w

Rólunk

A netjet.hu weboldal célja, hogy megértsd, megtanuld és megszeresd az online marketinget és a technikai eszközök használatát: WordPress, Woocommerce, Divi, Activecampaign. Ebben segítenek részletes útmutatóink, és videós oktatóanyagaink.
Rólunk 1

Erdélyi Norbert

Alapító, tulajdonos | netjet.hu
Szakterületem az online kampányok tervezése. 2001-óta foglalkozom weboldaltervezéssel, 2006 óta online marketinggel. A netjet.hu minden tartalma ezt a célt szolgálja: „Olyan weboldalad legyen, amit az emberek szeretnek”.

Amik benne vannak egy-egy wordpress-, vagy marketing oktatóanyagban, az mind onnan van, hogy én is napi szinten használom a WordPresst üzleti weboldalak készítésére, portálépítésre, kampányoldalak tervezésére a saját és az ügyfeleim weboldalán.

Az online marketing az én értékrendemben arról szól, hogyan találd el, hogyan gondolkoznak az emberek. Nagyra tartom a kreativitást, tisztelem azt, aki zsenialitásával új dolgot teremt.

Rólunk 2

Erdélyi-Búza Renáta

Alapító, tulajdonos | netjet.hu

Én vagyok az, aki a netjet.hu-n mindenre figyel. Minden tartalmat csak azután publikálunk, ha én már nem tudok belekötni.

Az a célom, hogy minden, amit itt olvasol azonnal érthető legyen. Ez nem is olyan könnyű, tekintve, hogy milyen nagy tudású szoftverek használatát tanítjuk: WordPress, Woocommerce, Divi, Active Campaign, Camtasia, etc.

Tudom milyen úgy új dolgot tanulni, hogy kevés időd van rá, ezért a videókat úgy csináltuk meg, hogy gyorsan sok infót adjon át, mégis egyszerűen és érthetően.

 

 

18 éve

18 éve csináljuk. Veled mi történt az elmúlt 18 évben?
Nézd mennyi minden történt velünk 2001-óta:

2001
2001-ben, magyar-filozófia szakos hallgatóként kezdtem vállalkozni: weboldaltervezéssel foglalkoztam. Az első weboldal, amit csináltam egy apróhirdetési oldal volt. Majdnem egy fél évig készült, és 15 000 Ft-ot kértem érte. Nem csoda, hogy nem fizettek meg rendesen, ekkor legfeljebb az egyetemen hallottam marketingről ez volt a saját weboldalam szövege: “Szakértelmünknek és alkalmazott technológiáknak köszönhetően az Ön elképzelésinek csak a fantázia szabhat határt.” Ebben csak az a vicc, hogy még ma is vannak ilyen weboldalszövegek.

2005

2005-ben találkoztam először a kis-, és középvállalati marketinggel. Be kell vallanom, hogy 2001 és 2005 között én is tipikus cégbemutatós weboldalakat készítettem: Céginfó, referenciák, kapcsolat… ismerős, ugye? Ez év őszén töltöttem le Wolf Gábor klasszikus tanulmányát, a címére nem emlékszem, de a hatására igen: Leesett a tantusz, hogy a weboldalak lényege az, hogy vevőket szerezzenek, nem az, hogy ömlengjenek a cégről. Elkezdtem értékesítési weboldalakat tervezni az ügyfeleimnek.

2006

2006-ban végig értékesítési weboldalakat terveztem. Év végére állt össze az akkori saját weboldalam, a pronex.hu, ami már képes volt arra, hogy megrendelőket szerezzen. Akkoriban minden webdesign cég oldalán árajánlatot kellett kérni. Mi pedig bevezettük (itt már ketten, későbbi feleségemmel együtt voltunk “a cég.”) a csomagárakat. Ekkor vettem le a telefonszámomat a netről, és álltunk át a teljes írásbeli kommunikációra. Ezek akkor nagyon úttörő megoldásoknak számítottak. Sok rossz ügyfelet (alkudozók, telefonálgatók) sikerült távol tartani, és még többet megszerezni.

2007

2007-ben rengeteg weboldalt terveztünk. A megrendelések szinte futószalagon jöttek, hatalmas igény volt online marketing kivitelezésre. Az elsők között vezettem be az “értékesítési weboldal” fogalmát a piacra. Rengeteg ügyfelünket, akik ma is vevőink, 2007-ben sikerült először meggyőznöm.

Ekkor írtam az első oktatóanyagomat, vagy ahogy akkoriban mondtuk: infóterméket: “Az elutasíthatatlan árajánlat titka” címmel. Ebben az évben voltak nagyon népszerűek a személyes blogok, amivel sok feliratkozót gyűjtött a weboldalam. Ebben az évben használtam először hírlevélküldő szoftvert, az akkor frissen piacra dobott Webgalambot.

2009

2008 januárjában valósítottam meg az első bevezetési kampányomat, a mostaniakhoz képest még kezdetleges volt, de az eredménye lenyűgözött. 3 nap alatt több megrendelést kaptam értékesítési weboldalakra, mint azelőtt egy fél éve alatt összesen. Ebben az évben terveztettünk egy online marketing szoftvert (hírlevélküldőt) aminek a bevezetési kampánya 2009 tavaszán olyan gigászira sikerült, hogy akkoriban mindenki erről beszélt az online marketing világban, még egy évvel később is érdemesnek tartották versenyprezentációra a Marketing Szuperkonferencia szervezői. 2009 a konferenciák éve volt, számos alkalommal adtam elő a Marketingtorta konferenciákon, és egyéb marketing rendezvényeken.

2011

2010. januárjában tartottam az első kis csoportos céges tréningemet, a Weboldalépítő Nap-ot, és még ez év nyarán írtam meg a “Vevőgenerátor Weboldalak Egyetlen Titka” című monstre oktatóanyagot, amiben az addigi évek weboldaltervezési taasztalataimat adtam közre. 2011-ben sok nagy oktatóanyagot, akkori nevén: inóterméket írtam és vezettem be a piacra: A “Sales Oldal Írás” azt tanította meg hogyan írj értékesítési szöveget a weboldaladra. 2011. augusztus végén jelent az addigi legkomolyabb oktatónyagom, a “2 hónap munka 10 hónap pihenés”, ami azt tanítja meg hogyan szerezz egy hét alatt egy kampánnyal egy évnyi megrendelést. Ebben az évben. 11-ben jött ki az első kiadása és 2016-ban a 3.0 verzió. Az oktatóanyag címe egyébként úgy jutott eszembe, hogy írás közben a Beatrice “8 óra munka, 8 óra pihenés..” című száma szólt.

2012

2012 pirosbetűs év: ekkor találtam ki a Technikai Mumus Oktatóanyagot  és vele együtt a mumus.info weboldalt, ami a mostani netjet.hu elődje volt. Ötlete úgy született, hogy konzultációk során tapasztaltam, hogy a legtöbb ügyfelemnek az online marketing technikai megvalósítása okozza a legnagyobb problémát. „A technika nekünk a legnagyobb mumus” mondták sokan, innen a márkanév. Az első kiadás még “csak” arról szólt, hogyan készíts a bevezetési kampányodhoz weboldalt.

2011

2014-ben a Mumus.info (a netjet.hu elődje) annyira népszerű lett, hogy az összes eddig weboldalamat (wdm.hu, 210.hu, 6het.com) beraktam a mumus.info (a netjet.hu elődje) rendszerébe, webshoppá alakítottam a rendszert, megszűntek a megrendelési űrlapok, helyüket átvette a kosár és a pénztár. Ebben az évben jöttek ki a tematikus Oktatatóanyagok: Webshopkészítés, Vizuális Bizalomépítés, WordPress Biztonság, Többnyelvű weboldal készítés.
2014. őszén vezettem be a Tekintély – WordPress Portálépítés Oktatóanyagot.

2015

2015-ben újultak meg a Mumus.info (a netjet.hu elődje) oktatóanyagai, mindegyiknek elérkezett a második kiadása. Ez év nyarán került bevezetésre a netjet.hu egyik korai koncepciója, ami kezdetben egy előfizetéses weboldalkészítő rendszer volt még akkor.

2015. novemberében végre megvalósítottam egy régi elképzelésemet, megszületett az Elit Alakulat, ami egy zárt klub, csak a vásárlóink lehetnek tagok

2016

2016. év elején kijött az alapmű, a Mumus Oktatóanyag 3. új kiadása, és sorra megújultak a népszerű oktatóanyagaink is: A Vizuális Bizalomépítés harmadik, a Webshopkészítés Oktatóanyag a harmadik, a klasszikus Technikai Mumus már a 4-ik új kiadásnál tartott az év végére.

2016-ban minden addiginál többen rendeltek kivitelezést, sales oldal írás és webdesign, sales funnel-, és kampányírás voltak kedvenc szolgáltatások. A mumus.info-t (a netjet.hu elődjét) átalakítottam portállá, ahol abszolút a tartalomé volt a főszerep. 2016-ban jött ki a Futurizmo (a sales szöveg-, és funnel írás jövője) oktatóanyagom. Még szintén ebben az évben újult meg a “2 hónap munka 10 hónap pihenés”, azaz a “210” bevezetési kampányervező oktatóanyag.

2017

2017 megint pirosbetűs év, mérföldkő. 2017-ben a mumus.info webodal márkanevet váltott és lett belőle a mai netjet.hu.

Már az év elején jött az új Tekintély III. Oktatóanyag, ami minden eddiginél részletesebben tanít meg portált készíteni. 2017 februárjában startol el az idei Elit Alakulat, megduplázva a 2016-os tagok számát. Utána megújult a Futurizmo is, a II. kiadás a sales funnelekre is fókuszál. Az online marketing gyorsan változik, a változásokat követik az oktatóanyagok.

2018