Ez a tartalom csak Netjet Campus előfizetőknek elérhető
Ha előfizetőnk vagy lépj be! Ha nem vagy tag, regisztrálj most, hogy lásd ezt az anyagot.

Vissza a Campus kezdőlapra
Akármennyit is tudsz a marketing szövegírásról: tudom fokozni. Úgy kell írnod, ahogy a vevők gondolkoznak. Próbálkozz másképp, a marketingednek annyi. Ez az oktatatónyag megtanít írni: idegenből ismerőst, kétkedőből rajongót, érdeklődőből vevőt csinálni.
A marketing szöveged a vevő gondolatainak meghosszabbítása legyen a monitoron.
Ennek az elérése sokkal kifinomultabb szövegalkotási filozófiát igényel, mint a szövegsablon átírás. Itt és most, lépésről lépésre tanítom hogyan érd el ezt.
Vagy: Az oktatóanyag fejezeteinek listája.
Az oktatóanyag fejezetei

Hogyan döntsd el melyik a jobb címsor?
Kiírod mindkettőt, és a rendszer véletlenszerűen hol az egyiket, hol a másikat mutatja meg a weboldalad látogatóinkat

Marketing Szövegírás: Ráhangolódás
Mielőtt elkezdesz szöveget írni, 2 dolgot kell csinálni: megtanulni fókuszálni és megtudni milyen nyelvezetet használnak a vevőid

Sales oldal & Sales Funnel
Hogyan írsz sales oldalt úgy, hogy kis átalakítással sales funnelnek, azaz értékesítési e-mail sorozatak is megfeleljen?