Hogyan készíts 46%-on konvertáló landing oldalt a divivel?

Lépésről lépésre mutatom, hogyan építsd fel a landing paged, amivel meggyőzöd az embereket, hogy íratkozzanak fel a hírleveledre. Ez a legjobb módja a listaépítésének.

Ma: “Hát lehetne több feliratkozónk is ...”
Holnap: “Ez az! Végre.”

Landing Page Anatómia

Hogyan készítsd el a landing page-ed, hogy az emberek a másodperc törtrésze alatt megértsék, miért kell most feliratkozniuk nálad. Ami neked egyértelmű, egy idegennek nem az. Az átlag feliratkozási arány 5-10%, de netjet.hu féle megoldással 40+ %-on konvertálunk. 

Ez a gyors és könnyen érthető villám oktatóanyag lépésről lépésre mutatja meg mit kell csinálni.

Hogyan döntsd el, hogy mikor milyen típusú landing paget használj?

Marketing szembontból mi az a 3 minimális dolog, aminek rajta kell lenni egy landing pagen? Mit jegyezz meg, hogy ne legyen homályos folt a fejedben a landing pagekkel kapcsolatban? Mit, mennyit szabad kérni új látogatoktól egy landing page-en?

Mi az a 19 elem, amivel fel kell építened a landing page-ed?

Minden szó, minden szín, minden ikon számít, hogy elérd a célt.

Mit üzen a landing page-ed háttérképe? El kell tüntetni a menüt? Érdemes otthagyni a láblécet? Mik azok a tudatalatti behívó ikonok? (Fogadjunk, hogy a mostani landing page-eden nincs ilyen)

Hogyan építsd fel a landing paged legfontosabb részét, a kezdőképernyőt?

Marketing szembontból mi az a 3 minimális dolog, aminek rajta kell lenni egy landing pagen? Mit jegyezz meg, hogy ne legyen homályos folt a fejedben a landing pagekkel kapcsolatban? Mit, mennyit szabad kérni új látogatoktól egy landing page-en?

Mi az a 3 címsor típus, ami mindig beválik egy landing page-en?

Marketing szembontból mi az a 3 minimális dolog, aminek rajta kell lenni egy landing pagen? Mit jegyezz meg, hogy ne legyen homályos folt a fejedben a landing pagekkel kapcsolatban? Mit, mennyit szabad kérni új látogatoktól egy landing page-en?

Hogyan építsd fel a landing page-ed hajtás alatti részét, hogy bizalmat építsen?

Hogyan tedd égetően kíváncsivá az olvasót a landing page-ed ajánlata iránt? Hogyan alkalmazd itt a kimondatlan kontraszt elvét, hogy megnöveld a konverziód?

Hogyan kerül a helyére a feliratkozási űrlap?

Mi a jobb? Kitenni a feiratkozási űrlapot, vagy egy popup-ba tenni a feliratkozási űrlapot? Mit jelent a mikroelkötelezettség technikája és hogyan segít dönteni az űrlap kérdésben?

Miért hallgass rám, ha online marketingről van szó?

Erdélyi Norbert vagyok, a netjet.hu szerzője, szakterületem az online kampányok tervezése. 2001-óta foglalkozom weboldaltervezéssel, 2006 óta online marketinggel. A netjet.hu minden tartalma ezt a célt szolgálja: „Olyan weboldalad legyen, amit az emberek szeretnek”. 

Az online marketing az én értékrendemben arról szól, hogyan találd el, hogyan gondolkoznak az emberek. Nagyra tartom a kreativitást, tisztelem azt, aki zsenialitásával új dolgot teremt.

Amik benne vannak egy-egy wordpress-, vagy marketing oktatóanyagban, az mind onnan van, hogy én is napi szinten használom a WordPresst üzleti weboldalak készítésére, portálépítésre, kampányoldalak tervezésére a saját és az ügyfeleim weboldalán.

Rendszeresen tartok személyes konzultációkat ügyfeleinknek, ismerem a problémáikat, és ezekre mutatok megoldásokat ezen a weboldalon.

A netjet.hu weboldal célja, hogy megértsd, megtanuld és megszeresd az online marketinget és a technikai eszközök használatát.

>