Ez a tartalom csak Netjet Campus előfizetőknek elérhető
Ha előfizetőnk vagy lépj be! Ha nem vagy tag, regisztrálj most, hogy lásd ezt az anyagot.

Vissza a Campus kezdőlapra
Egy online termékértékesítési kampány lényege az, hogy annyi vevőt megszerzel vele egy hét alatt, mint amennyit egy év alatt szereznél. Kezdőknek is jól érthető magyarázatokkal.
Mi az, hogy “210” 2 hónap kampány előkészítés, 1 hét intenzív értékesítés és akár 10 hónap szabadságra is elmehetsz. Innen az elnevezés: “210”, azaz 2 hónap munka 10 hónap pihenés.
Vagy: Az oktatóanyag fejezeteinek listája.
Az oktatóanyag fejezetei
Kampányeszközök facebook csoportokban
Hogyan növeld a kampányod eredményét facebook csoport kommunikációval?

5 dolog, amit rosszul tudsz a kampányolásról
Egy kampány lényege ez: egy évi megrendelés egy hét alatt.

Kampányolás Törzsanyag
Ha kampányolni akarsz, ezt jegyezd meg: nem ügyfeleknek adsz el, nem célcsoportnak, hanem: embereknek. Nem a B2B (business to business), nem a B2C (business to consumer) üzletben vagy, hanem az embertől emberig üzletben

Kampány történetmondással
Mondj történetet és szerezz új vevőket! Az embereket ezer inger éri, reklámok, határidős ajánlatok. A te kampányod azonban különleges: mert érdekelni fogja az embereket, leülteti őket a gép elé, kíváncsiak lesznek a folytatásra.

Örökzöld kampány
A bevezetési kampányoknak 2 hátránya van: 1. ott kell ülni mellette, megrendelés gombot bekapcsolni, kikapcsolni. 2. Totál kezdőként nem lehet megcsinálni. Erre ad megoldást az örökzöld kampány.

Ziccer kampány
Hogyan tervezz “ziccer” kampányt? Ziccer kampány = amikor már csak a biztosra mész. Az aggódást és vacakolást meghagyod a kezdőknek… Azért mész biztosra, mert tudod mi fog hatni az emberekre.

Kifinomult kampánytechnikák
Továbbfejlesztett, hardcore online marketing tapasztalatok és ezek kivitelezési útmutatója, hogy még több vevőd hozzon a kampányod. Benne 10 évem gyakorlati kampány tapasztalata.