tudod mi a baj a sales oldaladdal? Az, hogy el akar adni.

Ez a workshop “welcome” videója. Érdekel hogyan folytatjuk?
Ne eladni akarj, hanem kialakítani az érzelmi kapcsot. A SalesTeq workshopon megtanulsz jó sales oldalt írni. Minden résztvevő szövegét személyesen felügyelem.
Üres lappal jössz, kész oldallal mész

mikor? hogyan?
A workshop 4 részes. Egy jeggyel mind a 4-en részt vehetsz. Előadás után kérdezel, segítek.

január 11. 07:00
A kezdőképernyő megírása
Ez a legfontosabb. A netjet.hu-n úgy hívjuk: nyitány.
január 14. 12:00
A király nyitány dizájn
Mert a szöveg és a dizájn csak együtt hat.
január 17. 12:00
A kifejtem-lezárom rész
január 20. 12:00
hogy nézel ki?
A jó dizájn nem veszi el a figyelmet a szövegtől. Tudod mi a titka?
Jelentkezel, jelszóval belépsz, folyamatosan kapod az új tartalmakat.
vajon neked való ez?
van benned valami különleges?
A netjet.hu olvasói okos, kreatív emberek. Hisznek a termékükben. Nem érhetik be bármilyen sales oldallal. Te is ilyen vagy?

Hiszel benne
Valamit forgalmazol, mondjuk viszonteladóként, vagy MLM-ben, és szentül hiszel benne, hogy az segít az embereknek. De hogyan tűnj ki a tömegből?

Te találtad ki
Könyv, e-book, oktatóanyag, digitális termék, amit te találtál ki, egyedi és megismételhetetlen.
Vagy a legjobb sales oldalt írod hozzá, vagy semmit.

Tudod, hogy a legjobb
Nem kell hinni benne, mert nincs ennél jobb a piacon – mondod a termékedről. Szeretnéd, ha mindenki ezt gondolná: ezért írsz sales oldalt.

hogyan tanulsz meg sales oldalt alkotni a workshopon?
üres lappal jössz, kész oldallal mész

Hogyan tervezd meg az első benyomást?
Első benyomásból nincs második esély. Ha sales oldalad első benyomása tökéletes, még az sem baj, ha a többi szöveg átlagos.
De ha nem figyelsz mindenre a kezdőképernyőn, akkor nincs az a sales szöveg, ami helyrehozhatná. Ezt úgy hívjuk mi a netjet.hu belső köreiben, hogy nyitány. (copyrightos szó!) Az első workshopon megtanítalak nyitányt írni.
Szóról szóra, sorról sorra haladunk.
1. lépés: jelentkezel, meghallgatod az előadást, megírod a szöveget
2. lépés: megmutatod mire jutottál, és megmondom, jó lesz-e

A kinézet mindent visz

Miért győz mindig a design?
Mert a szöveg és a dizájn csak együtt hat. Ezen a workshopon megtanulunk olyan kezdőképernyő arculatot tervezni, ami vizuálisan győz meg.
A szöveg az érzelmekre hat, a dizájn az érzékekre.
Jó páros, de nehogy bármit elronts.
3. lépés: jelentkezel, meghallgatod az előadást, megcsinálod a dizájnt
4. lépés: megmutatod mire jutottál, és megmondom, jó lesz-e

muszáj, hogy megrendeléssel zárj!

A kifejtés és zárás
Itt újra a szöveggel foglalkozunk. A nyitányban az olvasó fejébe “ragasztott” érveket úgy kell kibontani, hogy megrendelés legyen a vége. Arra kell figyelni, hogy itt már nincs új infó, csak új szempont.
Ha érdekel, hogyan kell ezt megcsinálni, feltétlenül vegyél részt a workshopon.
5. lépés: jelentkezel, meghallgatod az előadást, megírod a szöveget
6. lépés: megmutatod mire jutottál, és megmondom, jó lesz-e


Miért győz már megint a dizájn?
A jó dizájn nem veszi el a figyelmet a szövegtől. Tudod mi a titka?
Mint amikor Han Solo azt mondja Chewie-nak, hogy “Tartsd a távolságot, de ne tűnjön fel, hogy tartod a távolságot.”
A jó design fel sem tűnik, de egy elbénázott arculati elem azonnal elvonja a figyelmet és nevetségessé teszi az oldalt. Nem kell aggódni, mutatom a helyes megoldást, a workshop záró epizódjában megalkotjuk a teljes sales oldal kinézetét. Érdekel, hogyan?
7. lépés: jelentkezel, meghallgatod az előadást, megírod a szöveget
8. lépés: megmutatod mire jutottál, és megmondom, jó lesz-e

mi ebben a pláne?


Fun fact: ezt a mackófelsőt 2008-ban vettem.
Én már ekkor is rég marketing szövegeket írtam.
Minden résztvevő szövegét személyesen felügyelem.
Nem hagylak magadra, minden résztvevőnek megnézem és véleményezem az alkotását. Minden előadás alatt ott a párbeszéd-szekció, mutatod mire jutottál, megnézem, elmondom, hogy milyen.

a témához kapcsolódó cikkeink
Az 50 legjobb megnyitási arányú hírlevél tárgysorunk 42% -tól 20%-ig
A netjet.hu nagyjából 5 000 hírlevél olvasóval rendelkezik. Az alábbi statisztikát a 2020-ban kiküdött 300 féle e-mailből állítottuk össze, ez összesen 1 500 000 kiküldött e-mailt jelent.
47 címsor példa, amit majd le akarsz koppintani
10 címsor formula, 47 másolható példa. Ismerd a vevőidet, írd át a címsorokat. Kész a sales oldalad, landing page-ed, blog cikked címsora.
Sales oldal átalakítás lépésről lépésre
Egy szuper sales oldal kinyúl ki a monitoron, nyakon ragad, és odahúz a képernyőhöz. Hogyan írj úgy, hogy ezt elérd?
hogyan vehetsz részt?

Az workshop a Netjet Campus tagsággal lehet a tiéd. A Campus tagsággal egyetlen apró havidíjért a Netjet Oktatási Rendszer összes videójához hozzáférsz.