Hogyan működik egy örökzöld kampány? [VIDEÓ]
"
Az örökzöld kampány olyan sales funnel, ahol mindenkinek a feliratkozásához képest telik a határidő

írta: Erdélyi Norbert

Szakterületem az online kampánytervezés. 2006-óta foglalkozom online marketinggel. A netjet.hu erre tanít: „Olyan weboldalad legyen, amit az emberek szeretnek”.

A bevezetési kampányoknak 2 hátránya van: 1. ott kell ülni mellette: az új tartalmakat közzé kell tenni, megrendelés gombot bekapcsolni, kikapcsolni. 2. Totál kezdőként, úgy, hogy nincsenek feliratkozóid, nem lehet megcsinálni. Erre ad megoldást az örökzöld kampány.

Egy örökzöld kampányt el lehet kezdeni a nulláról is.

Az örökzöld kampány olyan sales funnel, ahol
Mindenkinek a feliratkozásához képest telik a határidő

Egy örökzöld kampány azt tudja, hogy ugyanúgy néz ki, mint egy jelenidejű kampány: felvezetés, cikkek, videók, vásárlási határidő. És határidő után zárás. Csakhogy: ez nem egyszer van, hanem mindig ahhoz időzítve, amikor valaki feliratkozik. Mindenkinek a maga ideje szerint telik a határidő, attól a perctől, hogy te beállítod, működik örökre.

Tehát ez akkor is jó, ha totál nulláról kezded, és egy feliratkozód sincs. Megcsinálod a csalit, a sales oldalt, és lehet folyamatosan gyűjteni a feliratkozókat, az örökzöld kampány időzíti és ha vége lezárja az ajánlatot.

Ehhez több szoftvert kell okosan beálltani, egy speciálisan az örökzöld kampányokra létrehozott fizetős plugint Thrive Ultimatum (ez 99 dollár) egy hírlevélküldőt (én az Active Campaignt javaslom) és a wordpressben is kell még pár trükk, hogy tényleg jelenidjűnek nézzen ki.

WordpressDominancia

Egy jól működő rendszer, amivel biztosra mész

Kampánytervezés

1 hét alatt 1 kampánnyal 1 évi rendelést!

Neuromarketing

Árérzékeny vevők helyett rajongók

GoDigital!

A tudásodat add el, ne az idődet!

Weboldal sebesség

Landing page anatómia

i

CTRL+C Kampány

Divi One Pager Weboldalkészítés

>