fbpx

Akármennyit is tudsz a marketing szövegírásról: tudom fokozni

Úgy kell írnod, ahogy a vevők gondolkoznak. Próbálkozz másképp, a marketingednek annyi. A Futurizmo Marketing Szövegírás oktatóanyag megtanít írni: idegenből ismerőst, kétkedőből rajongót, érdeklődőből vevőt csinálni.

Az oktatóanyag Netjet Campus tagsággal lehet a tiéd.

A marketing szöveged a vevő gondolatainak meghosszabbítása legyen a monitoron.

A Futurizmo Marketing Szövegírás oktatóanyagban lépésről lépésre tanítom hogyan érd el ezt.

Az oktatóanyag Netjet Campus tagsággal lehet a tiéd.

Hogyan tudd meg milyen nyelvezetet használnak a vevőid?

Minden, amitől jobb marketing szöveget tudsz írni most is ott van előtted. Csak nem veszed észre, vagy nem tartod fontosnak.

Ez a Futurizmo marketing szövegírási módszerének alapvetése.

Ez nem annyi, hogy korcsoport meg földrajzi hely szerinti szegmentálás, ez nem az alapszint.

Nagyon komolyan belemegyünk a részletekbe, olyan dolgok lesznek fontosak, amit korábban lényegtelennek tartottál, és olyan infókat hajítunk a kukába, amit tévesen, városi legendákra alapozva mindenki lényegesnek tart.

Ha betartod, amit itt a második fejezetben tanítok,

akkor a szövegírás nem egy borzalmas nyűg lesz, hanem kifejezetten élvezni fogod. És itt most nyugodtan lehetsz önző is: Azért fogod imádni, mert nagyon jó leszel benne. Nem fogsz vacakolni egy-egy mondaton, nem leszel bizonytalan, hogy amit írsz az „jaj, vajon jó lesz-e”. Mert pontosan tudod, hogy a lehető legjobb szöveg születik meg a kezed alatt.

Hogyan kell megírni a címsort?

Mondjuk van egy hosszabb sales oldalad, olyan 20 gördítésnyi. Ha az 5. képernyőre kiírod a jövő heti nyertes lottószámokat, akkor se nézi meg senki, hacsak a legelső mondatodba nem szeret bele az olvasó.

Ezért kell a sablonoknak búcsút inteni, és végre megbízni magadban.

Erre figyelj: ha a címsorod ócska, ha bóvli, ha giccses: lesz aki elmegy, s lesz ki unottan még tovagörget. De vásárolni nem fog.

Ez a fejezet arról szól, hogyan és mit írj az első képernyőre, hogy a vevőd beléd szeressen. Ez egy elég komoly dolog, nagyon részletesen fogom magyarázni, de arra ügyelek, hogy végig nagyon érdekes is maradjon.

Hogyan tudod felvezetni az ajánlatodat és megértetni a lényegét?

A legokosabb technika erre, ha elmondod milyen az élet a termékeddel, és milyen nélküle. Egyszerű, de könnyű elrontani.

„Küldeném én akkor Irénkémnek a Demjén Rózsitól, a ’Hogyan tudnék élni nélküled’-et, és üzenem, hogy hogyan tudnék élni nélküle.”

Sales oldal írással kapcsolatban szokták javasolni szakértők, hogy teremts mesterséges hiányérzetet, mutasd meg milyen lenne a leendő vevődnek a termék nélkül élni.

A „hogyan tudnék élni nélküled” az értékesítési szöveged legérzékenyebb része.

Itt nagyon csúnyán mellé lehet fogni. Javítottam már ki olyan sales oldalakat, ahol puszta jó szándékból, de épp ez a rész vágta oda a teljes üzenetet. Ha elrontod, giccses, szirupos és bántó lesz a szöveg. A Futurizmo-ban benne van a megoldás. Ne rontsd el!

Hogyan kell megírni az átkötő szövegeket?

 

Mindenki kívülről tudja, hogy a sales oldalon az a lényeg, hogy egy szövegblokk adja el a következő elolvasását.

Ilyen értelemben, ha belegondolsz, az átkötő szöveg még fontosabb is tud lenni, mint maga a címsor. És ez nem csak annyi, hogy a bekezdésed utolsó mondata egy kérdés. Szeretnéd tudni milyen kifinomult technikák vannak az észrevétlen gondolati összekötésekre?

Mint ahogy tőlem megszokhattad, ezt is igen részletesen fogom tárgyalni. Nem csak szöveggel lehet elérni a gördülékeny olvasást. Hanem még mivel?

Hogyan érd el, hogy feliratkozás után ne csak a csalit vigyék el, hanem később is figyeljenek rád?

Oda, ahová az emberek 99%-ának nem jut eszébe mást írni, mint a sablonszövegeket, ott te már elkezdheted építeni a bizalmat. 4 ilyen pont van.

A lényeg, hogy találni kell egy kapcsolódási pontot egy vadidegennel, úgy, hogy az első e-mail után már mint ismerőst üdvözöljön.

Jaj, mit csináljak, ha feliratkozott? Mit küldjek? – Erre válaszol ez a fejezet.

Hogyan csinálsz a sales oldaladból hírlevél sorozatot?

Sales oldalból sales funnelt, magyarul: értékesítési oldalból hírlevél sorozatot.

Hogyan csinálj egy Futurizmo módszerrel megírt sales oldalból olyan hírlevé sorozatot, ami az elején, a végén, és a közepén is eladja a terméked.

Azt kell megérteni, hogy, ahhoz, hogy vásároljanak az érdeklődők meg kell érteniük egy történetet: mi van nálad, ami nekik kell, ami jobbá teszi az életüket, miért tőled vegyék, miért bízzanak benned.

Neked ugyanezt a sztorit kell elmesélned a csaliban, az oldalon, a feliratkoztató oldalon, a hírlevelekben. Ugyanazt, de több szempontból, több elemre bontva, hogy biztosan megértsék.

Az oktatóanyag Netjet Campus tagsággal lehet a tiéd.

Hogyan használd a marketing szövegedben az „amplifikáció” technikát, hogy több embert tudj meggyőzni?

Ebben a részben olyan meggyőzési módszereket mutatok, amiket sehol máshol nem tanítanak. 

Az ókori szónokok technikáihoz képest, minden marketing szövegformula kismiska.

Ezek szónokok több  száz évvel ezelőtt arról győztek meg tömegeket, hogy egyik vallásról a másikra térjenek át, vagy vonuljanak hadba. Ehhez képest neked arra kell ez a technika, hogy eladd a cuccodat. Mennyivel könnyebb dolgod van.
Ebben a fejezetben bemutatom, hogyan értsd meg és hogyan használd fel ez a módszert a következő marketing szövegedben: meg fogsz lepődni, hogy mennyivel jobban fognak szeretni az olvasóid, és mennyivel többőjükből lesz vásárló.

A gémkapocs módszer a érzelmi kapcsolat elnyeréséhez.

Ha nem figyelnek rád, esélyed nincs, hogy vásároljanak. Igaz?

Kapcsolatot kell teremteni az emberekkel, hogy figyeljenek.

A figyelem első lépése egy elismerő mosoly, egy fejbólintás, és magadban elmorzsolt, alig hallható „aha, tényleg”. Miért kell ezt elérni?

Ha ezek közül egy megvan, az olvasó befogadó lesz a többi e-mailedre, a többi szövegedre, az ajánlatodra.

Úgy tudod elérni, hogy kapcsolódsz egy olyan fogalomhoz, ami az emberek fejében már amúgy is ott van.

Sokkal könnyebb egy meglévő gondolathoz hozzátenni, mint valami új dolgot bevezetni.

Miért bízz meg a netjet.hu oktatóanyagaiban?

A netjet.hu weboldal célja, hogy megértsd, megtanuld és megszeresd az online marketinget és a technikai eszközök használatát. Ebben segítenek oktatóanyagaink.

Értékrendem

A netjet.hu marketing filozófiája, az én személyes, online marketing szakértői értékrendem, erre a négy pillérre épül. E négy a vezérelvem, ezek alapján hozok döntéseket.

Rólunk

Szakterületünk az online kampányok tervezése. 2001-óta foglalkozunk weboldaltervezéssel, 2006 óta online marketinggel. A netjet.hu minden tartalma ezt a célt szolgálja: „Olyan weboldalad legyen, amit az emberek szeretnek”. Bővebben rólunk > 

Vélemények, visszajelzések

Megkérdeztük a netjet.hu ügyfeleit mit gondolnak az oktatóanyagokról. Nézd csak milyen eredményeket értek el a tanfolyam résztvevői. Olyan vállalkozók ők is mint te: tehetségesek, soha nem adják fel, az átlagnál intelligensebbek, és szeretik ők is a kezükben tartani a kontrollt. Kattints ide a véleményekhez