3 neuromarketing trükk, amivel 1 órán belül több feliratkozód lesz
[3/3]

A harmadik Neuromarketing Trükk 1

Írta: Erdélyi Norbert

Szakterületem az online kampányok tervezése. 2006-óta foglalkozom online marketinggel. A netjet.hu minden tartalma ezt a célt szolgálja: „Olyan weboldalad legyen, amit az emberek szeretnek”.

Írta: Erdélyi Norbert | netjet.hu

Jön: Neuromarketing III. Oktatóanyag.

Október 25-től a netjet.hu-n.

< Most

Vannak gombok a weboldaladon? Ez a neuromarketing trükk két dolog miatt fog működni, az egyik az, hogy a gyíkagy a távoli jövő fogalmát nem ismeri, a másik pedig az, hogy az “apróbetűs rész” fogalmának van egy társadalmilag elfogadott jelentése. Hogy jön ez ide? A videóból kiderül.

Szerdai rész ↑

Tudod mi az az aranymetszés szabály? Hallottál már a Fibonacci sorról? Durva, hogy több feliratkozód lesz tőle, úgy, hogy idegi szinten hat. A videóban szó van egy sablonról. Azt ide kattintva tudod letölteni, új ablakban nyílik, nem zavarja a megtekintést.

↑ Hétfői rész

20%-ról 31%-ra nőtt az emailjeim aktivitási aránya ezért a 7 szavas, 1 mondatért.

Egy mondat, és nem 200, hanem 310 átkattintót kapsz, ha 1000 címre küldesz egy hírlevelet. Mi ez a mondat?

NEUROMARKETING =   Több feliratkozóJobb sales oldal Ütősebb kampánySokkal jobb landing page
A Neuromarketing a hiányzó láncszem, amit évek óta keresel

Árérzékeny vevők helyett rajongók. Alig aktív feliratkozóid helyett ámulatba ejtett olvasók. 10% helyett 40% feliratkozási konverzió. Az új Neuromarketing III. Oktatóanyagban lépésről lépésre mutatom, hogyan illeszd hozzá a mostani marketingedhez a legújabb neuromarketing technikákat.

Jön: Neuromarketing III. Oktatóanyag.

Október 25-től a netjet.hu-n.
>