
Erdélyi Norbert
Szakterületem az online kampányok tervezése. 2001-óta foglalkozom weboldaltervezéssel, 2006 óta online marketinggel. A netjet.hu minden tartalma ezt a célt szolgálja: „Olyan weboldalad legyen, amit az emberek szeretnek”.
Amik benne vannak egy-egy wordpress-, vagy marketing oktatóanyagban, az mind onnan van, hogy én is napi szinten használom a WordPresst üzleti weboldalak készítésére, portálépítésre, kampányoldalak tervezésére a saját és az ügyfeleim weboldalán.
Az online marketing az én értékrendemben arról szól, hogyan találd el, hogyan gondolkoznak az emberek. Nagyra tartom a kreativitást, tisztelem azt, aki zsenialitásával új dolgot teremt.

Erdélyi-Búza Renáta
Én vagyok az, aki a netjet.hu-n mindenre figyel. Minden tartalmat csak azután publikálunk, ha én már nem tudok belekötni.
Az a célom, hogy minden, amit itt olvasol azonnal érthető legyen. Ez nem is olyan könnyű, tekintve, hogy milyen nagy tudású szoftverek használatát tanítjuk: WordPress, Woocommerce, Divi, Active Campaign, Camtasia, etc.
Tudom milyen úgy új dolgot tanulni, hogy kevés időd van rá, ezért a videókat úgy csináltuk meg, hogy gyorsan sok infót adjon át, mégis egyszerűen és érthetően.
20 ÉV
20 éve csináljuk. Veled mi történt az elmúlt 20 évben?
Nézd mennyi minden történt velünk 2001-óta:
2005
2006
2006-ban végig értékesítési weboldalakat terveztem. Év végére állt össze az akkori saját weboldalam, a pronex.hu, ami már képes volt arra, hogy megrendelőket szerezzen. Akkoriban minden webdesign cég oldalán árajánlatot kellett kérni. Mi pedig bevezettük (itt már ketten, későbbi feleségemmel együtt voltunk “a cég.”) a csomagárakat. Ekkor vettem le a telefonszámomat a netről, és álltunk át a teljes írásbeli kommunikációra. Ezek akkor nagyon úttörő megoldásoknak számítottak. Sok rossz ügyfelet (alkudozók, telefonálgatók) sikerült távol tartani, és még többet megszerezni.
2007
Ekkor írtam az első oktatóanyagomat, vagy ahogy akkoriban mondtuk: infóterméket: “Az elutasíthatatlan árajánlat titka” címmel. Ebben az évben voltak nagyon népszerűek a személyes blogok, amivel sok feliratkozót gyűjtött a weboldalam. Ebben az évben használtam először hírlevélküldő szoftvert, az akkor frissen piacra dobott Webgalambot.
2009
2011
2012
2012 pirosbetűs év: ekkor találtam ki a Technikai Mumus Oktatóanyagot és vele együtt a mumus.info weboldalt, ami a mostani netjet.hu elődje volt. Ötlete úgy született, hogy konzultációk során tapasztaltam, hogy a legtöbb ügyfelemnek az online marketing technikai megvalósítása okozza a legnagyobb problémát. „A technika nekünk a legnagyobb mumus” mondták sokan, innen a márkanév. Az első kiadás még “csak” arról szólt, hogyan készíts a bevezetési kampányodhoz weboldalt.
2011
2014-ben a Mumus.info (a netjet.hu elődje) annyira népszerű lett, hogy az összes eddig weboldalamat (wdm.hu, 210.hu, 6het.com) beraktam a mumus.info (a netjet.hu elődje) rendszerébe, webshoppá alakítottam a rendszert, megszűntek a megrendelési űrlapok, helyüket átvette a kosár és a pénztár. Ebben az évben jöttek ki a tematikus Oktatatóanyagok: Webshopkészítés, Vizuális Bizalomépítés, WordPress Biztonság, Többnyelvű weboldal készítés.
2014. őszén vezettem be a Tekintély – WordPress Portálépítés Oktatóanyagot.
2015
2015-ben újultak meg a Mumus.info (a netjet.hu elődje) oktatóanyagai, mindegyiknek elérkezett a második kiadása. Ez év nyarán került bevezetésre a netjet.hu egyik korai koncepciója, ami kezdetben egy előfizetéses weboldalkészítő rendszer volt még akkor.
2015. novemberében végre megvalósítottam egy régi elképzelésemet, megszületett az Elit Alakulat, ami egy zárt klub, csak a vásárlóink lehetnek tagok
2016
2016-ban minden addiginál többen rendeltek kivitelezést, sales oldal írás és webdesign, sales funnel-, és kampányírás voltak kedvenc szolgáltatások. A mumus.info-t (a netjet.hu elődjét) átalakítottam portállá, ahol abszolút a tartalomé volt a főszerep. 2016-ban jött ki a Futurizmo (a sales szöveg-, és funnel írás jövője) oktatóanyagom. Még szintén ebben az évben újult meg a “2 hónap munka 10 hónap pihenés”, azaz a “210” bevezetési kampányervező oktatóanyag.
2017
Már az év elején jött az új Tekintély III. Oktatóanyag, ami minden eddiginél részletesebben tanít meg portált készíteni. 2017 februárjában startol el az idei Elit Alakulat, megduplázva a 2016-os tagok számát. Utána megújult a Futurizmo is, a II. kiadás a sales funnelekre is fókuszál. Az online marketing gyorsan változik, a változásokat követik az oktatóanyagok.
2018
2019
2020
Megjelent a GoDigital oktatóanyag, ami megtanít arra, hogyan készíts és hogyan értékesíts digitális terméket. Elindítottuk a Netjet Campust, a netjet.hu oktatási rendszerét, ahol minden videóhoz hozzáférsz egyetlen csekély előfizetési díjért.