Landingo layout: ezzel gyorsabban kész a landing paged, mint ahogy ezt az oldalt átgörgeted.


Hogy kell ezt elképzelni?

Amikor megrendeled a Landingo Divi Layoutot, a Netjteshop.hu fiókodból letöltöd a sablon fájlt és importálod a Divi könvtárba.
Ha ez megvan, megnézed a videót, amin mindent elmagyarázok.
Átírod a címsort, a leadet, beteszed a hírlevélküldőd űrlapját (mindennek megvan a helye) és ennyi. Kész vagy. Lehet hirdetni.
Mi a netjet.hu az ilyen landing pagekekkel mindig 50% felett konvertálunk. Te mennyit hozol ki belőle?
+ 5 különböző vizuális hangulat
Azért, hogy biztosan megtaláld az iparágadnak megfelelőt. Mesterséges inteligenciával generált színkódokkal, hogy minden szín biztosan passzoljon a másikhoz. Ha az egyik designt meguntad, vagy csökkenni látod a konverziót, máris mehetsz a másikra.





neked való ez?
“Mi van akkor ha én már minden Netjet anyagot megvettem?
Cseréljem ki a landing oldalamat erre?”


Ha még nincs landing oldalad:
A leghalványabb kétségem sincs, hogy a Landingo Layout tökéletes kezdet lesz a számodra. Annyit kell csinálni, hogy kitalálod, mi legyen a lead magneted, vagy ahogy régebben mondtuk, a csalid. Ha ez megvan, akkor átírod a címsort, a leírást, és beteszed az űrlapodat API-val, vagy HTML kóddal. Ha most nem érted még mit jelentenek ezek, ne aggódj, mert mindent elmondok videón is.
Ha már van landing oldalad, vagy már megvettél a netjet.hu-tól mindent
Többféle feliratkoztató oldal van a Netjet.hu kínálatában, nem kell semmit kicserélni. Nem a többi helyett, hanem mellett lehet használni.
A Landingo-ban újak vannak (a Campusban is adtam egy adott típusú oldalt, a SzevaszTavasz-ban is van landing page, a Landing Page Anatómiában is)
Kinek melyik tetszik jobban, melyik jön be jobban iparág szerint. Azért csinálom így, mert a landing pageket szokás hirdetni a facebookon, és hozzám hasonlóan van akinek több csalija van, vagy egész egyszerűen csak elkezd lentebb menni a konverzió, és olyankor érdemes designt cserélni.


Miért mi?
Miért pont tőlünk, Renitől és Norbitól, azaz a netjet.hu-tól vegyél Divi Layoutot, amikor vannak ingyenes vagy sokkal olcsóbb layoutok is?
Sok olyan layoutot látunk, ami úgy “tessék-lássék, össze van dobva” azzal, hogy “hát valakinek valamire csak jó lesz”…
A Netjet Works Divi layoutjai pedig ilyenek: Pontosan neked készül, aki feliratkozókat gyűjtesz, aki landing oldalakat csinálsz. Pont az az elrendezés, ami neked kell, az a szöveghosszúság, azok az elemek.

5 ok miatt működik
Fókuszpont, Fókusz szín, Megszólítás, Vizuális hangulat, Lehető legegyszerűbb űrlap (LLÜ)
1. Fókuszpont
Az ember egyszerre egy dolgora tud figyelni. Arra gondolj, hogy mit akarsz, hogy a látogató hová nézzen, mire kattintson. A figyelem irányítását meg lehet csinálni 3 darab színnel és egy háttérképpel. Nem kell rajta gondolkoznod, mert a Landingo Layoutba ez már be van építve.
2. Fókusz szín
Az olvasó megnyitja a landing paged. Még mielőtt egy betűt olvasna, egy sima design trükkel 2 dolgot teszünk a fejébe: “ide fogok kattintani, ezt a mondatot meg mindenképp elolvasom”. Ez amúgy tökéletes konverziónövelő fogás. Be van építve a Landingo Layoutba.
3. megszólÍtás
Ezt úgy kell érteni, hogy megszólító, neked szóló közvetlen lényegretörő nyelvezet. A címsorban a szívre a leadben az észre hatunk, de úgy, hogy a személyes márkádat is belevisszük. Ezt le lehet tudni amúgy összesen 6 sorban. Muszáj is mert: kevesebb duma = nagyobb konverzió.
4. vizuális hangulat
Emberi aggyal (mármint az enyémmel) kitalált hangulatok, de mesterséges intelligenciával generált színkódokkal, hogy minden szín biztosan passzoljon a többihez és magához a hangulathoz is. 5 különböző hangulat van a csomagban, de azt is elmondom, hogyan kell ilyen vizuális hangulatokat kitalálni.
5. űrlap
Minél egyszerűbb, annál nagyobb a konverzió. A GDPR előtti bürokráciamentes időkben elég volt e-mail mező meg egy gomb. Ma kötelező a pipa, a név, és a mail. Ezt a designnal tesszük egyszerűbbé. Mutatom videón, hogyan.

HOgy’ kerül oda az űrlap?
Ez a videó benne lesz anyagban is. De itt is mutatom, nem árulunk zsákbamacskát.

Egy óra múlva ilyenkor már gyűlhetnek vele a feliratkozók.

Bónusz: leadmagnet átadó oldal layout
Ezt az oldalt látja az olvasód feliratkozás után. Itt teljesíted az ígéreted.
Szerinted mennyire fontos, hogy néz ki ez az oldal?


A feliratkozás utáni oldal az, ahol teljesíted a landing page ígéretét. “Tessék, itt az e-book, tessék itt a videó”
Csak úgy elküldeni mellékletben a PDF-et, iszonyú amatőrség. Mármint szerintem az.
A jó csali átadó oldal 3 dolgot tud.
A Landingo bónuszában ilyet kapsz:
- Ott tartja a látogatót az oldalon
- Építi a személyes márkádat
- Eladja a belépő terméked, vagy legalább megteremti az érdeklődést a terméked iránt.
Canva template-et is adok
A leadmagnet átadó oldal egyik legfontosabb eleme az, ahol megmutatod, hogy az az anyag , amit most megkapott, csak egy kis része a weboldalad kínálatának. De nem elég azt mondani, hogy “van itt még egy s más”, hanem meg kell mutatni egy könnyen megjegyezhető vizuális elemmel.
Például egy ilyen tortaszelet grafikával (pie chart). Canve template-ként ezt át tudod írni, a szín, a százalékot, a szöveget. Ennek még nem az a lényege, hogy vásároljon hanem, hogy tudja az olvasó, hogy mi az ajánlatod lényege.
Egy óra múlva ilyenkor már gyűlhetnek vele a feliratkozók.

Figyelem: A termék használatához WordPress és Divi megléte szükséges.

Landingo divi layout
Átírható, reszponzív, azokkal az elemekkel, amik egy magasan konvertáló landing page-hez kellenek. Benne van a feliratkoztatás űrlap is, ami a Divi E-mail optin moduljával működik, API-val tudod összekötni a saját hírlevélküldőddel, ha van hozzá Divi integráció. (Ha esetleg nincs, akkor kód módulra cseréled, és beteszed a HTML kódot, ami a hírlevélküldőd ad)
5 különböző vizuális hangulat
Azért, hogy biztosan megtaláld az iparágadnak megfelelőt. Mesterséges inteligenciával generált színkódokkal, hogy minden szín biztosan passzoljon a másikhoz. Ha az egyik designt meguntad, vagy csökkenni látod a konverziót, máris mehetsz a másikra.
Bónusz: Leadmagnet átadó oldal
Szakértői videó útmutató
A layout használatához részletes videó útmutatót adunk. Szakértői magyarázattal, közérthetően.
március 22-24. között csak:
?? ??? Ft

Díjfizetés módja:
Az termék díja csak bankkártyával vagy Barion tárcával fizethető, mert az automatikus hozzáférés, fiók létrehozás és e-számla küldés kizárólag kártyás fizetéssel működik.

3DS biztonsági kód Barion fizetési mód esetén
Azt jelenti, legyen kéznél a telefonod, mert a bankod arra fog küldeni ezt biztonsági kódot, amit még be kell írnod fizetéskor. Nagyjából 1-2 percet kell várni, amíg megérkezik a kód.
Szerződési feltételek
Ismerd meg a Netjet.hu szerződési feltételeit. Különös tekintettel arra, hogy NezjetWorks üzletágunk termékei (layoutok) használatához WordPress tartalomkezelő és Divi Sablon megléte szükséges.

Fizetés Stripe-pal
A Stripe az egyik legnagyobb nemzetközi kártyaelfogadó, MasterCard és Visa kártyával fizethetsz. A fizetési felület magyar nyelvű, nem navigál el a netjet.hu-ról, a kártyaadataid természetesen nem jutnak el hozzánk.