Erdélyi-Búza Renáta és Erdélyi Norbert, a netjet.hu alapító tulajdonosai.

Erdélyi Norbert
Certified Prompt Engineer
Online Marketing Szakértő
netjet.hu
1979-ben születtem Berettyóújfaluban. A Debreceni Egyetemen magyar-filozófia szakra jártam. Két gyerekünk van, egy fiú meg egy lány.
Szakterületem a mesterséges intelligencia az online marketingben. 2001-óta foglalkozom weboldaltervezéssel és online marketinggel. Amik benne vannak egy-egy wordpress-, vagy marketing oktatóanyagban, az mind onnan van, hogy én is napi szinten használom a wp-t, a divit, a woocommerce-t üzleti weboldalak készítésére, portálépítésre, webshopok-, kampányoldalak tervezésére a saját és az ügyfeleim weboldalán.

Erdélyi-Búza Renáta
alapító, tulajdonos | netjet.hu
1987-ben születtem Debrecenben, kommunikáció-, és médiatudomány szakra jártam. Siófokon élünk, szeretek a parton sprintelni (gyermekeink utánam rollerrel, alig érnek utol). Egyszer pedig szeretnék megtanulni gitározni.
Az a célom, hogy minden, amit a netjet.hu-n látsz, azonnal érthető legyen. Tudjuk, hogy nehéz új dolgot tanulni, ha kevés időd van rá, ezért a videókat úgy csináltuk meg, hogy gyorsan sok infót adjon át, mégis könnyedén és érthetően.
A netjet.hu-n az én feladatom a látogatottságnövelés, én írom a cikkeket, találom ki a shortok, videók témáját, és a facebook hirdetéseket. A netjet.hu weboldal célja, hogy megértsd, megtanuld és megszeresd az online marketinget és a technikai eszközök használatát.
2001
Magyar-filozófia szakos hallgatóként kezdtem vállalkozni. Ilyen vacak volt akkor weboldalam szövege: “Szakértelmünknek és alkalmazott technológiáknak köszönhetően az Ön elképzelésinek csak a fantázia szabhat határt.” De ebben az a vicc, hogy még ma is vannak ilyen weboldalszövegek.
2005
2005-ben találkoztam először a kis-, és középvállalati marketinggel. Be kell vallanom, hogy 2001 és 2005 között én is tipikus cégbemutatós weboldalakat készítettem: Céginfó, referenciák, kapcsolat… ismerős, ugye? Ez év őszén töltöttem le Wolf Gábor klasszikus tanulmányát, a címére nem emlékszem, de a hatására igen: Leesett a tantusz, hogy a weboldalak lényege az, hogy vevőket szerezzenek, nem az, hogy ömlengjenek a cégről. Elkezdtem értékesítési weboldalakat* tervezni az ügyfeleimnek.
* akkoriban így neveztük azt a weboldalt, ami eladja a terméket.
2006
2007
2007-ben rengeteg weboldalt terveztünk. A megrendelések szinte futószalagon jöttek, hatalmas igény volt online marketing kivitelezésre. Rengeteg ügyfelünket, akik ma is vevőink, 2007-ben sikerült először meggyőznöm. Ekkor írtam az első oktatóanyagomat, vagy ahogy akkoriban mondtuk: infóterméket: “Az elutasíthatatlan árajánlat titka” címmel.
2008-2009
2010-2011
2010. januárjában tartottam az első kis csoportos céges tréningemet, a Weboldalépítő Nap-ot, és még ez év nyarán írtam meg a “Vevőgenerátor Weboldalak Egyetlen Titka” című monstre oktatóanyagot, amiben az addigi évek weboldaltervezési taasztalataimat adtam közre. 2011-ben sok nagy oktatóanyagot, akkori nevén: inóterméket írtam és vezettem be a piacra: A “Sales Oldal Írás” azt tanította meg hogyan írj értékesítési szöveget a weboldaladra. 2011. augusztus végén jelent az addigi legkomolyabb oktatónyagom, a “2 hónap munka 10 hónap pihenés”, ami azt tanítja meg hogyan szerezz egy hét alatt egy kampánnyal egy évnyi megrendelést.
2012
2012 pirosbetűs év: ekkor találtam ki a Technikai Mumus Oktatóanyagot és vele együtt a mumus.info weboldalt, ami a mostani netjet.hu elődje volt. Ötlete úgy született, hogy konzultációk során tapasztaltam, hogy a legtöbb ügyfelemnek az online marketing technikai megvalósítása okozza a legnagyobb problémát. „A technika nekünk a legnagyobb mumus” mondták sokan, innen a márkanév. Az első kiadás még “csak” arról szólt, hogyan készíts a bevezetési kampányodhoz weboldalt.
2014
2015
2015 nyarán került bevezetésre a netjet.hu egyik korai koncepciója, ami kezdetben egy előfizetéses weboldalkészítő rendszer volt még akkor. 2015. novemberében végre megvalósítottam egy régi elképzelésemet, megszületett az Elit Alakulat, ami egy zárt klub, csak a vásárlóink lehetnek tagok.
2016
2016-ban jelentek meg a Technikai Mumus Oktatóanyag, Vizuális Bizalomépítés, Webshopkészítés, Futurizmo, a “2 hónap munka 10 hónap pihenés” kampány-oktatóanyag akkori legújabb kiadásai.
2016-ban minden addiginál többen rendeltek kivitelezést, sales oldal írás és webdesign, sales funnel-, és kampányírás voltak kedvenc szolgáltatások. A mumus.info-t (a netjet.hu elődjét) átalakítottam portállá, ahol a tartalomé volt a főszerep.
2017
2017 megint pirosbetűs év, mérföldkő. 2017-ben a mumus.info webodal márkanevet váltott és lett belőle a mai netjet.hu. Már az év elején jött az új Tekintély III. Oktatóanyag, ami minden eddiginél részletesebben tanított meg akkoriban portált készíteni. Az online marketing gyorsan változik, a változásokat követik az oktatóanyagok.
2018
Megjelent a Neuromarketing Oktatóanyag és a Személyes Márkaépítés oktatóanyagunk.
2019
Megjelent a WordPress Dominancia, az eddigi legteljesebb, onine marketing fókuszú wordpress oktatóanyagunk.
2020
Megjelent a GoDigital oktatóanyag, ami megtanít arra, hogyan készíts és hogyan értékesíts digitális terméket. Elindítottuk a Netjet Campust, a netjet.hu oktatási rendszerét.
2021-22.
A Netjet Campus rengeteg új oktatóanyaggal bővült: UX Oktatóanyag, MarketingMese Oktatóanyag, Landing Page Szövegírás, Sales Funnel Finomhangolás, Canva Oktatóanyag, LearnDash Oktatóanyag, Shopvideo oktatóanyag, SalesTeq Workshop
2023
Megújult és átalakult a netjet.hu weboldal, a Netjet Campusban megjelent az új oktatási rendszerünk a Supersales Systema