(Mert azt gondolod, hogy a kampány azt jelenti, hogy meghirdeted…)
A vevő meglátja, ezt mondja:
“Aha, jó, majd megnézem”
a vevő meglátja, ezt mondja:
“Akarom!”
A kampányod 4 szakasza
Egy villámgyors kampány a legrövidebb út, hogy kevés idő alatt sok vevőt győzz meg. Ennek 4 szakasza van.
A szakaszok az emberek érzelmei szerint vannak elnevezve. A “Kontrolvé Kontrolvé Kampány” villám oktatóanyag e 4 szakasz alapján halad:




#1.
A “nahát” szakasz, a figyelem megszerzése
Szóval van egy terméked. El akarod adni.
Ha el akarod adni, vagy megveszik, vagy nem.
Ha elkezdesz róla beszélni, mindenkinek kelleni fog.
Az oktatóanyag első fejezete a figyelem megszerzéséről szól.
Hogyan fog ez működni nálad?
Megtudod, hogy mi legyen az első mondat, amit a termékedről kiírsz egy sales oldalra. Ettől fogja érdekelni az embereket a folytatás.
#2.
Az “aha” szakasz, a megértés elmélyítése
Szóval van egy terméked. El akarod adni.
Már figyelnek rád, tehát elvileg nem lesz nehéz.
De ha nem értik meg a terméked hasznát, a végén inkább meggyőzik magukat az emberek, hogy miért mondjanak neked nemet.
Ami neked evidens, a vevőknek homályos. Az oktatóanyag második fejezete a megértés elmélyítéséről szól.
Hogyan fog ez működni nálad?
Megtanítom, hogyan érd el azt, hogy a terméked haszna az emberek hétköznapi beszédtémájává váljon. Enélkül csak sejtik, de nem értik.


#3.
A “hűha” szakasz, a személyes
márkád hozzákapcsolása a kampányhoz
Szóval van egy terméked. El akarod adni.
Figyelnek rád, megértik. De miért pont tőled vegyék meg?
“Á, inkább megveszem azt a másikat másnál, az is pont ezt tudja…”
Győzködi magát a vevő.
Ha nem építesz bizalmat és tekintélyt, egy leszel az ezer cégből, aki valamit el akar adni.
Hogyan fog ez működni nálad?
Megtanítom mit és hogyan tegyél hozzá a sales oldaladhoz, hogy a bizalom, a tekintély és a személyes márkád is épüljön. Ez az egyszerű módszer akkor is működni fog, ha per pillanat még nincs meg a nagy marketing rendszered (se portál, se cikkek, se funnel.)
#4.
A “kell” szakasz, a megrendelések beindítása
Szóval van egy terméked. El akarod adni.
Figyelnek rád, megértik. Tudják, miért tőled kell megvenni.
De miért most vegyék meg, és ne máskor, vagy majd egyszer…
Mindenki tudja, hogy határidőt kell adni ahhoz, hogy az emberek vásároljanak. De mi legyen a határidő indoka? Senki nem fog 1000 Ft kedvezményért megmozdulni.
Hogyan fog ez működni nálad?
Megtanítom, hogyan érd el az azonnali megrendeléseket. Kiderül hogyan adj határidőt, hogy azt az emberek komolyan is vegyék. De nem csak a határidő a lényeg, van még egy másik dolog is. Ebben a fejezetben magyarázom.
+1.
Dátumra pontos ellenőrzőlista a kampányodhoz
MIT
Mit küldj ki a listádra? Mit írj ki a sales oldaladra?
MIKOR
küldd ki az e-mailt? Mikor legyen kint a termék ára?
HOGYAN
Hogyan írd meg azt az emailt, a cikket, a marketing szöveget, hogy jó legyen.
Hogyan fog ez működni nálad?
Kinyomtatod, mindig magad előtt tartod a kampánytáblázatot, ezt az ellenörző listát. Úgy csináltam meg, hogy egy oldalra kiférjen.


Miért bízz meg a netjet.hu oktatóanyagaiban?
Értékrendem
Rólunk
Szakterületünk az online kampányok tervezése. 2001-óta foglalkozunk weboldaltervezéssel, 2006 óta online marketinggel. A netjet.hu minden tartalma ezt a célt szolgálja: „Olyan weboldalad legyen, amit az emberek szeretnek”. Bővebben rólunk >
Vélemények, visszajelzések
Megkérdeztük a netjet.hu ügyfeleit mit gondolnak az oktatóanyagokról. Nézd csak milyen eredményeket értek el a tanfolyam résztvevői. Olyan vállalkozók ők is mint te: tehetségesek, soha nem adják fel, az átlagnál intelligensebbek, és szeretik ők is a kezükben tartani a kontrollt. Kattints ide a véleményekhez


Kontrolcé Kontrolvé Kampány
Az oktatóanyag a Netjet Campus tagsággal lehet a tiéd. Egyetlen csekély havidíjért nem csak ehhez a villám oktatóanyaghoz, hanem a Netjet Oktatási Rendszer összes videójához hozzáférsz. Nincs más költség, nincs más díj.