Egy módja van, hogy a marketing szöveged eladjon:

A sales oldalad legyen a vevő gondolatainak meghosszabbítása a monitoron. Másképp csak szerencsétlenkedés.

Ha embereket akarsz meggyőzni, akkor úgy kell írnod, ahogy ők gondolkoznak. Ha ettől egy kicsit is eltérsz a sales oldaladnak annyi.

Valld be: érdekel, hogyan lehet ezt megcsinálni.

Na jó, van egy eset, amikor bejönnek a szövegsablonok: Ha a vevőid mondjuk robotok, esetleg kyborgok
(pl.: R2-D2, terminátor, 3-CPO stb.)

Mit nyersz a Futurizmo II. Oktatóanyaggal?

A jó marketingszöveg 1 mondattal idegenből ismerőst, kétkedőből rajongót csinál. Ha a te weboldalad szövege jelenleg nem ilyen, akkor neked nagyon kell a Futurizmo II.

Hogyan tanít meg a Futurizmo oktatóanyag lehengerlő marketing szöveget és hírlevél sorozatot írni?

Ez a 20 DOLOG módszer a lényege. Tudom, hosszú… Legalább a 6-ost és a 18-ast nézd meg.

1.

Megtanulunk fókuszálni

„Nézzük inkább mi van a Facebookon! Mit ír az Index, hát az Origo? Várjál: hátha jött új e-mail…”

Ott ülsz az üres word doksi előtt, melletted a beváltnak mondott szövegsablonok, már kihűlt a kávéd is, de mégsem tudtál egy épkézláb sort bepötyögni. Jók ezek a szövegsablonok, csak éppen nem rád vonatkoznak. Nézzük inkább mi van a Facebookon! Lájkoltak? Mit ír az Index? Várjál: jött új email? Nem, akkor vissza a fészre, hátha addig jön… Ennek így semmi értelme nincs.

Ezért a Futurizmo első fejezetében megtanulunk fókuszálni.

Meg vagyok győződve róla, hogy nálam nagyobb problémái senkinek nem lehetnek a fókuszálással, az adott feladatra koncentrálással, ezért igazán hihetsz nekem, ha azt mondom megtaláltam a módszert, hogy csak arra tudjak figyelni, ami igazán fontos. Nem kell hozzá megvenni semmilyen szoftvert, nem okostelefonos alkalmazás (nekem nincs is okostelefonom) és nem is teendő lista. Csak egy egyszerű trükk, amire, amikor rájöttem egy kicsit felpattantam a székből.

Ha komolyan veszed az első fejezet tanácsait,

akkor, amin azelőtt napokat vagy heteket tököltél, be tudod fejezni. A végére tudsz járni a dolgoknak. Nem lesz lelkiismeret furdalásod, ha megnézel egy sorozatot, ha elmész egy hétvégére, mert a kötelesség le van tudva.

A nap végén jóleső érzéssel kapcsolod ki a gépet, és nem fog a fejed is zsongani a sok infótól. Ezért fogsz jobban aludni, és vidáman ébredni.

Ha azt mondod: „jaj, láttam én már ezer ilyet”

akkor hagyod, hogy az internet határozzák meg napodat. A neten mindenki a figyelmedre vadászik, vérprofi újságírók találnak ki olyan címsorokat, ami vonzza a kattintásokat, a megosztásokat, és olvastatják a következő cikket, és a következőt… És csak ezután jönnek az idióta kommentek, tele gyűlölettel és szidalmakkal. Észre sem veszed, de ezekre felfigyelsz, fontosnak tartod őket, ott járnak a fejedben, és képtelen vagy koncentrálni.

2

begyűjtjük az infót

Minden, amitől jobb marketing szöveget tudsz írni most is ott van előtted. Csak nem veszed észre, vagy nem tartod fontosnak.

Neked ennél a pontnál sokkal könnyebb dolgod lesz, mint nekem. Marketing szövegíróként nekem ki kell szednem az ügyfeleimből, hogy milyenek az ő vevőik. (Merthogy szöveget a vevőnek írunk, nem az érdeklődőnek, ezt vágod, ugye?)

Nehogy azt hidd, hogy ez könnyű.

Ehhez kell egy nagyon komolyan összerakott kérdéssor. Én kidolgoztam több ilyet, 2008 óta elég sokfélét, a 14. verzió az, amit ma is használok, én se hittem az elején, de ez csodát művel. Az a lényege, hogy ha kitöltöd, akkor kirajzolódik belőle a vevő személyisége. Ez a szuper-szövegírás alapvetése. Ez nem annyi, hogy korcsoport meg földrajzi hely szerinti szegmentálás, ez nem az alapszint.

A Futurizmo második részében nagyon komolyan belemegyünk a részletekbe, olyan dolgok lesznek fontosak, amit korábban lényegtelennek tartottál, és olyan infókat hajítunk a kukába, amit tévesen, városi legendákra alapozva mindenki lényegesnek tart. De ne hidd, hogy ez csak ennyi.

Mert itt van még a nagy kérdés, hogy kinek a véleményét vedd komolyan? A vevőét igen, az nagyokos nézelődőét meg nem. Ezt mára mindenki tudja, de ez még nagyon kevés azért. A Futurizmónak ebben a részében megmutatom mi az, ami ennél sokkal jobb.

Ha betartod, amit itt a második fejezetben tanítok,

akkor a szövegírás nem egy borzalmas nyűg lesz, hanem kifejezetten élvezni fogod. És itt most nyugodtan lehetsz önző is: Azért fogod imádni, mert nagyon jó leszel benne. Nem fogsz vacakolni egy-egy mondaton, nem leszel bizonytalan, hogy amit írsz az „jaj, vajon jó lesz-e”.

Mert pontosan tudod, hogy a lehető legjobb szöveg születik meg a kezed alatt.

Ha azt gondolod, hogy ez itt a legújabb parasztvakítás,

akkor nyilván nem fogod megrendelni a Futurizmót. Ezt akkor bánod meg először, amikor még mindig a szövegsablonokba próbálod erőltetni a saját terméked értékesítési szövegét.

Hiába veszed alapul az akárhánylépéses sales oldal írási módszert, a Te vevőidet nem ezek a lépések vezetik el a vásárláshoz. Jó, de akkor milyen lépések? Hát, ez itt a bökkenő!

Mit tanít a Ponyvaregény a sales funnelekről?

Ha ezt nem vezeted be egy hónapon belül, akkor lesheted vásárlókat…

Tetszett ez a 3 perces videó? Ne érd be ennyivel: a Futurizmo II. oktatóanyagban 5 órányi videó van.

3

megírjuk a címsort

Ha valaki csak a Word doksit mutató képernyődet látná, amint szöveget írsz, azt hinné gyorsított felvételt lát. A Futurizmo módszerrel ilyen a szövegírás. Ha betartod ezt az egy dolgot:

Mondjuk van egy hosszabb sales oldalad, olyan 20 gördítésnyi. Ha az 5. képernyőre kiírod a jövő heti nyertes lottószámokat, akkor se nézi meg senki, hacsak a legelső mondatodba nem szeret bele az olvasó.

És itt kell végleg elfelejteni a szövegsablonokat. Fogsz egy díjnyertes sablont, és mire kicserélgeted a szavakat, az egészből csak szörny-mondat marad, az eredeti halvány, beteg mása. De nincs ezen miért csodálkozni.

Ha veszed a magyar irodalom legjobb szövegét, mondjuk József Attila A hetedik című versét (tudod: „E világon ha ütsz tanyát…”), és elkezded kicserélgetni benne a szavakat, hogy rád vonatkozzon, vajon mi lesz belőle? Ezért kell a sablonoknak búcsút inteni, és végre megbízni magadban.

Ez a fejezet arról szól, hogyan és mit írj az első képernyőre, hogy a vevőd beléd szeressen. Ez egy elég komoly dolog, nagyon részletesen fogom magyarázni, de arra ügyelek, hogy végig nagyon érdekes is maradjon.

miért hallgass rám, ha online marketingről van szó?

Erdélyi Norbert vagyok, szakterületem az értékesítési weboldalak megvalósítása és az online értékesítési kampányok kivitelezése. 2001-óta foglalkozom weboldaltervezéssel és online marketinggel. Amik benne vannak egy-egy wordpress-, vagy marketing oktatóanyagban, az mind onnan van, hogy én is napi szinten használom a Wordpresst üzleti weboldalak készítésére, portálépítésre, kampányoldalak tervezésére a saját és az ügyfeleim weboldalán. Rendszeresen tartok személyes konzultációkat ügyfeleinknek, ismerem a problémáikat, és ezekre mutatok megoldásokat a videókon. Az online marketinget és annak a technikai megvalósítását szeretném egyszerűvé és érthetővé szeretné tenni számodra. Ha ennél többre is kíváncsi vagy rólam, nézd meg ezt az oldalt, vagy olvass el néhány esettanulmányt is.

Erdélyi Norbert

Nem csak a szám jár,

… de a billentyűzet is pörög: Ezt a pár sales oldalt nemrégiben írtam. Amit a Futurizmo II-ben hallhatsz, az gyakorlati alapú tudás. Nem lenne rossz, ha a te sales oldalad is ilyen lenne mint ezek, mi?

4

A lényeg: milyen változást hoz a vevőnek a terméked

„Küldeném én akkor Irénkémnek a Demjén Rózsitól, a ’Hogyan tudnék élni nélküled’-et, és üzenem, hogy hogyan tudnék élni nélküle.”

Sales oldal írással kapcsolatban szokták javasolni szakértők, hogy teremts mesterséges hiányérzetet, mutasd meg milyen lenne a leendő vevődnek a termék nélkül élni. Ez amúgy egy nagyon-nagyon hatásos módszer. Az én ügyfeleim azt szokták kérdezni, hogy „oké, de mégis hogyan?”  Te is ezt kérdezed?

A „hogyan tudnék élni nélküled” az értékesítési szöveged legérzékenyebb része. Itt nagyon csúnyán mellé lehet fogni. Javítottam már ki olyan sales oldalakat, ahol puszta jó szándékból, de épp ez a rész vágta oda a teljes üzenetet. Ha elrontod, giccses, szirupos és bántó lesz a szöveg.

A Futurizmóban benne van a megoldás. Ne rontsd el!

Ezt vedd át Arany Jánostól, ha 50% felett konvertáló feliratkoztató oldalt akarsz!

Szóban jó vagy, de írni nehéz? Mondom a megoldást.

Érdekes összefüggés, mi? Eddig nem gondoltál volna rá, de mostmár nem is tudod másképp látni, csak így. Tudod hány ilyen van a Futurizmo II-ben? Ne elégedj meg az ingyenes videókkal, kérd a fullos anyagot:

5

átkötő szövegek megÍrása

Rachel: „Ma elmondom Ross-nak, hogy ő a gyerek apja. De hogyan kezdjek bele?”
Többiek: „Hát… ő… hát … szóval…”

 

Ugye milyen nehéz átkötő, vagy bevezető szöveget találni? Komolyan, néha könnyebb megírni egy címsort vagy megfogalmazni a terméket ígéretét, mint átkötni egyik gondolatot a másikba.

Mégis, van egy módszer, amivel, mint szöveg-ragasztóval könnyen át lehet vezetni, lazán össze lehet kötni egyes szövegrészeket. Mindenki kívülről tudja, hogy a sales oldalon az a lényeg, hogy egy szövegblokk adja el a következő elolvasását.

Ilyen értelemben, ha belegondolsz, az átkötő szöveg még fontosabb is tud lenni, mint maga a címsor. És ez nem csak annyi, hogy a bekedésed utolsó mondata egy kérdés. Szeretnéd tudni milyen kifinomult technikák vannak az észrevétlen gondolati összekötésekre?

Mint ahogy tőlem megszokhattad, ezt is igen részletesen fogom tárgyalni. Nem csak szöveggel lehet elérni a gördülékeny olvasást. Hanem még mivel?

6

A SALES OLDAL DESIGNJA

Ha megírtad a legjobb szöveget, egyvalami még van, amivel az egészet el tudod rontani. Ha erre nem fordítasz időt, hatástalan lesz az egész.

Ez nem más, mint a design.

Szerintem annyira egyszerű pedig. Nem fér a fejembe, hogy mégis miért rontják el ennyien. Miért nem figyelnek az elrendezésre? Miért nem figyelnek a képekre, a gombokra, a margókra, a színekre? Komolyan, van valaki azt elhiszi, hogy nem számít minden egyes pixel?

A Futurizmóban viszont kitaláltam valamit, egy új, egyszerűbb módot, ahogyan eddig még nem tanítottam a sales oldal designját. Öt éve készítek videós oktatóanyagokat, nem értem, hogy ez eddig miért nem jutott eszembe. De végül is így van az ember a jó ötletekkel, nem érti hogyan élhetett előtte nélküle.

7

11

8

12

9

13

10

14

Ezeknek a fejezeteknek a tartalma legyen meglepetés.  Nem írom ki ide, mert gondolom nincs vita köztünk abban, hogy így is elég hosszú ez a sales oldal.

Bónusz #1

A kattintható gombok elhelyezése, érzelmi töltete és szövege.

Mi kell ahhoz, hogy a weboldalra érkező látogatók kattintsanak, feliratkozzanak, majd elkötelezett vásárlókká váljanak? Átgondolt CTA-stratégia, mert a vásárló sokszor vacillál a weboldalon. A call-to-action funkciója az, hogy könnyebbé és magabiztosabbá tegye a vásárló döntéshozás folyamatát.

A gomb az első kapu, ami a konverzióhoz vezet. A legtöbbször az emberek eljutnak a weboldalra de csak körülnéznek, majd gyorsan lelépnek, mert nem tudnak tájékozódni. Olyan CTA-t kell írni, ami tényleg érdekli az embereket és azonnali kattintásra csábítja őket.  Ez a tartalmas bónusz fejezet arról szól, hogy ezt hogyan csináld meg.

Bónusz #2

Hogyan tedd izgalmassá a legunalmasabb cégtörténetet is?

Mindannyian tudjuk, hogy az emberek nem kíváncsiak a céged történetére. Senkit nem érdekel az, hogy “magyar magánszemélyek alapították immáron 10 esztendeje…” De mégis azért jó lenne valahogy hangsúlyozni azt, hogy régóta a szakmában vagy, és ez kifejezett előnyt jelent a vevőidnek. Vannak olyan iparágak, ahol különösen fontos, hogy mióta csinálod.

Hogyan tedd érdekessé a történeted?  Erre van egy szövegírói és egy technikai fogás, mindkettő könnyen tanulható, és egyszerűen alkalmazható. Ebben a bónusz fejezetben megmutatom, hogyan.

Tudom, hogy nehéz utat találnod ehhez az új tudományhoz. De eszembe jutott egy megoldás, amivel Te is könnyedén megszelídítheted a szövegírás új módszerét.

Ez az új dolog, olyan mint egy üveggömb. Kemény, áthatolhatatlan. Találnod kell egy pontod, ahol megreped, leomlik, apró, érthető darabokra hull, a nehézség odalesz. Mi a te pontod? Hol tudsz belépni?

 

Ezt hogy' kell érteni?

Mit fogsz benne szeretni?
Lehet azt, hogy emberekkel kell foglalkozni?
Mi a legkényelmesebb benne?
Lehet az, hogy több pénzt fogsz keresni, ha megcsinálod?

Mit tartasz a legizgalmasabbnak?
Lehet azt, hogy újat tudsz majd meg magadról, a vevőkről, a marketingedről?
Mi az, amit a legszívesebben csinálsz?
Jó lesz ilyen „menő” designokat csinálni az oldaladhoz?

A kérdésed jogos

"Tényleg jó ez az oktatóanyag? Éri a pénzét? Milyen eredménnyel lehet ezt használni?"

Tudd meg, mit mondanak róla az emberek. Nézd meg a weboldalaikat, milyen eredményeket tudnak felmutatni. Mivel az ügyfeleim általában több anyagot is megvesznek, nézd meg kinek mi van meg, mire jutott vele. Sokféle ember rendeli a netjet.hu anyagait, profi marketingesek, kezdő vállalkozók, cégvezetők, vállalkozó anyukák, MLM-esek, cégek marketingesei, kíváncsi webdesignerek. Ha valamelyikőjükkel tudsz azonosulni, neked való ez az oktatóanyag is. Nézd meg az emberek véleményét a gombra kattintva.

Új ablakban nyílik, ennek az oldalnak a böngészését itt folytathatod.

S mik a Futurizmo II. újdonságai?

Amit eddig olvastál az is sok volt? Pedig tudom fokozni:
Az új, bővített kiadás a csalira (magyarul lead magnet), a feliratkoztató oldalra (squeeze page) és a hírlevél sorozatra (sales funnel) fog koncentrálni.

15

MI LEGYEN ÉS HOGYAN LEGYEN KÉSZ A CSALIM?

A Lead Magnet kitalálása.

A „lead” angolul érdeklődőt jelent, a „magnet” meg mágnest. (viccess, mert az ólom is pont ugyanez a szó, – lead – csak azt meg nem vonzza a mágnes) Magyarul csali. Valahogy el kell nevezni, de mindkét kifejezés félrevezető. Olyan gondolatokat rak a fejedbe, amitől nehéz lesz csalit írni. Ha olyanokon szoktál gondolkozni, hogy milyen tanulmány legyen, hány oldalas legyen, milyen videó legyen, mi legyen benne, hosszú legyen vagy rövid…. Akkor tévúton jársz. Nem így kell megközelíteni.

A Futurizmo II. a lead magnet kitalálásával kezdődik, egy olyan módszerrel, amit még konzultációkon sem mondtam el senkinek. Ha ezt megismered, többé nem tudod másképp látni. Nekem 5 lead magnetem van, mindegyik 50% felett konvertál, mindet ezzel a módszerrel csináltam. Gondolom most már tényleg érdekel mi ez. A Futurizmo II. első videójában van.

16

50% fölött konvertáló feliratkoztató oldal készÍtése

Feliratkoztató oldal készítés –   control freak módszerrel*

Nem akarlak olyan rendmániássá tenni, mint amilyen én is vagyok, de ha ezt a fejezetet megnézed, többé nem tudod másként látni a feliratkoztató oldalad. Van 1366 * 768 pixeled, ez a leggyakoribb képernyőfelbontás, ennyi helyed van egy vadidegent meggyőzni arról, hogy nem mehet el feliratkozás nélkül az oldaladról.

Ebbe nem fér bele kósza céglogó, otthagyott alapbeállítás wordpress oldal cím, cookie törvény baromság, chat ablak. Nem. Minden hibával feliratkozót veszítesz. Itt nem működik az “első probálkozásak elmegy, most ez is megteszi” Nem. Mindennek tökéletesnek kell lennie. Nem jónak, vagy érdekesnek, vagy szépnek hanem: tökéletesnek.

*Ezt a control freak dolgot azért humorral kell érteni,
de tény, hogy nem árt egy kis tökéleteskedés,
ha landing paget csinálsz

17

AZ ELSŐ HÍRLEVELEK MIK LEGYENEK?

Jaj, mit csináljak, ha feliratkozott?
Mit küldjek?

Tudod mit szeretek az IKEA-s cuccokban? Azt, hogy minden köbcentimétert kihasználnak, nincs kárba veszett hely. Ki gondolná, hogy ide befér 4 konyhafiók, hinnéd, hogy egy 20 centi mély besta szekrény egy tonna könyvet benyel? Ekkor jutott eszembe, hogy az e-mail marketing kommunikációban is jobban fel lehet használni a „helyet”:

Oda, ahová az emberek 99%-ának nem jut eszébe mást írni, mint a sablonszövegeket, ott te már elkezdheted építeni a bizalmat. 4 ilyen pont van. A lényeg, hogy találni kell egy kapcsolódási pontot egy vadidegennel, úgy, hogy az első e-mail után már mint ismerőst üdvözöljön.

18

EGY FURCSA MÓDSZER, AMI MINIG BEJön

Method Acting – szövegsablonfaragás helyett

A legnagyobb színészek a forgatási szünetben is benne maradnak a szerepben*. Christian Bale nem eljátssza a Sötét Lovagot, hanem ő maga lesz Batman, Daniel Day Lewis nem úgy tesz, mint az amerikai elnök, hanem a forgatás alatt ő maga Lincoln, nem mossa le a sminket, megtartja az amerikai akcentust. Ez azért kissé ijesztő. Vagy mégsem?

Úgy jön ez ide, hogy ugyanezt kell csinálnod, amikor hírlevél-, vagy sales oldal szöveget írsz. Nem elég beleélni magad a vevőd szerepébe, nem megpróbálni kell a vevő fejével gondolkozni, hanem amíg írsz, addig te magad legyél a vevőd. Csak így tudsz olyan mondatokat írni, ami eladja a terméked. Erről szól a Futurizmo II. negyedik fejezete.

*Úgy hívják method acting, nézd meg a Wikipédián, mi is ez.

19

HÍRLEVELÍRÁS, AMI ELAD

Sales oldalból sales funnelt,

magyarul: értékesítési oldalból hírlevél sorozatot. Hogyan csinálj egy Futurizmo módszerrel megírt sales oldalból olyan hírlevé sorozatot, ami az elején, a végén, és a közepén is eladja a terméked.

Azt kell megérteni, hogy, ahhoz, hogy vásároljanak az érdeklődők meg kell érteniük egy történetet: mi van nálad, ami nekik kell, ami jobbá teszi az életüket, miért tőled vegyék, miért bízzanak benned. Neked ugyanezt a sztorit kell elmesélned a csaliban, az oldalon, a feliratkoztató oldalon, a hírlevelekben. Ugyanazt, de több szempontból, több elemre bontva, hogy biztosan megértsék.

Ez a fejezet a Futurizmo II. legizgalmasabb része.

20

+ 1 “SUNYI” TRÜKK

A szándékos véletlen? Létezik?

Azaz, hogyan vegyék meg mindenképpen a belépő termékedet? Ebben a videóban elmondom hogyan tedd az emberek szeme elé pont azt, aminek a megvételén pont mostanában gondolkoznak? Nagy erővel hat a vásárlási döntésre, ha egy, a fejünkben motoszkáló termék ajánlata egyszerre elénk kerül. “Nem hiába van ez itt”. Ezt a gondolatot kell elérni.

A véletlen léte vagy nem léte társadalmi beszédtéma, ezt észre kell venni és felhasználni a marketingedben: kérdés, hogyan.  Videón magyarázom a módját.

E két csomag közül neked melyik a legszimpatikusabb?

Futurizmo Oktatóanyag

A FUTURIZMO Oktatóanyagot azok veszik, akiknek csak egy jó adag infó és egy “kis löket” kell, hogy végre megbízzanak magukban és önállóan írjanak szuper szövegeket. Megkapod az oktatóanyagot (az Futurizmo I-est és a Futurizmo II-est is), több órányi videó, benne minden ami fentebb le van írva, és még több minden, ami itt le sincs írva

VIP segítség

Az Oktatóanyag feldolgozása közben kérdezhetsz is tőlem, ha valahol elakadtál, valamiben nem tudsz dönteni. 30 napra megadom a legközvetlenebb elérhetőségemet, a személyes e-mai címemet.

Futurizmo Oktatóanyag

A FUTURIZMO VIP csomagot a legtöbben azért a “biztonsági hálóért” kérik, hogy menet közben kérdezhetnek tőlem e-mailben.  Megkapod az oktatóanyagot, (az Futurizmo I-est és a Futurizmo II-est is) benne minden ami fentebb le van írva, és még több minden, ami itt le sincs írva


Ha kártyával fizeted, azonnal viheted!

ui:

Mondd, hogy legalább te nem dőlsz be ennek az egetverő baromságak: „Az átütő sikereket a komfort zónádon kívül keresd!” Gondolj bele, hogy mégis mi indokolná, hogy nem abban leszel sikeres, amiben otthonosan mozogsz, amivel kapcsolatban kényelmesen, jól érzed magad? Mennyire valószínű, hogy majd épp egy új, kényelmetlen, a személyiségeddel nem egyező, ismeretlen terepen átütő sikert érsz el?

Érdekel, hogy én hogy jártam?

Van egy remek ikeás székem, hajlított fából van a váza. Konkrét és átvitt értelemben is ez a komfort zónám, ebben a székben ülve találom ki a mumus.info-t. Számlakivonatokkal bizonyított tény, hogy ha kimozdulok ebből a székből, esik a mumus.info profitja. Ma már eszem ágában sincs kimozdulni innen. De ez nem volt mindig így.

Hibát követtem el, amikor elmentem konferenciákra előadni. Szeretek beszélni, ami azt illeti elég jó előadó is vagyok, de nekem állati kényelmetlen, hogy engem mindenki ismer arcról, én meg nem ismerek senkit. A színpadi értékesítés nem az én terepem, mert nem hiszem, hogy bárkinek venni kéne tőlem bármit is, anélkül, hogy feliratkozott volna, és megismerné mihez értek.  Ezekkel az előadásaimmal nem kerestem egy vasat sem, nem lett több feliratkozóm, csak sokkal stresszesebb, idegesebb lettem. Mentem egy irányba a tömeggel és elhittem, hogy valami kényelmetlent kell csinálnom.

Elhittem hogy a kényelem veszélyes, és óriási hibát követtem el, amikor megadtam a telefonszámomat, vagy beengedtem vevőt az értékesítési csatornán kívülről. Azért nincs kint a számom, mert nem vagyok jó szóbeli kommunikációban és azonnali döntésekben. Ezért üzleti ügyben kizárólag írásban kommunikálok. Mégis megadtam a számom, amit szépen ki is használtak, és olyan üzleti döntésekre vettek rá, amiből később károm származott. Ez van, ha kényelmetlen terepre mész, ahelyett, hogy azt csinálnád, amiben  a legjobb vagy.

A futurizmo nem kényelmetlen terep, épp azzal tudod „megfogni”, amit a legjobban szeretsz!

%22Ha a számításaim helytállóak, amikor ez a masina eléri a 88 mérföldes sebességet, csodát fogsz látni, fiú.%22

Vissza: A jövőbe.

A Futurizmo tartalomjegyzéke

Megtalálni a fókuszt.
Hogyan tudd eltüntetni az internet zavaró elemeit. Ha ezeket ki tudod kapcsolni, feleannyi idő alatt dupla annyit tudsz teljesíteni. Milyen zenéket kapcsolj be alkotás közben, ami aktivizálja az agyad kreatív folyamatokért felelős részét?

Fontos tények megismerése, amit eddig nem tartottál lényegesnek
Kire hallgass, kinek a véleményét meg se halld? Milyen módszerrel tudod magad elé képzelni a vevőt, hogy „miliméterre” pontos szöveget tudj írni neki, ami meggyőzi őt.

A kezdő blokk: A címsor, amitől beléd szeretnek.
Mi az a P.I.G . technika, és hogyan segít a figyelem megszerzésében? Hol van az úgynevezett „negyedik fal” és le szabad-e döntened? Kétféle címsor van: a beolvadó és a kiemelkedő. Mikor melyiket használd?

Hogyan tudnék élni nélküled?
Hogyan mutasd meg, hogy milyen jó az a vevőnek, ha megveszi a terméked és milyen rossz, ha nem. Anélkül, hogy a giccses, szirupos és bántó lenne a szöveged.

A lényeg megfogalmazása
Hogyan tudod a lehető legkevesebb szóban megfogalmazni az ajánlatod lényegét, hogy csak ez a blokk önmagában alkalmas legyen arra, hogy eladja a terméked.

De az én cuccom más!
Hogyan tudod megmutatni, hogy a te ajánlatot más, többet nyújt mint a piacon bárki másé? Úgy, hogy közben a vevő se veszítse el a fonalat, és egy rövid mondattal megértse, majd bólogatva olvasson tovább?

Kattints rám
Ez az a rész, amikor ki van emelve egy lényeges elem, és alatta van egy gomb. De milyen gomb legyen? Mindig a megrendelés gomb kell, vagy lehet más is? Hány ilyen rész legyen egy oldalon, és hogyan adagold őket, hogy ne idegesítő legyen, hanem hatásos.

Bizalomépítés
Hogyan kell elérni, hogy megbízzon benned a leendő vevő? Mik azok az elemek, amiknek feltétlenül ott kell lenni, és mi az, amit jobb, ha kihagysz.

Kifogáskezelés egy pofonegyszerű módon, amit szinte senki nem csinál.
Azaz sokan ismerik ezt a módszert, csak nem kifogáskezelésre használják, és nem a sales oldalon. Kár nem kihasználni a szöveged végén ezt, hogy eloszlass minden kifogást.

Hogyan vigyél bele még egy kis személyes üzenetet is?
Érezted már úgy, hogy „jaj, ha most itt ülne velem szemben a vevő, olyan szívesen elmagyaráznám neki” Igen, a sales oldalon ezt kell csinálni, de mégse pont így, mert másképp figyel az élőszüra és másképp az írott szövegre az ember. De van a sales oldalnak egyetlen része, ahol a személyes üzenetre ki van hegyezve a tekintet és a figyelem. Mi ez, és hogyan használd ki a meggyőzésben?

Könyörgöm vedd komolyan a designt!
Ha kész a szöveg, a szemed előtt felépítek belőle egy nagyon szuper kinézetű sales oldalt. Kitaláltam valamit, hogy akkor se tudd elrontani a designt, ha nincs érzéked a színharmóniához. Ha meg van, akkor is imádni fogod. Ez egy nagy fejezet, de izgalmas, feldolgozható részekre bontva.

BÓNUSZ #1: Hogyan tedd izgalmassá a legunalmasabb cégtörténetet is?
Hogyan tedd érdekessé a történeted?  Erre van egy szövegírói és egy technikai fogás, mindkettő könnyen tanulható, és egyszerűen alkalmazható. Ebben a bónusz fejezetben megmutatom, hogyan.

BÓNUSZ #2 A kattintható gombok elhelyezése, érzelmi töltete és szövege. (e-book)
A gomb az első kapu, ami a konverzióhoz vezet. A legtöbbször az emberek eljutnak a weboldalra de csak körülnéznek, majd gyorsan lelépnek, mert nem tudnak tájékozódni. Olyan CTA-t kell írni, ami tényleg érdekli az embereket és azonnali kattintásra csábítja őket.  Ez a tartalmas bónusz fejezet arról szól, hogy ezt hogyan csináld meg.

Futurizmo II. / 1
Csali (lead magnet) kitalálása – létrehozása
Futurizmo II. / 2-3-4
Feliratkoztató oldal készítése – gyakorlatban
Futurizmo II. / 5
A „First4+2” találkozási pont
Futurizmo II. / 6
Buyer persona & method acting – hogy meglegyen a tökéletes stílus
Futurizmo II. / 7
Sales oldalból sales funnelt #2
Futurizmo II. / 8
A szándékos véletlen? Létezik?

Share This