Emlékezető

Ennyi időd maradt ma 23:59-ig:

Nap

:

Óra

:

Perc

:

Mp

29 990 Ft.  24 990 Ft Kártyával fizeted, azonnal viheted.

Erdélyi Norbert, a netjet.hu szerzőjének új marketing szövegírás oktatóanyaga:
Hogyan írj marketingszöveget, ami az első mondattal
a kétkedőből rajongót csinál?
Ha el akarsz adni, úgy kell írnod, ahogy a vevők gondolkoznak. Próbálkozz másképp, a sales oldaladnak annyi. A Futurizmo III. oktataónyagot azért csináltam meg, hogy megtanulj belőle úgy írni, ahogy én: idegenből ismerőst, kétkedőből rajongót, érdeklődőből vevőt csinál a mesteri marketing szöveg.
29 990 Ft. Kártyával fizeted, azonnal viheted.
A marketing szöveged a vevő gondolatainak meghosszabbítása legyen a monitoron.
Ennek az elérése sokkal kifinomultabb szövegalkotási filozófiát igényel, mint a szövegsablon átírás. A Futurizmo III. oktatóanyagban lépésről lépésre tanítom hogyan érd el ezt. Az első videómat kíváncsian nyitod meg, az utolsót már tettre vágyva zárod.

1. Hogyan fókuszálj, és felezd meg az írással töltött időt?

Ott ülsz az üres word doksi előtt, melletted a beváltnak mondott szövegsablonok, már kihűlt a kávéd is, de mégsem tudtál egy épkézláb sort bepötyögni. Nézzük inkább mi van a Facebookon! Lájkoltak? Várjál: jött új email? Nem, akkor vissza a fészre, hátha addig jön…

Ha valamire oda tudsz figyelni, egy óra alatt megvan. Ha mindig eltérít valami, akár percekre is, lőttek az egésznek. Hullafáradtan csukod le a laptopot úgy, hogy gyakorlatilag nem csináltál semmit. Ezért Futurizmo III. marketing szövegírás oktatóanyag első részében megtanulunk fókuszálni.

Meg vagyok győződve róla, hogy nálam nagyobb problémái senkinek nem lehetnek a fókuszálással, az adott feladatra koncentrálással, ezért igazán hihetsz nekem, ha azt mondom megtaláltam a módszert, hogy csak arra tudjak figyelni, ami igazán fontos.

Nem kell hozzá megvenni semmilyen szoftvert, nem okostelefonos alkalmazás és nem is teendő lista. Csak egy egyszerű trükk, amire, amikor rájöttem egy kicsit felpattantam a székből.

Ha komolyan veszed az első fejezet tanácsait, akkor, amin azelőtt napokat vagy heteket tököltél, be tudod fejezni. A végére tudsz járni a dolgoknak. Nem lesz lelkiismeret furdalásod, ha megnézel egy sorozatot, ha elmész egy hétvégére, mert a kötelesség le van tudva.

Miért kell a fókuszálást nagyon komolyan venni szövegíráskor?

A neten mindenki a figyelmedre vadászik, a te figyelmedből az ő forintjaik teremnek. Vérprofi újságírók találnak ki olyan címsorokat, ami vonzza a kattintásokat, a megosztásokat, és olvastatják a következő cikket, és a következőt…

És csak ezután jönnek az idióta kommentek, tele gyűlölettel irígységgel, szidalmakkal. Észre sem veszed, de ezek mint pókok szőnek szemedre hálót és nem tudod miért, de fontosnak tartod őket, ott járnak a fejedben, képtelen vagy koncentrálni.

Ekkor rázkódsz meg hirtelen, pislogsz kicsit, mint aki rémálmából kelt, és magadban szólsz: „Várjálmár, én erdetileg sales szöveget írni ültem a gép elé.”

29 990 Ft. Kártyával fizeted, azonnal viheted.
29 990 Ft. Kártyával fizeted, azonnal viheted.

2. Hogyan tudd meg milyen nyelvezetet használnak a vevőid?

Minden, amitől jobb marketing szöveget tudsz írni most is ott van előtted. Csak nem veszed észre, vagy nem tartod fontosnak. Neked ennél a pontnál sokkal könnyebb dolgod lesz, mint nekem. Marketing szövegíróként nekem ki kell szednem az ügyfeleimből, hogy milyenek az ő vevőik. (Merthogy szöveget a vevőnek írunk, nem az érdeklődőnek, ezt vágod, ugye?)

Ehhez kell egy nagyon komolyan összerakott kérdéssor. Én kidolgoztam több ilyet, 2008 óta elég sokfélét, a 14. verzió az, amit ma is használok, én se hittem az elején, de ez csodát művel. Az a lényege, hogy ha kitöltöd, akkor kirajzolódik belőle a vevő személyisége.

Ez a Futurizmo III. marketing szövegírási módszerének alapvetése.

Ez nem annyi, hogy korcsoport meg földrajzi hely szerinti szegmentálás, ez nem az alapszint.

Nagyon komolyan belemegyünk a részletekbe, olyan dolgok lesznek fontosak, amit korábban lényegtelennek tartottál, és olyan infókat hajítunk a kukába, amit tévesen, városi legendákra alapozva mindenki lényegesnek tart.

Itt van még a nagy kérdés, hogy kinek a véleményét vedd komolyan? A vevőét igen, az nagyokos nézelődőét meg nem. Ezt mára mindenki tudja, de ez még nagyon kevés azért. A Futurizmónak ebben a részében megmutatom mi az, ami ennél sokkal jobb.

Ha betartod, amit itt a második fejezetben tanítok,

akkor a szövegírás nem egy borzalmas nyűg lesz, hanem kifejezetten élvezni fogod. És itt most nyugodtan lehetsz önző is: Azért fogod imádni, mert nagyon jó leszel benne. Nem fogsz vacakolni egy-egy mondaton, nem leszel bizonytalan, hogy amit írsz az „jaj, vajon jó lesz-e”. Mert pontosan tudod, hogy a lehető legjobb szöveg születik meg a kezed alatt.

3. Hogyan kell megírni a címsort?

Ha valaki csak a Word doksit mutató képernyődet látná, amint szöveget írsz, azt hinné gyorsított felvételt lát. A Futurizmo módszerrel ilyen a szövegírás. Ha betartod ezt az egy dolgot:

Mondjuk van egy hosszabb sales oldalad, olyan 20 gördítésnyi. Ha az 5. képernyőre kiírod a jövő heti nyertes lottószámokat, akkor se nézi meg senki, hacsak a legelső mondatodba nem szeret bele az olvasó.

És itt kell végleg elfelejteni a szövegsablonokat.
Fogsz egy díjnyertes sablont, és mire kicserélgeted a szavakat, az egészből csak szörny-mondat marad, az eredeti halvány, beteg mása.

De nincs ezen miért csodálkozni. Ha veszed a magyar irodalom legjobb szövegét, mondjuk József Attila A hetedik című versét (tudod: „E világon ha ütsz tanyát…”), és elkezded kicserélgetni benne a szavakat, hogy rád vonatkozzon, vajon mi lesz belőle?

Ezért kell a sablonoknak búcsút inteni, és végre megbízni magadban.

Erre figyelj: ha a címsorod ócska, ha bóvli, ha giccses: lesz aki elmegy, s lesz ki unottan még tovagörget. De vásárolni nem fog.

Ez a fejezet arról szól, hogyan és mit írj az első képernyőre, hogy a vevőd beléd szeressen. Ez egy elég komoly dolog, nagyon részletesen fogom magyarázni, de arra ügyelek, hogy végig nagyon érdekes is maradjon.

29 990 Ft. Kártyával fizeted, azonnal viheted.
29 990 Ft. Kártyával fizeted, azonnal viheted.

4. Hogyan tudod felvezetni az ajánlatodat és megértetni a lényegét?

A legokosabb technika erre, ha elmondod milyen az élet a termékeddel, és milyen nélküle. Egyszerű, de könnyű elrontani.

„Küldeném én akkor Irénkémnek a Demjén Rózsitól, a ’Hogyan tudnék élni nélküled’-et, és üzenem, hogy hogyan tudnék élni nélküle.”

Sales oldal írással kapcsolatban szokták javasolni szakértők, hogy teremts mesterséges hiányérzetet, mutasd meg milyen lenne a leendő vevődnek a termék nélkül élni.

Ez amúgy egy nagyon-nagyon hatásos módszer. Az én ügyfeleim azt szokták kérdezni, hogy „oké, de mégis hogyan?” Te is ezt kérdezed?

A „hogyan tudnék élni nélküled” az értékesítési szöveged legérzékenyebb része.

Itt nagyon csúnyán mellé lehet fogni. Javítottam már ki olyan sales oldalakat, ahol puszta jó szándékból, de épp ez a rész vágta oda a teljes üzenetet. Ha elrontod, giccses, szirupos és bántó lesz a szöveg.
A Futurizmo III-ban benne van a megoldás. Ne rontsd el!

VIDEÓ: Egy meglepő szövegírási technika

A videó elején azt mondod “ennek a fickónak elment az esze” a videó végén azt mondod “ahha!!”. Ha ez az 5 perc tetszik, az oktatóanyagban több órányi ilyen van. 

29 990 Ft. Kártyával fizeted, azonnal viheted.

5. Hogyan kell megírni az átkötő szövegeket?

Magvan ez a rész a jóbarátokból: Rachel: „Ma elmondom Ross-nak, hogy ő a gyerek apja. De hogyan kezdjek bele?” Többiek: „Hát… ő… hát … szóval…”

Ugye milyen nehéz átkötő, vagy bevezető szöveget találni? Komolyan, néha könnyebb megírni egy címsort vagy megfogalmazni a terméket ígéretét, mint átkötni egyik gondolatot a másikba.

Mégis, van egy módszer, amivel, mint szöveg-ragasztóval könnyen át lehet vezetni, lazán össze lehet kötni egyes szövegrészeket.

Mindenki kívülről tudja, hogy a sales oldalon az a lényeg, hogy egy szövegblokk adja el a következő elolvasását.

Ilyen értelemben, ha belegondolsz, az átkötő szöveg még fontosabb is tud lenni, mint maga a címsor. És ez nem csak annyi, hogy a bekedésed utolsó mondata egy kérdés. Szeretnéd tudni milyen kifinomult technikák vannak az észrevétlen gondolati összekötésekre?

Mint ahogy tőlem megszokhattad, ezt is igen részletesen fogom tárgyalni. Nem csak szöveggel lehet elérni a gördülékeny olvasást. Hanem még mivel?

29 990 Ft. Kártyával fizeted, azonnal viheted.
29 990 Ft. Kártyával fizeted, azonnal viheted.

6. Hogyan kell a sales oldaladat designolni?

Ha megírtad a legjobb szöveget, egyvalami még van, amivel az egészet el tudod rontani. Ha erre nem fordítasz időt, hatástalan lesz az egész.
Ez nem más, mint a design.

Szerintem annyira egyszerű pedig. Nem fér a fejembe, hogy mégis miért rontják el ennyien. Miért nem figyelnek az elrendezésre? Miért nem figyelnek a képekre, a gombokra, a margókra, a színekre?

Komolyan, van valaki azt elhiszi, hogy nem számít minden egyes pixel?

A Futurizmóban viszont kitaláltam valamit, egy új, egyszerűbb módot, ahogyan eddig még nem tanítottam a sales oldal designját.

Öt éve készítek videós oktatóanyagokat, nem értem, hogy ez eddig miért nem jutott eszembe. De végül is így van az ember a jó ötletekkel, nem érti hogyan élhetett előtte nélküle.

7. Hogyan kell kitalálni és megírni a csalit?

A Lead Magnet kitalálása.
A „lead” angolul érdeklődőt jelent, a „magnet” meg mágnest. (viccess, mert az ólom is pont ugyanez a szó, – lead – csak azt meg nem vonzza a mágnes) Magyarul csali. Valahogy el kell nevezni, de mindkét kifejezés félrevezető. Olyan gondolatokat rak a fejedbe, amitől nehéz lesz csalit írni. Ha olyanokon szoktál gondolkozni, hogy milyen tanulmány legyen, hány oldalas legyen, milyen videó legyen, mi legyen benne, hosszú legyen vagy rövid…. Akkor tévúton jársz.

Nem így kell megközelíteni.
A Futurizmo II. a lead magnet kitalálásával kezdődik, egy olyan módszerrel, amit még konzultációkon sem mondtam el senkinek. Ha ezt megismered, többé nem tudod másképp látni.

Nekem 6 lead magnetem van, mindegyik 50% felett konvertál, mindet ezzel a módszerrel csináltam. Gondolom most már tényleg érdekel mi ez.

29 990 Ft. Kártyával fizeted, azonnal viheted.
29 990 Ft. Kártyával fizeted, azonnal viheted.

8. Mi az 50% fölött konvertáló feliratkoztató oldal készítésének módszere?

Azaz feliratkoztató oldal készítés – control freak módszerrel*

Nem akarlak olyan rendmániássá tenni, mint amilyen én is vagyok, de ha ezt a fejezetet megnézed, többé nem tudod másként látni a feliratkoztató oldalad.

Van 1366 * 768 pixeled, ez a leggyakoribb képernyőfelbontás, ennyi helyed van egy vadidegent meggyőzni arról, hogy nem mehet el feliratkozás nélkül az oldaladról.

Ebbe nem fér bele kósza céglogó, otthagyott alapbeállítás wordpress oldal cím, cookie törvény baromság, chat ablak. Nem.

Minden hibával feliratkozót veszítesz. Itt nem működik az “első probálkozásak elmegy, most ez is megteszi” Nem. Mindennek tökéletesnek kell lennie. Nem jónak, vagy érdekesnek, vagy szépnek hanem: tökéletesnek.

*A control freak azt jelenti: ellenörző mánia, ám ezt a control freak dolgot azért humorral kell érteni, de tény, hogy nem árt egy kis tökéleteskedés, a landing paget csinálsz

9. Hogyan érd el, hogy feliratkozás után ne csak a csalit vigyék el, hanem később is figyeljenek rád?

Oda, ahová az emberek 99%-ának nem jut eszébe mást írni, mint a sablonszövegeket, ott te már elkezdheted építeni a bizalmat. 4 ilyen pont van.

A lényeg, hogy találni kell egy kapcsolódási pontot egy vadidegennel, úgy, hogy az első e-mail után már mint ismerőst üdvözöljön.

Jaj, mit csináljak, ha feliratkozott? Mit küldjek? – Erre válaszol ez a fejezet.

Tudod mit szeretek az IKEA-s cuccokban? Azt, hogy minden köbcentimétert kihasználnak, nincs kárba veszett hely.

Ki gondolná, hogy ide befér 4 konyhafiók, hinnéd, hogy egy 20 centi mély besta szekrény egy tonna könyvet benyel? Ekkor jutott eszembe, hogy az e-mail marketing kommunikációban is jobban fel lehet használni a „helyet”:

29 990 Ft. Kártyával fizeted, azonnal viheted.
29 990 Ft. Kártyával fizeted, azonnal viheted.

10. Hogyan helyezkedj bele a vevő szerepébe, hogy még precízebb marketing szöveget írj?

Method Acting – szövegsablonfaragás helyett

A legnagyobb színészek a forgatási szünetben is benne maradnak a szerepben*. Christian Bale nem eljátssza a Sötét Lovagot, hanem ő maga lesz Batman, Daniel Day Lewis nem úgy tesz, mint az amerikai elnök, hanem a forgatás alatt ő maga Lincoln, nem mossa le a sminket, megtartja az amerikai akcentust. Ez azért kissé ijesztő. Vagy mégsem?

Úgy jön ez ide, hogy ugyanezt kell csinálnod, amikor hírlevél-, vagy sales oldal szöveget írsz.

Nem elég beleélni magad a vevőd szerepébe, nem megpróbálni kell a vevő fejével gondolkozni, hanem amíg írsz, addig te magad legyél a vevőd. Csak így tudsz olyan mondatokat írni, ami eladja a terméked. Erről ez a fejezet.

*Úgy hívják method acting, nézd meg a Wikipédián, mi is ez.

11. Hogyan csinálsz a sales oldaladból hírlevél sorozatot?

Sales oldalból sales funnelt, magyarul: értékesítési oldalból hírlevél sorozatot.

Hogyan csinálj egy Futurizmo módszerrel megírt sales oldalból olyan hírlevé sorozatot, ami az elején, a végén, és a közepén is eladja a terméked.

Azt kell megérteni, hogy, ahhoz, hogy vásároljanak az érdeklődők meg kell érteniük egy történetet: mi van nálad, ami nekik kell, ami jobbá teszi az életüket, miért tőled vegyék, miért bízzanak benned.

Neked ugyanezt a sztorit kell elmesélned a csaliban, az oldalon, a feliratkoztató oldalon, a hírlevelekben. Ugyanazt, de több szempontból, több elemre bontva, hogy biztosan megértsék.

Ez a fejezet a Futurizmo legizgalmasabb része.

29 990 Ft. Kártyával fizeted, azonnal viheted.
29 990 Ft. Kártyával fizeted, azonnal viheted.

12. Hogyan érd el, hogy mindig megvegyék a belépő termékedet?

A szándékos véletlen? Létezik? Azaz, hogyan vegyék meg mindenképpen a belépő termékedet?

Ebben a videóban elmondom hogyan tedd az emberek szeme elé pont azt, aminek a megvételén pont mostanában gondolkoznak?

Nagy erővel hat a vásárlási döntésre, ha egy, a fejünkben motoszkáló termék ajánlata egyszerre elénk kerül. “Nem hiába van ez itt”. Ezt a gondolatot kell elérni.

A véletlen léte vagy nem léte társadalmi beszédtéma, ezt észre kell venni és felhasználni a marketingedben: kérdés, hogyan. Videón magyarázom a módját.

KOPIZD LE a módszerem:
13. sales oldal írás élőben
Az új oktatóanyagban mutatom hogyan írok én sales szöveget. Fehér laptól indulunk, betüről betűre, szóról szóra haladva mutatom hogyan lesz a semmiből meggyőző szöveg és design.

Mi a 3. kiadás újonsága?

29 990 Ft. Kártyával fizeted, azonnal viheted.

Ez egy nagyon izgalmas fejezet.

Ilyet még nem csináltam korábban egyetlen oktatóanyagban sem. Egy valós megbízást fogok a szemed láttára kivitelezni. Onnan kezdem, hogy előveszem a konzultációs kérdéseket, és nyitok egy üres word doksit.

Ez a legijesztőbb pillanat, a kezdés. Az üres word doksi. Ilyenkor – és ide egy filmbéli jelenetet képzelj – mintha egyszerre megpattanna minden villanykörte, téli szél vágná be az ablakot, közel s távol senki rajtam és az üres lapon kívül.

Azért ez ismerős, nem? Ettől a pillanattól, a semmiből, az ürestől induluk és végén kész lesz egy olyan sales oldal, ami emberekhez szól, őket meggyőzi, nekik elad.

Ebben a fejezetben – mely számos új videót tartalmaz – benne lesz minden új tapasztalatom, amit az emúlt másfél évben gyakorlati kivitelezés közben tanultam

Értékrendem
A netjet.hu marketing filozófiája, az én személyes, online marketing szakértői értékrendem, erre a négy pillérre épül. E négy a vezérelvem, ezek alapján hozok döntéseket.
Az emberközpontúság tisztelete
A netjet.hu minden cikke, minden videója, minden oktatóanyaga, és minden kivitelezési szogáltatása ezt a célt szolgálja: „Olyan weboldalad legyen, amit az emberek szeretnek”. Sok eszköz van, mellyel e cél elérhető, de a középpontban nálem az ember áll. Az online marketing az én értékrendemben nem arról szól, hogy mennyire ismered a különféle szoftvereket, hanem, mennyire tudod eltalálni, hogyan gondolkoznak az emberek.
A lényeg tisztelete
Amikor hozzám fordulsz online marketing tanácsért az első dolgom, hogy leegyszerűsítsem az üzeneted, lenyessem a sallangokat, hogy kinyerjem belőle a lényeget, azt az egyetlen legfontosabb dolgot, azt a gyöngyszemet, amivel egy mondatot mondva bárki megérti mit akarsz. „Íz, csín, tűz vagyon a versben, ha mesteri mív.” írja Kazinczy. Ezt keresem az ajánlatodban, ha konzultálunk: az ízt, a csínt, a tüzet. Ettől lesznek vásárlóid.
A forrás tisztelete
Szomorú hazai marketing trend, hogy sokan a forrás megjelelölése nélkül fordítják le Ryan Deiss, vagy Neil Patel munkáit, az entrepreneur.com cikkeit, úgy tálalva, mintha az saját ötlet lenne. A netjet.hu is hivatkozik magyar vagy amerikai marketing szakértőkre, de biztos lehetsz benne, hogy nálam mindig pontosan megjelelöve látod a forrást, ha könyvre hivatkozom, még az oldalszámot is megadom, hogy ellenőrizni tudd a forrás hitelességét.
A kreativitás tisztelete

Nagyra tartom a kreativitást, tisztelem azt, aki zsenialitásával új dolgot teremt. Megvetem a középszerűséget, a kreativitásnak nevezett ötlet-lopást, forrásmegjelölés nélküli fordításokat, a konkurenciaharcot. Ebbéli álláspontomat legszebben Anakreón verse fejezi ki, Radnóti fordításában:

Gyűlölöm azt, aki telt kupa mellett, bort iszogatván,
háborut emleget és lélekölő viadalt.
S kedvelem azt, aki bölcs és Aphrodité meg a Múzsák
szép adományairól zengve szeretni tanít

“…és tényleg tudsz írni?…”

Azt kérdezed: “Vajon ért ez a fickó a szövegíráshoz vagy ez is csak Ryan Deisst és Neil Patelt fordítja magyarra”.

Nézd meg milyen szövegeket írok, milyen weboldalakat csinálok hozzá. Ezek mostanában készültek. Én így csinálom, ehhez értek. Ha ezt tetszik, maradj velem, ezen gyakorlati tapasztalataimra épül az oktatóanyag.

Megrendelés itt
Futurizmo III. Marketing Szövegírás Oktatóanyag

Végre bízz meg magadban  és önállóan írj mesteri marketing szöveget a saját weboldaladra.

Megkapod az oktatóanyagot, több órányi videó, benne minden ami fentebb le van írva, és még több minden, ami itt le sincs írva.

Kártyás fizetéssel azonnal letölthető, banki utalással pedig ha itt összeg, küldjük a hozzáférést.

Találkozunk hangban és videón:

 

 

29 990 Ft

24 990 Ft

csak november 22-23-24-én.

A szövegírás hete a netjet.hu-n:
Mutasd a weboldalad szövegét! Gyakran egy szó megváltoztatása is növeli a konverziót.

32 hozzászólás

  1. Herendi Andrea

    Kedves Norbert, szeretném ha véleményeznéd a honlapomat szövegirás szempontjából.(is) Igyekeztem olyan kulcsszavakat tenni a főoldalra, ami növelheti a keresést így a konverziót.

    Előre is köszönöm építő kritikádat

    Üdv, ANdi

    Válasz
    • Erdélyi Norbert

      Szia Andrea,

      először nem is értettem milyen szövegekre gondolsz, hiszen a weboldalad legfontosabb, gördítés feletti részén nincs is marketingszöveg, csak főneveket tartalmazó tényközlések (bőrfiatalítás, módszer, kezelés stb) Ez a terület az első találkozás, itt a vevő nem kijelentéseket szeretne látni, azt lát eleget prospekusokban, hanem ide csábítás, ígéret, előtte-utána képek kellenek.

      Lentebb gördítve találtam meg azokat a szövegeket, amik igazán egy-egy adott célcsoportnak szólnak. Ez a jó irány, ezzel kéne kezdeni az oldalt. Ezek remek kezdő lépések a vevő nyelvén szóló szöveg irányába, de még mindig sok benne a modorosság, önmagaddal folytatott párbeszéd (pl.: Esküvői smink?.. csak profi sminkestől!).

      Az egyes blokkokra kattintva (pl.: esküvői smink) oldal legalján van az, amivel az egészet kezdeni kéne: Herendi Viki és Huszerl Barbi fotója. Összefoglalva én így csinálnám:

      Kezdőlapon, ami teljes képernyős egy fotó együtt Viki és Barbi, közöttünk nagy felirat:
      “10 ok, amiért ne saját magadnak csináld meg az esküvői sminked”
      Alá gomb 1: “Máris bejelentkezem” gomb 2: “Mi a 10 ok?”

      Válasz
  2. Hadházi Zsuzsanna

    Kedves Norbert!
    Köszönöm ezt az értékes videót! Már elsőre is hasznosnak találtam, és elvégzem a “házi feladatot” is. Sajnos nem vagyok jó saját magam fényezésében, pedig szolgáltató lévén ezt meg kell tanulnom. Nagyon kíváncsi lennék, mit mondasz a sales oldalamról: https://hogyanszerezzemvissza.hu/hogyan-szerezzem-vissza/
    Előre is köszönöm!
    Csodás napot!
    Zsuzsa

    Válasz
    • Erdélyi Norbert

      Ez jó szöveg. Csak a betűtipusválasztás nehezen olvashatóvá teszi. Érdemes lenne valami egyszerűbb (Raleway, Montserrat, Tahoma) betűket választani.

      Válasz
      • Zsuzsa

        Köszönöm. Kicseréltem a betűtípust. 🙂
        További minden jókat!

        Válasz
  3. Kriszti

    Kedves Norbert!
    Nagyon bejön a stìlusod!

    Egy korabbi videód hatására átìrtam az oldalam .. már többször is .. de még mindig azt érzem nem elég ütős az eleje. Néhány észrevételnek örülnék.

    Nagyon köszönöm!

    Üdvözlettel
    Kriszti

    Válasz
    • Erdélyi Norbert

      Szia,
      Nagyon király. Gratulálok. Szöveg is, design is nagyon ott van. (Csak a saját fotód lehetne élesebb, nagyobb.)

      Válasz
      • Répás Krisztina

        Kedves Norbert!
        Nagyon köszönöm!
        Szép napot 😊

        Válasz
  4. Ácsné Kemény Andrea

    Kedves Norbert!

    Egy most készülő, kezdő (értsd: még se alsó menü, se SEO, se közösségi kapcsolat, se érdeklődőszerzés, se …) weboldal – amelyik egyelőre csak megismertetni akarja a szolgáltatást és tanítani a piacot – erejének a növeléséhez kérem a segítségedet.

    Köszönöm szépen:
    Andrea

    Válasz
    • Erdélyi Norbert

      Szia Andrea,

      Ez az oldal most kissé “too-much”, mindenből túladagolás van: sales page hossza, stock fotók, kiemelések, csupanagybetűk. Ha most startolsz ezzel akkor ilyen egyszerű dolgot kell csinálni:
      1. Írsz egy lead magnetet, vagy inkább elmondod videón, amit meg akarsz értetni az emberekkel, úgy, hogy az számukra hasznos legyen (5 stresszoldó tipp, amit ma bevetve holnap már jobban ébredsz.)
      2. Ennek a csalinak csinálsz egy 1 oldalas 1 gördítéses feliratkoztató oldalt.
      3. A csali átadó oldal aljára teszel egy kommentelési lehetőséget, hogy kérdezhessenek az emberek.
      4. A feliratkoztató elkezded hirdetni a facebookon, elkezded megismerni az embereket.


      Amíg ez a dolog fut, addig összerakod a weboldalt, és kapásból, erölködés nélkül indíthatsz egy jó kampánnyal, a kommentek szövegét felhasználva a sales oldalon, a funnelben.

      Válasz
      • A

        Kedves Norbert!

        Nagyon Köszönöm.

        Andrea

        Válasz
  5. Magyar Éva

    Kedves Norbert!
    Tetszik a közvetlen stílusod, bírom azt aki lazán kezel bizonyos témát, hiszen sokan félnek attól, hogy akkor a szakértelem nem megy át. DE! Átmegy! Szerintem jobban és nagyobbat is üt!
    Szeretem mikor egy témát videón is megnézhetek és olvashatom is. Valamiért én jobban szeretek olvasni és ezt is külön köszönöm Neked!
    Van egy esküvői weboldal aminek a blog részét írom, a főoldalt is most fogjuk renoválni, hiszen tudjuk vannak hiányosságok és még bőven van mit tanulnunk.
    Van egy blogoldalam is, kb. két hónapos, ( http://www.rozsaszinszemuveg.hu ) amit szintén örömmel írok és természetesen boldog vagyok, ha mást is megérintek az írásaimmal. Ha arról is kapok véleményt Tőled, azt külön köszönöm!
    Előre is köszönöm a rám fordított értékes idődet!
    Tudásra szomjas és fejlődésre kész vagyok!
    Üdv
    Magyar Évi

    Válasz
    • Erdélyi Norbert

      Szia,
      Ezek a cikkek jók, még engem is megfognak a címsorok, noha tőlem talán senki nem áll távolabb a célcsoportól. A designt kéne egy kicsit átgondolni. Nem kell átalakítani semmit, csak pár apróság, amitől könnyebben feldolgozható a tartalom: nem kell 200 pixes magas fejléc, attól ints búcsút, egy logó bőven elég lesz a menüsorba. A címsorok betűmérete legalább 4 ponttal legyen nagyobb. A cikke folyó szövege 14 vagy 16 pontos legyen, sortáv legalább 1.25em.

      Nem tudom mennyire cél a feliratkoztatás, ha az, akkor a mostani pucér űrlapnál több kell. Aki cikket tud írni, csalit is tud: Vedd az 5 legjobbat fűzd e-bookká, és kész a feliratkozás ajándék. De addig is egy push notificationst tegyél fel, a https://onesignal.com/ -nak van WP pluginja.

      Válasz
  6. Robi

    Kedves Norbert,
    köszönöm szépen a lehetőséget!
    Nagyon kíváncsi lennék az őszinte véleményedre ezzel az oldallal kapcsolatosan: https://tt-magic-cleaning.ch/
    Azt szeretném elérni, hogy minél nagyobb arányban kérjenek árajánlatot a takarítási szolgáltatásokra.
    Jelenleg sajnos nem konvertál jól az oldal, ami legfőképpen azért kellemetlen, mert a hirdetése meglehetősen sokba kerül Svájcban.
    Milyen módosításokkal javíthatnék a konverziós arányon?
    Szerinted mi lenne a legjobb üzenet, amelynek a hatására többen kérnének árajánlatot az űrlapon keresztül?
    Magas minőségű szolgáltatásokat kínálunk 100%-os elégedettségi garanciával. Árakciót nemigazán szeretnék bevetni, mert ahhoz már amúgy is túlságosan jó a szolgáltatás ár-érték aránya.
    Előre is köszönöm szépen!

    Üdv, Robi

    Válasz
    • Erdélyi Norbert

      Szia,
      Ez egy nagyon szép, nagyon átgondolt oldal. Csak valahogy messze van az ajánlatkérés gomb. A szövegekben sok a WIR és kevés az SIE (Ön). A kezdőképernyőn a CTA ne az legyen, hogy “unsere leistungen”, hanem, hogy “offerte fragen”. A célcsoportazonosítást (buyer persona felismertetést) hiányolom. Számomra sem világos, hogy ki a célcsoport: cégek, hotelek, panziók? Akár ki is, nem kérdezni kell (Sie brauchen eine fachkundige Reinigungskraft für Ihre Geschäfts- oder Privaträume?
      ), hanem mondani. Tehát első képernyő ez legyen – de most inkább magyarul írom:”

      Az Ön irodája tökéletes tisztaságot érdemel.
      Mire Ön reggel beér már tökéletes a tisztaság, mi akkor dolgozunk, amikor Ön befejezi a munkát.
      Kérjen ajánlatot most!
      A háttérben ne stock fotó legyen, hanem a “Wir sind ein Team von Reinigungsexperten” blokkban bemutatott valós emberek.

      És akkor több kezdőképernyőt létre lehet hozni egyes hirdetésekhez: hoteleknek, panzióknak, stb, és csak nekik hirdetni. Ha egy PPC landing page-n az első gördítés nem győz meg, ritkán van több esély. Ezért kell a start képernyőt “betegre” tökéletesíteni

      Válasz
  7. Zoltán Járomi

    Szia Norbert,

    az eddigi oktató anyagaiddal (mumus, vb) és a Divi-vel építgetem az oldalam, amely már lassan kezd egy blogra hasonlítani, bár még sok munka van vele, cikkek formázás, képek feltöltése, stb.

    Sajnos a saját stilusomat még nem sikerült megtalálnom, ez valószínűleg le is jön neked, ha megteszed, hogy vetsz rá egy pillantást, és ha véleményeznéd is, akkor nagyon megköszönném.

    Az eredeti elképzelésem egy olyan portál (ezért is vettem meg a portálos anyagodat is), amelyen több kapcsolódó témát szerepeltetnék a kutyák viselkedési zavaraival kapcsolatban. Ezt feltöltöm cikkekkel, és e-mail listát építenék. Majd ezután csinálnék egy zárt felületet tagoknak, ahol már konkrétabb anyagok lennének. A kampány oktató anyagodban leírt rendszerrel szeretném ezt később megcsinálni.

    Az lenne a kérdésem, hogy szerinted számomra is járható út lenne az, amit korábban az egyik kérdezőnek, Andreának tanácsoltál?

    Nevezetesen, hogy csali, feliratkoztató oldal, hirdetés, feliratkozó gyűjtés, közben tartalom írás illetve a feliratkozókkal kommunikálni, mire lenne szükségük, amiből lehetne írni további tartalmakat illetve csinálni infotermékeket.
    És amíg az e-mail listát építem, addig a feliratkozó oldal, ami tulajdonképpen egy one page oldal lenne, legalábbis ha jól értettem, szóval arról is lehetne átkötés a portál oldalra és tulajdonképpen azt kellene hirdetni is?

    Bocsánat, ha naiv a kérdésem, de az, hogy mi jön, mi után, még mindig nem teljesen világos nekem.

    Válaszodat előre is nagyon köszönöm és várom a 22-ét.

    Üdv, Járomi Zoltán

    U.i.: muszáj elmondanom, hogy nagyon tetszik a legújabb sales oldalad, ez az eddigi legjobb, nagyon egyben van, profi munka, tényleg szuper, már csak olvasgatni is egy élmény, még tudnék jelzőket, csak nem akarom mindet ellőni, tartogatok a következőre is 🙂

    Válasz
    • Erdélyi Norbert

      Szia, ezek nagyon jó elképzelések, már csak meg kell csinálni 🙂
      A legelső mindig ez: legyen kiknek elmondani, amit tudsz.
      Ebből lesz a buyer persona, a termék, a kampány. Minden azon alapul, hogy legyenek emberek, akik figyelnek rád. Ha most van a fejedben olyan, amit te tudsz, mások meg kíváncsiak rá, akkor megvan a csalid. A kommentekből megismered a kérdéseket, érdemes még egy zárt facebook csoportot csinálni, csak feliratkozóknak.

      ui: Ennek a sales oldalnak a designját az Atomic Blonde című film alatt találtam ki, és közben az 1984-es Terminator I. soundtrackjét hallgattam, Brad Fiedel a zeneszerző. Majd nézd meg ezen művek ismeretében is jelen oldalt 🙂

      Válasz
      • Zoltán Járomi

        Szia,

        nagyon köszönöm a választ, de most látom, hogy a honlapom elérhetősége lemaradt, így nem is tudtál ránézni sem, ami viszont sokat jelentene, ha megtennéd.

        Mint írtam, leginkább a kinézettel gyűlt meg a bajom, még nem állt teljesen össze a fejemben az egész, vagyis az ötlet megvan, de úgy unblock még nincs egyben, nem igazán kiforrott, pedig ez már vagy a 9. elképzelésem,

        Szóval, ha megtennéd, hogy néhány mondatban jeleznéd, hogy mit gondolsz, átmegy-e, hogy mit is akarok, mivel nem egy további tucat oldal a célom a kutyatémában. Mindenre nyitott vagyok, bírom a kritikát. 🙂

        Előre is köszönöm a lehetőséget és további szép napot!

        Üdv, Járomi Zoltán

        Válasz
        • Erdélyi Norbert

          Szia Zoli,
          Még mindig nem tudom mi a weboldalad, valahogy ezúttal is lemaradt a link a honlap címe mezőből. De most nézem, te már a megrendelők között vagy. Írd meg e-mailben nekem, vagy a vevőknek szóló zárt facebook csoportba is postolhatod tanácsot kérve.

          Válasz
  8. Klopfer Csaba

    Szia Norbi,

    Kérlek, nézd meg a http://www.ensport.hu/td oldalt. Ez a weblapunk leglátogatottabb oldala. Forgalmat is, ha irányítunk, jó részt erre. Mi a (fő) gond vele?

    Előre is köszönöm a visszajelzésed!

    Válasz
    • Erdélyi Norbert

      Egy Bödőcs poén jut eszembe, a falusi és a gasztro borász találkoznak,
      a gasztro borász egy mélyöblű pohárba tölt egy kis korty dekantált rosé cuveé-t,
      a falusi felhörpinti az egészet és azt mondja “Hát nincs ennek semmi baja”

      A weboldaladra ugyanez áll: “hát nincs annak semmi baja”
      csak az első képernyőre egy címsor kéne, nem értek a témához (állapotfelmérés sportolóknak), de gondolom az állapotfelmérésnek valami olyasmi lehet a haszna, hogy ha a sportoló precíz képet kap az állapotáról, akkor speciálisabb edzéstervet tud összerakni, és mint ilyen nő a teljesítménye. Most tegyük fel, hogy erről van szó, ilyen értelemben a címsor ez lehetne: “Dupla teljesítményre lennél képes, ha precíz képet kapnál a fizikai állapotodról”. Alcím: “Speciális állapotfelmérés sportolóknak, 2 órás vizsgálat, másnapra eredmény.”
      Gomb: “Időpontfoglalás most”
      Az oldal alján az állapotfelmérési szövegből ki kell hagyni a “ha.. akkor..” szöveget. Helyette hangsúlyozni az előtte utána állapotot (kontraszt elv) vagy a most-később időtényezőt. pl: Most: jelentkezés, időpontfoglalás. Jövő héten ilyenkor: precíz felmérési eredményekkel jobb teljesítmény.

      A “HA – AKKOR” logikai funktort a marketing szövegekben mindig kerülni kell. A kondicionális következtetés visszafelé nem áll fenn. (wikipédia: modus tollens és modus pollens) Nem azért mert, feltételezzük, hogy mindenki formális logika szakember, aki olvassa, hanem azért mert tudat alatt is bekavar. Tudom, hogy ez már nagyon elméleti, csak jelezni akartam ezzel, hogy mennyi szempontot kell figyelembe venni marketing szövíráskor.

      Válasz
  9. Újfalusi Melinda

    Kedves Norbert,

    Nagyon jó lehetőség ez Tőled, köszönjük!

    Szeretném megkérdezni a véleményedet és tanácsot kérni a weblapunk szövegével vagy a főoldal kialakításával kapcsolatban. Igazából egy non-profit szolgáltatást indítottunk, de nagyon nehezen megy a figyelem felkeltése, hogy megismertessük a célközönségünkkel, pedig hasznos lehet, ha használnák.

    Igazából teljesen kezdők vagyunk ezen a területen, de a lelkesedés megvan! 🙂

    Köszönöm előre is! 🙂 Melinda

    Válasz
    • Erdélyi Norbert

      Szia Melinda,
      A https://mancskereso.hu/ egy nagyon jó weboldal. Jótékonysági / non-profit szövegírásnak két buktatója van: könnyen lehet szirupos, csöpögő, hatásvadász. A másik véglet, amikor vádló a szöveg: “Másoknak azért nincs, mert neked van”. Arany középutat kell találni. A napokban amúgy pont lesz egy esettanulmányom egy jótékonysági weboldal szövegírásáról.
      De vissza a te oldaladra:
      Ez a címsorod: “Elveszett, talált, gazdikereső állatok oldala” Ez egy tényközlés, nem való címsornak.
      Ez az alcím, pedig ennek kéne a címsornak lenni: “A kutyának csak egy célja van az életben: elajándékozni a szívét.” Mellé nem kell írni, hogy ezt ki mondta, a kezdőlap célja szempontjából nem releváns.
      Tehát ez a főcím, alatta két gomb legyen: “Találtam egy kutyust” vagy “Hazaviszek egy kutyust”
      És ami az egészet feldobja, ha a háttérképre, amelyen a 3 eb áll, odetenni a kutyus nevét, és alá egy sor jellemzést róla pl.: “Bodri – Ha meghallja a kutyatápzsacsi csörgést, már vakkant is.”
      Így kaptál egy erős érzelmet -> Idegen kutyából az én kutyám, ha ismerem.
      És kaptál egy bólogató egyetértést -> Igen, a kutyának az a célja, hogy minket szeressen.
      Mindezt úgy, hogy minden marad úgy, ahogy van a weboldalon, csak megcseréled a címsor, és írsz hozzá 3 mondatot.

      Válasz
      • Újfalusi Melinda

        Szia Norbi, Köszönöm a segítséged és már nagyon várom az esettanulmányt, biztosan sokat fogunk belőle tanulni! 🙂

        Válasz
  10. Dénes

    Szia Norbi!

    Szeretném, ha megnéznéd az ipari-alpinista.hu honlapom.

    Válasz
    • Erdélyi Norbert

      Szia Dénes,
      a te weboldalaidba mindig nehéz “belekötni”. A kezdőlapon van 3 gomb, mind azt mondja, hogy “kattintson ide a folytatáshoz” ide jobb lenne valamilyen egyértelműbb CTA. pl: “Több infó: csatornatisztítás” vagy “Mennyibe kerül” vagy “Azonnali ajánlatkérés”

      Válasz
  11. Ildikó Karsay

    Kedves Norbert.
    Köszönöm a lehetőséget előre is!

    Tervezek festő-, alkotótanfolyamokat és most csináltam egy friss próba oldalt, hogy egyáltalán mennyire tudom összerakni a szövegezész, gondolom még több sebből vérzik, a gombok a kapcsolati oldalra mutatnak egyenlőre, mert még nincs más.
    http://artbyildy.com/artbyildy2017/29854-2/
    van egy másik is: http://www.artbyildy.com/natureart/alkoto-napok/

    A januárban indult ingyenes heti inspirációs festőoldalam linkje: http://www.artbyildy.com/natureart/
    kicsit elszomorít, hogy mennyit dolgoztam a heti leckékkel egész évben kb heti 2 nap, (már 47 van eddig) és “marketing” HIJJJJÁN mennyire nem jutott el azokhoz akik tán élvezték volna.

    Nyáron két tanfolyam is volt ami szintén nem hozta a várt eredményt, de talán mert nem jutott el az érdeklődőkhöz.
    http://artbyildy.com/workshop/ alatt van az összes ebből az új
    http://www.artbyildy.com/natureart/aquarell-camp/ erre hasonlít az ingyenes lehetőség: http://www.artbyildy.com/natureart/camp-for-free/
    Rengeteg időt elvesz a web bigyózása az alkotástól 🙁 Tele vagyok ötletekkel, de a megvalósítás valahogy mindig elcsúszik és természetesen ezáltal 0 bevétel amiből 0-t lehet költeni a kötelező elemekre (számlázó, hirlevél küldő meg a többi) ördögi kör – húh
    szeretnék kilábalni
    köszönöm a véleményed és fantasztikus, hogy ezt IS kitaláltad
    szép napot
    Ildy
    ui: a fő weboldalamat most akarom át DIVIsezni mert egyrészt nagyon lassú (még BASIC sablonnal volt) másrészt már látom, hogy csak l’art pour l’art és nem hoz semmit és nincs célja – az ember fia tanul . . . köszönöm

    Válasz
    • Erdélyi Norbert

      Ha már a “l’art pour l’art” szóba jött, a kifejezés eredeti értelmének tiszteletben tartása mellett mégis Besenyő Pista Bácsi filozófiáját citálnám ide, jelesül, hogy “Egyet kell kérdezni: felrűl le, vagy lerűl fel.” Ez a végtelen egyszerűség legyen a vezérelved. Ez most nem vicc. Nagyon sok tartalmat, ötletet látok, de nem értem az oldal célját.
      Ha a tábort akarod eladni: Kezdőlapon a galéria legyen, amivel a hangulatot átadod.
      Ha érdeklődőket akarsz gyűjteni, akkor csali “Hogyan fejleszti a gyereked vizuális intelligenciáját egy kreatív alkotótábor”
      A design sok helyütt remek, de az óriás lila neon betűket és gigászi gombokat nem ajánlanám.

      Válasz
  12. Magyar Éva

    Kedves Norbert!

    Először is köszönöm az elemzésedet, a blogoldalamról, megfogadom a tanácsaidat és javítani fogom, a betűméretet, fejlécet és a feliratkozóknak is szánok valami értéket.
    De! szeretnék repetázni!
    Vagyis előző írásomban az esküvői oldalról is kértem véleményt, de mivel ott csak a blogom linkje volt, félreérthető voltam.
    Tehát az esküvői ruha oldal áll, egy kisebb renoválás előtt, elég hiányos jelenleg a főoldal, ebben kérném a szakmai tanácsodat, észrevételedet. http://www.jooserabridal.hu

    Ismét köszönöm szépen a rám fordított idődet!
    Üdv.
    Évi

    Ui. Most kaptam meg a hexaméteres videódat! Nekem már az első pillanattól tetszett a vidi, én az elején sem néztelek “Hülének” 🙂
    Gratulálok, további sikereket kívánok!

    Válasz
    • Erdélyi Norbert

      Szia Éva
      Ez egy olyan attraktív oldal, amitől kedvem van újra megtartani az esküvőnket (pedig én kifejezetten utálom a felhajtást). Kis módosítást javasolnék:
      A JoosEraBridal, a márkanév inkább bal oldalra jöjjön egy nagyon körültekintőn kiválasztott kézírás betűtípussal. A jobb oldalon, ahol most az van, hogy “JoosEraBridal – Az ötlettől a megvalósításig” ide jöhetne egy marketing szempontból értékesebb szöveg pl: “Akarsz ilyen esküvői ruhát. Most: ikiválasztás. Esküvődön: elbűvölés”

      Válasz
  13. Kincses Zoltán

    Szia Norbi !
    Célom : nem adok el semmit , csak személyes kapcsolatot létesítenék élsportolókkal
    (mert a táplálékkiegészítőkkel gyógyító hatást elhitetni is az törvény szerint bűnügyi cselekmény. )
    Facebookon hirdettem így : https://fos.hu/ga8
    A célcsoport : úszók közül pár ismert úszót kedvelők 7500 fős csoportja , asztali megjelenés mellett .
    Konverzió 1000 megjelenés a hírfolyamban 60 érdeklődő, akiket a web oldalamra irányítottam , és igyekeztem rávenni őket , hogy face üzenetben , vagy email -ban további részletekért vegyék fel velem a kapcsolatot .
    Eredményem : a 60 érdeklődőből 0 db kapcsolat létesült .
    A face hirdetésről erre a weboldalra irányítottam az érdeklődőket: https:/fos.hu/ga9
    Kérdésem : miket rontottam el ?
    Véleményedet fontosnak tartom
    Köszönettel
    Zoli

    Válasz
    • Erdélyi Norbert

      Szia
      Értem mi a célod, de ehhez kellett a kommented is, hogy megértsem, mert a belinkelt anyagok alapján nem egyértelmű. Teljesen mindegy, hogy a célod értékesítési jellegű vagy sem, ahhoz, hogy netező, terhelt figyelmű és mint ilyen alacsonyabb figyelemszintű embereket rávegyél arra, hogy bármit megtegyenek neked: ehhez precízebb fogalmazás és precízebb design kell. Kapcsolatfelvételre rávenni az embereket 2017-ben, az mindig nulla konverzió. Amit mondanál nekik, azt mond el videón, írd le egy e-bookba és add feliratkozásért cserébe. Így lehet ma kapcsolatot felvenni az emberekkel. S hogy ebből a kapcsolatból mi lesz: értékesítés, érdeklődés, megoldás, vagy bármi más, azon múlik milyen tartalmat küldesz feliratkozás után “gépi” hírlevélküldéssel.

      Válasz

Egy hozzászólás elküldése

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

netjet.hu logoA netjet.hu weboldal célja, hogy az online marketinget és annak technikai megvalósítását a Wordpress tartalomkezelővel könnyen érthetővé, egyszerűvé és élvezetessé tegye. Ebben segítenek részletes írásaink, és videós oktatóanyagaink.

Erdélyi Norbert, online marketing szakértő

Szakterületem az értékesítési weboldalak megvalósítása és az online értékesítési kampányok kivitelezése. 2001-óta foglalkozom weboldal tervezéssel és online marketinggel. A videókon bemutatott technikák egytől egyig gyakorlati tapasztalataimon alapulnak. Bővebben itt olvashatsz rólam.

Jogi-, és adatvédelmi nyilatkozat

[KIVONAT]  Adatkezelés nyilvántartási szám: NAIH-82349/2014. A feliratkozás önkéntes. A feliratkozáskor és/vagy megrendeléskor kapott személyes adatokat bizalmasan kezeljük, harmadik személynek nem adjuk át, a feliratkozás bármikor megszüntethető bármelyik kiküldött elektronikus levélben lévő leiratkozási linkre való kattintással. A teljes jogi nyilatkozat, adatvédelmi-, és szerződési feltételek itt olvashatók.

A Divi az Elegant Themes, Inc. védjegye (registered trademark). A netjet.hu nincs kapcsolatban az elegantthemes.com-mal. Néhány külső link lehet partnerlink, ami azt jelenti, hogy a netjet.hu jutalékot kaphat, ha az itt közzétett linkre kattintásból vásárlás történik az elegantthemes.com oldalon.

Share This