A következő kampányodat a híres 210 Oktatóanyag vadiúj kiadásával csináld!

Olvasd végig ezt az oldalt, hogy megtudd miért!
Vagy jelentsem inkább Mr. Gatto-nak?

1

Ezt jegyezd meg: nem vásárlóknak, nem ügyfeleknek adsz el, hanem embereknek.

Pszichológia és marketing – hogyan használd a kampányban?

  • Mi a kampányod elindításának 5 fő kritériuma?
  • Mi az 4 fázis, amit még az első kampányod előtt készíts elő, hogy meg tudd csinálni az azt követő, és az azt követő és így tovább… kampányaidat?
  • Milyen 3 fő szakaszra oszd a kampányodat, hogy Te is át tudd látni az eseményeket, és a célpiac se tartsa hosszúnak és unalmasnak?

A kampányod lényege, hogy adott időre koncentrálod az összes megrendelés beérkezését. Ehhez nem elég azt mondani, hogy „hahó, lesz itt egy új termékem, amit majd a jövő hét szerdán lehet kapni”, hanem el kell érned, hogy jóval a piacnyitás előtt már mindenki a Te termékedről beszéljen a célpiacodon.. és amikor aktiválod a “kosárba teszem” gombot, akkor már szinte „gondolkodás nélkül” töltse ki és kérje a terméked.

2

Egy kampányban minden mindennel összefügg.

Ha ezeket megnézed, többé nem tudsz másként gondolni a kampányolásra

Videó: Ezzel az új kapcsolatteremtő módszerrel leiskolázod bármelyik guru bevezetési kampányát.
A Pdf letöltése itt.

Videó: Mi a kampányban az önzés pontja? Ha ez bekattan, a vevő nem nyugszik, amíg meg nem vette.

Videó: Ezt a címsor típust senki sem ismeri, mégis mindenkire hat!

Egy kampány tervezésekor ezt kell elsősorban szem előtt tartanod: Hogyan érd el, hogy már rég beszéljenek a termékedről a megjelenés előtt és tűkön ülve várják, hogy aktiváld a megrendelési űrlapot?

A 210 oktatóanyagban pontosan elmondom, hogyan.

3

Ezt kell elérni: Az emberek vágyjanak a termékedre.

4

Ha nem csak szállingózó megrendeléseket, hanem sok vevőt akarsz egyszerre

Akkor fogd ezt a 14 pszichológia meggyőző eszközt és kombináld ezzel a 4 online marketing eszközzel.

A 210 oktatóanyagban nagyon részletesen elmagyarázom mikor, mit és hogyan csinálj. Ha eddig még soha nem kampányoltál, akkor is megérted, de ha már öreg kampánytervező róka vagy, akkor is tudok bőven újat mutatni.

Tükröm tükröm, mondd meg nékem, mi jár a célcsoport fejében!

Ha igazán ütős kampányt akarsz, meg kell ismerned az emberek gondolkodását, beszédstílusát, szokásait. Az emberek azt veszik meg, ami benne van a mindennapi gondolkodásukban. Ennél egyszerűbb összefüggés nincs. A 210 Oktatóanyagban meg fogom mutatni, hogyan csináld.

ÍGY ÁLL ÖSSZE A
KÉP

  1. Hogyan határozd meg döntő pillanat dátumát, hogy minden esemény ehhez a végkifejlethez vezessen?
  2. Mik azok a kampány kulcsesemények, és miért pont 3 ilyet kell meghatároznod, ha nem szeretnéd, kicsússzon a kezedből a kontroll.
  3. Hogyan állítsd össze a saját kampányod esemény-naptárát? Megmutatom egy saját gyakorlati példán keresztül. Miért kell ezt időben visszafelé számolva csinálnod, és miért nem jó fordítva?

ESETTANULMÁNY —
EZ A KEDVENC RÉSZEM

Az egyik legjobb kampányom másolható forgatókönyve. Ez a kedvenc részem, és bízom benne, hogy a Tiéd is ez lesz, mert itt be fogom mutatni egy olyan kampányomat, ami 7 nap alatt 400 új megrendelés megszerzésért volt felelős. (a termék 30e Ft körüli volt)

Látni fogod azt a 20 e-mailt, ami ennyi vevőt hozott, és amit a kampány 57 napjában küldtem ki. Mindegyiknél leírom, hogy mi volt benne a lényeg, mire figyelj, ha le akarod másolni a saját piacodnak megfelelően.

210.HU

Erdélyi Norbert online marketing szakértő

  • 30 000 Ft-os termék
  • 400 új vásárló
  • 20 e-mail
  • 7 napos értékesítés

HÁNY E-MAILLEL VEZESD BE —

a kampány elején az ingyenes anyagodat?

  • Hogyan irányítsd a figyelmet az ingyenes anyagodról a termékedre?
  • Egyszerű, de szörnyen hatásos módszerek, hogy hogyan növeld a feszültséget és az izgalmat a kampányod közben.
  • Az árteszt / ártipp játék módszer alkalmazásának finomságai és a számok értelmezése
  • Milyen tartalmat küldj ki az olvasóidnak a vásárlási lehetőség startja és az emlékeztető között?
  • Hogyan vedd ki a leendő vevőből azt a stresszt, hogy „most és azonnal” kelljen eldöntenie a vásárlást.
  • Mi az a „negatív festés” és hogyan alkalmazd a kampányodban, hogy még több bizonytalankodót meg tudj győzni?
  • Hogyan találd meg olyan pontosan a kifogásokat, mintha olvasni tudnád az célpiac gondolatait?

ÖSSZEFOGLALÓ TÁBLÁZAT —

Ki kell pipálni, ami kész: így lesz átlátható!

Amikor végigolvasod ezt az anyagot, nagy benned lesz a lelkesedés, hogy elkezd a saját kampányod. Ez a lelkesedés akkor fog alábbhagyni, amikor leülsz egy fehér lap elé, vagy új, üres dokumentumot nyitsz meg a szövegszerkesztődben, hogy „oké, akkor csináljunk kampányt”. 

A fehér lap pánik ellen állítottam össze Neked ezeket az összefoglaló táblázatokat, amikből egy példányt nyomtass ki, tedd fel a számítógéped mellé, egy másik példányt meg vigyél mindig magaddal, hogy ha egy-egy elem megvan, ki tudd pipálni és fel tudj készülni a nagy kampányodra!

A kérdésed jogos

"Tényleg jó ez az oktatóanyag? Éri a pénzét? Milyen eredménnyel lehet ezt használni?"

Tudd meg, mit mondanak róla az emberek. Nézd meg a weboldalaikat, milyen eredményeket tudnak felmutatni. Mivel az ügyfeleim általában több anyagot is megvesznek, nézd meg kinek mi van meg, mire jutott vele. Sokféle ember rendeli a netjet.hu anyagait, profi marketingesek, kezdő vállalkozók, cégvezetők, vállalkozó anyukák, MLM-esek, cégek marketingesei, kíváncsi webdesignerek. Ha valamelyikőjükkel tudsz azonosulni, neked való ez az oktatóanyag is. Nézd meg az emberek véleményét a gombra kattintva.

Új ablakban nyílik, ennek az oldalnak a böngészését itt folytathatod.

A MINŐSÉGÉT KORLÁTLAN
IDEIG MEGŐRZŐ KAMPÁNY

Egy hátránya van a bevezetési kampányoknak: Időhöz vannak kötve. Az új termék ettől eddig kapható, a szolgáltatásra ettől eddig lehet jelentkezni. De mi van utána? Létezik olyan kampány, ami egy új jelentkező számára mindig úgy néz ki, mintha itt és most zajlana. Az ilyen kampány nem romlik meg.

Olyan mint a cukor és a só: “minőségét korlátlan ideig megőrzi” Ebben a fejezetben meg fogom mutatni azokat a jól átgondolt és letesztelt lépéseket, amelyekkel egy ilyen kampányt megvalósíthatsz. Gyakorlatilag az idővel kell játszani. Ez kell hozzá:

  1. Relatív időzítés
  2. Jelenidejűség szimuláció
  3. Az “időtudat” elkerülése
  4. Vélemények és ajánlások begyűjtése még mielőtt a termék kapható lenne
  5. Tekintélyépítés

Bonyolultan hangzik, de ebben a fejezetben egyszerűen és érthetően mutatom meg, hogyan kell ezt csinálni.

HA NINCS FURFANGOS ÖTLETED
VILLÁMGYORS KAMPÁNYT CSINÁLJ

Van olyan, hogy elhagy a múzsa, nem jön a nagy ötlet… Hiába gondolkozol egy remek kampányötleten, a lapod üres marad. A termékajánlat megvan, de a felvezetés, a furfang hiányzik… Rá se ránts: ilyenkor jól jönnek a villámgyors kampányok. Ebben a fejezetben nagyon részletesen tárgyalom, itt csak a 3 legfontosabbat említem:

  1. A beharangozott három napos kampány
  2. Az előrejelzett 24 órás kampány (először nem mertem megcsinálni ezt, de várakozáson felüli eredményeket hozott..)
  3. Kuponkód kampány (ehhez a legkisebb ötlet sem kell…)

Egy villámgyors kampányt akár 2 óra alatt is meg lehet írni, és be lehet időzíteni. Szánj rá egy napot, és csináld meg egész évre (én azt szoktam). Lepd meg magad minden hónapban egy kis extra profittal a villámgyors kampányok segítségével.

EGY KAMPÁNYNAK KÜLÖN
LEAD MAGNET KELL

A legtöbb típusú bevezetési kampány úgy kezdődik, hogy a témádra irányítod a figyelmed egy vitaindító, érdekes, hasznos anyaggal. Ez lehet tanulmány, vagy épp részlet az új termékedből, lehet termékminta, vagy épp egy kipróbálható szoftver. Ezt nevezik kampánycsalinak. Nagyon sok vállalkozónak ezt nehéz összeállítania. Általában azért mert túl jól akarják csinálni, és annyit gondolkoznak rajta, hogy végül nem lesz belőle semmi. Ismerős? Vagy mások pedig egyszerűen nem mérik fel a kampánycsali jelentőségét és kapásból az értékesítési oldallal kezdik a kampányt. Ez sem jobb…

Ebben a a fejezetben megmutatom hogyan készíts kampánycsalit, akkor is, ha életedben nem írtál még meg egy épkézláb tanulmányt, vagy úgy érzed semmi tehetséged a fogalmazáshoz. Ez a kampánycsali készítő módszer akkor is működni fog.

Hogyan adj el egy magas árú szolgáltatást (300 000 Ft ) sok embernek egy kicsike listán (419 olvasó) pontosan 15 emaillel?

Ennek a kampánynak minden e-mailjét megmutatom Neked az oktatóanyagban. És minden e-mailnél megmutatom, hogy mire kell odafigyelni, melyik szó, melyik mondat melyik pszichológia folyamat beindításáért felelős.

„Ehess, ihass, ölelhess, alhass!” Az új 210 oktatóanyag egyik fő témája az érzelmek felkeltése.

Minden onnan indul, hogy kialakítod az önzés pontját, hogy a kampányod az embereket saját maguk miatt érdekelje. Hogy ezt hogyan oldod meg és innen hogyan mész tovább, hogy ne csak szállingózzanak a megrendelések, hanem tényleg sok vevőd legyen egyszerre, ez nagyon részletesen benne van az új 210 oktatóanyagban.

A kampányban eljön a pillanat, amikor az olvasód úgy dönt: ezt a terméket mindenképpen megszerzi magának. Ez még azelőtt következik be, hogy meg lehet rendelni. Ez a kampányban az önzés pontja. Ha ez bekattan, a vevő nem nyugszik, amíg meg nem vette.

A terméked megold egy nagy problémát, van egy fő oka, amiért megveszik. De amiért igazán mellette döntenek, az egy kis extra funkció, ami telibe talál egy érzelmet.

2007-ben beültem egy próbakörre a későbbi új kocsimba, minden lenyűgözött benne, de ez az apróság adta el: Ha indulás után 40-nél gyorsabban mész fél percig automatikusan bekapcsol a központi zár. Ez akkor nagy szám volt. Mi volt az érzelem: megszabadulás attól, ami idegesített: a régi kocsiban le kellett nyomni az ajtók belső zárját kézzel.

A kampányodban nem engedheted meg, hogy a bekattanás véletlenen múljon, meg kell tervezned, a 210 oktatóanyagban belemegyünk a részletekbe, így tanítom meg, hogyan csináld.

A 210 oktatóanyaggal tervezett kampány nem csak erre jó. Hanem arra is, hogy újra tűzbe hozza azokat a feliratkozókat, akik évek óta inaktívak a listádon. Újra lelkesíti őket, új kapcsolatot teremt.

„Dünnyögj egy új mesét”

Azaz mondj történetet és szerezz új vevőket!
Az új 210 Oktatóanyag egyik fő pillére a történetmesélés lesz.

Az embereket ezer inger éri, nyomulós reklámok, átlátszó határidős ajánlatok. A te kampányod azonban különleges lesz: mert érdekelni fogja az embereket, leülteti őket a gép elé, kíváncsiak lesznek a folytatásra. Töltsd ki az alábbi nyitott mondatot:

„Könnyű neked, mert online marketing témában lehet
sztorizni, de mit mondjak én, aki ………….. -tal foglalkozom?”

A figyelem mindent visz! Igen, még mindig.

A kampányt azzal kell kezdeni, hogy figyelmet csinálsz. Ha nem figyelnek rád, esélyed nincs, hogy vásároljanak. Kapcsolódni kell valamihez, ami az emberek fejében jár.

Képzeld magad elé a 2 legkedvesebb vevődet. 2 külön korosztályból.
Mikor született? Mikor volt 10 – 20 -30 éves? Milyen meghatározó filmek, lemezek, könyvek, viccek voltak ekkor?  Keress olyat, ami mindkét korosztálynak megfelel. Az életkorok és a hatásidők között átfedések vannak. A metszetből kijön az, hogy mire tudsz hivatkozni, ha figyelmet akarsz a kampányban.

pl: Macskafogó 1986-os, ezt látta gyermekként aki 80-ban született, látta szülőként, aki 60-ban született. Vagy: Csillagok háborúja, 1977-es film, de a folytatások és a folyamatos marketing miatt mindenki ismeri.

Ha ez megvan, arra kell figyelni, hogy ez ne kulcsszerepet kapjon a kampányban, mert csak az elején és csak a figyelemszerzésre használjuk. Tehát nem kell túlzásba vinni, ez csak fűszer a figyelemszerzéshez:

Pl: E-mail tárgya lehet: Luke, én vagyok az apád. Esetleg: Élő szövet a belső fémvázon Vagy, a mennyibe kerül részt így vezeted be a sales oldalon a Macskafogóból idézve: „Safranek, mennyibe került a kisérlet?”

EZT AZ 5 DOLGOT
NYERED EZZEL

  1. Figyelmet szerzel: Mindenki túl sok e-mailt kap, olyat kell csinálnod, amit más nem.
  2. Szimpátiát szerzel a hasonlóság elve miatt: Te is láttad a Macskafogót, én is láttam: mindketten jó fejek vagyunk.
  3. Érzelmeket indítasz be: Nosztalgia, elvágyódás, kíváncsiság, emléktársítás.
  4. Tovább árnyalod a személyes márkádat és
  5. Kikapcsolod az olvasód reklámpajzsát.

Az új 210 anyagban megmutatom, hogyan csináld mesterien a figyelemszerzést.

HOGYAN DOBJ ÖSSZE EGY LENYŰGÖZŐ
KAMPÁNYOLDALT VILLÁMGYORSAN

Egy kampányban más weboldal kell. Elvileg egyszerűbb, mert nem kell rá annyi minden. Nem kell menü, nem kell kapcsolatfelvevő űrlap, nem kell bemutatkozás. De pont ezért nehéz, mert azt a kevés dolgot, aminek tényleg rajta kell lennie, azt könnyű elrontani.

2008 óta túl vagyok megszámlálhatatlan kampány kivitelezésén, szereztem elég sok tapasztalatot ezek alapján mutatom meg, hogyan készítek én weboldalt egy-egy kampányhoz. Videón mutatom, le tudod koppintani.

Melyik megoldás a tiéd?

210 3.0 Oktatóanyag csomag

A 210 oktatóanyagban benne minden, ami ahhoz kell, hogy megtanulja kampányolni, minden amit itt olvastál, és ennél még több is az anyagban. (Mert mindent már nem tudtam kiírni, így is elég hosszú ez az oldal).

Találsz benne egy 225 oldalas e-könyvet, több órányi hanganyagot, prezentációs videókat, képernyővideókat, melyekben a kampányoldal készítést mutatom és még bónusz videókat is küldök.

210 3.0 Oktatóanyag VIP csomag

Amivel a VIP csomag több: 30 napig közvetlenül kérdezhetsz tőlem e-mailben, ha kérdésed van, vagy elakadtál kampányolás közben, vagy nem tudsz dönteni A és B ötlet között.

Ha kártyával fizeted, azonnal viheted