fbpx

AIDA marketing szövegírás modell: mit jelent pontosan?

Az AIDA marketing szövegírás modell az érdeklődés felkeltésének, érdeklődés kialakításának, vágy keltésének és cselekvésre ösztönzésnek az elveit foglalja magában. AIDA rövidítése az Attention (figyelem), Interest (érdeklődés), Desire (vágy) és Action (cselekvés) szavakból származik. Ez a modell segít a marketing szövegek hatékonyságának növelésében a vásárlók meggyőzésére és cselekvésre ösztönzésére. Például, ha egy hirdetés figyelemfelkeltő címmel kezdődik, érdeklődést ébreszt az olvasóban, vágyat kelt fel egy termék iránt, majd cselekvésre ösztönzi, hogy kattintson és vásároljon.

AIDA modell elemei

Elem neve (angol)Elem neve (magyar)Marketing szöveg példa
AttentionFigyelem“Hogyan fordítsd vissza az öregedés jeleit? Fedezd fel új arckrémünk hatását!”
InterestÉrdeklődés“Tudj meg többet a legújabb okostelefonunk lenyűgöző kamerájáról és innovatív funkcióiról!”
DesireVágy“Éld át a luxus életérzést a tengerparti üdülőnkben, ahol a kényelem és a szórakozás válogatott lehetőségei várnak!”
ActionCselekvés“Vásárolj most, és élvezd a 20% kedvezményt a weboldalunkon! Ne hagyd ki ezt az ajánlatot!”
  1. Attention (Figyelem): Az első lépés az, hogy felkeltsd a potenciális vásárló figyelmét. Használj figyelemfelkeltő címeket, képeket vagy szavakat, hogy megragadd az olvasó tekintetét. Például, egy címben írd le, hogy “Fedezd fel a forradalmi újítást, amely megváltoztatja az életedet!”
  2. Interest (Érdeklődés): Miután megragadtad a figyelmüket, fel kell keltened az érdeklődésüket is. Tálalj számukra érdekes és releváns információkat a termékedről vagy szolgáltatásodról. Például, írj részleteket egy új termék innovatív tulajdonságairól, vagy oszd meg egy szolgáltatás előnyeit egy konkrét ügyfél tapasztalatán keresztül.
  3. Desire (Vágy): Az érdeklődés után célod, hogy vágyat ébressz a potenciális vásárlókban. Mutasd be, hogy milyen előnyöket kínál a terméked vagy szolgáltatásod, és hogyan segíthet megoldani problémáikat vagy kielégítheti vágyaikat. Például, említs meg pozitív ügyfélvisszajelzéseket vagy eredményeket, amelyeket mások már elérték a terméked vagy szolgáltatásod segítségével.
  4. Action (Cselekvés): Az utolsó lépés, hogy ösztönözd a potenciális vásárlókat a kívánt cselekvésre. Hozz létre egyértelmű és konkrét hívást a cselekvésre, például “Vásárolj most!” vagy “Iratkozz fel a hírlevélre!”. Biztosítsd őket arról, hogy a cselekvésük értékes és előnyös lesz számukra.

Az AIDA modell alkalmazása segít abban, hogy strukturáltan és hatékonyan kommunikálj a célcsoportoddal. Használhatod hirdetéseknél, weboldalakon, e-mail kampányokban és más marketing anyagokban is.

Példák az AIDA modell alkalmazására

  1. Hirdetések: Egy hirdetés címe lehet: “Fogadd szeretettel a forradalmi újítást a fitness világában!”, majd részletezd az új edzőgép előnyeit, és ösztönözd a vásárlókat a vásárlásra.
  2. Weboldalak: Az oldal címe lehet: “Fedezd fel az új autómodellt, amely minden igényedet kielégíti!”, majd mutasd be a jármű tulajdonságait és előnyeit, és helyezz el egy gombot a vásárlás vagy tesztvezetés lehetőségével.
  3. E-mail kampányok: Az e-mail tárgya lehet: “Kiemelkedő ajánlat csak neked! 20% kedvezmény minden termékünkre!”, majd részletezd az ajánlatot és helyezz el egy gombot a vásárlásra.

Az AIDA modell alkalmazása segítségedre lehet abban, hogy hatékonyan kommunikálj és növeld a konverziós arányodat. Ismerd meg célközönségedet, használj meggyőző nyelvezetet, és használd az AIDA modellt a marketing szövegeidben.

aida marketing szövegírás

Figyelem – Érdeklődés – Vágy – Cselekvés

Ahhoz, hogy még hatékonyabbá tedd a marketing kommunikációdat, több praktikus tippre és technikára lesz szükséged, amelyeket a következő fejezetekben részletezünk.

Az AIDA modell alkalmazása a marketing szövegírásban

Figyelemfelkeltés

Az AIDA marketing szövegírás modell első lépése a figyelemfelkeltés. Ahhoz, hogy elérjük a célközönségünket, szükséges azonnal felkelteni az érdeklődésüket a szövegeinkkel. Például, képesítő címsorokat használhatunk, amelyek kíváncsiságot keltenek, mint például: “Fedezd fel a titkos receptet a tökéletes brownie-hoz!” vagy “Íme a lépések az álomotthonod megteremtéséhez!”. Fontos, hogy a figyelemfelkeltő címsor a szövegben is megtalálható legyen, és az olvasók továbbra is kíváncsiak maradjanak.

Érdeklődés felkeltése

Miután sikerült felkelteni a figyelmet, a következő lépés az érdeklődés felkeltése. Ebben a szakaszban részletes információkat kell adnunk a termékünkről vagy szolgáltatásunkról, hogy az olvasók továbbra is érdeklődjenek. Például, említhetünk kiemelkedő jellemzőket vagy előnyöket, például: “Ez a krém egyedülálló formulája új szintre emeli a bőrápolást, táplálja és hidratálja a bőrt, hogy ragyogóan egészséges legyen.” Emellett valós példák és ügyfélvélemények használata is segíthet az érdeklődés fenntartásában.

Vágy kialakítása

Miután felkeltettük az érdeklődést, a következő lépés az olvasókban a vágy kialakítása. Fontos, hogy elérjük, hogy a célközönségünk vágyakozzon a termékünk vagy szolgáltatásunk iránt. Például, elmondhatjuk, hogy a termékünk milyen módon javítja az életminőséget, vagy hogyan segít megoldani egy problémát. “A virtuális valóság technológia révén most te is átélheted az élet különleges pillanatait, akár otthonról is. Képzeld el, hogy részt vehetsz a kedvenc koncerteden vagy bejárhatod a világ legismertebb városait, mintha ott lennél.”

Cselekvésre ösztönzés

Az AIDA modell utolsó lépése a cselekvésre ösztönzés. Miután felkeltettük az érdeklődést és vágyat ébresztettünk, fontos, hogy konkrét cselekvésekre buzdítsuk az olvasókat. Használjunk hatékony hívást a cselekvésre, például “Vásárolj most!”, “Iratkozz fel a hírlevélre!” vagy “Próbáld ki ingyen!”. Emellett biztosítanunk kell a szükséges információkat a cselekvés végrehajtásához, mint például weboldalunk URL-jét vagy a vásárlási folyamatot.

Az AIDA modell alkalmazása a marketing szövegírásban segít felkelteni az érdeklődést, vágyat ébreszteni és cselekvésre ösztönözni a célközönséget. Ha megfelelően alkalmazzuk az AIDA modellt, hatékony kommunikációt teremthetünk a potenciális vásárlókkal, és növelhetjük a konverziós arányunkat.

AIDA modell gyakorlati példák

Az AIDA marketing szövegírás modell egy hatékony eszköz a célcsoportunk eléréséhez és a konverziók növeléséhez. Nézzünk néhány konkrét példát, hogyan alkalmazhatjuk az AIDA modellt különböző marketing kommunikációs csatornákban.

Hirdetési szövegek

  1. Cím: “Fedezd fel az ízek varázslatos világát!” – Az első lépés a figyelemfelkeltés, és a címünk ezt a célt szolgálja. Az ételek szerelmeseit célozzuk meg, és felkeltjük az érdeklődésüket az ízekkel kapcsolatban.
  2. Érdeklődés: “Kóstold meg a frissen sült croissantokat, amik minden reggelre mosolyt csalnak az arcodra!” – Az érdeklődést felkeltő részben részletesen bemutatjuk a termék előnyeit és hogyan befolyásolhatja az olvasók életét pozitívan.
  3. Vágy: “Érezd a finom csokoládé omlós ízét, amely elvarázsol minden egyes falattal!” – A vágy kialakítása érdekében részletezzük a termék érzeti és érzelmi előnyeit, hogy az olvasók képesek legyenek elképzelni és megérezni az ízeket.
  4. Cselekvés: “Látogass el weboldalunkra és rendelj most az ízélményért!” – Az utolsó lépés a cselekvésre ösztönzés, és ebben a részben konkrétan felhívjuk az olvasók figyelmét a weboldalunkra és arra, hogy vásároljanak.

Weboldalak

  1. Cím: “Fedezd fel a divat legújabb trendjeit, amelyek stílusodra varázsolnak!” – Az AIDA modell alkalmazása a weboldalakon ugyanúgy működik. A címünk célja, hogy felkeltsük az érdeklődést a divat iránt, és bevonjuk az olvasókat.
  2. Érdeklődés: “Böngészd át a legújabb kollekciónkat, amelyek a legfrissebb divattrendeket tükrözik!” – A részletes leírásban bemutatjuk a kollekció előnyeit és a divatirányzatokat, hogy az olvasók továbbra is érdeklődjenek.
  3. Vágy: “Képzeld el, hogyan ragyogsz majd az új ruhákban, és milyen magabiztosságot adnak neked!” – A vágy kialakításához elérzékeljük az új ruhák előnyeit, és az olvasókban kívánságot ébresztünk az új stílus és önbizalom iránt.
  4. Cselekvés: “Vásárolj most és légy részese a divatvilágnak!” – A weboldalon a cselekvésre ösztönzés részben egyértelműen felhívjuk az olvasók figyelmét a vásárlási lehetőségekre és arra, hogy vegyenek részt a divatvilágban.

E-mail kampányok

  1. Cím: “Exkluzív ajánlat csak neked: 50% kedvezmény a következő vásárlásodra!” – Az e-mail kampányok esetében a cím rendkívül fontos, hogy felkeltse az olvasók figyelmét és azonnal érdeklődést keltsen.
  2. Érdeklődés: “Ismerd meg a legújabb termékeinket és az előnyöket, amiket kínálunk!” – Az érdeklődést felkeltő részben bemutatjuk a termékek legfontosabb jellemzőit és előnyeit, hogy az olvasók továbbra is foglalkozzanak az e-maillel.
  3. Vágy: “Képzeld el, milyen fantasztikus lenne, ha az új termékeinket kipróbálhatnád, és az életedet még jobbá tennék!” – A vágy kialakításához átadjuk az olvasóknak az érzelmi és érzéki előnyöket, hogy motiváljuk őket a vásárlásra.
  4. Cselekvés: “Kattints a linkre és élvezd az exkluzív kedvezményeket!” – Az utolsó lépés a cselekvésre ösztönzés, és az e-mail végén világosan és konkrétan megadjuk a cselekvés lehetőségét, hogy az olvasók kattintsanak a linkre és kihasználják az ajánlatot.

Az AIDA modell alkalmazása hirdetési szövegekben, weboldalakon és e-mail kampányokban segít célzott és hatékony kommunikációt kialakítani a célcsoportunkkal. A megfelelő figyelemfelkeltés, érdeklődés felkeltése, vágy kialakítása és cselekvésre ösztönzés kulcsfontosságú a sikeres marketing szövegírásban.

Tippek és technikák a hatékony AIDA marketing szövegek írásához

Célközönség megismerése

Az AIDA marketing szövegek megírása előtt az első lépés a célközönségünk alapos megismerése. Milyen igényekkel, problémákkal, vágyakkal rendelkeznek? Mi motiválja őket? Az alapos kutatás és piackutatás segítségével jobban megérthetjük, hogy milyen üzenetek és előnyök fogják megszólítani és érdekelni a célközönséget.

Emocionális hatás

Az AIDA modell alapvetően az érzelmi hatásra épít. Az emberek gyakran érzelmi alapon döntenek, így fontos, hogy szövegeinkben érzelmeket váltassunk ki. Használjunk szavakat és kifejezéseket, amelyek emóciókat váltanak ki, például boldogságot, izgalmat vagy vágyat. Például, “Töltsd az idődet a családoddal, miközben mi gondoskodunk az otthonod kényelméről.”

Célzott nyelvezet és előnyök hangsúlyozása

A hatékony AIDA marketing szövegekben kulcsfontosságú a célzott nyelvezet használata. A szövegeknek olyan előnyökre kell összpontosítaniuk, amelyek relevánsak és értékesek a célközönségünk számára. Használjunk olyan nyelvezetet, amely az olvasó számára releváns és könnyen azonosítható, például “Azonnali megtakarításokat érhetsz el a következő vásárlásoddal” vagy “Az egészségedre fókuszálva segítünk elérni a fitt és energikus életmódot”.

Kiemelkedő cselekvésre ösztönzés

Az AIDA modell utolsó lépése a cselekvésre ösztönzés. A marketing szövegünknek határozott és konkrét utasításokat kell tartalmaznia, amelyek arra ösztönzik az olvasót, hogy tegyen valamit. Használjunk határozott és kézzelfogható cselekvési felhívásokat, például “Kattints ide az exkluzív ajánlatért” vagy “Iratkozz fel a hírlevelünkre és kapj kedvezményeket”.

A hatékony AIDA marketing szövegek írása több tényezőt igényel. A célközönség megismerése, az emocionális hatás, a célzott nyelvezet és az erőteljes cselekvésre ösztönzés mind kulcsfontosságúak az eredményes kommunikációhoz. További tippeket és technikákat találsz az Online Marketing cikkünkben, amelyben részletesebben kifejtjük az AIDA marketing szövegírás fontosságát és gyakorlati alkalmazását.

AIDA marketing szövegírás kihívásai és korlátai

Az AIDA marketing szövegírás egy hatékony módszer a célcsoportok megszólítására és az eladások növelésére. Azonban, mint minden más marketingstratégia esetében, az AIDA-nak is vannak kihívásai és korlátai, amelyeket figyelembe kell venni a siker érdekében.

Kihívások:

  1. Rövid figyelemfelkeltési idő: A modern digitális világban az embereknek egyre kevesebb idejük van a figyelemelterelő ingerek miatt. Ezért az AIDA szövegeknek kiemelkedően hatékonynak kell lenniük a figyelemfelkeltés terén. Például, egy izgalmas címmel és egy rövid, összefoglaló bevezetővel lehetünk sikeresek, hogy felkeltsük az olvasók érdeklődését.
  2. Közönség sokszínűsége: A célcsoportok tagjai eltérő érdeklődési körrel, preferenciákkal és igényekkel rendelkezhetnek. Az AIDA szövegeknek képeseknek kell lenniük alkalmazkodni ezekhez a különbségekhez, és az olvasók számára releváns és személyre szabott üzeneteket kell közvetíteniük. Ezért fontos a célközönség alapos megismerése és a szegmentálás.

Korlátok:

  1. Korlátozott terjedelem: Az AIDA marketing szövegek rövid és tömör formában kommunikálnak. Ezért fontos, hogy a lényegre koncentráljunk, és a legfontosabb üzeneteket és előnyöket emeljük ki. A korlátozott terjedelem miatt nem mindig tudunk minden részletre kiterjedni, és néha nehéz lehet átadni a teljes üzenetet.
  2. Kreatív kimerülés: Az AIDA modell gyakran használatos, és ezért nehéz lehet új és eredeti szövegeket írni, amelyek kiemelkednek a versenytársak közül. A kreatív kimerülés elkerülése érdekében fontos folyamatosan kutatni, tanulni és kísérletezni újító megoldásokkal.

Az AIDA marketing szövegírás kihívásokat és korlátokat rejt magában, de megfelelő előkészülettel és kreativitással ezeket kezelni lehet. A további részletekért és szakértői tippekért olvass tovább a Kreatív Szövegírás cikkünkben.

AIDA marketing szövegírás és az online marketing

SEO és AIDA

Az AIDA marketing szövegírás kiválóan integrálható az online marketing stratégiákba, és jelentős hatással lehet az organikus keresési eredményekre. Az AIDA modell figyelemfelkeltő elemei és hatásos cselekvésre ösztönző elemek lehetnek a weboldalak meta címeiben, meta leírásaiban és tartalmi részeiben is. Például, ha egy online cipőbolt weboldalán az alábbi meta címet és leírást használjuk:

Meta cím: “Fedezd fel a kényelmes és stílusos cipőinket! | ABC Cipőbolt” Meta leírás: “Válogass a legújabb trendi cipőink közül, amelyek garantáltan tökéletes kényelmet és stílust nyújtanak. Találd meg a saját stílusodat és rendelj még ma!”

Ezzel a rövid, de hatásos leírással sikerült felkelteni a figyelmet a kényelmes és stílusos cipők iránt, és ösztönözni a cselekvést, azaz a vásárlást.

AIDA és közösségi média

Az AIDA marketing szövegírás rendkívül hatékony eszköz lehet a közösségi média platformokon történő kommunikációban is. Például, a Facebook hirdetések esetében az AIDA modell alkalmazása segíthet a figyelem felkeltésében a kép vagy videó alapján, majd a leírásban lehetőség van az érdeklődés felkeltésére és a vágy kialakítására. Ezután pedig a hirdetés egyértelmű hívást tartalmaz, amely arra ösztönzi a felhasználót, hogy kattintson a hirdetésre és cselekedjen.

AIDA és e-kereskedelem

Az e-kereskedelem terén az AIDA marketing szövegírás kiemelkedően fontos szerepet játszik az online vásárlások ösztönzésében. Egy jól megtervezett termékoldal tartalma az AIDA modell alapján felépítve lehetővé teszi a látogatók érdeklődésének felkeltését, a vágyak kialakítását és a vásárlásra ösztönzést. Például, egy webshop, amely elektronikai termékeket árusít, az alábbi elemekre építheti a termékoldal tartalmát:

  1. Figyelemfelkeltés: Az oldal tetején egy látványos kép vagy videó, amely bemutatja a terméket és felkelteni a figyelmet.
  2. Érdeklődés felkeltése: A termék leírása, amely részletesen bemutatja a termék jellemzőit, funkcióit és előnyeit. Például, egy okostelefon esetében a magas képernyőfelbontás, a kiváló kamera és a gyors processzor lehet érdeklődést keltő tényező.
  3. Vágy kialakítása: A termékoldalon értékes vásárlói vélemények és értékelések jelenhetnek meg, amelyek pozitív tapasztalatokat és elégedett vásárlókat mutatnak be.
  4. Cselekvésre ösztönzés: A termékoldal végén egy “Kosárba teszem” vagy “Vásárlás” gomb, amely egyértelműen arra ösztönzi a látogatót, hogy végezze el a vásárlást.

Ezek az elemek segítenek az AIDA modell alkalmazásával felkelteni az érdeklődést, kialakítani a vágyat és ösztönözni a cselekvést az online vásárlókban.

AIDA modell továbbfejlesztései és alternatívák

Az AIDA marketing szövegírás modell egy hatékony eszköz a vásárlók figyelemfelkeltésére, érdeklődés felkeltésére, vágy kialakítására és cselekvésre ösztönzésére. Azonban az évek során továbbfejlesztették és kibővítették az eredeti AIDA modellt olyan alternatívák és továbbfejlesztések létrehozásával, amelyek még hatékonyabbak lehetnek a marketingkommunikációban. Néhány ilyen továbbfejlesztés és alternatíva a következő:

AIDCAS modell

Az AIDCAS modell az eredeti AIDA modellre épül, azonban két további elemmel egészül ki. Az “S” az “Assurance” (Biztonság) szót jelenti, amely arra utal, hogy a vállalatnak vagy terméknek bizonyítékot kell nyújtania arra vonatkozóan, hogy megbízható és minőségi szolgáltatást vagy terméket nyújt. Az “AS” az “Satisfaction” (Megelégedettség) szóra utal, amely hangsúlyozza az elégedett vásárlók fontosságát és a hosszú távú ügyfélszolgálati kapcsolatok kialakítását.

AIDAS modell

Az AIDAS modell egy másik alternatíva az AIDA modellre, amely az alábbi elemekből áll:

  1. Attention (Figyelem): A figyelem felkeltése az üzenet iránt.
  2. Interest (Érdeklődés): Az érdeklődés felkeltése és fenntartása az üzenetben közölt információk iránt.
  3. Desire (Vágy): A vágy kialakítása az üzenetben szereplő termék vagy szolgáltatás iránt.
  4. Action (Cselekvés): A cselekvésre ösztönzés az üzenetben foglalt cél elérése érdekében.
  5. Satisfaction (Megelégedettség): Az elégedettség és az ügyfélkapcsolat hosszú távú fenntartása.

Az AIDAS modell hangsúlyt fektet a folyamatos elégedettség és az ügyfélszolgálati kapcsolatok fontosságára.

ELM modell

Az ELM modell, azaz az Elaboration Likelihood Model, egy másik alternatív modell, amely a meggyőzés folyamatát vizsgálja. Ez a modell arra összpontosít, hogy hogyan dolgozzák fel az emberek az üzenetet és hogyan alakítják ki a véleményüket. Az ELM modell két útvonalat különböztet meg: a központi útvonalat és a perifériás útvonalat. A központi útvonalon a meggyőzés alapos és mélyebb feldolgozása történik, míg a perifériás útvonalon a felületes és gyors feldolgozás dominál.

Ezek az AIDA modell továbbfejlesztései és alternatívái segítenek a marketing szakembereknek még hatékonyabb kommunikációt kialakítani a célközönségükkel. Minden modellnek és megközelítésnek megvannak a saját előnyei és alkalmazási területei, ezért érdemes az adott célkitűzéshez és környezethez leginkább megfelelőt választani.

AIDA marketing szövegírás: gyakori kérdések

Hogyan alkalmazható az AIDA marketing szövegírás modell a hirdetési szövegekben?

AIDA modell segítségével hatékonyan felkeltheted az érdeklődést, vágyat kelthetsz és ösztönözhetsz cselekvésre a hirdetési szövegekben.

Milyen módon lehet felkelteni a figyelmet az AIDA modell segítségével?

Kreatív és megragadó címekkel, erős vizuális elemekkel és problémamegoldást ígérő üzenetekkel felkeltheted a figyelmet az AIDA modell alapján.

Mi a szerepe az érdeklődés felkeltésének az AIDA modellben, és hogyan lehet hatékonyan elérni?

Az érdeklődés felkeltése a választott üzenetek és az előnyök kiemelése révén történik az AIDA modellben. Például bemutatva, hogy a termék vagy szolgáltatás hogyan oldja meg a problémákat vagy vágyakat.

Hogyan lehet vágyat kelteni a potenciális vásárlókban az AIDA modell alkalmazásával?

Az AIDA modellben a vágyat azzal lehet kelteni, hogy az előnyöket, egyedi értéket és érzelmi vonzerejű szegmenseket hangsúlyozod, például bemutatva, hogy milyen boldoggá vagy sikeresé válik a vásárló a termék használatával.

Milyen módon lehet hatékonyan ösztönözni a cselekvést az AIDA modell alapján?

Az AIDA modell szerint a cselekvésre ösztönzésre törekedj egyértelmű hívásokkal, kényelmes és könnyen követhető cselekvési lehetőségekkel, például vásárlásra vagy regisztrációra való felhívással.

Előadó: Erdélyi Norbert

Hogyan szerezz vevőket mesterséges intelligenciával?

Anélkül, hogy kreatívnak és szorgalmasnak kellene lenned...

Ebből az ingyenes webináriumból megtanulod, hogyan használd ki az AI erejét a weboldalad tartalomfejlesztéséhez. Regisztrálj most!

Netjet Campus

A Netjet Campus megtanítja hogyan készíts weboldalt, ami eladja a terméked.
Legnépszerűbb kurzusok ezek

Népszerű

Előfizetéses tagsági rendszer

Supersales Sytema

Ebben a kurzusban lépésről lépésre megmutatom, hogyan raksz össze magadnak egy előfizetéses rendszert.

Oktatási rendszer

LearnDash Oktatóanyag

Netjet Campus Classic

Hogyan készíts digitális oktatási rendszert? Mutatom részletes, érthető magyarázattal a Learndash kurzusban.

Alapmű

A Sales Oldal

Supersales Sytema

Felépítjük a sales oldaladat. Milyen neuromarketing mozgatórugókkal  működnek a szöveges és design elemek?

Woocommerce rulez!

Woocommerce webáruház

Supersales Sytema

Felépítjük a Woocommerce webshopodat, lehet egy termékes shop, lehet soktermékes webáruház, a folyamat ugyanaz.

Next level

Neuromarketing

Netjet Campus Classic

Árérzékeny vevők helyett rajongók. Tedd hozzá a mostani marketingedhez a neuromarketing technikákat.

Canva

Canva Oktatóanyag

Netjet Campus Classic
A világ leghasznosabb grafikus szerkesztője, minden webes grafikát megcsinálhatsz bele, a kurzusban mutatom, hogyan.
Explainer animáció

MarketingMese Oktatóanyag

Netjet Campus Classic
Amelyik weboldalon hamarabb megérti az ajánlat lényegét a vevő, ott fog vásárolni. Ha rajzfilmvideóval magyarázod el, fel fognak rá figyelni.
Nagy klasszikus

Wordpress Dominancia

Netjet Campus Classic
Egy jól működő rendszer, amivel biztosra mész. Közérthető képernyővideókon mutatom mit kell csinálnod.
Ezeket az eszközöket is tanítom a Campusban: