Jelenlegi állapot
Nem jelentkeztél
Ár
Netjet Campus tagsággal 9 990 Ft/hó
Kezdj hozzá

Ez a tartalom csak Netjet Campus előfizetőknek elérhető

Ha előfizetőnk vagy lépj be! Ha nem vagy tag, regisztrálj most, hogy lásd ezt az anyagot.

Vissza a Campus kezdőlapra

Személyes Márkaépítés

A netjet.hu marketing filozófiája szerint a személyes márkaépítés nem arról szól, hogy „állj ki a világ elé, hogy kitűnj a szürkeségből”. Ez a gyakorlat önmagadból indulna ki, ami az online marketingben hiba. A vevő – érdeklő önzésének felismerése a megfelelő startpont, mely önzés ebben áll: „Nem érdekelsz, amíg nem mutatsz valamit, ami a hasznomra van”. Ennek okán a netjet.hu féle személyes márkaépítési gyakorlat azt mondja, hogy a marketing kommunikációd minden egyes elemét kapcsold hozzá a nevedhez. Minden egyes lépésben kapcsolj egy pozitív dolgot a személyedhez.

Vagy: Az oktatóanyag fejezeteinek listája.

Az oktatóanyag fejezetei

A 21 személyes márka elem

Egy jól felépített személyes márkának a netjet.hu filozófiája szerint 21 eleme van. Ez a kiindulópont, ha minden elem megvan, lehet startolni a márkaépítéssel.

Az első találkozás

személyes márkaépítés a netjet.hu online marketing filozófiája szerint egyetlen apró, kifinomult lépéssel, halvány, de erősödő kötődéssel kezdődik.

Kapcsolatépítés

Mit nyersz ezzel, ha megcsinálod? Csak „jófej” ügyfeleid lesznek. Drágábban tudod eladni a terméked. Nem kell belemenned a konkurenciaharcba.

Kapcsolatfelvétel

Hogyan válaszolj és hogyan oldj meg problémákat úgy, hogy az építse, és ne rombolja a személyes márkádat?

Azonosulás

Ez egy annyira erős marketing eszköz, hogy itt gyakorlatilag bármit el tudsz adni, amire ráírod a neved.

Házon kívül

Minden, amit mondasz, írsz, ha nem építi a márkádat, akkor rombolja és fel is használják ellened.