Ez a tartalom csak Netjet Campus előfizetőknek elérhető
Ha előfizetőnk vagy lépj be! Ha nem vagy tag, regisztrálj most, hogy lásd ezt az anyagot.

Vissza a Campus kezdőlapra
A neuromarketing a hiányzó láncszem, amit évek óta keresel. Mielőtt gondolkozni kezdenél egy ajánlaton, az agysejtjeid már rég döntöttek helyetted. Ez a neuromarketing. Hogyan tudod ezt itt és most belevinni ezt marketingedbe? Árérzékeny vevők helyett rajongók. Alig aktív feliratkozóid helyett ámulatba ejtett olvasók. 10% helyett 40% feliratkozási konverzió. Lépésről lépésre mutatom, hogyan illeszd hozzá a mostani marketingedhez a legújabb neuromarketing technikákat.
Vagy: Az oktatóanyag fejezeteinek listája.
Az oktatóanyag fejezetei

3 Neuromarketing trükk
3 neuromarketing trükk, amivel azonnal több feliratkozód, átkatintód, vásárlód lesz. Azonnal bevethető, ingyenes technikák.

Neuromarketing rendszer
Nulladik lépés: kell, hogy legyen egy épkézláb marketing rendszered. Ebbe olyan dolgok tartoznak, amikről már hallottál, lehet, hogy csinálod is.

Önzés
A gyíkagy önző. Csak a saját haszna érdekli, itt és most. Mivel a gyíkagy dönt, az embereket csak egy dolog érdekli a weboldaladon: “mi hasznom belőle?”

A kontraszt elv
A gyíkagyad ellentétpárokból ért. Ha bele akarod vinni az üzeneted az emberek fejébe, akkor mutasd meg egy erősen kontrasztos példával.

Kontraszt a sales oldalon
Kifinomult példákat mutatok a kontraszt elvének működtetésére, amire nem jönnél rá magadtól, vagy fel sem ismernéd, ha látnád is.

Érzelmek
Az érzelmek szerepe a marketingben nem új. Ha a gyíkagyi érzelmekre akarsz hatni, akkor egy-egy faék egyszerűségű érzelmi hatást kell belevinned.

Megfoghatóság
A gyíkagy a végtelenül leegyszerűsített dolgokat érti. Nem gondol bele, nem tűnődik, nem töpreng. Ha megérti dönt: Ez kell. Ha nem érti, dönt: Ez nem kell.

Fókuszálási illúzió
Ha nincs figyelem, nincs vásárlás. Ha valami kitüntetett figyelmet kap, a fontosságát túlbecsüljük.

Érveidet ne érje támadás
Van egy elképesztően fura módszer, amivel el tudod érni, hogy az érveidet ne érje támadás.

Irányított asszociációk
Ha a gondolattársításokat nem te irányítod tudatosan, akkor nem a vásárlás lesz a sales oldalad vége.

Gyűjtögető ösztön
Vannak ősember létből hozott ösztönök, amik ma is velünk vannak. Az egyik a gyűjtögetés.