
A Netjet Campus Neuromarketing fejezetében lépésről lépésre mutatom, hogyan illeszd hozzá a mostani marketingedhez a legújabb neuromarketing technikákat.
Árérzékeny vevők helyett rajongók. Alig aktív feliratkozóid helyett ámulatba ejtett olvasók. 10% helyett 40% feliratkozási konverzió.
Agyunk legősibb része a gyíkagy. A gyíkagy önző, nem ismeri a jövőt, a túlélő ösztön hajtja. A gyíkagy dönt helyetted: Már létre is hozta a véleményedet, még mielőtt az első gondolatod megszületne. Itt hat a neuromarketing.

“Neuromarketinggel még azelőtt győzöd meg az embereket, mielőtt hagyományos marketing eszközök bejönnének a képbe. A nagyvállalatok ezer éve csinálják. Most rajtad a sor!”
Erdélyi Norbert, netjet.hu
Mielőtt
gondolkozni
kezdenél egy ajánlaton, az agysejtjeid már rég döntöttek helyetted. Ez a neuromarketing.
hogyan TUDOD itt és most belevinni ezt marketingedbe?
Nem kell felborítanod a mostani marketing rendszered, mert szépen beleilleszthető a neuromarketing.
Az oktatóanyag Netjet Campus tagsággal lehet a tiéd.

6 oka van, amiért a neuromarketing működik
Az eredmény: Minden stimmel. Összeáll a kép. Az emberek azt mondják vissza neked, amit elképzeltél, amiért az egész bizniszt csinálod. Anélkül, hogy kérnéd vagy a szájukba rágnád. Ha ez a kapocs megvan, minden megvan.
„Filmekben gyakori: Van egy medál, ami egy kulcs. Ez nyitja a titkos barlangot. Végig ott van a főhös nyakában, de a film közepéig nem is tudja mi az. A neuromarketing pont ugyanez.”
Erdélyi Norbert, netjet.hu
Sales oldalFeliratkoztató oldal AjánlatKampány
A gyíkagy önző. Csak a saját haszna érdekli, itt és most. Mivel a gyíkagy dönt, az embereket csak egy dolog érdekli a weboldaladon: “mi hasznom belőle?”
Azt az állapotot kell elérni, hogy az olvasó ne miattad, hanem saját magáért nézegesse a weboldalad, és ezt mondja: “Shut Up and Take My Money!” (Egy szót se többet, fogd a pénzem”) Ez az önzés pontja. Sales oldalon, feliratkoztató oldalon, kampányban muszáj ilyet csinálni. Az új Neuromarketing Oktatóanyagban mutatom hogyan.

Az oktatóanyag Netjet Campus tagsággal lehet a tiéd.
PortálLanding page CímsorHírlevél
A gyíkagyad, aki helyetted dönt, ellentétpárokból ért. Ha bele akarod vinni az üzeneted az emberek fejébe, akkor mutasd meg egy erősen kontrasztos példával.
Ez a legkönnyebben alkalmazható tipp a kontraszt stimulus működtetéséből, az új Neuromarketing Oktatóanyagban olyan kifinomult példákat mutatok a kontraszt elvének működtetésére, amire nem jönnél rá magadtól, vagy fel sem ismernéd, ha látnád is.
Ha nincs kontraszt, nincs döntés.

Sales oldalCsali oldal Termék oldalHírlevél tárgysor
Az érzelmek szerepe a marketingben nem új dolog. Ha a gyíkagyi érzelmekre akarsz hatni, akkor valamilyen faék egyszerűségű érzelmi hatást kell belevinned. Ezt másképp kell csinálni, mint ahogy eddig megszoktad marketing szövegíráskor. A Neuromarkteing Oktatóanyagban több példát is mutatok arra, hogyan kelts fel úgy az érzelmeket, hogy az üzeneted egyszer és mindenkorra beleírodjon az emberek fejébe.

Szolgáltatás leírásaFeliratkoztató oldal Termékoldal
A gyíkagy a végtelenül leegyszerűsített dolgokat érti. Nem gondol bele, nem tűnődik, nem töpreng. Ha megérti dönt: Ez kell. Ha nem érti, dönt: Ez nem kell.
Minek kell megfoghatónak lennie a marketingedben? Az ajánlatodnak. A csalidnak. A hírleveleid tárgyának. Az árazásodnak. A személyes márkádnak. Ha bármi nem stimmel nem indul be a gyíkagy: nincs döntés, nincs költés.
A Neuromarketing Oktatóanyagban több különböző példán mutatom meg, hogyan kell megfoghatóvá, fél másodperc alatt megérthetővé tenni magad.

Az oktatóanyag Netjet Campus tagsággal lehet a tiéd.
Sales oldalFeliratkoztató oldal Sales videó
Bemegyek a trafikba. Boltos lány: “Szia, mit adhatok?” Másnap, ugyanott, de munkásruhában voltam, mert egész nap a garázst tettem rendbe, a mackómon vakolat, cipőm, hajam kőporos. Boltos lány: “Hát oda mi lesz?” Nem gondolkozik, a látvány alapján azonnal dönt: “Szakadt melós vagy – nem kell udvariasnak lenni”
De ne a boltosra haragudj most. Nézd meg, mit üzen a weboldalad vizuális szinten: Azonnal szimpátiát szül? Azonnal beleírja magát a néző fejébe? Az oktatóanyagban megmutatom hogyan kell megoldani a tökélyre fejlesztett vizualitást. Nem csak annyi, hogy “jól néz ki” a weboldal.

6. Kezdet és vég
A gyíkagy arra figyel, hogy valami (sales oldal, hírlevél, sales videó, prezentáció) mivel kezdődik és mi a vége. A gyíkagy lusta arra, hogy közben is figyeljen, megértse, hogy mi miért történik, hogy hogyan jutunk el A-ból B-ébe.
Nem, ez a gyíkagyadat nem érdekli. Hol vagyok most, hova jutok el. Erre a két dologra kell egyértelmű választ adni. A neuromarketing oktatóanyagban megmutatom a kezdet és a vég ábrázolásának a módjait, ezeket simán át tudod venni, és betenni a marketing rendszeredbe.

Az oktatóanyag Netjet Campus tagsággal lehet a tiéd.
Vajon neked való
a neuromarketing?
Nagyságrendekkel jobb vagy, mint a konkurenseid. Mégis valahogy ők az ismertebbek, és neked a másodhegedűs szerep jut. Ideje valami olyat csinálni, amit más nem csinál.
A neuromarketing használata olyan újdonság most, mint 2007-ben volt az online marketing.
Mindig új ötletedet van. Falod az információkat. Valahogy mindig mindennel el vagy maradva, sosincs időd semmire, de a vége csak az, hogy sikerül megcsinálni, amit elképzeltél.
A következő kampányodba már beleviszed a neuromarketinget is, és nézel, mint a moziban, hogy dupla annyi vevőd lett kevesebb melóval.
Kicsit össze vagy kavarodva, a sok marketing szakértő jól megkutyulta az agyad. Mindenki mást mond, de abban egyetértenek, hogy az online marketing egy állati bonyolult dolog, és ha elmész a következő akármijükre, és megveszed a 20-as betűvel és tripla sortávval írt könyvet, akkor egy kicsit egyszerűbb lesz. Egy fenét.
Ez eleve egyszerű, mint a faék. Szavak, mondatok kérdése, amik a jó időben és a jó helyen képesek arra, hogy beleírjanak téged a vevő fejébe.

Miért bízz meg a netjet.hu oktatóanyagaiban?
Értékrendem
Rólunk
Szakterületünk az online kampányok tervezése. 2001-óta foglalkozunk weboldaltervezéssel, 2006 óta online marketinggel. A netjet.hu minden tartalma ezt a célt szolgálja: „Olyan weboldalad legyen, amit az emberek szeretnek”. Bővebben rólunk >
Vélemények, visszajelzések
Megkérdeztük a netjet.hu ügyfeleit mit gondolnak az oktatóanyagokról. Nézd csak milyen eredményeket értek el a tanfolyam résztvevői. Olyan vállalkozók ők is mint te: tehetségesek, soha nem adják fel, az átlagnál intelligensebbek, és szeretik ők is a kezükben tartani a kontrollt. Kattints ide a véleményekhez


Neuromarketing Oktatóanyag
Az oktatóanyag Netjet Campus tagsággal lehet a tiéd. Egyetlen csekély havidíjért a Netjet Oktatási Rendszer összes videójához hozzáférsz. Nincs más költség, nincs más díj.