Új villám oktatóanyag Erdélyi Norbert online marketing szakértőtől
A Kontrolcé Kontrolvé Kampány
A legrövidebb út a következő kampányodhoz
Előtte: Minden tudsz, de nem érted, hogy kell megcsinálni egy kampányt
Utána: Mindent megértesz, és meg tudsz csinálni egy kampányt
Mondjuk, van egy terméked. El akarod adni.
Kampány nélkül vs. kampánnyal:
Kampány nélkül ez van:
Kampánnyal így megy:
Felviszed a terméked a webshopodba. Csinálsz egy új menüpontot is neki. Berakod a kezdőlapon a sliderbe. Grafikus csinál neki egy “ÚJ” feliratú, sárga, cakkozott szélű pecsétet. Kiküldöd e-mailben, talán adsz valami kupont is. Lehet, hogy rászánsz egy kisebb-nagyobb összeget arra, hogy a facebookon is meghirdesd.

(Mert azt gondolod, hogy a kampány azt jelenti, hogy meghirdeted…)

A vevő meglátja, ezt mondja:

“Aha, jó, majd megnézem”

A “Kontrolvé Kontrolvé Kampány” villám oktatóanyag lépéseit követve megtervezed a kommunikációt, ahogy a termékről elkezdesz beszélni az embereknek. Legalább egy hétig nem lehet kapni még, csak beszélsz róla. Persze nem mindegy mit, hol és  mikor. De nem aggódsz, mert az oktatóanyag alapján minden világos, mint a nap. Amikor a sales oldaladra kiteszed  a “kosárba” gombot, akkor a

a vevő meglátja, ezt mondja:

“Akarom!”

A Kontrolvé Kontrolvé Kampány oktatóanyagból kiderül
Hogyan kell ilyen kampányt csinálni

A kampányod 4 szakasza

Egy villámgyors kampány a legrövidebb út, hogy kevés idő alatt sok vevőt győzz meg. Ennek 4 szakasza van.

A szakaszok az emberek érzelmei szerint vannak elnevezve. A “Kontrolvé Kontrolvé Kampány” villám oktatóanyag e 4 szakasz alapján halad:

Hogyan tanít meg ez a lényegretörő, villám oktatóanyag kampányolni?
Ez van benne Az új “Kontrolcé Kontrolvé Kampány” tananyagban:

#1.
A “nahát” szakasz, a figyelem megszerzése

Szóval van egy terméked. El akarod adni.
Ha el akarod adni, vagy megveszik, vagy nem.
Ha elkezdesz róla beszélni, mindenkinek kelleni fog.

Az oktatóanyag első fejezete a figyelem megszerzéséről szól.

Hogyan fog ez működni nálad?

Megtudod, hogy mi legyen az első mondat, amit a termékedről kiírsz egy sales oldalra. Ettől fogja érdekelni az embereket a folytatás.

#2.
Az “aha” szakasz, a megértés elmélyítése

Szóval van egy terméked. El akarod adni.
Már figyelnek rád, tehát elvileg nem lesz nehéz.

De ha nem értik meg a terméked hasznát, a végén inkább meggyőzik magukat az emberek, hogy miért mondjanak neked nemet.

Ami neked evidens, a vevőknek homályos. Az oktatóanyag második fejezete a megértés elmélyítéséről szól.

Hogyan fog ez működni nálad?

Megtanítom, hogyan érd el azt, hogy a terméked haszna az emberek hétköznapi beszédtémájává váljon. Enélkül csak sejtik, de nem értik.

#3.
A “hűha” szakasz, a személyes
márkád hozzákapcsolása a kampányhoz

Szóval van egy terméked. El akarod adni.
Figyelnek rád, megértik. De miért pont tőled vegyék meg?
“Á, inkább megveszem azt a másikat másnál, az is pont ezt tudja…”
Győzködi magát a vevő.

Ha nem építesz bizalmat és tekintélyt, egy leszel az ezer cégből, aki valamit el akar adni.

Hogyan fog ez működni nálad?

Megtanítom mit és hogyan tegyél hozzá a sales oldaladhoz, hogy a bizalom, a tekintély és a személyes márkád is épüljön. Ez az egyszerű módszer akkor is működni fog, ha per pillanat még nincs meg a nagy marketing rendszered (se portál, se cikkek, se funnel.)

#4.
A “kell” szakasz, a megrendelések beindítása

Szóval van egy terméked. El akarod adni.
Figyelnek rád, megértik. Tudják, miért tőled kell megvenni.
De miért most vegyék meg, és ne máskor, vagy majd egyszer…

Mindenki tudja, hogy határidőt kell adni ahhoz, hogy az emberek vásároljanak. De mi legyen a határidő indoka? Senki nem fog 1000 Ft kedvezményért megmozdulni.

Hogyan fog ez működni nálad?

Megtanítom, hogyan érd el az azonnali megrendeléseket. Kiderül hogyan adj határidőt, hogy azt az emberek komolyan is vegyék. De nem csak a határidő a lényeg, van még egy másik dolog is. Ebben a fejezetben magyarázom.

+1.
Dátumra pontos ellenörzőlista a kampányodhoz

MIT
Mit küldj ki a listádra? Mit írj ki a sales oldaladra?

MIKOR
küldd ki az e-mailt? Mikor legyen kint a termék ára?

HOGYAN
Hogyan írd meg azt az emailt, a cikket, a marketing szöveget, hogy jó legyen.

Hogyan fog ez működni nálad?

Kinyomtatod, mindig magad előtt tartod a kampánytáblázatot, ezt az ellenörző listát. Úgy csináltam meg, hogy egy oldalra kiférjen.

Értékrendem
A netjet.hu marketing filozófiája, az én személyes, online marketing szakértői értékrendem, erre a négy pillérre épül. E négy a vezérelvem, ezek alapján hozok döntéseket.
Az emberközpontúság tisztelete
A netjet.hu minden cikke, minden videója, minden oktatóanyaga, és minden kivitelezési szogáltatása ezt a célt szolgálja: „Olyan weboldalad legyen, amit az emberek szeretnek”. Sok eszköz van, mellyel e cél elérhető, de a középpontban nálem az ember áll. Az online marketing az én értékrendemben nem arról szól, hogy mennyire ismered a különféle szoftvereket, hanem, mennyire tudod eltalálni, hogyan gondolkoznak az emberek.
A lényeg tisztelete
Amikor hozzám fordulsz online marketing tanácsért az első dolgom, hogy leegyszerűsítsem az üzeneted, lenyessem a sallangokat, hogy kinyerjem belőle a lényeget, azt az egyetlen legfontosabb dolgot, azt a gyöngyszemet, amivel egy mondatot mondva bárki megérti mit akarsz. „Íz, csín, tűz vagyon a versben, ha mesteri mív.” írja Kazinczy. Ezt keresem az ajánlatodban, ha konzultálunk: az ízt, a csínt, a tüzet. Ettől lesznek vásárlóid.
A forrás tisztelete
Szomorú hazai marketing trend, hogy sokan a forrás megjelelölése nélkül fordítják le Ryan Deiss, vagy Neil Patel munkáit, az entrepreneur.com cikkeit, úgy tálalva, mintha az saját ötlet lenne. A netjet.hu is hivatkozik magyar vagy amerikai marketing szakértőkre, de biztos lehetsz benne, hogy nálam mindig pontosan megjelelöve látod a forrást, ha könyvre hivatkozom, még az oldalszámot is megadom, hogy ellenőrizni tudd a forrás hitelességét.
A kreativitás tisztelete
Nagyra tartom a kreativitást, tisztelem azt, aki zsenialitásával új dolgot teremt. Megvetem a középszerűséget, a kreativitásnak nevezett ötlet-lopást, forrásmegjelölés nélküli fordításokat, a konkurenciaharcot. Ebbéli álláspontomat legszebben Anakreón verse fejezi ki, Radnóti fordításában:

Gyűlölöm azt, aki telt kupa mellett, bort iszogatván,
háborut emleget és lélekölő viadalt.
S kedvelem azt, aki bölcs és Aphrodité meg a Múzsák
szép adományairól zengve szeretni tanít

Megrendelés itt

Kontrolcé Kontrolvé Kampány Villám Oktatóanyag

  • Lényegretörő, jó érthető videó oktatóanyag a kampánytervezés folyamatáról
  • Kártyás fizetéssel azonnal letölthető mp4 videók

 

miért hallgass rám, ha online marketingről van szó?
Erdélyi Norbert vagyok, szakterületem az értékesítési weboldalak megvalósítása és az online értékesítési kampányok kivitelezése. 2001-óta foglalkozom weboldaltervezéssel és online marketinggel. Amik benne vannak egy-egy wordpress-, vagy marketing oktatóanyagban, az mind onnan van, hogy én is napi szinten használom a WordPresst üzleti weboldalak készítésére, portálépítésre, kampányoldalak tervezésére a saját és az ügyfeleim weboldalán. Rendszeresen tartok személyes konzultációkat ügyfeleinknek, ismerem a problémáikat, és ezekre mutatok megoldásokat a videókon. Az online marketinget és annak a technikai megvalósítását szeretném egyszerűvé és érthetővé szeretné tenni számodra. Ha ennél többre is kíváncsi vagy rólam, nézd meg ezt az oldalt, vagy olvass el néhány esettanulmányt is.
Erdélyi Norbert
netjet.hu logoA netjet.hu weboldal célja, hogy az online marketinget és annak technikai megvalósítását a WordPress tartalomkezelővel könnyen érthetővé, egyszerűvé és élvezetessé tegye. Ebben segítenek részletes írásaink, és videós oktatóanyagaink.
Erdélyi Norbert, online marketing szakértő

Szakterületem az értékesítési weboldalak megvalósítása és az online értékesítési kampányok kivitelezése. 2001-óta foglalkozom weboldal tervezéssel és online marketinggel. A videókon bemutatott technikák egytől egyig gyakorlati tapasztalataimon alapulnak. Bővebben itt olvashatsz rólam.

Jogi-, és adatvédelmi nyilatkozat

[KIVONAT]  Adatkezelés nyilvántartási szám: NAIH-82349/2014. A feliratkozás önkéntes. A feliratkozáskor és/vagy megrendeléskor kapott személyes adatokat bizalmasan kezeljük, harmadik személynek nem adjuk át, a feliratkozás bármikor megszüntethető bármelyik kiküldött elektronikus levélben lévő leiratkozási linkre való kattintással. A teljes jogi nyilatkozat, adatvédelmi-, és szerződési feltételek itt olvashatók.

A Divi az Elegant Themes, Inc. védjegye (registered trademark). A netjet.hu nincs kapcsolatban az elegantthemes.com-mal. Néhány külső link lehet partnerlink, ami azt jelenti, hogy a netjet.hu jutalékot kaphat, ha az itt közzétett linkre kattintásból vásárlás történik az elegantthemes.com oldalon.