fbpx
Rólunk

Erdélyi-Búza Renáta és Erdélyi Norbert, a netjet.hu alapító tulajdonosai.

Erdélyi Norbert

Certified Prompt Master
Online Marketing Szakértő
netjet.hu

1979-ben születtem Berettyóújfaluban.  A Debreceni Egyetemen magyar-filozófia szakra jártam. Két gyerekünk van, egy fiú meg egy lány.

Szakterületem a mesterséges intelligencia az online marketingben. 2001-óta foglalkozom weboldaltervezéssel és online marketinggel. Amik benne vannak egy-egy wordpress-, vagy marketing oktatóanyagban, az mind onnan van, hogy én is napi szinten használom a wp-t, a divit, a woocommerce-t üzleti weboldalak készítésére, portálépítésre, webshopok-, kampányoldalak tervezésére a saját és az ügyfeleim weboldalán.

Erdélyi-Búza Renáta

alapító, tulajdonos | netjet.hu

1987-ben születtem Debrecenben, kommunikáció-, és médiatudomány szakra jártam. Siófokon élünk, szeretek a parton sprintelni (gyermekeink utánam rollerrel, alig érnek utol). Egyszer pedig szeretnék megtanulni gitározni.

Az a célom, hogy minden, amit a netjet.hu-n látsz, azonnal érthető legyen. Tudjuk, hogy nehéz új dolgot tanulni, ha kevés időd van rá, ezért a videókat úgy csináltuk meg, hogy gyorsan sok infót adjon át, mégis könnyedén és érthetően.

A netjet.hu-n az én feladatom a látogatottságnövelés, én írom a cikkeket, találom ki a shortok, videók témáját, és a facebook hirdetéseket. A netjet.hu weboldal célja, hogy megértsd, megtanuld és megszeresd az online marketinget és a technikai eszközök használatát.

év online marketing tapasztalat.
És veled mi történt 2001 óta?

2001

Magyar-filozófia szakos hallgatóként kezdtem vállalkozni. Ilyen vacak volt akkor weboldalam szövege: “Szakértelmünknek és alkalmazott technológiáknak köszönhetően az Ön elképzelésinek csak a fantázia szabhat határt.” De ebben az a vicc, hogy még ma is vannak ilyen weboldalszövegek.

2005

2005-ben találkoztam először a kis-, és középvállalati marketinggel. Be kell vallanom, hogy 2001 és 2005 között én is tipikus cégbemutatós weboldalakat készítettem: Céginfó, referenciák, kapcsolat… ismerős, ugye? Ez év őszén töltöttem le Wolf Gábor klasszikus tanulmányát, a címére nem emlékszem, de a hatására igen: Leesett a tantusz, hogy a weboldalak lényege az, hogy vevőket szerezzenek, nem az, hogy ömlengjenek a cégről. Elkezdtem értékesítési weboldalakat* tervezni az ügyfeleimnek.

* akkoriban így neveztük azt a weboldalt, ami eladja a terméket.

2006

2006-ban végig weboldalakat terveztem. Év végére állt össze az akkori saját weboldalam, ami már képes volt arra, hogy megrendelőket szerezzen. Akkoriban minden webdesign cég oldalán árajánlatot kellett kérni. Mi pedig bevezettük a csomagárakat. Ekkor vettem le a telefonszámomat a netről, és álltunk át a teljes írásbeli kommunikációra. Ezek akkor nagyon úttörő megoldásoknak számítottak.

2007

2007-ben rengeteg weboldalt terveztünk. A megrendelések szinte futószalagon jöttek, hatalmas igény volt online marketing kivitelezésre. Rengeteg ügyfelünket, akik ma is vevőink, 2007-ben sikerült először meggyőznöm. Ekkor írtam az első oktatóanyagomat, vagy ahogy akkoriban mondtuk: infóterméket: “Az elutasíthatatlan árajánlat titka” címmel.

2008-2009

2008 januárjában valósítottam meg az első bevezetési kampányomat, a mostaniakhoz képest még kezdetleges volt, de az eredménye lenyűgözött. 3 nap alatt több megrendelést kaptam értékesítési weboldalakra, mint azelőtt egy fél éve alatt összesen. Ebben az évben terveztettünk egy online marketing szoftvert (hírlevélküldőt) aminek a bevezetési kampánya 2009 tavaszán olyan gigászira sikerült, hogy akkoriban mindenki erről beszélt az online marketing világban.

2010-2011

2010. januárjában tartottam az első kis csoportos céges tréningemet, a Weboldalépítő Nap-ot, és még ez év nyarán írtam meg a “Vevőgenerátor Weboldalak Egyetlen Titka” című monstre oktatóanyagot, amiben az addigi évek weboldaltervezési taasztalataimat adtam közre. 2011-ben sok nagy oktatóanyagot, akkori nevén: inóterméket írtam és vezettem be a piacra: A “Sales Oldal Írás” azt tanította meg hogyan írj értékesítési szöveget a weboldaladra. 2011. augusztus végén jelent az addigi legkomolyabb oktatónyagom, a “2 hónap munka 10 hónap pihenés”, ami azt tanítja meg hogyan szerezz egy hét alatt egy kampánnyal egy évnyi megrendelést.

2012

2012 pirosbetűs év: ekkor találtam ki a Technikai Mumus Oktatóanyagot és vele együtt a mumus.info weboldalt, ami a mostani netjet.hu elődje volt. Ötlete úgy született, hogy konzultációk során tapasztaltam, hogy a legtöbb ügyfelemnek az online marketing technikai megvalósítása okozza a legnagyobb problémát. „A technika nekünk a legnagyobb mumus” mondták sokan, innen a márkanév. Az első kiadás még “csak” arról szólt, hogyan készíts a bevezetési kampányodhoz weboldalt.

2014

Ebben az évben jöttek ki a tematikus Oktatatóanyagok: Webshopkészítés, Vizuális Bizalomépítés, WordPress Biztonság, Többnyelvű weboldal készítés. 2014. őszén vezettem be a Tekintély – WordPress Portálépítés Oktatóanyagot.

2015

2015 nyarán került bevezetésre a netjet.hu egyik korai koncepciója, ami kezdetben egy előfizetéses weboldalkészítő rendszer volt még akkor. 2015. novemberében végre megvalósítottam egy régi elképzelésemet, megszületett az Elit Alakulat, ami egy zárt klub, csak a vásárlóink lehetnek tagok.

2016

2016-ban jelentek meg a Technikai Mumus Oktatóanyag, Vizuális Bizalomépítés, Webshopkészítés, Futurizmo, a “2 hónap munka 10 hónap pihenés” kampány-oktatóanyag akkori legújabb kiadásai.

2016-ban minden addiginál többen rendeltek kivitelezést, sales oldal írás és webdesign, sales funnel-, és kampányírás voltak kedvenc szolgáltatások. A mumus.info-t (a netjet.hu elődjét) átalakítottam portállá, ahol a tartalomé volt a főszerep.

2017

2017 megint pirosbetűs év, mérföldkő. 2017-ben a mumus.info webodal márkanevet váltott és lett belőle a mai netjet.hu. Már az év elején jött az új Tekintély III. Oktatóanyag, ami minden eddiginél részletesebben tanított meg akkoriban portált készíteni. Az online marketing gyorsan változik, a változásokat követik az oktatóanyagok.

2018

Megjelent a Neuromarketing Oktatóanyag és a Személyes Márkaépítés oktatóanyagunk.

2019

Megjelent a WordPress Dominancia, az eddigi legteljesebb, onine marketing fókuszú wordpress oktatóanyagunk.

2020

Megjelent a GoDigital oktatóanyag, ami megtanít arra, hogyan készíts és hogyan értékesíts digitális terméket. Elindítottuk a Netjet Campust, a netjet.hu oktatási rendszerét.

2021-22.

A Netjet Campus rengeteg új oktatóanyaggal bővült: UX Oktatóanyag, MarketingMese Oktatóanyag, Landing Page Szövegírás, Sales Funnel Finomhangolás, Canva Oktatóanyag, LearnDash Oktatóanyag, Shopvideo oktatóanyag, SalesTeq Workshop

2023

Megújult és átalakult a netjet.hu weboldal, a Netjet Campusban megjelent az új oktatási rendszerünk a Supersales Systema