fbpx

Mi van most a Netjet Campusban és mit tervezünk még idénre és jövő tavaszra?

Ez van most:

A Grand Campus tagsággal azonnal teljes lesz a kollekciód, mert hozzáférsz a netjet.hu összes “klasszikus” oktatóanyagához. Neked melyik hiányzik? Mind megvan? Nézd meg mik az új anyagok, amiről lemaradtál.

minden netjet klasszikus azonnal elérhető

Wordpress Dominancia

Kampányoktatóanyag

NeuroMarketing

Futurizmo Szövegírás

GoDigital!

LandingPage Anatómia

SzemélyesMárka

Divi OnePager

Website Speed

Vizuális Bizalomépítés

Ez is mind elérhető azonnal:

 Az online marketing folyamatosan változik. Mindig kell az új.

Azonnal elérhető

[ÚJ] Shopvideó

Azonnal elérhető

[ÚJ] SalesTeq Workshop

azonnal elérhető

[ÚJ] Divi Layout: 80+ Landing page

Azonnal elérhető

[ÚJ] Woo + Stripe integráció

Azonnal elérhető

[ÚJ] Kampány facebook csoportban

csatold be magad!

Ezekkel készülünk idén és jövő tavasszal.  Fel kell készülnöd új tudással. Ezekre egyszerűen szükséged lesz:

Már elérhető a Campusban

LearnDash Oktatóanyag

Az online oktatás az egyik legnagyobb biznisz. Többen veszik a termékedet, ha a témát oktatod is. Többen veszik igénybe a szolgáltatásodat, ha szaktekintéllyé válsz azzal, hogy “gyerekek, ácsi, én ezt tanítom”.

Technikailag is meg kell tudni csinálni, erre való a LearnDash plugin, ezt tanítom az anyagban, azaz: hogyan csinálj magadnak egy olyan rendszert, mint a NetjetCampus.

Hamarosan a Netjet Grand Campusban

Sales Funnel Írás Oktatóanyag

Fájó tény, hogy a látogatókért fizetni kell: a facebooknak, a google-nek, vagy a SEO szakértődnek. Ha ezekhez értesz, akkor meg az időddel fizetsz. Nincs ingyen ebéd.

Csak egy hígvelejű ámokfutó, egy marketing antitálentum hagyná, hogy a pénzen vett forgalmából ne legyen profit. Ezért kell e-maileket küldeni a feliratkozóknak, de olyat, ami mindig eladja a termékedet. Ebben az oktatóanyagban megmutatom, hogy én hogyan csinálom. 14 éve írok sales funneleket, lehet hinni nekem.

Hamarosan a Netjet Grand Campusban

Neuromarketing Négy

A Neuromarketing a hiányzó láncszem – ezt minden netjet.hu olvasó tudja. 2017-2019 között 3 új kiadást készítettem, és azóta rengeteg új tapasztalatom gyűlt össze a negyedik kiadáshoz.

Az emberi elme meggyőzésének olyan  módszereit kutattam, amiről a legtöbben eddig nem is hallottak. Gyakorlati példákon keresztül fogom mutatni az új Netjet Neuromarketing IV-ben, hogyan tudod mindezt belevinni a mostani marketingedbe.

Azonnal elérhető Campusban

Canva Oktatóanyag

A Canva, komolyan mondom a világ leghasznosabb grafikus szerkesztője. Nincs benne semmi, ami nem kell, és minden megvan benne ahhoz, ami kell a weboldaladdal kapcsolatos grafikai elemekhez. Csinálhatsz vele:

  • Facebook cover képet
  • Facebook post képet
  • Insta post képet
  • E-book borítót
  • Termékképet
  • Logót
  • És még egy csomó más grafikát

Amióta előfizettem rá, meg se nyitom a Photoshop-ot. Egy weboldal designja fele annyit idő alatt megvan. A Canva Oktatóanyagban megtanítom a használatát. Ezt igazán imádni fogod.

Hamarosan a Netjet Grand Campusban

UX Oktatóanyag

Mi az az UX, azaz user experience, magyarul felhasználói élmény?

Röviden, ha van UX, akkor az emberek szeretnek időt tölteni a weboldaladon, könnyen megtalálják, amit akarnak és könnyen megértik, amit te akarsz.

Ha ez stimmel, akkor nálad hagyják a pénzüket, ha nem stimmel, akkor valaki másnál. Az oktatóanyagban mutatom azokat a könnyen érthető, azonnal bevethető UX praktikákat, amitől a nap végén több vevőd lesz.

Hamarosan a Netjet Grand Campusban

Eltűnt Vevők Visszacsábítása Oktatóanyag

Van egy vevői érdeklődés-tartam, vagy vásárlási kedv időtartam. Ha lejár, törheted a fejed, hogyan hozd vissza a régi jó ügyfeleket.

Ebből az oktatóanyagból megtudod, hogyan mikor és milyen tartalmú e-maileket küldj, milyen ajánlatot állíts össze, és hogyan kampányold a régóta nem vásárló ügyfeleknek, hogy újra megnyíljanak feléd a pénztárcák.

Hamarosan a Netjet Grand Campusban

Leadmagnet legyártó oktatóanyag

Az értékesítés első lépése, hogy adsz valami hasznosat ingyen. Innen tudja a vevő, hogy benned meg lehet bízni. Tiszta sor. De mi legyen a leadmagnet? Kit érdekel ma már egy “X hiba, mielőtt Y dolgot veszel” tanulmány?

Ebből az oktatóanyagból kiderül, hogyan kell konkrétan, pontosan megcsinálni, megírni, felvenni, átadni a lead magnetet, vagy ahogyan régebben mondtuk, a csalit. Lépésről lépésre megyünk, az első ötlettől a kész tartalomig.

Hamarosan a Netjet Grand Campusban

Landing Page Szövegírás Oktatóanyag

A Landing Page-en iratkoznak fel az érdeklődők. Az érdeklődőből lesz a vevő. Jobb szöveg, több vevő.

Ebből az oktatóanyagból megtudod, hogyan írd meg a landing paged szövegét, hogy azonnal meggyőzze az olvasót a feliratkozásról. Bizonyos értelemben sokkal nehezebb laning page szöveget írni, mint pl. sales oldal szöveget, mert a landing page-en sokkal kevesebb a hely. Egy gördítésnyi területet van és slussz, passz. Nagyon rövidnek, tömörnek kell lenni. Szinte már költészet. Ha ráérzel az ízére, megérzésből fogsz írni. Ez ennek az oktatóanyagnak a célja.

Hamarosan a Netjet Grand Campusban

Videó Szkript Írás Oktatóanyag

A videó, amin beszélsz, még mindig a top marketing eszközök között van. Elvileg milyen egyszerű: leülsz a kamera elé és elmondod, amit az ügyfélnek mondanál, ha ott ülne előtted.

De meg kell írni előre? Improvizálni kell? Meg kell tanulni a szöveget? De akkor nem olyan lesz, mintha betanultam volna? Milyen hosszú lesz?

Ebben az oktatóanyagban megtanítom megírni azt a tökéletes videó szkriptet, amit a sales oldaladon, a kampányodban használhatsz. 14 éve vettem fel az első ilyen videómat, van bőven tapasztalatom, ebben az oktatóanyagban átadom neked.

Hamarosan a Netjet Grand Campusban

X-Plainer. Magyarázó rajzfilm videó készítés oktatóanyag

Amelyik weboldalon hamarabb megérti az ajánlat lényegét a vevő, ott fog vásárolni. A rajzfilm videók erre a célra tökéletesek. Animated explainer videónak nevezik a nemzetközi online marketingben. Sok szoftver van rá, de a lényeg itt sem a technikában, hanem a szövegírásban és a jelenetek elrendezésében rejlik.

Tudod miért működik? Mert gyerekkorunk óta belénk van kódolva, hogy “ha mese van a tévében akkor odafigyelünk.” Ebben az anyagban megtanítom, hogyan csinálj ilyen videót, amit használhatsz kampányban, sales oldalon, landing pagen.