fbpx

Landingo layout: ezzel gyorsabban kész a landing paged, mint ahogy ezt az oldalt átgörgeted.

$
Mit kapsz kézhez? Landing page divi layoutot. Átírod a szöveget, azonnal hirdetheted. Konverzió-maximalizálásra találtam ki, minden a legapróbb részletekig a feliratkozógyűjtésre van kihegyezve.
I

Ez a Landingo kezdő videója. Jó lenne nem abbahagyni itt, hanem folytatni a megoldást?

Hogy kell ezt elképzelni?

Mi van benne, hogyan írom át, hogyan kötöm össze a hírlevélküldőmmel?

Amikor megrendeled a Landingo Divi Layoutot, a Netjteshop.hu fiókodból letöltöd a sablon fájlt és importálod a Divi könvtárba.

Ha ez megvan, megnézed a videót, amin mindent elmagyarázok.

Átírod a címsort, a leadet, beteszed a hírlevélküldőd űrlapját (mindennek megvan a helye) és ennyi. Kész vagy. Lehet hirdetni.

Mi a netjet.hu az ilyen landing pagekekkel mindig 50% felett konvertálunk. Te mennyit hozol ki belőle?

+ 5 különböző vizuális hangulat

Azért, hogy biztosan megtaláld az iparágadnak megfelelőt. Mesterséges inteligenciával generált színkódokkal, hogy minden szín biztosan passzoljon a másikhoz. Ha az egyik designt meguntad, vagy csökkenni látod a konverziót, máris mehetsz a másikra.

 

Egy óra múlva ilyenkor már gyűlhetnek vele a feliratkozók.

neked való ez?

“Mi van akkor ha én már minden Netjet anyagot megvettem?
Cseréljem ki a landing oldalamat erre?”

Ha még nincs landing oldalad:

A leghalványabb kétségem sincs, hogy a Landingo Layout tökéletes kezdet lesz a számodra. Annyit kell csinálni, hogy kitalálod, mi legyen a lead magneted, vagy ahogy régebben mondtuk, a csalid. Ha ez megvan, akkor átírod a címsort, a leírást, és beteszed az űrlapodat API-val, vagy HTML kóddal. Ha most nem érted még mit jelentenek ezek, ne aggódj, mert mindent elmondok videón is.

 

Ha már van landing oldalad, vagy már megvettél a netjet.hu-tól mindent

Többféle feliratkoztató oldal van a Netjet.hu kínálatában, nem kell semmit kicserélni. Nem a többi helyett, hanem mellett lehet használni.

A Landingo-ban újak vannak (a Campusban is adtam egy adott típusú oldalt, a SzevaszTavasz-ban is van landing page, a Landing Page Anatómiában is)

Kinek melyik tetszik jobban, melyik jön be jobban iparág szerint. Azért csinálom így, mert a landing pageket szokás hirdetni a facebookon, és hozzám hasonlóan van akinek több csalija van, vagy egész egyszerűen csak elkezd lentebb menni a konverzió, és olyankor érdemes designt cserélni.

Miért mi?

Miért pont tőlünk, Renitől és Norbitól, azaz a netjet.hu-tól vegyél Divi Layoutot, amikor vannak ingyenes vagy sokkal olcsóbb layoutok is?

Sok olyan layoutot látunk, ami úgy “tessék-lássék, össze van dobva” azzal, hogy “hát valakinek valamire csak jó lesz”…

A Netjet Works Divi layoutjai pedig ilyenek: Pontosan neked készül, aki feliratkozókat gyűjtesz, aki landing oldalakat csinálsz. Pont az az elrendezés, ami neked kell, az a szöveghosszúság, azok az elemek. 

5 ok miatt működik

Fókuszpont, Fókusz szín, Megszólítás, Vizuális hangulat, Lehető legegyszerűbb űrlap (LLÜ)

\

1. Fókuszpont

Az ember egyszerre egy dolgora tud figyelni. Arra gondolj, hogy mit akarsz, hogy a látogató hová nézzen, mire kattintson. A figyelem irányítását meg lehet csinálni 3 darab színnel és egy háttérképpel. Nem kell rajta gondolkoznod, mert a Landingo Layoutba ez már be van építve.

W

2. Fókusz szín

Az olvasó megnyitja a landing paged. Még mielőtt egy betűt olvasna, egy sima design trükkel 2 dolgot teszünk a fejébe: “ide fogok kattintani, ezt a mondatot meg mindenképp elolvasom”. Ez amúgy tökéletes konverziónövelő fogás. Be van építve a Landingo Layoutba.

3. megszólÍtás

Ezt úgy kell érteni, hogy megszólító, neked szóló közvetlen lényegretörő nyelvezet. A címsorban a szívre a leadben az észre hatunk, de úgy, hogy a személyes márkádat is belevisszük. Ezt le lehet tudni amúgy összesen 6 sorban. Muszáj is mert: kevesebb duma = nagyobb konverzió.

4. vizuális hangulat

Emberi aggyal (mármint az enyémmel) kitalált hangulatok, de mesterséges intelligenciával generált színkódokkal, hogy minden szín biztosan passzoljon a többihez és magához a hangulathoz is. 5 különböző hangulat van a csomagban, de azt is elmondom, hogyan kell ilyen vizuális hangulatokat kitalálni.

5. űrlap

Minél egyszerűbb, annál nagyobb a konverzió. A GDPR előtti bürokráciamentes időkben elég volt e-mail mező meg egy gomb. Ma kötelező a pipa, a név, és a mail. Ezt a designnal tesszük egyszerűbbé. Mutatom videón, hogyan.

HOgy’ kerül oda az űrlap?

Ez a videó benne lesz anyagban is. De itt is mutatom, nem árulunk zsákbamacskát.

Tipp: Fejezet navigáció

A videóban a fejezetek (chapters) segítségével navigálhatsz.

A videó jobb alső sarkában ott a chapters ikon, vagy kattints a lejátszón a fejezeteket jelző pöttyökre.

Bónusz: leadmagnet  átadó oldal layout

Ezt az oldalt látja az olvasód feliratkozás után. Itt teljesíted az ígéreted.
Szerinted mennyire fontos, hogy néz ki ez az oldal?

A feliratkozás utáni oldal az, ahol teljesíted a landing page ígéretét. “Tessék, itt az e-book, tessék itt a videó”

Csak úgy elküldeni mellékletben a PDF-et, iszonyú amatőrség. Mármint szerintem az.

A jó csali átadó oldal 3 dolgot tud.
A Landingo bónuszában ilyet kapsz: 

  1. Ott tartja a látogatót az oldalon
  2. Építi a személyes márkádat
  3. Eladja a belépő terméked, vagy legalább megteremti az érdeklődést a terméked iránt.

 

Canva template-et is adok

 

A leadmagnet átadó oldal egyik legfontosabb eleme az, ahol megmutatod, hogy az az anyag , amit most megkapott, csak egy kis része a weboldalad kínálatának.  De nem elég azt mondani, hogy “van itt még egy s más”, hanem meg kell mutatni egy könnyen megjegyezhető vizuális elemmel.

Például egy ilyen tortaszelet grafikával (pie chart). Canve template-ként ezt át tudod írni, a szín, a százalékot, a szöveget. Ennek még nem az a lényege, hogy vásároljon hanem, hogy tudja az olvasó, hogy  mi az ajánlatod lényege.

 

Egy óra múlva ilyenkor már gyűlhetnek vele a feliratkozók.

Figyelem: A termék használatához WordPress és Divi megléte szükséges.

Megrendelés itt

Minden anyagunk megvan már neked?

Akkor is fontos bővíteni a landing page layout kollekciódat. Landing pagekből sosem elég.
Mi a netjet.hu-nál 3 leadmagnethez 12 különböző landing oldalt hirdetünk.

Landingo divi layout

Átírható, reszponzív, azokkal az elemekkel, amik egy magasan konvertáló landing page-hez kellenek. Benne van a feliratkoztatás űrlap is, ami a Divi E-mail optin moduljával működik, API-val tudod összekötni a saját hírlevélküldőddel, ha van hozzá Divi integráció. (Ha esetleg nincs, akkor kód módulra cseréled, és beteszed a HTML kódot, ami a hírlevélküldőd ad)

5 különböző vizuális hangulat

Azért, hogy biztosan megtaláld az iparágadnak megfelelőt. Mesterséges inteligenciával generált színkódokkal, hogy minden szín biztosan passzoljon a másikhoz. Ha az egyik designt meguntad, vagy csökkenni látod a konverziót, máris mehetsz a másikra.

Bónusz: Leadmagnet átadó oldal
Ezt az oldalt látja az olvasód feliratkozás után. Itt teljesíted az ígéreted. Szerinted mennyire fontos, hogy néz ki ez az oldal? Nagyon sokan nem gondlják, hogy ez is kell, pedig fontos eleme a vevőszerzésnek ez az oldal.
Szakértői videó útmutató

A layout használatához részletes videó útmutatót adunk. Szakértői magyarázattal, közérthetően.

9 990 Ft

Bankkártyás fizetés után automatikus hozzáférés és letöltés.

 Díjfizetés módja:

Az termék díja csak bankkártyával vagy Barion tárcával fizethető, mert az automatikus hozzáférés, fiók létrehozás és e-számla küldés kizárólag kártyás fizetéssel működik.

 

3DS biztonsági kód Barion fizetési mód esetén

Azt jelenti, legyen kéznél a telefonod, mert a bankod arra fog  küldeni ezt biztonsági kódot, amit még be kell írnod fizetéskor. Nagyjából 1-2 percet kell várni, amíg megérkezik a kód.

b

Szerződési feltételek

Ismerd meg a Netjet.hu szerződési feltételeit. Különös tekintettel arra, hogy NetjetWorks üzletágunk termékei (layoutok) használatához WordPress tartalomkezelő és Divi Sablon megléte szükséges.  

Fizetés Stripe-pal

A Stripe az egyik legnagyobb nemzetközi kártyaelfogadó, MasterCard és Visa kártyával fizethetsz. A fizetési felület magyar nyelvű, nem navigál el a netjet.hu-ról, a kártyaadataid természetesen nem jutnak el hozzánk.