fbpx

Hogyan leszel “Nímand”-ból “Kulcsember” a saját piacodon?

Érzelmileg kötődő új vevők, több új feliratkozó, több megrendelő. Az oktatóanyag Netjet Campus tagsággal lehet a tiéd.

Személyes márkaépítés

A netjet.hu marketing filozófiája szerint a személyes márkaépítés nem arról szól, hogy „állj ki a világ elé, hogy kitűnj a szürkeségből”. Ez a gyakorlat önmagadból indulna ki, ami az online marketingben hiba.
A vevő – érdeklő önzésének felismerése a megfelelő startpont, mely önzés ebben áll: „Nem érdekelsz, amíg nem mutatsz valamit, ami a hasznomra van”.
Ennek okán a netjet.hu féle személyes márkaépítési gyakorlat azt mondja, hogy a marketing kommunikációd minden egyes elemét kapcsold hozzá a nevedhez. Minden egyes lépésben kapcsolj egy pozitív dolgot a személyedhez.

előtte:
utána:
Nímand
Kulcsember

Személyes márkaépítéssel az emberek nem kereskedelmi kategóriaként (ár-érték arány) gondolnak rád, hanem érzelmi szinten kötődnek hozzád. Hatalmas a különbség. Azt tanítja meg az új Személyes Márkaépítés Oktatóanyag, hogyan érd el ezt a kötődést.

Mi a lesz személyes márkaépítésed 6 pillére?

A hosszú távú érzelmi kötődést eredményező személyes márkád, a netjet.hu online marketing filozófiája szerint 6 pillérre épül. Ez alapján haladunk az oktatóanyagban, de nem összevissza kapkodva, hanem szépen végigvesszük az online marketinged elemeit, (feliratkoztatás, hírlevél, sales oldal) és minden egyes elemnél elmondom mivel kell kiegészítened, hogy épüljön a márkád. A netjet.hu féle Személyes Márkaépítés Oktatóanyaggal nem kell felborítanod az eddig online marketing rendszered: Nem átírjuk, hanem kiegészítjük a rendszered.

Az oktatóanyag Netjet Campus tagsággal lehet a tiéd.

Személyes Márkaépítés #1 pillér: „A személyes márkád 21 eleme”

Minden márka egy rendszer, egy sablon, ami a márka összes elemére vontakozik. Minden Meki ugyanúgy néz ki bárhol a világon, a BMW márkajele, vese alakú légbeömlői minden autón megvannak, Steve Jobs mindig fekete garbó – farmer – sportcipő kombót viselt. Nem ezt kell másolnod, ezek csak példák, hogy milyen fontos az egységes rendszer. A személyes márkád is egy rendszer. Egy jól felépített személyes márkának a netjet.hu filozófiája szerint 21 eleme van. Ez a kiindulópont, ha minden elem megvan, lehet startolni a márkaépítéssel. Ebben a fejezetben megismered a 21 személyes márkaelemet, tanítom azt is, hogyan kell megcsinálni, beszerezni, felépíteni ezeket.

Hogyan öltözz a videókon, hogy az a személyes márkádat építse? Hogyan értesd meg kézmozdulatokkal, amit mondani akarsz? Hogyan állítsd össze a személyes márkád 21 elemét?

 

Az oktatóanyag Netjet Campus tagsággal lehet a tiéd.

Személyes Márkaépítés #2 pillér: „Az első találkozás”

Az első találkozása az érdeklődődnek veled gyakran egy facebook hirdetés, aminek – ha rendben van a marketing rendszered – nagyjából ez a lényege: „Itt egy szuper dolog, feliratkozás után a tiéd” Mi ebben a személyes márkaépítés? Ez lesz a neved, a személyes márkád legelső kapcsolása egy pozitív élményhez, ez ennyire faék egyszerű: „Ez a dolog érdekel – ezt a dolgot XY mondja.” A személyes márkaépítés a netjet.hu online marketing filozófiája szerint egyetlen apró, kifinomult lépéssel, halvány, de erősödő kötődéssel kezdődik. Ebben a fejezetben ezeket a lépéseket vesszük sorra, konkrét gyakorlati, megvalósítási úmutatóval.

Milyen képpel hirdess a facebookon? Milyen típusó fotó milyen érzelmeket ébreszt az olvasóban? Hogyan építsd a személyes márkád már akkor, amikor valaki feliratkozik a listádra?

Mit nyersz ezzel, ha megcsinálod?

  • Többen kattintanak a hirdetésedre, kevesebbe kerül egy feliratkozó megszerzése.
  • Könnyebben szerzel feliratkozókat
  •  Többen nyitják meg az emailjeidet

 

Személyes Márkaépítés #3 pillér: „Kapcsolat felépítése”

Attól a pillanattól kezdve, hogy az addig imseretlen emberből feliratkozód, olvasód lesz, neked folyamatosan építened kell a személyes márkádat, hogy amikor már a sales oldalad / webshopodat látja, addigra már meglegyen az érzelmi kötődés is irántad. Ebben a modulban részletesen mutatom mit és hogyan csinálj. Jusson eszedbe az is, hogy amikor egy vevő egy weboldalon megnyomja a kosár gombot, akkor valakinek IGEN-t, mindenki másnak NEM-et mondott. Ha egy weboldal mögött nincs személy, ember, személyiség, ott mindig könnyebb nemet mondani. Ha jól va felépítve a személyes márkát, akkor neked mondanak IGEN-t.

Mit nyersz ezzel, ha megcsinálod?

 

  • Csak „jófej” ügyfeleid lesznek

  • Drágábban tudod eladni a terméked

  • Nem kell belemenned a konkurenciaharcba

Az oktatóanyag Netjet Campus tagsággal lehet a tiéd.

Személyes Márkaépítés #4 pillér: “Személyes kapcsolatfelvétel – harmadik típusú találkozás”

Hogyan írj úgy e-mailválaszokat, hogy mindenképpen jó fejnek tartsanak?

Az az olvasó, aki eddig csak egy e-mailvím volt a listádon, egy ponton kapcsolatba fog lépni veled. Mert valamit kérdez, valamilyen problémája van, valamit akar. Hogyan válaszolj és hogyan oldj meg problémákat úgy, hogy az építse, és ne rombolja a személyes márkádat? Erről szól ez a negyedik pillér.

Mit nyersz ezzel, ha megcsinálod?

  • Nem kell teperned a bizalom megszerzéséért
  • A te weboldalad lesz az első, ami az emberek eszébe jut, ha készen állnak a vásárlásra
  • Ritkábban kell új cikket írnod a blogodra 

 

 

Személyes Márkaépítés #5 pillér: “A csúcspont: Azonosulás”

Fábry szerint egy férfinak 3 féle viszonya lehet a Mikuláshoz:

  1. Amikor várod a Mikulást.
  2. Amikor te vagy a Mikulás.
  3. Amikor olyan vagy, mint a Mikulás.

Oké, én – jelen írás szerzője – még a második fázisban tartok. Ez a vicc úgy jön ide, hogy az érzelmi kötődésnek, amit a személyes márkaépítéssel alakítunk ki, ennek is 3 fázisa van. Ennek a csúcspontja az azonosulás, amikor a vevő azonosul veled. Ez egy annyira erős marketing eszköz, hogy itt gyakorlatilag bármit el tudsz adni, amire ráírod a neved. Ezt csak a megfelelő tisztelettel kezelheted a vevőid iránt, kihasználni nem etikus. Ebben a fejezetben az azonosulási élmény kialakítását tanítom meg.

Az oktatóanyag Netjet Campus tagsággal lehet a tiéd.

Személyes Márkaépítés #6 pillér: „Házon kívül”

Minden, amit mondasz, írsz, ha nem építi a márkádat, akkor rombolja és fel is használják ellened. A saját világodban, a saját weboldaladon, saját blogodon könnyű erre figyelni. Esetleg kitörlöd, ha évekkel később ciki a dolog. De ha bárhol máshol kifejezed a véleményed, akkor jól vigyázz: az egy életre ott marad. Ha bárhol kommentelsz, akkor jusson eszedbe ez az Szókratész féle vezérelv, az úgyneveztt 3-as szűrő, ezeket a kérdéseket tedd fel magadnak, mielőtt a véleményedhez a más blogján a nevedet adod:

Az első szűrő az Igazság. Teljes mértékben megbizonyosodtál arról, hogy amit mondani szeretnél, az igaz?”

A második szűrő, a Jóság szűrője. Valami jó dolgot szeretnél mondani?

Harmadik szűrő: a Hasznosság szűrője. Hasznos bárkinek az, amit mondani szeretnél?

Ha az igazság, jóság, hasznosság elvei szerint megáll amit írsz, akkor építi a személyes márkád, ha nem, akkor rombolja.

Ebben a fejezetben megmutatom hogyan járj el, hogyan viselkedj házon kívül.

Miért bízz meg a netjet.hu oktatóanyagaiban?

A netjet.hu weboldal célja, hogy megértsd, megtanuld és megszeresd az online marketinget és a technikai eszközök használatát. Ebben segítenek oktatóanyagaink.

Értékrendem

A netjet.hu marketing filozófiája, az én személyes, online marketing szakértői értékrendem, erre a négy pillérre épül. E négy a vezérelvem, ezek alapján hozok döntéseket.

Rólunk

Szakterületünk az online kampányok tervezése. 2001-óta foglalkozunk weboldaltervezéssel, 2006 óta online marketinggel. A netjet.hu minden tartalma ezt a célt szolgálja: „Olyan weboldalad legyen, amit az emberek szeretnek”. Bővebben rólunk > 

Vélemények, visszajelzések

Megkérdeztük a netjet.hu ügyfeleit mit gondolnak az oktatóanyagokról. Nézd csak milyen eredményeket értek el a tanfolyam résztvevői. Olyan vállalkozók ők is mint te: tehetségesek, soha nem adják fel, az átlagnál intelligensebbek, és szeretik ők is a kezükben tartani a kontrollt. Kattints ide a véleményekhez