A Technikai Mumus 4.0 oktatóanyag megtanít hogyan készíts saját üzleti weboldalt a WordPressel.

Mindegy, mit ad el a weboldalad, ez a lényeg: Hozza tűzbe az ideális vásárlódat. A Mumus 4.0 ilyen "tűzbe hozós" weboldal készítésére tanít.

Akik nem ideális vevők, velük meg egyáltalán nem kell foglalkozni. Tudod miért?

Olyan weboldalra van szükséged, ami az álomügyfeled (a buyer persona-t) vonzza, a rossz ügyfelet taszítja.

Nem kell leállni napokat vacakolni apróságokon, ami a tökéletes vevődnek nem is fontos, de mindennek rajta kell lennie, ami őt meggyőzi. Az új M4 oktatóanyagban azt tanulod meg, hogyan kell ilyen weboldalt készíteni. Itt van, hogy hogyan:

Videó: 7 új csali típus az elavult “ingyenes tanulmány” helyett.

A Technikai Mumus 4.0 egyik fő témája a feliratkoztatás gyakorlati megvalósítása, a konverzió maximalizálása. De ez csak egy fejezet a több mint 8 órányi videót tartalmazó oktatóanyagból. Az alapoktól kezdve építünk fel egy komoly, vevőszerző, feliratkozógyűjtő weboldalt a WordPress segítségével. Érdekel, hogyan?

Weboldal telepítése és beállítása 30 másodperc alatt az új módszerrel

Aki itt lemarad, azzal nem tudunk tovább menni.

Az első rész után Könnyedén és vidáman tudod telepíteni a WordPresst, semmi gondod nem lesz azzal, hogy milyen kódot, jelszót hova kell beírni. Azon fogsz nevetni, hogy korábban mennyire féltél ezektől.

Végre Tiéd lesz a kontroll a tartalomkezelődben. Magabiztosan kattintasz minden menüpontra, mert tudod mi mit csinál. Amit eddig bonyolultnak hittél egyszerre átlátható lesz és világos, mint a nap. Olyan, érzés, mint amikor kihúzod a sötételő függönyt egy vidám tavaszi reggelen.

Az első fejezet nélkül Nem fogod megérteni miért nem kell a rendszergazda egy WordPress telepítéséhez.

Örökké rettegni fogsz az olyan kifejezésektől, mint PHP vagy Mysql, hagyod a ravasz “számítógépes emberek” tízezreket számlázzanak neked a semmiért.

Ha lesz is WordPressed, megijedsz, ha valami nem jól van beállítva. Hónapokat csúszik a weboldalad indítása, mert nem tudod kezelni a problémákat.

Miért tilos összetevészteni a blog bejegyzést és oldalt?

Az oldalon a konverzióra mész, a blogon az oldalon töltött időre

Ha ezt megnézed, érteni fogod, hogy melyik bejegyzés típus mire való. Nem fogsz azon izzadni, hogyan töltsd meg kulcsszavakkal a sales oldalad, és nem fogsz haszontalan blogbejegyzéseket írni csak azért, hogy “legyen már ebben a menüpontban is valami”

Pontosan megérted, hogy mire való valójában a blogbejegyzés, és erőfeszítés nélkül szerzel vele új, értékes feliratkozókat.

Ha nem kéred a Mumus 4.0-t: A weboldalad örökké a “még készül, de mindjárt meglesz mostmár” kategóriában marad.

Ezek itt a “mi lesz ha nem kéred” oszlopban nem üres marketingszövegek, rémisztő hangulatú szavakkal, hanem valós ügyfél tapasztalataimon alapulnak.

El sem hinnéd, hogy az emberek 90%-a milyen szinten tudja túlbonyolítani a WordPress használatát csak azért, mert nincs a megfelelő ismeretek birtokában.

Ekkorát ugrasz örömödben, amikor kész lesz az új weboldalad a Mumus 4.0 segítségével.

Milyen menüsort állíts be, és hogyan, ha nem szeretnéd, hogy a vevők vadul meneküljenek az oldaladról?

Ha ezt megfogadod, a menüd rövid lesz, és a kasszához vezeti a látogatót.

Ha igent mondasz: Nem kevered össze a szokásos szükséges menüpontokat (jogi nyilatkozat, aszf…) azokkal, amik arra kellenek, hogy a vevőd eljusson az ajánlattól a vásárlásig. Ha odafigyelsz, tudni fogod, hogy hogyan kezeld a menüsorokat akkor is, ha arculati sablont váltasz.

Ha nemet mondasz a Mumusnak: A vevőid eltévednek a weboldaladon, nem lesz nekik egyértelmű mit hol találnak, és másnál fognak vásárolni. Ha be akarsz állítani egy designt, hidegzuhanyként ér, hogy hova tűnt a menüd, és mit keres egy tengernyi duplikált menüpont az oldalad tetején…

Nem fogod érteni, hogy kerül oda a menüsorba egy-egy oldal, mások meg miért nem kerülnek be a menübe…. Ez igazán dühítő tud ám lenni!

Hadd szóljón!

Kép, hang és videó kezelése. Ésszel.

Ha ezt a módszert átveszed: Saját videót vagy youtube-ról beágyazott videót is lazán meg tudsz jeleníteni a sales oldaladon, vagy a feliratkozási oldaladon, vagy bárhol, ahol az kell, hogy a leendő ügyfél videón is lásson.

Nem lesz szükséged külön képszerkesztő szoftverre, mert az átméretezés és az optimalizálás meglesz egy perc alatt, úgy, hogy ki sem kellett lépned a WordPressből.

Ha legyintesz, és nem rendelsz Mumust: Heteket várhatsz a “számítógépes srácra”, hogy feltegye azt a videót a weboldaladra, és egy hét hát múlva is csak olyan lesz, hogy nem mindenki tudja megnézni… de a jövő hétre biztos meglesz…

A weboldalad csigalassúsággal töltődik be az optimalizálatlan képek miatt

Mi a fene van most a Google-lel, hogy hátrébb sorolta a régebben elöl lévő oldalaimat?

Azaz hogyan írj “keresőoptimalizált” tartalmat?

Ha alkalmazod, amit itt látsz: Végre leesik a tantusz, hogy a régi fogalmaink szerint való keresőoptimalizás halott. Felugrasz az örömtől, hogy eljött a te időd, mert az új google algoritmusnak megfelelő tartalmakat örömmel és lazán tudsz írni.

Egyszerre megérted, hogy ez jól is van így, mert a kulcsszóhuszároknak leáldozott, és eljött a valós tartalmakat író szakemberek ideje, akiket úgy imádnak a vásárlóik, mint ahogyan a Te ügyfeleid szeretnek téged.

Ha visszautasítod a jóságos Mumus ajánlatát: Örökké a keresőszavakat kutatod majd, és próbálod beleerőltetni a szövegeidbe, és…

… a blogodat még így is csak a közvetlen családtagjaid és a kollégáid olvassák majd, mert egyedül azok találják meg, akik tudják fejből a linkjét. Soha nem fogd megérteni, hogy miért nincs egy látogatód sem, amikor elvileg megfelel a szöveged az összes szabálynak, úgy, hogy még a kulcsszó-sűrűség is 2-8% között van…

Valós weboldal készül a szemed előtt!

Egy ügyfelünk új weboldalát készítem el a szemed előtt az oktatóanyagban. Ő Mumus Elit Alakulat tag, és neki már járnak ilyen bónuszok is...

A weboldala a metroglass.hu, elég menő lett.

Szeretnél te is ilyet?

“Ezek az izék meg hogy' kerültek oda?”

Oldalsáv elemek kezelése a gyakorlatban

Ha odafigyelsz erre a fejezetre, akkor megérted hogyan kell használni a Wordpess widgetjeit, megtanulod mire jók, mikor érdemes őket használni, és milyen szerepük van abban, hogy el tudd adni a termékedet a weboldaladon.

Ezek a widgtek már nem ugyanazok, mint 2010 körül. Azaz, hogy ugyanazok, de nem ugyanúgy használjuk őket. Minden változik, hiába…

Ha nem hallgatsz a Mumus-ra: Nem fogod érteni az oldalsáv elemek használatának a lényegét.

Ez csak akkor baj, ha vevőket akarsz szerezni a weboldaladdal. Ha csak magadnak csinálod, és örökké a teszt fázisban marad, akkor mindegy hogy néz ki…

Ha ronda a weboldalad, a piaci árnak legfeljebb a felét kérheted ugyanazért, amit szép oldalon duplannyiért is megvennének

A design mindent visz.

Megtanulsz bámulatos designt készíteni a saját weboldaladhoz, a konkurensek irigykednek, a vevőket lenyűgözi, de a legjobban te örülsz, mert:

Naponta többször fogod csak úgy nézegetni a saját weboldalad, és el sem hiszed, hogy ezt te csináltad. Lássuk be: eléggé büszke is leszel magadra. Lehetsz is!

Soha többet nem tudnak átverni azzal, hogy jó pénzért mobilbaráttá alakítják a weboldalad, mert megtanulod, hogy a WordPress arculati sablonoknál alapkövetelmény az, hogy mobilon is működjön.

Ha téged nem érdekel mit tanít a Mumus a weboldalad arculatáról, akkor kétszer olyan energiával kell teperned, hogy megszerezz egy vevőt.

A szép weboldalhoz az emberek magas árat és jó minőséget társítanak, a gagyi design pedig beindítja a bizalmatlanságot, az alkudozást, a rossz minőséggel való összekapcsolást.

Ép ésszel nem lehet felfogni, hogy miért ragaszkodnál ezek után is egy elavult designhoz

Kézzelfogható, látványos eredmény

Miért vagyok ilyen biztos abban, hogy te is örömmel és eredménnyel használod majd a Technikai Mumus videó oktatanyagait? Mert magam is pont így készítem el a weboldalaimat. Nem titkolok el előled semmit.

100 látogatóból nálad hányan iratkoznak fel? 100-nál kevesebben?

A sales oldal és a feliratkoztató oldal tartalmán áll vagy bukik weboldalad bevétele.

Ha ezt megnézed, és alkalmazod, amit látsz, akkor Soha többé nem lesz gond sales oldalt vagy feliratkoztató oldalt készítened. Leesik a tantusz, hogy nem csak egy “csali”, avagy feliratkozási ajándék kell, hanem egyszerre többet is alkalmazhatsz, hogy a célcsoportod különböző szegmenseit megszólítsd.

Olyan szép feliratkoztató űrlapokat tudsz majd készíteni, hogy azok mellett nem lehet elmenni anélkül, hogy a
leendő feliratkozó ne akarná kitölteni. Bármikor képes leszel egy-egy új értékesítési oldalt beilleszteni az értékesítési csatornádba, mert ezeknek a technikai megvalósítása többé nem okoz problémát.

Ha azt mondod, hogy “nem kell nekem a Mumus 4.0”, akkor Heteket fogsz szenvedni, mire elkészül egy sales oldalad. Mert lássuk be, ha nem vagy a birtokában a technikai ismereteknek, hiába jó a marketing szöveged, csigalassú lesz összerakni a sales oldalt.

Eszedbe sem jutna külön feliratkoztató oldalt csinálni, csak az alap, fapados designú feliratozó űrlapjaid kódját rakosgatod ki hasztalan a weboldalad bal oldali sávjába.

“Hú, na most jó megmondom a magamét” típusú ügyfelek megszelídítése egy ügyesen kivitelezett kapcsolatfelvétel oldallal

Ha ezt a módszert megfogadod, akkor Nemcsak, hogy rendszerben tudod kezelni az érdeklődők kérdéseit, de leszereled a trollokat is, akik igazából nem is vásárolni akarnak, csak beszólni valami nagyokosat.

Megsúgom, hogy ha jó a weboldalad, akkor a kapcsolat űrlapra semmi szükség nincs, mert minden kérdésere választ ad a weboldal szövege, és az érdeklődők már csak vásárolnak.

Ha ez a dolog téged nem érdekel, akkor lesz egy teljesen átlagos kapcsolatfelvétel oldalad, a létező összes elérhetőségeddel, amin hétvégén is olyanok fognak hívogatni, akik soha az életben nem költenének nálad el egy vasat sem, de van véleményük, kritikájuk, és észrevételük.

Ezeket neked végig kell hallgatni, mert valahol az jár a  fejedben, hogy “mi van ha ez egy valós ügyfél lesz, akkor inkább érdemes komolyan venni…”  (De ez amúgy nem igaz.)

A TOP3 teher, amit levesz a válladról a Mumus:

  1. A webdesignernek könyörögni minden apró változtatásért
  2. A neten keresgélni a technikai megoldásokat
  3. Felvenni egy embert, hogy kezelje a céged weboldalát

Videó: 70%-kal megnövelt feliratkozási arány egy fura, Magyarországon még ismeretlen módszerrel.

Az emberek 90%-a elképesztő szinten tudja túlbonyolítani a WordPress használatát csak azért, mert nincs a megfelelő ismeretek birtokában. Ne hozzájuk tartozz, hanem hozzánk: Kérd a Technikai Mumus 4.0 oktatóanyagot! Ebben mindent részletesen és egyértelműen magyarázok.

Az oktatóanyag első kiadása 2011-ben jelent meg, azóta mindig frissítem, és mindig a legújabb trendek vannak benne.

Hogyan állítod be, írod át kedvedre azt is, amit elvileg nem lehet beállítani?

A css kétélű fegyver, ha rosszul használod, visszafelé sül el. (Kis képzavarral fogalmazva…)

Ezt a fejezetet imádni fogod, mert megtanulod benne azt, hogy hogyan szabj át, alakíts át minden elemet, amit a képernyőn látsz.

Nem tetszik a betűméret, nem tetszik a sorköz, a háttér, a gomb színe, ha rajta van az egér? Rá se ránts!

A CSS-sel mindent meg tudsz változtatni, ha tudod mit hol keress, és mit hogyan írj át anélkül, hogy mondjuk az egész weboldalad összeomlana. Ne aggódj, ebben a részben minden benne van, mit tudnod kell.

Ha téged nem érdekel a Mumus CSS módszere, akkor A neten is utánaolvashatsz, vagy vehetsz egy könyvet is, abban is minden szépen le van írva. Pár hónap alatt meg tudod tanulni, és utána óvatos lépésekkel már alkalmazhatod is.

Közben persze elő fog fordulni, hogy kihagysz egy pontosvesszőt, vagy kapcsos zárójelet, pontot írsz kettőskereszt helyett, vagy valami ehhez hasonló apró tévesztés miatt összeomlik az egész weboldalad, de nem baj, előbb utóbb talán rájössz magadtól is.

Igen ám, de közben azok, akik a Mumussal haladnak már régen a sokadik weboldalukat készítik, míg te azon állsz le, hogy hogyan állítsd  be a háttérszint, vagy egy ehhez hasonló alapvetést.

Bónusz #1: Mit csinálsz, ha gáz van? Lefagyás, fehér képernyő, 500-as error és társai...

Analitikus problémakeresés. Ha ebbe beletanulsz, az élet bármely területén alkalmazhatod.

Bónusz #2: Biztos jó lett, vagy bele lehet kötni?

Ha végigmész ezen brutálisan szigorú ellenőrző listán, és nem találsz hibát, akkor van kész a weboldalad.

N

A Technikai Mumus Oktatóanyaggal az a célom, hogy el tudd készíteni a saját weboldalad önállóan, webmester vagy programozó segítsége nélkül

N

Az oktatóvideók alapján a saját tempódban kezdheted el felépíteni a weboldalad, nem kell informatikai tudás, csak kövesd a lépéseket

N

Annyira egyszerű, és követhető, hogy garantáltan élvezetes lesz nézni és hallgatni. Nincs benne semmi elmélet, csak gyakorlat.

N

A szemed előtt fogok felépíteni egy kampányoldalt, úgy hogy Te is meg tudd csinálni. Ha reggel nekilátsz a videók megnézéséhez, másnapra már kész is a weboldalad.

N

Összesen több mint 4 óra oktatóanyag. Befizetés után küldjük a letöltési linket, a videók MP4 formátumban vannak.

N

Ne csak álmodozz a tökéletes weboldalról, hanem vedd a kezedbe az irányítást és csináld meg magadnak!

Mik a Mumus 4.0 újdonságai?

Ha ezeket megcsinálod a weboldaladon, a vásárlóid így fognak ragaszkodni hozzád.

A tartalommarketing gyakorlati megvalósítása

Videó: A tartalom marketing 5 elképesztő haszna

A Technikai Mumus 4.0 Oktatóanyagban 11 év tapasztalata van benne, 2006-ban kezdtem WordPress oldalakat tervezni. 8 óra 19 percnyi oktatóanyag – velős, lényegretörő, de jól érthető videók. Van kedved csatlakozni hozzánk? Kérd te is a Technikai Mumus 4.0 Oktatóanyagot

Hogyan jutsz be az emberek fejébe anélkül, hogy konferenciákat szerveznél, milliókat költenél hirdetésekre? Ennek is van egy trükkje, és ez a tartalommarketing. Tartalmon azt értem, hogy írsz legalább 2 hetente egy normális 1500 szavas cikket egy olyan témáról, ami érdekli a vevőidet.

A tartalommarketing olyan komoly dolog, hogy 3 hónapon belül megduplázta a weboldalam profitját. Az a hihetetlen hogy nagyon kevesen csinálják. A legmenőbb ügyfeleim akik, egyáltalán nem kezdők az online marketingben, közülük is 50-ből csak 2-en csinálják.

Jó eséllyel te lehetsz az első a piacodon, aki a tartalommal vevőket szerez. A tartalomnak 5 elképesztő haszna van:

  1. A tartalom az amivel tartod a kapcsolatot a feliratkozóiddal. Nő a megnyitási, nő a kattintási arány mert, értéket ad az olvasóknak, növeli az irántad való elkötelezettsége. Ha nincs tartalmad, mit küldesz ki? Reklámot, kupont, akciót? Hosszú távon nem fog működni tartalom nélkül.
  2. A tartalom érdekes, ezért több időt fognak az oldaladon tölteni az emberek, ez nálam 57,1%-ra húzta fel a feliratkozási konverziót. Gondolj bele, mi akarsz lenni, a reklámblokk vagy a film? Mi akarsz lenni a Youtube-on, a hirdetés, amit átugranak, vagy a videó, amiért jöttek?
  3. A tartalom a remarketing kulcsa. Hirdesd meg a cikkedet a facebookon, nincs benne semmi eladás, semmi nyomulás. Pár nappal később az ajánlatot csak azoknak hirdest, akik látták a cikket. Sokkal nagyobb vásárlási arányt kapsz a tartalomnak köszönthetően.
  4. A tartalom forgalom. Se a sales oldalad, se feliratkozási oldalad nem lesz elől a keresőkben, azok az idők már elmúltak. A tartalom miatt lesz jó pozíciód a google-ben.
  5. A tartalom hitelesség. Semmi más nem győzi meg jobban a leendő vevőt, mint a cikk, amit írtál. A vásárlói idézetek gyakorlatilag semmit nem érnek már. Sőt, az olvasódat elsőre nem érdekli a céged, a terméked, kizárólag a saját hasznát keresi weboldalon, majd, ha tetszett neki, amit lát, csak akkor nézi meg milyen weboldalon van.

Ezért az 5 dologért kell tartalmat csinálni:

1. Elkötelezettség

2. Konverziónövelés

3. Remarketing

4. Forgalom

5. Hitelesség

A Mumus 4.0-ból többek között kiderül:

  • Hogyan keltsd vizuálisan életre a szöveget, hogy végigolvassanak egy nagyon hosszú cikket?
    Hogyan jusson eszedbe egy lehengerlő erejű cikk, amikor nem jut eszedbe semmi?
  • Hogyan csinálj feliratkozókat azokból, akik olvassák a cikkeidet?
  • Hogyan készíts olyan illusztrációkat a cikkeidhez, ami hosszú időre megmarad az emberek fejében?
  • Hogyan helyezz el konverziónövelő elemeket a szövegben?

A feliratkozási arány drasztikus növelése

Régebben csalinak mondtuk, ma inkább lead magnet a neve, annak, amiért feliratkozik az olvasód. Apró, okos trükkökkel dupla annyi feliratkozót lehet gyűjteni, ugyanarra a csalira.

Gondolj bele, ez az első találkozása a leendő vevőnek veled, ha itt nem nyűgözöd le, nincs második esély.

2 dolog számít nagyon: A leadmagnet címe és a feliratkozási oldal designja.

Az „ingyenes tanulmány” lejárt lemez, nem hozza lázba az embereket. Itt van 7 csali típus, az elcsépelt ingyenes tanulmány helyett.

  1. A tanulmány, mint műfaj, az jó, csak másképp kell nevezni, izgalmasabb címmel, amiből kiderül mi a dolog azonnali haszna. Rossz: „Ingyenes tanulmány a facebook hirdetések működéséről” Jó: „10 ritkán használt módszer, amivel azonnal harmadára csökkentheted egy feliratkozó megszerzésének költségét”
  2. Ellenőrzőlista: „12 dolog, amit biztosan rosszul tudsz a lakásfelújításról” Nem kell hosszúnak lennie, a lényeg az azonnali haszon.
  3. Túlélőkészlet: „10 időgazdálkodást segítő android app, hogy ne csapjanak össze a fejed felett a hullámok”
  4. Videó: „Ebből a gyors, pörgős videóból kiderül hogyan győzd meg az embereket, hogy tőled vásároljanak”
  5. Szoftver / szolgáltatás próbaidőszak: „Vidd el 2 hétre egy próbakörre funkciókorlátozás nélkül”
  6. Felmérés, teszt: „Mennyi esélyed friss diplomásként álmaid állásinterjúján? Kiderül ebből a tesztből”
  7. Webshopoknál: „Töltsd le ezt az ingyenes szállításra jogosító kupont, és válts be már az első vásárláskor”

Mondom a különbséget számokban: A weboldalam lead magnetje, ingyenes feliratkozási ajánlata évek óta pont ugyanaz: videón mutatom hogyan rakj össze egy induló wordpress weboldalt.  A megvásárolható nagy oktatóanyagokban pedig sokkal többet és sokkal alaposabban magyarázok.

2 éve annyi volt, hogy volt kint egy űrlap és ez a cím „Próbáld ki elkötelezettség nélkül az első 3 videó ingyenes” – ez olyan 10-12% körül hozott.

Ma viszont ez a cím: „Koppints le a módszerem, Wp weboldal 12 perc alatt, amivel azonnal eladhatsz és listát építhetsz” ez 57,1%-on konvertál feliratkozókat, úgy, hogy külön feliratkoztató oldalt hoztam létre erre a célra.

Az új Mumus másik témája a feliratkoztatás gyakorlati megvalósítása, a konverzió maximalizálása. Az új anyagból többek között ez is kiderül:

  • Hogyan növeld drasztikusan a feliratkoztatási arányt olyan apróságok bevezetésével, amiről nem is gondolod hogy egyáltalán számítanak?
  • Hogyan hozd ki a tartalmaidból a maximális elkötelezettséget és megnövelt feliratkozási arányt?
  • Hol és hogyan kell feliratkozási lehetőséget kitenni a weboldaladra?
  • Mi az, amit most biztosan rosszul tudsz a feliratkozást megköszönő oldal tartalmáról?
  • És: hogyan kell kihasználni a szokásos visszaigazoló oldalakat a feliratkozói elkötelezettség növeléséhez?
  • Hogyan add el a termékedet, ha már hónapok óta nem veszi senki, vagy nem veszik elegen?

Bónusz videó: " 70%-kal megnövelt feliratkozási arány egy fura, Magyarországon még ismeretlen módszerrel."

Mi lehet ez? Nyugi, nem az Exit Popup az.

Ha elsőként vezeted be a piacodon, te viszed haza a feliratkozókat. Ha vársz vele, elterjed (lásd mi lett az exit popuppal is…) és nem lesz hatásos. Nálunk még senki nem csinálja, a legnagyobb guruk se.

Ha szeretnél ilyet a weboldaladra, elvileg havi 20$-ért előfizethetsz rá, csak épp a magyar hírlevélküldőkkel nem lehet integrálni.

Ezért a Mumus 4.0-ban megmutatom, hogyan csinálj ilyet magadnak havidíjak nélkül, pár pofonegyszerű kód lepötyögésével.

miért hallgass rám, ha online marketingről van szó?

Erdélyi Norbert vagyok, szakterületem az értékesítési weboldalak megvalósítása és az online értékesítési kampányok kivitelezése. 2001-óta foglalkozom weboldaltervezéssel és online marketinggel. Amik benne vannak egy-egy wordpress-, vagy marketing oktatóanyagban, az mind onnan van, hogy én is napi szinten használom a Wordpresst üzleti weboldalak készítésére, portálépítésre, kampányoldalak tervezésére a saját és az ügyfeleim weboldalán. Rendszeresen tartok személyes konzultációkat ügyfeleinknek, ismerem a problémáikat, és ezekre mutatok megoldásokat a videókon. Az online marketinget és annak a technikai megvalósítását szeretném egyszerűvé és érthetővé szeretné tenni számodra. Ha ennél többre is kíváncsi vagy rólam, nézd meg ezt az oldalt, vagy olvass el néhány esettanulmányt is.

Erdélyi Norbert

melyik megoldás való Neked?

technikai mumus oktatóanyag VIP

Technikai Mumus Oktatóanyag

Több mint 5 órányi lényegre törő oktatóvideó, egyenként legfeljebb 20 percesek, hogy könnyű legyen követni.

A szemed előtt fogok felépíteni egy weboldalt, úgy, hogy Te is meg tudd csinálni.

Nincs benne semmi elmélet, csak gyakorlat.

Ha reggel nekilátsz a videók megnézéséhez, másnapra már kész is a weboldalad.

A videók mp4 formátumban vannak, befizetés után azonnal letöltheted.

VIP hozzáférés

Ha menet közben elakadtál, vagy kérdésed van, megadom a legközvetlenebb elérhetőségemet, a minden nap olvasott e-mailem címét, és a vásárlástól számított 30 napig kérdezhetsz tőlem.

Ez a legkényelmesebb, legbiztonságosabb megoldás, általában a többség ezt rendeli.

technikai mumus oktatóanyag

Technikai Mumus Oktatóanyag

Több mint 5 órányi lényegre törő oktatóvideó, egyenként legfeljebb 20 percesek, hogy könnyű legyen követni.

A szemed előtt fogok felépíteni egy weboldalt, úgy, hogy Te is meg tudd csinálni.

Nincs benne semmi elmélet, csak gyakorlat.

Ha reggel nekilátsz a videók megnézéséhez, másnapra már kész is a weboldalad.

A videók mp4 formátumban vannak, befizetés után azonnal letöltheted.

Ha kártyával fizeted, azonnal viheted

A kérdésed jogos

"Tényleg jó ez az oktatóanyag? Éri a pénzét? Milyen eredménnyel lehet ezt használni?"

Tudd meg, mit mondanak róla az emberek. Nézd meg a weboldalaikat, milyen eredményeket tudnak felmutatni. Mivel az ügyfeleim általában több anyagot is megvesznek, nézd meg kinek mi van meg, mire jutott vele. Sokféle ember rendeli a netjet.hu anyagait, profi marketingesek, kezdő vállalkozók, cégvezetők, vállalkozó anyukák, MLM-esek, cégek marketingesei, kíváncsi webdesignerek. Ha valamelyikőjükkel tudsz azonosulni, neked való ez az oktatóanyag is. Nézd meg az emberek véleményét a gombra kattintva.

Új ablakban nyílik, ennek az oldalnak a böngészését itt folytathatod.

Share This