés #3 pillér: „Kapcsolat felépítése”

Attól a pillanattól kezdve, hogy az addig imseretlen emberből feliratkozód, olvasód lesz, neked folyamatosan építened kell a személyes márkádat, hogy amikor már a sales oldalad / webshopodat látja, addigra már meglegyen az érzelmi kötődés is irántad. Ebben a modulban részletesen mutatom mit és hogyan csinálj. Jusson eszedbe az is, hogy amikor egy vevő egy weboldalon megnyomja a kosár gombot, akkor valakinek IGEN-t, mindenki másnak NEM-et mondott. Ha egy weboldal mögött nincs személy, ember, személyiség, ott mindig könnyebb nemet mondani. Ha jól va felépítve a személyes márkát, akkor neked mondanak IGEN-t.

Mit nyersz ezzel, ha megcsinálod?

 

  • Csak „jófej” ügyfeleid lesznek

  • Drágábban tudod eladni a terméked

  • Nem kell belemenned a konkurenciaharcba

Álljon meg a menet: Mikor mondj nemet a személyes márkaépítésre?

Nem kell mindenképpen megrendelned ezt az oktatóanyagot. Óvatosságra intelek. Hogy neked való-é ez a kurzus, azt csak te tudod eldönteni. Nem arról szól a személyes márkaépítés, hogy „állj ki a világ elé, hogy végre kitűnj a szürkeségből”, de tény, hogy a nevedet, a fotódat, hangodat vállalni kell, írni kell, videón beszélni, egyszóval: szerepelni. Vedd sorra az előnyöket, ha ezek megérik neked azt, hogy a szerepléstől való esetleges félelmedet leküzdd, akkor neked való lehet a személyes márkaépítés. Ha a félelmed az erősebb, akkor nem kell személyes márkát építened. Nem hiszek abban, hogy a komfortzónádból kilépve csodák történnek. Pont az ellenkezőjét vallom: Ha egy porcikád sem kívánja a szereplést, akkor ne foglalkozz ezzel.

Személyes Márkaépítés #4 pillér: “Személyes kapcsolatfelvétel – harmadik típusú találkozás”

Hogyan írj úgy e-mailválaszokat, hogy mindenképpen jó fejnek tartsanak?

Az az olvasó, aki eddig csak egy e-mailvím volt a listádon, egy ponton kapcsolatba fog lépni veled. Mert valamit kérdez, valamilyen problémája van, valamit akar. Hogyan válaszolj és hogyan oldj meg problémákat úgy, hogy az építse, és ne rombolja a személyes márkádat? Erről szól ez a negyedik pillér.

MIt nyersz ezzel, ha megcsinálod?

  • Nem kell teperned a bizalom megszerzéséért
  • A te weboldalad lesz az első, ami az emberek eszébe jut, ha készen állnak a vásárlásra
  • Ritkábban kell új cikket írnod a blogodra

     

 

 

Személyes Márkaépítés #5 pillér: “A csúcspont: Azonosulás”

Fábry szerint egy férfinak 3 féle viszonya lehet a Mikuláshoz:

  1. Amikor várod a Mikulást.
  2. Amikor te vagy a Mikulás.
  3. Amikor olyan vagy, mint a Mikulás.

Oké, én – jelen írás szerzője – még a második fázisban tartok. Ez a vicc úgy jön ide, hogy az érzelmi kötődésnek, amit a személyes márkaépítéssel alakítunk ki, ennek is 3 fázisa van. Ennek a csúcspontja az azonosulás, amikor a vevő azonosul veled. Ez egy annyira erős marketing eszköz, hogy itt gyakorlatilag bármit el tudsz adni, amire ráírod a neved. Ezt csak a megfelelő tisztelettel kezelheted a vevőid iránt, kihasználni nem etikus. Ebben a fejezetben az azonosulási élmény kialakítását tanítom meg.

Személyes Márkaépítés #6 pillér: „Házon kívül”

Minden, amit mondasz, írsz, ha nem építi a márkádat, akkor rombolja és fel is használják ellened. A saját világodban, a saját weboldaladon, saját blogodon könnyű erre figyelni. Esetleg kitörlöd, ha évekkel később ciki a dolog. De ha bárhol máshol kifejezed a véleményed, akkor jól vigyázz: az egy életre ott marad. Ha bárhol kommentelsz, akkor jusson eszedbe ez az Szókratész féle vezérelv, az úgyneveztt 3-as szűrő, ezeket a kérdéseket tedd fel magadnak, mielőtt a véleményedhez a más blogján a nevedet adod: Az első szűrő az Igazság. Teljes mértékben megbizonyosodtál arról, hogy amit mondani szeretnél, az igaz?” A második szűrőt, a Jóság szűrője. Valami jó dolgot szeretnél mondani?Harmadik szűrő: a Hasznosság szűrője. Hasznos bárkinek az, amit mondani szeretnél? Ha az igazság, jóság, hasznosság elvei szerint megáll amit írsz, akkor építi a személyes márkád, ha nem, akkor rombolja. Ebben a fejezetben megmutatom hogyan járj el, hogyan viselkedj házon kívül.

Erre a 10 legfontosabb eredményre számíthatsz ha végigviszed a Személyes Márkaépítés Oktatóanyagban tanított lépéseket

  1. Többen kattintanak a hirdetésedre, kevesebbe kerül egy feliratkozó megszerzése.
  2. Könnyebben szerzel feliratkozókat
  3. Többen nyitják meg az emailjeidet
  4. Csak „jófej” ügyfeleid lesznek
  5. Ritkábban kell új cikket írnod a blogodra
  6. Drágábban tudod eladni a terméked
  7. Nem kell belemenned a konkurenciaharcba
  8. Nem kell teperned a bizalom megszerzéséért
  9. A te weboldalad lesz az első, ami az emberek eszébe jut, ha készen állnak a vásárlásra
  10. Nem fogsz árajánlatokat küldözgetni, a vevők csak téged akarnak

Személyes Márkaépítés Kurzus: Vélemények

Hogyan vannak már vélemények egy új anyaghoz? Pár nappal korábban ehhez csak a Netjet.hu Elit Alakulat tagok férhettek hozzá. Ezenkívül, akik április 17-én kérték, már írtak is.

Folyamtosan kapom a véleményeket, amint van új, azonnal kiírom ide. Üdv.: Erdélyi Norbert a netjet.hu szerzője


“A személyes márka tanfolyamod, nagyon profin össze van rakva. Igazán jó “szájbarágós”, részletes, és ez nekem kell is. Mindent aprólékosan leírsz, nemcsak azt tanítod, hogy mivel tudod erősíteni az én márkám, hanem azt is, hogy hogyan öltözz, milyen legyen a videó háttér, milyen tartalmi elemek hova kerüljenek a weboldalamnál. Szóval minden apró részletre kitérsz… Felvillanyoztál, és holnap már neki is állok a megvalósításnak!”

Üdvözlettel:

Szabó Dénes Villámautónyitó specialista

www.villamautonyitas.hu


Az üzleti kapcsolatok jejentős része ma már az interneten kötődik,vagy ott mélyül el(teljesedik ki)

Nem mindegy tehát hogyan ismernek meg ,milyen képet alakítanak ki leendő vásárlóid ( üzleti partnereid ) rólad. Talán neked is fontos lehet egy olyan személyes márka kialakítása amire büszke lehetsz,ami segíti az üzleted növekedését. -Ehhez egy nagyon alapos, sokrétű,könnyen elsajátítható segítséget kapsz ezzel a kurzussal.

Jámbor Lajos

http://www.sarretcafe.hu/


 

Szuper lett ez az anyag is, gyakorlatias, jól követhező. Kiválóan összefoglaltad azt, amit a személyes márkaépítésről tudni kell.

Az én üzletem ugyan nem a személyes márkára épül, a tananyag nézése közben mégis elkezdtek pörögni az ötletek, miként tudnám a tanultakat hasznosítani, mit tudok átültetni a biziszembe. Szóval megvan a házi feladat: a jelenlegi portáljainkat is feldobjuk pár elemmel, de a jövőben olyan weblapokat is készítünk, ahol a személyes márka hangsúlyosabban megjelenik.

Winter Ádám
https://tanfolyamokj.hu/

 

 


Korábban vettem már könyveket a személyes márkaépítés témájában, de a Te anyagod mindet felülmúlja.

Érthető, részletes, gyakorlatias, rengeteg példával alátámasztva, így aki kezdő a témában az is meg tudja valósítani, de a haladó “személyes márkások” is tudnak belőle újabb ötleteket meríteni.

Ezt magamon tapasztalom, hiszen már megvolt az anyagodban említett kis “fűszeres dobozom”, de közel sem volt benne 21 elem. Volt technika, amit már alkalmaztam, de most döbbentem rá, hogy egy általad javasolt módosítás a weboldalon a cikkeimben, vagy a hírlevelem feladó és tárgy mezejében mekkora változást hozhat a személyes márkám építésében.

Ami pedig egyértelműen a kedvencem: a “barátság formula”. Ahogyan ezt alkalmazod az online marketingben… Ezt már az iskolában kellene tanítani.

Üdvözlettel,
Hollenda Zsolt
tréner, coach

https://www.HollendaZsolt.hu

 

Személyes márka nélkül elképzelhetetlen lenne a vállalkozásom. Eddig többnyire ösztönösen építettem azt, de mindig fejtörést okozott, hogy meddig mehetek el, mi az amit megmutathatok magamból, mi az amit meg KELL mutatni magamból, hogy ezt erősítse. Norbinak több oktatóanyagát ismerem már, így ő számomra nagyon hiteles, követendő példa, ha személyes márkáról van szó. Az oktatóanyagban nem csak a márkaépítési filozófiáját, hitvallását adja át, hanem részletes útmutatót, feladatlistát, annak gyakorlati megvalósítását, pszichológiai magyarázatokkal és konkrét technikai beállításokkal együtt. Most döbbentem csak rá, hogy milyen sok lehetőséget nem használtam ki eddig, azonnal el is kezdem a tanultak alkalmazását! 🙂 Köszönöm!

Kerékgyártó Szilvia

http://www.szilvifoltvarras.hu

 

Személyes Márkaépítés Kurzus

Hogyan leszel “Nímand”-ból “Kulcsember” a saját piacodon. Erről szól Személyes Márkaépítés Kurzus. 6 modul, 17 oktatóvideó, összesen 5 óra 26 percnyi tömény, lényegretörő videó. A videók online nézhetők, befizetés után azonnali hozzáférést küld a rendszer.

34 990 Ft

Most: Kártyás fizetéssel azonnali hozzáférés. 14 nap múlva: Érzelmileg kötődő új vevők, több új feliratkozó, több megrendelő

netjet.hu logoA netjet.hu weboldal célja, hogy az online marketinget és annak technikai megvalósítását a WordPress tartalomkezelővel könnyen érthetővé, egyszerűvé és élvezetessé tegye. Ebben segítenek részletes írásaink, és videós oktatóanyagaink.
Erdélyi Norbert, online marketing szakértő Szakterületem az értékesítési weboldalak megvalósítása és az online értékesítési kampányok kivitelezése. 2001-óta foglalkozom weboldal tervezéssel és online marketinggel. A videókon bemutatott technikák egytől egyig gyakorlati tapasztalataimon alapulnak. Bővebben itt olvashatsz rólam.
Jogi-, és adatvédelmi nyilatkozat [KIVONAT]  Adatkezelés nyilvántartási szám: NAIH-82349/2014. A feliratkozás önkéntes. A feliratkozáskor és/vagy megrendeléskor kapott személyes adatokat bizalmasan kezeljük, harmadik személynek nem adjuk át, a feliratkozás bármikor megszüntethető bármelyik kiküldött elektronikus levélben lévő leiratkozási linkre való kattintással. A teljes jogi nyilatkozat, adatvédelmi-, és szerződési feltételek itt olvashatók. .