Hány órakor, melyik nap kell hírlevelet küldeni? [STATISZTIKA]

Erdélyi Norbert

Melyik napon, melyik órában kiküldött hírlevelek megnyitási aránya a legnagyobb? A netjet.hu egyéves statisztikái alapján a hétfő és a keddi nap, reggel 8:00 és a 13:00 a legjobb időpont.

Ezt a képernyőfotót a netjet.hu ActiveCampaign fiókjának a reports, azaz statisztikák pontjából egy az egyben, változatás nélkül másoltam ki. A legjobb napok a hírlevélküldésre a hétfő, kedd, péntek és vasárnap. Szerdán, csütörtökön és szombaton úgy látszik alul maradnak a megnyitási arányok.

Reggel 07-től már növekszenek a megnyitási arányok, reggel 08:00-kor van csúcson a megnyitási arány, ami déli 12:00-ig folyamatosan csökken, de 11:00-kor ismét van egy kiugrási pont. Úgy látszik ebéd előtt még szeretjük megnézni az e-mailt. Innentől kezdve a megnyitási arányok újra csökkenőben vannak, két időpontban emelkedik csak a délután folyamán, 13:00-kor és 16:00-kor.

ÚJ

Hogyan állítsd be 15 perc alatt a bankkártyás fizetést a weboldaladon?

Kösd össze a Stripe kártyaelfogadót Woocommerce shopoddal

Azonnal fizethetnek bankkártyával, egyszeri díjat, előfizetést is. Erdélyi Norbert és Erdélyi-Búza Renáta marketing szakértők magyarázatával. Negyedóra múlva ilyenkor már kártyával is lehet a weboldaladon fizetni.

 

Ehhez kapcsolódik

Netjet Campus

A Netjet Campus megtanítja hogyan készíts weboldalt, ami eladja a terméked.
Legnépszerűbb kurzusok ezek

Népszerű

Előfizetéses tagsági rendszer

Supersales Sytema

Ebben a kurzusban lépésről lépésre megmutatom, hogyan raksz össze magadnak egy előfizetéses rendszert.

Oktatási rendszer

LearnDash Oktatóanyag

Netjet Campus Classic

Hogyan készíts digitális oktatási rendszert? Mutatom részletes, érthető magyarázattal a Learndash kurzusban.

Alapmű

A Sales Oldal

Supersales Sytema

Felépítjük a sales oldaladat. Milyen neuromarketing mozgatórugókkal  működnek a szöveges és design elemek?

Woocommerce rulez!

Woocommerce webáruház

Supersales Sytema

Felépítjük a Woocommerce webshopodat, lehet egy termékes shop, lehet soktermékes webáruház, a folyamat ugyanaz.

Next level

Neuromarketing

Netjet Campus Classic

Árérzékeny vevők helyett rajongók. Tedd hozzá a mostani marketingedhez a neuromarketing technikákat.

Canva

Canva Oktatóanyag

Netjet Campus Classic
A világ leghasznosabb grafikus szerkesztője, minden webes grafikát megcsinálhatsz bele, a kurzusban mutatom, hogyan.
Explainer animáció

MarketingMese Oktatóanyag

Netjet Campus Classic
Amelyik weboldalon hamarabb megérti az ajánlat lényegét a vevő, ott fog vásárolni. Ha rajzfilmvideóval magyarázod el, fel fognak rá figyelni.
Nagy klasszikus

Wordpress Dominancia

Netjet Campus Classic
Egy jól működő rendszer, amivel biztosra mész. Közérthető képernyővideókon mutatom mit kell csinálnod.
Ezeket az eszközöket is tanítom a Campusban: