Vidd el most az új Neuromarketing Oktatóanyagot.

Veszettül erős, brutálisan hatásos eszközök. Csak te tudod, hogy használod.

Előtte

Árérzékeny, töprengő vevők

10% körüli feliratkozási arány

Alig aktív feliratkozók

Az emberek szemében egy vagy a sok közül

Utána

Az áron nem is gondolkozó rajongók

40% feletti feliratkozási arány

Ámulatba ejtett feliratkozók

Az emberek bárkivel szemben kiállnak érted

Neuromarketing.

idd meg a narancslevet! = vedd meg a termékemet!

Neuromarketing nélkül: nyakamba zúdítod a narancslevet és reméled, hogy pár csepp a számba is jut.

Neuromarketinggel: Kitöltöd egy csinos pohárba, adsz egy szívószálat és örömmel, magamtól megiszom, mert imádom a narancslevet és amúgy is szomjas vagyok.

Te nyakon öntöd az embereket az ajánlatoddal, vagy könyörögve kérik, hogy megvehessék? Jól nézd meg ezt a videót, mert emiatt nemcsak nyakon öntettem magam hideg narancslével és tönkrement a kedvenc ingem, de ez a videó a kulcsüzenet 2017-ben a marketing fejlődésed szempontjából. Tudod miért?

“Neuromarketinggel még azelőtt győzöd meg az embereket, mielőtt hagyományos marketing eszközök bejönnének a képbe.  A nagyvállalatok ezer éve csinálják. Most rajtad a sor!”

Erdélyi Norbert, netjet.hu

Mielőtt
gondolkozni

kezdenél egy ajánlaton, az agysejtjeid már rég döntöttek helyetted. Ez a neuromarketing.
hogyan TUDOD itt és most belevinni ezt marketingedbe?

Pötyögd be gyorsan a google-be, hogy “neuromarketing”. Látni fogsz ötletes plakátokat, amerikai szuperkupa reklámokat és sok egyetemi tanulmányt arról, hogyan mérik az agyi aktivitást. A neuromarketing pöpecül működik óriásplakátokon, tévéreklámban, társadalmi célok elérésre, plázákban, vagy az IKEÁ-ban, mert nemhiába van vanilia szag a pénztár előtti térben. De most komolyan: Te hirdetsz a tévében? Úgy általában költesz óriásplákotra? Van saját plázád? Meg szoktad kérni a vevőidet, hogy a kedvedért feküdjenek már be egy FMRI agyhullám-vizsgáló masinába?

A nagycégek fura dolgokat csinálnak. De mi így marketingezünk: Akármit adsz el, ez passzol rád: Feliratkoznak, hírlevelet küldesz, cikkeket írsz, facebookon hirdetsz, az emberek megismernek, elismernek, vásárolnak. A Neuromarketing Oktatóanyagban új eszközöket mutatok, amit simán be tudsz rakni a mostani marketing rendszeredbe, és olyan szintre hozod fel a marketinged, hogy sejtszinten győzöd meg a vevőidet.  A neuromarketing a hiányzó láncszem, amit évek óta keresel.

Nem kell felborítanod a mostani marketing rendszered, mert szépen beleilleszthető a neuromarketing.

Azt veszed észre, hogy többen iratkoznak fel, többen kattintanak, jobban szeretnek, többen vásárolnak.

Mit tud a
neuromarketing?

Az eredmény: Minden stimmel. Összeáll a kép. Az emberek azt mondják vissza neked, amit elképzeltél, amiért az egész bizniszt csinálod. Anélkül, hogy kérnéd vagy a szájukba rágnád. Ha ez a kapocs megvan, minden megvan. Érted már a lényegét? Nézd eme kettő példát!

„Filmekben gyakori: Van egy medál, ami egy kulcs. Ez nyitja a titkos barlangot. Végig ott van a főhös nyakában, de a film közepéig nem is tudja mi az. A neuromarketing pont ugyanez.”

Erdélyi Norbert, netjet.hu

Ezt a visszajelzést kaptam 1 hónappal azután, hogy elkészítettem ezt a sales oldalt: sales-amberway.hu

Igen, pont erre az eredményre gondoltam: a sales oldalakat, amiket írok, úgy olvassák az emberek, mint egy regényt, aminek ráadásul ők a főszereplői. Ezt sehol sem mondom ki, nem hirdetem, nem írom le. Mégis pont ezt jelzi vissza az ügyfél. Ez a legszebb élmény.

Ezt az ötcsillagos értékelést egy új feliratkozónktól kaptam a facebookon.

Az én marketing filozófiám az, hogy azt add, vagy többet adj, mint amit ígérsz. Ne több problémát, hanem megoldást adj az emberek kezébe. És lám, pont ezt kapom vissza értékelésként. Van ennél jobb?

A marketinggel értékesítesz. Jó. De a neuromarketing előbb van: Vele kerülsz be kitörölhetetlenül az emberek fejébe.

Eddig a nagycégek kiváltsága volt. Rájöttem hogyan lehet lazán belevinni a neuromarketinget abba, amit te csinálsz: feliratkozás, csali, hírlevél, salesoldal, webshop. Így már neked is izgalmas, ugye?

“A Te ajánlatod a legjobb a piacon. Elég a másodhegedűs szerepből!”

Kérd az új Neuromarketing Oktatóanyagot!

Veszettül erős, brutálisan hatásos eszközök. Csak te tudod, hogy használod.
Az ügyfelednek nem tűnik fel. A konkurensed nem is érti. Érdekel mi van benne?

Agyunk legősibb része a gyíkagy. A gyíkagy önző, nem ismeri a jövőt, a túlélő ösztön hajtja. A gyíkagy dönt helyetted: Már  létre is hozta a véleményedet, még mielőtt az első gondolatod megszületne. Itt hat a neuromarketing.

A gyíkagyra 6 tényező hat,
Erre épül az Oktatóanyag.

Valódi emberek,
valódi példák.

Az ő weboldalaikon keresztül mutatom meg, hogyan teszed be a neuromarketinget a meglévő rendszeredbe. Neked is van feliratkoztató oldalad, csalid, hírleveled, kampányod, portálod, sales oldalad, webshopod.

Kis Dániel 11 éve ügyfelünk, a legműveltebb, legsokoldalúbb ember, akit ismerek. Tanult Kolozsváron, Budapesten, Párizsban, a Buckinghamshire-i Egyetemen. A weboldala amit az oktatóanyagban “meg- neuromarketingezek” a biztositva.hu,

Dániel egy ügyfelének a weboldala. (Igen, a netjet.hu oktatóanyagait designerek és online marketingesek is vásárolják.) A legnehezebb téma: életbiztosítást eladni online. Szerencsére rengeteg ötletem van hozzá.

Jung Krisztina weboldala, amit neuromarketinggel felturbózok, a wellvital.hu. Kriszti egyedülálló anyuka, fél kézzel füvet nyír, másikkal kenyeret süt, közben mesét olvas, és egyszerre céget vezet. Különleges, egészséges táplálékokat forgalmaz. Hisz a termékében, ugyanúgy mint te a sajátodban.

Nagyon jó példa arra, hogyan illeszd össze harmonikusan ezt az új, nagyon hatásos marketinget a meglévő weboldaladdal. Akkor is ha a mostani oldalad nem teljesen “marketinges” még.

Baka Ferenc, a Sinn Kft. tulajdonosa. A cégnek több weboldala is van, jelenleg 7 db. Mind egy-egy termék weboldala. Amit Ferenc csinál, arról beszél Gerber a Vállalkozás Mitoszában: Ne a cégedben dolgozz, hanem a cégeden.

A weboldal, amit neuromarketinggel kiemelek a tömegből az egeszsegesules.hu, ennek a weboldalnak a célja egyszerű: adja el a terméket. Ezzel könnyű azonosulni: mindenki ezt akarja. Mutatom mit tehet e célért a neuromarketing.

Tatos Levente mesterfodrász, Debrecenből.

A weboldala, amit a neuromarketing eszközeivel arra készítek fel, hogy még több ügyfél jöjjön be a szalonjába: tatosszalon.hu

Ha a te weboldalad is azért van, hogy több embert hozzon be a boltodba, akkor ez remek példa arra, hogyan segít ebben a neuromarketing.

6 oka van, amiért a neuromarketing  működik

Ez a 6 tényező stimulálja a gyíkagyat. E hat stimulus beindítását mutatom meg lépésről lépésre, képernyővideókon az új Neuromarketing Oktatóanyagban. Le tudod másolni, amit csinálok.

1. Önzés

Ide kell:      Sales oldalFeliratkoztató oldal AjánlatKampány

A gyíkagy önző. Csak a saját haszna érdekli, itt és most. Mivel a gyíkagy dönt, az embereket csak egy dolog érdekli a weboldaladon: “mi hasznom belőle?”

Azt az állapotot kell elérni, hogy az olvasó ne miattad, hanem saját magáért nézegesse a weboldalad, és ezt mondja: “Shut Up and Take My Money!” (Egy szót se többet, fogd a pénzem”) Ez az önzés pontja. Sales oldalon, feliratkoztató oldalon, kampányban muszáj ilyet csinálni. Az új Neuromarketing Oktatóanyagban mutatom hogyan.

2. Kontraszt

Ide kell:      PortálLanding page CímsorHírlevél

A gyíkagyad, aki helyetted dönt, ellentétpárokból ért. Ha bele akarod vinni az üzeneted az emberek fejébe, akkor mutasd meg egy erősen kontrasztos példával.

Ez a legkönnyebben alkalmazható tipp a kontraszt stimulus működtetéséből, az új Neuromarketing Oktatóanyagban olyan kifinomult példákat mutatok a kontraszt elvének működtetésére, amire nem jönnél rá magadtól, vagy fel sem ismernéd, ha látnád is.

Ha nincs kontraszt, nincs döntés.

3. Érzelmek

Ide kell:      Sales oldalCsali oldal Termék oldalHírlevél tárgysor

Az érzelmek szerepe a marketingben nem új dolog. Ha a gyíkagyi érzelmekre akarsz hatni, akkor valamilyen faék egyszerűségű érzelmi hatást kell belevinned. Ezt másképp kell csinálni, mint ahogy eddig megszoktad marketing szövegíráskor. A Neuromarkteing Oktatóanyagban több példát is mutatok arra, hogyan kelts fel úgy az érzelmeket, hogy az üzeneted egyszer és mindenkorra beleírodjon az emberek fejébe.

Nézz meg egy konkrét példát erre, eme videón. De kell hozzá egy fura eszköz is.

Hogyan kell uralni az érzelmeket
neuromarketing szempontból?

(tipp: gondolkozz rendszerben!)

4. Megfoghatóság

Ide kell:      Szolgáltatás leírásaFeliratkoztató oldal Termékoldal

A gyíkagy a végtelenül leegyszerűsített dolgokat érti. Nem gondol bele, nem tűnödik, nem töpreng. Ha megérti dönt: Ez kell. Ha nem érti, dönt: Ez nem kell.

Minek kell megfoghatónak lennie a marketingedben? Az ajánlatodnak. A csalidnak. A hírleveleid tárgyának. Az árazásodnak. A személyes márkádnak. Ha bármi nem stimmel nem indul be a gyíkagy: nincs döntés, nincs költés.

A Neuromarketing Oktatóanyagban több különbőző példán mutatom meg, hogyan kell megfoghatóvá, fél másodperc alatt megérthetővé tenni magad.

Miért szimpatikus a
bunkó szomszédom?

Fura, de ugyanez az oka, amiért az emberek vásárolnak. Érted már, mit értek azon, hogy tovább kell gondolni annál, mint ameddig a nagytöbbség általában gondol?

5. Vizualitás

Ide kell:      Sales oldalFeliratkoztató oldal Sales videó

Bemegyek a trafikba. Boltos lány: “Szia, mit adhatok?” Másnap, ugyanott, de munkásruhában voltam, mert egész nap a garázst tettem rendbe, a mackómon vakolat, cipőm, hajam kőporos. Boltos lány:  “Hát oda mi lesz?” Nem gondolkozik, a látvány alapján azonnal dönt: “Szakadt melós vagy – nem kell udvariasnak lenni”

De ne a boltosra haragudj most. Nézd meg, mit üzen a weboldalad vizuális szinten: Azonnal szimpátiát szül? Azonnal beleírja magát a néző fejébe? Az oktatóanyagban megmutatom hogyan kell megoldani a tökélyre fejlesztett vizualitást. Nem csak annyi, hogy “jól néz ki” a weboldal.

6. A kezdet és a vég

Ide kell:      Sales oldalFeliratkoztató oldal Pénztár oldalKampány

A gyíkagy arra figyel, hogy valami (sales oldal, hírlevél, sales videó, prezentáció) mivel kezdődik és mi a vége. A gyíkagy lusta arra, hogy közben is figyeljen, megértse, hogy mi miért történik, hogy hogyan jutunk el A-ból B-ébe.

Nem, ez a gyíkagyadat nem érdekli. Hol vagyok most, hova jutok el. Erre a két dologra kell egyértelmű választ adni. A neuromarketing oktatóanyagban megmutatom a kezdet és a vég ábrázolásának a módjait, ezeket simán át tudod venni, és betenni a marketing rendszeredbe.

Vajon neked való
a neuromarketing?

Ha e 3 figyelmeztető jel egyikét, vagy hasonlót tapasztalsz, akkor gyanús, hogy valami újat kell belevinned a marketingedbe:

A

Nagyságrendekkel jobb vagy, mint a konkurenseid. Mégis valahogy ők az ismertebbek, és neked a másodhegedűs szerep jut. Ideje valami olyat csinálni, amit más nem csinál.

A neuromarketing használata olyan újdonság most, mint 2007-ben volt az online marketing.

B

Mindig új ötletedet van. Falod az információkat. Valahogy mindig mindennel el vagy maradva, sosincs időd semmire, de a vége csak az, hogy sikerül megcsinálni, amit elképzeltél.

A következő kampányodba már beleviszed a neuromarketinget is, és nézel, mint a moziban, hogy dupla annyi vevőd lett kevesebb melóval.

C

Kicsit össze vagy kavarodva, a sok marketing szakértő jól megkutyulta az agyad. Mindenki mást mond, de abban egyetértenek, hogy az online marketing egy állati bonyolult dolog, és ha elmész a következő akármijükre, és megveszed a 20-as betűvel és tripla sortávval írt könyvet, akkor egy kicsit egyszerűbb lesz. Egy fenét.

Ez eleve egyszerű, mint a faék. Szavak, mondatok kérdése, amik a jó időben és a jó helyen képesek arra, hogy beleírjanak téged a vevő fejébe.

Érdekes: Látod az arcokat a tárgyakban?

A pareidolia azt jelenti, hogy valamilyen ismert dologhoz akarsz hasonlítani véletlenszerű ingereket. Ha megláttad az arcot, nem tudod nem-látni többé.

Ha egyszer rájössz, mit tud a neuromarketing, nem tudod többé enélkül elképzelni azt a marketinget.

A pareidolia azért fontos még, mert az embeR Mintákat akar belelátni dolgokba. EZ AZ egyik fő oka, amiért működik a neuromarketing.

Vidd el az új Neuromarketing Oktatóanyagot.

Melyik csomagra fened a fogad?

Neocortex Csomag

Neuromarketing Oktatóanyag 29 990 HUF

Megkapod a Neuromarketing Oktatóanyagot, melyben képernyővideókon, valós weboldalakon keresztül mutatom meg, hogy működtest azt a 6 faktort, ami a döntéseinket hozó gyíkagyra hat.

A képernyővideó olyan, mintha itt ülnél mellettem és néznéd, másolnád, amit csinálod. Befizetés után küldöm a letöltései linket, vagy kártyás fizetéssel azonnal letöltheted a vidókat (a videók mp4-ben vannak, telón, tableten is nézheted)

Weboldal audit 49 990 HUF

A Neocortex csomagban benne van egy weboldal audit, ami azt jelenti, hogy megnézem és kielemzem a weboldalad, a sales oldalad, a feliratkoztató oldalad, a hírleveled, az ajánlatod: minden, ami ahhoz kell, hogy vásárlóid legyenek.

Megmutatom hol vannak a gyenge pontok, hol lehet és hol kell beavatkoznod. Hol és hogyan tudod a leghatékonyabban felhasználni a neuromarketing eszközöket. A megrendeléstől számított 90 napig bármikor igénybe veheted.

Neuromarketing Konzultáció 49 990 HUF

A Neocortex csomagban benne van egy 90 perces Skype-os vagy személyes konzultáció, amin megbeszéljük a weboldal elemzés eredményeit, és lépésről lépésre végigmegyünk a weboldalad értékesítési folyamatán. Kérdezel, válaszolok, fantasztikus, új dolgokra jövünk rá ketten a konzultáción. (Ez szokott történni).

90 perc, amikor csak veled foglalkozom, csak a te problémáidat oldom meg. Izgalmas lesz, szeretni fogod. A megrendeléstől számított 90 napig bármikor igénybe veheted.

OKTATÓANYAG

Neuromarketing Oktatóanyag 29 990 HUF

Megkapod a Neuromarketing Oktatóanyagot, melyben képernyővideókon, valós weboldalakon keresztül mutatom meg, hogy működtest azt a 6 faktort, ami a döntéseinket hozó gyíkagyra hat.

A képernyővideó olyan, mintha itt ülnél mellettem és néznéd, másolnád, amit csinálod. Befizetés után küldöm a letöltései linket, vagy kártyás fizetéssel azonnal letöltheted a vidókat (a videók mp4-ben vannak, telón, tableten is nézheted)

Ha kártyával fizeted, azonnal viheted

Létezik tudatalatti marketing? És hatásos?

Nézz bele: 5 perces részlet az 5 órás oktatóanyagból

Mindenki szeretné pedig, hogy az emberek fejébe íródjon a cége, vagy a weboldala neve. Ezt meg lehet csinálni faék egyszerűen és legálisan. Itt megmutatok egy rövid részt, arról, hogyan érd el “tudatalatti” üzenetekkel a sales oldaladon azt, hogy az emberek mindenképp megértsék, hogy mit akarsz. Csak akkor veszik meg, ha megértik.

Figyelmeztetés: A neuromarketing nagyon hatásos eszköztárral rendelkezik, amivel kétségkívül bármit el tudsz adni, bárkinek. A megrendeléssel elfogadod a netjet.hu etikai értékrendjét, az ASZF etikai záradékát (hatályos: 2017. 05. 10-től), mely szerint: kizárólag olyan termék, szolgáltatás értékesítésére használod fel a Neuromareting Oktatóanyagban megismerteket, melyről a legjobb tudásod szerint meggyőződtél, hogy a fogyasztók, hasznára, épülésükre, jólétükre szolgál

Gyakori kérdések

nem én találtam ki. Ti kérdeztetek. Válaszoltam.

Nézd meg ki mit kérdezett! Nézd meg miket válaszoltam. Ne maradjon homályos folt a neuromarketinggel kapcsolatban.

41 hozzászólás

  1. Köteles Oszkár Csaba

    Helló Norbi,

    Kb 3 éve hallottam erről az érzelmi marketingről egy konferencián azóta sehol semmit. Te vagy az első azok között akit ismerek aki tanítja is most már 😉

    Örülök neked.

    Ha szeretnék egy teljes “neuromarketingezett” weboldalt, de nincs időm a felépítésével babrálni, van e erre is megoldás a kezedben ?
    3 weboldalról lenne szó.

    További szép napot 😉

    • Erdélyi Norbert

      Szia Csaba,
      Én 2008-ban hallottam először neuromarketingről. Évekig úgy élt a fejemben, mint egy titkos eszköz, amit egyszer majd használok. De a nagyvállalati példákkal nem lehet mit kezdeni ebben a “tartalommarketing-feliratkozás-hírlevél-salesoldal-webshop” típusú marketingben. Pár éve esett le, hogy NEM KELL MEGVÁLTOZTATNI a mostani marketing rendszered, hogy neuromarketinget alkalmazz, hanem hozzá kell tenni. És nagyon meglepő, de igaz, hogy könnyedén hozzátehető.

      Kivitelezés: Keress meg mailben, hogy miről van szó. Amit tanítok, azt csinálom is. Ez az elvem, ez a marketing filozófiám.

  2. Schmidt Róbert

    Szia
    Érdekelne a téma, több weblapom van orvosi vizsgálat és diagnosztika témával ( orvosajanlo.hu, mrvizsgalatok.hu, ctidopontok.hu, kisallatdiagnosztika.hu ) és a kérdésem, ebben az igen csak érzékeny témában, hogy lehetne jól kivitelezni akár a neuromarketinget?

    Köszi
    R

    • Erdélyi Norbert

      Szia Róbert,
      Nagyon jó a weboldal, az orvosajánló.hu-t néztem. Úgy gondolom túl sok lépés, túl hosszú út vezet a problémától a megoldásig. A neuromarketing eszközök közül nálad ezen az oldalon a kezdet és a vég stimulus működhet. Ezt kell megmutatni: 1. MOST itt ülök a gép előtt fáj az X testrészem. 2. Y időn belül ott ülök a hozzám legközelebb eső doki várójában, aki meggyógyít.
      A legfontosabb az, hogy ennek a komplex dolognak meg kell jelennie az első, gördítés nélkül látható képernyőn, úgy, hogy legfeljebb 2 kattra legyen a megoldástól. Én így csinálnám:
      1. Geolokációval, IP alapján bemérni a felhasználót és kiírni pl:
      “Siófok környékén 22 elismert szakorvos közül választhatsz”
      Válaszd ki melyik testrészed fáj és válassz a doktorok közül.
      ez alá kisebb betűvel: 1. Probléma azonosítása – 2. Szakorvos választás – 3. Időpontfoglalás
      Ide nem a DaVinci féle Vitruvius tanulmány kell, bár nagyon profin meg van csinálva, de sokkal egyszerűbb kép kell, infografika szerű emberi test.
      Mindezt úgy, hogy reszponzív legyen, mobilon is menjen.

  3. Hadházi Zsuzsa

    Kedves Norbi!
    Mikor megkezdted a neuromarketing kampányt a 4 videóval, azonnal kettőt megvalósítottam. Mondtad, hogy nem azonnali, hanem néhány napos késéssel jelenik meg a Rich Snippet bővítmény eredménye, ezért türelmes voltam. De most már 13 napja él az oldalamon, és semmi. Ahogy nézem a google keresőjét, nem látok egyetlen oldalt sem, ahol látnám, amit ennek a bővítménynek mutatnia kellene. Chromot használok. Lehet, hogy csak ott nem látszik?
    Előre is köszi a választ!
    Zsuzsa
    U.i.: Gratulálok Neked és a párodnak. Nagyon jól csináljátok. Jó hogy így együtt pont kiteljesítitek azt, amire az olvasóknak szüksége van.

    • Erdélyi Norbert

      Szia Zsuzsa,
      Én is így jártam, egy hónapos a netjet.hu, korábban 6 évig mumus.info volt a márkám. De az új oldalon ez a Rich Snippet még nálam sem aktivizálja magát, illetve a plugin igen, és a google search console-on (volt webmaster tools) is látszik, hogy ott vannak a strukturált adatok, és mégis halogatja a megjelenítést a keresési találatok között a google, mint Pató Pál. Ennek több oka is lehet, de ez az a pont, amikor ez az egy picike eszköz valós értékét meghaladná a ráfordított idő. A legőszintébb szakmai tanácsom: hagyni a fenébe és menni tovább más eszközzel, aminek az eredménye gyorsabb. Amúgy pedig gartulálok, jó kis portált csináltál, és a könyved weboldala is szuper lett.

  4. Czupi Zsófia

    Szia Norbi!

    A neuromarketing működhet rövid formában is (max. 80-160 karakter) vagy csak a hosszabb, érveléses alkalmazási mód fejti ki a teljes hatást? Mobilalkalmazáson belüli ösztönző eszközként (értesítések formájában) is tudna működni?

    Egy rögzült felhasználói szokás megváltoztatásásra is alkalmas lehet? Konkrétan azt akarom elérni, hogy a felhasználó a mobilon indított hívás megszokott folyamatába egy új lépést iktasson be, amivel megmutathatja aktuális érzelmeit a hívott félnek, mielőtt az még felvenné a telefont.

    • Erdélyi Norbert

      Szia Zsófi,

      Működhet ösztönző eszközként akkor, ha az adott felületen, és az adott idő alatt (amennyi időt egy ember egy értesítés átfutására szán) totál egyértelműen meg tudod mutatni, hogy miért jobb az app-eddel, mint az app-ed nélkül. Egy gondolat, egy üzenet, egy impluzus, egy másodperc. Ebbe kell besűríteni: végül is erre találták ki a neuromarketinget.

      A megfoghatóság és a kontraszt elve, amit itt össze lehet hangolni.
      A két kép egymás mellett:
      A. KÉP: Fiú veszekedés után hívja lányt. Lány nem veszi fel, mert haragszik, és nem tudja mit akar a fiú.
      B. KÉP: Ugyanezek a szereplők, a telefonon látszik a szívecske ikon, miközben csörög. Lány buksijából szövegbuborék “Hát mégis szeret!”

  5. Horváth Gabriella

    Kedves Norbi!
    Nem rég találtam rátok, aminek nagyon örülök, mert ez volt az amit mindig is kerestem ebben a témában. Az arányokat, ha jól használjuk a siker nem marad el, bármilyen területről van szó. Ahogy elnézem a weboldalaimat, lesz munka vele. Kérdésem kicsit más téma, remélem nem gond. 40-60 termék esetén mi lenne a legjobb webshop/sales oldal? A főtermék növényi hajfesték, tehát rendszeresen veszi az akinek bevált. Emiatt a hagyományos webshop nekik kényelmes lenne. Az új vevőknél fontos szerepet kap a tájékoztatás, és elég új területről van szó, nekik jó lenne a sales oldal. Mi a jó megoldás? Ha webshop akkor tudsz ajánlani egy bevált sablont? Mi a véleményed a bérelhető webáruházakról?
    Köszönöm a segítséget.
    Nagyon hasznosak az anyagaid.
    Üdv,
    Gabi

    • Erdélyi Norbert

      Szia Gabriella,

      Amit a legjobban működne természetes hajfestékek értékesítésénél a neuromarketing eszköztárból, az a kontraszt elve. Ha van egy végetlenül egyszerű, azonnal érthető összehasonlítás a te termékeid és a hagyományos hajfestékek között, akkor azonnal értik, azonnal döntenek és teszik a kosárba.

      Megnéztem a weboldalad, szép képpel kezdődik: egy famozsár előtt a természetes összetevők feldolgozásra várva. Ez túl közvetett úton vezet a megrendeléshez, annyi idő alatt, amíg itt összerakja az ember gondolatban a képet, hogy “ezek a kellemes dolgok lesznek benne és nem kemikáliák, és nekem ez jó..” Ennyi idő alatt egy neuromarketinggel felépített landing page már el is adta a terméket.

      Kontraszt elv működtetése dióhéjban: Kezdőképernyődön két kép egymás mellett, egyiken bolti, másikon természetes festékkel festett hajú ember.

      A. képhez ezt gondold át: Milyenek a bolti hajfestékek? Milyen negatív hatással járnak? Ha ezek bekövetkeznek mit érez az ember? – Itt írj fel többet is. Válaszd ki a legdurvábbat, társíts hozzá egy érzelmet, csinálj hozzá egy fotót, amin egy emberen ez az érzelem látszik.

      B. képhez ezt gondold át: Milyen a te terméked, válaszd ki a legszebb pozitív hatást, mutasd meg képen az ehhez kapcsolódó érzelmet. Ugyanaz a modell, ugyanaz a háttér, csak a haja és az arcán látható érzelem a különbség.

      Alatta gomb: “Természetes hajfestéket kérek” Gomb alatt szöveg: 1. Hajszín választás 2. Megrendelés 3. Kiszállítás X napon belül.

      Látom Elegant Themes DIVI-t használsz, ez a legjobb sablon, webshopot pedig ne bérelj: ott a Woocommerce, wordpress webshop plugin, mert szerintem fontos, hogy mindent te irányíts, és ne korlátozzanak a fejlesztőcégek. Ha elkezded komolyan csinálni a marketinget, előbb utóbb beleütközöl valamibe, amit bérelt rendszerrel nem lehet, saját cuccal meg lehetne.

  6. Csaba

    Kedves Norbi! Érdeklődök, hogy a neuromarketing anyag mennyivel nyújt többet, mint a 100 neuromarketing tipp című könyv? Mert amit a weboldaladon olvastam, annak nagy része a könyvben is olvasható. Érdemes annak is megrendelnie, aki a könyvet olvasta?

    • Erdélyi Norbert

      Szia Csaba,

      A könyv jó, csak nagyvállalati példákkal van tele. Az én oktatóanyagaim nem arról szólnak, hogy elmondom mit olvastam egy könyvben. Sőt, a marketingfilozófiám része az, hogy kijelentem: nem a tudásomat, hanem kizárólag a tapasztalatomat kell megfizetni. Bárki elolvashatja ezt a könyvet és a neten még sok-sok jó, hasznos, érdekes, lenyűgöző dolog van neuromarketinggel kapcsolatban. Én biztatok is mindenkit a Roger Dooley könyv, vagy épp más könyvek (Lindstrom, Renvoisé etc.) olvasására. De az oktatóanyag ott kezdődik, ahol a neuromarketinggel kapcsolatban beszerezhető tudás végetér: a gyakorlati megvalósításánál, az információ átalakításánál vevőszerző, meggyőző eszközökké.

  7. Tóth Adrienn

    Kedves Norbert!

    Milyen típusú oldalak esetében működik a leghatékonyabban a neuromarketing? Értem ez alatt pl. Sales oldalak, landing page, kampány oldal…
    Saját oldalamon melyik verzió lenne a leghatékonyabb szerinted? Köszönöm szépen!

    • Erdélyi Norbert

      Szia Adrienn,
      Ötletes az oldalad (párkapcsolati tanácsadás), ismered az online marketing eszközöket, szuper. A neuromarketing úgy tehet többet azért, hogy többen megvegyék a tanácsadási szolgáltatásodat, hogy az oldalad végtelenségig leegyszerűsített üzenetét a másodperc törtrésze alatt, egy nagyon emlékezetes módon beleírja az ember fejébe. Mint ahogyan a régi fényképezőgépek működtek, egy miliszekundum alatt a fény bejut a gépbe és beleég a kép a filmbe:

      Az üzeneted: “A veszekedés fáj. Nem tudjuk, hogyan kell kibékülni. Adrienn tudja.”
      Ebbe az összes 6 stimulust (önzés, vizualitás, érzelmek, megfoghatóság, kezdet és vég) erőfeszítés nélkül bele lehet vinni. Képi szinten: A férjeddel szerepeljetek, ne stock fotókkal: Legyen veszekedő kép az elején, és nagyon jó, hogy “szeretős” kép van a végén. De a képeket teljes képernyősen, jól megkomponáltan kell elképzelni, nem úgy, mint egy fotót.

      Szöveg szintjén úgy jut gyorsabban és mélyebben az emberek fejébe az üzeneted, ha nem kérdéseket használsz, hanem kijelentésket. Tehát e helyett: “Magányosnak érzed magad, mert már csak egymás mellett éltek és nem együtt?” Jelen idejű, kijelentő mondatok, helyzet és érzés festés: “Mondtam neki valamit, amitől berohant a szobába és becsapta maga mögött az ajtót. Úgy aludtunk el este, hogy nem békültünk ki.” — egy ilyet könnyebben át tudsz íveltetni a megoldás akarásáig.

  8. Krausz - Tóth Adrienn

    Szia!

    A kérdésem az lenne még, hogy milyen arányban van a gyakorlati és az elméleti rész az oktatóanyagban? Véleményed szerint mennyire lesz könnyű ezt a saját weboldal esetében átültetni? Könnyen másolható és alkalmazható egyéb témájú honlapok esetén is? Köszönöm szépen előre is!

    • Erdélyi Norbert

      Szia,
      Elmélet nincs, csak gyakorlat van. Az elméletet el kell olvasni a könyvekből, szuper könyveket ajánlottam itt, a cikkben, a facebokon. Az oktatóanyag ott kezdődik, ahol az elmélet végetér: a gyakorlatnál. Én mindig nagyon ügyelek arra, hogy formalizáljam a tanácsokat, azaz, hogy meg tudjam értetni, hogy az adott példát hogyan vidd át a te cégedre. Pl: Ami ezen a weboldalon az X, az nálad az Y. A te weboldalad nagyon jól neurommarketingezhető, bánom is, hogy nem jelentkeztél arra, hogy benne legyél az anyagban, könnyű dolgom lett volna a te párkapcsolati tanácsadó oldaladdal megcsinálni a példákat. (Ezt csak Elit Alakulat tagok weboldalaival csinálom, nekik küldtem értesítést a lehetőségről)

      Amit neked most csinálni kéne az egy lead magnet, azaz csali. Kapásból nehéz eladni még egy ilyen alapvetően alacsony árú szolgáltatást is, mint a 10e Ft-os konzultáció. Ha előtte kapcsolatot építesz, és megmutatot ingyen, mennyire jó vagy, akkor lehet belőle 40e Ft-os konzultáció is, meg fogják venni 4x-es áron is.

  9. Dúl Veronika

    Szia!

    Felnőttek társastánc oktatásával foglalkozunk. (www.tanckokteltanciskola.hu) Többféle lehetőség közül választhat, aki táncolni szeretne tanulni. (csoportos óra, magán táncóra, intenzív hétvége, táncoktató dvd) Ezek közül a táncoktató dvd-vel kapcsolatban kérdezném, hogy mit javasolsz, milyen eszközt/eszközöket használjunk?

    • Erdélyi Norbert

      Szia Veronika,
      Tavaly nyáron írtam nektek egy hírlevél sorozatot, meg ha jól emlékszem egy sales oldalt is. Nagyon jók vagytok szakmailag, a kommunikáció, az írott szöveg fejlesztésre szorul, de per pillanat én úgy látom, hogy a marketing fejlődéseteknek egy nagy gátja van: a jelenlegi weboldal arculata és technikai háttere. Ezt újra kéne gondolni, egy teljesen új platformon, wordpress alapon, a divi theme-mel. Ha könnyű használni, ha szép, ha szereted az oldalad, jobb, okosabb, ötletesebb marketing gondolatok jönnek. Saját magatok miatt is érdemes megcsinálni.

      Ha a DVD sales oldalának kezdőképernyőjén egy képpel kontrasztba helyezel 2 állapothoz kapcsolódó érzelmet: Tudok táncolni VS. nem tudok táncolni, akkor az értékesítés fele kész. De ezt nem tudod megcsinálni ezzel a mostani weboldaladdal, mert nem úgy van felépítve, nem reszponzív, nehezen kezelhető. Ezért is nagyon fontos a ti eseteteken a technikai rendszer cseréje.

  10. Opóczki Ferenc

    Kedves Norbi!

    Érdekel a neuromarketing.

    Hogyan tudnám alkalmazni jobb agyféltekés rajzolás témában, ahol nagyon tág az érdeklődők köre?
    14-99 éves korig végzik el tanfolyamainkat, nyilván a különböző korcsoportú Tanítványok különböző céllal. Hogy még érdekesebb legyen, korcsoporton belül is különböző a motiváció a jelentkezésre.

    Előre is köszönöm a segítséget!
    Üdv.: Feri
    Ui. hasznosak az anyagaid. 🙂

    • Erdélyi Norbert

      Szia,
      Az “az a baj, hogy” kezdetű gondolatra mindig az a megoldás, hogy azt mond “akkor nem jó irányba megyek”. Azaz: “Az a baj, hogy 14-99 éves korig bárkinek jó” akkor nem jó az irány, mert nincs az a sales oldal, ami ilyen inhomogén közönséget meggyőz. Nem célcsoportban, nem korosztályban kell gondolkozni, hanem buyer personában (https://netjet.hu/online-marketing/buyer-persona-modszer/) ha ez megvan, akkor minden buyer personának külön csali, külön sales oldal. A mostani weboldaladon a ceruza rajz effekt túl sok, egy motívum kell, ami olyan, mintha ceruzával rajzolták volna, ha egész olyan, akkor gátolja a szövegértést és infófeldolgozást. Lásd Mátyás király mese: szegény ember húslevesében kevés zsír: gyöngyözik a tetején a sok apró csillogó karika: a király megjutalmazza. A gonosz, gazdagember a sok jutalomról álmodva egy kiló zsírt tesz bele, amitől nem jön a hatás, hanem összeáll egy nagy zsírkarikává.

  11. S zabó Dénes

    Szia Norbi!

    Hogyan tudnám alkalmazni a neuromarketinget a honlapomon?

    • Erdélyi Norbert

      Szia Dénes,
      Ipari alpinista weboldal kezdőlapon: Hatalmas, magas épület, előtte a házmester, aggódva felfele néz.
      Az épületen állati magasan pirossal bekarikázva egy terület, ide nyíl mutat: “Ez rá fog esni valaki fejére”
      Házmester buksijából szövegbuborék “Én biztos nem mászok fel oda”
      Vizualitás, kontraszt megvan. A gomb felirata: “Majd mi felmászunk.”

  12. Évi

    Szia!

    Mi most dolgozzuk át teljesen a weboldalunkat, ami egy autósiskoláé lesz. A tartalom összeállításánál, konkrétan a szolgáltatás leírásánál tartok. Kissé uncsi leírni a szokványos és száraz bemutatást (feltételek, életkor, szabályok, stb.) mégha az a SEO-nak jó is. Nem érzem úgy, hogy ez a jó irány.. a neuromarketinget már ezen a ponton is be lehetne akár építeni? Ha igen, tudsz egy kezdeti lökést adni ehhez? (:

    Milyen tanácsot tudsz adni az esetünkben, szerinted a neuromarketing melyik formája működhetne jól? Akár a weboldalon akár pedig az értékesítéskor. Bár egyelőre még nincs meg a tökéletes belépő termékünk, így az értékesítési lépcsőkön is van még mit agyalni.. A fő termékünk a B kategóriás jogosítvány, aminek megszerzésében ugye első lépés a KRESZ tanfolyam, aztán a vezetési órák, majd a vizsga és közben van egy elsősegély tanfolyam is.

    Mit tudsz nekünk tanácsolni?

    Nagyon köszi előre is! (:

    Üdv,
    Évi

    • Erdélyi Norbert

      Szia,
      Nem baj az, ha már lepötyögted a tudnivalókat, az is kell, de nem az ad el.
      Csinálnék a helyedben pár olyan landing oldalt, ami beleíródik a leendő vevők fejébe, és amin le lehet tölteni valamilyen kedvezménykupont. Persze ennél jobb, ha csalit lehetne letölteni, de azt egy kicsit melósabb megcsinálni, és addig se álljon a projekt. Ezeket a landing page-eket meg kell hirdetni a facebookon, úgy, hogy a képek, amiket most leírok, azok a hirdetés képei legyenek. A kontraszt, a vizualitás, és a megfoghatóság elvét egyszerre működtetjük:
      Hirdetés 1:
      Két kép egymás mellett: Egy busz mellette egy kocsi.
      A buszra nyíl mutat, felirat: “Suliba menet: A többiek. Jogsi nélkül.”
      A kocsira nyíl mutat, felirat: “Suliba menet. Te, jogsival. A barátnőddel.”

      Hirdetés 2:
      Két kép egymás mellett:
      1. Kocsi belülről, hátsó ülésről fotózva látszik, hogy az oktató bunkó módon üvölt a sráccal, aki szomorúan, lehajtott fejjel fogja a kormányt a 10-12 órás pózban.
      2. Kocsi belülről, hátsó ülésről fotózva látszik, hogy az oktató a legjobb arc, és együtt csinálnak éppen egy szelfit az óra végén.
      Felirat: Ha bunkó az oktatód, rossz sofőr leszel. Válassz egy jófej oktatót az Évi autósiskolánál.

  13. Pálinkás Éva

    Kedves Norbert!
    Portál esetében hogyan működik a neuromarketing?
    A tervezésnél tartok, ezért nincs honlapcímem.
    Köszönöm előre is a válaszod.
    Üdv,
    Éva

    • Erdélyi Norbert

      Szia Éva,
      Ezer éve… (Éva weboldalát olyan 10 éve csináltam – írom nektek, kedves többi olvasók)
      A portál a neuromarketing vadászterepe, varázsmezeje, úszómedencéje, halastava stb stb. Nekem is portálom van, tudom, hogy minden létező eszközt minden létező helyen ki lehet használni, de ez sokkal összetettebb annál, hogy azt most ide le tudjam pötyögni. Azonban, az én marketing filozófiámban az eszközt mindig a cél előzi meg. Sokszor hallom: „Kell egy portál” – nem portál kell, hanem az, hogy szeressenek. „Kell egy csali” – nem csali kell, hanem az, hogy érdekelje az embereket, amit mondasz. Ne az eszközt akard, hanem a célt. Ez legyen a mottója a marketig rendszerednek: ne azt akard, hogy vásárojanak, hanem, hogy szeressenek.

      Nem tudom, hogy a megvalósításnak milyen fázisában állsz most, lehet, hogy ezeken az alapelveken már túl vagy. Ha igen, akkor vedd úgy, hogy nem szóltam…

      • Pálinkás Éva

        Hmmm… Köszönöm Norbert a megemlékezést és a válaszodat. Még nagyon “alakulóban” van a megvalósítás, de úgy gondolom, hogy a célomat legalább már megtaláltam. Kellett hozzá idő és jó sok ide-oda bukdácsolás, nem tagadom…

  14. Roland

    Szia Norbi!
    Gondolom, mobilgarázs témában is működhet a neuromarketing. Egy konkurens cég sem csinálja, alapvetően nagyon le vannak maradva marketingben, szerencsémre 🙂 Ötlet, tipp neuromarketing kapcsán ebben a szegmensben? Vagy bármilyen lökés az induláshoz?
    Köszi!
    Roland

    • Erdélyi Norbert

      Szia,
      Miért kell az embereknek mobilgarázs? Ha erre megvan a válasz, akkor van egy emberi döntési motiváció ismerete.
      Mi a következménye, ha valakinek nincsen mobilgarázsa? Ha ez megvan, akkor kapsz egy érzelmet.
      Ha a kezedben az érzelem és a döntési ok, akkor abból tudsz csinálni egy olyan kezdőképernyőt, amiben kontrasztba helyezed a “van mobilgarázsom” és a “nincs mobilgarázsom” állapotot. Ez lehet egy sales oldal kezdőképernyője. Ha tudsz mondani 10 érvet, amiért MOST kell egy mobilgarázs az embereknek, akkor ugyanez a csali feliratkoztató oldala is lehet.

  15. Kiss Rita

    Szia!

    Egy erotikus könyvnél e-book formában terjesztve mi az a két legfontosabb hatás, amit a neuromarketinggel alkalmazni lehetne. Válaszod előre is köszönöm.
    Kiss Rita

    • Erdélyi Norbert

      Szia,
      A két dolog: Kutatások szerint a gyíkagy a 7 másodpercnél későbbi jövőt nem ismeri. A gyíkagy vizuális.
      Teljes képernyő: A vizualitás adja magát a te témádban. De valahol félbe kell szakítani a “teljes vizualitást”
      Egyetlen gomb az aranymetszés középontjában, jelentős kontraszt a gomb színe és a kép színhangulata között.
      A gomb felirata: “1 percen belül nálad a teljes e-book” Alatta az ára, és a kártyaelfogadók logói. Kész.

  16. Klamerius Zsuzsa

    Szia Norbi!

    Még messze vagyok, hogy készen legyen a honlapom, de szerinted a hosszú menüsorok
    segítenek az érzelmek felkeltésére? Kiváncsiabbak lesznek így?

    Üdv:
    Zsuzsa

    • Erdélyi Norbert

      Szia: nem jó a hosszú menü, eltakarja a tartalmat. Az oldaladnak ez a legizgalmasabb része: “Kevin Sorbo 3 agyvérzést is kapott egyetlen napon.”
      Ebből kell kezdőképernyőt csinálni:
      “Ez a szerencsétlen színész egy nap alatt 3 agyvérzést kapott”
      Egy fura dolog miatt nem halt meg, ugyanez az oka, hogy a fickó 70 évesen 50-nek néz ki.
      Gomb: “Ez érdekel”
      Ezzel megvan a figyelem, innen kerekedhet ki egy sales oldal például.
      (Kontraszt elv: 3 agyvérzés/nap KONTRA a fickó él-)

  17. Róna István

    Kedves Norbi!
    Szeretnem megkerdezni, hogy mikeppen segit nekem a “Neuromarketing”, az en profilomban. En a kivetkezokkek foglalkozom: “Vállaljuk motivációs filmek, céges bemutatók, portfóliók, werkfilmek elkészítését a legmagasab-professzionális szinten, 4K-ban. Készítünk egy olyan filmnaplót, amely bemutatja egy cégnek, vagy terméknek, vagy egy produkciónak az elkészítésének fontosabb állomásait és kulcsfiguráit. A témakörről felvételeket, az alkotókkal és szereplőkkel interjúkat készítünk. Ez a werkfilm, akár a produkcionak, cégnek, terméknek, kampánynak a promóciós eszköze is lehet. Televíziós társaságok sugározhatják. DVD-n is kiadásra kerulhet. Hirlevelben is elkuldhető, tehat nem kepekkel, hanem egy profi filmnaploval tudjuk bemutatni azt a felejthetetlen esemenyt vagy céget, vagy terméket, vagy kampányt, melyről informálni akarjuk a nyilvánosságot, hiszen információ nélkül nincs üzlet.”
    Web oldalam elkeszitesehez meg nem tudasosott bennem, hogy kivel csinaltassam meg.

    • Erdélyi Norbert

      Szia István,
      Ha a vevőid emberek 🙂 akkor működhet a neuromarketing, mert legyen a célközönség bárki, a döntést, mindig egy ember hozza: konkrétan, hogy kattint-é a megrendelés gombra vagy sem. Az első feladat, hogy 1 darab, nem összetett mondatban meg tudd fogalmazni, hogy az, amit szolgáltatsz: kinek milyen problémáját hogyan oldja meg. Ha megvan ez a faék egyszerű üzenet, amit akkor is megért valaki, ha csak egy villanásra látta, akkor lehet azon gondolkozni, hogy a marketing rendszeredben hogyan és hol (pl: feliratkoztató oldalon, sales oldalon, hírlevélben) vetjük be azt a 6 stimulust, ami a döntéshozó gyíkagyra hat. (Önzés, vizualitás, kontraszt, érzelmek, kezdet és vég, megfoghatóság). Bevallom őszintén, hogy én a fenti leírásodból nem értettem meg mi az, amivel foglalkoztok. Első teeendő: a legfontosabb üzenetet végtelenül leegyszerűsített megfogalmazása.

  18. Máté Ildikó

    Szia, Norbi!
    Az összes eddigi anyagod közül ez érdekel a legjobban, kíváncsian várom a tréninget! Érzem, tudom, hogy a neuromarketing sokkal több, mint hatni az érzelmekre… de még nem állt össze bennem a kép. Vannak apró próbálkozásaim… és biztos vagyok benne, hogy – a segítségeddel – meglesz a szemlélet is, mert az mindenképpen kell ahhoz, hogy ne legyen izzadságszagú a történet.

    • Erdélyi Norbert

      Szia,
      Én most azt látom, hogy a weboldaladon még mindig túl közvetett a metafora. Évek óta vannak dxn-es feliratkozóim, és n évekig nem értettem mi a fene ez. Egy weboldal sem érteti meg, fura, nem túl bizalomgerjesztő gombákat mutogatnak. Tudod mi jön erre az ember agyába: dehogy iszom én ezt meg! Mígnem kb. egy hónapja konzultáltam Faragóné Keserű Judittal, akiről megtudtam, hogy nagyon komoly színten áll az MLM hierarchiában, és városnyi ember van a nemzetközi hálózatában. Judit egyetlen rövid mondatot mondott arról, hogy mi ez, és azonnal megértettem. Neked is egy rövid mondattal kell megérteni mi ez, és miért jó ez. Konzultáción megbeszéljük
      (Merthogy Ildikó konzultációt rendelt tőlem – 2 x 1 óra, amikor csak vele foglalkozom)

  19. Erika

    Kedves Norbi!
    A neuromarketinget tudom használni facebook hirdetéseknél is? Lesz az anyagban erre példa, útmutatás?

    • Erdélyi Norbert

      Szia
      Én nem értek a facebook hirdetéshez, a feleségem csinálja, de azt tudom, hogy mi az 1%-át költjük el annak az összegnek egy feliratkozó megszerzésére, amennyit egy feliratkozó nekünk ér. Ha az éves profitodat elosztod az éves átlag összes feliratkozó számával, megtudod, mennyit ér egy emailcím a listádon. Azt tudom, hogy mi soha nem írunk külön facebook hirdetést, hanem mindig pont ugyanazt a képet, ugyanazt a szöveget használja a feleségem, amit én a sales oldalra, csali oldalra írok. És ezek erősen neuromarketingezett sales oldalak és feliratkoztató oldalak, tehát a dolog működik. Az anyagban benne van hogyan csinálj ilyen oldalakat (landing page-eket) de a facebook hirdetés konkrét technikai kivitelezése nincs benne, mert azt én nem tudom hogy kell csinálni.

  20. Hollenda Zsolt

    Szia Norbi!

    Pozitív gondolkodás, önbizalom növelés témakörben hogyan tudom hatékonyan alkalmazni a neuro marketinget?

    Üdv,
    Zsolt

    • Erdélyi Norbert

      Szia Zsolt,
      Elég nehéz téma, mert sokan csinálják, és ezek a szavak “Pozitív gondolkodás, önbizalom növelés” elvesztették az érzelmi töltetüket. A kontraszt elvet kell használni. Úgy tudod visszahozni az érzelmeket, hogy megnézed mi az ellentéte ennek (negatív gondolat, zéró önbizalom) és leírod magadnak, hogy ez milyen konkrét következményekkel jár az ember életében, lepögyögsz egy táblázatba sok-sok szót, helyzetet, érzést. Ugyanezt megcsinálod a pozitív gondolkodás következményeivel. Fogod mindkét oszlopból a 3-3 legerősebb szót és megvan a kontrasztot, amiből megértik mi az, amit te akarsz mondani. Innen lehet továbbenni pl. csali letöltésre, vagy sales oldal kezdőképe is lehet.

A nyílt nap 05. 09-én éjfélkor lezárult, már nem tudsz kérdezni.

miért hallgass rám, ha online marketingről van szó?

Erdélyi Norbert vagyok, szakterületem az értékesítési weboldalak megvalósítása és az online értékesítési kampányok kivitelezése. 2001-óta foglalkozom weboldaltervezéssel és online marketinggel. Amik benne vannak egy-egy wordpress-, vagy marketing oktatóanyagban, az mind onnan van, hogy én is napi szinten használom a Wordpresst üzleti weboldalak készítésére, portálépítésre, kampányoldalak tervezésére a saját és az ügyfeleim weboldalán. Rendszeresen tartok személyes konzultációkat ügyfeleinknek, ismerem a problémáikat, és ezekre mutatok megoldásokat a videókon. Az online marketinget és annak a technikai megvalósítását szeretném egyszerűvé és érthetővé szeretné tenni számodra. Ha ennél többre is kíváncsi vagy rólam, nézd meg ezt az oldalt, vagy olvass el néhány esettanulmányt is.

Erdélyi Norbert

netjet.hu logoA netjet.hu weboldal célja, hogy az online marketinget és annak technikai megvalósítását a Wordpress tartalomkezelővel könnyen érthetővé, egyszerűvé és élvezetessé tegye. Ebben segítenek részletes írásaink, és videós oktatóanyagaink.

Erdélyi Norbert, online marketing szakértő

Szakterületem az értékesítési weboldalak megvalósítása és az online értékesítési kampányok kivitelezése. 2001-óta foglalkozom weboldal tervezéssel és online marketinggel. A videókon bemutatott technikák egytől egyig gyakorlati tapasztalataimon alapulnak. Bővebben itt olvashatsz rólam.

Adatkezelési tájékoztató

[KIVONAT]  Adatkezelés nyilvántartási szám: NAIH-82349/2014. A feliratkozás önkéntes. A feliratkozáskor és/vagy megrendeléskor kapott személyes adatokat bizalmasan kezeljük, harmadik személynek nem adjuk át, a feliratkozás bármikor megszüntethető bármelyik kiküldött elektronikus levélben lévő leiratkozási linkre való kattintással. A teljes adatkezelési tájékoztató itt olvasható.

Share This