Így tanuld meg az Active Campaignt 2 óra 47 perc alatt

2 óra 47 perc az új Active Campaign oktatóanyag lejátszási ideje. Elmélkedés, okoskodás, őőő-zés, nincs benne, csak a konkrét gyakorlati tapasztalataim átadása.
Ma megrendeled, végignézed, és pontosan holnap ilyenkorra kész a feliratkozógyűjtő rendszered és a sales funneled:

Ha most kezdő vagy imádni fogod. Ha haladó vagy akkor is tud újat mutatni.

Active Campaign Oktatóanyag 1
Active Campaign Oktatóanyag 2

Az Active Campaign Oktatóanyag a WordPress Dominancia Tanfolyam része.

Az Active Campaign Oktatóanyagot külön is megvásárolhatod, egyszeri 24 990 Ft-os díjért. A teljes WordPress Dominancia tanfolyam, ami még 12x ennyi tudást és gyakorlati tapasztalatot tartalmaz, május 29-én 49 990 Ft/év díjért lehet a tiéd.

Active Campaign Oktatóanyag 3

Miért pont az Active Campaign?

2 alapvető dologért használom az Active Campaignt a netjet.hu e-mail marketingjének automatizálására: Megfelel a magyar marketing gondolkodásmódnak és lehengerlően sok dolgot tud.

Melyiket választod?

A netjet.hu Active Campaign Oktatóanyaga a rövidebb, gyorsabb út a célhoz.

Active Campaign Oktatóanyag 4

Active Campaign Oktatóanyag Tartalomjegyzék

Active Campaign Oktatóanyag 6

Videó #1 - 09:03

Active Campaign: rendszer megértése és kezdeti beállítások

Active Campaign Oktatóanyag 7

Videó #2- 18:52

Lista és űrlap létrehozása, leiratkozás és adatmódosítás az Active Campaignben

Active Campaign Oktatóanyag 8

Videó #3 - 21:43

A feliratkozó űrlap berakása – Active Campaign Pluginnal és/vagy sima HTML kóddal

Active Campaign Oktatóanyag 9

Videó #4 - 15:54

A feliratkozó űrlap berakása – az ET. Bloom és/vagy Thrive Leads pluginnal

Active Campaign Oktatóanyag 10

Videó #5 - 18:34

A feliratkozó űrlap berakása – a Divi beépített E-mail Optin moduljával

Active Campaign Oktatóanyag 11

Videó #6 - 14:52

E-mail sablon létrehozása. Egyszer megcsinálod: mindig ezt használod

Active Campaign Oktatóanyag 12

Videó #7 - 23:45

Automatizációk: hírlevél sorozatok, vevőknek szóló sorozatok 

Active Campaign Oktatóanyag 13

Videó #8 - 22:45

Woocommerce Active Campaign integráció (+ GDPR checkbox)

Active Campaign Oktatóanyag 14

Videó #9 - 11:14

Árajánlatkérő űrlap létrehozása az Active Campaign szoftverrel

Active Campaign Oktatóanyag 15

Videó #10 - 18:52

Címkék, szegmensek, feliratkozók kezelése: Ezeken alapul a hírlevél küldés

Active Campaign Oktatóanyag 16

Videó #11 - 13:15

Azonnali és időzített szegmentált hirlevél küldés az Active Campaign-nel.

Active Campaign Oktatóanyag 17

Ne kapjon el a funkció őrület

“Egy e-mail marketig értékesítési rendszerhez meglepően kevés funkció is elég: fel lehessen iratkozni, lehessen előre időzíteni a küldést relatív és abszolút időben, az olvasókat lehessen szegmentálni, hogy mit vettek meg, mire iratkoztak fel. Ha egy küldő ennyit tud, akkor az bőven elég. Az e-mailed szövege ad el, nem a hírlevél szofver!”

Mi van az oktatóanyagban?

Az e-mail marketing nem csak egy plusz kommunikációs eszköz, hanem az e-mail maga az üzlet. Sokat számít, hogy milyen szoftverrel oldod meg a folyamat automatizálását. A WordPress Dominanca tanfolyamon az Active Campaign hírlevél szoftver használatát tanítom, ugyanezt használjuk itt a netjet.hu-n.

Csak a Active Campaign Oktataónyagot kéred, vagy a teljes WordPress Dominancia Tanfolyamot?
(ez utóbbival jobban jársz.)

Active Campaign Oktatóanyag 18

#1. Így lásd át a rendszert!

Active Campaign: mi a lényeg?

Hogyan kezdj neki az Active Campaign-nel való feliratkoztatógyűjtésnek, hírlevél sorozatok beállításának? A hírlevélküldés érzékeny téma az online marketingben: mindenki tud valami okosat mondani, ami elbizonytalanít. Mutatom mi az a faék egyszerű gondolkodásmód, amivel ehhez hozzá kell kezdeni. Ha ezt elsajátítod 1 napon belül letudod a rendszer beállítását és hírleveleid automatizálását.

 

Active Campaign Oktatóanyag 1
Q

Előtte

Van pár dolog, amit nem értesz benne. Zavar. Ráadásul angolul van. Inkább mást választanál, mindegy mennyit gombolnak le rólad, csak magyarul legyen.

R

Utána

Megérted mit kell csinálni, leesik a tantusz, hogy az Active Campaign egy könnyen kezelhető, jól érthető szoftver. Fejben már a hírleveleidet fogalmazod.

#2. Lista és űrlap létrehozása

Active Campaign: hogyan hozod létre a listákat és az űrlapokat?

Minden hírlevélküldőnek megvannak a saját elnevezései. Ha többet is ismersz, könnyű őket összekeverni. A lista, azaz “list” az, ahová bekerülnek a feliratkozott az olvasóid, az űrlap, azaz “form” az, amit kitöltenek a feliratkozáshoz. Ennek a videós leckének a végére:

  • Kész lesz az első feliratkozói listád
  • Kész lesz a leiratkozás utáni visszaigazoló oldalad
  • Kész lesz az adatmódosítás megoldása
  • Kész lesz az első GDPR kombatibilis feliratkoztató űrlapod
Active Campaign Oktatóanyag 1

Csak a Active Campaign Oktataónyagot kéred, vagy a teljes WordPress Dominancia Tanfolyamot?
(ez utóbbival jobban jársz.)

Active Campaign Oktatóanyag 21
Q

Előtte

“Jaj, nem GPDR kombatibilis az oldalam. Jaj, most akkor milyen listába tegyem vásárlókat – mi van, ha a feliratkozó listán is rajta van?”

R

Utána

Megnézted a videót. Tudod mit kell csinálni. Nem próbálgatsz ki hülyeségeket, nem kutatsz a neten.
Fél óra alatt megvan a lista, az űrlap, minden, ami kell.

Vélemények az Active Campaign Oktatóanyagról

Az elmúlt években, több rendszert is kipróbáltam, mindegyiknek meg volt az előnye és hátránya. Megismerve az Active Campaignt, inkább az előnyök dominálnak. Teljesen átalakítja az érdeklődőkkel és a meglévő partnerekkel történő kommunikáció szintjét, és nem mellékesen logikus felépítése miatt nagyon jól automatizálható, szegmentálható a lista. Eddig a legnagyobb problémáimat ez okozta. Köszönöm, hogy az Active Campaing Oktatóanyagban megismertetted velem és elindítottál a képzéssel a gyors megértéséhez. Ajánlom mindenkinek!

Bánkuti József

Cégfejlesztési & HR tanácsadó, cegfejlesztes.com

Ha jó hírlevélrendszert akarsz a weboldalad mögé akasztani, amelyik nem csak leveleket küld ki, de automatizmusokat, sales funnel-eket, tud és megfelel a magyar gondolkodás és üzleti módszereknek, és nem is drága és könnyen is csatlakoztatható mindenhez (webshopodhoz, értékesítési oldalalaidhoz, woocommerce-hez, számlázó programhoz, etc) és lépésről-lépésre el van magyarázva/megtanítva a hazai online marketing kiváló szakértőjétől – Erdélyi Norberttől – akkor ne tétovázz: vedd meg az oktatóanyagot és csatlakoztasd az Active Campaign-t… De ne szöszölj! Hány leendő vásárlód nem talál hozzád és vissza, enélkül…!

Kis Dániel

Ha van már online marketing/biznisz tapasztalatod, de úgy érzed, hogy nem eléggé rendszerezett a mögötte lévő tudás, vagy ha teljesen a nulláról indulsz, Erdélyi Norbert, azaz a netjet.hu oktatóanyagait bátran ajánlom figyelmedbe, mert lényegre törő, érthető, gyakorlatban azonnal használható, sallangmentes tudásanyagot kapsz, ráadásul jó ár/érték arányban.

Somogyi Csaba

GSData Kft., gsdata.hu

#3-4-5. Active Campaign űrlap

Hogyan kerül az Active Campaign űrlap a WordPressedbe?

Sokféleképpen be lehet rakni egy űrlapot a WordPressbe. Divivel, Divi nélkül, API-val, kóddal, beépített modullal. Ezekben a videókban mutatok minden megoldást, amit használni érdemes. (Azt nem mutatom, hogy ilyen több kilóméter hosszú javascriptekkel, meg HTML kóddal hogyan viaskodsz – ezt meghagyom az Őskori Netes Technikák Múzeumának)

  • Hogyan kerül az AC űrlapod a WordPressbe: rövid HTML kóddal
  • Hogyan kerül az AC űrlapod a WordPressbe: API-t használó pluginnal?
  • Hogyan kerül az AC űrlapod a WordPressbe: az Elegant Themes Bloom pluginjával?
  • Hogyan kerül az AC űrlapod a WordPressbe: A Thrive Leads feliratkozógyűjtő pluginnal
  • Hogyan kerül az AC űrlapod a WordPressbe: A Divi beépített e-mail optin moduljával?
Active Campaign Oktatóanyag 22
Active Campaign Oktatóanyag 1

Csak a Active Campaign Oktataónyagot kéred, vagy a teljes WordPress Dominancia Tanfolyamot?
(ez utóbbival jobban jársz.)

Q

Előtte

“Hol találok most egy programozót, aki oda tudja tenni az űrlapot…”

R

Utána

“Ja, hogy ez ilyen egyszerű… kontrolcé, kontrolvé és kész.”
Csak mostmár tudod is mit hová kell illeszteni.

Active Campaign Oktatóanyag 17

Mi van, ha már van hírlevélküldőd, de jobban tetszik az AC?

“Ha az AC-re akarsz váltani, sima ügy: Az Active Campaignba a feliratkozóid importálása sima kontrolcé kontrolvével megoldható, és az importált feliratkozó aktív lesz, nem kell még külön megerősítenie.”

#6. E-mail sablon létrehozás

Active Campaign: hogyan hozod létre az e-mail sablonokat?

A márkaépítés miatt a hírleveleidnek úgy kell kinéznie, mint a weboldaladnak. Az egységes arculat bizalmat épít.

De minél designosabb egy e-mail, annál inkább üvölt róla, hogy hírlevél: azaz reklám. Minél fabadosabb, annál inkább azt üzeni: személyes e-mail, olvasd el. Mi van a kettő között? Hol az egyensúly a designos és a személyes mail stílus között? Ezt tanítom az oktatóanyagban.

Mire a jó az e-mail sablon? Egyszer megcsinálod, mindig ezt használod.

Active Campaign Oktatóanyag 1

Csak a Active Campaign Oktataónyagot kéred, vagy a teljes WordPress Dominancia Tanfolyamot?
(ez utóbbival jobban jársz.)

Active Campaign Oktatóanyag 26

#7. Active Campaign Automatizációk

Hogyan állítsd be automatizációkat?

Az Active Campaign automatizációnak nevezi az előre beállított, a feliratkozás időpontjához viszonyítva küldött hírlevél sorozatot. Ha el akarod adni a terméked, muszáj értened, hogyan működnek az automatizációk.

Active Campaign Oktatóanyag 27

Hogyan kell beállítani a sales funneled?

A leggyakoribb automatizáció, hogy valaki feliratkozik, elkéri a csalidat, és hírleveleket, ajánlatokat kap. Ez az alapszint. Minden egyes e-mail küldés előtt lehet egy elágazást csinálni: “megvette már az adott terméket” vagy “rákattintott az adott linkre” vagy “megnyitotta az adott e-mailt”.  Ha igen, akkor ezt az e-mailt küldöd, ha nem, akkor meg egy másik e-mailt.

De nem csak ez lehet egy automatizáció alapja. Automatizációval küldesz ki köszöntő sorozatot a vevőknek termékvásárlás után. Automatizációval egyesítesz címkéket, hogy ha pl. valaki megvette egy termékednek az A, B, C, D verzióját, akkor mindenkinek tudj e-mailt küldeni, aki ezt a terméket vásárolta.

Ebben a fejezetben mutatom, mik a legfontosabb automatizációk, hogy sikeresen értékesítsd a terméked.

#8 Woocommerce integráció

Hogyan integráld:
Active Campaign & Woocommerce

Az adatvédelmi rendeletek miatt nem küldhetsz csak úgy e-mailt annak, aki egyszer vásárolt nálad. A nagyokos bürökraták ebben látják a világméretű spam kérdés megoldását. Vállalkozóként ez nevetséges és bosszantó, mégis meg kell oldani technikailag. Szerencsére van megoldás, kicsit összetett – nem annyi, hogy beraksz egy plugint – de érthető lesz:

Neked 2 dolgot kell megoldani:

Megfelelni a mindenkori jogszabályoknak
Megoldani, hogy a hírlevél küldőd tudja, hogy melyik feliratkozód mit vásárolt, hogy a következő ajánlatot ez alapján tudd kiküldeni a listádra.

Ezért az oktatóanyagban megtanítom:

Hogyan kösd össze az AC-t a Woocommerce-szel?
Hogyan TAG-eld be a cikkszámot az AC feliratkozói profilokban?
Hogyan oldod meg, hogy ne iratkoztassa le a rendszer véletlenül azt, aki már feliratkozód, csak elfelejtette kipipálni a hírlevél checkboxot?

Active Campaign Oktatóanyag 28
Active Campaign Oktatóanyag 1

Csak a Active Campaign Oktataónyagot kéred, vagy a teljes WordPress Dominancia Tanfolyamot?
(ez utóbbival jobban jársz.)

#9. árajánlatkérő űrlap

Active Campaign: hogyan csinálsz árajánlatkérő űrlapot?

Ha árajánlatkérésekkel dolgozol, akkor az a legjobb, ha az árajánlatkérőidet és az AC-vel kezeled. Ez ott kezdődik, hogy letrehozol egy árajánlatkérő űrlapot. Nem csak e-mailcímet meg a nevet lehet elkérni egy űrlapon, hanem sok minden mást is. Ebben a videóban mutatom, hogyan kell beállítani egy ilyen árajánlatkérő űrlapot.

Active Campaign Oktatóanyag 1

Csak a Active Campaign Oktataónyagot kéred, vagy a teljes WordPress Dominancia Tanfolyamot?
(ez utóbbival jobban jársz.)

Active Campaign Oktatóanyag 31

#10. Címkék és szegmensek,

Active Campaign: hogyan kezeled a címkéket, a szegmenseket és a feliratozókat?

 

Active Campaign Oktatóanyag 1

Csak a Active Campaign Oktataónyagot kéred, vagy a teljes WordPress Dominancia Tanfolyamot?
(ez utóbbival jobban jársz.)

Active Campaign Oktatóanyag 33

Melyiket választod?

Szeretned kell használni a hírlevél szoftvert. Ha van benne valami, amit nem látsz át, bármi, amihez egy kicsit nincs kedved, mert bonyolult, nem érted, nem tetszik, akkor ez történik: Kevesebb e-mailt fogsz küldeni, kevesebb ötletedet fogod kivitelezni, kevesebbet fogsz keresni. A netjet.hu marketing filozófiájának fontos része az, hogy szeretned kell azt, amit és ahogyan csinálsz a marketingedben.

Ha a hírlevél szoftvered kezelőfelületére gondolsz, melyikre hasonlít e két kép közül?

Active Campaign Oktatóanyag 34

Csak a Active Campaign Oktataónyagot kéred, vagy a teljes WordPress Dominancia Tanfolyamot?
(ez utóbbival jobban jársz.)

Active Campaign Oktatóanyag 1

#11. szegmentált hírlevél küldés

Active Campaign: hogyan küldj ki azonnal, időzítve, szegmentálva hírlevelet?

 

Active Campaign Oktatóanyag 1

Csak a Active Campaign Oktataónyagot kéred, vagy a teljes WordPress Dominancia Tanfolyamot?
(ez utóbbival jobban jársz.)

Active Campaign Oktatóanyag 37

Te is attól félsz, hogy..

hogy angolul van, és nem tudod majd használni? Mert nem tudsz angolul, vagy azt gondolod magadról, hogy nem tudsz elég jól angolul. Hadd nyugtassalak meg: csak pár dolgot kell tudni, össze is állítottam egy 10 szóból álló listát.

Ha ezt a 10 szót megtanulod, menni fog akkor is, ha csak annyit tudsz angolul, hogy “levelet kaptam life”.

Van egy másik oka is, amiért könnyen fog menni az Active Campaign használata angol nyelvtudás nélkül is, az pedig Wittgenstein nyelvjáték elmélete. A nyelv egy életforma része, a szoftver használat értelmében a nyelv egy cselekvéssorozat része. Azaz megtanulod, megérted, mert látod, hogy mikor hová miért kell kattintani, hogy elérd az adott funkciót.

Összeállítottam ezt a faék egyszerű Active Campaign angol magyar szótárt:

Active Campaign Oktatóanyag 38

Lists

Forms

Contacts

Templates

Campaigns

Automations

Send now

Schedule

Segments

If tag exists

Listák

Űrlapok

Feliratkozók

Levélsablonok

Hírlevelek

Automatizációk

Küldés most

Időzítés

Szegmensek

Ha van ilyen címke

Csak a Active Campaign Oktataónyagot kéred, vagy a teljes WordPress Dominancia Tanfolyamot?
(ez utóbbival jobban jársz.)

Active Campaign Oktatóanyag 1

Miért hallgass rám, ha online marketingről van szó?

Erdélyi Norbert vagyok, a netjet.hu szerzője, szakterületem az online kampányok tervezése. 2001-óta foglalkozom weboldaltervezéssel, 2006 óta online marketinggel. A netjet.hu minden tartalma ezt a célt szolgálja: „Olyan weboldalad legyen, amit az emberek szeretnek”. 

Az online marketing az én értékrendemben arról szól, hogyan találd el, hogyan gondolkoznak az emberek. Nagyra tartom a kreativitást, tisztelem azt, aki zsenialitásával új dolgot teremt.

Amik benne vannak egy-egy wordpress-, vagy marketing oktatóanyagban, az mind onnan van, hogy én is napi szinten használom a WordPresst üzleti weboldalak készítésére, portálépítésre, kampányoldalak tervezésére a saját és az ügyfeleim weboldalán.

Rendszeresen tartok személyes konzultációkat ügyfeleinknek, ismerem a problémáikat, és ezekre mutatok megoldásokat ezen a weboldalon.

A netjet.hu weboldal célja, hogy megértsd, megtanuld és megszeresd az online marketinget és a technikai eszközök használatát.

Active Campaign Oktatóanyag 40

Megrendelés itt

Melyiket választod?

Az “Active Campaign Oktatóanyag” a WordPress Dominancia Tanfolyam része.

Active Campaign Oktatóanyag

Active Campaign Oktatóanyag 41

WordPress Domiancia Tanfolyam

Active Campaign Oktatóanyag 42
Active campaign oktatóanyag

Az e-mail marketing nem csak egy plusz kommunikációs eszköz, hanem az e-mail maga az üzlet. Sokat számít, hogy milyen szoftverrel oldod meg a folyamat automatizálását. A WordPress Dominanca tanfolyamon az Active Campaign hírlevél szoftver használatát tanítom, ugyanezt használjuk itt a netjet.hu-n.

Megrendelés után a fiókodban belépve azonnal hozzáférsz a videókhoz. Az oktatóanyag teljes lejátszási ideje: 2 óra 47 perc

 

  • Video #1 Active Campaign: rendszer megértése, beállítások
  • Video #2 Lista és űrlap létrehozása
  • Video #3 Űrlap berakása – AC Plugin és kód
  • Video #4 Űrlap berakása – Thrive és Bloom
  • Video #5 Űrlap berakása – Divi E-mail Optin
  • Video #6 E-mail sablon létrehozása
  • Video #7 Active Campaign Automatizációk
  • Video #8 Active Campaign Woocommerce integráció
  • Video #9 Active Campaign árajánlatkérő űrlap
  • Video #10 Címkék, szegmensek, feliratkozók kezelése
  • Video #11 Azonnali és időzített szegmentált küldés

egyszeri díj

ACTIVE campaign használata

Az e-mail marketing nem csak egy plusz kommunikációs eszköz, hanem az e-mail maga az üzlet. Sokat számít, hogy milyen szoftverrel oldod meg a folyamat automatizálását. A WordPress Dominanca tanfolyamon az Active Campaign hírlevél szoftver használatát tanítom, ugyanezt használjuk itt a netjet.hu-n.

Megrendelés után a fiókodban belépve azonnal hozzáférsz a videókhoz. Az oktatóanyag teljes lejátszási ideje: 2 óra 47 perc

 

  • Video #1 Active Campaign: rendszer megértése, beállítások
  • Video #2 Lista és űrlap létrehozása
  • Video #3 Űrlap berakása – AC Plugin és kód
  • Video #4 Űrlap berakása – Thrive és Bloom
  • Video #5 Űrlap berakása – Divi E-mail Optin
  • Video #6 E-mail sablon létrehozása
  • Video #7 Active Campaign Automatizációk
  • Video #8 Active Campaign Woocommerce integráció
  • Video #9 Active Campaign árajánlatkérő űrlap
  • Video #10 Címkék, szegmensek, feliratkozók kezelése
  • Video #11 Azonnali és időzített szegmentált küldés
Marketing Rendszer Felépítése

A technikai rendszert meg kell, hogy előzze a gondolati rend. A marketing rendszer az, amitől vevőid lesznek. Ebből a modulból megtudod: Hogyan tervezd meg a marketing rendszered, hogyan határozd meg a buyer personádat és hogyan döntsd el milyen weboldalra van szükséged?

Szakértői weboldal készítése

Felépítünk egy személyes márkát építő szakértői weboldalt, landing page-ekkel, bloggal, digitális termékeket forgalmazó Woocommerce shoppal, automatikus díjlehívással működő előfizetéses rendszerrel.. Felépítjük az alap oldalkészletet meghatározzuk a színvilágot, és megtanulunk landing oldal készíteni a Landing Page Anatómia módszerrel.

Divi Layout kezelés

Mire kell figyelni, amikor egy Divi Layoutot választasz? Hogyan elemezd mi hat rád, és hogyan tartsd meg ezt a hatást úgy, hogy közben a tartalmakat átírod. Hogyan csinálj meg egy komplett weboldal designt egy layoutottal?

Woocommerce digitális termékhez

Wooocommerce tagság & előfizetés

Hogyan állítsd be a Woocommerce-et digitális termék értékesítéséhez? Hogyan kösd össze a shopod a szamlazz.hu-val, Barionnal, Paypallel? Hogyan állíts be tagsági rendszert? Hogyan védd meg a videóidat? Hogyan állítsd be automatikus díjlevonással működő előfizetéses rendszert a Barionnal?

Céges-, konferencia-, MLM weboldal

Minél több weboldal típust ismersz, annál magabiztosabb leszel, annál több ötletedet tudod megvalósítani.

THRIVE pluginek használata

Hogyan használd a Thrive Leads-, a Thrive Ovation, a Thrive Comments pluginokat?

Woocommerce Fizikai termékhez

Hogyan használd a Woocommerce-t ha fizikai terméket szeretnél eladni?

Lépésről lépésre megmutatom, hogyan építs fel egy fizikai termékeket értékesítő webshopot a WordPress, a Woocommerce és a Divi sablon használatával.

Megrendelés után a fiókodban belépve azonnal hozzáférsz a videókhoz.

Az oktatóanyag teljes lejátszási ideje: 3 óra 36 perc

 

  • Videó #1 Mire kell figyelni webáruház készítésekor?
  • Videó #2 Webáruház design és navigáció
  • Videó #3 Termékek oldala
  • Videó #4 Termékvariációk kezelése
  • Videó #5 Webáruház kezdőlap 1.
  • Videó #6 Webáruház kezdőlap 2.
  • Videó #7 Webáruház kezdőlap 3.
  • Videó #8 Webáruház kezdőlap 4.
  • Videó #9 Reszponzivitás és Divi könyvtár használata
  • Videó #10 Üzlet oldal és oldalsáv widgetek
  • Videó #11 Kapcsolat és szállítási infó oldal
  • Videó #12 Szállítási opciók & e-mailek
  • Videó #13 Paypal, Barion és szamlazz.hu
  • Videó #14 Woocommerce & Active Campaign integráció
PORTÁLépítés

A portál a weboldalak királya. A sales helyett a tartalom legyen a fókuszban és sokkal több vevőd lesz. Fordítsd meg a weboldalad elrendezését, az első találkozás ne a sales legyen, hanem a tartalom: ez teszi az érdeklődőt vevővé.

Affiliate rendszer beállÍtása

Ha van egy partnerprogram rendszered, akkor a partnereid a te a termékedet fogják promózni. A partnereid kitesznek egy-egy bannert, kiküldik az e-mail listájukra az ajánlodódat. Ők jutalékot kapnak a megvalósult vásárlások után, te profitot realizálsz.

ELEMENTOR használata

Az Elementor a Divi mellett a másik piacvezető blokkos oldalépítő. Lenyűgöző dolgokat lehet vele csinálni. Azt mondják egyszerűbb megtanulni, mint a Divi-t. Hogy ez igaz vagy sem, el tudod dönteni a videók alapján:

WEBOldal betöltési sebesség növelése

A Website Speed modul oktatóanyag megtanít arra, hogyan hozd fel 90%+-ra és A-A értékekre a weboldalad sebességét a GTMetrixben és hogyan hozd 90% felé a mobil sebességet a Google Page Speedben is.

24 990 Ft

csak június 6-án

19 992 Ft

egyszeri díj

Active Campaign Oktatóanyag 43

megrendelési tájékoztató

Az oktatóanyag csak és kizárólag bankkártyával vagy Barion egyenleggel fizethető. Átutalásos fizetésre nincs lehetőség. Sikeres tranzakció után azonnali hozzáférést ad a rendszerünk az oktatóanyaghoz.  

68 990 Ft / év

csak június 6-án

49 990 Ft / év

Active Campaign Oktatóanyag 43

-27%

Előfizetéssel kapcsolatos tájékoztató

Az előfizetés csak és kizárólag bankkártyával fizethető. Átutalásos fizetésre nincs lehetőség. Sikeres tranzakció után azonnali hozzáférést ad a rendszerünk a tanfolyamhoz.  Megrendeléskor az első év díját vonja le a kártyádról rendszer. Ha nem akarod egy év múlva megújítani, akkor év közben bármikor egy kattintással, indoklás és külön kérés nélkül lemondhatod, a fiókodon belül a “lemondás” gombra kattintva.

Active Campaign Oktatóanyag 3

Megéri a havidíját Active Campaign?

Mivel az e-mail maga az üzlet, ezért nincs olyan havidíj, ami ne térülne meg. De át kell látnod az árazást. Az Active Campaign és a legtöbb amerikai szoftver árazásának alapja azonos: feliratkozók száma szerint kell fizetni, és a feliratkozóidnak annyi e-mailt küldesz olyan gyakran, ahogyan csak akarsz. Semmi plusz ez, meg plusz amaz.

>