Hogyan készíts 46%-on konvertáló landing oldalt a divivel?

Lépésről lépésre mutatom, hogyan építsd fel a landing paged, amivel meggyőzöd az embereket, hogy iratkozzanak fel a hírleveledre. Ez a legjobb módja a listaépítésének.

Landing Page Anatómia Villámoktatóanyag 1

Az oktatóanyag Netjet Campus tagsággal lehet a tiéd.

Ma: “Hát lehetne több feliratkozónk is ...” Holnap: “Ez az! Végre.”

Landing Page Anatómia Villámoktatóanyag 2
Landing Page Anatómia Villámoktatóanyag 3

Landing Page Anatómia

Hogyan készítsd el a landing page-ed, hogy az emberek a másodperc törtrésze alatt megértsék, miért kell most feliratkozniuk nálad. Ami neked egyértelmű, egy idegennek nem az. Az átlag feliratkozási arány 5-10%, de netjet.hu féle megoldással 40+ %-on konvertálunk.

Ez a gyors és könnyen érthető villám oktatóanyag lépésről lépésre mutatja meg mit kell csinálni.

Az oktatóanyag Netjet Campus tagsággal lehet a tiéd.

Landing Page Anatómia Villámoktatóanyag 2
Landing Page Anatómia Villámoktatóanyag 5

Hogyan döntsd el, hogy mikor milyen típusú landing paget használj?

Marketing szembontból mi az a 3 minimális dolog, aminek rajta kell lenni egy landing pagen? 

Landing Page Anatómia Villámoktatóanyag 6

Mi az a 19 elem, amivel fel kell építened a landing page-ed?

Minden szó, minden szín, minden ikon számít, hogy elérd a célt.

 

Landing Page Anatómia Villámoktatóanyag 7

Hogyan építsd fel a landing paged legfontosabb részét, a kezdőképernyőt?

Mit jegyezz meg, hogy ne legyen homályos folt a fejedben a landing pagekkel kapcsolatban? Mit, mennyit szabad kérni új látogatoktól egy landing page-en?
Landing Page Anatómia Villámoktatóanyag 8

Mi az a 3 címsor típus, ami mindig beválik egy landing page-en?

Menj biztosra ezekkel  a címsor típusokkal!

Landing Page Anatómia Villámoktatóanyag 9

Hogyan építsd fel a landing page-ed hajtás alatti részét, hogy bizalmat építsen?

Hogyan tedd égetően kíváncsivá az olvasót a landing page-ed ajánlata iránt? Hogyan alkalmazd itt a kimondatlan kontraszt elvét, hogy megnöveld a konverziód?
Landing Page Anatómia Villámoktatóanyag 10

Hogyan kerül a helyére a feliratkozási űrlap?

Mi a jobb? Kitenni a feiratkozási űrlapot, vagy egy popup-ba tenni a feliratkozási űrlapot? Mit jelent a mikroelkötelezettség technikája és hogyan segít dönteni az űrlap kérdésben?

Landing Page Anatómia Villámoktatóanyag 11

Miért bízz meg a netjet.hu oktatóanyagaiban?

A netjet.hu weboldal célja, hogy megértsd, megtanuld és megszeresd az online marketinget és a technikai eszközök használatát. Ebben segítenek oktatóanyagaink.

Értékrendem

A netjet.hu marketing filozófiája, az én személyes, online marketing szakértői értékrendem, erre a négy pillérre épül. E négy a vezérelvem, ezek alapján hozok döntéseket.

Rólunk

Szakterületünk az online kampányok tervezése. 2001-óta foglalkozunk weboldaltervezéssel, 2006 óta online marketinggel. A netjet.hu minden tartalma ezt a célt szolgálja: „Olyan weboldalad legyen, amit az emberek szeretnek”. Bővebben rólunk > 

Vélemények, visszajelzések

Megkérdeztük a netjet.hu ügyfeleit mit gondolnak az oktatóanyagokról. Nézd csak milyen eredményeket értek el a tanfolyam résztvevői. Olyan vállalkozók ők is mint te: tehetségesek, soha nem adják fel, az átlagnál intelligensebbek, és szeretik ők is a kezükben tartani a kontrollt. Kattints ide a véleményekhez

Landing Page Anatómia Villámoktatóanyag 12
Landing Page Anatómia Villámoktatóanyag 13

Landing Page Anatómia Villámoktatóanyag

Az oktatóanyag  a Netjet Campus tagsággal lehet a tiéd. Egyetlen csekély havidíjért nem csak ehhez az oktatóanyaghoz, hanem a Netjet Oktatási Rendszer összes videójához hozzáférsz. Nincs más költség, nincs más díj.

WordpressDominancia

Kampánytervezés

Neuromarketing

GoDigital!

Személyes Márka

Marketing Szövegírás

Weboldal sebesség

Landing Oldal

CTRL+C+V Kampány

Divi One Pager

>