fbpx

tudod mi a baj a sales oldaladdal? Az, hogy el akar adni.

Ez a workshop “welcome” videója. Érdekel hogyan folytatjuk?

Ne eladni akarj, hanem kialakítani az érzelmi kapcsot. A SalesTeq workshopon megtanulsz jó sales oldalt írni. Minden résztvevő szövegét személyesen felügyelem.

 

Üres lappal jössz, kész oldallal mész

mikor? hogyan?

 

A workshop 4 részes. Egy jeggyel mind a 4-en részt vehetsz. Előadás után kérdezel, segítek.

január 11. 07:00

I

A kezdőképernyő megírása

Ez a legfontosabb. A netjet.hu-n úgy hívjuk: nyitány.

január 14. 12:00

I

A király nyitány dizájn

Mert a szöveg és a dizájn csak együtt hat.

január 17. 12:00

I

A kifejtem-lezárom rész

Annyi apróság számít, hogy megrendeléssel zárj.

január 20. 12:00

I

hogy nézel ki?

A jó dizájn nem veszi el a figyelmet a szövegtől. Tudod mi a titka?

Jelentkezel, jelszóval belépsz, folyamatosan kapod az új tartalmakat.

vajon neked való ez?

van benned valami különleges?

A netjet.hu olvasói okos, kreatív emberek. Hisznek a termékükben. Nem érhetik be bármilyen sales oldallal. Te is ilyen vagy?

Hiszel benne

Valamit forgalmazol, mondjuk viszonteladóként, vagy MLM-ben, és szentül hiszel benne, hogy az segít az embereknek. De hogyan tűnj ki a tömegből?

Te találtad ki

Könyv, e-book, oktatóanyag, digitális termék, amit te találtál ki, egyedi és megismételhetetlen.

Vagy a legjobb sales oldalt írod hozzá, vagy semmit.

Tudod, hogy a legjobb

Nem kell hinni benne, mert nincs ennél jobb a piacon – mondod a termékedről. Szeretnéd, ha mindenki ezt gondolná: ezért írsz sales oldalt.

Az benne a pláne, hogy nem hagylak magadra, minden résztvevőnek megnézem az alkotását.

hogyan tanulsz meg sales oldalt alkotni a workshopon?

 

üres lappal jössz, kész oldallal mész

Hogyan tervezd meg az első benyomást?

 

Első benyomásból nincs második esély. Ha sales oldalad első benyomása tökéletes, még az sem baj, ha a többi szöveg átlagos.

De ha nem figyelsz mindenre a kezdőképernyőn, akkor nincs az a sales szöveg, ami helyrehozhatná. Ezt úgy hívjuk mi a netjet.hu belső köreiben, hogy nyitány. (copyrightos szó!) Az első workshopon megtanítalak nyitányt írni.

Szóról szóra, sorról sorra haladunk.

1. lépés: jelentkezel, meghallgatod az előadást, megírod a szöveget

2. lépés: megmutatod mire jutottál, és megmondom, jó lesz-e

A kinézet mindent visz

Miért győz mindig a design?

Mert a szöveg és a dizájn csak együtt hat. Ezen a workshopon megtanulunk olyan kezdőképernyő arculatot tervezni, ami vizuálisan győz meg.

A szöveg az érzelmekre hat, a dizájn az érzékekre.
Jó páros, de nehogy bármit elronts.

3. lépés: jelentkezel, meghallgatod az előadást, megcsinálod a dizájnt

4. lépés: megmutatod mire jutottál, és megmondom, jó lesz-e

muszáj, hogy megrendeléssel zárj!

A kifejtés és zárás

Itt újra a szöveggel foglalkozunk. A nyitányban az olvasó fejébe “ragasztott” érveket úgy kell kibontani, hogy megrendelés legyen a vége. Arra kell figyelni, hogy itt már nincs új infó, csak új szempont.

Ha érdekel, hogyan kell ezt megcsinálni, feltétlenül vegyél részt a workshopon.

5. lépés: jelentkezel, meghallgatod az előadást, megírod a szöveget

6. lépés: megmutatod mire jutottál, és megmondom, jó lesz-e

a tálalás ugyanolyan fontos

Miért győz már megint a dizájn?

A jó dizájn nem veszi el a figyelmet a szövegtől. Tudod mi a titka?

Mint amikor Han Solo azt mondja Chewie-nak, hogy “Tartsd a távolságot, de ne tűnjön fel, hogy tartod a távolságot.”

A jó design fel sem tűnik, de egy elbénázott arculati elem azonnal elvonja a figyelmet és nevetségessé teszi az oldalt. Nem kell aggódni, mutatom a helyes megoldást, a workshop záró epizódjában megalkotjuk a teljes sales oldal kinézetét. Érdekel, hogyan?

7. lépés: jelentkezel, meghallgatod az előadást, megírod a szöveget

8. lépés: megmutatod mire jutottál, és megmondom, jó lesz-e

mi ebben a pláne?

Fun fact: ezt a mackófelsőt 2008-ban vettem.
Én már ekkor is rég marketing szövegeket írtam.

Minden résztvevő szövegét személyesen felügyelem.

Nem hagylak magadra, minden résztvevőnek megnézem és véleményezem az alkotását. Minden előadás alatt ott a párbeszéd-szekció, mutatod mire jutottál, megnézem, elmondom, hogy milyen.

 

Tudom, hogy részt akarsz venni.

 a témához kapcsolódó cikkeink

hogyan vehetsz részt?

Az workshop a Netjet Campus tagsággal lehet a tiéd. A Campus tagsággal egyetlen apró havidíjért a Netjet Oktatási Rendszer összes videójához hozzáférsz.