hogyan készíts önállóan woocommerce shopot és wordpress weboldalt?

A Technikai Mumus 6.0 WordPress és Woocommerce oktatóanyagban megtanítom hogyan kell megcsinálni azt a weboldalt, amit imádnak az emberek. WordPress, Woocommerce, Divi, feliratkozógyűjtés, sales oldal, GDPR megfelelőség: lépésről lépésre, közérthető képernyővideókon mutatom mit kell csinálnod.

Most: megrendelés, letöltés Holnap ilyenkor: kész a weboldalad.

Az ajánlatod tálalása éppoly fontos, mint az ajánlat maga.

Ezért nem engedheted meg magadnak, hogy amatőrnek nézzen ki a weboldalad.

vajon neked való a mumus 6?

A wordpress és a woocommerce csak addig egyszerű, amíg el nem kezded csinálni.

A Technikai Mumus 6-ban, nem a “tudást” kell megfizetni, a tudás csak információ: bárki beszerzi, megtudja, rákeres.

A Technikai Mumus 6. lényege a tapasztalat. 2006. óta tervezek wordpress-szel, minden jel szerint, akármi is a problémád, én olyat már láttam és oldottam meg. Ezért érdemes nálam (Erdélyi Norbert, ez volnék én) beszerezni a wordpress oktatóanyagokat. Kiváncsi lennék, magadra ismersz-é:

Ismerős ez? Képben vagy az online marketinggel és a wordpressel is, van is pár oktatóanyagod, és a fejedben olyan gyönyörűen összeáll az a weboldal, amit imádnának a vevőid. De valahányszor elkezded, nem úgy néz ki, ahogy elképzelted. Mintha meg lenne kötve a kezed, nem azt csinálja, amit szeretnél.

Vagy tán ez? A legjobb helyekről tanulod a marketinget, de a technika mindig goromba tréfát űz veled. Heteket szenvedsz, mire elkészül a sales oldalad. Felesleges pluginokat telepítgetsz, fórumokat bújsz a problémáknak a megoldására, amit ezek okoztak. Technikai tudás nélkül hiába jó a marketing szöveged..

Netán ez vagy te? Állati ügyesen csinálod. Nem lehet zavarba hozni se wordpress, se marketing témában. Naponta többször szoktad csak úgy nézegetni a saját weboldalad, és eléggé büszke is vagy magadra. Lehetsz is! De nem hagy nyugodni a gondolat: mi van még? Hogyan lehet még jobb, még több a weboldalad. Jaj, lehet más már csinálja is?

A mumus 6. nem zsákbamacska

Nincs benne olyan, hogy “vajon nekem is sikerül talán?” 3 oka van, amiért ezt ki merem jelenteni. Ezek röviden ide mennek ki.

1. Az emberek eredményei

Tudd meg, mit mondanak róla az emberek. Nézd meg a weboldalaikat, milyen eredményeket tudnak felmutatni. Mivel az ügyfeleim általában több anyagot is megvesznek, nézd meg kinek mi van meg, mire jutott vele. Sokféle ember rendeli a netjet.hu anyagait, profi marketingesek, kezdő vállalkozók, cégvezetők, vállalkozó anyukák, MLM-esek, cégek marketingesei, kíváncsi webdesignerek, bősz konkurensek.

Ha valamelyikőjükkel tudsz azonosulni, neked való ez az oktatóanyag is. Nézd meg az emberek véleményét a ide kattintva. (Új ablakban nyíló link, nem rakom be ide, így is oly hosszú már ez az  oldal. )

2. A célt tanítom nem az eszközt

A Technikai Mumus 6. WordPress és Woocommerce oktatóanyag azt a célt tanítja meg, hogy “hogyan legyen egy olyan weboldalad, amit az emberek imádnak és pénzt költenek rajta”. Ez a cél, a wordpress, a divi, a woocommerce az eszköz. Az én marketing filozófiám az, hogy ne a wordpresst akard magtanulni, hanem azt, hogy hogyan dobbanjon együtt a szíved a vevőidével. Óriási különbség. Az ide-kattints-oda-kattints részt bárkitől meg tudod tanulni, a szívdobbanást csak a Technikai Mumus 6-ból.

3. egy alapja van: a valóság

2001-ben kezdtem weboldalakat csináni, 2006 óta csak wordpressel dolgozom.  Az oktatóanyagokban nem légbőlakpott ötleteket látsz, hanem a napi weboldaltervezési munkám  kiforrott tapasztalatait, 11 év eltelt, nem kevés tapasztalat van. Ez az egyik fele, a másik az, hogy konzultálok ügyfelekkel, tudom mi okoz nehézséget, ezért minden megoldásnál, amit az oktatóanyagban mutatok, ez a vezérlő elvem: hogyan jutsz el A-ból B-ébe a leggyorsabban, legérthetőbben úgy, ogy ha közben hibázol, azt lazán ki tudd javítani.  Ha már itt vagy, nézd meg a referenciákat, ilyenek oldalak elkészítését tanítom. Az oktatóanyagnak egy alapja van: a valóság.

TEDD AZ UJJAD AZ idővonalRA!

Mutasd meg, hogy te mikor csatlakoztál hozzánk. 2012-es  a Technikai Mumus I., 2014-es Webshop I. 2017 októberben e kettő egyesült, Mumus 5 néven. 2018-ban itt a hatodik kiadás. WordPress weboldalkészítést és woocommerce webshopkészítést is tanít.

Nincs benne semmi elmélet, csak gyakorlat.

Az oktatóvideók alapján a saját tempódban kezdheted el felépíteni a weboldalad, nem kell informatikai tudás, csak kövesd a lépéseket. A szemed előtt fogok felépíteni egy kampányoldalt, úgy hogy Te is meg tudd csinálni. Ha reggel nekilátsz a videók megnézéséhez, másnapra már kész is a weboldalad.

Olyan weboldal kell neked, ami a buyer personád vonzza, a hülyéket taszítja.

Nem kell leállni napokat vacakolni apróságokon, ami a tökéletes vevődnek nem fontos, de mindennek rajta kell lennie, ami őt meggyőzi. Az új Technikai Mumus 6 WordPress & Woocommerce oktatóanyagban azt tanulod meg, hogyan kell ilyen weboldalt készíteni.

Nézd csak mennyi minden van az anyagban:

1. Hogyan tervezd meg a marketing rendszered?

Nem azt kell nézni, hogy mit tud a wordpress meg a woocommerce. 

Hanem azt, hogy milyen online marketing rendszerre van szükséged, hogy az embereket meg tudd győzni arról, hogy nálad vásároljanak.

Ezért első lépésben még a laptop sem kell, csak papír és ceruza, amin megtervezed a saját marketing rendszered.

Az első fejezetben megtanítalak megtervezni a marketig rendszered, és innen megyünk tovább a konkrét technikai megoldásokra:

3. Hogyan hozol létre wp oldalakat és hogyan írsz blog cikkeket?

El sem hinnéd, hogy az emberek 90%-a milyen szinten tudja túlbonyolítani a WordPress használatát csak azért, mert nincs a megfelelő ismeretek birtokában.

Érteni fogod, hogy melyik bejegyzés típus mire való. Nem fogsz azon izzadni, hogyan töltsd meg kulcsszavakkal a sales oldalad, és nem fogsz haszontalan blogbejegyzéseket írni csak azért, hogy “legyen már ebben a menüpontban is valami” Pontosan megérted, hogy mire való valójában a blogbejegyzés, és erőfeszítés nélkül szerzel vele új, értékes feliratkozókat.

2. Hogyan kell a WordPresst  beállítani?

Még az oldalak létrehozása előtt kell mindent jól beállítani, mert később kínszenvedés lesz.

Ez azért kell, hogy érezd, tiéd a kontroll. Vége annak, hogy “számítógépes emberek” tízezreket számláznak neked a semmiért. Nem kell a rendszergazda egy WordPress telepítéséhez. Magabiztosan kattintasz minden menüpontra, mert tudod mi hol van és mi mit csinál. Amit eddig bonyolultnak hittél egyszerre átlátható lesz és világos. Olyan érzés, mint kihúzni a sötételő függönyt egy vidám tavaszi reggelen, vagy mint újra levegőt venni az orrodon egy hét nátha után.

5. Hogyan kezeld a wordpressben a hangot és a videót?

Hogyan használd a Divi audió és videó modulját?

Ha nem tudod hogyan kell videót, hangot, bármit feltölteni, odatenni az oldalra, akkor heteket várhatsz a “számítógépes srácra”, hogy feltegye végre azt a videót a weboldaladra. És egy hét múlva is csak olyan lesz, hogy nem mindenki tudja megnézni… de a jövő hétre biztos meglesz… Nem lesz szükséged külön képszerkesztő szoftverre, mert az átméretezés és az optimalizálás meglesz egy perc alatt, úgy, hogy ki sem kellett lépned a WordPressből.

4. Hogyan állítsd be a wordpressben a navigációs menüket?

Van a főmenü, van a legfelső sor menüje, van lábléc menüsor. Hogyan állítsd be jól ezeket?

Ha elrontod a menürendszert a vevőid eltévednek a weboldaladon, nem lesz nekik egyértelmű mit hol találnak. Ez amúgy nagyon egyszerűnek tűnik, de tudod hány logikai csavart láttam már értelmes, komoly weboldalakon is. Ha túl vagy a Mumus 6.0 eme fejezetén nem kevered össze a szokásos szükséges menüpontokat (jogi nyilatkozat, aszf…) azokkal, amik arra kellenek, hogy a vevőd eljusson az ajánlattól a vásárlásig. Ha odafigyelsz, tudni fogod, hogy hogyan kezeld a menüsorokat akkor is, ha arculati sablont váltasz.

6. SEO csekklista a tartalmaid megírásához

Végre leesik a tantusz, hogy a régi fogalmaink szerint való keresőoptimalizás halott. Felugrasz az örömtől, hogy eljött a te időd, mert az új google algoritmusnak megfelelő tartalmakat örömmel és lazán tudsz írni.

Egyszerre megérted, hogy ez jól is van így, mert a kulcsszóhuszároknak leáldozott, és eljött a valós tartalmakat író szakemberek ideje, akiket úgy imádnak a vásárlóik, mint ahogyan a Te ügyfeleid szeretnek téged.

7. Hogyan tegyél ki “facebook megosztás” ikonokat?

Közsmert*, hogy minél többen kattintanak a linkedre, annál előrébb hoz a google. Ha az az emberek megoszták a facebookon egy-egy jól sikerült cikkedet, akkor nyilván többen fognak rá kattintani.

* “hmm “közismert” attól tartok Safranek, maga gúnyolódik velem”

8. HOgyan készíts GDPR megfelelő feliratkoztató oldalt? #1

Soha többé nem lesz gond feliratkoztató oldalt készítened. Leesik a tantusz, hogy nem csak egy “csali”, avagy feliratkozási ajándék kell, hanem egyszerre többet is alkalmazhatsz, hogy a célcsoportod különböző szegmenseit megszólítsd. Olyan szép feliratkoztató oldalakat tudsz majd készíteni, hogy azok mellett nem lehet elmenni anélkül, hogy a leendő feliratkozó ne akarná kitölteni. Bármikor képes leszel egy-egy új értékesítési oldalt beilleszteni az értékesítési csatornádba, mert ezeknek a technikai megvalósítása többé nem okoz problémát.

9. Hogyan formázd a cikked, hogy végigolvassák, akkor is ha nagyon hosszú?

Hogyan keltsd vizuálisan életre a szöveget, hogy végigolvassanak egy nagyon hosszú cikket? Hogyan jusson eszedbe egy lehengerlő erejű cikk, amikor nem jut eszedbe semmi? Hogyan csinálj feliratkozókat azokból, akik olvassák a cikkeidet? Hogyan készíts olyan illusztrációkat a cikkeidhez, ami hosszú időre megmarad az emberek fejében? Hogyan helyezz el konverziónövelő elemeket a szövegben?

10.hogyan készítsd el a “rólunk” oldalad, úgy, hogy szimpatikus legyél?

Tény, hogy a weboldalad “rólunk” mindenki megnézi, mert az emberek kíváncsiak ki van a weboldal mögött. Nagyon fontos, hogy a legjobb oldaladról mutatkozz be itt. A szimpátiát nem azzal lehet elnyerni, hogy kiteszel egy műtermi fotót agadról és leírod a céged történetét. A rokonszenvességhez valami teljesen más kell. Ebben a fejezetben megmutatom, hogyan nyerd el az emberek szimpátiáját, jóindulatát a bemutatkozó oldaladdal. Fele technikai, másik fele fogalmazási trükk.

11. Hogyan és hová tedd ki az ajánlásaidat, referenciáidat?

Amikor a leendő vevő már a megrendelés gomb felett köröz az egérrel, előtte mindképp látni akarja, mivel bizonyítod, hogy tőled érdemes vásárolni.

Erre valók az ügyfélajánlások, a referenciák.

Ha telenyomod a sales oldalad referenciaképpel, és ajánlásokkal zsúfolt lesz, nem kap figyelmet. De akkor mi a referenciáid, ajánlásait bemutatásának értelmes módja? Hogyan oldot meg technikailag? Mire figyelj itt marketing szempontból? Erről fog szólni ez a fejezet.

13. Hogyan vezesd be a bankkártyás fizetést a webshopodban?

Nem kell hozzá se programozót keresni, se fafejű banki bürokratáknak bizonygatni a céged legitimitását. Létezik megoldás, amivel, ha tudod mit kell csinálni nagyjából fél nap alatt meg lehet oldani, hogy a webshopodban kártyával lehessen fizetni. Megtanítom hogyan állítsd be a Bariont és a már magyarul is elérhető Paypal-t.

12.
Hogyan állítsd be a Woocommerce webshopot?

Úgy, hogy az hogy megfeleljen az értékesítési céljaidnak (akármit is adsz el) Hogyan tudod az összes termékedet feltölteni a webshopodba? Hogyan add meg az árat, hogyan időzíts hozzá akciós árat? Hogyan állíts be “kapcsolódó termékeket” hogy megnöveld a kosárértéket? Hogyan állítsd be, hogy a vevő termék opciókat tudjon kiválasztani (pl: szín, méret, stb) Hogyan állítsd be, vagy kösd rendelési értékhez a kiszállítási díjat? Hogyan állítsd be, hogy mennyi van készleten a termékedből. Az oktatóanyagból kiderül, hogyan hozz létre akciós árakat kuponokkal és hogyan rendeld ezeket hozzá a termékeidhez. Hogyan határozd meg, hogy a kupon %-os, vagy fix összegű kedvezményre, vagy épp ingyenes kiszállításra jogosítson? Hogyan állíts be fizetési, szállítási opciókat? Hogyan állítsd be, hogy csak regisztrációval lehessen vásárolni a webáruházadban vagy anélkül is? Hogyan kapcsold ki a kosarat, ha pl. csak egy terméked van?

14. Hogyan vezesd be az automatikus e-számlázást a webshopodban?

Nem kell hozzá programozót keresni, nem kell várni, egyeztetni, engedélyeztetni. Ma nekikezdesz, holnap ilyenkorra örökre elfelejtheted a számlázás körüli adminisztrációt.Ha valaki vásárol nálad, és átutalással fizet, akkor előbb kap egy díjbekérőt – ettől nálunk 99% lett a fizetési arány.Ha befizette, akkor automatikusan megkapja az e-számlát, se nyomtatás, se postaköltség, se nyomasztó postára járás nincs.Ha bankkártyával kifizette, akkor automatikusan megkapja az elektronikus termék letöltési linkjét (vagy kiszállítod) de a szabályos e-számlát azonnal legenerálja és küldi, amint a kártyás tranzakció sikeres lett.Ha a Te webshopod nem ilyen szinten automatizált, akkor ideje fejleszteni!

16. Hogyan kell fizikai terméket értékesíteni Woocommerce webshoppal?

Ha fizikai terméket értékesítesz házhozszállítással, azt egy kicsit nehezebb megoldani a woocommerce webshopodban. Hogyan állítsd be szállítási módokat? Hogyan állítasz be termék variációkat, ha van mondjuk egy terméked, amiből több méret, több szín kapható? Ebben a fejezetben megmutatom, hogyan csinálj egy profi webshopot a woocommerce-szel és a divi-vel.

15. Hogyan kell digitális terméket értékesíteni Woocommerce webshoppal?

A digitális termék értékesítés az egyik legjobb biznisz. Hogyan hozz létre digitális terméket a woocommerce webshoppal? Hogyan védd meg, hogy ne lehessen továbbadogatni a letöltési linket? Hogyan töltesz fel 500 megás ZIP-et, amikor a WordPress csak 64 megát enged? Hogyan teszed egyértelművé a visszaigazoló e-mailekben, a kártyás fizetés utáni köszönő oldalon, hogy hol és hogyan tudják az emberek letölteni a kifizetett digitális terméket? Minden benne van ebben a fejezetben. A digitális termék-értékesítés technikai megoldása a kedvenc témám, és ezek után neked is az lesz.

17. HOgyan tervezd meg a sales oldalad?

Akkor magabiztosan kezeled a wordpresst és a woocommerce-t. Ennél a pontnál mostmár sokkal több megoldás van a kezedben, mint probléma. Idáig jó. Itt jön képbe a Divi, a világ legjobb prémium wordpress sablonja.

 

Tavaly ilyenkor újítottuk fel a lakást: 40 kilós cementes zsákból 21-et, 25 kilós vakolatosból 40-et hordtam fel a harmadikra. Ezek után zsák nélkül feljönni olyan volt, mint repülni. Divivel tervezni pont ilyen: ledobni a terheket.

A Technikai Mumus 6. WordPress és Woocommerce oktatóanyag másik felében rátérünk a Divi-re. Több oktatóanyagomban (Neuromarketing, Futurizmo, Vizuális Bizalomépítés, One Pager) is szóba jött a Divi, de ezekben mindig EGY részterületre koncentráltam. A Mumus 6-ben egy komplett weboldalt, annak minden menüpontjával, aloldalával rakok össze Divivel.

Végre neked is átadhatom 4 év Divis tapasztalatát, azóta használok Divit, amióta megjelent.

18. HOgyan tervezz designos weboldalt a divivel?

Lépésről lépésre végigmegyek a tervezés folyamatán, de nem csak mutatom, az okait is magyarázom, hogy mit miért csinálok. Az első lépés nem az, hogy milyen menüpontok legyenek, meg milyen színek, hanem az, hogy elképzeljük a vevőt. Az embert, aki a monitor másik oldalán ül: mit kell először látnia, hogy maradni akarjon a weboldaladon. Ez a kiindulópont, más nem is lehet.

19.

divi & woocommerce

A Divi és Woocommerce párkapcsolatában sok munka van, végül mégis nagy szerelem lesz. A legjobb webshop pluginnak és a legjobb wordpress sablonnak muszáj együtt élnie. 4 év alatt, amióta Divi létezik, sok mindent kipróbáltam, hogy az oktatóanyagban már csak azt mutathassam meg, ami működik.

A Technikai Mumus 6. WordPress & Woocommerce oktatóanyagban megmutatom, hogyan építs fel egy webáruházat úgy, hogy a Divi sablont használod. Hogyan használd ki a Divi minden előnyét, hogyan kerüld el azokat a pontokat, amin a kettő nem jól működik együtt. (És hogyan kerülj el ezzel nem kevés fejfájást)

Egy olyan módszert mutatok meg, hogy akkor is bitang jól nézzen ki a weboldalad és webshopod, ha kevés terméked van, meg akkor is, ha nagyon sok. Dönthetsz, úgy is, hogy a feliratkoztatással kezdesz és az értékesítést a sales funnel végzi el. Dönthetsz úgy is, hogy a termékeid vannak a középpontban, és ez dominálja a kezdőlapot. A lényeg, hogy a vevő szeresse. Lépésről lépésre mutatom egy ilyen Divi & Woocommerce oldal elkészítésének módját. Nézed, jegyzetelsz, csinálod: ugyanazt kapod, amit a képernyőn látsz.

Hogyan maxold ki a weboldalad betöltési sebességét?

prémium #1

A google is azt az oldalt veszi előre, ami gyorsabban betöltődik. Az emberek se nagyon szeretnek hosszú másodperceket várni a weboldaladra. Persze az is igaz, hogy ha tökéletesen fel van építve a személyes márkád, és nagyon jó a marketinged, akkor az emberek megvárják a csigalassú oldalak betöltését is, csak azért mert kíváncsiak arra, hogy mit akarsz mondani. De erre persze nem lehet mindig alapozni. A legtöbb a tárhelyen múlik. Ebben a fejezetben több módszert is mutatok arra, hogy a weboldalad a lehető leggyorsabban töltődjön be. A netjet.hu-n ráadásul még nem is csináltam meg az összes módszert, amit a Mumus 6-ban fogok mutatni, és már így is gyorsabb. Ha kíváncsi vagy erre, a Prémium csomagot válaszd!

Hogyan védd meg a tagsági rendszerben lévő videóidat a jogosulatlan letöltésektől?

prémium #3

Ha a videóidat a tárhelyedre töltöd, és 5-6 rövid videónál több van, és ezt egyszerre sokan nézik, akkor le fog állni a szerver, nem fogja bírni a terhelést. Ha a Youtube-ra teszed, akkor bárki ellophatja, bárki kommentelhet alá hülyeségeket. Ha rejtetté teszed a Youtubon, akkor is megtalálják a linkjét. Mi az a videó szolgáltató, ahol nem horror-áron hostolhatod a videóidat, ami megvédi a letöltésektől, jogosultalan beágyazásoktól? Ebben a fejezetben mutatom hogyan védd meg a sok munkával előállított videóidat, hogyan illeszd be a tagsági rendszeredbe, hogy csak az lássa, aki fizetett érte.

Hogyan csinálj tagsági rendszert Woocommerce alapon?

prémium #2

Tagsági rendszert akkor is csinálhatsz, ha fizikai terméket értékesítesz, de a legkönnyebb dolgod akkor van, ha digitális cuccot adsz el. Hogyan oldd meg, hogy a vevőd fizetés után hozzáférjen a tartalomhoz? Mi a legjobb plugin erre? Hogyan állítsd be? Hogyan add át a tartalmat, hogy mindenki értse mit hol talál? Hogyan „magyarítsd” meg, hogy nekünk, magyaroknak is egyértelmű legyen, és ne olyan amerikai ízű legyen a dolog? Ebbena fejezetben mutatom, hogyan alakítom át a netjet.hu-t letölthető videók helyett online nézhető videókat tartalmazó tagsági oldallá? Ha kíváncsi vagy erre, a Prémium csomagot válaszd!

bónusz #1

Kampánytervezés Villámsebességgel

Egy olyan kampány forgatókönyvét mutatom meg Neked, amelyre ez áll: nem romlik meg, azaz nem telik le a vásárlási határidő, miközben – az automatizált és időzített e-mail üzenetek segítségével –minden nap lesz több és több olvasód, akinek aznap indul vagy épp aznap zárul a kampány. Hogyan lehetséges ez?

32 oldalas tömény PDF, 43 perc videó

bónusz #2

70 napos hÍrlevél
sorozat minta

Mi történik feliratkozás után?
Mit küldj ki, mennyit, hogyan, milyen gyakran, hogy az legyen a vége, hogy

1. Megértsék, amit akarsz
2. Megismerjenek
3. Megbízzanak benned
4. Megvegyék, amit eladsz

Azokat a hírlevél sorozatokat (sales funneleket) nem adhatom ki, amiket az ügyfeleinek írok, de a saját rendszeremet megmutatom.

Elmagyarázom mi miért működik benne. Odaadom wordben, hogy át tudd írni, és betenni a hírlevélküldődbe. Ez egy 70 napos sorozat, ami bizalmat épít, eladja a belépő termékedet, a “nagy” termékedet, és hosszú távra alapozza meg a hírneved.

Értékrendem

A netjet.hu marketing filozófiája, az én személyes, online marketing szakértői értékrendem, erre a négy pillérre épül. E négy a vezérelvem, ezek alapján hozok döntéseket.

Emberközpontúság

A netjet.hu minden cikke, minden videója, minden oktatóanyaga, és minden kivitelezési szogáltatása ezt a célt szolgálja: „Olyan weboldalad legyen, amit az emberek szeretnek”. Sok eszköz van, mellyel e cél elérhető, de a középpontban nálem az ember áll. Az online marketing az én értékrendemben nem arról szól, hogy mennyire ismered a különféle szoftvereket, hanem, mennyire tudod eltalálni, hogyan gondolkoznak az emberek.

Lényeg

Amikor hozzám fordulsz online marketing tanácsért az első dolgom, hogy leegyszerűsítsem az üzeneted, lenyessem a sallangokat, hogy kinyerjem belőle a lényeget, azt az egyetlen legfontosabb dolgot, azt a gyöngyszemet, amivel egy mondatot mondva bárki megérti mit akarsz. „Íz, csín, tűz vagyon a versben, ha mesteri mív.” írja Kazinczy. Ezt keresem az ajánlatodban, ha konzultálunk: az ízt, a csínt, a tüzet. Ettől lesznek vásárlóid.

Forrás

Szomorú hazai marketing trend, hogy sokan a forrás megjelelölése nélkül fordítják le Ryan Deiss, vagy Neil Patel munkáit, az entrepreneur.com cikkeit, úgy tálalva, mintha az saját ötlet lenne. A netjet.hu is hivatkozik magyar vagy amerikai marketing szakértőkre, de biztos lehetsz benne, hogy nálam mindig pontosan megjelelöve látod a forrást, ha könyvre hivatkozom, még az oldalszámot is megadom, hogy ellenőrizni tudd a forrás hitelességét.

A kreativitás tisztelete

Nagyra tartom a kreativitást, tisztelem azt, aki zsenialitásával új dolgot teremt. Megvetem a középszerűséget, a kreativitásnak nevezett ötlet-lopást, forrásmegjelölés nélküli fordításokat, a konkurenciaharcot. Ebbéli álláspontomat legszebben Anakreón verse fejezi ki, Radnóti fordításában:

Gyűlölöm azt, aki telt kupa mellett, bort iszogatván,
háborut emleget és lélekölő viadalt.
S kedvelem azt, aki bölcs és Aphrodité meg a Múzsák
szép adományairól zengve szeretni tanít

Melyik Mumus lesz a tiéd?

A prémium, vagy a sima?

Technikai Mumus 6.

Oktatóanyag

Mumus 6: Wp & Woo oktatóanyag

Ha a Technikai Mumus 6. wordpress és webshop oktatóanyaggal haladsz, a végén mindig meglesz a tökéletes verzió.

Az oktatóanyagban tiéd az összes videó, ezeket online nézheted meg és a saját tempódban haladva dolgozhatsz fel.

Kártyás fizetés után azonnal hozzáférsz, banki utalással az összeg beérkeztekor kapod a visszaigazolást és a hozzáférési linket.

Az alap csomagban van: 1-19. fejezet, amit itt ezen az oldalon látsz.

Bónusz

Kampánytervezés Villámsebességgel

Egy olyan kampány forgatókönyvét mutatom meg Neked, amelyre ez áll: nem romlik meg, azaz nem telik le a vásárlási határidő, miközben – az automatizált és időzített e-mail üzenetek segítségével –minden nap lesz több és több olvasód, akinek aznap indul vagy épp aznap zárul a kampány. Hogyan lehetséges ez?

32 oldalas tömény PDF, 43 perc videó

34 990 Ft

Technikai Mumus 6.

Oktatóanyag Prémium

Mumus 6: Wp & Woo oktatóanyag

Ha a Technikai Mumus 6. wordpress és webshop oktatóanyaggal haladsz, a végén mindig meglesz a tökéletes verzió.

Az oktatóanyagban tiéd az összes videó, ezeket online nézheted meg és a saját tempódban haladva dolgozhatsz fel.

Kártyás fizetés után azonnal hozzáférsz, banki utalással az összeg beérkeztekor kapod a visszaigazolást és a hozzáférési linket.

Az alap csomagban van: 1-19. fejezet, amit itt ezen az oldalon látsz.

+ MUMUS 6. Prémium videók

3 kimerítően részletes fejezet, csak azoknak, akik nagyobb léptekkel szeretnének haladni:

  • Prémium #1
    Hogyan maxold ki a weboldalad betöltési sebességét?
  • Prémium #2
    Hogyan csinálj tagsági rendszert Woocommerce alapon?
  • Prémium #3
    Hogyan védd meg a tagsági rendszerben lévő videóidat a jogosulatlan letöltésektől?
Bónusz

Kampánytervezés Villámsebességgel

Egy olyan kampány forgatókönyvét mutatom meg Neked, amelyre ez áll: nem romlik meg, azaz nem telik le a vásárlási határidő, miközben – az automatizált és időzített e-mail üzenetek segítségével –minden nap lesz több és több olvasód, akinek aznap indul vagy épp aznap zárul a kampány. Hogyan lehetséges ez?

32 oldalas tömény PDF, 43 perc videó

44 990 Ft

Ezeket kérdeztétek a nyílt héten

24 hozzászólás

  1. Irén

    Szia! Most kezdtem hozzá az első DIVI oldalam barkácsolgatásához, a onepager videóid alapján. Amiben először beleütköztem, hogy nem működik a kapcsolati űrlap gombja, pedig jó mail címet adtam meg. Van ötleted, hogy merre keressem a hibát?
    Köszönöm!

    • Erdélyi Norbert

      Lehet, hogy a szerver nem akarja küldeni a levelet, (biztonsági okokból a php mail funkciója korlátozva lehet) érdemes egy SMTP-t beállítani, van rá egy plugin: https://wordpress.org/plugins/easy-wp-smtp/ Ugyanúgy kell beállítani a külső szervert, mint amikor egy levelezőprogramban (outlook, thunderbird stb) állítod be.

  2. Czégel Ditta

    Kedves Norbert, köszönöm a sok segítséget, amit már az ingyenes anyagokkal nyújtasz. Bizalmat ébreszt és ha fizetős anyagot fogok választani, csakis a Tiédet fogom. Azonban van olyan dolog amikor egyszerűen nem lehet tovább haladni – hiába mutatsz meg lépésről-lépésre mindent, ha nálam nem működik a dolog (pl. azt írja ki a WordPress, hogy “Váratlan hiba. Valami baj lehet a WordPress.org, vagy ennek a szervernek a beállításaival.) Ezért aztán sem új sablont, sem bővítményt nem lehet telepíteni.

    Aztán az ember kétségbeesetten kutat a neten, hogy mi a megoldás – és mások is rengetegen teszik fel ezt a kérdést – de választ csak nagyon kitartó munkával lehet kibogarászni. Nekem végül is sikerült, de nem volt könnyű. Vagyis ez egy olyan általános probléma, hogy szeretettel javaslom, hogy egy mondat erejéig térj ki rá a videóban: ha új sablont, vagy bővítményt telepítenél, de ezt az üzenetet látod, akkor ez a megoldás. Különben megette a fene… 🙁

    Köszönöm a lehetőséget! Cz. Ditta

    • Erdélyi Norbert

      Szia,
      van ilyen rész az oktatóanyagban, hogy “hibakeresés”, azaz mit csinálj, ha nem lehet semmit csinálni. Gyakran azon a szerveren is múlik, ahol a weboldalad van. Kb. 1-2 éve nagyon sokszor volt fehér képernyőm, 500-as errorom, ekkor jöttem el attól a tárhelyszolgáltatótól. Vagy: egy ügyfelem a napokban írt, hogy a DIVI nem megy neki ugyanennél a szolgáltatónál. Aztán pár support ticket után kiderült, hogy a divi-nek kell egy adott php verzió, és a tárhelyszolgáltató fényévekre van attól. A lényeg a szemléletmód: te tudd, hogy mi kell ahhoz, hogy a dolgok működjenek, és tudd, hol keresd a bajt. Ehhez tapasztalat kell, ezt a tapasztalatot próbálom átadni az anyagban, a cikkekben, a csalikban stb, hogy ne neked kelljen rájönni.

      • Czégel Ditta

        Nagyon szépen köszönöm. Ha konkrétan rákérdezek egy szolgáltatóra – nem nyilvánosan – akkor tudsz abban segíteni, hogy náluk vajon működik-e az a bizonyos php verzió?

        Vagy így, hogy sikerült velük beállíttatnom, hogy megszűnjön a fent említett “váratlan hiba”, elképzelhető, hogy menni fog náluk a DIVI? Vagy kérdezzem meg tőlük konkrétan?

        Előre is nagyon szépen köszönöm a válaszodat. Üdv Czégel Ditta

        • Csaba

          Sziasztok!
          Nekem is az a tapasztalatom, hogy általában a tárhellyel van a probléma. Nálam sem ment a DIVI, de szerencsére a szolgáltatónak van egy újabb szervere, amin már a megfelelő php fut, így egy költöztetéssel és pár nap türelemmel ezt orvosolni lehetett.

          Először segítséget kértem a tárhelyszolgáltatótól, de nem igazán kaptam. Így én kezdtem el nyomozni.

          Megtanultam, hogy ha nem megy, akkor az az első, hogy a WordPress ajánlott környezeti paramétereit kell megnézni, hogy tudja-e a szolgáltató. Utána pedig a DIVI-ét. Ha ez a kettő megvan, az már több, mint fél siker 🙂

        • Erdélyi Norbert

          Szia,
          Szolgáltatótól kell kérdezni. Azt biztos megmondják, hogy melyik php fut náluk, de azt, hogy az “unexpected error” lesz-é vagy sem, arra biztos, hogy egy szolgáltató sem fog konkrét választ adni 🙂

  3. Lénárt József

    Szia Norbi,

    ha a Divi “témánál” az éves előfizetést választom, nem fizetem ki a harmadik évet, akkor a weboldalammal mi történik, “eltűnik” vagy ….?

    Józsi

    • Erdélyi Norbert

      Szia,
      Dehogy törlődik! Ugyanúgy megmarad, ugyanúgy használhatod, EGY különbség van, ha nem fizetsz: nem tudsz frissíteni az újabb és újabb verziókra. Ha rendezed a díjat, akkor minden megy tovább.

  4. Dr Kunyik Dóra

    Szia, melyik tárhelyszolgáltatót érdemes választanom, ha Divi+ WooCommers portált szeretnék? Hol nem lesznek technikai problémáim? Van valahol ehhez útmutatód?

    • Erdélyi Norbert

      Szia, én a netjet.hu -val most a siteground.com -n vagyunk, korábban az mhosting.hu -nál voltunk, itt a 30 gigás csomag nekünk mindenre elég. Itt még nem voltak technikai problémák. Néha volt egy-két leállás, de az azért volt nyáron a körúton a munkások elvágtak egy vezetéket 🙂 Amiért szeretem: kártyával fizetek, minden azonnal ott van, papír nélküli domain igénylés is van már.

      • Pálinkás Éva

        Szia Norbi, megnéztem a szolgáltatódat, nagyon jó csomagjaik vannak, komolyan gondolkodom, hogy váltok decemberben. Te netán viszonteladójuk vagy? Mert ha igen, nem szeretnélek “kihagyni”…

        • Erdélyi Norbert

          Nem vagyok, ajánlanak ugyan partnerprogramot, de nem foglalkoztam vele eddig.

      • Zsolt

        Szia Norbi!

        Mi is náluk vagyunk.
        Sajnos nemrég volt pár napos többszöri leállás másik ügyfél miatt, de a tárhely szolgáltató hozzáállása korrekt.

  5. Járomi Zoltán

    Szia,

    már több anyagodat is megvettem, nagyon jók és a segítségükkel elég jól haladok az oldalammal, sok mindenre sikerült rájönnöm, pedig nem igazán vagyok műszaki beállítottságú, egy valamit kivéve. A feliratkoztatás valahogy nem akar menni.

    Én is az AC-t próbálnám használni és szeretnék kiépíteni a feliratkoztatásra, csali odaadásra, stb. automatizmusokat, de nem boldogulok a beállításokkal. Egyelőre azzal is megelégednék, ha a lead letöltéssel feliratkozókat tudnék gyűjteni.

    Esetleg nem tervezel a közeljövőben egy, az AC-ra épülő oktató anyagot, amivel kicsit részletesebben is belemennél abba, hogyan kell megcsinálni ezeket. Vagy a kampányos oktatóanyagodban van esetleg erről szó?

    Válaszodat köszönöm.

  6. Pásztor Lajos

    Szevasz Norbi!
    Lesz szokásos kedvezmény a régi vásárlóidnak, vagy ez most kimarad? Engem a WooComm. csomagok érdekelnek, de ez most ugye össze lesz vonva a mumussal meg a DIVI-vel (és ha én nem használok DIVI-t?)

    • Erdélyi Norbert

      Szia
      mindig van frissítési kedvezmény, M5-re webshop és mumus oktatóanyag korábbi vevői egyaránt frissíthetnek. Az új anyagban a korábbiakból azokat az elemeket benthagyom, amik most is aktuálisak. Az újdonság pont a Divi-lesz benne, webshop, weboldal: sokkal jobb mint bármi más theme. Kaptam sok webshop ötletet, mind az ügyfeleink valós ötletei, termékei – ezeket mutatom meg benne. Látom a weboldalad, lehet nagy macera átállni Divi-re, nekem is az volt, de megérte.

  7. Szilvia

    Kedves Norbert!

    Nagyon tetszik amit csinálsz és több anyagodat is megvettem. Most az lenne a kérdésem, hogy szerinted segítene e ez az én oldalamon, vagy nem szükséges megvásárolnom. Nekem tetszik az oldal, de biztosan nem elég jó, persze ez nem valószínű, hogy a jelenlegi bőr hibája. Légyszi vess rá egy pillantást, hátha még egy.egy tanács is eszedbe jutna. Köszönöm.

    • Erdélyi Norbert

      Szia,
      Egy kis letisztultság kellene. A képek, a színek, a betűk amiket használsz a kilencvenes évek végét idézik, ha szándékos a retro hangulat, akkor oké, de én inkább ezirányba fejlesztenék: A cél egy: Aki megnézi ezt a weboldalt KEDVE támadjon részt venni a programban. Ehhez sokkal egyszerűbb üzenet kell, kb. 6 szóban megfogalmazni, hogy milyen érzés ez az escape room. A képek elvileg kifejeznék az érzést, de pont az effekt telítettség miatt nem teszik. Tehát:
      1. képernyő = fő üzenet + call to action (book your room)
      2. képernyő = videók
      3. képernyő: kapcsolatfelvétel

      Ennyi elég, hogy eladja a dolgot, de ha ennél több, akkor gyengíti a sales-t.

  8. Somorjai Éva

    Kedves Norbert!
    Az egyik oktató anyagodban javasoltad az Explore sablont. Nekem nagyon tetszett, ráadásul még ingyenes is. A régi sablon amit használtam, már elavult és meg is szűnt a támogatása ezért, döntöttem a sablon váltás mellett.
    Egyenlőre nem szeretnék fizetni a sablonért, azt szeretném kérdezni, hogy az ingyenes sablonokat várhatóan meddig lehet használni, milyen tapasztalataid vannak az ilyen sablonokkal.
    Ezt az Explore sablont is 2016.decemberében frissítették utoljára, már lassan egy éve. Érdemes-e ezt használni, mert elég nagy meló egy weboldal áttelepítése, még akkor is ha a nagy részét „kigyomláltam”. Köszönöm.

    • Erdélyi Norbert

      Szia Éva,
      Ha már mindenképp sablont kell váltanod, akkor érdemes beruházni a Divi-re, évi 89 dollárt, ennyit 2 perc alatt, kacagva kell, hogy visszahozzon egy valamirevaló weboldal. Van egy trend, amit látni kell: Az ingyenes sablonok egytől egyig azért voltak ingyenesek, mert a funkciók 80%-át odaadták, és a többit fizetés után. Van akinek jó volt az ingyenes, néhányan megveszik a fizetőst. De senki nem tud annyi funkciót beletenni, mint amennyit a Divi beletesz, ráadásul évi 89 dolcsiért, és ezért akárhány weboldalhoz használhatod. 3 éve követem a Divi-t, olyan térnyerése van, hogy hihetetlen, 3 év múlva már nem lesz vetélytársa. Ez csak az én jóslatom, de gyanús, hogy igazam lesz.

  9. Horváth Gabriella

    Szia Norbert!
    A honlapot elkezdtem a javaslataid alapján átszabni, még az elején tartok. A fő termékem az ilnamo növényi hajfesték lesz és a hozzákapcsolódó oktatási anyagok (még fejlesztés alatt). Két fő célcsoportunk van az otthoni és a professzionális felhasználók – jelenleg még nincs két weboldal, de lehet, hogy szükséges lesz. Az oldal (hennahajfestes.hu) fő célja jelenleg az érdeklődők feliratkoztatása. Jó úton járok? Hogy tetszik? Kérlek, mond el a véleményed. (a régi kinézet a nyitólapon lévő két kép alatt látható) Köszönöm, Gabi

  10. Erdélyi Norbert

    Szia,
    Jó úton jársz, a szövegen változtatnék:
    “Töltsd ki a tesztet és megtudod neked való-e a növényi hajfestés” ezzel kezdődjön. A “szeretnél hennázni” azt nem tudja értelmezni még az, akinek tesztet kell kitölteni, hogy megtudja neki való-e. Még a szöveghez tartozik: 1 címsor, 1 alcím, 1 gomb legyen. Cím óriás, alcím normál betű. Neked van még plusz két sor, ami gyengíti az üzenetet.
    Eme szín helyett (#726648) valami markánsabbat választanék. De alapvetően jó lesz ez az oldal,jó irányba haladsz.

sosem elsőre sikerül

megcsinálni azt a weboldalt, amit imádnak az emberek. Ha a saját fejed után mész, nem tudod, hogy csak a tanulópénzt fizeted épp, vagy rég a gödör alján csücsülsz. Ha a Technikai Mumus 6.. wordpress és webshop oktatóanyaggal haladsz, a végén mindig meglesz a tökéletes verzió.

Most: megrendelés, letöltés Holnap ilyenkor: kész a weboldalad.

mi köze ennek a weboldalkészítésehez?

#1. Hogyan tanultam meg ugrálókötelezni?

Így lettem lúzerből bajnok: Előző nap minden ugrásnál beakadt a lábam, másnap 100-at simán lenyomtam. Ennek 30 éve, de ma is ezzel a módszerrel állok neki egy weboldal megtervezésének (és amúgy bármilyen probléma megoldásának)

 

#2. Az agyunk lustább mint egy jóllakott kandúr

1 példát mondok, és azonnal megérted miért. Kérdés, hogy kihasználod-e ezt a weboldaladon. Lehet, hogy nem.

#3. Mi a tökéletes csali receptje?

Feliratkoztatni se könnyű, de a neheze igazából jön. Ezt 3 éve használom, még semmi nem bizonyult jobbnak ennél.