fbpx

muszáj értened a LearnDashez

Most itt vagy: Nem vagy teljesen képben a LearnDashsel, de tudod, hogy a digitális anyagaidhoz szükséged van rá.

Ide juttat el az oktatóanyag: Magabiztosan kezeled, melléfogások nélkül, gyorsan építed fel az online kurzusaid rendszerét. Örülsz, mert végre haladsz. Az ügyfeleid örülnek, átlátják, szeretik a kurzusodat.

Ha tanítsz, nem csak eladsz, szaktekintély maradsz.

Ez a LearnDash oktatóanyag welcome videója. Érdekel a folytatás?

Minek neked…

Online kurzust indítani?

Az online oktatás a legnagyobb biznisz. Ha a témát oktatod is, több megrendelőd lesz. Többen veszik igénybe a szolgáltatásodat, ha szaktekintéllyé válsz azzal, hogy “gyerekek, ácsi, én ezt tanítom”. De technikailag is meg kell tudni csinálni az online kurzusodat, erre való a híres LearnDash plugin, ezt tanítom az anyagban, azaz: hogyan csinálj magadnak online kurzust, amit eladhatsz.

A LearnDasht használni?

A LearnDash egész egyszerűen erre van kitalálva. LMS, azaz Learning Management System, magyarul Oktatás Kezelő Rendszer. Ez olyan, mint, hogy “cipőt a cipőboltból”.

Próbáltam én is mást, saját LMS rendszert, más plugineket, de a LearnDash viszi a pálmát. Igaz, hogy 159 USD az ára, de ha jól csinálod a kurzusodat, akkor azonnal megtérül. Ha weboldalt akarsz, akkor WordPress, ha designt, akkor Divi, ha oktatni akarsz, akkor Learndashre van szükséged. Az oktatóanyag arról szól, hogyan építsd fel a saját online kurzusod tartalmát.

8 lépés, azaz:

Hogyan tanít meg az oktatóanyag felépíteni a saját kurzusodat

#1. Hogyan állítsd be a Learndasht, hogy ne utólag legyen sok munkád vele?

Kétféle ember van. Ha van egy új szoftver, az egyik ember nekivág, próbálgatja, mit lehet kihozni belőle. A másik ember szépen akkurátusan végigmegy a beállításokon.

Te melyik típus vagy?

A LearnDash-sel akkor jársz jól, ha a második, az előre beállítgatós vagy. Ebben a fejezetben megmutatom, hogy én hogyan állítom be a LearnDasht, hogy ne utólag kelljen keresni a hibákat, hanem minden elsőre szuper legyen.

#2. Hogyan strukturáld az oktatóanyagaidat úgy, hogy átlátható és kényelmes legyen a feldolgozása?

Ha tetszik az oktatóanyag az embereknek, és szeretik használni, szeretnek időt tölteni a rendszeredben, akkor fogják kifizetni a következő havi díjat, vagy akkor fogják megvenni a következő anyagodat is.

Tehát itt nem csak a technikához kell érteni, hanem az emberekhez is. Bele kell gondolni, hogy az, akinek teljesen új a témád, hogyan tudja megérteni, hogyan tudja kényelmesen feldolgozni az anyagot.

Ebben a fejezetben megmutatom, hogyan rendszerezd az oktatóanyagodat fejezetekre, leckékre, témákra.

2007 óta készítek online oktatóanyagokat, nagyon sok visszajelzést kapok az emberektől, hogy milyen a jó, könnyen feldolgozható, érthető oktatóanyag. Ezek a tapasztalataim vannak benne az oktatóanyagban.

#3. Mi van akkor, ha neked nem csak egy, hanem több oktatóanyagod is van?

tA LearnDash tipikusan az a plugin, ahol előre kell gondolkozni, mert utólag mindig végigmenni az összes apró beállításon idegtépő feladat lehet…

Van jópár olyan módszerem – az elmúlt évek oktatóanyag rendszerezési tapasztalataim nyomán – amivel csökkentheted a munkaóráidat, és a melléfogásaidat.

Megtudod pl. azt is, hogyan adj át letölthető anyagot úgy, hogy nem mutatod meg a linket (amit ugye tovább is küldhetnének …)  hanem csak magát a fájlt éri el az ügyfél.

Ez egy olyan fejezet, ami segít neked időt nyerni és idegeskedést veszíteni.

És most, egy kis kitérő:

hogyan árazz?

Mennyi legyen a kurzusod ára? Ami olcsó, az vacak?

#4. Hogyan építsd fel és designold meg a ügyfél tanulói fiókját?

Ezt úgy kell megcsinálni, hogy az egyértelműbbnél is egyértelműbb legyen.

Mit vettem meg, mihez férek hozzá, hol tartok az anyagban, mikor lesz elérhető az anyag?

Ilyeneket szoktak kérdezni az emberek, és ha nem jól építed fel a tanulói fiókot, akkor el fognak árasztani az e-mailek. Ebben a fejezetben mutatom, hogyan kell ezt jól csinálni: lépésről lépésre.

#5. Hogyan add el a kurzusodat a Woocommerce-szel?

Ezt úgy kell érteni, hogy technikailag hogyan tudod megoldani, hogy a kurzus legyen a megvásárolható termék, és csak addig biztosítsa a hozzáférést a rendszer az ügyfélnek, amíg a díj ki van fizetve. Legyen az egyszeri vagy előfizetéses termék.

Itt még azt kell megoldani, hogy a termék, vagyis a kurzus cikkszáma alapján az adatokat átvigye a ActiveCampaignba és az alapján szűrje a hirlevél olvasókat, hogy ki az aki megvette már a kurzust, és ki az, aki kaphat marketing ajánlatot.

Hogyan kell mindezt megoldani? Kiderül az új LearnDash oktatóanyagból.

#6. Hogyan szervezz kurzus nyílt napot, hogyan legyen a kurzusod egyik fejezete a csalid?

A nyílt nap azért kell, hogy az emberek belenézzenek a kurzusba, és lássák, hogy nálad valódi értéket kapnak. Ugyanez az értelme annak is, ha a leadmagneted (magyarul a csalid) nem egy PDF, hanem a kurzus egyik fejezete.

Itt azt kell nagyon egyértelműen megmutatni, hogy mi az, amihez hozzá lehet férni ingyen, és mi az, ami már a fizetős anyag részét képezni.

Marketing szempontból az az értelme ennek a megoldásnak, hogy sokkal nagyobb a vásárlási arány, ha az emberek látják, hogy az ingyenes anyag az csak a jéghegy csúcsa, és hogy mi minden van még nálad, amiért érdemes előfizetni.

Több évnyi tapasztalat alapján mutatom mit érdemes, és mit nem érdemes csinálni, és egyáltalán hogyan kell ezt megoldani. Minden benne van a LearnDash oktatóanyagban.

#7. Hogyan készíts egyedi belépési, azaz login oldalt a kurzusodhoz?

A LearnDashban is van beépített login oldal, de az nem néz ki olyan jól mint, amit Divivel lehet csinálni.

Saját arculathoz passzoló login oldal két okból kell:

1. Hogy aki megvette lássa, hogy igen, ez az, ez az a logó, ez az a cég, ahol vásároltam, és itt lépek be. (Ha a “pucér” wp-admin felületen kell belépni, az emberek nem fogják érteni, és mindenféle értetlen emailekre kell majd válaszolnod)

2. Azért is kell login oldal, hogy aki még nem vette meg az anyagot, kedve legyen megvenni.

Hogyan ütünk két legyet egy csapásra egy viszonylag alap design trükkel? Mutatom az oktatóanyagban.

#8. Hogyan kell a kurzusod tartalmait időzíteni?

Mire való ez? Három dologra:

1. Előfizetéses termék esetén nem azonnal adsz oda mindent, hanem relatív időzítéssel adod át az anyagokat. Tehát valaki minél régebben előfizető, annál több tartalmat lát. Ezzel kifogod a csiki-csuki ügyfelek vitoljából a szelet…

2. Ha pontos dátumra időzítesz, az arra jó, hogy előfizessenek a következő, a következő és azt azt követő hónapra is.

3. Előre tudsz dolgozni, pl egy hét alatt összeraksz több havi tartalmat, és onnantól kezdve hátradőlhetsz, pihenhetsz egy kicsit, a rendszer majd adagolja időben az anyagokgat.

Hogyan kell csinálni, mire kell figyelni? Benne van az oktatóanyagban.

Miért bízz meg a netjet.hu oktatóanyagaiban?

A netjet.hu weboldal célja, hogy megértsd, megtanuld és megszeresd az online marketinget és a technikai eszközök használatát. Ebben segítenek oktatóanyagaink.

Értékrendem

A netjet.hu marketing filozófiája, az én személyes, online marketing szakértői értékrendem, erre a négy pillérre épül. E négy a vezérelvem, ezek alapján hozok döntéseket.

Rólunk

Szakterületünk az online kampányok tervezése. 2001-óta foglalkozunk weboldaltervezéssel, 2006 óta online marketinggel. A netjet.hu minden tartalma ezt a célt szolgálja: „Olyan weboldalad legyen, amit az emberek szeretnek”. Bővebben rólunk > 

Vélemények, visszajelzések

Megkérdeztük a netjet.hu ügyfeleit mit gondolnak az oktatóanyagokról. Nézd csak milyen eredményeket értek el a tanfolyam résztvevői. Olyan vállalkozók ők is mint te: tehetségesek, soha nem adják fel, az átlagnál intelligensebbek, és szeretik ők is a kezükben tartani a kontrollt. Kattints ide a véleményekhez

megrendelés
május 11. 7:00
N

LearnDash alapbeállítások (később fontos lesz)

N

Tanfolyam felvitele

N

Lecke és téma felvitele

N

Több oktatóanyag felvitele

N

Tanulói fiók felépítése

N

Tanfolyam eladása (Woocommerce)

N

Login oldal készítése

N

Csoportok kezelése

N

Kvízek kezelése

N

Oktatóanyag pontok használata

N

Alapértelmezett gombszín átírása

N

Nyílt nap készítése

N

Leadmagnet mint nyitott kurzus

N

Esszék és assignmentek

N

Kurzusok időzítése + időzítés tesztelése

N

Rövidkódok kezelése

csak 2021. május 11. 7:00 és május 13. 23:59 között egyszeri díjért:

34 990 Ft

25 900 Ft

 Díjfizetés módja:

Az előfizetés csak bankkártyával vagy Barion tárcával fizethető. Átutalásos fizetésre nincs lehetőség, mert az automatikus hozzáférés, e-számlázás, fiók létrehozás, jelszó generálás mind a kártyás fizetéshez kötött rendszer automatizmusok.

 

3DS biztonsági kód Barion fizetési mód esetén

Azt jelenti, legyen kéznél a telefonod, mert a bankod arra fog  küldeni ezt biztonsági kódot, amit még be kell írnod fizetéskor. Nagyjából 1-2 percet kell várni, amíg megérkezik a kód.

Fizetés Stripe-pal

A Stripe az egyik legnagyobb nemzetközi kártyaelfogadó, MasterCard és Visa kártyával fizethetsz. A fizetési felület magyar nyelvű, nem navigál el a netjet.hu-ról, a kártyaadataid természetesen nem jutnak el hozzánk.

L

Szerződési feltételek

Ismerd meg a Netjet.hu szerződési feltételeit.