Nagyon örülök, hogy feliratkoztál!

10 dolog, amit rosszul tanítanak a marketing szövegírásról

Lead Magnet: 10 dolog, amit rosszul tudsz a marketing szövegírásról 1

Írta: Erdélyi Norbert

Szakterületem az online kampányok tervezése. 2006-óta foglalkozom online marketinggel. A netjet.hu minden tartalma ezt a célt szolgálja: „Olyan weboldalad legyen, amit az emberek szeretnek”.

Írta: Erdélyi Norbert | netjet.hu

Ha a 10-ből csak a 2-est és azt 5-öst megcsinálod jól, máris több vevőt szerez a marketing szöveged.

Lead Magnet: 10 dolog, amit rosszul tudsz a marketing szövegírásról 2
Lead Magnet: 10 dolog, amit rosszul tudsz a marketing szövegírásról 3

Buyer Persona Megtalálás

3 490 Ft

Hogyan határozd meg azt az ideális vásárlói személyiséget, akinek a sales oldalaid, feliratkoztató oldalaid, hírleveleid szövegeit írod, akinek a weboldalad arculatát tervezed.

Ez minden marketing szövegírás alapja. Ettől lesznek magasak a konverzióid. Ebből a lényegre törő oktatóanyagból megtudod hogyan kell csinálni.

Részletes termékinfó itt.

Lead Magnet: 10 dolog, amit rosszul tudsz a marketing szövegírásról 4
Lead Magnet: 10 dolog, amit rosszul tudsz a marketing szövegírásról 3

Futurizmo IV. Marketing Szövegírás Oktatóanyag

49 990 Ft

Hogyan írj marketingszöveget, ami az első mondattal a kétkedőből rajongót csinál?

A Futurizmo Marketing szövegírás oktatatónyag megtanít írni: idegenből ismerőst, kétkedőből rajongót, érdeklődőből vevőt csinálni.

Részletes termékinfó itt.

I

A többi ingyenes anyag megvan?

4 Neuromarketing trükk

amivel 1 órán belül több feliratkozód és vevőd lesz

WordPress & Woocommerce 12 perc alatt

Le tudod másolni a lépéseket. Azonnal kezdhetsz értékesíteni vagy listát építeni

10 dolog, amit rosszul tanítanak a marketing szövegírásról

Videón mutatom azt is, hogyan kell jól csinálni. Ingyenes videósorozat.

Hogyan lett egy pocsék weboldalból gyönyörű a Divi sablonnal?

Az alap WordPress fehér laptól indulunk, eljutunk egy designos kezdőlapig.

szorosan kapcsolódó cikkek

Lead Magnet: 10 dolog, amit rosszul tudsz a marketing szövegírásról 6

A Panoráma Technika Marketing Szövegíráshoz [TELJES ÚTMUTATó]

Írta: Erdélyi Norbert

A Panoráma Technikával egy nap alatt készre hozol egy ütős sales oldalt. Megérzésből tudsz vele írni, magas konverzióval. 13.6- 19.4 % között vannak a sales oldalaim vásárlási konverziós aránya.

 

Valós példa: Hogyan alakítottam át ezt az ügyes sales oldalt, hogy még jobb legyen?

Egy szuper sales oldal kinyúl ki a monitoron, nyakon ragad, és odahúz a képernyőhöz. Itt a gyakorlati példa.

 

Valós példa: Hogyan írsz sales oldalt, ha törvény tiltja, hogy leírd a termékedről azt, amire jó?

Táplálékkiegészítőkről törvény tiltja, hogy állítsd: gyógyít. Valós példán keresztül mutatom hogyan oldok egy ilyen problémát.

Miért hallgass rám, ha online marketingről van szó?

Erdélyi Norbert vagyok, a netjet.hu szerzője, szakterületem az online kampányok tervezése. 2001-óta foglalkozom weboldaltervezéssel, 2006 óta online marketinggel. A netjet.hu minden tartalma ezt a célt szolgálja: „Olyan weboldalad legyen, amit az emberek szeretnek”. 

Az online marketing az én értékrendemben arról szól, hogyan találd el, hogyan gondolkoznak az emberek. Nagyra tartom a kreativitást, tisztelem azt, aki zsenialitásával új dolgot teremt.

Amik benne vannak egy-egy wordpress-, vagy marketing oktatóanyagban, az mind onnan van, hogy én is napi szinten használom a WordPresst üzleti weboldalak készítésére, portálépítésre, kampányoldalak tervezésére a saját és az ügyfeleim weboldalán.

Rendszeresen tartok személyes konzultációkat ügyfeleinknek, ismerem a problémáikat, és ezekre mutatok megoldásokat ezen a weboldalon.

A netjet.hu weboldal célja, hogy megértsd, megtanuld és megszeresd az online marketinget és a technikai eszközök használatát.

Lead Magnet: 10 dolog, amit rosszul tudsz a marketing szövegírásról 7
>