fbpx
Campus 11-11 1

Az "esküszöm" technika

Ezzel a módszerrel belső elkötelezettség alakul ki az ügyfélben a terméked iránt. Amikor eljön a vásárlási határidő, minden marketing szövegednél erősebb lesz a vevőd belső hangja, amivel önmagát győzi meg: “ez kell nekem, mert….”

Campus 11-11 2

A "4 szavas" módszer

Ha egy bejegyzést sokan kommentelnek, akkor az többször és gyakrabban jelenik meg az emberek facebook hirfolyamában. Tudod hogyan lehet mindössze 4 szóval tökéletes vitaindító bejegyzéseket létrehozni? Kiderül ebből a videóból.
ui: A legjobb ebben, hogy neked hozzá sem kell szólnod a posthoz. Kiteszed és önműködő lesz.

Campus 11-11 3

A "le a kalappal" módszer

Hogyan tudod azt éreztetni a csoport egy tagjával, hogy ismered és törődsz vele? Nem könnyű, mert egy kampányt sok-sok embernek küldesz ki, ebből a facebook csoportodban is sokan lesznek. Ezzel a technikával mindenki úgy érezheti, hogy ő számodra a legfontosabb.

Campus 11-11 4

A "Mindig tettre, cselre kész" technika

Emlékszik még arra rajtam kívül valaki, hogy kedd esténként volt a tévében a Pumukli, előtte meg a rádióban a Szabó Család? Nem volt nagy választék, és ez egy  rendszert alakított ki az emberekben. Ha hétfő akkor ez, ha kedd akkor amaz… A rendszeres kötődés kulcselem a kampányodban. Hogyan csináld meg ezt a facebook csoportodban? Ennek a videónak a végére megtudod.

WordpressDominancia

Kampánytervezés

Neuromarketing

GoDigital!

Személyes Márka

Marketing Szövegírás

Weboldal sebesség

Landing Oldal

CTRL+C+V Kampány

Divi One Pager

ShopVideo [ÚJ]

>