WordPress

One time offer 1

Woocommerce

One time offer 2

Divi Sablon

One time offer 3

ActiveCampaign

Új oktatóanyag május 15-től:

Készíts Woocommerce shopot fizikai termékeid eladásához!

Az oktatóanyagban képernyővideókon, lépésről lépésre mutatom hogyan építs fel egy fizikai termékeket (azaz nem digitális termékeket) értékesítő webshopot a WordPress, a Woocommerce és a Divi segítségével, Barion, Paypal kártyás fizetéssel, szamlazz.hu összekötéssel és GDPR kompatibilis Active Campaign integrációval.

Day(s)

:

Hour(s)

:

Minute(s)

:

Second(s)

One time offer 4
One time offer 5

A “Woocomerce Fizikai Termékekhez Oktatóanyag” a WordPress Dominancia Tanfolyam része.  Gördíts lentebb a részletekért!

One time offer 6
One time offer 7

“Bátran ajánlom mindenkinek. Akkor se félj tőle, ha nem értesz hozzá! Az egyéni vállalkozóknak, a kisebb cégeknek biztosan a legjobb megoldás Norbi anyagaival dolgozni. Tényleg el tudod készíteni önállóan a weboldalad az oktatóanyagai segítségével!”
Kerékgyártó Szilviaszilvifoltvarras.hu

One time offer 7

“Magyarországon nincs még egy ilyen ember, mint Erdélyi Norbert (netjet.hu), aki ilyen mélységben és ilyen egyértelműen, lépésről lépésre mutatja be a wordpress honlapkészítés minden főbb pontját. Mikor megvettem bármelyik oktatóanyagát, 6-8 óra múlva már egy kész honlapom/portálom, webshopom volt. Ha most is bármiben elakadok, egyszerűen csak megnézem az erre vonatkozó részt és máris megvan a megoldás. Ennél nagyobb szabadságot el sem tudok képzelni.”
Csont Attilasalesfunnel.hu

One time offer 7

“Az utóbbi időben több WordPress-szakértő képzésén részt vettem, így van összehasonlítási alapom. Erdélyi Norbert anyagai nagyon jól összeszedettek és frissek, a legújabb tudáson alapulnak, vagy folyamatosan aktualizáltak. Pontosan azt kaptam, amit ígért – egy kis kiegészítéssel. Mert marketing mindenhez jár. Nem egyszerűen tanít: alapos, részletes, átgondolt anyagai kedvet is csinálnak. Létrehoz egy „meg tudom csinálni”, „ez nekem is menni fog” hangulatot. És tényleg, meg tudod csinálni!” Welker József

One time offer 10

Csak a Woocommerce Fizikai Termékekhez Oktataónyagot kéred, vagy a teljes WordPress Dominancia Tanfolyamot?
(ez utóbbival jobban jársz.)

One time offer 4

bolt egy plázában = webshop. mi minek felel meg?

1. Mire kell nagyon figyelni webáruház készítésekor?

Fizikai termék értékesítésekor sokkal kevesebb hibázási lehetőséged van, mint digitális termék eladásakor. A webshopod minden egyes elemének tökéletesnek kell lennie. Egy fizikai termékeket értékesítő webshop olyan, mint egy valódi szaküzlet mondjuk egy plázában a város főterén. Gondolj bele:

  • Üvegablakos kirakat = A webshopod kezdőlapja
  • Termékek a polcon, vállfákon = A termékek aloldal a shopodban.
  • Eladók az üzletben, akiket megkérdezhetsz = prediktív termékkereső
  • Blokk = visszaigazoló e-mail

Ennél persze sokkal több összefüggés van. Az első lépés, hogy megértsd, hogyan gondolkoznak a vásárlók, és ez alapján építsd fel a webshopod. Ezt tanítja meg a Woocommerce Fizikai Termékekhez oktatóanyag első fejezete.

honnan hová

juttat el ez a fejezet:
“1. Mire kell nagyon figyelni webáruház készítésekor?”

Innen:

Nem áll össze a kép, nem tudod
hogyan rakj összes egy működő webshopot

ide:

Minden kirakós darab a helyére kerül. A megvalósítás útjára örömittas szíved vágyva lép.
One time offer 12

"Tudás" kontra "tapasztalat"

A netjet.hu-n nem a “tudást” kell megfizetni, a tudás csak információ: bárki beszerzi, megtudja, rákeres. A netjet.hu oktatóanyagok lényege a tapasztalat. 2006 óta tervezek wordpress-szel, minden jel szerint, akármi is a problémád, én olyat már láttam és oldottam meg. Ezért érdemes a netjet.hu-tól beszerezni a wordpress oktatóanyagokat.

Az ajánlat tálalása ugyanolyan fontos, mint maga az ajánlat!

Hogyan fog kinézni a shop?

Az oktatóanyagban egy kitalált szerszám webshopot építek fel. Amikor követed a lépéseket, amiket a képernyővideón látsz, tulajdonképpen csak annyi a dolgod, hogy helyettesíted a saját termékeiddel.

Nézd csak, milyen jól néz ki egy kitalált termékeket eladó shop, képzeld milyen jól nézni ez ki a saját termékeiddel feltöltve:

One time offer 13
One time offer 14
One time offer 15
One time offer 16

“Kézzelfogható, látványos eredmény. Amit a képernyővideón látsz, azt kapod te is, ha követed a lépéseket. A netjet.hu oktatási rendszere 2011 óta működik. Itt nem zsákbamacskát veszel.”

One time offer 17

Csak a Woocommerce Fizikai Termékekhez Oktataónyagot kéred, vagy a teljes WordPress Dominancia Tanfolyamot?
(ez utóbbival jobban jársz.)

One time offer 4

Átlátható, letisztult design = több vevő.

2. Webshop design & navigáció

Ha azt hitted, hogy az emberek racionálisan döntenek: tévedsz. Az emberek szokások, rituálék, viselkedési minták alapján határozzák meg, hogy mi a nekik fontos.

Ha a webshopod úgy néz ki, mint egy multicég webshopja, akkor megbíznak benne. Ha nem elég jó a design, nemet mondanak neked, még mielőtt eljutnának az ajánlatodig.

Ezért kell olyan designt csinálni, mint amilyenek a nagy cégek shopjai. 

  • Hogyan csinálsz 3 szín használatával letisztult arculatot?
  • Hogyan és mit vegyél át a nagy céges webshopjainak design módszereiből?
  • Hogyan oszd kétfelé az shopod fő navigációs sávját?
N

Termékkategóriák

N

Webshop navigáció

N

Divi testreszabás

honnan hová

juttat el ez a fejezet:
“2. Webshop design & navigáció”

INNEN

Nem tudod milyen legyen a design

ide

Minden arculati beállítás kész, jöhet a tartalom

One time offer 19

Csak a Woocommerce Fizikai Termékekhez Oktataónyagot kéred, vagy a teljes WordPress Dominancia Tanfolyamot?
(ez utóbbival jobban jársz.)

One time offer 4

A divi a woocommerce termékoldalon is divi!

3. Termékoldal készítése Divivel

Az alap Woocommerce termékoldal elég fapados. Az alap oldalsáv elemekkel együtt pedig nem valami átlátható. Itt hívjuk segítségül a Divi-t, és csinálunk vele jobb designt, mint amit a legtöbb shop tulaj csinál: 

  • Hogyan tegyél be termékvideót?
  • Hogyan tedd azonnal átláthatóvá és érthetővé egy termék tulajdonságait?
  • Hogyan használd a Divi egyéni CSS opcióját, hogy a termékoldalad ne úgy nézzen ki, mint ami bárki másé is lehetne?

 

N

Divi a termékoldalon

N

Termékkép berakás

N

Egyéni CSS: érthetően

honnan hová

juttat el ez a fejezet:
“3. Termékoldal készítése Divivel”

INNEN

Az alap Woocommerce oldal elég fapados…

IDE

A Divivel a termékeid oldala is lenyűgözően néz ki.
One time offer 21

Csak a Woocommerce Fizikai Termékekhez Oktataónyagot kéred, vagy a teljes WordPress Dominancia Tanfolyamot?
(ez utóbbival jobban jársz.)

One time offer 4

minimális adminisztrációval sok terméket felvinni

4. Termékvariációk kezelése

Sok olyan termék van, ami rendelhető különböző színben, méretben, vagy bármilyen más tulajdonsággal. A szín és a méret nem változtatja a termék árát, de sok más tulajdonság (pl: teljesítmény) igen. Hogyan lehet mindezt egyszerűen megoldani a Woocommerce attribútumok és termékvariációk használatával? Kiderül ebből a fejezetből.

  • Hogyan add meg, hogy egy terméket több színben, méretben, különbző teljesítményben stb. lehessen rendelni?
  • Hogyan rendelj külön árat minden egyes variációhoz a lehető legkevesebb adminisztrációs munkával?

“Láttam már olyan shopot, ahol nem ismerték ezt az opciót, és minden egyes termékvariációt egyenként, külön termékként vittek fel… szegény adminisztrátor, aki ezt a feladatot kapta… “

N

Termékvariációk

N

Attribútomok

N

Variációkként más termékkép

honnan hová

juttat el ez a fejezet:
“4. Termékvariációk kezelése”

Innen

“Hogy viszek fel ennyi variációt?”

IDE

Fél óra alatt fent van sok-sok-sok opciós termék

One time offer 23

“A márkaépítés a netjet.hu online marketing filozófiája szerint egyetlen apró, kifinomult lépéssel, egy apró de erősödő kötődéssel kezdődik. Ez első lépés egy webshop esetén az ajánlat mellett a vásárlási folyamat átláthatósága, egyértelműsége. Ezért fontos, hogy milyen a webshopod: nem annyi, hogy technikailag lehetővé teszed a termékek rendelését. Egyfajta érzelmi kötődést is ki kell alakítanod.”

Melyik éri meg jobban neked?

Megrendelési info

$
A “Woocomerce Fizikai Termékekhez Oktatóanyag”
a WordPress Dominancia Tanfolyam része. 
One time offer 24

A Woocomerce Fizikai Termékekhez Oktatóanyagot külön is megvásárolhatod, egyszeri 24 990 Ft-os díjért. A teljes WordPress Dominancia tanfolyam most 49 990 Ft/év díjért lehet a tiéd.  Részletes leírás itt: (új ablakban nyílik, hogy ne zavarja ennek az oldalnak a feldolgozását) WordPress Dominancia tanfolyam

One time offer 4

Kattints és válaszd ki, hogy csak a Woocommerce Fizikai Termékekhez Oktataónyagot kéred, vagy a teljes WordPress Dominancia Tanfolyamot
(ez utóbbival jobban jársz.)

One time offer 7

“Még nincs weboldalam, ezért a legjobbkor jött ez az oktatóanyag, ennek alapján fogom elkészíteni. Köszönöm, nagyon hasznos volt.”

Girhiny Tamás

One time offer 7

“Kézen fogva vezet az alapoktól lépésről-lépésre, egyszerűen, közérthetően. Nagyon élvezetesek a videók, amihez Erdélyi Norbert kommunikációja, motivációs készsége, megnyugtató stílusa erősen hozzájárul.”

Suri Éva – motivaciostrening.hu

One time offer 28

Csak a Woocommerce Fizikai Termékekhez Oktataónyagot kéred, vagy a teljes WordPress Dominancia Tanfolyamot?
(ez utóbbival jobban jársz.)

One time offer 4

A kirakat ad el.

5-8. A kirakatod, azaz a webshopod kezdőlapja

Ha a látogató nem közvetlenül a termékoldaladra érkezik, akkor általában a webshopod kezdőlapja az első találkozása veled.  Itt aztán minden számít, nem csoda, hogy ez – a többihez képest – egy 4x annyi infót tartalmazó fejezet.   

 

  • Hogyan és hová tedd ki azokat az infókat, amiket mindenki megkérdez – anélkül, hogy ez elvonná a figyelmet a termék ajánlataidról? 
  • Hogyan oldod meg hogy mutassa már a kezdőlapon, hogy készleten van egy termák?
  • Hogyan oldod meg, hogy a Divi gyári letiltása ellenére is ott legyen a termék alatt a kosár gomb?
  • Hogyan teszel be egy azonnali eredményeket hozó prediktív keresőt, ami 3 karakterből is megtalálja a terméket?
  • Hogyan teszel ki terméksávot, ami pl. csak egy adott kategóriát mutat, vagy pl. csak az akciós termékeket?
  • Hogyan teszel ki egy teljes szélességű slidert (diavetítőnek, lapozónak, csúszkának is mondják) amiben az akciós, vagy kiemelt ajánlataid futnak?
One time offer 30
One time offer 31
One time offer 32
N

Prediktív kereső

N

Kiemelt ajánlat

N

Ajánlat slider

N

Terméksáv

honnan hová

juttat el ez a fejezet:
“5-8. A kirakatod, azaz a webshopod kezdőlapja”

Innen

Hogy’ teszek ki egy tonna infót,
hogy átlátható és meggyőző is legyen?

IDE

Kész a kezdőlapom, ami egyszerre informál és értékesít,
és amit büszkén mutatok mindenkinek!

One time offer 7

“Lehetővé tette hogy TELJESEN a kezembe vegyem az irányítást. Először csak módosítgattam a meglévő oldalon, majd később teljesen egyedül sikerült készítenem jó weboldalt webshoppal együtt.”
Nyáguly Sándor – power-tuning.ro

One time offer 7

“Gyorsan le tudtam koppintani, amit csináltál, nem kellett azon agyalnom, hogyan rakjam össze a weboldalamat.”
Péter István 
bulgaricus.hu/probiotikum/

One time offer 7

“Bírom a humorodat, a tök egyszerű magyarázataidat, ennek köszönhető, hogy nulla programozói háttérrel csodaszépeket tudok alkotni. Hálás köszönet érte!”
Máté Ildikó – gombasiker.hu

One time offer 7

“Sok érdekes megoldást tanítottál, volt olyan is, amiről még nem hallottam, ilyen pl. tudatalatti behívó ikonok. Sokat fog segíteni, hogy jó oldalakat tudjak csinálni.”
Pintérné Kendra Éva 
otthonibőrápolás-kozmetikumok.hu

One time offer 7

“Kezdőként el sem tudtam képzelni hogyan kell elkészíteni egy feliratkoztató oldalt. Olyan megoldásokat mutattál, amikről eddig nem is tudtam, hogy ennyire fontosak. Köszönöm! Véleményem szerint nagy szükség van a munkádra!”
Sziklai Éva – kristalyvizio.hu

One time offer 12

"Mi legyen az első egy shopban? A vevő haszna.

Annak az online marketingnek, amit te meg én csinálunk – feliratkozás, hírlevél, sales funnel, sales oldal, tartalommarketing, facebook marketing, webshop – a legfontosabb érzése az önzés. Az érdeklődő önzése, akit semmi más nem érdekel, csak és kizárólag a maga haszna. Ezért a “legnagyobb haszon” megmutatásáról szóljon a webshopod kezdőlapja, termék oldala.”

One time offer 39

Csak a Woocommerce Fizikai Termékekhez Oktataónyagot kéred, vagy a teljes WordPress Dominancia Tanfolyamot?
(ez utóbbival jobban jársz.)

One time offer 4

Gondolj a mobilon netezőkre – nyerj magadnak is időt!

9. Reszponzivitás & Divi könyvtár használata

A mobilos használhatóság egy fizikai termékeket értékesítő shopnál alapkövetelmény.  De arról van szó, hogy ha nem jókor állítod be, azaz nem a tartalom sablonok létrehozása előtt, akkor ez a kis figyelmetlenség lehet a legnagyobb időrablód.

Gyakorlati tapasztalatok alapján mutatom, hogy mikor és hogyan állítsd be a Divi tartalmaid reszponzivitását. Ugyanehhez tartozik a Divi elemek újrahasznosítása, azaz a Divi könyvtár kezelése is. Mutatom, hogy én hogyan csinálom, hogy a legkevesebb munkával a legtöbb és legszebben designolt tartalmakat állítsuk elő:

  • Hogyan oldod meg, hogy mobilon is jól használható legyen  webshopod?
  • Hogyan használsz fel egy-egy Divivel létrehozott elemet újra és újra, hogy időt nyerj?

 

N

Reszponzivitás

N

Divi könyvtár

N

Időbeli hatékonyság

honnan hová

juttat el ez a fejezet:
“9. Reszponzivitás & Divi könyvtár használata”

innen

Végül is nem rossz ez mobilon…

IDE

Tökéletesen használható mobilon
One time offer 41

Csak a Woocommerce Fizikai Termékekhez Oktataónyagot kéred, vagy a teljes WordPress Dominancia Tanfolyamot?
(ez utóbbival jobban jársz.)

One time offer 4

Hasznos kis elemek az oldalsávban

10. Üzlet oldal & oldalsáv widgetek

  • Hogyan designold a “kenyérmorzsa-navigációt” egy kis egyéni CSS-sel?
  • Mit és hogyan tegyél ki az oldalsávba, hogy elősegítse a tájékozódást és vásárlás létrejöttét?
  • Hogyan adj a Woocommerce oldalsáv elemeknek szebb kinézetet egyéni CSS-sel? 
N

Utoljára nézett termékek

N

Árszűrő

N

Termékkategóriák

honnan hová

juttat el ez a fejezet:
“10. Üzlet oldal & oldalsáv widgetek”

INNEN

Mit kezdjek az oldszkúl wordpress oldalsávval?

IDE

Az oldalsáv passzol a designoz és segít többet eladni
One time offer 43

Csak a Woocommerce Fizikai Termékekhez Oktataónyagot kéred, vagy a teljes WordPress Dominancia Tanfolyamot?
(ez utóbbival jobban jársz.)

One time offer 4

Ezt a két oldalt mindenki megnézi

11. Kapcsolat és szállítási infó oldal

Ezt a 2 oldalt mindenki megnézi, mindenki, aki vásárolni akar előre akarja tudni, hogy mennyi lesz a szállítás, és a biztonság kedvéért lecsekollja, hogy hol érhető el a shopot működtető cég.

Sok webshop elköveti azt a hibát, hogy titkolja a szállítási díjakat és csak a pénztárnál mutatja meg. Sok shop pedig elrejti a kapcsolati adatokat, ami bizalmatlanságot szül.

Pedig könnyebb jól csinálni, mint rosszul. Mutatom, hogyan csináld ezt jól: 
 

  • Hogyan mutasd meg átláthatóan a szállítási díjakat (úgy, hogy ha egy helyen átírod, akkor mindenütt módosuljon)
  • Hogyan mutasd meg átláthatóan a fizetési opciókat (úgy, hogy ha egy helyen átírod, akkor mindenütt módosuljon)
  • Hogyan hozz létre egy jól kinéző, az shopod arculatához passzoló kapcsolatfelvevő oldalt?
N

Szállítási díjak mutatása

N

Fizetési opciók mutatása

N

Kapcsolatfelvevő oldal

honnan hová

juttat el ez a fejezet:
“11. Kapcsolat és szállítási infó oldal”

INNEN

Hogyan teszek ki sok infót, hogy érthető és átlátató legyen?

IDE

Hú, de jól néz ki a kapcsolat és az infó oldalam!
One time offer 45

Csak a Woocommerce Fizikai Termékekhez Oktataónyagot kéred, vagy a teljes WordPress Dominancia Tanfolyamot?
(ez utóbbival jobban jársz.)

One time offer 4

egyértelműnek kell lenni. Az összezavart vevő nem vásárol!

12. Szállítási zónák, díjak és e-mailek

Woocommerce-ben megadhatók szállítás zónák és díjak. Van ennek egy sajátos logikája, mutatom hogyan működik. 

Az alap Woocommerce e-mailek bár informatívak, de nem biztos, hogy megfelelnek a te kommunikációs stílusodnak, ezért mutatom, hogyan kell átírni őket.    

  • Hogyan kapcsolj a szállítási zónákhoz szállítási díjakat?
  • Hogyan add meg az ingyenes szállítás összeghatárát? 
  • Hogyan írd át a gyári woocommerce e-mailek szövegét, de úgy, hogy ne is tegye tönkre az egész rendszert, és frissítés után is megmaradjon?
  • Hogyan designold meg a rendszer e-maileket, hogy megfeleljen a céges arculatodnak (ott legyen logó, jók legyenek a színek)

 

N

Szállítási zónák és díjak

N

Gyári e-mailek átírása

N

Egyedi e-mail sablon

honnan hová

juttat el ez a fejezet:
12. Szállítási zónák, díjak és e-mailek

Innen

Ezek a gyári woocommerce opciók nem jók…

IDE

Szállítási díjak és mailek beállítása kész!

Ne vacakolj a kézi számlákkal: automatizálj

13. Paypal, Barion, Szamlazz.hu: Így kösd össze!

Így csatold a népszerű magyar Barion kártyaelfogadó fizetőkaput, Paypal fizetési lehetőséget, és az automatikus e-számlázást lehetővé tévő szamlazz.hu-t a Woocommerce shopodhoz.

Ne vacakolj a kézi számlákkal, fizetési emlékeztetők küldözgetésével, amikor kártyás fizetéssel azonnal nálad a pénz, és az ügyfél azonnal megkapja a az e-számlát Ezt mind be tudod állítani önállóan, a videók alapján.

N

Paypal

N

Barion

N

Szamlazz.hu

honnan hová

juttat el ez a fejezet:
13. Paypal, Barion, Szamlazz.hu: Így kösd össze!

INNEN

Meg kéne oldani a kártyás fizetést…

IDE

Paypal, Barion kártyás fizetés + automata számlázás: kész.

Jogszabályi megfelelőség + precíz ajánlatküldés

14. Woocomerce & Active Campaign Integráció

Az adatvédelmi rendeletek miatt nem küldhetsz csak úgy e-mailt annak, aki egyszer vásárolt nálad. A nagyokos bürökraták ebben látják a világméretű spam kérdés megoldását. Vállalkozóként ez nevetséges és bosszantó, mégis meg kell oldani technikailag.  Szerencsére van megoldás, kicsit összetett – nem annyi, hogy beraksz egy plugint – de érthető lesz:

Neked 2 dolgot kell megoldani:

  1. Megfelelni a mindenkori jogszabályoknak
  2. Megoldani, hogy a hírlevél küldőd tudja, hogy melyik feliratkozód mit vásárolt, hogy a következő ajánlatot ez alapján tudd kiküldeni a listádra.

Ezért az oktatóanyagban megtanítom:

  • Hogyan kösd össze az AC-t a Woocommerce-szel? 
  • Hogyan TAG-eld be a cikkszámot az AC feliratkozói profilokban?
  • Hogyan oldod meg, hogy ne iratkoztassa le a rendszr véletlenül azt, aki már feliratkozód, csak elfelejtette kipipálni a hírlevél checkboxot?

 

N

GDPR checkbox

N

Checkbox CSS

N

Active Campaign Automatizáció

honnan hová

juttat el ez a fejezet:
“14. Woocomerce & Active Campaign Integráció”

innen

Hogy’ rakjak checkbot a pénztár oldalra?

IDE

Helyén a pipálatlan checkbox, kész az AC integráció
One time offer 23

“A webshop kezdőlapján egy nagyon könnyen megérthető állítással (ajánlattal) kezdünk, amire újabb és újabb megértési rétegeket teszünk (az ajánlat kifejtése) míg az olvasó a végére nem ér, és ezért nyomja meg a végén a kosárba gombot.”

Miért hallgass rám, ha online marketingről van szó?

Erdélyi Norbert vagyok, a netjet.hu szerzője, szakterületem az online kampányok tervezése. 2001-óta foglalkozom weboldaltervezéssel, 2006 óta online marketinggel. A netjet.hu minden tartalma ezt a célt szolgálja: „Olyan weboldalad legyen, amit az emberek szeretnek”. 

Az online marketing az én értékrendemben arról szól, hogyan találd el, hogyan gondolkoznak az emberek. Nagyra tartom a kreativitást, tisztelem azt, aki zsenialitásával új dolgot teremt.

Amik benne vannak egy-egy wordpress-, vagy marketing oktatóanyagban, az mind onnan van, hogy én is napi szinten használom a WordPresst üzleti weboldalak készítésére, portálépítésre, kampányoldalak tervezésére a saját és az ügyfeleim weboldalán.

Rendszeresen tartok személyes konzultációkat ügyfeleinknek, ismerem a problémáikat, és ezekre mutatok megoldásokat ezen a weboldalon.

A netjet.hu weboldal célja, hogy megértsd, megtanuld és megszeresd az online marketinget és a technikai eszközök használatát.

One time offer 52

Woocommerce Fizikai Termékek értékesítéséhez oktatóanyag 

tartalomjegyzék

One time offer 53

1. Mire kell figyelni webáruház készítésekor?

One time offer 54

2. Webshop design & navigáció

One time offer 55

3. Termékoldal készítése Divivel

One time offer 56

4. Termékvariációk kezelése

One time offer 57

5. A kirakatod, azaz a webshopod kezdőlapja I.

One time offer 58

6. A kirakatod, azaz a webshopod kezdőlapja II.

One time offer 59

7. A kirakatod, azaz a webshopod kezdőlapja III.

One time offer 60

8. A kirakatod, azaz a webshopod kezdőlapja IV.

One time offer 61

9. Reszponzivitás & Divi könyvtár használata

One time offer 62

10. Üzlet oldal & oldalsáv widgetek

One time offer 63

11. Kapcsolat és szállítási infó oldal

One time offer 64

12. Szállítási zónák, díjak és e-mailek

One time offer 65

13. Paypal, Barion, Szamlazz.hu: Így kösd össze!

One time offer 66

14. Woocomerce & Active Campaign Integráció

Megrendelés: május 15. 7:00

Melyiket választod?

$
A “Woocomerce Fizikai Termékekhez Oktatóanyag”
a WordPress Dominancia Tanfolyam része. 
Woocommerce Fizikai Termékekhez Oktatóanyag
One time offer 5
Wordpress Domiancia Tanfolyam
One time offer 68
Woocommerce Fizikai termékhez

Hogyan használd a Woocommerce-t ha fizikai terméket szeretnél eladni?

Lépésről lépésre megmutatom, hogyan építs fel egy fizikai termékeket értékesítő webshopot a WordPress, a Woocommerce és a Divi sablon használatával.

Megrendelés után a fiókodban belépve azonnal hozzáférsz a videókhoz.

Az oktatóanyag teljes lejátszási ideje: 3 óra 36 perc

 

  • Videó #1 Mire kell figyelni webáruház készítésekor?
  • Videó #2 Webáruház design és navigáció
  • Videó #3 Termékek oldala
  • Videó #4 Termékvariációk kezelése
  • Videó #5 Webáruház kezdőlap 1.
  • Videó #6 Webáruház kezdőlap 2.
  • Videó #7 Webáruház kezdőlap 3.
  • Videó #8 Webáruház kezdőlap 4.
  • Videó #9 Reszponzivitás és Divi könyvtár használata
  • Videó #10 Üzlet oldal és oldalsáv widgetek
  • Videó #11 Kapcsolat és szállítási infó oldal
  • Videó #12 Szállítási opciók & e-mailek
  • Videó #13 Paypal, Barion és szamlazz.hu
  • Videó #14 Woocommerce & Active Campaign integráció
egyszeri díj
Woocommerce Fizikai termékhez

Hogyan használd a Woocommerce-t ha fizikai terméket szeretnél eladni?

Lépésről lépésre megmutatom, hogyan építs fel egy fizikai termékeket értékesítő webshopot a WordPress, a Woocommerce és a Divi sablon használatával.

Megrendelés után a fiókodban belépve azonnal hozzáférsz a videókhoz.

Az oktatóanyag teljes lejátszási ideje: 3 óra 36 perc

 

  • Videó #1 Mire kell figyelni webáruház készítésekor?
  • Videó #2 Webáruház design és navigáció
  • Videó #3 Termékek oldala
  • Videó #4 Termékvariációk kezelése
  • Videó #5 Webáruház kezdőlap 1.
  • Videó #6 Webáruház kezdőlap 2.
  • Videó #7 Webáruház kezdőlap 3.
  • Videó #8 Webáruház kezdőlap 4.
  • Videó #9 Reszponzivitás és Divi könyvtár használata
  • Videó #10 Üzlet oldal és oldalsáv widgetek
  • Videó #11 Kapcsolat és szállítási infó oldal
  • Videó #12 Szállítási opciók & e-mailek
  • Videó #13 Paypal, Barion és szamlazz.hu
  • Videó #14 Woocommerce & Active Campaign integráció
Marketing Rendszer Felépítése
A technikai rendszert meg kell, hogy előzze a gondolati rend. A marketing rendszer az, amitől vevőid lesznek. Ebből a modulból megtudod: Hogyan tervezd meg a marketing rendszered, hogyan határozd meg a buyer personádat és hogyan döntsd el milyen weboldalra van szükséged?
Szakértői weboldal készítése
Felépítünk egy személyes márkát építő szakértői weboldalt, landing page-ekkel, bloggal, digitális termékeket forgalmazó Woocommerce shoppal, automatikus díjlehívással működő előfizetéses rendszerrel.. Felépítjük az alap oldalkészletet meghatározzuk a színvilágot, és megtanulunk landing oldal készíteni a Landing Page Anatómia módszerrel.
Divi Layout kezelés
Mire kell figyelni, amikor egy Divi Layoutot választasz? Hogyan elemezd mi hat rád, és hogyan tartsd meg ezt a hatást úgy, hogy közben a tartalmakat átírod. Hogyan csinálj meg egy komplett weboldal designt egy layoutottal?
Woocommerce digitális termékhez
Wooocommerce tagság & előfizetés

Hogyan állítsd be a Woocommerce-et digitális termék értékesítéséhez? Hogyan kösd össze a shopod a szamlazz.hu-val, Barionnal, Paypallel? Hogyan állíts be tagsági rendszert? Hogyan védd meg a videóidat? Hogyan állítsd be automatikus díjlevonással működő előfizetéses rendszert a Barionnal?

Céges-, konferencia-, MLM weboldal
Minél több weboldal típust ismersz, annál magabiztosabb leszel, annál több ötletedet tudod megvalósítani.
ACTIVE campaign használata
Az e-mail marketing nem csak egy plusz kommunikációs eszköz, hanem az e-mail maga az üzlet. Sokat számít, hogy milyen szoftverrel oldod meg a folyamat automatizálását.
THRIVE pluginek használata
Hogyan használd a Thrive Leads-, a Thrive Ovation, a Thrive Comments pluginokat?
PORTÁLépítés
A portál a weboldalak királya. A sales helyett a tartalom legyen a fókuszban és sokkal több vevőd lesz. Fordítsd meg a weboldalad elrendezését, az első találkozás ne a sales legyen, hanem a tartalom: ez teszi az érdeklődőt vevővé.
Affiliate rendszer beállÍtása
Ha van egy partnerprogram rendszered, akkor a partnereid a te a termékedet fogják promózni. A partnereid kitesznek egy-egy bannert, kiküldik az e-mail listájukra az ajánlodódat. Ők jutalékot kapnak a megvalósult vásárlások után, te profitot realizálsz.
ELEMENTOR használata
Az Elementor a Divi mellett a másik piacvezető blokkos oldalépítő. Lenyűgöző dolgokat lehet vele csinálni. Azt mondják egyszerűbb megtanulni, mint a Divi-t. Hogy ez igaz vagy sem, el tudod dönteni a videók alapján:
WEBOldal betöltési sebesség növelése
A Website Speed modul oktatóanyag megtanít arra, hogyan hozd fel 90%+-ra és A-A értékekre a weboldalad sebességét a GTMetrixben és hogyan hozd 90% felé a mobil sebességet a Google Page Speedben is.

csak május 15-17. között

24 990 Ft

egyszeri díj
One time offer 69

megrendelési tájékoztató

Az oktatóanyag csak és kizárólag bankkártyával vagy Barion egyenleggel fizethető. Átutalásos fizetésre nincs lehetőség. Sikeres tranzakció után azonnali hozzáférést ad a rendszerünk az oktatóanyaghoz.  

68 990 Ft / év

csak május 15-17. között

49 990 Ft / év

One time offer 69

-27%

Előfizetéssel kapcsolatos tájékoztató

Az előfizetés csak és kizárólag bankkártyával fizethető. Átutalásos fizetésre nincs lehetőség. Sikeres tranzakció után azonnali hozzáférést ad a rendszerünk a tanfolyamhoz.  Megrendeléskor az első év díját vonja le a kártyádról rendszer. Ha nem akarod egy év múlva megújítani, akkor év közben bármikor egy kattintással, indoklás és külön kérés nélkül lemondhatod, a fiókodon belül a “lemondás” gombra kattintva.

>