Ez a tartalom csak Netjet Campus előfizetőknek elérhető
Ha előfizetőnk vagy lépj be! Ha nem vagy tag, regisztrálj most, hogy lásd ezt az anyagot.

Vissza a Campus kezdőlapra
A netjet.hu marketing filozófiája szerint a személyes márkaépítés nem arról szól, hogy „állj ki a világ elé, hogy kitűnj a szürkeségből”. Ez a gyakorlat önmagadból indulna ki, ami az online marketingben hiba. A vevő – érdeklő önzésének felismerése a megfelelő startpont, mely önzés ebben áll: „Nem érdekelsz, amíg nem mutatsz valamit, ami a hasznomra van”. Ennek okán a netjet.hu féle személyes márkaépítési gyakorlat azt mondja, hogy a marketing kommunikációd minden egyes elemét kapcsold hozzá a nevedhez. Minden egyes lépésben kapcsolj egy pozitív dolgot a személyedhez.
Vagy: Az oktatóanyag fejezeteinek listája.
Az oktatóanyag fejezetei

A 21 személyes márka elem
Egy jól felépített személyes márkának a netjet.hu filozófiája szerint 21 eleme van. Ez a kiindulópont, ha minden elem megvan, lehet startolni a márkaépítéssel.

Az első találkozás
személyes márkaépítés a netjet.hu online marketing filozófiája szerint egyetlen apró, kifinomult lépéssel, halvány, de erősödő kötődéssel kezdődik.

Kapcsolatépítés
Mit nyersz ezzel, ha megcsinálod? Csak „jófej” ügyfeleid lesznek. Drágábban tudod eladni a terméked. Nem kell belemenned a konkurenciaharcba.

Kapcsolatfelvétel
Hogyan válaszolj és hogyan oldj meg problémákat úgy, hogy az építse, és ne rombolja a személyes márkádat?