Felvezetés nélkül kiküldöd a listádra a sales oldalad linkjét. Ez olyan, mintha egy viccnek csak a poénját mesélnéd el, magát a viccet meg nem.
Itt van a 2 kedvenc viccem poénja:
…. „Mire a doktor: Uram, hiszen magán végig szemüveg volt!”
….. „Vágta ki magát végtelen nyugalommal az angol.”
A felvezető részt, azaz a kampányt, amitől nagyot üt az egész, azt kihagyod. Nem azt mondom, hogy így teljesen hatástalan, mert néhányan biztosan így is nevetnek.
Azt kell megértened, hogy egy termékbevezetési kampány nem a termékről szól, hanem az emberekről, akik megveszik. Azokról az érzelmekről szól, amit azok az emberek éreznek, akik azon gondolkoznak, hogy megvegyék-e a termékedet.
Nem a B2B (business to business – üzleti vásárlók) és nem is a B2C (business to consumer – magánszemély vásárlók) üzletben vagy, hanem az embertől emberig üzletben.
Ne eladni akard a terméked, hanem megértetni, hogy mi a haszna a vevő számára. Ehhez kell némi felvezetés. Nem ronthatsz ajtóstul a házba.