Ezzel a 4 neuromarketing trükkel 1 órán belül több feliratkozód és vevőd lesz.
Írta: Erdélyi Norbert | netjet.hu

20%-ról 31%-ra nőtt az emailjeim aktivitási aránya ezért a 7 szavas, 1 mondatért. Egy mondat, és nem 200, hanem 310 átkattintót kapsz, ha 1000 címre küldesz egy hírlevelet. Mi ez a mondat?
Hallottál már a strukturált adatkiemelésről? Hát a pushover értesítőkről? Olyan egyszerű bevezetni, hogy egy óvódás is megcsinálja 3 kattintással. A legtöbben nem is tudnak erről, pedig több látogatód lesz tőle.

Saját Marketing Rendszered
3490 Ft
A marketing rendszer az, amitől vevőid lesznek.
Nem önmagában a weboldalad hoz vevőt, nem önmagában a facebook, vagy a csali, a hírlevelél, a webshop. Az összes elem együtt a rendszer. Ezért kell okosan felépítened: Ezt tanítja meg ez a villám oktatóanyag.
Részletes leírás itt:
SMR Villám Oktatóanyag

Neuromarketing Oktatóanyag
44 990 Ft
A Neuromarketing a hiányzó láncszem, amit évek óta keresel:
Árérzékeny vevők helyett rajongók. Alig aktív feliratkozóid helyett ámulatba ejtett olvasók. 10% helyett 40% feliratkozási konverzió. Jobb sales oldal,
Ütősebb kampány, Sokkal jobb landing page
Részletes leírás itt: Neuromarketing oktatóanyag
A többi ingyenes anyag megvan?
4 Neuromarketing trükk
WordPress & Woocommerce 12 perc alatt
Le tudod másolni a lépéseket. Azonnal kezdhetsz értékesíteni vagy listát építeni
10 dolog, amit rosszul tanítanak a marketing szövegírásról
Hogyan lett egy pocsék weboldalból gyönyörű a Divi sablonnal?
Az alap WordPress fehér laptól indulunk, eljutunk egy designos kezdőlapig.
szorosan kapcsolódó cikkek
Használd fel ezt a 3 furcsa neuromarketing kutatási eredményt, hogy több vevőt szerezz!
Miért nem a te termékedet veszik többen, hanem másét, ami kevesebbet tud, mint a tiéd. Miért nem te vagy a népszerűbb, hanem más, aki ráadásul unalmas, középszerű és gyakran hatásvadász.
Ha azt hitted, hogy az emberek racionálisan döntenek, akkor tévedsz. Az emberek szokások, rituálék, viselkedési minták alapján határozzák meg, hogy mi a nekik fontos.
Neuromarketing: Az ember mindig hazudik, csak az agy mond igazat
Az emberek nem azért iratkoznak fel, nem azért vásárolnak tőled, amit te gondolsz, hanem valami egészen másért. Amit a vásárlóid döntéseiről most gondolsz, az mind csak mellékzöngéje annak, ami igazából van:
A meggyőzés sejtszinten történik. Ez a neuromarketing.
Hogyan kell kevés megás, FULL HD képernyővideót csinálni?
Egy képernyővideó azt tudja, hogy felveszi azt, amit te a monitorodon csinálsz, és felveszi a hangodat, miközben magyarázod, hogy mit csinálsz. Faék egyszerű, mégis piszok hasznos eszköz ez az online értékesítésben. Azt mutatom meg, hogyan kell jól csinálni: kevés mega, full HD, meggyőző szöveg.
Miért hallgass rám, ha online marketingről van szó?
Erdélyi Norbert vagyok, a netjet.hu szerzője, szakterületem az online kampányok tervezése. 2001-óta foglalkozom weboldaltervezéssel, 2006 óta online marketinggel. A netjet.hu minden tartalma ezt a célt szolgálja: „Olyan weboldalad legyen, amit az emberek szeretnek”.
Az online marketing az én értékrendemben arról szól, hogyan találd el, hogyan gondolkoznak az emberek. Nagyra tartom a kreativitást, tisztelem azt, aki zsenialitásával új dolgot teremt.
Amik benne vannak egy-egy wordpress-, vagy marketing oktatóanyagban, az mind onnan van, hogy én is napi szinten használom a WordPresst üzleti weboldalak készítésére, portálépítésre, kampányoldalak tervezésére a saját és az ügyfeleim weboldalán.
Rendszeresen tartok személyes konzultációkat ügyfeleinknek, ismerem a problémáikat, és ezekre mutatok megoldásokat ezen a weboldalon.
A netjet.hu weboldal célja, hogy megértsd, megtanuld és megszeresd az online marketinget és a technikai eszközök használatát.