Előtte

valami nem stimmel

Nem tudod mi a sorrend.
Kampány, csali, hírlevél, tartalommarketing,
facebook, portál, webshop … áááá

UTÁNA

minden stimmel

Tudod mi a sorrend.
Kampány, csali, hírlevél, tartalommarketing,
facebook, portál, webshop … hurráááá

Saját Marketing Rendszered 1

3 490 Ft

Új oktatóanyag: Hogyan rakd össze a saját marketing rendszered?

Saját Marketing Rendszered 2
Saját Marketing Rendszered 3

furcsa

dologra lettem figyelmes.  Van egy pont, amikor az embereknek, akikkel konzultálok egy különös fény csillan meg a szemében és vad jegyzetelésbe kezdenek.

Pedig az én felfogásom szerint ekkor a legalapabb, legegyszerűbb dolgokat magyarázom.

Elsőre furcsa, másodjára különös, de sokadjára már figyelmeztető jel: Az emberek nincsenek 100%-ig tisztában azzal, hogyan kell felépíteni a saját marketing rendszerüket.

Ez az oktatóanyag, a Saját Marketing Rendszered pontról pontra végigmegy azon, hogyan kell gondolkoznod, hogyan kell felépítened, és milyen sorrendben kell bevetned a kampányt, a csalit, a portált, a tartalommarketinget, a webshopot: azaz az online marketing rendszered elemeit.

Azokat, amit elvileg mindenki tud, mégis senki nem használ helyesen. Mert van álom, és van tisztánlátás.

mi is az a  marketing rendszer?

A MARKETING RENDSZER AZ, AMITŐL VEVŐID LESZNEK.

Nem önmagában a weboldalad hoz vevőt, nem önmagában a facebook oldalad, nem önmagában a csalid, a hírveleid, a webshopod. Nem. Rendszer nélkül a portálod csak színes magazin, rút sybaríta váz. Az összes elem együtt a rendszer.

Ezért kell átkozott jól felépítened: okosan, precízen, a máséval össze nem téveszthető módon, szenvedéllyel.

Az emberek ezt 2 féleképpen szokták csinálni:

“Bele a vakvilágba” módszer
Van egy általános képed az online marketingről, sok szakértőnél fel vagy iratkozva, de mindenütt olyan mennyiségű információ van, hogy azt átlátni nem lehet. Ezért a fejedben csak a leghangsúlyosabb dolgok maradnak meg: sales funnel kell, tartalommareketing kell, remarketing kell.

Nem áll össze a kép, nincs egység, úgy érzed valami hiányzik még: Ezért kapsz bele újabb és újabb infók beszerzésébe, ahelyett, hogy a meglévő rendszert tennéd rendbe. Nézel, mint a moziban, amikor kijön, hogy egy érdeklődőt 3500 Ft-ért szereztél, amikor mások ilyen 60 Ft körüli feliratkozószerzési árról beszélnek.

“Pontosan, szépen, ahogy  csillag megy az égen” módszer

Nem törődsz az információ túlterheléssel, mert amikor a marketing rendszered tervezd, egyetlen egy mércéd van. 

Mi kell az embereknek?

Mindennek ez az alapja: Erre válaszol a csalid, ezt érteti meg a hírlevél sorozatot, ezért hoz 1 hét alatt 1 évnyi megrendelést a kampányod, ezért imádják a portálodat, ezért nem tudnak betelni a termékeiddel.

Az ilyen rendszer építésének hogyanja van az oktatóanyagban.

3 490 Ft

Saját Marketing Rendszered 2

3 oka van, hogy
az SMR* nálad is működni fog.

* SMR = Saját Marketing Rendszered Oktatóanyag

Saját Marketing Rendszered 1

Új oktatóanyag: Hogyan rakd össze a saját marketing rendszered?

3 490 Ft

Első ok

Nem egy sablont kényszerítek rád. Nem hiszem, hogy univerzális megoldások vannak, amiből mindent meg kell csinálod, és neked pont ugyanaz jó lenne, mint ami másnak. Ismered a vicced: “Képzeld, feltaláláltam a hajvágó automatát. Egy sisak, benne kések pörögnek. – De hát nem mindenkinek egyforma a feje. – Hát… kezdetben tényleg nem”.

Az oktatóanyagban elmondom milyen egy marketing rendszer, hogyan kell gondolkoznod, amikor a sajátodat építed fel. Utána megmutatom azt a 6 eldöntendő kérdést, amire válaszolva kijön az eredmény: neked mit kell csinálnod és mivel kell kezdened.

Másod ok

Az online marketing 90% cselekvés, 10% elmélkedés. Kivéve akkor, amikor a marketing rendszered tervezed, ilyenkor többször is át kell gondolni, még a csalid címsorát is.

Bemutatom azt a 2 gondolati alappillért, amire a marketing rendszered tervezését építeni kell. Az egyiket a Kisvakond nadrágja című gyerekmeséből lehet a legkönnyebben megérteni, a másikat pedig Eukleidésztől, az ókori görög matematikustól, a geometria atyjától lehet eltanulni. Izgalmas lesz, biztos vagyok benne, hogy mondok olyat, ami eddig eszedbe sem jutott.

Harmadik ok

Megtanulod, hogyan használd fel a rendszered tervezéséhez azokat az információkat, amit buyer personadról, magyarul: az emberektől szerzel. Milyen infókból lesz meg a csalid, miből jön ki a belépő terméked? Hogyan szerzel anyagot, infót a termékedhez? Hogyan tudod eldönteni, hogy mikor csináld meg az első termékbevezetési kampányod, és milyen információkat használj fel ehhez?

Azért működik ez nálad is, mert akármit is ad el a weboldalad, egy biztos: az embereket érdekli a témád, és valahol, valahogyan beszélnek és gondolkozna róla.

Ez mindennek a kiindulópontja. Nem arról van szó, hogy fogsz egy folyamatábrát és kitöltöd a saját céged, piacod, terméked adataival. Ez sokkal több, jobb, izgibb ennél. Valld be: kíváncsi vagy rá.

Ha kártyával fizeted, azonnal viheted

3 490 Ft

Saját Marketing Rendszered 2
találós kérdés

A két marketing rendszer sémából melyik a helyes?

Saját Marketing Rendszered 7

Ez a séma helytelen.

A dolgok megvalósítási sorrendje bár lehet helyes is, ezt neked magadnak kell eldöntened. A Saját Marketing Rendszered oktatóanyagban van egy olyan rész, hogy “Mi alapján döntöm el, hogy mivel kezdek és mivel folytatom, mit mikor vetek be”

De ami ebben a sémában nagyon gáz, hogy a termékoldalt nem hirdetjük: Ha nem vásárol, eltűnik és nem éred el többet azt az embert. Ha vásárol, de nem kér a pénztárnál hírlevelet, ugyanez lesz. Ezen a csalit felkínáló exit popup csak szépíteni tud egy kicsit, de alapvetően nagy lesz a lemorzsolódás. A másik gond, hogy a sales oldalad nem lesz úgysem elől a keresőben, felesleges technikai SEO-val vacakolni.

Saját Marketing Rendszered 8

Ez a séma helyes.

Helyes, mert az ingyenes anyagokat kell hirdetni, csalit, cikket: így szerzel érdeklődőt. Az érdeklődőt lépésről lépésre edukálod és nyered el a bizalmát, így lesz belőle először minősített érdeklődő, majd vásárló.

A dolgok megvalósítási sorrendjének helyességét neked kell eldöntened. A Saját Marketing Rendszered oktatóanyagban van egy olyan rész, hogy “Mi alapján döntöm el, hogy mivel kezdek és mivel folytatom, mit mikor vetek be”

Saját Marketing Rendszered 9

Bónusz

70 napos hírlevél sorozat minta. Mi történik feliratkozás után? Mit küldj ki, mennyit, hogyan, milyen gyakran, hogy az legyen a vége, hogy

  1. Megértsék, amit akarsz
  2. Megismerjenek
  3. Megbízzanak benned
  4. Megvegyék, amit eladsz

Azokat a hírlevél sorozatokat (sales funneleket) nem adhatom ki, amiket az ügyfeleinek írok, de a saját rendszeremet megmutatom.

Elmagyarázom mi miért működik benne. Odaadom wordben, hogy át tudd írni, és betenni a hírlevélküldődbe. Ez egy 70 napos sorozat, ami bizalmat épít, eladja a belépő termékedet, a “nagy” termékedet, és hosszú távra alapozza meg a hírneved.

Saját Marketing Rendszered 3

Megrendelés itt

A Saját Marketing Rendszered oktatóanyag pontról pontra végigmegy azon, hogyan kell gondolkoznod, hogyan kell felépítened, és milyen sorrendben kell bevetned a kampányt, a csalit, a portált, a tartalommarketinget, a webshopot: azaz az online marketing rendszered elemeit.

Ha kártyával fizeted, azonnal viheted

Saját Marketing Rendszered 2

3 490 Ft