Előtte

valami nem stimmel

Nem tudod mi a sorrend.
Kampány, csali, hírlevél, tartalommarketing,
facebook, portál, webshop … áááá

UTÁNA

minden stimmel

Tudod mi a sorrend.
Kampány, csali, hírlevél, tartalommarketing,
facebook, portál, webshop … hurráááá

Saját Marketing Rendszered 1

3 490 Ft

Új oktatóanyag: Hogyan rakd össze a saját marketing rendszered?

Saját Marketing Rendszered 2
Saját Marketing Rendszered 3

furcsa

dologra lettem figyelmes.  Van egy pont, amikor az embereknek, akikkel konzultálok egy különös fény csillan meg a szemében és vad jegyzetelésbe kezdenek.

Pedig az én felfogásom szerint ekkor a legalapabb, legegyszerűbb dolgokat magyarázom.

Elsőre furcsa, másodjára különös, de sokadjára már figyelmeztető jel: Az emberek nincsenek 100%-ig tisztában azzal, hogyan kell felépíteni a saját marketing rendszerüket.

Ez az oktatóanyag, a Saját Marketing Rendszered pontról pontra végigmegy azon, hogyan kell gondolkoznod, hogyan kell felépítened, és milyen sorrendben kell bevetned a kampányt, a csalit, a portált, a tartalommarketinget, a webshopot: azaz az online marketing rendszered elemeit.

Azokat, amit elvileg mindenki tud, mégis senki nem használ helyesen. Mert van álom, és van tisztánlátás.

mi is az a  marketing rendszer?

A MARKETING RENDSZER AZ, AMITŐL VEVŐID LESZNEK.

Nem önmagában a weboldalad hoz vevőt, nem önmagában a facebook oldalad, nem önmagában a csalid, a hírveleid, a webshopod. Nem. Rendszer nélkül a portálod csak színes magazin, rút sybaríta váz. Az összes elem együtt a rendszer.

Ezért kell átkozott jól felépítened: okosan, precízen, a máséval össze nem téveszthető módon, szenvedéllyel.

Az emberek ezt 2 féleképpen szokták csinálni:

“Bele a vakvilágba” módszer
Van egy általános képed az online marketingről, sok szakértőnél fel vagy iratkozva, de mindenütt olyan mennyiségű információ van, hogy azt átlátni nem lehet. Ezért a fejedben csak a leghangsúlyosabb dolgok maradnak meg: sales funnel kell, tartalommareketing kell, remarketing kell.

Nem áll össze a kép, nincs egység, úgy érzed valami hiányzik még: Ezért kapsz bele újabb és újabb infók beszerzésébe, ahelyett, hogy a meglévő rendszert tennéd rendbe. Nézel, mint a moziban, amikor kijön, hogy egy érdeklődőt 3500 Ft-ért szereztél, amikor mások ilyen 60 Ft körüli feliratkozószerzési árról beszélnek.

“Pontosan, szépen, ahogy  csillag megy az égen” módszer

Nem törődsz az információ túlterheléssel, mert amikor a marketing rendszered tervezd, egyetlen egy mércéd van. 

Mi kell az embereknek?

Mindennek ez az alapja: Erre válaszol a csalid, ezt érteti meg a hírlevél sorozatot, ezért hoz 1 hét alatt 1 évnyi megrendelést a kampányod, ezért imádják a portálodat, ezért nem tudnak betelni a termékeiddel.

Az ilyen rendszer építésének hogyanja van az oktatóanyagban.

3490 Ft

Saját Marketing Rendszered 2

3 oka van, hogy
az SMR* nálad is működni fog.

* SMR = Saját Marketing Rendszered Oktatóanyag

Saját Marketing Rendszered 1

Új oktatóanyag: Hogyan rakd össze a saját marketing rendszered?

3490 Ft

Első ok

Nem egy sablont kényszerítek rád. Nem hiszem, hogy univerzális megoldások vannak, amiből mindent meg kell csinálod, és neked pont ugyanaz jó lenne, mint ami másnak. Ismered a vicced: “Képzeld, feltaláláltam a hajvágó automatát. Egy sisak, benne kések pörögnek. – De hát nem mindenkinek egyforma a feje. – Hát… kezdetben tényleg nem”.

Az oktatóanyagban elmondom milyen egy marketing rendszer, hogyan kell gondolkoznod, amikor a sajátodat építed fel. Utána megmutatom azt a 6 eldöntendő kérdést, amire válaszolva kijön az eredmény: neked mit kell csinálnod és mivel kell kezdened.

Másod ok

Az online marketing 90% cselekvés, 10% elmélkedés. Kivéve akkor, amikor a marketing rendszered tervezed, ilyenkor többször is át kell gondolni, még a csalid címsorát is.

Bemutatom azt a 2 gondolati alappillért, amire a marketing rendszered tervezését építeni kell. Az egyiket a Kisvakond nadrágja című gyerekmeséből lehet a legkönnyebben megérteni, a másikat pedig Eukleidésztől, az ókori görög matematikustól, a geometria atyjától lehet eltanulni. Izgalmas lesz, biztos vagyok benne, hogy mondok olyat, ami eddig eszedbe sem jutott.

Harmadik ok

Megtanulod, hogyan használd fel a rendszered tervezéséhez azokat az információkat, amit buyer personadról, magyarul: az emberektől szerzel. Milyen infókból lesz meg a csalid, miből jön ki a belépő terméked? Hogyan szerzel anyagot, infót a termékedhez? Hogyan tudod eldönteni, hogy mikor csináld meg az első termékbevezetési kampányod, és milyen információkat használj fel ehhez?

Azért működik ez nálad is, mert akármit is ad el a weboldalad, egy biztos: az embereket érdekli a témád, és valahol, valahogyan beszélnek és gondolkozna róla.

Ez mindennek a kiindulópontja. Nem arról van szó, hogy fogsz egy folyamatábrát és kitöltöd a saját céged, piacod, terméked adataival. Ez sokkal több, jobb, izgibb ennél. Valld be: kíváncsi vagy rá.

Ha kártyával fizeted, azonnal viheted

3490 Ft

Saját Marketing Rendszered 2
találós kérdés

A két marketing rendszer sémából melyik a helyes?

Saját Marketing Rendszered 7

Ez a séma helytelen.

A dolgok megvalósítási sorrendje bár lehet helyes is, ezt neked magadnak kell eldöntened. A Saját Marketing Rendszered oktatóanyagban van egy olyan rész, hogy “Mi alapján döntöm el, hogy mivel kezdek és mivel folytatom, mit mikor vetek be”

De ami ebben a sémában nagyon gáz, hogy a termékoldalt nem hirdetjük: Ha nem vásárol, eltűnik és nem éred el többet azt az embert. Ha vásárol, de nem kér a pénztárnál hírlevelet, ugyanez lesz. Ezen a csalit felkínáló exit popup csak szépíteni tud egy kicsit, de alapvetően nagy lesz a lemorzsolódás. A másik gond, hogy a sales oldalad nem lesz úgysem elől a keresőben, felesleges technikai SEO-val vacakolni.

Saját Marketing Rendszered 8

Ez a séma helyes.

Helyes, mert az ingyenes anyagokat kell hirdetni, csalit, cikket: így szerzel érdeklődőt. Az érdeklődőt lépésről lépésre edukálod és nyered el a bizalmát, így lesz belőle először minősített érdeklődő, majd vásárló.

A dolgok megvalósítási sorrendjének helyességét neked kell eldöntened. A Saját Marketing Rendszered oktatóanyagban van egy olyan rész, hogy “Mi alapján döntöm el, hogy mivel kezdek és mivel folytatom, mit mikor vetek be”

Saját Marketing Rendszered 9

Bónusz

70 napos hírlevél sorozat minta. Mi történik feliratkozás után? Mit küldj ki, mennyit, hogyan, milyen gyakran, hogy az legyen a vége, hogy

  1. Megértsék, amit akarsz
  2. Megismerjenek
  3. Megbízzanak benned
  4. Megvegyék, amit eladsz

Azokat a hírlevél sorozatokat (sales funneleket) nem adhatom ki, amiket az ügyfeleinek írok, de a saját rendszeremet megmutatom.

Elmagyarázom mi miért működik benne. Odaadom wordben, hogy át tudd írni, és betenni a hírlevélküldődbe. Ez egy 70 napos sorozat, ami bizalmat épít, eladja a belépő termékedet, a “nagy” termékedet, és hosszú távra alapozza meg a hírneved.

Saját Marketing Rendszered 3

Megrendelés itt

A Saját Marketing Rendszered oktatóanyag pontról pontra végigmegy azon, hogyan kell gondolkoznod, hogyan kell felépítened, és milyen sorrendben kell bevetned a kampányt, a csalit, a portált, a tartalommarketinget, a webshopot: azaz az online marketing rendszered elemeit.

Tudtad?

Ez az oktatóanyag a Wordpress Dominancia Tanfolyam része! Érdemes megnézni mit tud a teljes tanfolyam.

3490 Ft

Ha kártyával fizeted, azonnal viheted

Saját Marketing Rendszered 2
>