NEUROMARKETING =   Több feliratkozóJobb sales oldal Ütősebb kampánySokkal jobb landing page
A Neuromarketing a hiányzó láncszem, amit évek óta keresel

Árérzékeny vevők helyett rajongók. Alig aktív feliratkozóid helyett ámulatba ejtett olvasók. 10% helyett 40% feliratkozási konverzió. Az új Neuromarketing 2. Oktatóanyagban lépésről lépésre mutatom, hogyan illeszd hozzá a mostani marketingedhez a legújabb neuromarketing technikákat.

Kártyával fizeted, azonnal viheted.
Neuromarketing.
idd meg a narancslevet! = vedd meg a termékemet!
Neuromarketing nélkül: nyakamba zúdítod a narancslevet és reméled, hogy pár csepp a számba is jut.
Neuromarketinggel: Kitöltöd egy csinos pohárba, adsz egy szívószálat és örömmel, magamtól megiszom, mert imádom a narancslevet és amúgy is szomjas vagyok.
Te nyakon öntöd az embereket az ajánlatoddal, vagy könyörögve kérik, hogy megvehessék? Jól nézd meg ezt a videót, mert emiatt nemcsak nyakon öntettem magam hideg narancslével és tönkrement a kedvenc ingem, de ez a videó a kulcsüzenet 2017-ben a marketing fejlődésed szempontjából. Tudod miért?

“Neuromarketinggel még azelőtt győzöd meg az embereket, mielőtt hagyományos marketing eszközök bejönnének a képbe.  A nagyvállalatok ezer éve csinálják. Most rajtad a sor!”

Erdélyi Norbert, netjet.hu

Mielőtt
gondolkozni

kezdenél egy ajánlaton, az agysejtjeid már rég döntöttek helyetted. Ez a neuromarketing.
hogyan TUDOD itt és most belevinni ezt marketingedbe?

Pötyögd be gyorsan a google-be, hogy “neuromarketing”. Látni fogsz ötletes plakátokat, amerikai szuperkupa reklámokat és sok egyetemi tanulmányt arról, hogyan mérik az agyi aktivitást. A neuromarketing pöpecül működik óriásplakátokon, tévéreklámban, társadalmi célok elérésre, plázákban, vagy az IKEÁ-ban, mert nemhiába van vanilia szag a pénztár előtti térben. De most komolyan: Te hirdetsz a tévében? Úgy általában költesz óriásplákotra? Van saját plázád? Meg szoktad kérni a vevőidet, hogy a kedvedért feküdjenek már be egy FMRI agyhullám-vizsgáló masinába?

A nagycégek fura dolgokat csinálnak. De mi így marketingezünk: Akármit adsz el, ez passzol rád: Feliratkoznak, hírlevelet küldesz, cikkeket írsz, facebookon hirdetsz, az emberek megismernek, elismernek, vásárolnak. A Neuromarketing Oktatóanyagban új eszközöket mutatok, amit simán be tudsz rakni a mostani marketing rendszeredbe, és olyan szintre hozod fel a marketinged, hogy sejtszinten győzöd meg a vevőidet.  A neuromarketing a hiányzó láncszem, amit évek óta keresel.

Nem kell felborítanod a mostani marketing rendszered, mert szépen beleilleszthető a neuromarketing.

Azt veszed észre, hogy többen iratkoznak fel, többen kattintanak, jobban szeretnek, többen vásárolnak.

Mit tud a
neuromarketing?

Az eredmény: Minden stimmel. Összeáll a kép. Az emberek azt mondják vissza neked, amit elképzeltél, amiért az egész bizniszt csinálod. Anélkül, hogy kérnéd vagy a szájukba rágnád. Ha ez a kapocs megvan, minden megvan.

„Filmekben gyakori: Van egy medál, ami egy kulcs. Ez nyitja a titkos barlangot. Végig ott van a főhös nyakában, de a film közepéig nem is tudja mi az. A neuromarketing pont ugyanez.”

Erdélyi Norbert, netjet.hu

A marketinggel értékesítesz. Jó. De a neuromarketing előbb van: Vele kerülsz be kitörölhetetlenül az emberek fejébe.
Eddig a nagycégek kiváltsága volt. Rájöttem hogyan lehet lazán belevinni a neuromarketinget abba, amit te csinálsz: feliratkozás, csali, hírlevél, salesoldal, webshop. Így már neked is izgalmas, ugye?

Agyunk legősibb része a gyíkagy. A gyíkagy önző, nem ismeri a jövőt, a túlélő ösztön hajtja. A gyíkagy dönt helyetted: Már  létre is hozta a véleményedet, még mielőtt az első gondolatod megszületne. Itt hat a neuromarketing.

A gyíkagyra 6 tényező hat,
Erre épül az Oktatóanyag.

6 oka van, amiért a neuromarketing  működik
Ez a 6 tényező stimulálja a gyíkagyat. E hat stimulus beindítását mutatom meg lépésről lépésre, képernyővideókon az új Neuromarketing Oktatóanyagban. Le tudod másolni, amit csinálok.
1. Önzés
Ide kell:      Sales oldalFeliratkoztató oldal AjánlatKampány

A gyíkagy önző. Csak a saját haszna érdekli, itt és most. Mivel a gyíkagy dönt, az embereket csak egy dolog érdekli a weboldaladon: “mi hasznom belőle?”

Azt az állapotot kell elérni, hogy az olvasó ne miattad, hanem saját magáért nézegesse a weboldalad, és ezt mondja: “Shut Up and Take My Money!” (Egy szót se többet, fogd a pénzem”) Ez az önzés pontja. Sales oldalon, feliratkoztató oldalon, kampányban muszáj ilyet csinálni. Az új Neuromarketing Oktatóanyagban mutatom hogyan.

2. Kontraszt
Ide kell:      PortálLanding page CímsorHírlevél

A gyíkagyad, aki helyetted dönt, ellentétpárokból ért. Ha bele akarod vinni az üzeneted az emberek fejébe, akkor mutasd meg egy erősen kontrasztos példával.

Ez a legkönnyebben alkalmazható tipp a kontraszt stimulus működtetéséből, az új Neuromarketing Oktatóanyagban olyan kifinomult példákat mutatok a kontraszt elvének működtetésére, amire nem jönnél rá magadtól, vagy fel sem ismernéd, ha látnád is.

Ha nincs kontraszt, nincs döntés.

3. Érzelmek
Ide kell:      Sales oldalCsali oldal Termék oldalHírlevél tárgysor

Az érzelmek szerepe a marketingben nem új dolog. Ha a gyíkagyi érzelmekre akarsz hatni, akkor valamilyen faék egyszerűségű érzelmi hatást kell belevinned. Ezt másképp kell csinálni, mint ahogy eddig megszoktad marketing szövegíráskor. A Neuromarkteing Oktatóanyagban több példát is mutatok arra, hogyan kelts fel úgy az érzelmeket, hogy az üzeneted egyszer és mindenkorra beleírodjon az emberek fejébe.

Nézz meg egy konkrét példát erre, eme videón. De kell hozzá egy fura eszköz is.

Hogyan kell uralni az érzelmeket
neuromarketing szempontból?

(tipp: gondolkozz rendszerben!)
4. Megfoghatóság
Ide kell:      Szolgáltatás leírásaFeliratkoztató oldal Termékoldal

A gyíkagy a végtelenül leegyszerűsített dolgokat érti. Nem gondol bele, nem tűnödik, nem töpreng. Ha megérti dönt: Ez kell. Ha nem érti, dönt: Ez nem kell.

Minek kell megfoghatónak lennie a marketingedben? Az ajánlatodnak. A csalidnak. A hírleveleid tárgyának. Az árazásodnak. A személyes márkádnak. Ha bármi nem stimmel nem indul be a gyíkagy: nincs döntés, nincs költés.

A Neuromarketing Oktatóanyagban több különbőző példán mutatom meg, hogyan kell megfoghatóvá, fél másodperc alatt megérthetővé tenni magad.

5. Vizualitás
Ide kell:      Sales oldalFeliratkoztató oldal Sales videó

Bemegyek a trafikba. Boltos lány: “Szia, mit adhatok?” Másnap, ugyanott, de munkásruhában voltam, mert egész nap a garázst tettem rendbe, a mackómon vakolat, cipőm, hajam kőporos. Boltos lány:  “Hát oda mi lesz?” Nem gondolkozik, a látvány alapján azonnal dönt: “Szakadt melós vagy – nem kell udvariasnak lenni”

De ne a boltosra haragudj most. Nézd meg, mit üzen a weboldalad vizuális szinten: Azonnal szimpátiát szül? Azonnal beleírja magát a néző fejébe? Az oktatóanyagban megmutatom hogyan kell megoldani a tökélyre fejlesztett vizualitást. Nem csak annyi, hogy “jól néz ki” a weboldal.

6. A kezdet és a vég
Ide kell:      Sales oldalFeliratkoztató oldal Pénztár oldalKampány

A gyíkagy arra figyel, hogy valami (sales oldal, hírlevél, sales videó, prezentáció) mivel kezdődik és mi a vége. A gyíkagy lusta arra, hogy közben is figyeljen, megértse, hogy mi miért történik, hogy hogyan jutunk el A-ból B-ébe.

Nem, ez a gyíkagyadat nem érdekli. Hol vagyok most, hova jutok el. Erre a két dologra kell egyértelmű választ adni. A neuromarketing oktatóanyagban megmutatom a kezdet és a vég ábrázolásának a módjait, ezeket simán át tudod venni, és betenni a marketing rendszeredbe.

Vajon neked való
a neuromarketing?

Ha e 3 figyelmeztető jel egyikét, vagy hasonlót tapasztalsz, akkor gyanús, hogy valami újat kell belevinned a marketingedbe:
A

Nagyságrendekkel jobb vagy, mint a konkurenseid. Mégis valahogy ők az ismertebbek, és neked a másodhegedűs szerep jut. Ideje valami olyat csinálni, amit más nem csinál.

A neuromarketing használata olyan újdonság most, mint 2007-ben volt az online marketing.

B

Mindig új ötletedet van. Falod az információkat. Valahogy mindig mindennel el vagy maradva, sosincs időd semmire, de a vége csak az, hogy sikerül megcsinálni, amit elképzeltél.

A következő kampányodba már beleviszed a neuromarketinget is, és nézel, mint a moziban, hogy dupla annyi vevőd lett kevesebb melóval.

C

Kicsit össze vagy kavarodva, a sok marketing szakértő jól megkutyulta az agyad. Mindenki mást mond, de abban egyetértenek, hogy az online marketing egy állati bonyolult dolog, és ha elmész a következő akármijükre, és megveszed a 20-as betűvel és tripla sortávval írt könyvet, akkor egy kicsit egyszerűbb lesz. Egy fenét.

Ez eleve egyszerű, mint a faék. Szavak, mondatok kérdése, amik a jó időben és a jó helyen képesek arra, hogy beleírjanak téged a vevő fejébe.

Érdekes: Látod az arcokat a tárgyakban?

A pareidolia azt jelenti, hogy valamilyen ismert dologhoz akarsz hasonlítani véletlenszerű ingereket. Ha megláttad az arcot, nem tudod nem-látni többé.

Ha egyszer rájössz, mit tud a neuromarketing, nem tudod többé enélkül elképzelni azt a marketinget.

A pareidolia azért fontos még, mert az embeR Mintákat akar belelátni dolgokba. EZ AZ egyik fő oka, amiért működik a neuromarketing.

Neuromarketing 2.
Mi van az új kiadásban?

 

Nagyvállalati kutatások, szociálpszichológiai kísérletek eredményeit, évszázados retorikai technikákat nem valami könnyű belevinni abba a marketingbe, amit te meg én csinálunk: csali, feiratkozás, hírlevél, sales oldal, belépő termék, előfizetés etc.
A meggyőzés jelentős része azelőtt történik, hogy az emberek egyáltalán látnák az ajánlatodat, vagy egyáltalán megszólalnál. Pszichológusok évek óta kutatják ezt a témát, és a nemrégiben megjelent Előhatás című könyv többszörösen is bizonyítja.

Ha árérzékeny, töprengő vevőid vannak, 10% körüli feliratkozási aránnyal dolgozol, és az alig aktív feliratkozók szemében csak egy vagy a sok közül azt jelenti NEM viszed bele a marketingedbe ezeket a bizonyított eredményeket.

Ha felhasználod és sikeresen átviszed a marketingedbe, akkor nem csak vevőid, de az áraidon nem is gondolkozó rajongók lesznek, olyan 40% feletti feliratkozási aránnyal konvertálsz, ámulatba ejtett feliratkozóid, bárkivel szemben kiállnak érted.

Lássuk mit kell tenned. Erre épül a Neuromarketing Oktatóanyag 2. új kiadása:

7. Hogyan nyerd el az emberek jóindulatát, még a sales oldalad bemutatása előtt?
Ide kell:  Feliratkoztató oldal Sales oldalHírlevelek
Ahhoz hogy vásároljanak tőled, előbb egyet kell érteniük az embereknek veled. Ha valami rizikós dolgot teszel, pl. napi politikát viszel bele a marketingedbe (sajnos sokan csinálják) elvágtad magad: ugrik az egyetértés, ugrik a vásárlás.

Létezik egy 2 000 éves retorikai technika, amit úgy hívnak „Captatio benevolentiae” a.m.: a jóindulat elnyerése. Már az antik szónokon is tudták, ha az ügyed mellé akarod állítani az embereket, előbb a jóindulatukat kell megnyerned.

Hogyan vidd bele ezt az antik technikát a mostani modern marketingedbe? Részletesen bemutatom a Neuromarketing 2. Oktatóanyagban.

Eredmény: Jobban konvertáló sales oldal

8. A fókuszálási illúzió
Ide kell:  Feliratkoztató oldal Sales oldalVideóid

Cialdini új könyve az Előhatás (Pre-suasion) egy mondatban összefoglalva arról szól, hogy a meggyőzés lényegi része azelőtt történik, mielőtt az emberek egyáltalán találkoztak volna magával az ajánlatoddal. Az előzetes meggyőzés egyik legfontosabb eleme a figyelem.

Ha nincs figyelem, nincs vásárlás.
Ha valami kitüntetett figyelmet kap, annak a fontosságát hajlamosak vagyunk túlbecsülni.
Amikor sales oldalt írsz, be akarod mutatni a terméked összes előnyét, számodra ott és akkor minden fontosnak tűnik. Nem írhatsz le mindnet. Ki olvasna el annyit?

Hogyan szelektálj, hogyan emelj ki részeket, hogy megszered az olvasóid teljes figyelmét? Nehezen megoldhatónak tűnik, éppen ezért erről is nagyon részletesen tanítok az új Neuromarketing 2. oktatóanyagban.

Eredmény: Te irányítod a figyelmet, te mondod meg mi a fontos

9. Hogyan érd el, hogy az érveidet ne érje támadás?
Ide kell: Sales oldalAjánlatot tartalmazó e-mailek
Magányos dolog az online marketing. Igaz? Te csak írsz: cikket, sales oldalt, hírlevelet. Beszélsz videóban. Vannak visszajelzések, de ami igazán a vevő fejében jár a sales oldalad láttán az ellen már nem tehetsz semmit. Ott állnak a weboldaladon az érveid, de nem tudod honnan és hogyan érheti őket támadás. Ha mégis megtörténik, már nem tudsz védekezni, nem tudsz ellenérveket felhozni. És minden abban a döntő pillanatban történik, amjg a vevő a kosár gomb felett köröz az egérrel.

Van egy elképsztően fura módszer, amivel el tudod érni, hogy az érveidet ne érje támadás. Évtizedes marketing tapasztalat után is meglepett, aztán kipróbáltam és láttam, minden nap látom működni. Az új Neuromarketing 2-ban elmdonom mi ez, és tanítom hogyan vidd bele a marketingedbe.

Eredmény: Nem vitatkoznak veled, hanem egyetértenek az érveiddel.

10. Hogyan irányítsd a képzettársításokat?
Ide kell: Sales oldal

Nincs olyan gondolat, ami ne kapcsolódna egy másik gondolathoz. Bármit teszel, mondasz, mutatsz az emberek még valami mást is fognak gondolni: társítanak, asszociálnak.

Ha ezeket a gondolattársításokat nem te irányítod tudatosan, akkor a sales oldaladat csupa jó szándékból el tudod vinni egy olyan irányba aminek nem a vásárlás a vége.

Ezért kell nagyon vigyáznod a szófordulataiddal, hasonlatokkal, metafórákkal a sales oldaladon. Ez az asszociációk irányításának írott módszere. A sales oldalon minden kép, minden szín és kiemelés is képzettársításokat szül az emberekben. Ez az asszociációk irányításának vizuális módszere. Ebben a fejezetben azt tanulod meg, hogyan csináld meg azt, hogy az emberekben minden körülmények között vásárlást ösztönző képzettársításokat alakíts ki.

Eredmény: Mire a megrendelés gombhoz ér, már meggyőzted az olvasót.

11. Hogyan hozd testközelbe az ajánlatod?

Ide kell: Sales oldalLanding oldalHírlevél

Tény, hogy az emberek akkor vásáolnak, ha el tudják képzelni magukon a terméked hasznát. (pl: Holnapra kész a weboldalad, a következő kampányod ütősebb lesz, a kutyád megtanul hallgatni rád, a következő állásiterjún magabiztosabb leszel stb).

Ezt nem úgy kell csinálni, hogy kiírod a sales oldalra, hogy „képzeld csak el milyen remek érzés lenne, ha…”. A valódi meggyőzés azelőtt történik, hogy az ügyfeled látta volna a sales oldalad azon részét, ahol a kosárba gomb van.
Két dologgal kell operálni, az egyik az idő, a másik a tér közelisége. Milyen hamar? Milyen közel? Ezt kell megértetni az olvasóval. A Neuromarketing 2-ben részletesen bemutatom a módját, hogyan kell igazán testközelbe hozni, megfoghatóvá, azonnali élménnyé tenni egy ajánlatot.

Eredmény: Ha el tudja képzelni, megveszi a terméket

Neuromarketing 2.
Prémium csomag

 

“Mindig gondolj tovább annál, mint amit a nagy többség gondol.”

12. Mi az a gyűjtögető ösztön és hogyan használd fel a marketingedben?

Ide kell:  Fiókom oldal Mega menüTermékek oldal

Vannak olyan, az ősember létből hozott ösztönök, amik ma is velünk vannak. Az egyik ilyen a gyűjtögetés. Szeretünk bespájzolni, felkészülni a szűkös időkre.

Van egy nagyon érdekes következménye ennek az online marketinged szempontjából. Ez a következmény, vagy inkább: következtetés segít elérni, hogy ne csak egy terméket vegyenek, hanem többet, ne csak egy csalidra iratkozzanak fel, hanem mindre.Az új Neuromarketing 2. oktatóanyagban mutatom, hogyan oldd meg technikailag azt, hogy kiszolgáld ezt az ősi ösztönt és ezáltal több profitod legyen.

Eredmény: Egy ügyfeled több terméket is vesz. Nő a kosárérték.

13. Bizalom elnyerése nem tudatos eszközökkel
Ide kell:  Kampány sales oldal HírlevélCikkek

Ez egy nagyon izgalmas fejezet. Tulajdonképpen egy évek óta ismert és használt technika, de csak nemrég esett le a tantusz, hogy mekkora jelentősége van neuromarketing szempontból is.
Nem arról van szó, hogy, ha bizalmat akarsz építeni, akkor tedd ki a fotódat meg legyél őszinte… ez ovódás marketing. Ez a technika sokkal kifinomultabb ennél, és mint ilyen, sokkal hatásosabb is. Több példát, és konktét technikai megoldást is mutatok rá, hogyan csináld meg te is a nem-tudatos bizalomépítést.

Eredmény: Még azelőtt megbíznak benned, hogy kimondanád a neved.

14. Mi az “orinentációs hullám” és hogyan lesz tőle több vevőd?
Ide kell: Sales oldalAjánlatot tartalmazó e-mailek

Jártál már úgy, hogy kimész a szobából és elfelejted mit akartál. És akkor vissza kell menni oda, ahol eszedbejutott.

Ez nem csak ilyen városi legenda, a tudományos magyarázatot úgy hívják orientációs hullám.

Hogyan tudod ezt mindenkit érintő jelenségetd felhasználni arra, hogy elnyerd az olvasóid figyelmét és rávezesd őket a sales oldaladra. Nagyon egyszerű, mutatom videón az oktatóanyagban.

Eredmény: Több átkattintód lesz a sales oldaladra.

15. Hogyan irányítsd a következtetéseket?

Ide kell: Sales oldal
Egy formális logika szóbeli vizsgán 2001-ben megbuktam ezen, ezért sem felejtem el a latin nevét soha: modus ponens.

Ha esik az eső, nedves az úttest. Ha nedves az úttest…

Ugye azt mondanád, hogy akkor esett az eső. De ez nem igaz, lehet, hogy csak Marika néni locsolt, óriási következtetési hiba. Az egyetemen egyest ér, a marketingben elvesztett vevőt, ha hagyod, hogy az emberek rosszul következtessenek. Az oktatóanyagban mutatom, hogyan, milyen szófordulatokkal, milye mondattípusokkal irányítsd a következtetéseket.

Eredmény: Az emberek végre megértik az ajánlatod lényegét

Bónusz: Mi legyen a csalim?

Ez a lényegretörő anyag választ ad erre: Mi legyen a csalim, hogy sokan feliratkozzanak?

Elnondom mi legyen a csali. Az az érzés legyen, amikor először megláttad életed szerelmét, emlékszel a szemére, a füledbe cseng a zene, ami akkor szólt, emlékszel mit mondott ő, és milyen bénaságot zavarodban te.

Ez az érzés a csali az olvasód fejében: Mindig is ezt kerestem, azonnal akarom, azt se bánnám, ha fizetni kéne érte, de hogy ingyen van, nem is gondolkozom rajta.

Amíg ez az érzés nincs meg, az is mindegy, ha aranyat adsz ingyen: nem kell senkinek. Ha ez az érzés megvan, az is mindegy, ha kavicsokat adsz: úgy viszik, mintha arany lenne. Érted már, hogy miért hülyeség azon gondolkozni, hogy milyen tanulmány, vagy videó, vagy akármi legyen a csalid. Ebben az anyagban mutatom hogyan érd el a hatást, a többi jön magától (de nyugi, a többit is mutatom)

Vélemények

“Majdnem minden oktatóanyagot beszereztem már a netjet.hu-tól, és kivétel nélkül mindegyikből sokat tanultam, profitáltam.

Ez a Neuromarketing tananyag esetén sincs másképp. Ezt azért vártam különösen, mert már a beharangozó videók és a tartalomjegyzék is egy különleges szemlélettel megalkotott, igen ütős tananyag ígéretét vetítette előre.

Ezt természetesen be is váltotta a videós anyag, mely előremutató, kreatív módszereket ismertetett meg velem, remekül kiegészítve a sok év alatt felszedett marketing ismereteimet.

A tanultakból néhány dolgot azonnal sikerült hasznosítanom, de itt az idő, hogy újra megnézzem a videókat, és azokból további megoldásokat építsek be a marketingembe.”

Winter Ádám
https://tanfolyamokj.hu/

“Régóta figyelem és tanulok Norbitól, részben pedig már használom is az általa bemutatott módszereket. Amennyire időm engedi, egyéni vállalkozóként, egyre többet rakok be belőlük a folyamatosan épülő marketing rendszerembe. Persze mindig van mit rajta fejleszteni, de az ügyfelek visszajelzései és a rendelések száma folyamatosan visszaigazolja, hogy jól döntöttem, amikor beruháztam ezekre az anyagokra, többek között a Neuromarketing Oktatóanyagra is.
Csak ajánlani tudom.”

Karosi Roland
http://www.mobilgarazsbolt.hu

3 egyszerű technika, hogy meggyőzz mielőtt megszólalnál

Csináld meg te is ezt a 3 dolgot, hogy az értékrended még azelőtt rögzüljön az emberek fejében mielőtt látnák az ajánlatod, mielőtt még megszólalnál. Nem kell felborítani a marketing rendszered, a neuromarketing technikák hozzáilleszthetők.

Vidd el az új Neuromarketing Oktatóanyagot.
Melyik csomagra fened a fogad?

Neuromarketing 2. prémium

Neuromarketing 2 Oktatóanyag

Képernyővideókon, valós weboldalakon keresztül mutatom meg, hogy működtest azt a 6 faktort, ami a döntéseinket hozó gyíkagyra hat. Az új kiadásban benne van hogyan győzd meg az embereket mielőtt látták volna az ajánlatod.

7. Hogyan nyerd el az emberek jóindulatát, még a sales oldalad bemutatása előtt?
8. A fókuszálási illúzió
9. Hogyan érd el, hogy az érveidet ne érje támadás?
10. Hogyan irányítsd a képzettársításokat?
11. Hogyan hozd testközelbe az ajánlatod?

Befizetés után hozzáférsz a fiókodan az online nézhető videókhoz.

Neuromarketing 2. Prémium csomag
Neuromarketing 2. Prémium csomag
“Mindig gondolj tovább annál, mint amit a nagy többség gondol.”

12. Mi az a gyűjtögető ösztön és hogyan használd fel a marketingedben?
13. Bizalom elnyerése nem tudatos eszközökkel
14. Mi az “orinentációs hullám” és hogyan lesz tőle több vevőd?
15. Hogyan irányítsd a következtetéseket?

BÓNUSZ: "Mi legyen a csalim?"
Elnondom mi legyen a csali. Az az érzés legyen, amikor először megláttad életed szerelmét, emlékszel a szemére, a füledbe cseng a zene, ami akkor szólt, emlékszel mit mondott ő, és milyen bénaságot zavarodban te.  Ez az érzés a csali az olvasód fejében: Mindig is ezt kerestem, azonnal akarom, azt se bánnám, ha fizetni kéne érte, de hogy ingyen van, nem is gondolkozom rajta.Amíg ez az érzés nincs meg, az is mindegy, ha aranyat adsz ingyen: nem kell senkinek. Ha ez az érzés megvan, az is mindegy, ha kavicsokat adsz: úgy viszik, mintha arany lenne. Érted már, hogy miért hülyeség azon gondolkozni, hogy milyen tanulmány, vagy videó, vagy akármi legyen a csalid. Ebben az anyagban mutatom hogyan érd el a hatást, a többi jön magától (de nyugi, a többit is mutatom)

neuromarketing 2.

Neuromarketing 2. Oktatóanyag

Képernyővideókon, valós weboldalakon keresztül mutatom meg, hogy működtest azt a 6 faktort, ami a döntéseinket hozó gyíkagyra hat. Az új kiadásban benne van hogyan győzd meg az embereket mielőtt látták volna az ajánlatod.

7. Hogyan nyerd el az emberek jóindulatát, még a sales oldalad bemutatása előtt?
8. A fókuszálási illúzió
9. Hogyan érd el, hogy az érveidet ne érje támadás?
10. Hogyan irányítsd a képzettársításokat?
11. Hogyan hozd testközelbe az ajánlatod?

Befizetés után hozzáférsz a fiókodan az online nézhető videókhoz.

BÓNUSZ: "Mi legyen a csalim?"
Elnondom mi legyen a csali. Az az érzés legyen, amikor először megláttad életed szerelmét, emlékszel a szemére, a füledbe cseng a zene, ami akkor szólt, emlékszel mit mondott ő, és milyen bénaságot zavarodban te.  Ez az érzés a csali az olvasód fejében: Mindig is ezt kerestem, azonnal akarom, azt se bánnám, ha fizetni kéne érte, de hogy ingyen van, nem is gondolkozom rajta.Amíg ez az érzés nincs meg, az is mindegy, ha aranyat adsz ingyen: nem kell senkinek. Ha ez az érzés megvan, az is mindegy, ha kavicsokat adsz: úgy viszik, mintha arany lenne. Érted már, hogy miért hülyeség azon gondolkozni, hogy milyen tanulmány, vagy videó, vagy akármi legyen a csalid. Ebben az anyagban mutatom hogyan érd el a hatást, a többi jön magától (de nyugi, a többit is mutatom)

Ha kártyával fizeted, azonnal viheted

Létezik tudatalatti marketing? És hatásos?

Nézz bele: 5 perces részlet az 5 órás oktatóanyagból

Mindenki szeretné pedig, hogy az emberek fejébe íródjon a cége, vagy a weboldala neve. Ezt meg lehet csinálni faék egyszerűen és legálisan. Itt megmutatok egy rövid részt, arról, hogyan érd el “tudatalatti” üzenetekkel a sales oldaladon azt, hogy az emberek mindenképp megértsék, hogy mit akarsz. Csak akkor veszik meg, ha megértik.

Figyelmeztetés: A neuromarketing nagyon hatásos eszköztárral rendelkezik, amivel kétségkívül bármit el tudsz adni, bárkinek. A megrendeléssel elfogadod a netjet.hu etikai értékrendjét, az ASZF etikai záradékát (hatályos: 2017. 05. 10-től), mely szerint: kizárólag olyan termék, szolgáltatás értékesítésére használod fel a Neuromareting Oktatóanyagban megismerteket, melyről a legjobb tudásod szerint meggyőződtél, hogy a fogyasztók, hasznára, épülésükre, jólétükre szolgál

Értékrendem

A netjet.hu marketing filozófiája, az én személyes, online marketing szakértői értékrendem, erre a négy pillérre épül. E négy a vezérelvem, ezek alapján hozok döntéseket.

Az emberközpontúság tisztelete

A netjet.hu minden cikke, minden videója, minden oktatóanyaga, és minden kivitelezési szogáltatása ezt a célt szolgálja: „Olyan weboldalad legyen, amit az emberek szeretnek”. Sok eszköz van, mellyel e cél elérhető, de a középpontban nálem az ember áll. Az online marketing az én értékrendemben nem arról szól, hogy mennyire ismered a különféle szoftvereket, hanem, mennyire tudod eltalálni, hogyan gondolkoznak az emberek.

A lényeg tisztelete

Amikor hozzám fordulsz online marketing tanácsért az első dolgom, hogy leegyszerűsítsem az üzeneted, lenyessem a sallangokat, hogy kinyerjem belőle a lényeget, azt az egyetlen legfontosabb dolgot, azt a gyöngyszemet, amivel egy mondatot mondva bárki megérti mit akarsz. „Íz, csín, tűz vagyon a versben, ha mesteri mív.” írja Kazinczy. Ezt keresem az ajánlatodban, ha konzultálunk: az ízt, a csínt, a tüzet. Ettől lesznek vásárlóid.

A forrás tisztelete

Szomorú hazai marketing trend, hogy sokan a forrás megjelelölése nélkül fordítják le Ryan Deiss, vagy Neil Patel munkáit, az entrepreneur.com cikkeit, úgy tálalva, mintha az saját ötlet lenne. A netjet.hu is hivatkozik magyar vagy amerikai marketing szakértőkre, de biztos lehetsz benne, hogy nálam mindig pontosan megjelelöve látod a forrást, ha könyvre hivatkozom, még az oldalszámot is megadom, hogy ellenőrizni tudd a forrás hitelességét.

A kreativitás tisztelete

Nagyra tartom a kreativitást, tisztelem azt, aki zsenialitásával új dolgot teremt. Megvetem a középszerűséget, a kreativitásnak nevezett ötlet-lopást, forrásmegjelölés nélküli fordításokat, a konkurenciaharcot. Ebbéli álláspontomat legszebben Anakreón verse fejezi ki, Radnóti fordításában:

Gyűlölöm azt, aki telt kupa mellett, bort iszogatván,
háborut emleget és lélekölő viadalt.
S kedvelem azt, aki bölcs és Aphrodité meg a Múzsák
szép adományairól zengve szeretni tanít

Gyakori kérdések
nem én találtam ki. Ti kérdeztetek. Válaszoltam.

Nézd meg ki mit kérdezett! Nézd meg miket válaszoltam. Ne maradjon homályos folt a neuromarketinggel kapcsolatban.

41 hozzászólás

  1. Helló Norbi,

    Kb 3 éve hallottam erről az érzelmi marketingről egy konferencián azóta sehol semmit. Te vagy az első azok között akit ismerek aki tanítja is most már 😉

    Örülök neked.

    Ha szeretnék egy teljes “neuromarketingezett” weboldalt, de nincs időm a felépítésével babrálni, van e erre is megoldás a kezedben ?
    3 weboldalról lenne szó.

    További szép napot 😉

    • Szia Csaba,
      Én 2008-ban hallottam először neuromarketingről. Évekig úgy élt a fejemben, mint egy titkos eszköz, amit egyszer majd használok. De a nagyvállalati példákkal nem lehet mit kezdeni ebben a “tartalommarketing-feliratkozás-hírlevél-salesoldal-webshop” típusú marketingben. Pár éve esett le, hogy NEM KELL MEGVÁLTOZTATNI a mostani marketing rendszered, hogy neuromarketinget alkalmazz, hanem hozzá kell tenni. És nagyon meglepő, de igaz, hogy könnyedén hozzátehető.

      Kivitelezés: Keress meg mailben, hogy miről van szó. Amit tanítok, azt csinálom is. Ez az elvem, ez a marketing filozófiám.

  2. Szia
    Érdekelne a téma, több weblapom van orvosi vizsgálat és diagnosztika témával ( orvosajanlo.hu, mrvizsgalatok.hu, ctidopontok.hu, kisallatdiagnosztika.hu ) és a kérdésem, ebben az igen csak érzékeny témában, hogy lehetne jól kivitelezni akár a neuromarketinget?

    Köszi
    R

    • Szia Róbert,
      Nagyon jó a weboldal, az orvosajánló.hu-t néztem. Úgy gondolom túl sok lépés, túl hosszú út vezet a problémától a megoldásig. A neuromarketing eszközök közül nálad ezen az oldalon a kezdet és a vég stimulus működhet. Ezt kell megmutatni: 1. MOST itt ülök a gép előtt fáj az X testrészem. 2. Y időn belül ott ülök a hozzám legközelebb eső doki várójában, aki meggyógyít.
      A legfontosabb az, hogy ennek a komplex dolognak meg kell jelennie az első, gördítés nélkül látható képernyőn, úgy, hogy legfeljebb 2 kattra legyen a megoldástól. Én így csinálnám:
      1. Geolokációval, IP alapján bemérni a felhasználót és kiírni pl:
      “Siófok környékén 22 elismert szakorvos közül választhatsz”
      Válaszd ki melyik testrészed fáj és válassz a doktorok közül.
      ez alá kisebb betűvel: 1. Probléma azonosítása – 2. Szakorvos választás – 3. Időpontfoglalás
      Ide nem a DaVinci féle Vitruvius tanulmány kell, bár nagyon profin meg van csinálva, de sokkal egyszerűbb kép kell, infografika szerű emberi test.
      Mindezt úgy, hogy reszponzív legyen, mobilon is menjen.

  3. Kedves Norbi!
    Mikor megkezdted a neuromarketing kampányt a 4 videóval, azonnal kettőt megvalósítottam. Mondtad, hogy nem azonnali, hanem néhány napos késéssel jelenik meg a Rich Snippet bővítmény eredménye, ezért türelmes voltam. De most már 13 napja él az oldalamon, és semmi. Ahogy nézem a google keresőjét, nem látok egyetlen oldalt sem, ahol látnám, amit ennek a bővítménynek mutatnia kellene. Chromot használok. Lehet, hogy csak ott nem látszik?
    Előre is köszi a választ!
    Zsuzsa
    U.i.: Gratulálok Neked és a párodnak. Nagyon jól csináljátok. Jó hogy így együtt pont kiteljesítitek azt, amire az olvasóknak szüksége van.

    • Szia Zsuzsa,
      Én is így jártam, egy hónapos a netjet.hu, korábban 6 évig mumus.info volt a márkám. De az új oldalon ez a Rich Snippet még nálam sem aktivizálja magát, illetve a plugin igen, és a google search console-on (volt webmaster tools) is látszik, hogy ott vannak a strukturált adatok, és mégis halogatja a megjelenítést a keresési találatok között a google, mint Pató Pál. Ennek több oka is lehet, de ez az a pont, amikor ez az egy picike eszköz valós értékét meghaladná a ráfordított idő. A legőszintébb szakmai tanácsom: hagyni a fenébe és menni tovább más eszközzel, aminek az eredménye gyorsabb. Amúgy pedig gartulálok, jó kis portált csináltál, és a könyved weboldala is szuper lett.

  4. Szia Norbi!

    A neuromarketing működhet rövid formában is (max. 80-160 karakter) vagy csak a hosszabb, érveléses alkalmazási mód fejti ki a teljes hatást? Mobilalkalmazáson belüli ösztönző eszközként (értesítések formájában) is tudna működni?

    Egy rögzült felhasználói szokás megváltoztatásásra is alkalmas lehet? Konkrétan azt akarom elérni, hogy a felhasználó a mobilon indított hívás megszokott folyamatába egy új lépést iktasson be, amivel megmutathatja aktuális érzelmeit a hívott félnek, mielőtt az még felvenné a telefont.

    • Szia Zsófi,

      Működhet ösztönző eszközként akkor, ha az adott felületen, és az adott idő alatt (amennyi időt egy ember egy értesítés átfutására szán) totál egyértelműen meg tudod mutatni, hogy miért jobb az app-eddel, mint az app-ed nélkül. Egy gondolat, egy üzenet, egy impluzus, egy másodperc. Ebbe kell besűríteni: végül is erre találták ki a neuromarketinget.

      A megfoghatóság és a kontraszt elve, amit itt össze lehet hangolni.
      A két kép egymás mellett:
      A. KÉP: Fiú veszekedés után hívja lányt. Lány nem veszi fel, mert haragszik, és nem tudja mit akar a fiú.
      B. KÉP: Ugyanezek a szereplők, a telefonon látszik a szívecske ikon, miközben csörög. Lány buksijából szövegbuborék “Hát mégis szeret!”

  5. Kedves Norbi!
    Nem rég találtam rátok, aminek nagyon örülök, mert ez volt az amit mindig is kerestem ebben a témában. Az arányokat, ha jól használjuk a siker nem marad el, bármilyen területről van szó. Ahogy elnézem a weboldalaimat, lesz munka vele. Kérdésem kicsit más téma, remélem nem gond. 40-60 termék esetén mi lenne a legjobb webshop/sales oldal? A főtermék növényi hajfesték, tehát rendszeresen veszi az akinek bevált. Emiatt a hagyományos webshop nekik kényelmes lenne. Az új vevőknél fontos szerepet kap a tájékoztatás, és elég új területről van szó, nekik jó lenne a sales oldal. Mi a jó megoldás? Ha webshop akkor tudsz ajánlani egy bevált sablont? Mi a véleményed a bérelhető webáruházakról?
    Köszönöm a segítséget.
    Nagyon hasznosak az anyagaid.
    Üdv,
    Gabi

    • Szia Gabriella,

      Amit a legjobban működne természetes hajfestékek értékesítésénél a neuromarketing eszköztárból, az a kontraszt elve. Ha van egy végetlenül egyszerű, azonnal érthető összehasonlítás a te termékeid és a hagyományos hajfestékek között, akkor azonnal értik, azonnal döntenek és teszik a kosárba.

      Megnéztem a weboldalad, szép képpel kezdődik: egy famozsár előtt a természetes összetevők feldolgozásra várva. Ez túl közvetett úton vezet a megrendeléshez, annyi idő alatt, amíg itt összerakja az ember gondolatban a képet, hogy “ezek a kellemes dolgok lesznek benne és nem kemikáliák, és nekem ez jó..” Ennyi idő alatt egy neuromarketinggel felépített landing page már el is adta a terméket.

      Kontraszt elv működtetése dióhéjban: Kezdőképernyődön két kép egymás mellett, egyiken bolti, másikon természetes festékkel festett hajú ember.

      A. képhez ezt gondold át: Milyenek a bolti hajfestékek? Milyen negatív hatással járnak? Ha ezek bekövetkeznek mit érez az ember? – Itt írj fel többet is. Válaszd ki a legdurvábbat, társíts hozzá egy érzelmet, csinálj hozzá egy fotót, amin egy emberen ez az érzelem látszik.

      B. képhez ezt gondold át: Milyen a te terméked, válaszd ki a legszebb pozitív hatást, mutasd meg képen az ehhez kapcsolódó érzelmet. Ugyanaz a modell, ugyanaz a háttér, csak a haja és az arcán látható érzelem a különbség.

      Alatta gomb: “Természetes hajfestéket kérek” Gomb alatt szöveg: 1. Hajszín választás 2. Megrendelés 3. Kiszállítás X napon belül.

      Látom Elegant Themes DIVI-t használsz, ez a legjobb sablon, webshopot pedig ne bérelj: ott a Woocommerce, wordpress webshop plugin, mert szerintem fontos, hogy mindent te irányíts, és ne korlátozzanak a fejlesztőcégek. Ha elkezded komolyan csinálni a marketinget, előbb utóbb beleütközöl valamibe, amit bérelt rendszerrel nem lehet, saját cuccal meg lehetne.

  6. Kedves Norbi! Érdeklődök, hogy a neuromarketing anyag mennyivel nyújt többet, mint a 100 neuromarketing tipp című könyv? Mert amit a weboldaladon olvastam, annak nagy része a könyvben is olvasható. Érdemes annak is megrendelnie, aki a könyvet olvasta?

    • Szia Csaba,

      A könyv jó, csak nagyvállalati példákkal van tele. Az én oktatóanyagaim nem arról szólnak, hogy elmondom mit olvastam egy könyvben. Sőt, a marketingfilozófiám része az, hogy kijelentem: nem a tudásomat, hanem kizárólag a tapasztalatomat kell megfizetni. Bárki elolvashatja ezt a könyvet és a neten még sok-sok jó, hasznos, érdekes, lenyűgöző dolog van neuromarketinggel kapcsolatban. Én biztatok is mindenkit a Roger Dooley könyv, vagy épp más könyvek (Lindstrom, Renvoisé etc.) olvasására. De az oktatóanyag ott kezdődik, ahol a neuromarketinggel kapcsolatban beszerezhető tudás végetér: a gyakorlati megvalósításánál, az információ átalakításánál vevőszerző, meggyőző eszközökké.

  7. Kedves Norbert!

    Milyen típusú oldalak esetében működik a leghatékonyabban a neuromarketing? Értem ez alatt pl. Sales oldalak, landing page, kampány oldal…
    Saját oldalamon melyik verzió lenne a leghatékonyabb szerinted? Köszönöm szépen!

    • Szia Adrienn,
      Ötletes az oldalad (párkapcsolati tanácsadás), ismered az online marketing eszközöket, szuper. A neuromarketing úgy tehet többet azért, hogy többen megvegyék a tanácsadási szolgáltatásodat, hogy az oldalad végtelenségig leegyszerűsített üzenetét a másodperc törtrésze alatt, egy nagyon emlékezetes módon beleírja az ember fejébe. Mint ahogyan a régi fényképezőgépek működtek, egy miliszekundum alatt a fény bejut a gépbe és beleég a kép a filmbe:

      Az üzeneted: “A veszekedés fáj. Nem tudjuk, hogyan kell kibékülni. Adrienn tudja.”
      Ebbe az összes 6 stimulust (önzés, vizualitás, érzelmek, megfoghatóság, kezdet és vég) erőfeszítés nélkül bele lehet vinni. Képi szinten: A férjeddel szerepeljetek, ne stock fotókkal: Legyen veszekedő kép az elején, és nagyon jó, hogy “szeretős” kép van a végén. De a képeket teljes képernyősen, jól megkomponáltan kell elképzelni, nem úgy, mint egy fotót.

      Szöveg szintjén úgy jut gyorsabban és mélyebben az emberek fejébe az üzeneted, ha nem kérdéseket használsz, hanem kijelentésket. Tehát e helyett: “Magányosnak érzed magad, mert már csak egymás mellett éltek és nem együtt?” Jelen idejű, kijelentő mondatok, helyzet és érzés festés: “Mondtam neki valamit, amitől berohant a szobába és becsapta maga mögött az ajtót. Úgy aludtunk el este, hogy nem békültünk ki.” — egy ilyet könnyebben át tudsz íveltetni a megoldás akarásáig.

  8. Szia!

    A kérdésem az lenne még, hogy milyen arányban van a gyakorlati és az elméleti rész az oktatóanyagban? Véleményed szerint mennyire lesz könnyű ezt a saját weboldal esetében átültetni? Könnyen másolható és alkalmazható egyéb témájú honlapok esetén is? Köszönöm szépen előre is!

    • Szia,
      Elmélet nincs, csak gyakorlat van. Az elméletet el kell olvasni a könyvekből, szuper könyveket ajánlottam itt, a cikkben, a facebokon. Az oktatóanyag ott kezdődik, ahol az elmélet végetér: a gyakorlatnál. Én mindig nagyon ügyelek arra, hogy formalizáljam a tanácsokat, azaz, hogy meg tudjam értetni, hogy az adott példát hogyan vidd át a te cégedre. Pl: Ami ezen a weboldalon az X, az nálad az Y. A te weboldalad nagyon jól neurommarketingezhető, bánom is, hogy nem jelentkeztél arra, hogy benne legyél az anyagban, könnyű dolgom lett volna a te párkapcsolati tanácsadó oldaladdal megcsinálni a példákat. (Ezt csak Elit Alakulat tagok weboldalaival csinálom, nekik küldtem értesítést a lehetőségről)

      Amit neked most csinálni kéne az egy lead magnet, azaz csali. Kapásból nehéz eladni még egy ilyen alapvetően alacsony árú szolgáltatást is, mint a 10e Ft-os konzultáció. Ha előtte kapcsolatot építesz, és megmutatot ingyen, mennyire jó vagy, akkor lehet belőle 40e Ft-os konzultáció is, meg fogják venni 4x-es áron is.

  9. Szia!

    Felnőttek társastánc oktatásával foglalkozunk. (www.tanckokteltanciskola.hu) Többféle lehetőség közül választhat, aki táncolni szeretne tanulni. (csoportos óra, magán táncóra, intenzív hétvége, táncoktató dvd) Ezek közül a táncoktató dvd-vel kapcsolatban kérdezném, hogy mit javasolsz, milyen eszközt/eszközöket használjunk?

    • Szia Veronika,
      Tavaly nyáron írtam nektek egy hírlevél sorozatot, meg ha jól emlékszem egy sales oldalt is. Nagyon jók vagytok szakmailag, a kommunikáció, az írott szöveg fejlesztésre szorul, de per pillanat én úgy látom, hogy a marketing fejlődéseteknek egy nagy gátja van: a jelenlegi weboldal arculata és technikai háttere. Ezt újra kéne gondolni, egy teljesen új platformon, wordpress alapon, a divi theme-mel. Ha könnyű használni, ha szép, ha szereted az oldalad, jobb, okosabb, ötletesebb marketing gondolatok jönnek. Saját magatok miatt is érdemes megcsinálni.

      Ha a DVD sales oldalának kezdőképernyőjén egy képpel kontrasztba helyezel 2 állapothoz kapcsolódó érzelmet: Tudok táncolni VS. nem tudok táncolni, akkor az értékesítés fele kész. De ezt nem tudod megcsinálni ezzel a mostani weboldaladdal, mert nem úgy van felépítve, nem reszponzív, nehezen kezelhető. Ezért is nagyon fontos a ti eseteteken a technikai rendszer cseréje.

  10. Kedves Norbi!

    Érdekel a neuromarketing.

    Hogyan tudnám alkalmazni jobb agyféltekés rajzolás témában, ahol nagyon tág az érdeklődők köre?
    14-99 éves korig végzik el tanfolyamainkat, nyilván a különböző korcsoportú Tanítványok különböző céllal. Hogy még érdekesebb legyen, korcsoporton belül is különböző a motiváció a jelentkezésre.

    Előre is köszönöm a segítséget!
    Üdv.: Feri
    Ui. hasznosak az anyagaid. 🙂

    • Szia,
      Az “az a baj, hogy” kezdetű gondolatra mindig az a megoldás, hogy azt mond “akkor nem jó irányba megyek”. Azaz: “Az a baj, hogy 14-99 éves korig bárkinek jó” akkor nem jó az irány, mert nincs az a sales oldal, ami ilyen inhomogén közönséget meggyőz. Nem célcsoportban, nem korosztályban kell gondolkozni, hanem buyer personában (https://netjet.hu/online-marketing/buyer-persona-modszer/) ha ez megvan, akkor minden buyer personának külön csali, külön sales oldal. A mostani weboldaladon a ceruza rajz effekt túl sok, egy motívum kell, ami olyan, mintha ceruzával rajzolták volna, ha egész olyan, akkor gátolja a szövegértést és infófeldolgozást. Lásd Mátyás király mese: szegény ember húslevesében kevés zsír: gyöngyözik a tetején a sok apró csillogó karika: a király megjutalmazza. A gonosz, gazdagember a sok jutalomról álmodva egy kiló zsírt tesz bele, amitől nem jön a hatás, hanem összeáll egy nagy zsírkarikává.

  11. Szia Norbi!

    Hogyan tudnám alkalmazni a neuromarketinget a honlapomon?

    • Szia Dénes,
      Ipari alpinista weboldal kezdőlapon: Hatalmas, magas épület, előtte a házmester, aggódva felfele néz.
      Az épületen állati magasan pirossal bekarikázva egy terület, ide nyíl mutat: “Ez rá fog esni valaki fejére”
      Házmester buksijából szövegbuborék “Én biztos nem mászok fel oda”
      Vizualitás, kontraszt megvan. A gomb felirata: “Majd mi felmászunk.”

  12. Szia!

    Mi most dolgozzuk át teljesen a weboldalunkat, ami egy autósiskoláé lesz. A tartalom összeállításánál, konkrétan a szolgáltatás leírásánál tartok. Kissé uncsi leírni a szokványos és száraz bemutatást (feltételek, életkor, szabályok, stb.) mégha az a SEO-nak jó is. Nem érzem úgy, hogy ez a jó irány.. a neuromarketinget már ezen a ponton is be lehetne akár építeni? Ha igen, tudsz egy kezdeti lökést adni ehhez? (:

    Milyen tanácsot tudsz adni az esetünkben, szerinted a neuromarketing melyik formája működhetne jól? Akár a weboldalon akár pedig az értékesítéskor. Bár egyelőre még nincs meg a tökéletes belépő termékünk, így az értékesítési lépcsőkön is van még mit agyalni.. A fő termékünk a B kategóriás jogosítvány, aminek megszerzésében ugye első lépés a KRESZ tanfolyam, aztán a vezetési órák, majd a vizsga és közben van egy elsősegély tanfolyam is.

    Mit tudsz nekünk tanácsolni?

    Nagyon köszi előre is! (:

    Üdv,
    Évi

    • Szia,
      Nem baj az, ha már lepötyögted a tudnivalókat, az is kell, de nem az ad el.
      Csinálnék a helyedben pár olyan landing oldalt, ami beleíródik a leendő vevők fejébe, és amin le lehet tölteni valamilyen kedvezménykupont. Persze ennél jobb, ha csalit lehetne letölteni, de azt egy kicsit melósabb megcsinálni, és addig se álljon a projekt. Ezeket a landing page-eket meg kell hirdetni a facebookon, úgy, hogy a képek, amiket most leírok, azok a hirdetés képei legyenek. A kontraszt, a vizualitás, és a megfoghatóság elvét egyszerre működtetjük:
      Hirdetés 1:
      Két kép egymás mellett: Egy busz mellette egy kocsi.
      A buszra nyíl mutat, felirat: “Suliba menet: A többiek. Jogsi nélkül.”
      A kocsira nyíl mutat, felirat: “Suliba menet. Te, jogsival. A barátnőddel.”

      Hirdetés 2:
      Két kép egymás mellett:
      1. Kocsi belülről, hátsó ülésről fotózva látszik, hogy az oktató bunkó módon üvölt a sráccal, aki szomorúan, lehajtott fejjel fogja a kormányt a 10-12 órás pózban.
      2. Kocsi belülről, hátsó ülésről fotózva látszik, hogy az oktató a legjobb arc, és együtt csinálnak éppen egy szelfit az óra végén.
      Felirat: Ha bunkó az oktatód, rossz sofőr leszel. Válassz egy jófej oktatót az Évi autósiskolánál.

  13. Kedves Norbert!
    Portál esetében hogyan működik a neuromarketing?
    A tervezésnél tartok, ezért nincs honlapcímem.
    Köszönöm előre is a válaszod.
    Üdv,
    Éva

    • Szia Éva,
      Ezer éve… (Éva weboldalát olyan 10 éve csináltam – írom nektek, kedves többi olvasók)
      A portál a neuromarketing vadászterepe, varázsmezeje, úszómedencéje, halastava stb stb. Nekem is portálom van, tudom, hogy minden létező eszközt minden létező helyen ki lehet használni, de ez sokkal összetettebb annál, hogy azt most ide le tudjam pötyögni. Azonban, az én marketing filozófiámban az eszközt mindig a cél előzi meg. Sokszor hallom: „Kell egy portál” – nem portál kell, hanem az, hogy szeressenek. „Kell egy csali” – nem csali kell, hanem az, hogy érdekelje az embereket, amit mondasz. Ne az eszközt akard, hanem a célt. Ez legyen a mottója a marketig rendszerednek: ne azt akard, hogy vásárojanak, hanem, hogy szeressenek.

      Nem tudom, hogy a megvalósításnak milyen fázisában állsz most, lehet, hogy ezeken az alapelveken már túl vagy. Ha igen, akkor vedd úgy, hogy nem szóltam…

      • Hmmm… Köszönöm Norbert a megemlékezést és a válaszodat. Még nagyon “alakulóban” van a megvalósítás, de úgy gondolom, hogy a célomat legalább már megtaláltam. Kellett hozzá idő és jó sok ide-oda bukdácsolás, nem tagadom…

  14. Szia Norbi!
    Gondolom, mobilgarázs témában is működhet a neuromarketing. Egy konkurens cég sem csinálja, alapvetően nagyon le vannak maradva marketingben, szerencsémre 🙂 Ötlet, tipp neuromarketing kapcsán ebben a szegmensben? Vagy bármilyen lökés az induláshoz?
    Köszi!
    Roland

    • Szia,
      Miért kell az embereknek mobilgarázs? Ha erre megvan a válasz, akkor van egy emberi döntési motiváció ismerete.
      Mi a következménye, ha valakinek nincsen mobilgarázsa? Ha ez megvan, akkor kapsz egy érzelmet.
      Ha a kezedben az érzelem és a döntési ok, akkor abból tudsz csinálni egy olyan kezdőképernyőt, amiben kontrasztba helyezed a “van mobilgarázsom” és a “nincs mobilgarázsom” állapotot. Ez lehet egy sales oldal kezdőképernyője. Ha tudsz mondani 10 érvet, amiért MOST kell egy mobilgarázs az embereknek, akkor ugyanez a csali feliratkoztató oldala is lehet.

  15. Szia!

    Egy erotikus könyvnél e-book formában terjesztve mi az a két legfontosabb hatás, amit a neuromarketinggel alkalmazni lehetne. Válaszod előre is köszönöm.
    Kiss Rita

    • Szia,
      A két dolog: Kutatások szerint a gyíkagy a 7 másodpercnél későbbi jövőt nem ismeri. A gyíkagy vizuális.
      Teljes képernyő: A vizualitás adja magát a te témádban. De valahol félbe kell szakítani a “teljes vizualitást”
      Egyetlen gomb az aranymetszés középontjában, jelentős kontraszt a gomb színe és a kép színhangulata között.
      A gomb felirata: “1 percen belül nálad a teljes e-book” Alatta az ára, és a kártyaelfogadók logói. Kész.

  16. Szia Norbi!

    Még messze vagyok, hogy készen legyen a honlapom, de szerinted a hosszú menüsorok
    segítenek az érzelmek felkeltésére? Kiváncsiabbak lesznek így?

    Üdv:
    Zsuzsa

    • Szia: nem jó a hosszú menü, eltakarja a tartalmat. Az oldaladnak ez a legizgalmasabb része: “Kevin Sorbo 3 agyvérzést is kapott egyetlen napon.”
      Ebből kell kezdőképernyőt csinálni:
      “Ez a szerencsétlen színész egy nap alatt 3 agyvérzést kapott”
      Egy fura dolog miatt nem halt meg, ugyanez az oka, hogy a fickó 70 évesen 50-nek néz ki.
      Gomb: “Ez érdekel”
      Ezzel megvan a figyelem, innen kerekedhet ki egy sales oldal például.
      (Kontraszt elv: 3 agyvérzés/nap KONTRA a fickó él-)

  17. Kedves Norbi!
    Szeretnem megkerdezni, hogy mikeppen segit nekem a “Neuromarketing”, az en profilomban. En a kivetkezokkek foglalkozom: “Vállaljuk motivációs filmek, céges bemutatók, portfóliók, werkfilmek elkészítését a legmagasab-professzionális szinten, 4K-ban. Készítünk egy olyan filmnaplót, amely bemutatja egy cégnek, vagy terméknek, vagy egy produkciónak az elkészítésének fontosabb állomásait és kulcsfiguráit. A témakörről felvételeket, az alkotókkal és szereplőkkel interjúkat készítünk. Ez a werkfilm, akár a produkcionak, cégnek, terméknek, kampánynak a promóciós eszköze is lehet. Televíziós társaságok sugározhatják. DVD-n is kiadásra kerulhet. Hirlevelben is elkuldhető, tehat nem kepekkel, hanem egy profi filmnaploval tudjuk bemutatni azt a felejthetetlen esemenyt vagy céget, vagy terméket, vagy kampányt, melyről informálni akarjuk a nyilvánosságot, hiszen információ nélkül nincs üzlet.”
    Web oldalam elkeszitesehez meg nem tudasosott bennem, hogy kivel csinaltassam meg.

    • Szia István,
      Ha a vevőid emberek 🙂 akkor működhet a neuromarketing, mert legyen a célközönség bárki, a döntést, mindig egy ember hozza: konkrétan, hogy kattint-é a megrendelés gombra vagy sem. Az első feladat, hogy 1 darab, nem összetett mondatban meg tudd fogalmazni, hogy az, amit szolgáltatsz: kinek milyen problémáját hogyan oldja meg. Ha megvan ez a faék egyszerű üzenet, amit akkor is megért valaki, ha csak egy villanásra látta, akkor lehet azon gondolkozni, hogy a marketing rendszeredben hogyan és hol (pl: feliratkoztató oldalon, sales oldalon, hírlevélben) vetjük be azt a 6 stimulust, ami a döntéshozó gyíkagyra hat. (Önzés, vizualitás, kontraszt, érzelmek, kezdet és vég, megfoghatóság). Bevallom őszintén, hogy én a fenti leírásodból nem értettem meg mi az, amivel foglalkoztok. Első teeendő: a legfontosabb üzenetet végtelenül leegyszerűsített megfogalmazása.

  18. Szia, Norbi!
    Az összes eddigi anyagod közül ez érdekel a legjobban, kíváncsian várom a tréninget! Érzem, tudom, hogy a neuromarketing sokkal több, mint hatni az érzelmekre… de még nem állt össze bennem a kép. Vannak apró próbálkozásaim… és biztos vagyok benne, hogy – a segítségeddel – meglesz a szemlélet is, mert az mindenképpen kell ahhoz, hogy ne legyen izzadságszagú a történet.

    • Szia,
      Én most azt látom, hogy a weboldaladon még mindig túl közvetett a metafora. Évek óta vannak dxn-es feliratkozóim, és n évekig nem értettem mi a fene ez. Egy weboldal sem érteti meg, fura, nem túl bizalomgerjesztő gombákat mutogatnak. Tudod mi jön erre az ember agyába: dehogy iszom én ezt meg! Mígnem kb. egy hónapja konzultáltam Faragóné Keserű Judittal, akiről megtudtam, hogy nagyon komoly színten áll az MLM hierarchiában, és városnyi ember van a nemzetközi hálózatában. Judit egyetlen rövid mondatot mondott arról, hogy mi ez, és azonnal megértettem. Neked is egy rövid mondattal kell megérteni mi ez, és miért jó ez. Konzultáción megbeszéljük
      (Merthogy Ildikó konzultációt rendelt tőlem – 2 x 1 óra, amikor csak vele foglalkozom)

  19. Kedves Norbi!
    A neuromarketinget tudom használni facebook hirdetéseknél is? Lesz az anyagban erre példa, útmutatás?

    • Szia
      Én nem értek a facebook hirdetéshez, a feleségem csinálja, de azt tudom, hogy mi az 1%-át költjük el annak az összegnek egy feliratkozó megszerzésére, amennyit egy feliratkozó nekünk ér. Ha az éves profitodat elosztod az éves átlag összes feliratkozó számával, megtudod, mennyit ér egy emailcím a listádon. Azt tudom, hogy mi soha nem írunk külön facebook hirdetést, hanem mindig pont ugyanazt a képet, ugyanazt a szöveget használja a feleségem, amit én a sales oldalra, csali oldalra írok. És ezek erősen neuromarketingezett sales oldalak és feliratkoztató oldalak, tehát a dolog működik. Az anyagban benne van hogyan csinálj ilyen oldalakat (landing page-eket) de a facebook hirdetés konkrét technikai kivitelezése nincs benne, mert azt én nem tudom hogy kell csinálni.

  20. Szia Norbi!

    Pozitív gondolkodás, önbizalom növelés témakörben hogyan tudom hatékonyan alkalmazni a neuro marketinget?

    Üdv,
    Zsolt

    • Szia Zsolt,
      Elég nehéz téma, mert sokan csinálják, és ezek a szavak “Pozitív gondolkodás, önbizalom növelés” elvesztették az érzelmi töltetüket. A kontraszt elvet kell használni. Úgy tudod visszahozni az érzelmeket, hogy megnézed mi az ellentéte ennek (negatív gondolat, zéró önbizalom) és leírod magadnak, hogy ez milyen konkrét következményekkel jár az ember életében, lepögyögsz egy táblázatba sok-sok szót, helyzetet, érzést. Ugyanezt megcsinálod a pozitív gondolkodás következményeivel. Fogod mindkét oszlopból a 3-3 legerősebb szót és megvan a kontrasztot, amiből megértik mi az, amit te akarsz mondani. Innen lehet továbbenni pl. csali letöltésre, vagy sales oldal kezdőképe is lehet.

A nyílt nap 05. 09-én éjfélkor lezárult, már nem tudsz kérdezni.

miért hallgass rám, ha online marketingről van szó?

Erdélyi Norbert vagyok, szakterületem az értékesítési weboldalak megvalósítása és az online értékesítési kampányok kivitelezése. 2001-óta foglalkozom weboldaltervezéssel és online marketinggel. Amik benne vannak egy-egy wordpress-, vagy marketing oktatóanyagban, az mind onnan van, hogy én is napi szinten használom a Wordpresst üzleti weboldalak készítésére, portálépítésre, kampányoldalak tervezésére a saját és az ügyfeleim weboldalán. Rendszeresen tartok személyes konzultációkat ügyfeleinknek, ismerem a problémáikat, és ezekre mutatok megoldásokat a videókon. Az online marketinget és annak a technikai megvalósítását szeretném egyszerűvé és érthetővé szeretné tenni számodra. Ha ennél többre is kíváncsi vagy rólam, nézd meg ezt az oldalt, vagy olvass el néhány esettanulmányt is.

Erdélyi Norbert

netjet.hu logoA netjet.hu weboldal célja, hogy az online marketinget és annak technikai megvalósítását a Wordpress tartalomkezelővel könnyen érthetővé, egyszerűvé és élvezetessé tegye. Ebben segítenek részletes írásaink, és videós oktatóanyagaink.

Erdélyi Norbert, online marketing szakértő

Szakterületem az értékesítési weboldalak megvalósítása és az online értékesítési kampányok kivitelezése. 2001-óta foglalkozom weboldal tervezéssel és online marketinggel. A videókon bemutatott technikák egytől egyig gyakorlati tapasztalataimon alapulnak. Bővebben itt olvashatsz rólam.

Adatkezelési tájékoztató

[KIVONAT]  Adatkezelés nyilvántartási szám: NAIH-82349/2014. A feliratkozás önkéntes. A feliratkozáskor és/vagy megrendeléskor kapott személyes adatokat bizalmasan kezeljük, harmadik személynek nem adjuk át, a feliratkozás bármikor megszüntethető bármelyik kiküldött elektronikus levélben lévő leiratkozási linkre való kattintással. A teljes adatkezelési tájékoztató itt olvasható.