Az online marketing bonyolult.
A Netjet Campussal egyszerű.



- wordpress
- woocommerce
- szövegírás
- kampánytervezés
- neuromarketing
- személyes márkaépítés
- digitális termékértékesítés


“Első képesség, amire szükséged lesz, hogy te is magabiztosan használd a WordPresst. A WordPress Dominancia oktatóanyag lépésről lépésre, képernyővideókon keresztül mutatja meg, hogy készíts olyan weboldalt, ami vizuálisan is bizalmat épít és eladja a termékedet.”

WordPress Dominancia:
Hogyan készíts weboldalt, amit az emberek szeretnek és vásárolnak rajta

Megtanítom hogyan kell megcsinálni azt a weboldalt, amit imádnak az emberek. WordPress, Woocommerce, Divi, Active Campaign, Vimeo, Elementor, Barion, Thrive: feliratkozógyűjtés, sales oldal, landing oldal, blog, kártyás fizetés, előfizetés, tagsági rendszer, GDPR megfelelőség: lépésről lépésre, 14 év gyakorlati, kivitelezési tapasztalatom alapján, közérthető képernyővideókon mutatom mit kell csinálnod.
Érts jobban a technikához, jobb marketinges leszel!

Részletes leírás erről az oktatóanyagról.

Landing Page Anatómia
Hogyan készítsd el a landing page-ed, hogy az emberek a másodperc törtrésze alatt megértsék, miért kell most feliratkozniuk nálad. Ami neked egyértelmű, egy idegennek nem az. Az átlag feliratkozási arány 5-10%, de netjet.hu féle megoldással 40+ %-on konvertálunk.
Ez a gyors és könnyen érthető villám oktatóanyag lépésről lépésre mutatja meg mit kell csinálni.


Miért számít a weboldalad betöltési sebessége?
Amelyik oldal gyorsabb, ott fog vásárolni a vevő. Mindenki türelmetlen.
Gyors oldalt a Google előrébb rangsorolja. Vigyázni kell a képekkel, szkriptekkel, pluginokkal. Minden lassít. A Website Speed oktatónyag 4 lépéses módszerével 1 nap alatt felhozod 90% főlé az oldalad asztali és mobil betöltési sebességét A Gtmetrixben és a Google Page Speed Insights-ban.

Részletes leírás erről az oktatóanyagról.

Hogyan rakj össze egyoldalas “onepager” weboldalt, ami beleragasztja az érveidet az emberek fejébe?

Részletes leírás erről az oktatóanyagról.

“Ha már kened vágod a wordpresst, akkor megtanulunk kampányolni. 2 hónap kampány előkészítés, 1 hét intenzív értékesítés és 10 hónap szabadságra is elmehetsz.”

Hogyan szerezz 1 kampánnyal
1 hét alatt 1 évnyi megrendelést?

2 hónap munka 10 hónap pihenés
Egy online termékértékesítési kampány lényege az, hogy annyi vevőt megszerzel vele egy hét alatt, mint amennyit egy év alatt szereznél. A 210 Kampányoktatóanyag lépésről lépésre tanítja meg mit és hogyan kell csinálni, hogy ezt a célt elérd.
10+ év gyakorlati tapasztalataKezdőknek is jól érthető magyarázatokkalValós, konkrét példák 2009-től mostanáigMásolható E-mail mintákKampány idővonalak (átírható)Active Campaign beállításai kampányhozWordPress, Divi, Woocommerce technikai megoldások kampányhoz

Részletes leírás erről az oktatóanyagról.

Utána: Mindent megértesz, és meg tudsz csinálni egy kampányt

Részletes leírás erről az oktatóanyagról.


NEUROMARKETING = Több feliratkozóJobb sales oldal Ütősebb kampánySokkal jobb landing page

A Netjet Campus Neuromarketing fejezetében lépésről lépésre mutatom, hogyan illeszd hozzá a mostani marketingedhez a legújabb neuromarketing technikákat.
Árérzékeny vevők helyett rajongók. Alig aktív feliratkozóid helyett ámulatba ejtett olvasók. 10% helyett 40% feliratkozási konverzió.
Agyunk legősibb része a gyíkagy. A gyíkagy önző, nem ismeri a jövőt, a túlélő ösztön hajtja. A gyíkagy dönt helyetted: Már létre is hozta a véleményedet, még mielőtt az első gondolatod megszületne. Itt hat a neuromarketing.


Részletes leírás erről az oktatóanyagról.

Ha a wordpress, a kampányolás és a neuromarketing kapásból megy, akkor innen már gyerekjáték lesz megtanulnod, hogyan kell digitális terméket értékesíteni. Az időded csak egyszer adhatod el, a tudásodat végtelenszer. Ez az online oktatóanyag értékesítés alapképlete.


A tudásodat add el,
ne az idődet!
Hogyan találd ki, hogyan készítsd el, és hogyan add el saját online oktatóanyagodat? Az időded csak egyszer adhatod el, a tudásodat végtelenszer. Ez az online oktatóanyag értékesítés alapképlete. A GoDigital! oktatóanyag lépésről lépésre, érthetően megtanítja hogyan kell ezt csinálni.
Hogyan hozd létre az oktatóanyagodat a nulláról?
Hogyan oldod meg a hozzáférés és a díjlevonás automatizálást?
Hogyan tedd könnyűvé az anyag feldolgozását?
Hogyan és mikor add el az oktatóanyagodat?

Részletes leírás erről az oktatóanyagról.

A marketing szöveged a vevő gondolatainak meghosszabbítása legyen a monitoron. A Futurizmo Marketing Szövegírás oktatóanyagban lépésről lépésre tanítom hogyan érd el ezt.

Akármennyit is tudsz a marketing szövegírásról: tudom fokozni
Úgy kell írnod, ahogy a vevők gondolkoznak. Próbálkozz másképp, a marketingednek annyi. A Futurizmo Marketing Szövegírás oktatatónyag megtanít írni: idegenből ismerőst, kétkedőből rajongót, érdeklődőből vevőt csinálni.

Részletes leírás erről az oktatóanyagról.

Személyes márkaépítéssel az emberek nem kereskedelmi kategóriaként (ár-érték arány) gondolnak rád, hanem érzelmi szinten kötődnek hozzád. Hatalmas a különbség. Azt tanítja meg a Személyes Márkaépítés Oktatóanyag, hogyan érd el ezt a kötődést.

Személyes márkaépítés
A netjet.hu marketing filozófiája szerint a személyes márkaépítés nem arról szól, hogy „állj ki a világ elé, hogy kitűnj a szürkeségből”. Ez a gyakorlat önmagadból indulna ki, ami az online marketingben hiba.
A vevő – érdeklő önzésének felismerése a megfelelő startpont, mely önzés ebben áll: „Nem érdekelsz, amíg nem mutatsz valamit, ami a hasznomra van”.
Ennek okán a netjet.hu féle személyes márkaépítési gyakorlat azt mondja, hogy a marketing kommunikációd minden egyes elemét kapcsold hozzá a nevedhez. Minden egyes lépésben kapcsolj egy pozitív dolgot a személyedhez.

Részletes leírás erről az oktatóanyagról.
+ Marketing support

Az Netjet Campus előfizetéssel meghívást kapsz a zárt, csak vevőknek szól Netjet Insider csoportunkba, ahol kb. félezer hozzád hasonló vállalkozó van, ahol nap szinten kérdeznek, és ahol napi szinten válaszolok a marketing problémákra.
Mit ne várj a facebook csoportomtól?
Nem technikai support, ha nem megy a WordPress, ha nem tölt be a Divi, vagy bármilyen plugin, vagy fehér képernyőt látsz, vagy php hibakódot látsz, vagy “jaj, tegnap jó volt, most meg azt írja ki, hogy…..” Ilyesmiben nem számíthatsz rám.
Mit várj a facebook csoportomtól?
Marketing kérdéseket és válaszokat: melyik a jobb design? Melyik a jobb címsor? Ez jó csali címnek? Ez szerinted jó oktatóanyag ötlet? Elakadtam a landng page-em szövegénél! Mit szólsz a sales oldalam átkötő szövegéhez? – Marketing kérdésekben számíthatsz rám.

Miért bízz meg a netjet.hu oktatóanyagaiban?
Értékrendem
Rólunk
Szakterületünk az online kampányok tervezése. 2001-óta foglalkozunk weboldaltervezéssel, 2006 óta online marketinggel. A netjet.hu minden tartalma ezt a célt szolgálja: „Olyan weboldalad legyen, amit az emberek szeretnek”. Bővebben rólunk >
Vélemények, visszajelzések
Megkérdeztük a netjet.hu ügyfeleit mit gondolnak az oktatóanyagokról. Nézd csak milyen eredményeket értek el a tanfolyam résztvevői. Olyan vállalkozók ők is mint te: tehetségesek, soha nem adják fel, az átlagnál intelligensebbek, és szeretik ők is a kezükben tartani a kontrollt. Kattints ide a véleményekhez

“Mer’ Nem ugyanaz a óév, mint a újév” – besenyő istván
“Mi különbözteteti meg a Netjet Campust minden mástól?”

Lexikális tudás = a padlizsán részei

Gyakorlati tapasztalat = Ebéd
A Netjet Campus oktatási rendszere a gyakorlati tapasztalataim átadása, 2006 óta foglalkozom online marketinggel. Bár részletesen, az alapoktól magyarázok, de a tanítás célelvű: azért hogy neked hamar kész legyen a gyors, funkcionális weboldalad, ami eladja a terméked.
A marketingben nem jár ötös azért, hogy “jaj, de szépen felsoroltad a Divi modulokat ABC sorrendben”. Csak az számít, hogy a weboldalad elad vagy nem.