A Netjet.hu weboldal mögött ez a 2 ember áll

Erdélyi-Búza Renáta

Erdélyi-Búza Renáta

én felelek azért, hogy minden rendben legyen

Szia!
Erdélyi Renáta vagyok, nekem köszönhető, hogy a netjet.hu körül az ötletek ne maradjanak papíron, hanem meg  legyenek valósítva.

Én írom a netjet.hu hírleveleit, közösségi média tartalmait, facebook hirdetéseit, a sales funnel felső harmadát (top of the funnel) én felelek azért, hogy átlátható, könnyen kezelhető, reszponzív legyen a netjet.hu weboldal. A penzugy [kukac] netjet.hu -ra nekem tudsz írni pénzügyi kérdésekben, de mióta már elektronikusan számlázunk, és bankártyával lehet fizetni, és az e-számlát a termékletöltő linkkel együtt automatikusan megkapod, azóta alig ír valaki.

Ha átutalással fizetsz, akkor én tartatom be veled a díjbekérőn lévő határidőket is, ha esetleg  nem fizetnél időben.

A parton (Balaton) szoktam futni, 30 másodperc eszeveszett sprint, 30 másodperc pihenő, ebből 15-öt csinálok.

Erdélyi Norbert

Erdélyi Norbert

én vagyok az, aki kitalálja a dolgokat

Heló,
Erdélyi Norbert vagyok, a netjet.hu kitalálója. Én felelek azért, hogy itt mindig új ötleteket láss, hogy inspiráló, hasznos cikkeket olvass, és egyáltalán azért, hogy szeresd a netjet.hu weboldalt.

Pánikszerűen  menekülök, ha a legapróbb adminisztratív feladatot kapom. Ezért nem is vállalok semmit, ami ismétlődő, nem-kreatív munka. De abban biztos lehetsz, hogy 1 évre előre megvannak az új ötleteim, hogy a netjet.hu még jobb legyen.

Egy-két havonta jut eszembe egy új kampány, új oktatatóanyagok, új szolgáltatások: szövegírás, weboldalkészítés.  Gyakran találkozom konzultációkon a vevőinkkel, az ő kérdéseikből tudom meg, hogy merre kell fejleszteni a netjet.hu tartalmait.

Ha az első gondolatom egy új ötletre az, hogy “Kizárt dolog, hogy ezt közérthetően meg lehessen tanítani videón” – innen tudom, hogy mégis meg fogom csinálni, és imádni fogják az olvasóim.

Reggelente ki szoktam járni a Balaton partjára futni. 7-8 km-eket futok heti 4-szer, célom a 10 km.

Mindig kötetlenül és szabadon dolgozunk, ezért nincs irodánk, mindig ott nyitjuk fel a laptopot, amely környezet épp inspirál. Mivel a netjet.hu körüli feladatok ki vannak szervezve, ezért nincsenek alkalmazottaink. Kizárólag írásban kommunikálunk, és mindig örömmel vesszük, ha írsz.

Nézd mennyi minden történt velünk 2001-óta.
Te mit csináltál az elmúlt 16 évben?

2001

2001-ben, magyar-filozófia szakos hallgatóként kezdtem vállalkozni: weboldaltervezéssel foglalkoztam. Az első weboldal, amit csináltam egy apróhirdetési oldal volt. Majdnem egy fél évig készült, és 15 000 Ft-ot kértem érte. Nem csoda, hogy nem fizettek meg rendesen, ekkor legfeljebb az egyetemen hallottam marketingről ez volt a saját weboldalam szövege: “Szakértelmünknek és alkalmazott technológiáknak köszönhetően az Ön elképzelésinek csak a fantázia szabhat határt.” Ebben csak az a vicc, hogy még ma is vannak ilyen weboldalszövegek.

2005-ben találkoztam először a kis-, és középvállalati marketinggel. Be kell vallanom, hogy 2001 és 2005 között én is tipikus cégbemutatós weboldalakat készítettem: Céginfó, referenciák, kapcsolat… ismerős, ugye? Ez év őszén töltöttem le Wolf Gábor klasszikus tanulmányát, a címére nem emlékszem, de a hatására igen: Leesett a tantusz, hogy a weboldalak lényege az, hogy vevőket szerezzenek, nem az, hogy ömlengjenek a cégről. Elkezdtem értékesítési weboldalakat tervezni az ügyfeleimnek.

2005

2006

2006-ban végig értékesítési weboldalakat terveztem. Év végére állt össze az akkori saját weboldalam, a pronex.hu, ami már képes volt arra, hogy megrendelőket szerezzen. Akkoriban minden webdesign cég oldalán árajánlatot kellett kérni. Mi bevezettük (itt már ketten, későbbi feleségemmel együtt voltunk “a cég.”) a csomagárakat. Ekkor vettem le a telefonszámomat a netről, és álltunk át a teljes írásbeli kommunikációra. Ezek akkor nagyon úttörő megoldásoknak számítottak. Sok rossz ügyfelet (alkudozók, telefonálgatók) sikerült távol tartani, és még többet megszerezni.

2007-ben rengeteg weboldalt terveztünk. A megrendelések szinte futószalagon jöttek, hatalmas igény volt online marketing kivitelezésre. Az elsők között vezettem be az “értékesítési weboldal” fogalmát a piacra.  Rengeteg ügyfelünket, akik ma is vevőink, 2007-ben sikerült először meggyőznöm.

Ekkor írtam az első oktatóanyagomat, vagy ahogy akkoriban mondtuk: infóterméket: “Az elutasíthatatlan árajánlat titka” címmel. Ebben az évben voltak nagyon népszerűek a személyes blogok, amivel sok feliratkozót gyűjtött a weboldalam. Ebben az évben használtam először hírlevélküldő szoftvert, az akkor frissen piacra dobott Webgalambot.

2007

2009

2008 januárjában valósítottam meg az első bevezetési kampányomat, a mostaniakhoz képest még kezdetleges volt, de az eredménye lenyűgözött. 3 nap alatt több megrendelést kaptam értékesítési weboldalakra, mint azelőtt egy fél éve alatt összesen. Ebben az évben terveztettünk egy online marketing szoftvert (hírlevélküldőt) aminek a bevezetési kampánya 2009 tavaszán olyan gigászira sikerült, hogy akkoriban mindenki erről beszélt az online marketing világban, még egy évvel később is érdemesnek tartották versenyprezentációra a Marketing Szuperkonferencia szervezői. 2009 a konferenciák éve volt, számos alkalommal adtam elő a Marketingtorta konferenciákon, és egyéb marketing rendezvényeken.

2010. januárjában tartottam az első kis csoportos céges tréningemet, a Weboldalépítő Nap-ot, és még ez év nyarán írtam meg a “Vevőgenerátor Weboldalak Egyetlen Titka” című monstre oktatóanyagot, amiben az addigi évek weboldaltervezési taasztalataimat adtam közre. 2011-ben sok nagy oktatóanyagot, akkori nevén: inóterméket írtam és vezettem be a piacra: A “Sales Oldal Írás” azt tanította meg hogyan írj értékesítési szöveget a weboldaladra. 2011. augusztus végén jelent az addigi legkomolyabb oktatónyagom, a “2 hónap munka 10 hónap pihenés”, ami azt tanítja meg hogyan szerezz egy hét alatt egy kampánnyal egy évnyi megrendelést. Ebben az évben. 11-ben jött ki az első kiadása és 2016-ban a 3.0 verzió. Az oktatóanyag címe egyébként úgy jutott eszembe, hogy írás közben a Beatrice “8 óra munka, 8 óra pihenés..” című száma szólt.

2011

2012

2012 pirosbetűs év: ekkor találtam ki a Technikai Mumus Oktatóanyagot és vele együtt a mumus.info weboldalt, ami a mostani netjet.hu elődje volt. Ötlete úgy született, hogy konzultációk során tapasztaltam, hogy a legtöbb ügyfelemnek az online marketing technikai megvalósítása okozza a legnagyobb problémát. „A technika nekünk a legnagyobb mumus” mondták sokan, innen a márkanév.  Az első kiadás még “csak” arról szólt, hogyan készíts a bevezetési kampányodhoz weboldalt.

2014-ben a Mumus.info (a netjet.hu elődja) annyira népszerű lett, hogy az összes eddig weboldalamat (wdm.hu, 210.hu, 6het.com) beraktam a mumus.info rendszerébe, webshoppá alakítottam a rendszert, megszűntek a megrendelési űrlapok, helyüket átvette a kosár és a pénztár. Ebben az évben jöttek ki a tematikus Oktatatóanyagok: Webshopkészítés, Vizuális Bizalomépítés, WordPress Biztonság, Többnyelvű weboldal készítés.

2014. őszén vezettem be a Tekintély – WordPress Portálépítés Oktatóanyagot.

2014

2015

2015-ben újultak meg a Mumus.info oktatóanyagai, mindegyiknek elérkezett a második kiadása.  Ez év nyarán került bevezetésre a netjet.hu  egyik korai koncepciója, ami kezdetben egy előfizetéses weboldalkészítő rendszer volt még akkor.

2015. novemberében végre megvalósítottam egy régi elképzelésemet, megszületett az Elit Alakulat, ami egy zárt klub, csak a vásárlóink lehetnek tagok, ingyen kapnak termékfrissítéseket, a weboldalaik szerepelnek az oktatóanyagokban, a tagsági díjban az is benne van, hogy a tagok ingyen jöhetnek szakértői konzultációra.

2016. év elején kijött az alapmű, a Mumus Oktatóanyag 3. új kiadása, és sorra megújultak a népszerű oktatóanyagaink is: A Vizuális Bizalomépítés harmadik, a Webshopkészítés Oktatóanyag a harmadik, a klasszikus Technikai Mumus már a 4-ik új kiadásnál tartott az év végére.

2016-ban minden addiginál többen rendeltek kivitelezést, sales oldal írás és webdesign, sales funnel-, és kampányírás voltak kedvenc szolgáltatások. A mumus.info-t (a netjet.hu elődjét) átalakítottam portállá, ahol abszolút a tartalomé volt a főszerep. 2016-ban jött ki a Futurizmo (a sales szöveg-, és funnel írás jövője) oktatóanyagom. Még szintén ebben az évben újult meg a “2 hónap munka 10 hónap pihenés”, azaz a “210” bevezetési kampányervező oktatóanyag.

2016

2017

2017 megint pirosbetűs év, mérföldkő. Már az év elején jött az új Tekintély III. Oktatóanyag, ami minden eddiginél részletesebben tanít meg portált készíteni. 2017 februárjában startol el az idei Elit Alakulat, megduplázva a 2016-os tagok számát.  Utána megújult a Futurizmo is, a II. kiadás a sales funnelekre is fókuszál. Az online marketing gyorsan változik, muszáj gyorsan frissítenem az oktatóanyagokat.

2017-ben a mumus.info webodal márkanevet váltott és lett belőle a mai netjet.hu.

Érdekességek számokban

óra

perc

óta csináljuk

-en vagyunk

Az összes oktatóanyag lejátszási ideje

Share This