Az online marketing bonyolult.
A Netjet Campussal egyszerű.

Netjet Campus 1
Netjet Campus 2
Netjet Campus 3
  • wordpress
  • woocommerce
  • szövegírás
  • kampánytervezés
  • neuromarketing
  • személyes márkaépítés
  • digitális termékértékesítés
Netjet Campus 5

“Első képesség, amire szükséged lesz, hogy te is magabiztosan használd a WordPresst. A WordPress Dominancia oktatóanyag lépésről lépésre, képernyővideókon keresztül mutatja meg, hogy készíts olyan weboldalt, ami vizuálisan is bizalmat épít és eladja a termékedet.”

Netjet Campus 6

WordPress Dominancia:
Hogyan készíts weboldalt, amit az emberek szeretnek és vásárolnak rajta

WordPress

Netjet Campus 7

Woocommerce

Netjet Campus 8

Divi Sablon

Netjet Campus 9

ActiveCampaign

Netjet Campus 10

Elementor

Netjet Campus 11

Thrive Themes

Netjet Campus 12

Megtanítom hogyan kell megcsinálni azt a weboldalt, amit imádnak az emberek. WordPress, Woocommerce, Divi, Active Campaign, Vimeo, Elementor, Barion, Thrive: feliratkozógyűjtés, sales oldal, landing oldal, blog, kártyás fizetés, előfizetés, tagsági rendszer, GDPR megfelelőség: lépésről lépésre, 14 év gyakorlati, kivitelezési tapasztalatom alapján, közérthető képernyővideókon mutatom mit kell csinálnod.

Érts jobban a technikához, jobb marketinges leszel!

Netjet Campus 13

Részletes leírás erről az oktatóanyagról.

Netjet Campus 14

Landing Page Anatómia

Hogyan készítsd el a landing page-ed, hogy az emberek a másodperc törtrésze alatt megértsék, miért kell most feliratkozniuk nálad. Ami neked egyértelmű, egy idegennek nem az. Az átlag feliratkozási arány 5-10%, de netjet.hu féle megoldással 40+ %-on konvertálunk.

Ez a gyors és könnyen érthető villám oktatóanyag lépésről lépésre mutatja meg mit kell csinálni.

Netjet Campus 16

Miért számít a weboldalad betöltési sebessége?

Amelyik oldal gyorsabb, ott fog vásárolni a vevő. Mindenki türelmetlen.

Gyors oldalt a Google előrébb rangsorolja. Vigyázni kell a képekkel, szkriptekkel, pluginokkal. Minden lassít. A Website Speed oktatónyag 4 lépéses módszerével 1 nap alatt felhozod 90% főlé az oldalad asztali és mobil betöltési sebességét A Gtmetrixben és a Google Page Speed Insights-ban.

Most: Lassú az oldalad. Holnapra: 90-100% között lesz, “A” értékekkel a speeded.
Netjet Campus 13

Részletes leírás erről az oktatóanyagról.

Netjet Campus 18

Hogyan rakj össze egyoldalas “onepager” weboldalt, ami beleragasztja az érveidet az emberek fejébe?

Ez az  oktatóanyag megtanítja, hogyan kell veszettül hatásos one-pagert csinálni, WordPressel és Divi-vel. Egy one-pager legjobb módja, hogy legyőzd a weboldal halogatást: “várjál, majd akkor lesz a kész a weboldal ha… a grafikus küldi a logót… ha végre csinálok egy rendes képet magamról…. ha voltam fodrásznál , ha átjön a videós ismerősöm, hogy felvegyem a bemutatkozó köszöntőt, de most pont nem jó, rossz idő van…. jövő hétvégén meg jönnek Margitkáék…”
Az emberek akarni fogják a termékedet, még mielőtt az kapható lenne.
Netjet Campus 13

Részletes leírás erről az oktatóanyagról.

Netjet Campus 20

“Ha már kened vágod a wordpresst, akkor megtanulunk kampányolni. 2 hónap kampány előkészítés, 1 hét intenzív értékesítés és 10 hónap szabadságra is elmehetsz.”

Netjet Campus 21

Hogyan szerezz 1 kampánnyal
1 hét alatt 1 évnyi megrendelést?

Kampány =   Több megrendelőSales funnelnél gyorsabb megtérülés Könnyebb megcsinálni
Netjet Campus 22
210 Kampány =
2 hónap munka 10 hónap pihenés

Egy online termékértékesítési kampány lényege az, hogy annyi vevőt megszerzel vele egy hét alatt, mint amennyit egy év alatt szereznél. A 210 Kampányoktatóanyag lépésről lépésre tanítja meg mit és hogyan kell csinálni, hogy ezt a célt elérd.

10+ év gyakorlati  tapasztalataKezdőknek is jól érthető magyarázatokkalValós, konkrét példák 2009-től mostanáigMásolható E-mail mintákKampány idővonalak (átírható)Active Campaign beállításai kampányhozWordPress, Divi, Woocommerce technikai megoldások kampányhoz

Az emberek akarni fogják a termékedet, még mielőtt az kapható lenne.
Netjet Campus 13

Részletes leírás erről az oktatóanyagról.

Netjet Campus 24
A Kontrolcé Kontrolvé Kampány
A legrövidebb út a következő kampányodhoz
Előtte: Minden tudsz, de nem érted, hogy kell megcsinálni egy kampányt

Utána: Mindent megértesz, és meg tudsz csinálni egy kampányt

Az emberek akarni fogják a termékedet, még mielőtt az kapható lenne.
Netjet Campus 13

Részletes leírás erről az oktatóanyagról.

Netjet Campus 5
“Ennél a lépésnél már kisujjadban a WordPress, gigászi kampányokat tervezel. Ideje valami újat, egy fejlettebb technikát tanulni, ez lesz a neuromarketing. Neuromarketinggel még azelőtt győzöd meg az embereket, mielőtt hagyományos marketing eszközök bejönnének a képbe.
Netjet Campus 27

NEUROMARKETING =   Több feliratkozóJobb sales oldal Ütősebb kampánySokkal jobb landing page

A Neuromarketing a hiányzó láncszem, amit évek óta keresel
Netjet Campus 28

A Netjet Campus Neuromarketing fejezetében lépésről lépésre mutatom, hogyan illeszd hozzá a mostani marketingedhez a legújabb neuromarketing technikákat.

Árérzékeny vevők helyett rajongók. Alig aktív feliratkozóid helyett ámulatba ejtett olvasók. 10% helyett 40% feliratkozási konverzió. 

Agyunk legősibb része a gyíkagy. A gyíkagy önző, nem ismeri a jövőt, a túlélő ösztön hajtja. A gyíkagy dönt helyetted: Már  létre is hozta a véleményedet, még mielőtt az első gondolatod megszületne. Itt hat a neuromarketing.

Netjet Campus 29
A marketinggel értékesítesz. Jó. De a neuromarketing előbb van: Vele kerülsz be kitörölhetetlenül az emberek fejébe.
Árérzékeny vevők helyett rajongók.
Netjet Campus 13

Részletes leírás erről az oktatóanyagról.

Netjet Campus 20

Ha a wordpress, a kampányolás és a neuromarketing kapásból megy, akkor innen már gyerekjáték lesz megtanulnod, hogyan kell digitális terméket értékesíteni. Az időded csak egyszer adhatod el, a tudásodat végtelenszer. Ez az online oktatóanyag értékesítés alapképlete.

Netjet Campus 32
Netjet Campus 33

A tudásodat add el,
ne az idődet!

Hogyan találd ki, hogyan készítsd el, és hogyan add el saját online oktatóanyagodat? Az időded csak egyszer adhatod el, a tudásodat végtelenszer. Ez az online oktatóanyag értékesítés alapképlete. A GoDigital! oktatóanyag lépésről lépésre, érthetően megtanítja hogyan kell ezt csinálni.

Hogyan hozd létre az oktatóanyagodat a nulláról?

Hogyan oldod meg a hozzáférés és a díjlevonás automatizálást?

Hogyan tedd könnyűvé az anyag feldolgozását?

Hogyan és mikor add el az oktatóanyagodat?

21 nap múlva ilyenkor kész az oktatóanyag értékesítési rendszered
Netjet Campus 13

Részletes leírás erről az oktatóanyagról.

Netjet Campus 20

A marketing szöveged a vevő gondolatainak meghosszabbítása legyen a monitoron. A Futurizmo Marketing Szövegírás oktatóanyagban lépésről lépésre tanítom hogyan érd el ezt.

Netjet Campus 36

Akármennyit is tudsz a marketing szövegírásról: tudom fokozni

Úgy kell írnod, ahogy a vevők gondolkoznak. Próbálkozz másképp, a marketingednek annyi. A Futurizmo Marketing Szövegírás oktatatónyag megtanít írni: idegenből ismerőst, kétkedőből rajongót, érdeklődőből vevőt csinálni.

Úgy kell írnod, ahogy a vevők gondolkoznak
Netjet Campus 13

Részletes leírás erről az oktatóanyagról.

Netjet Campus 5

Személyes márkaépítéssel az emberek nem kereskedelmi kategóriaként (ár-érték arány) gondolnak rád, hanem érzelmi szinten kötődnek hozzád. Hatalmas a különbség. Azt tanítja meg a Személyes Márkaépítés Oktatóanyag, hogyan érd el ezt a kötődést.

Netjet Campus 39
Hogyan leszel “Nímand”-ból “Kulcsember” a saját piacodon?

Személyes márkaépítés

A netjet.hu marketing filozófiája szerint a személyes márkaépítés nem arról szól, hogy „állj ki a világ elé, hogy kitűnj a szürkeségből”. Ez a gyakorlat önmagadból indulna ki, ami az online marketingben hiba.
A vevő – érdeklő önzésének felismerése a megfelelő startpont, mely önzés ebben áll: „Nem érdekelsz, amíg nem mutatsz valamit, ami a hasznomra van”.
Ennek okán a netjet.hu féle személyes márkaépítési gyakorlat azt mondja, hogy a marketing kommunikációd minden egyes elemét kapcsold hozzá a nevedhez. Minden egyes lépésben kapcsolj egy pozitív dolgot a személyedhez.

Érzelmileg kötődő új vevők, több új feliratkozó, több megrendelő.
Netjet Campus 13

Részletes leírás erről az oktatóanyagról.

+ Marketing support

Netjet Campus 41

Az Netjet Campus előfizetéssel meghívást kapsz a zárt, csak vevőknek szól Netjet Insider csoportunkba, ahol kb. félezer hozzád hasonló vállalkozó van, ahol nap szinten kérdeznek, és ahol napi szinten válaszolok a marketing problémákra.

Mit ne várj a facebook csoportomtól?
Nem technikai support, ha nem megy a WordPress, ha nem tölt be a Divi, vagy bármilyen plugin, vagy fehér képernyőt látsz, vagy php hibakódot látsz, vagy “jaj, tegnap jó volt, most meg azt írja ki, hogy…..”  Ilyesmiben nem számíthatsz rám.

Mit várj a facebook csoportomtól?
Marketing kérdéseket és válaszokat: melyik a jobb design? Melyik a jobb címsor? Ez jó csali címnek? Ez szerinted jó oktatóanyag ötlet? Elakadtam a landng page-em szövegénél! Mit szólsz a sales oldalam átkötő szövegéhez? – Marketing kérdésekben számíthatsz rám.

Netjet Campus 42

Miért bízz meg a netjet.hu oktatóanyagaiban?

A netjet.hu weboldal célja, hogy megértsd, megtanuld és megszeresd az online marketinget és a technikai eszközök használatát. Ebben segítenek oktatóanyagaink.

Értékrendem

A netjet.hu marketing filozófiája, az én személyes, online marketing szakértői értékrendem, erre a négy pillérre épül. E négy a vezérelvem, ezek alapján hozok döntéseket.

Rólunk

Szakterületünk az online kampányok tervezése. 2001-óta foglalkozunk weboldaltervezéssel, 2006 óta online marketinggel. A netjet.hu minden tartalma ezt a célt szolgálja: „Olyan weboldalad legyen, amit az emberek szeretnek”. Bővebben rólunk > 

Vélemények, visszajelzések

Megkérdeztük a netjet.hu ügyfeleit mit gondolnak az oktatóanyagokról. Nézd csak milyen eredményeket értek el a tanfolyam résztvevői. Olyan vállalkozók ők is mint te: tehetségesek, soha nem adják fel, az átlagnál intelligensebbek, és szeretik ők is a kezükben tartani a kontrollt. Kattints ide a véleményekhez

Netjet Campus 43

“Mer’ Nem ugyanaz a óév, mint a újév” – besenyő istván

“Mi különbözteteti meg a Netjet Campust minden mástól?”

Netjet Campus 44

Lexikális tudás = a padlizsán részei

Netjet Campus 45

Gyakorlati tapasztalat = Ebéd

A Netjet Campus oktatási rendszere a gyakorlati tapasztalataim átadása, 2006 óta foglalkozom online marketinggel. Bár részletesen, az alapoktól magyarázok, de a tanítás célelvű: azért hogy neked hamar kész legyen a  gyors, funkcionális weboldalad, ami eladja a terméked.

A marketingben nem jár ötös azért, hogy “jaj, de szépen felsoroltad a Divi modulokat ABC sorrendben”. Csak az számít, hogy a weboldalad elad vagy nem.

WordpressDominancia

Kampánytervezés

Neuromarketing

GoDigital!

Személyes Márka

Marketing Szövegírás

Weboldal sebesség

Landing Oldal

CTRL+C+V Kampány

Divi One Pager

>