fbpx
Hogyan működik egy örökzöld kampány? [VIDEÓ]
"
Az örökzöld kampány olyan sales funnel, ahol mindenkinek a feliratkozásához képest telik a határidő

írta: Erdélyi Norbert

Szakterületem az online kampánytervezés. 2006-óta foglalkozom online marketinggel. A netjet.hu erre tanít: „Olyan weboldalad legyen, amit az emberek szeretnek”.

A bevezetési kampányoknak 2 hátránya van: 1. ott kell ülni mellette: az új tartalmakat közzé kell tenni, megrendelés gombot bekapcsolni, kikapcsolni. 2. Totál kezdőként, úgy, hogy nincsenek feliratkozóid, nem lehet megcsinálni. Erre ad megoldást az örökzöld kampány.

Egy örökzöld kampányt el lehet kezdeni a nulláról is.

Az örökzöld kampány olyan sales funnel, ahol
Mindenkinek a feliratkozásához képest telik a határidő

Egy örökzöld kampány azt tudja, hogy ugyanúgy néz ki, mint egy jelenidejű kampány: felvezetés, cikkek, videók, vásárlási határidő. És határidő után zárás. Csakhogy: ez nem egyszer van, hanem mindig ahhoz időzítve, amikor valaki feliratkozik. Mindenkinek a maga ideje szerint telik a határidő, attól a perctől, hogy te beállítod, működik örökre.

Tehát ez akkor is jó, ha totál nulláról kezded, és egy feliratkozód sincs. Megcsinálod a csalit, a sales oldalt, és lehet folyamatosan gyűjteni a feliratkozókat, az örökzöld kampány időzíti és ha vége lezárja az ajánlatot.

Ehhez több szoftvert kell okosan beálltani, egy speciálisan az örökzöld kampányokra létrehozott fizetős plugint Thrive Ultimatum (ez 99 dollár) egy hírlevélküldőt (én az Active Campaignt javaslom) és a wordpressben is kell még pár trükk, hogy tényleg jelenidjűnek nézzen ki.

Tudod mi az az 5 dolog, amit rosszul tudsz a kampányolásról?

Ez az 5 dolog jelenti a különbséget, hogy mi lesz a kampányod eredménye:
„Hát.. Végül is nem olyan rossz ez” Vagy „juhú, ez életem legjobb napja”.
A teljes Netjet Campus oktatási rendszer 76 fejezetéből azonnal hozzáférsz az első 5 fejezethez. Magabiztos alapokat ad.

Lényegre törő, közérthető képernyővideók, részletes magyarázattal a téma szakértőjétől

WordpressDominancia

Kampánytervezés

Neuromarketing

GoDigital!

Személyes Márka

Marketing Szövegírás

Weboldal sebesség

Landing Oldal

CTRL+C+V Kampány

Divi One Pager

>