Feliratkozás nélkül
letölthető e-bookok

Az 50 legjobb megnyitási arányú hírlevél tárgysorunk 42% -tól 20%-ig
Az e-mail tárgyán áll vagy bukik, hogy megnyitják-e egyáltalán a hírleveled. Koppints le ezeket a mintákat, és érj el te is 20%-42% közötti hírlevél megnyitási eredményeket. Kiszedtem a statisztikákat a netjet.hu MailerLite fiókjából, hogy lásd, mi milyen számokkal dolgozunk

Hogyan kell képernyővideót készíteni?
A képernyővideót több mindenre használhatod: eladhatod oktatóanyagként, válaszolhatsz benne kérdésekre stb. Egyszerű megcsinálni a Camtasia nevű szoftverrel.

Sales oldal átalakítás lépésről lépésre
Egy szuper sales oldal kinyúl ki a monitoron, nyakon ragad, és odahúz a képernyőhöz. Hogyan írj úgy, hogy ezt elérd? Itt a gyakorlati példa.

Online oktatóanyag (digitális kurzus) készítése: ütemterv és költségek
Ha okosan csinálod, gyerekjáték lesz kitermelni a belépési költséget, és kényelmes lesz a célig vezető út. Ebben az ebookban foglalom össze mit kell csinálnod.

Milyen hosszú videó ad el?
A videó hosszán kívül még 2 dolgon áll vagy bukik az eladás: milyen tartalmú videót és mikor mutatsz meg a látogatónak. Ez azt jelenti, hogy másfajta videó kell az ismerkedési, probléma elmélyítési szakaszban és más a termékoldalon. Itt van, hogy hová, mikor, milyen hosszú videó kell.

Facebook landing page 6 szabálya
Ezt a 6 tényezőt kell figyelembe venni ahhoz, hogy a hirdetésre költött összeg ne kidobott pénz legyen. Elég nehéz olyan facebook hirdetést csinálni, ami megállítja a gördítést (scroll stopper) és felkelti a facebookozó, unatkozó olvasó érdeklődését, akit amúgy is még ezer inger ér netezéskor.

47 címsor példa, amit le akarsz koppintani
47 példa 10 kategóriában, ami kiindulópont lehet a saját címsorod megírásához. Ez a kiindulópont. Arra jók a címsor formulák, hogy segítsenek elindulni, és jó irányba terelni az ötleteidet.

Online marketing eszközök
Az online marketingben nem az a kérdés, hogy el lehet-e érni egy célt, hanem, hogy milyen eszközzel, wordpress pluginnel, szoftverrel lehet elérni. Itt van, hogy mi, a netjet.hu-n milyen online marketing eszközöket használunk feliratkozógyűjtéshez (lead generation), termék értékesítéshez, ismétlődő díjlevonáshoz, magyarázó videókhoz, weboldal sebesség növeléshez.

Milyen eszközök kellenek online oktatóanyag értékesítéséhez?
Ha úgy döntöttél, hogy online oktatóanyag formájában szeretnéd értékesíteni a tudásodat, az első, ami eszedbe jut, hogy hogyan kell ezt technikailag megoldani. Milyen szoftverek, milyen wordpress pluginok kellenek? Hogyan védem meg a videóimat? Hogyan vezetem be a kártyás a fizetést? Hogyan állítom be az ismétlődő kártyás fizetést? Hogyan fogom automatizálni a számlázást?

10 ok, amiért használnod kell a Canvát
Egy weboldal folyamatos marketingjéhez sok-sok grafikai elem kell. Mindig kellhet egy-egy új logó új kampányokhoz, kell termékkép, borítókép a PDF csalihoz, blog cikkekhez infografika, videókhoz intro, facebook csoportokhoz borítókép.