Netjet Tv - Tiszta Haszon 1

Netjet videótár

Hogyan lesz ingyen SSL tanúsítványod?

A SSL tanúsítvány több okból kell. A SEO miatt: a Google többre becsüli az oldalad, ha az HTTPS. Jobban megbíznak benned az emberek. A Chrome alapból azt írja ki, hogy “nem biztonságos oldal” ha nem HTTPS-es vagy. Gyorsabb lesz a weboldalad

Több módja van, ahogyan az SSL -t be lehet szerezni, videón mutatom a leggyorsabb, ingyenes módját. 5 perc alatt megvan.

Kapcsolódó Oktatóanyag: WordPress Dominancia

 

Miért működik a buyer persona alapú szövegírás?

De mi van, ha konkrétumokat írok, és lesz, ami nem stimmel? Mi van, ha élethelyzeteket írok, és az nem pont olyan lesz? Egyáltalán nem lesz ebből baj? A működést az garantálja, mit itt elmondok ezen a videón.

Kapcsolódó oktatóanyag: Buyer Persona Megtalálás

Hogyan kell uralni az érzelmeket
neuromarketing szempontból?

Gondolkozz rendszerben!

Kapcsolódó Oktatóanyag: Neuromarketing

Marketing szöveg jótékonysági projekthez?

Hogyan írsz sales oldalt, ha nem kell eladni semmit, mégis egy ügy mellé kell állítani őket. A oneclickhero.com jótékonysági projekt weboldalának elemzése. A szövegét és arculatát nemrég adtam át.
A projekt tulajdonosa, Haász Gábor a Forbes magazinnak adott interjújában elmondta, hogy már több ezer regisztrálójuk van.

Kapcsolódó Oktatóanyag: Futurizmo Marketing Szövegírás

Előtte-utána: Sales oldal átalakítás

Hogyan alakítottam át ezt a jó sales oldalt, hogy még jobb legyen? Egy szuper sales oldal kinyúl ki a monitoron, nyakon ragad, és odahúz a képernyőhöz. Itt a gyakorlati példa. A Sales oldal készítésének elemzése lépésről lépésre.

Kapcsolódó Oktatóanyag: Futurizmo Marketing Szövegírás

Létezik tudatalatti marketing?
És hatásos?

Mindenki szeretné pedig, hogy az emberek fejébe íródjon a cége, vagy a weboldala neve. Ezt meg lehet csinálni faék egyszerűen és legálisan. Itt megmutatok egy rövid részt, arról, hogyan érd el “tudatalatti” üzenetekkel a sales oldaladon azt, hogy az emberek mindenképp megértsék, hogy mit akarsz. Csak akkor veszik meg, ha megértik.

Kapcsolódó Oktatóanyag: Neuromarketing

Egy meglepő szövegírási technika

A videó elején azt mondod “ennek a fickónak elment az esze” a videó végén azt mondod “ahha!”

Kapcsolódó Oktatóanyag: Futurizmo Marketing Szövegírás

Mi köze a mateknak a kampányodhoz?

Hogyan kapcsolódik a matematikai műveletek sorrendje a termékbevezetési kampányodhoz?
(A bankok is ezt használják ki)

Kapcsolódó Oktatóanyag: 210 Kampánytervezés

Faék egyszerű elmetrükk, hogy megértsék, mit akarsz.

A kampányodban gyakran azért nem vásárolnak, mert nem értik, vagy félreértik az ajánlatodat. Ezért kell megértetni, és a megértetést kiemelni. A videóban elmondok egy elmetrükköt erre.

Kapcsolódó Oktatóanyag: 210 Kampánytervezés

Mi az árteszt lényege?

Ha nem te árazod be a terméket, hanem a vevőid, akkor többet keresel.
Az árteszt lényege, hogy megtudd, mi az az ár, amely mellett a legtöbb vevőd lesz és a legtöbb bevételed. Ha valami mondjuk 1 millióért adsz, és 1 vevőd lesz, akkor 1 milliót kerestél.

Kapcsolódó Oktatóanyag: 210 Kampánytervezés

Hogyan működik egy örökzöld kampány? Mi a lényege?

Egy örökzöld kampány azt tudja, hogy ugyanúgy néz ki, mint egy jelenidejű kampány: felvezetés, cikkek, videók, vásárlási határidő. És határidő után zárás. Csakhogy: ez nem egyszer van, hanem mindig ahhoz időzítve, amikor valaki feliratkozik. Mindenkinek a maga ideje szerint telik a határidő, attól a perctől, hogy te beállítod, működik örökre.

Kapcsolódó Oktatóanyag: 210 Kampánytervezés

Ezért olyan pocsék a legtöbb céges weboldal

Nem, nem a reszponzivitás hiánya miatt, mégcsak nem is pixeles jpg-ek, és levitézlett sablonok tesznek igazán rosszá egy weboldalt. Meg fogsz lepődni, hogy mi a fő ok, főleg azért , mert veled is könnyen megeshet. (Ez nem kiotatás, néha engem is földhöz vág ez a dolog.)

Kapcsolódó Oktatóanyag: WordPress Dominancia

Hogyan teszel sok szöveget kis helyre úgy, hogy el is olvassák?

Érted már, hogy ez nem arról szól, hogy  mennyi mindent lehet csinálni a Divi-vel, hanem arról, hogy láss, hogy láttass. Az oktatóanyagban 5 órányi ilyen ötlet van, mint amit itt 1 percben láttál.

 

Kapcsolódó Oktatóanyag: WordPress Dominancia

 

Mitől néz ki hitelesnek egy portál?

Ez a 7 dolog legyen meg, hogy a portálod hitelesnek is látszódjon és ne úgy fessen, mint össztetákolt hobbi blogoldal.

 

Kapcsolódó Oktatóanyag: WordPress Dominancia

Hogyan tanultam meg ugrálókötelezni? (Mi köze ennek a weboldaltervezéshez?)

Így lettem lúzerből bajnok: Előző nap minden ugrásnál beakadt a lábam, másnap 100-at simán lenyomtam. Ennek 30 éve, de ma is ezzel a módszerrel állok neki egy weboldal megtervezésének (és amúgy bármilyen probléma megoldásának)

Kapcsolódó Oktatóanyag: WordPress Dominancia

Az agyunk lustább mint egy jóllakott kandúr

1 példát mondok, és azonnal megérted miért. Kérdés, hogy kihasználod-e ezt a weboldaladon. Lehet, hogy nem.

Kapcsolódó Oktatóanyag: WordPress Dominancia

Mi a tökéletes csali receptje?

Feliratkoztatni se könnyű, de a neheze igazából jön. Ezt 3 éve használom, még semmi nem bizonyult jobbnak ennél.

Kapcsolódó Oktatóanyag: WordPress Dominancia

A rajzfilm figura módszer 

Hogyan használd fel a rajzfilm figurák módszerét személyes márkaépítéshez?

Kapcsolódó Oktatóanyag: Személyes Márkaépítés

Hogyan sztorizz?

3 elemből álló sztoriformula az azonnali figyelemszerzéshez.

Kapcsolódó Oktatóanyag: Személyes Márkaépítés

Gigászi baklövéseim… 

Ezeket a hibálat ne kövesd el személyes márkaépítéskor

Kapcsolódó Oktatóanyag: Személyes Márkaépítés

Hogyan tedd GDR megfelelővé a WordPress oldalad #1

Kapcsolódó Oktatóanyag: WordPress Dominancia

Hogyan tedd GDR megfelelővé a WordPress oldalad #2

Kapcsolódó Oktatóanyag: WordPress Dominancia

 

Hogyan tedd GDR megfelelővé a WordPress oldalad #3

Kapcsolódó Oktatóanyag: WordPress Dominancia

 

>