fbpx
NEUROMARKETING =   Több feliratkozóJobb sales oldal Ütősebb kampánySokkal jobb landing page
A Neuromarketing a hiányzó láncszem, amit évek óta keresel
Kártyával fizeted, azonnal nézheted.

A Netjet Campus Neuromarketing fejezetében lépésről lépésre mutatom, hogyan illeszd hozzá a mostani marketingedhez a legújabb neuromarketing technikákat.

Árérzékeny vevők helyett rajongók. Alig aktív feliratkozóid helyett ámulatba ejtett olvasók. 10% helyett 40% feliratkozási konverzió. 

Agyunk legősibb része a gyíkagy. A gyíkagy önző, nem ismeri a jövőt, a túlélő ösztön hajtja. A gyíkagy dönt helyetted: Már  létre is hozta a véleményedet, még mielőtt az első gondolatod megszületne. Itt hat a neuromarketing.

A marketinggel értékesítesz. Jó. De a neuromarketing előbb van: Vele kerülsz be kitörölhetetlenül az emberek fejébe.

“Neuromarketinggel még azelőtt győzöd meg az embereket, mielőtt hagyományos marketing eszközök bejönnének a képbe. A nagyvállalatok ezer éve csinálják. Most rajtad a sor!”

Erdélyi Norbert, netjet.hu

Mielőtt
gondolkozni

kezdenél egy ajánlaton, az agysejtjeid már rég döntöttek helyetted. Ez a neuromarketing.
hogyan TUDOD itt és most belevinni ezt marketingedbe?

Nem kell felborítanod a mostani marketing rendszered, mert szépen beleilleszthető a neuromarketing.

Az oktatóanyag Netjet Campus tagsággal lehet a tiéd.

6 oka van, amiért a neuromarketing  működik

Az eredmény: Minden stimmel. Összeáll a kép. Az emberek azt mondják vissza neked, amit elképzeltél, amiért az egész bizniszt csinálod. Anélkül, hogy kérnéd vagy a szájukba rágnád. Ha ez a kapocs megvan, minden megvan.

„Filmekben gyakori: Van egy medál, ami egy kulcs. Ez nyitja a titkos barlangot. Végig ott van a főhös nyakában, de a film közepéig nem is tudja mi az.  A neuromarketing pont ugyanez.”

Erdélyi Norbert, netjet.hu

1. Önzés

Sales oldalFeliratkoztató oldal AjánlatKampány

A gyíkagy önző. Csak a saját haszna érdekli, itt és most. Mivel a gyíkagy dönt, az embereket csak egy dolog érdekli a weboldaladon: “mi hasznom belőle?”

Azt az állapotot kell elérni, hogy az olvasó ne miattad, hanem saját magáért nézegesse a weboldalad, és ezt mondja: “Shut Up and Take My Money!” (Egy szót se többet, fogd a pénzem”) Ez az önzés pontja. Sales oldalon, feliratkoztató oldalon, kampányban muszáj ilyet csinálni. Az új Neuromarketing Oktatóanyagban mutatom hogyan.

Az oktatóanyag Netjet Campus tagsággal lehet a tiéd.

2. Kontraszt

 PortálLanding page CímsorHírlevél

A gyíkagyad, aki helyetted dönt, ellentétpárokból ért. Ha bele akarod vinni az üzeneted az emberek fejébe, akkor mutasd meg egy erősen kontrasztos példával.

Ez a legkönnyebben alkalmazható tipp a kontraszt stimulus működtetéséből, az új Neuromarketing Oktatóanyagban olyan kifinomult példákat mutatok a kontraszt elvének működtetésére, amire nem jönnél rá magadtól, vagy fel sem ismernéd, ha látnád is.

Ha nincs kontraszt, nincs döntés.

3. Érzelmek

 Sales oldalCsali oldal Termék oldalHírlevél tárgysor

Az érzelmek szerepe a marketingben nem új dolog. Ha a gyíkagyi érzelmekre akarsz hatni, akkor valamilyen faék egyszerűségű érzelmi hatást kell belevinned. Ezt másképp kell csinálni, mint ahogy eddig megszoktad marketing szövegíráskor. A Neuromarkteing Oktatóanyagban több példát is mutatok arra, hogyan kelts fel úgy az érzelmeket, hogy az üzeneted egyszer és mindenkorra beleírodjon az emberek fejébe.

4. Megfoghatóság

Szolgáltatás leírásaFeliratkoztató oldal Termékoldal

A gyíkagy a végtelenül leegyszerűsített dolgokat érti. Nem gondol bele, nem tűnődik, nem töpreng. Ha megérti dönt: Ez kell. Ha nem érti, dönt: Ez nem kell.

Minek kell megfoghatónak lennie a marketingedben? Az ajánlatodnak. A csalidnak. A hírleveleid tárgyának. Az árazásodnak. A személyes márkádnak. Ha bármi nem stimmel nem indul be a gyíkagy: nincs döntés, nincs költés.

A Neuromarketing Oktatóanyagban több különböző példán mutatom meg, hogyan kell megfoghatóvá, fél másodperc alatt megérthetővé tenni magad.

Az oktatóanyag Netjet Campus tagsággal lehet a tiéd.

5. Vizualitás

 Sales oldalFeliratkoztató oldal Sales videó

Bemegyek a trafikba. Boltos lány: “Szia, mit adhatok?” Másnap, ugyanott, de munkásruhában voltam, mert egész nap a garázst tettem rendbe, a mackómon vakolat, cipőm, hajam kőporos. Boltos lány:  “Hát oda mi lesz?” Nem gondolkozik, a látvány alapján azonnal dönt: “Szakadt melós vagy – nem kell udvariasnak lenni”

De ne a boltosra haragudj most. Nézd meg, mit üzen a weboldalad vizuális szinten: Azonnal szimpátiát szül? Azonnal beleírja magát a néző fejébe? Az oktatóanyagban megmutatom hogyan kell megoldani a tökélyre fejlesztett vizualitást. Nem csak annyi, hogy “jól néz ki” a weboldal.

6. Kezdet és vég

Sales oldalLanding page Pénztár oldalKampány

A gyíkagy arra figyel, hogy valami (sales oldal, hírlevél, sales videó, prezentáció) mivel kezdődik és mi a vége. A gyíkagy lusta arra, hogy közben is figyeljen, megértse, hogy mi miért történik, hogy hogyan jutunk el A-ból B-ébe.

Nem, ez a gyíkagyadat nem érdekli. Hol vagyok most, hova jutok el. Erre a két dologra kell egyértelmű választ adni. A neuromarketing oktatóanyagban megmutatom a kezdet és a vég ábrázolásának a módjait, ezeket simán át tudod venni, és betenni a marketing rendszeredbe.

Az oktatóanyag Netjet Campus tagsággal lehet a tiéd.

Vajon neked való
a neuromarketing?

Ha e 3 figyelmeztető jel egyikét, vagy hasonlót tapasztalsz, akkor gyanús, hogy valami újat kell belevinned a marketingedbe:
A

Nagyságrendekkel jobb vagy, mint a konkurenseid. Mégis valahogy ők az ismertebbek, és neked a másodhegedűs szerep jut. Ideje valami olyat csinálni, amit más nem csinál.

A neuromarketing használata olyan újdonság most, mint 2007-ben volt az online marketing.

B

Mindig új ötletedet van. Falod az információkat. Valahogy mindig mindennel el vagy maradva, sosincs időd semmire, de a vége csak az, hogy sikerül megcsinálni, amit elképzeltél.

A következő kampányodba már beleviszed a neuromarketinget is, és nézel, mint a moziban, hogy dupla annyi vevőd lett kevesebb melóval.

C

Kicsit össze vagy kavarodva, a sok marketing szakértő jól megkutyulta az agyad. Mindenki mást mond, de abban egyetértenek, hogy az online marketing egy állati bonyolult dolog, és ha elmész a következő akármijükre, és megveszed a 20-as betűvel és tripla sortávval írt könyvet, akkor egy kicsit egyszerűbb lesz. Egy fenét.

Ez eleve egyszerű, mint a faék. Szavak, mondatok kérdése, amik a jó időben és a jó helyen képesek arra, hogy beleírjanak téged a vevő fejébe.

Miért bízz meg a netjet.hu oktatóanyagaiban?

A netjet.hu weboldal célja, hogy megértsd, megtanuld és megszeresd az online marketinget és a technikai eszközök használatát. Ebben segítenek oktatóanyagaink.

Értékrendem

A netjet.hu marketing filozófiája, az én személyes, online marketing szakértői értékrendem, erre a négy pillérre épül. E négy a vezérelvem, ezek alapján hozok döntéseket.

Rólunk

Szakterületünk az online kampányok tervezése. 2001-óta foglalkozunk weboldaltervezéssel, 2006 óta online marketinggel. A netjet.hu minden tartalma ezt a célt szolgálja: „Olyan weboldalad legyen, amit az emberek szeretnek”. Bővebben rólunk > 

Vélemények, visszajelzések

Megkérdeztük a netjet.hu ügyfeleit mit gondolnak az oktatóanyagokról. Nézd csak milyen eredményeket értek el a tanfolyam résztvevői. Olyan vállalkozók ők is mint te: tehetségesek, soha nem adják fel, az átlagnál intelligensebbek, és szeretik ők is a kezükben tartani a kontrollt. Kattints ide a véleményekhez

Neuromarketing Oktatóanyag

Az oktatóanyag Netjet Campus tagsággal lehet a tiéd. Egyetlen csekély havidíjért a Netjet Oktatási Rendszer összes videójához hozzáférsz. Nincs más költség, nincs más díj.