fbpx
Hogyan érd el, hogy az ügyfeled ne egynek lásson a sok közül, hanem az egyetlennek, akire figyel?
"
Kövesd ezt a 4 lépést, és a te weboldalad lesz az első, ami az emberek eszébe jut, ha készen állnak a vásárlásra

írta: Erdélyi Norbert

Szakterületem az online kampánytervezés. 2006-óta foglalkozom online marketinggel. A netjet.hu erre tanít: „Olyan weboldalad legyen, amit az emberek szeretnek”.

Vannak olyan weboldalak, ahová feliratkozol, aztán elfelejted, nem fog meg, nem tud újat mondani, középszerű, unalmas: ismersz ilyet.

Vannak olyan weboldalak, ahová feliratkozol, és azt érzed mindig is ezt kerestem, hadd lám mi van itt még. Ha ilyen akarsz lenni a vevőd szemében, akkor használd a 4 lépéses bűvkör technikát.

Érdekel hogyan építs fel a saját wordpress oldalad a Divi-vel a gyakorlatban?

E-mailben küldöm az ingyenes új leckéket mától kezdve 17 napon át. A teljes Netjet Campus oktatási rendszer 76 fejezetéből azonnal hozzáférsz az első 5 fejezethez. Magabiztos alapokat ad. Lényegre törő, közérthető képernyővideók, részletes magyarázattal a téma szakértőjétől

  1. Könnyebben és olcsóbban szerzel feliratkozókat
  2. Többen nyitják meg az e-mailjeidet
  3. Csak „jófej” ügyfeleid lesznek
  4. Drágábban tudod eladni a terméked
  5. A te weboldalad lesz az első, ami az emberek eszébe jut, ha készen állnak a vásárlásra

Ezzel bűvölöd el a feliratkozót. Nézd végig ezt a videót, hogy megtudd hogyan.

Azt kell elérni, hogy a vevők ne ár/érték arány kategóriaként gondoljanak rád – „ennyi pénzért ez korrekt ajánlat végülis majd meglátom” Hanem érzelmi szinten kötődjenek hozzád. Szeressenek.

Én ebben az előadásban abból indulok ki, hogy a tiéd a létező legjobb ajánlat a piacon, csak valahogy a vevőid nem értik még pontosan.

Tehát nem az ajánlatodon kell változtatni, hanem a kommuikációdon.

4 lépés van, 4 koncentrikus kör, így jut el a vevő a belső bizalom körébe.

(A bűvkör szó Schiller Örömódájából van, Bűvkörödbe, ég leánya, ittas szívünk vágyva lép. Ezt az állapotot fogjuk elérni: a vevő vágyittasan lépjen a bűvkörödbe)

Mi fog történni, ha megcsinálod a 4 lépéses bűvkör technikát?

1. Könnyebben és olcsóbban szerzel feliratkozókat
2. Többen nyitják meg az emailjeidet
3. Csak „jófej” ügyfeleid lesznek
4. Drágábban tudod eladni a terméked
5. A te weboldalad lesz az első, ami az emberek eszébe jut, ha készen állnak a vásárlásra

Azért ez elég jó, nem?

KÖR 1: Első találkozási pont

Hol, hogyan találkozik a weboldaladdal először egy ember?
A legtöbbször úgy, hogy feliratkozik, elkéri a lead magneted, avagy a csalidat.
Vezérelv: Ha nincs ember, nincs arc, nincs személyiség, akkor könnyebb NEM-et mondani neked.
Ha a feliratkoztató landing page-n ott van a fotód, akkor már első találkozáskor hozzákapcsoltad a neved a hasznos tartalomhoz. Ne feledd, hogy a vevőt semmi nem érdekli, csak a maga haszna. Az első találkozáskor ez halmozottan igaz.

KÖR: 2 Hogyan adod oda a csalit?

A lehető legrosszabb az, hogy, adsz egy linket amin letöltheti a PDF-et. Ezzel beledobtad a márkádat a felejtés kútjába. A csobbanást is lehet hallani.

Úgy add oda a csalit, hogy ahhoz fel kelljen jönni a weboldaladra. Ha PDF a csalid, akkor mond fel videóra, ha nem szeretsz szerepelni, akkor használj ilyen képernyővideót, mint ez is.

Itt már nő a bizalom, mert látnak, hallanak. Egy pdf-et könnyű elfelejteni, egy embert, aki valami jót ad neked: könnyű megjegyezni.

KÖR: 3 Az első vásárlás.

Ha digitális terméked van, akkor úgy add oda, hogy fel kelljen jönni érte a weboldaladra.
De itt nem ez növeli a bizalmat, hanem az úgynevezett „Random Act of Kindness” technika, ami magyarul: „légy kedves csak úgy”.

Adj olyan bónuszokat, amit nem reklámoztál a landing pagen, ami nem volt benne a termékleírásban. Csak úgy.

Digitális terméknél adja magát a megoldás: adj többet.

Fizikai terméknél: tegyél még valamit a csomagba. Elég ha lazán kapcsolódik a termékhez. Egy fehérjekészítményeket forgalmazó shoptól nemrég a termék mellé kaptam egy keresztrejtvény magazint. Nem nagy érték pénzben, de fontos kedves gesztus: nem is felejtem el a shop nevét. Peakshop.hu.

Egy apró kedvesség megmarad az emberek fejében, és jó szívvel gondolnak rád.

KÖR: 4 Belépés a belső körbe:

Facebook csoport csak vevőknek.
Amikor valaki vásárol, akkor ajánld fel a csatlakozást egy zárt fb csoprotba.

Mi ennek az üzenete?

Van bizalmi kör, van belső kör, ahol olyan dolgokról van szó, amihez most még nem férsz, DE ahová be lehet kerülni (csak venni kell valamit)

Fejlécképben te legyél (ez nem akármilyen csoport, hanem a TIÉD)

Mindig mindenkinek segíts, de mindig a te szavad legyen a döntő (ez nem önsegélyező kör, hanem a TE csoportod. Ha hagyod, hogy más adjon tanácsod, és az pl nem válik be, akkor később, csak arra fognak emlékezni, hogy a „te csoportodban kaptam tanácsod de nem vált be”)

Ne engedj be csak beavatottakat (írja be a vásárláskor megadott emailcímét)

Kommunikáció módja: Személyesebb, mint a fanpage-en.

Személyes márkaelemeidet is használhatod: Nem-üzleti képességek és történetek (20:1 post arányban, a vevő érdeklődése, haszna maradjon a fókuszban.)

A netjet.hu online marketing filozófiája szerint előbb a marketing rendszerednek kell rendben lenni, és csak után kell megcsinálni a weboldalad.

WordpressDominancia

Kampánytervezés

Neuromarketing

GoDigital!

Személyes Márka

Marketing Szövegírás

Weboldal sebesség

Landing Oldal

CTRL+C+V Kampány

Divi One Pager

>