Jelenlegi állapot
Nem jelentkeztél
Ár
9990 Ft/ hó Netjet Campus tagsággal
Kezdj hozzá

Ez a tartalom csak Netjet Campus előfizetőknek elérhető

Ha előfizetőnk vagy lépj be! Ha nem vagy tag, regisztrálj most, hogy lásd ezt az anyagot.

Vissza a Campus kezdőlapra

Neuromarketing Oktatóanyag

A neuromarketing a hiányzó láncszem, amit évek óta keresel. Mielőtt gondolkozni kezdenél egy ajánlaton, az agysejtjeid már rég döntöttek helyetted. Ez a neuromarketing. Hogyan tudod ezt itt és most belevinni ezt marketingedbe? Árérzékeny vevők helyett rajongók. Alig aktív feliratkozóid helyett ámulatba ejtett olvasók. 10% helyett 40% feliratkozási konverzió. Lépésről lépésre mutatom, hogyan illeszd hozzá a mostani marketingedhez a legújabb neuromarketing technikákat.

Vagy: Az oktatóanyag fejezeteinek listája.

Az oktatóanyag fejezetei

Free

3 Neuromarketing trükk

3 neuromarketing trükk, amivel azonnal több feliratkozód, átkatintód, vásárlód lesz. Azonnal bevethető, ingyenes technikák.

Neuromarketing rendszer

Nulladik lépés: kell, hogy legyen egy épkézláb marketing rendszered. Ebbe olyan dolgok tartoznak, amikről már hallottál, lehet, hogy csinálod is.

Önzés

A gyíkagy önző. Csak a saját haszna érdekli, itt és most. Mivel a gyíkagy dönt, az embereket csak egy dolog érdekli a weboldaladon: “mi hasznom belőle?”

A kontraszt elv

A gyíkagyad ellentétpárokból ért. Ha bele akarod vinni az üzeneted az emberek fejébe, akkor mutasd meg egy erősen kontrasztos példával.

Kontraszt a sales oldalon

Kifinomult példákat mutatok a kontraszt elvének működtetésére, amire nem jönnél rá magadtól, vagy fel sem ismernéd, ha látnád is.

Érzelmek

Az érzelmek szerepe a marketingben nem új. Ha a gyíkagyi érzelmekre akarsz hatni, akkor egy-egy faék egyszerűségű érzelmi hatást kell belevinned.

Kezdet és vég

Hol vagyok most, hova jutok el. Erre a két dologra kell egyértelmű választ adni.

Megfoghatóság

A gyíkagy a végtelenül leegyszerűsített dolgokat érti. Nem gondol bele, nem tűnődik, nem töpreng. Ha megérti dönt: Ez kell. Ha nem érti, dönt: Ez nem kell.

Vizualitás

Nézd meg, mit üzen a weboldalad vizuális szinten: Szimpátiát szül?

Jóindulat elnyerése

Ahhoz hogy vásároljanak tőled, előbb egyet kell érteniük az embereknek veled.

Fókuszálási illúzió

Ha nincs figyelem, nincs vásárlás. Ha valami kitüntetett figyelmet kap, a fontosságát túlbecsüljük.

Érveidet ne érje támadás

Van egy elképesztően fura módszer, amivel el tudod érni, hogy az érveidet ne érje támadás.

Irányított asszociációk

Ha a gondolattársításokat nem te irányítod tudatosan, akkor nem a vásárlás lesz a sales oldalad vége.

Testközelbe hozás

Az emberek akkor vásárolnak, ha el tudják képzelni magukon a terméked hasznát.

Gyűjtögető ösztön

Vannak ősember létből hozott ösztönök, amik ma is velünk vannak. Az egyik a gyűjtögetés.

Nem-tudatos bizalomépítés

A nem-tudatos bizalomépítés eredménye: Még azelőtt megbíznak benned, hogy kimondanád a neved.

Figyelemirányítás módszerei

Eredmény: Az emberek végre megértik az ajánlatod lényegét

Döntés paralízis

Hogyan tedd könnyűvé a döntést (a vásárlás mellett) a sales oldaladon

Frekvencia szeparáció

Ezt is lazán hozzá tudod illeszteni a meglévő értékesítési rendszeredhez.

Need for Speed

Van egy technika, amit a nejet.hu-nál HKK-nak nevezünk (hány klikk a kötődésig)

Get Real!

Tudod hogyan használd az agyon-egyértélműsítés módszerét? Eredmény: Nem mondják az igaz-ra, hogy kamu.