fbpx
Hogyan készíts sokkal szebb grafikákat, sokkal gyorsabban a weboldaladra?

Holnap ilyenkorra nagyságrendekkel jobb grafikákat csinálsz. Amin ma még sokat vacakolsz, pár nap múlva, az oktatóanyaggal már megérzésből fog menni: logó, termékkép, sales oldal grafikák, videó intrók. “Wow, ezt te csináltad?” – kérdezik a barátaid, akiknek megmutatod az oldalad.

Kell ez neked?

5

Emlékszel, legutóbb is mi lett, amikor kellett pár grafikai elem a weboldaladra? Elképzeltél valamit, de az valahogy nem olyan lett, és egy csomó időd is elment vele.
2 kőkemény érv
, hogy minek neked a Canva.

Engem is ez a két érv győzött meg.

Ma: “Mivel csináljak grafikát?” Holnaptól: “Nem kell más, csak a Canva”

Canva érv numeró únó

I. Nem tudod elrontani

5

A Canvában minden ki van előre találva. Neked csak át kell írni és lementeni a gépedre, onnan fel a wp-dbe. Van logó, van facebook post, van PDF ebook borító, van ikon, kép, minden. Canva nélkül mindent magadnak kell kitalálnod.

Ha nincs grafikusi látásmódod, nem vagy fogékony a vizuális összhang megalkotására, akkor nagyon valószínű, hogy melléfogás lesz. Könnyebb rosszat csinálni, mint jót. De a Canvával meg pont fordítva: Könnyebb jót csinálni, mint rosszat. 

kettes számú fő Canva érv

II. Fél napot nyersz

5

Nem vicc. Lemértem, 3 órát nyersz ha Canvát használsz egy sales oldal megalkotásakor.  A sales oldalhoz – a szövegen kívül- kellenek képek, egységes grafikai elemek, ikonok, termékkép, logó.

A flaticon.com, pexels.com és photoshop használatával 4 óra kell, a Canvával egy óra kell. A 3 óra nyeremény az fél munkanap. A 3 óra egy filmnézés és egy vacsora egy pohár borral. 3 óra az egy jó bringázás a gyerekekkel. Neked mit jelent 3 óra? Mit csinálnál?

Te mihez kezdesz a megnyert idővel?

miért pont tőlem tanuld a canvát?

Kellek én neked?

5

Miért a netjet.hu Canva oktatóanyagát vedd meg, amikor a youtube-on vannak ingyenes tutorialok, vagy az udemy.com-n már 10 dollárért is van Canva oktatóanyag?

Azért válaszd a netjet.hu oktatóanyagait mert mindig a célt tanítják, nem az eszközt. Azért válassz minket, mert nem tudást, hanem tapasztalatot kapsz. Mit jelent ez?

Azt jelenti, hogy tudom mi kell, amikor a weboldaladat csinálod. Először is logó, termékkép, grafika a csalihoz, a digitális termékedhez stb stb. Onnan tudom, hogy egy cipőben járunk, én is ezt csinálom.

Nem az van az oktatóanyagban, hogy “nahát, mit tud a Canva” hanem az, hogy hogyan érd el a célod a leggyorsabban, a legkevesebb időbefektetéssel.

 

Most: Amatőrnek tűnő grafikák az oldaladon. Holnap: Profin kinéző grafikai elemek.

A Canva havidíjától nem fog égnek állni a hajad

“Mi van a netjet.hu Canva az oktatóanyagában? Engem csak az végeredmény érdekel.”

A céglogó önmagában nem ad el, de akkor is kell!

1. Hogyan készíts logót?

5

Van egy furcsa összefüggés a céglogóval és a vevőszerzéssel kapcsolatban. Meg fogsz lepődni rajta.

A logó önmagában nem ad el, amíg nem te vagy a BMW, vagy az Apple, nem fog senki a logód miatt vásárolni. De:

Amint kitetted a logódat a weboldaladra, az neked egy olyan magabiztosságot ad, amitől meg tudod csinálni az egész weboldalt. Szépen mindenhová kiteszed a logót, ahová kell, és érzed, hogy megvan az egység. Ezért kell szép, menő, átméretezhető, időtálló logót csinálni, és ráadásul gyorsan. Ezt tanítom meg az anyagban.

Most: Valami nagyon nem jó. Holnap: Mostmár minden jó.

A facebook postok pillanat életűek, mint könnycseppek az esőben*. Éppen ezért:

2. Hogyan készíts és időzíts facebook postot?

5

A facebookon, az instagramon folyamatosan kommunikálni kell.  Ezt a kampány konverziók is megerősítik. A szív megszakad: de ez akkor is egy pillanat műfaj: A sok munkával és kreativitással megcsinált postjaid legfeljebb pár óráig lesznek érdekesek. De ha már így van, akkor csináld meg a lehető leggyorsabban. A Canva erre is, sőt az időzítésre is ad opciót, videód mutatom a leggyorsabb módját az oktatóanyagban.

Mutatom a social postok elkészítésének “vacakolás-mentes” módját.

termékkép nélkül nincs vevő

3. Hogyan készíts digitális anyagnak termékképet?

5

  Digitális anyagot nem lehet eladni termékkép nélkül. Volt, hogy megpróbáltam, mert nem volt időm termékképet csinálni, csak kitettem egy ikont: úgy kevesebb volt a vevő.
Csalinak is kell, digitális terméknek is kell, videósorozatnak is kell, előfizetéses digitális terméknek is kell termékkép. Olyan, ami vonzó, ami “cool”, ami eladja a terméket. 15 éve adok el digitális terméket, tanuld meg tőlem, mit kell tudni a termékképről, és hogyan kell megcsinálni.

Most: Valami nagyon nem jó. Holnap: Mostmár minden jó.

sokkal hamarabb kész van, mint photoshoppal

4. Hogyan készíts egységes landing page grafikákat?

5

A sales oldalra és a landing page-re nehéz grafikákat kitalálni. Mert mit teszel oda, mivel illusztrálod az egyes blokkokat, amik a terméked hasznát mutatják be? A stock fotók néha elcsépeltek, ha fizikai terméket adsz el, lehet nincs annyi fotód, amennyi kell a sales oldalra.
De ha van egy egységes, az egész oldalon végig használt illusztrációs kép stílus, akkor nem kell túl sokat gondolkoznod rajta, akkor sokkal hamarabb megvan, és sokkal többen végig is olvassák. Egy ötlet, sok haszon. A módját mutatom az anyagban.

ez fontosabb mint gondolnád

5. Hogyan készíts facebook borítót?

5

Canva előtt Photoshopot használtam erre a célra. Az első idegesítő dolog az volt, hogy rá kellett keresni, hogy mi a helyes méret pixelben. A Canvában már ott vannak a méretek, ott vannak a vizuális ötletek, vannak jó elrendezések. A facebook borítót érdemes minden kampánynál, minden termékbevezetésnél cserélni. Mutatom, hogyan kell ezt jól és gyorsan megoldani a Canvával.

Most: Valami nagyon nem jó. Holnap: Mostmár minden jó.

Bonyolult vs. egyszerű

6. Hogyan készíts infógrafikát?

5

Az online értékesítésben gyakran az a legnehezebb, amikor valamilyen bonyolult dolgot kell pofonegyszerűen elmagyarázni. Az infógrafika erre még mindig a legjobb módszer. Hogyan készíts érdekes infografikákat a Canvával? Ezt mutatom meg ebben a fejezetben.

te is otthon, telefonnal veszed fel a videóidat?

7. Hogyan készíts profi intrót a videóidhoz?

5

Egy beszélő videót nagyon fel tud dobni egy videó intró. Valami lélekemelő zene, szép felvételek, egy két mondatos felirat. Az egész nincs 15 másodperc, de ez a 15 másodperc olyan lelki állapotba hozza a nézőt, hogy sokkal fogékonyabb lesz a videóban elmondott üzenetedre. Persze ezt is el lehet rontani, lehet unalmas, lehet túl hosszú, lehet bárgyú is. Az oktatóanyagban mutatom a trükköket, amitől az intród izgalmas és lelkesítő lesz.

Ettől lesz profi az otthoni “stúdióban” telefonnal felvett videód
Márkaelemeid mindig legyenek a kezed ügyében

8. Hogyan vidd fel a márkád elemeit és színeit a Canvába?

5

A weboldaladon kulcsfontosságú az egység. Minden grafikai elemnek passzolnia kell a márkád színeihez, betűtípusához.

Amikor valamilyen grafikát készítesz a Canvával, azonnal kézre kell állnia a színeidnek, a logódnak, a fotódnak, és más fontos elemeknek. Videón mutatom, hogy tartod meg a weboldalad vizuális egységét pár okos beállítással.

 

Egységes desiggnal több vevőt szerzel. Az egység megbízhatóság és erő.
Van egy hatalmas különbség a netjet.hu és más oktatóanyagok között
Nem az van az oktatóanyagban, hogy “nahát, mit tud a Canva” hanem az, hogyan érd el a célod a leggyorsabban, a legkevesebb időbefektetéssel.”