fbpx
Melyik napon, hány órakor érdemes hírlevelet küldeni? [VALÓS STATISZTIKA]
"
Melyik napon, melyik órában kiküldött hírlevelek megnyitási aránya a legnagyobb? A netjet.hu egyéves statisztikái alapján a hétfő és a keddi nap, reggel 8:00 és a 13:00 a legjobb időpont.

írta: Erdélyi Norbert

Szakterületem az online kampánytervezés. 2006-óta foglalkozom online marketinggel. A netjet.hu erre tanít: „Olyan weboldalad legyen, amit az emberek szeretnek”.

5 design trükk: Azonnal nő a konverziód

  • Trükk #3 eredmény: Kosárba tevés +64.53% +64.53%

Ezt a képernyőfotót a netjet.hu ActiveCampaign fiókjának a reports, azaz statisztikák pontjából egy az egyben, változatás nélkül másoltam ki. A legjobb napok a hírlevélküldésre a hétfő, kedd, péntek és vasárnap. Szerdán, csütörtökön és szombaton úgy látszik alul maradnak a megnyitási arányok.

Reggel 07-től már növekszenek a megnyitási arányok, reggel 08:00-kor van csúcson a megnyitási arány, ami déli 12:00-ig folyamatosan csökken, de 11:00-kor ismét van egy kiugrási pont. Úgy látszik ebéd előtt még szeretjük megnézni az e-mailt. Innentől kezdve a megnyitási arányok újra csökkenőben vannak, két időpontban emelkedik csak a délután folyamán, 13:00-kor és 16:00-kor.

Melyik napon, hány órakor érdemes hírlevelet küldeni? [VALÓS STATISZTIKA] 1