E-mail marketing abszolút kezdőknek

Szerző: | Online marketing, Sales funnel

Hogyan működik az e-mail marketing? Ez egy évtizede semmit sem változott: Adatbázist kell gyűjtened az érdeklődőidből. Ha feliratkoztak, el kell érned, hogy megvegyék a terméked. Ami e két dolog között van, az az e-mail marketing. Itt van a legegyszerűbb receptje:

Hogyan működik az e-mail marketing?

A lényeg 10 éve semmit sem változott, két pontban össze lehet foglalni.

  1. Adatbázist kell gyűjtened az érdeklődőidből. Meg kell szerezned azoknak az e-mail címét, akik a weboldaladra rátaláltak és érdekli őket az, amit ingyen adsz, vagy amit el akarsz adni, vagy amiről cikket írsz, vagy ami mellett kiállsz. El kell érned, hogy feliratkozzanak a listádra. E-mail címet bepötyög, gombra kattint: megvan az első lépés.
  2. Ha feliratkoztak, olyan e-maileket kell küldened, hogy megszeressenek és meg akarják rendelni a terméked. Ez elvileg egyszerű, de megmondom őszintén 2006 óta még nem találkoztam olyan weboldal tulajdonossal, aki ne bonyolította volna túl feleslegesen ezt a folyamatot.

Az e-mail marketing lényege ilyen fájdalmasan egyszerű, de ami a látogató feliratkozása és a feliratkozó vásárlása között történik, az annyit változott az elmúlt 10 évben, mint amennyit a mobiltelefonok fejlődtek ennyi idő alatt. Milyen menő volt 2005 körül a kinyithatós vékony Motorola, de hol az már egy mostani okostelefonhoz képest?

De van olyan iparág és van olyan weboldal, ahol egy ék egyszerűségű e-mail marketing rendszerrel is tarolni lehet. És vannak a marketing szempontból túlfejlett, hiper-kompetitív iparágak (marketing oktatás, weboldal készítés, nyelvoktatás, személyiségfejlesztés, számlázószoftver, crm rendszer, hírlevél szoftver… stb stb.), ahol nem rúgsz labdába azzal, hogy valaki feliratkozik, kap 10 levelet 3 naponta, utána meg egy kupont és kész…

Ez a cikk most kifejezetten azoknak a kezdőknek szól, akik egyelőre elindulni szeretnének egy e-mail marketing rendszerrel, kipróbálni mit tud a dolog, és később finomhangolni.

Hírlevél küldés előtt el kell olvasni a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság hírlevélküldésre vonatkozó rendeletét, és be kell tartani, ami rád vonatkozik.

Ez a kezdő lépés: „Mit tudsz adni, amiért megéri megadni az e-mailcímem?”

Ez hívtuk úgy régebben, hogy csali, ma inkább már lead magnet (a.m.: érdeklődő mágnes) vagy „feliratkozási ok”

A lényeg nem az, hogy terjedelmes legyen, hanem az, hogy hasznos.

Arról írj benne, ami a vevődet érdekli. Ezt nagyon egyszerűen meg lehet tudni: Nézd meg a témadban releváns fórum oldalakat (http://forum.index.hu/Topic/showTopicList vagy http://www.gyakorikerdesek.hu/ )

Két dolgot kell itt csinálni:

  1. Nézd meg miről beszélgetnek az emberek innen fogod tudni mik a problémák, kérdések, tévhitek. Ezek hírlevél témának is jók lesznek.
  2. Nézd meg milyen szavakat használnak, ebből lesz a hírleveleid stílusa. A leggyakrabban használt 50-100 szót írd fel egy lapra, nevezd el „szókincslapnak”

Ha a vevők problémáit oldod meg, és az ő beszédstílusukat használod, nem tudsz melléfogni.

csali vagy lead magnet

A lead magnet írásánál még ezt 3 dolgot vedd figyelembe:

  1. Azonnali hasznot kínáljon (Nálam: Koppints le a módszerem, így készíts saját weboldalt, amivel eladhatsz és feliratozókat gyűjthetsz.)
  2. Egyszerű legyen hirdetni (Nálam: Hogyan lesz a fapados WordPressből normális weboldalad?)
  3. Válasz adjon erre a kérdésre: “Minek ez nekem most” (Nálam: WordPress weboldal 12 perc alatt, azonnal eladhatsz és listát építhetsz vele.)

Ha ez megvan, pötyögd be wordbe, tegyél bele képeket, meg egy fotót magadról, formázd meg, írd alá és nyomtasd ki PDF-ben. Kész a lead magnet.

A második lépés: „Mi legyen azután, hogy feliratkozott? Mit küldjek? Mennyit? Mikor? Nem lesz belőle baj?”

Ez a legfontosabb a sorozat megírásakor: Nem mindenkinek írod, hanem kizárólag egy (típusú) embernek: az ideális vevődnek.

hírlevélküldés

Képzeld el az ideális vevőd, milyen tulajdonságai vannak, hogyan viszonyul hozzád, a cégedhez, a kínálatodhoz, a fizetési feltételekhez, a személyes márkádhoz, itt van öt ilyen ismérv:

  1. Szakértőként fogad el téged.
  2. Nem kér be ajánlatot a konkurenciádtól.
  3. nem vitatkozik az áron. Ha nem tudja megvenni, nem alkudozik, hanem összeszedi rá a pénzt.
  4. Örömmel és gyakran vásárol Tőled.
  5. Nem neked kell megkeresned őt, hanem ő jön hozzád

Az ideális vevődnek (buyer persona) értékesíteni a legjobb és legegyszerűbb, Neked csak azzal kell foglalkoznod az értékesítés során, amihez értesz, ami a te szakterületed, tulajdonképpen nem is kell az eladás körüli meggyőzéssel, alkudozással, foglalkoznod.

Amikor összeállítod ezt a sorozatot, a következő 5 szabályt kell betartanod:

  1. Arra figyelj, hogy a hírleveleidet mindig így fogalmazd: Azért írok Neked / Önnek stb. Soha ne írd, hogy „Kedves mindenki”, vagy „azért keresem meg Önöket”, mert a hírlevélnek személyesnek kell lenni, néven fogod szólítani az olvasódat, ahol a hírlevél szoftveredben az látod [keresztnev], oda az olvasód keresztneve kerül. Ez ugye már mindenkinek evidens?
  2. A megszólításban, és a szövegben még használhatod a feliratkozód keresztnevét, de vigyázz ne vidd túlzásba. Én ezt már egyáltalán nem használom, ezért: Az olyan iparágakban, ahol a keresztnéven szólító e-mail mindennapos, mindenki tudja, hogy egy szoftver illeszti be oda a nevet: a marketing iparágban elvesztette hatását.Bár így feliratkoztatni is egyszerűbb, mert csak az e-mail címet kérem el. Ez majd jusson eszedbe akkor, ha a te bizniszedben is felpörög az e-mail marketing, és mindenki néven szólító mailekkel nyomul.
  3. Egy-egy hírlevelet úgy kell összeállítani, hogy ne rólad, vagy a cégedről szóljon, hanem a vevőről.
  4. Soha ne szidd a konkurenciát. Meg lehet és meg is kell természetesen határozni, hogy a Te megoldásod miért jobb mint a piacon kapható többi hasonló (ez a USP, a Unique selling proposition, nézd meg részletesebben a Wikin: https://en.wikipedia.org/wiki/Unique_selling_proposition ) , de ne említs se cégneveket, se konkrét vagy áttételes példákat. A negatív kampány nem jön be az online marketingben.
  5. Írj mindig lelkesedéssel, hogy fenntartsd az olvasóid lelkesedését!

A feladó és a tárgy mező jelentőssége

A feladó mindig Te legyél vagy a hírlevél sorozatod neve, de soha ne a céged neve. A cégtől kapott levél az olvasók szemében egyenlő a reklámmal, a reklámokat meg mindenki utálja, és olvasatlanul törli.

A tárgy mező

Meglepő, de igaz, hogy minél kimunkáltabb egy tárgy, annál inkább üvölt róla, hogy hirlevél vagy reklám. Ha az a célunk, hogy az olvasó kinyissa a levelet, a legelső benyomásra kell építeni. Ez kevesebb mint egyetlen másodperc alatt kialakul.

Hírlevél tárgyak egyenesen a cséplőgépből:
(Azaz valamikor ötletes, ma már elcsépelt tárgymezők)

  • Norbert, már csak két napig él az ajánlatom!
  • Az e-mail marketing 5 meglepő szabálya
  • 2013-as marketing trendek csak Önnek
  • Új blogbejegyzés: Mit vettem észre az utcán?

Az ilyenekre ez a reakció: „aha, megjött a hírlevél, majd megnézem, nem szalad el, de előbb a fontos levelek”

email targymezo

A Te célod az, hogy a leveled az összes többi előtt olvassák el, ezért olyan tárgyat kell írnod, ami a személyes levelezésben szokásos. Az emberek nem ilyen tárgyakat írnak az egymásnak küldött leveleikben, mint ezek a fenti példák.

Vegyük észre mik a tipikus személyes levelezésben használt tárgysorok:

  • Re:
  • Re:re
  • Re: [levél tárgya]
  • Központozás hiánya: kis kezdő betűvel írt sorok
  • Felcserélt, kihagyott írásjelek: Kérdőjel / felkiáltójel hiányzik a mondat végéről. Vagy pont van egyszavas
    mondat végén.
  • Vessző hiánya a mondatban: Tudtad , hogy mi a…

Az emberek gyakran vétenek ilyen helyesírási hibákat és ez az olvasóban úgy van berögzülve, mint a személyes levél legfőbb ismérve. Lényegre törő tárgyak, vagy szokatlan tárgysorok is jól működnek.

  • új videó: így kell telepíteni a szoftvert.
  • Előrehozott szavazás: ki az ellenséged?

Ha ezek szerint az elvek szerint írod meg a leveleid tárgysorát, nagyobb lesz a leveleid kinyitási aránya.

Milyen hosszú és milyen szerkezetű legyen egy-egy kiküldött e-mail?

Az olvasód, amikor kinyitja az e-mailed sok más inger is éri. Senkinek nincs ideje hosszú-hosszú e-maileket olvasni, ezért minél hosszabban írsz, annál valószínűtlenebb, hogy végigolvassák. Ha azt akarod, hogy az olvasód mindig csak rád figyeljen, azt kell tenned, hogy minden egyes alkalommal kiemeled őt abból a környezetből, ahol más hatások is érhetik. Ha e-mailt küldesz, ne írd bele a teljes cikket, csak linkelj a cikkre, így megint elraboltad az olvasódat a sok megnyitott levél zavaró környezetéből.

Az ideális levél felépítése

  • Az arculathoz épp elég, ha HTML elemekkel, és színes hátterekkel formázol, teljesen felesleges az egész weboldalad arculatát, képekkel visszaadni. Ha az e-mailed szépen meg van szerkesztve úgy fog kinézni mint egy reklám magazin, a reklámokat senki nem szereti.
  • Az e-mailben legyen kevés szöveg, amit mindig a legizgalmasabb résznél hagyj abba és legyen egy link, ahol folytatódik a tartalom.
  • Minden egyes leveled ugyanúgy legyen megformázva, és mindig ugyanolyan legyen a link (legyen színes, félkövér, vagy akár színes keretben). Azért, hogy az olvasód megszokja és a sokadik levélnél már reflexből kattintson.
  • Ha célcsoportot technikailag nincs a topon, akkor ne hagyd ki a link után ezt, hogy elkerüld a felháborodott e-maileket: „Ha nem működik a kattintás, másold a böngésződ címsorába ezt a linket”  Mert nem minden levelezőprogram enged kattintani, és meglepő milyen sokaknak nem jut eszébe beírni a hivatkozást a böngésző címsorába.

Levélküldési időpontok

A legtöbben a keddi és csütörtöki levélküldésre esküsznek (ez amúgy hülyeség), de van olyan megfontolás is, hogy mindenki ismeri ezeket az ideálisnak tartott küldési időpontokat – minden időpont jó, ami nem ez. Azt is meg lehet csinálni, hogy a vevőd fejével gondolkozva feliratkozol azokra a hírlevelekre, amelyen ő is valószínűleg rajta van.

Így egy- két hét múltán nem csak a versenytársaid e-mail marketing stratégiáját ismered ki – ha egyáltalán van nekik ilyen – hanem modellezni tudod az olvasód e-mail postaládáját is. Nézd meg, melyik napokon küldenek üzenetet a versenytársaid és te küld más napokon mint ők!

levélküldési időpont nem számít ha jó az emailed

De a fő szempont az, hogy a tartalom számít. Ha elég érdekes, amit írsz, akkor vasárnap délben is küldheted, és fel fognak pattanni a húsleves rántott hús mellől az olvasóid.

Milyen időközönként menjenek ki a levelek?

A csali nyilván azonnali küldéssel megy ki, két napra rá egy vélemény kérő és ez után 3 naponta mennek ki a levelek. Fontos, hogy hagyj időt! Várd meg, amíg mindenki elolvassa a leveled és feldolgozza a benne lévő információt. Számodra nyilván a Te leveled a legfontosabb és az abban lévő információ alapvető.

Az olvasódnak sok más e-mailje is érkezik aznap, és ehet, hogy elsőre fel sem tudja dolgozni az infókat. Ezért hagyj neki időt, mielőtt a következő levelet küldöd!

Egy klasszikus értékesítési hírlevél sorozat

Ha feliratkozód e-mail címe már ott van az adatbázisodban, indulhatnak az előre időzített hírlevelek.

hírlevél sorozat

A hírlevél sorozatoknak és értékesítési kampányoknak többféle típusa van, amikor elindítod a weboldalad próbáld ki ezt a klasszikus sorozatot: 3 naponta küldj, összesen 7 levelet, ez 21 nap, ennyi idő elég a bizalomépítéshez. Később, ha látod a sorozat eredményességét és konverzióit, az ügyfeleid visszajelzése alapján változtathatsz, tökéletesíthetsz rajta.


A feliratkozás (0. nap) A lead magnet (csali) letöltése.


Automatizált véleménykérés (2.nap)


Miután a feliratkozód megkapta az ingyenes e-bookodat, vagy más feliratkozási ajándékodat, a feliratkozás után két nappal menjen ki egy ilyen levél:

Tárgy: Mit szólsz hozzá?
Kedves [nev] Tegnapelőtt letöltötted a […] című tanulmányt. Most a véleményed kérdezem, akár egyetértesz, vagy épp felháborodsz, kattints az alábbi linkre, és oszd meg velem is.

A weboldaladon hozz létre egy üzenetküldő felületet, amin a látogatód megadja a véleményét, ezt a véleményt – ha jó vélemény – tedd ki weboldaladra: ha a látogatóid látják, hogy ez a dolog másnak is tetszik, akkor ők is jobban feliratkoznak, a mások véleménye mindig számít.

Fontos, hogy azonnal tudjon üzenni az, aki elolvasta az e-bookod, az nem jó, hogy „küldj egy e-mailt”, erre a legjobb válasz is az, ami a látogatóban kialakulhat, hogy „aha, jó majd küldök”, de ebből általában nem lesz semmi.
Ezeket a véleményeket használd fel a weboldalon a csali letöltése, azaz a feliratkozás népszerűsítésére.


Az első 3-4 érdekes levél (A 3-tól a 12. napig)


Miről és hogyan írj ezekben a hírlevelekben?

Nézd meg fentebb, hogyan csináltad meg a csalit (lead magnetet). Ugyanez a kutatási anyag még a hírlevelek megírására is jó lesz. Vedd elő a szókincslapot, a fórumokban végzett kutatásaidat, és válassz ki 4-5 témát: gyakori félreértések – tévedések – kifogások – információhiány.

hírlevél témák

Ha van olyan témád, ami fontos, de a sales oldalra túl sok lenne, akkor legyen abból is egy-egy epizódnyi hírlevél!

Ragaszkodj ehhez a tematikai felépítéshez:

  • 1 hírlevél = 1 fontos téma = 1 cselekvési felszólítás (szavazz, írj, kattints, kommentelj stb. )
  • Tartsd fent a feliratkozód érdeklődését, fokozatosan, minden egyes levéllel alakítsd ki benne a vágyat a problémája azonnali megoldására, és a végén ajánld fel a terméked megvásárlását.
  • A hírleveleid legyenek rövidek, írj figyelemfelkeltő, egyedi tárgymezőket.
  • Egy hírlevélben mindig csak pár sort írj, és a weboldalad egy (a menüsorban nem látszó ) aloldalán folytasd.
  • Egyrészt azért mert az emberek a rövid emailekhez szoktak, hosszú terjengős szöveget nem olvasnak végig. Másrészt azért, hogy egy mindennapi rutint, egy automatizmust alakíts ki az olvasódban, hogy ha te írsz neki levelet, akkor rá kell kattintani a linkre. Ez jól fog jönni akkor, amikor az ajánlatodat küldöd.

Ötödik levél – az ajánlat (15.nap)


Az ajánlat olyan stílusú és felépítésű legyen, mint az értékesítési oldalad, de alkalmazkodnod kell az e-mail olvasási szokásokhoz és az e-mailek szokásos terjedelméhez.

Az ajánlat még nem közvetlenül magát a terméket adja el, hanem azt, hogy az olvasó a linkre kattintson, ahol teljes ajánlat és a megrendelési lehetőség szerepel.

Az alábbi példák egy régebbi weboldalam értékesítési ajánlatsorozatából valók, írd át őket a saját termékednek, szolgáltatásodnak megfelelően! (A példában egy árajánlatok írására tanító oktatóanyagot értékesítek. Ha amúgy ez a téma is érdekel, itt van ez a lenyűgöző részletességű cikk az árajánlatírás művészetéről: http://mumus.info/hogyan-irj-arajanlatot/ )

De vissza az e-mail marketighez:

Tárgymező: Még hat nap van hátra!
Kedves [nev]!
"Ez nagyszerű! Hova utaljam a pénzt?" Ha Ön is kizárólag ilyen válaszokat kap minden kimenő árajánlatára, akkor most semmiképp ne olvasson tovább.
Ha viszont kapott már elutasítást, vagy valaha is megpróbáltak Önnél alkudni, a konkurencia ajánlatát lobogtatva, akkor itt az ideje, hogy felvértezze magát az alkudozók és az árajánlat-elutasítók ellen, hogy végre annyi profitra tegyen szert, amennyit megérdemel.
De mit szólna hozzá, kedves [nev], ha nem lenne több elutasított ajánlata, alkudozó ügyfele: hirtelen nagyon is megnőne a bevétele, ugye?
Itt van ez az elektronikus, azonnal letölthető könyv, amely tartalmazza mindazon árajánlatírási szabályokat és alkuellenes tippeket, amelyeket Önnek feltétlenül ismernie és használnia kell.
[nev], ezt a két e-bookot a mai naptól számítva még hat napig, azaz október 31-én éjfélig nevetségesen alacsony nagyon kedvező áron vásárolhatja meg a weboldalamról.
Oké, ez jól hangzik! Több infót kérek >>>
Ez az oldal csak xxxx-ig érhető el.

Hatodik levél – a sztori (18. nap)


Egy ajánlati határidőn belül küldött vevői idézet, vagy az ügyfeled sikerét bemutató sztori sokat segít abban, hogy még több megrendelőd legyen. A lényeg, hogy magára ismerjen az olvasód, és döntsön úgy, hogy ő is vásárol. Nézd meg ennek a sztori-levélnek a szerkezetét, szófordulatait, és használd fel a saját ajánlatodnak, termékednek megfelelően! (Ezeket az e-maileket amúgy 2007-ben írtam, az akkori, kissé modoros marketing kommunikációs stílusban, ez most már retrónak számít, de most csak a levél felépítésére, gondolatmenetére figyelj!)

Tárgy: Egy tanulságos történet árajánlatíráshoz
Kedves ismerőseimmel történt meg, hogy egészen véletlenül beletrafáltak egy ajánlatírási szabályba, és ez komoly azonnali bevételt jelentett nekik.
A városban sok olyan nagy cég van, akik épp azzal foglalkoznak mint ők, a nagy cégeknek több alkalmazottja van, olcsóbban be tudnak szerezni termékeket, olcsóbban vállalnak szolgáltatást, szóval nehéz labdába rugni.
Szerintük az ő esetükben nem működik a "marketing", a cégvezetőket - akik a célpiacuk - nem érdekli semmi más, csak az ár, azzal meg nem tudnak versenyezni. Ezért a legtöbb árajanlatukat elutasítják, mert a nagy cégek olcsóbbak.
Az ő áruk nem nyerheti meg az eszközbeszerzési árajánlatot, mégis beküldték a nagy cégek ajánlatainál magasabb árral.
>>> És láss csodát - ők nyerték meg az ajánlatot.
Itt van, hogy miért:
Az ajánlatban teljesen véletlenül benne hagyták az öt napos szállítási időt, a többi cég bár sokkal olcsóbb volt, de csak két hétre tudta volna szállítani a készüléket.
Mennyivel fontosabb egy hozzáadott érték, mint a termék ára!
véletlenül is rá lehet akadni egy olyan ajánlatírási szabályra, amely nyertessé tehet egy vesztesnek hitt helyzetet - de mennyivel egyszerűbb első kézből ismerni ezeket a szabályokat, mint találgatni:
Itt van rá a megoldás >>>>

Hetedik levél – az emlékeztető (21.nap)


A legtöbb vásárlás az emlékeztető napján fog érkezni, az emberek szeretik halogatni a döntéseiket. És könnyen meg is feledkezhetnek az ajánlatod határidejéről, ha nem küldesz emlékeztetőt. Itt van egy példa, írd át a saját ajánlatodnak megfelelően.

Tárgy: Emlékeztető - ma lejár a kedvezmény, holnaptól áremelés
Kedves [nev]!
Ez csak egy baráti emlékeztető, hogy a hogy a pénteken ajánlott két elektronikus könyvet amelyek a céges árajánlatírás titkaiba vezetnek be és az alkudozók elleni stratégiákat mutatják meg;
Tovább: [LINK]Így kell árajánlatot írni[/LINK]
Ezeket már csak ma, nagyon kedvező xxxx Ft-os áron vásárolhatja meg a weboldalamról.
[LINK]Oké, érdekel, nem akarok lemaradni >>> [/LINK]

megnyitási arány, kattintási arány, vásárlási arány.

A hírleveleket előre meg kell írnod és egy hírlevélküldő szoftverrel beidőzítened

Röviden ez a lényeg. Ha megvan, akkor 60 napig figyelni az eredményeket: megnyitási arány, kattintási arány, vásárlási arány.

  • 40-50% közötti megnyitási arány jó,
  • 20-30% közötti kattintási arány jó,
  • 7-10% közötti vásárlási arány jó.

Ha ennél alacsonyabb, az nálam már beavatkozási küszöb. Lehet, hogy valamit rosszul csinálsz. Ez sem gond, lehet javítani: jobb tárgyat írni, izgalmasabb levelet, ellenállhatatlanabb ajánlatot. Izgalmas dolog ez, és közben mindig nyersz: vevőket szerzel, miközben egyre alaposabban megismered a piacod.

Erdélyi Norbert

Erdélyi Norbert

online marketing szakértő

A netjet.hu cikkeinek és oktatóanyagainak szerzője Erdélyi Norbert. Szakterülete az üzleti weboldak megvalósítása és értékesítési kampányok kivitelezése. 2006-óta foglalkozik online marketinggel. Az írásai célja, hogy az online marketinget és a technikai megvalósítását érthetővé tegye számodra. Bővebben a szerzőről és a netjet.hu-ról.

 

netjet.hu facebook profiljaLájkolj a facebookon:
facebook.com/netjethu

Ezért nincs elég vevőd

Van 10 dolog, amit rosszul tudsz a szövegírásról. Ezért nincs annyi vevőd, mint amennyi lehetne.

Mi a gáz a szövegsablonokkal, és mit használj helyette? 2 perc múlva megtudod, ha letöltöd ezt a pdf-et.

Hogyan írj jobb sales szöveget?

Mit nyersz a "Futurizmo" Oktatóanyaggal?

A jó marketingszöveg 1 mondattal idegenből ismerőst, kétkedőből rajongót csinál. Ha a te weboldalad szövege jelenleg nem ilyen, akkor neked nagyon kell a "Futurizmo", a sales szövegírás jövőjét tanító oktatóanyag.

24 990 HUF

Bővebb infó és megrendelés itt.

Kapcsolódó videók

Mit tanít a Ponyvaregény a sales funnelekről?
Ha ezt nem vezeted be egy hónapon belül, akkor lesheted vásárlókat…
Bővebben a sales szövegírásról:  https://netjet.hu/futurizmo

Ezt vedd át Arany Jánostól, ha 50% felett konvertáló feliratkoztató oldalt akarsz!
Szóban jó vagy, de írni nehéz? Mondom a megoldást.

Bővebben a sales szövegírásról:  https://netjet.hu/futurizmo

48% feletti konverzió

Hogyan tudsz te is magasan konvertáló feliratkoztató oldalt készíteni?

Az átlag feliratkozási űrlappal 5-10% iratkozik fel, amit itt mutatok, azzal sikerült elérnem 48,2%-os konverziót is.

3 490 HUF

Bővebb infó és megrendelés

 

Még több szövegírás cikk

Érdekes

Hiszed vagy sem, de minden információ ebben a pillanatban is ott van a kezedben, hogy megírd azt a sales oldalt, amiről kétszer annyian rendelnek tőled, mint most. Csak nem veszed még ezeket észre, nem tudod mi a fontos, mi nem.
Olvass tovább a sales szövegírás jövőjéről itt:

https://netjet.hu/futurizmo

Még több sales szövegírás cikk

Hagyj ki egyet ebből az 5 elemből, és nevetséges lesz a sales oldalad.

Mi az oka, hogy az egyik sales oldalon a vevők vásárolnak, a másikba meg csak egy együttérző mosollyal belegörgetnek és bezárják?

Az időtálló tartalomstratégia az új online marketing aranybánya

Hogyan írj folyamatosan érdekes tartalmat, amit a célcsoport is örömmel olvas?

van 10 dolog, amit rosszul tudsz a szövegírásról. Ezért nincs annyi vevőd, mint amennyi lehetne.

Mi a gáz a szövegsablonokkal, és mit használj helyette?
2 perc múlva megtudod, ha letöltöd ezt a pdf-et.

Ha a 10-ből csak az 1-est és a 4-est megcsinálod, már jobb is lesz. Kattints és megy az ebook!

Share This