Ki válaszol a kérdésedre?

Ketten vagyunk. Erdélyi-Búza Renáta és Erdélyi Norbert, a netjet.hu alapítói.
Mi vagyunk az e-mail másik végén is. Nincs ügyfélszolgálatos, nincs akadékoskodó portás. Nekünk írsz.

Előtte lásd a 6 kérést amire nemet mondok.

Ezen a hat kérdésen kívül bármiben segítünk

Vállalsz konzultációt?

Már nem. 2001-től 2020-ig vállaltam személyes konzultációt. 2020-tól csak online marketing oktatással foglalkozom.

Árajánlatot kérek...

Nem adok árajánlatot. Minden annyiba kerül, ami a mindenkori netjet.hu termékkatalógusban.

Adj kedvezményt, mert...

Ha kedvezményt, részletfizetést szeretnél, akkor kérlek ne írj nekünk. Mindenkire a netjet.hu mindenkori nyilvános ajánlata vonatkozik.

Ingyen kéne, mert...

Ne írj, ha non-profit szervezetet képviselsz, és ingyen szeretnél terméket / szolgáltatást kérni.

Megadod a telefonszámod?

Nem. Csak írásban kommunikálunk, és csak ezen az űrlapon keresztül. Egy csatornánk van, így biztos lehetsz benne, hogy választ kapsz a kérdésedre.

Írhatok messengeren?

Nem. Minden messenger üzenet kérési engedélyt olvasatlanul törlök.

Üzenetküldés

Erdélyi Norbert

Alapító, tulajdonos | netjet.hu

Kizárólag írásban kommunikálunk. A szó elszáll, az írás megmarad.”

Erdélyi-Búza Renáta

Alapító, tulajdonos | netjet.hu

“Megrendelők kérdéseire 1 munkanapon belül, egyéb kérdésekre 2-5 munkanapon belül válaszolunk.”

Milyen ügyben írsz?