fbpx

Az online marketing bonyolult.
A Netjet Campussal egyszerű.

  • wordpress
  • woocommerce
  • szövegírás
  • kampánytervezés
  • neuromarketing
  • személyes márkaépítés
  • digitális termékértékesítés

“Első képesség, amire szükséged lesz, hogy te is magabiztosan használd a WordPresst. A WordPress Dominancia oktatóanyag lépésről lépésre, képernyővideókon keresztül mutatja meg, hogy készíts olyan weboldalt, ami vizuálisan is bizalmat épít és eladja a termékedet.”

WordPress Dominancia:
Hogyan készíts weboldalt, amit az emberek szeretnek és vásárolnak rajta

WordPress

Woocommerce

Divi Sablon

ActiveCampaign

Elementor

Thrive Themes

Megtanítom hogyan kell megcsinálni azt a weboldalt, amit imádnak az emberek. WordPress, Woocommerce, Divi, Active Campaign, Vimeo, Elementor, Barion, Thrive: feliratkozógyűjtés, sales oldal, landing oldal, blog, kártyás fizetés, előfizetés, tagsági rendszer, GDPR megfelelőség: lépésről lépésre, 14 év gyakorlati, kivitelezési tapasztalatom alapján, közérthető képernyővideókon mutatom mit kell csinálnod.

Érts jobban a technikához, jobb marketinges leszel!

Részletes leírás erről az oktatóanyagról.

Landing Page Anatómia

Hogyan készítsd el a landing page-ed, hogy az emberek a másodperc törtrésze alatt megértsék, miért kell most feliratkozniuk nálad. Ami neked egyértelmű, egy idegennek nem az. Az átlag feliratkozási arány 5-10%, de netjet.hu féle megoldással 40+ %-on konvertálunk.

Ez a gyors és könnyen érthető villám oktatóanyag lépésről lépésre mutatja meg mit kell csinálni.

Miért számít a weboldalad betöltési sebessége?

Amelyik oldal gyorsabb, ott fog vásárolni a vevő. Mindenki türelmetlen.

Gyors oldalt a Google előrébb rangsorolja. Vigyázni kell a képekkel, szkriptekkel, pluginokkal. Minden lassít. A Website Speed oktatónyag 4 lépéses módszerével 1 nap alatt felhozod 90% főlé az oldalad asztali és mobil betöltési sebességét A Gtmetrixben és a Google Page Speed Insights-ban.

Most: Lassú az oldalad. Holnapra: 90-100% között lesz, “A” értékekkel a speeded.

Részletes leírás erről az oktatóanyagról.

Hogyan rakj össze egyoldalas “onepager” weboldalt, ami beleragasztja az érveidet az emberek fejébe?

Ez az  oktatóanyag megtanítja, hogyan kell veszettül hatásos one-pagert csinálni, WordPressel és Divi-vel. Egy one-pager legjobb módja, hogy legyőzd a weboldal halogatást: “várjál, majd akkor lesz a kész a weboldal ha… a grafikus küldi a logót… ha végre csinálok egy rendes képet magamról…. ha voltam fodrásznál , ha átjön a videós ismerősöm, hogy felvegyem a bemutatkozó köszöntőt, de most pont nem jó, rossz idő van…. jövő hétvégén meg jönnek Margitkáék…”
Az emberek akarni fogják a termékedet, még mielőtt az kapható lenne.

Részletes leírás erről az oktatóanyagról.

“Ha már kened vágod a wordpresst, akkor megtanulunk kampányolni. 2 hónap kampány előkészítés, 1 hét intenzív értékesítés és 10 hónap szabadságra is elmehetsz.”

Hogyan szerezz 1 kampánnyal
1 hét alatt 1 évnyi megrendelést?

Kampány =   Több megrendelőSales funnelnél gyorsabb megtérülés Könnyebb megcsinálni
210 Kampány =
2 hónap munka 10 hónap pihenés

Egy online termékértékesítési kampány lényege az, hogy annyi vevőt megszerzel vele egy hét alatt, mint amennyit egy év alatt szereznél. A 210 Kampányoktatóanyag lépésről lépésre tanítja meg mit és hogyan kell csinálni, hogy ezt a célt elérd.

10+ év gyakorlati  tapasztalataKezdőknek is jól érthető magyarázatokkalValós, konkrét példák 2009-től mostanáigMásolható E-mail mintákKampány idővonalak (átírható)Active Campaign beállításai kampányhozWordPress, Divi, Woocommerce technikai megoldások kampányhoz

Az emberek akarni fogják a termékedet, még mielőtt az kapható lenne.

Részletes leírás erről az oktatóanyagról.

A Kontrolcé Kontrolvé Kampány
A legrövidebb út a következő kampányodhoz
Előtte: Minden tudsz, de nem érted, hogy kell megcsinálni egy kampányt

Utána: Mindent megértesz, és meg tudsz csinálni egy kampányt

Az emberek akarni fogják a termékedet, még mielőtt az kapható lenne.

Részletes leírás erről az oktatóanyagról.

“Ennél a lépésnél már kisujjadban a WordPress, gigászi kampányokat tervezel. Ideje valami újat, egy fejlettebb technikát tanulni, ez lesz a neuromarketing. Neuromarketinggel még azelőtt győzöd meg az embereket, mielőtt hagyományos marketing eszközök bejönnének a képbe.

NEUROMARKETING =   Több feliratkozóJobb sales oldal Ütősebb kampánySokkal jobb landing page

A Neuromarketing a hiányzó láncszem, amit évek óta keresel

A Netjet Campus Neuromarketing fejezetében lépésről lépésre mutatom, hogyan illeszd hozzá a mostani marketingedhez a legújabb neuromarketing technikákat.

Árérzékeny vevők helyett rajongók. Alig aktív feliratkozóid helyett ámulatba ejtett olvasók. 10% helyett 40% feliratkozási konverzió. 

Agyunk legősibb része a gyíkagy. A gyíkagy önző, nem ismeri a jövőt, a túlélő ösztön hajtja. A gyíkagy dönt helyetted: Már  létre is hozta a véleményedet, még mielőtt az első gondolatod megszületne. Itt hat a neuromarketing.

A marketinggel értékesítesz. Jó. De a neuromarketing előbb van: Vele kerülsz be kitörölhetetlenül az emberek fejébe.
Árérzékeny vevők helyett rajongók.

Részletes leírás erről az oktatóanyagról.

Ha a wordpress, a kampányolás és a neuromarketing kapásból megy, akkor innen már gyerekjáték lesz megtanulnod, hogyan kell digitális terméket értékesíteni. Az időded csak egyszer adhatod el, a tudásodat végtelenszer. Ez az online oktatóanyag értékesítés alapképlete.

A tudásodat add el,
ne az idődet!

Hogyan találd ki, hogyan készítsd el, és hogyan add el saját online oktatóanyagodat? Az időded csak egyszer adhatod el, a tudásodat végtelenszer. Ez az online oktatóanyag értékesítés alapképlete. A GoDigital! oktatóanyag lépésről lépésre, érthetően megtanítja hogyan kell ezt csinálni.

Hogyan hozd létre az oktatóanyagodat a nulláról?

Hogyan oldod meg a hozzáférés és a díjlevonás automatizálást?

Hogyan tedd könnyűvé az anyag feldolgozását?

Hogyan és mikor add el az oktatóanyagodat?

21 nap múlva ilyenkor kész az oktatóanyag értékesítési rendszered

Részletes leírás erről az oktatóanyagról.

A marketing szöveged a vevő gondolatainak meghosszabbítása legyen a monitoron. A Futurizmo Marketing Szövegírás oktatóanyagban lépésről lépésre tanítom hogyan érd el ezt.

Akármennyit is tudsz a marketing szövegírásról: tudom fokozni

Úgy kell írnod, ahogy a vevők gondolkoznak. Próbálkozz másképp, a marketingednek annyi. A Futurizmo Marketing Szövegírás oktatatónyag megtanít írni: idegenből ismerőst, kétkedőből rajongót, érdeklődőből vevőt csinálni.

Úgy kell írnod, ahogy a vevők gondolkoznak

Részletes leírás erről az oktatóanyagról.

Személyes márkaépítéssel az emberek nem kereskedelmi kategóriaként (ár-érték arány) gondolnak rád, hanem érzelmi szinten kötődnek hozzád. Hatalmas a különbség. Azt tanítja meg a Személyes Márkaépítés Oktatóanyag, hogyan érd el ezt a kötődést.

Hogyan leszel “Nímand”-ból “Kulcsember” a saját piacodon?

Személyes márkaépítés

A netjet.hu marketing filozófiája szerint a személyes márkaépítés nem arról szól, hogy „állj ki a világ elé, hogy kitűnj a szürkeségből”. Ez a gyakorlat önmagadból indulna ki, ami az online marketingben hiba.
A vevő – érdeklő önzésének felismerése a megfelelő startpont, mely önzés ebben áll: „Nem érdekelsz, amíg nem mutatsz valamit, ami a hasznomra van”.
Ennek okán a netjet.hu féle személyes márkaépítési gyakorlat azt mondja, hogy a marketing kommunikációd minden egyes elemét kapcsold hozzá a nevedhez. Minden egyes lépésben kapcsolj egy pozitív dolgot a személyedhez.

Érzelmileg kötődő új vevők, több új feliratkozó, több megrendelő.

Részletes leírás erről az oktatóanyagról.

Új oktatóanyag: “Tikitaki Kampányketyegő” Divivel, plugin nélkül.

Hogyan készíts Divivel kampány visszaszámlálót?

Akkor kell használnod kampányketyegőt, ha van egy határidős ajánlatod. A netjet.hu féle megoldáshoz nem kell plugin, Divi sablonépítővel 1 óra alatt megtanítom hogyan csináld. Pofonegyszerű. Működik. Több vevőt hoz.

Milyen a jó visszaszámláló?

  1. Minden oldalon látszik
  2. Gördítéskor fixen a tetején marad
  3. Be lehet zárni (annak, akit zavar)
  4. Válaszol erre: Mit? Mikor? Miért? Hogyan?

videó
64%
eladás

+

Legyen termékvideó a webshopodban, több vevőt hoz. Az új Shopvideó Oktatóanyag lépésről lépésre tanítja, hogyan csináld. Ma belekezdesz, holnap délutánra kész a termék-videód.

muszáj értened a LearnDashez

Most itt vagy: Nem vagy teljesen képben a LearnDashsel, de tudod, hogy a digitális anyagaidhoz szükséged van rá.

Ide juttat el az oktatóanyag: Magabiztosan kezeled, melléfogások nélkül, gyorsan építed fel az online kurzusaid rendszerét. Örülsz, mert végre haladsz. Az ügyfeleid örülnek, átlátják, szeretik a kurzusodat.

Ha tanítsz, nem csak eladsz, szaktekintély maradsz.

Ez a LearnDash oktatóanyag welcome videója. Érdekel a folytatás?

Hogyan készíts sokkal szebb grafikákat, sokkal gyorsabban a weboldaladra?

Holnap ilyenkorra nagyságrendekkel jobb grafikákat csinálsz. Amin ma még sokat vacakolsz, pár nap múlva, az oktatóanyaggal már megérzésből fog menni: logó, termékkép, sales oldal grafikák, videó intrók. “Wow, ezt te csináltad?” – kérdezik a barátaid, akiknek megmutatod az oldalad.

+ Marketing support

Az Netjet Campus előfizetéssel meghívást kapsz a zárt, csak vevőknek szól Netjet Insider csoportunkba, ahol kb. félezer hozzád hasonló vállalkozó van, ahol nap szinten kérdeznek, és ahol napi szinten válaszolok a marketing problémákra.

Mit ne várj a facebook csoportomtól?
Nem technikai support, ha nem megy a WordPress, ha nem tölt be a Divi, vagy bármilyen plugin, vagy fehér képernyőt látsz, vagy php hibakódot látsz, vagy “jaj, tegnap jó volt, most meg azt írja ki, hogy…..”  Ilyesmiben nem számíthatsz rám.

Mit várj a facebook csoportomtól?
Marketing kérdéseket és válaszokat: melyik a jobb design? Melyik a jobb címsor? Ez jó csali címnek? Ez szerinted jó oktatóanyag ötlet? Elakadtam a landng page-em szövegénél! Mit szólsz a sales oldalam átkötő szövegéhez? – Marketing kérdésekben számíthatsz rám.

Miért bízz meg a netjet.hu oktatóanyagaiban?

A netjet.hu weboldal célja, hogy megértsd, megtanuld és megszeresd az online marketinget és a technikai eszközök használatát. Ebben segítenek oktatóanyagaink.

Értékrendem

A netjet.hu marketing filozófiája, az én személyes, online marketing szakértői értékrendem, erre a négy pillérre épül. E négy a vezérelvem, ezek alapján hozok döntéseket.

Rólunk

Szakterületünk az online kampányok tervezése. 2001-óta foglalkozunk weboldaltervezéssel, 2006 óta online marketinggel. A netjet.hu minden tartalma ezt a célt szolgálja: „Olyan weboldalad legyen, amit az emberek szeretnek”. Bővebben rólunk > 

Vélemények, visszajelzések

Megkérdeztük a netjet.hu ügyfeleit mit gondolnak az oktatóanyagokról. Nézd csak milyen eredményeket értek el a tanfolyam résztvevői. Olyan vállalkozók ők is mint te: tehetségesek, soha nem adják fel, az átlagnál intelligensebbek, és szeretik ők is a kezükben tartani a kontrollt. Kattints ide a véleményekhez

“Mer’ Nem ugyanaz a óév, mint a újév” – besenyő istván

“Mi különbözteteti meg a Netjet Campust minden mástól?”

Lexikális tudás = a padlizsán részei

Gyakorlati tapasztalat = Ebéd

A Netjet Campus oktatási rendszere a gyakorlati tapasztalataim átadása, 2006 óta foglalkozom online marketinggel. Bár részletesen, az alapoktól magyarázok, de a tanítás célelvű: azért hogy neked hamar kész legyen a  gyors, funkcionális weboldalad, ami eladja a terméked.

A marketingben nem jár ötös azért, hogy “jaj, de szépen felsoroltad a Divi modulokat ABC sorrendben”. Csak az számít, hogy a weboldalad elad vagy nem.