Egy online termékértékesítési kampány lényege az, hogy annyi vevőt megszerzel vele egy hét alatt, mint amennyit egy év alatt szereznél. A 210 Kampányoktatóanyag lépésről lépésre tanítja meg mit és hogyan kell csinálni, hogy ezt a célt elérd.
Benne 9 évem gyakorlati tapasztalataKezdőknek is jól érthető magyarázatokkalValós, konkrét példák 2009-től mostanáigMásolható E-mail mintákKampány idővonalak (átírható)Active Campaign beállításai kampányhozWordPress, Divi, Woocommerce technikai megoldások kampányhoz


Oktatás
Marketing oktatás, DIY oktatóanyag, nyelviskola, online nyelvtanfolyam, üzleti tréning
Egy oktatóanyagot, oktatást értékesítő kampányban az a nehéz, hogy elfogadtasd, hogy csak adott ideig lehet vásárolni. Ezzel zárod ki a halogatást („Jó ez, de majd megveszem máskor…”) Ha piacvezető vagy, akkor kiirod, hogy ettől eddig lehet kapni és kész. Nem tűnödik senki el az okán. Ha még nem vagy „nagyfőnök”, akkor úgy csináld meg az oktatást, hogy a jellegéből adódjon a határidő: 6 hetes tanfolyam: kezdődik valamikor, vége van 6 hét múlva. vagy: 8 részes élő webszeminárium. Elég egy 2 hetes felvezetés, és legyen nagyon rövid 3 napos a vásárlási határidő.
Táplálékkiegészítő
Aloe, vitamin, kávé, kozmetikum
Nevezz meg egy problémát, amit a táplálékiegészítőd megold. Erre építsd fel a kampányt. Pl: „8 hetes [PROBLÉMA-MEGOLDÓ] kihívás” Ehhez kell 2 havi adag, 1 közös találkozó az ügyfelekkel, nevezd mini konferenciának, vagy [PROBLÉMA] pinkiknek. Mivel adott, hogy mikor kezdődik, adott lesz a csatlakozási határidő. Egy ilyenhez 14 nap felvezetés kell és 4 nap vásárlási lehetőség. Senki nem fogja halogatni emiatt, és 4 nap alatt többet adsz el, mint máshogyan 4 hónap alatt. Ez a modell MLM-es termékekhez is jó.
Termék
Szolgáltatás vagy termék – visszatérő: Olyan szolgáltatás, amit többször adsz el, vagy termék ami elfogy.
Pl.: Fodrász, mert a haj kinő, kontaktlencse, mert elfogy. Elemzed, kimutatod, hogy milyen ismétlődő időközönként térnek vissza hozzád az ügyfelek. Ez alapján csinálsz egy éves bérletet (pl: Menőséró365, vagy Éves Éleslátás bérlet). Ezt az év bármelyik szakában eladhatod, minimum 15 nap kommunikációval, számolj még egy hetet a sales oldal összerakására, és 7 napig lehessen csatlakozni.
Szolgáltatás
Szolgáltatás vagy termék – egyszeri értékesítéssel: Weboldalkészítés, lakásfelújítás, ablakcsere, falkiszárítás, szövegírás etc.
Itt nem az a kihívás, hogy megértesd, miért vegyék meg a szolgáltatásodat. Itt az a kihívás, hogy miért tőled és miért most. Ehhez az kell, hogy érdekes legyen az, amit mondasz. Akkor vagy érdekes másoknak, ha felőlük érdeklődsz. Ezzel a lépéssel van meg a kapcsolat az emberekkel, ezután jön az, hogy bebizonyítsd, hogy profi vagy. Esettanulmányokat írsz, videókban szerepelsz. Az ilyesmihez hosszabb idő kell, számolj 30-40 nap felvezetéssel és 4 nap értékesítéssel. De úgy, hogy a 4 napban, amíg a vásárlási lehetőség tart, legyen egy hétvége is.

Mi köze a mateknak a kampányodhoz?
Hogyan kapcsolódik a matematikai műveletek sorrendje a termékbevezetési kampányodhoz?
(A bankok is ezt használják ki)
Mi az, hogy "210"

Amit azelőtt nem láttál át, a napnál is világosabb lesz.
Az első ilyen, hogy egy kampányt lélektani alapokra kell helyezni. A kampány nem árakció. 14 pszichológia eszköz van, amit fel kell használni a kampányodban. Ebből az egyik a „következetesség és elkötelezettség” Még nem is lehet kapni a terméket, de te már elkötelezetté teszed az embereket a márkád iránt, akkor következetességből meg fog vásárolni a terméket. Ha valami tetszik, ha hasznos, akkor leteszem mellé a voksom, ha mellete voksolok, megveszem.

Hogyan építsd a kampányod lélektani alapokra?
Pszichológia és marketing – hogyan használd a kampányban? Mi a kampányod elindításának 5 fő kritériuma? Mi az 4 fázis, amit még az első kampányod előtt készíts elő, hogy meg tudd csinálni az azt követő, és az azt követő és így tovább… kampányaidat? Milyen 3 fő szakaszra oszd a kampányodat, hogy Te is át tudd látni az eseményeket, és a célpiac se tartsa hosszúnak és unalmasnak? Sok velős kérdés ez. Amikor az oktatóanyag videóit hallgatod, e-könyvét olvasod, minden szépen a helyére kerül.

Hogyan érd el, hogy mindenki ugyanakkor rendeljen?
A kampányod lényege, hogy adott időre koncentrálod az összes megrendelés beérkezését. Ehhez nem elég azt mondani, hogy „hahó, lesz itt egy új termékem, amit majd a jövő hét szerdán lehet kapni”, hanem el kell érned, hogy jóval a piacnyitás előtt már mindenki a Te termékedről beszéljen a célpiacodon.. és amikor aktiválod a “kosárba teszem” gombot, akkor már szinte „gondolkodás nélkül” töltse ki és kérje a terméked. Azt kell megérteni, hogy egy kampányban minden mindennel összefügg. Ha valamit nem jól csinálsz, az levon egy másik kampányelem hatásosságából.
Rossz példa: Ha nem dolgoztál eleget a csalin, akkor az emberek szemében nem lesz kiemelkedő, kevesebben figyelnek rád, kevesebben vásárolnak.
Jó példa: Ha nagyon alaposan írsz meg egy cikket, nem sajnálod rá az idő, a fáradtságot, ezt az olvasók értékelik, és kampányodban többen vásárolnak.oktatóanyag videóit hallgatod, e-könyvét olvasod, minden szépen a helyére kerül.



Hogyan éred el, hogy az emberek akarják a termékedet, még mielőtt kapható lenne?
Sőt: mielőtt még pontosan tudnák mi van benne?
Egy kampány tervezésekor ezt kell elsősorban szem előtt tartanod: Hogyan érd el, hogy már rég beszéljenek a termékedről a megjelenés előtt és tűkön ülve várják, hogy aktiváld a megrendelési űrlapot? Ennek a kapcsolatépítés a kulcsa. A 210 oktatóanyagban pontosan elmondom, hogyan kell megoldani. Könnyen lehet, hogy ezzel felülírom mindazt, amit eddig az online értékesítésről gondoltál.

Hogyan győzz meg sok embert egyszerre?
Ha nem csak szállingozó megrendeléseket akarsz, hanem sok vevőt egyszerre, akkor Akkor fogd ezt a 14 pszichológia meggyőző eszközt és kombináld ezzel a 4 online marketing eszközzel. A 210 oktatóanyagban nagyon részletesen elmagyarázom mikor, mit és hogyan csinálj. Ha eddig még soha nem kampányoltál, akkor is megérted, de ha már öreg kampánytervező róka vagy, akkor is tudok bőven újat mutatni.

Hogyan kell sales oldalt csinálni egy kampányhoz?
Ezen egy kicsit meg fogsz lepődni: A sales oldal egy kampányban teljesen másképp működik, mint normál üzemmódban. A terméked értékesítési oldalának melyik az a 8 eleme, amit már a kampány előkészítési szakaszában meg kell írnod, annak érdekében, hogy a sales oldal hozza az elvárt eredményeket? Ebben a fejezetben lesz még egy nem mindenkinek való, merész technika, ami a célpiacod teljes bizonytalanságát, és szinte fokozhatatlan kíváncsiságát váltja ki.

Hogyan határozd meg a kampányod idővonalát?
Hogyan határozd meg döntő pillanat dátumát, hogy minden esemény ehhez a végkifejlethez vezessen? Mik azok a kampány kulcsesemények, és miért pont 3 ilyet kell meghatároznod, ha nem szeretnéd, kicsússzon a kezedből a kontroll. Hogyan állítsd össze a saját kampányod esemény-naptárát? Megmutatom egy saját gyakorlati példán keresztül. Miért kell ezt időben visszafelé számolva csinálnod, és miért nem jó fordítva? Állati részletesen taglalom az oktatóanyagban.


Ehhez villámgyorsan meg kell ismerned a netjet.hu oktatási filozófiáját: Nálam az információ, ami a „mit kell csinálni és hogyan” kérdésre válaszoló anyagok ingyen vannak, vagy feliratkozásért cserébe. A netjet.hu ingyenes anyagai jobbak, mint máshol a fizetős – mondják az olvasóink. Egyetlen dologért kell fizetni a netjet.hu-n, és ez nem más, mint a gyakorlati tapasztalat. 2008 óta csinálok termékbevezetési kampányokat, az elmúlt években hatalmas mennyiségű gyakorlati tapasztalatom gyűlt össze, ez van az oktatóanyagban.
Erdélyi Norbert vagyok, szakterületem az értékesítési weboldalak megvalósítása és az online értékesítési kampányok kivitelezése. 2001-óta foglalkozom weboldaltervezéssel és online marketinggel. Ha ennél többre is kíváncsi vagy rólam, nézd meg ezt az oldalt, vagy olvass el néhány esettanulmányt is.

Hogyan szerezd meg emberek figyelmét a kampányodban?
A kampányt azzal kell kezdeni, hogy figyelmet csinálsz. Ha nem figyelnek rád, esélyed nincs, hogy vásároljanak. Kapcsolódni kell valamihez, ami az emberek fejében jár. Képzeld magad elé a 2 legkedvesebb vevődet. 2 külön korosztályból.Mikor született? Mikor volt 10 – 20 -30 éves? Milyen meghatározó filmek, lemezek, könyvek, viccek voltak ekkor? Keress olyat, ami mindkét korosztálynak megfelel. Az életkorok és a hatásidők között átfedések vannak. A metszetből kijön az, hogy mire tudsz hivatkozni, ha figyelmet akarsz a kampányban.
pl: Macskafogó 1986-os, ezt látta gyermekként aki 80-ban született, látta szülőként, aki 60-ban született. Vagy: Csillagok háborúja, 1977-es film, de a folytatások és a folyamatos marketing miatt mindenki ismeri.Ha ez megvan, arra kell figyelni, hogy ez ne kulcsszerepet kapjon a kampányban, mert csak az elején és csak a figyelemszerzésre használjuk. Tehát nem kell túlzásba vinni, ez csak fűszer a figyelemszerzéshez: Pl: E-mail tárgya lehet: Luke, én vagyok az apád. Esetleg: Élő szövet a belső fémvázon Vagy, a mennyibe kerül részt így vezeted be a sales oldalon a Macskafogóból idézve: „Safranek, mennyibe került a kisérlet?”
A 210 oktatóanyaggal tervezett kampány nem csak erre jó. Hanem arra is, hogy újra tűzbe hozza azokat a feliratkozókat, akik évek óta inaktívak a listádon. Újra lelkesíti őket, új kapcsolatot teremt.
Esettanulmány #1 – Nagy Kampány Forgatókönyv
Az egyik legjobb kampányom másolható forgatókönyve. Ez a kedvenc részem, és bízom benne, hogy a Tiéd is ez lesz, mert itt be fogom mutatni egy olyan kampányomat, ami 7 nap alatt 400 új megrendelés megszerzésért volt felelős. (a termék 30e Ft körüli volt)
Látni fogod azt a 20 e-mailt, ami ennyi vevőt hozott, és amit a kampány 57 napjában küldtem ki. Mindegyiknél leírom, hogy mi volt benne a lényeg, mire figyelj, ha le akarod másolni a saját piacodnak megfelelően. Hány e-maillel vezed be a kampány elején az ingyenes anyagodat?
Hogyan irányítsd a figyelmet az ingyenes anyagodról a termékedre? Egyszerű, de szörnyen hatásos módszerek, hogy hogyan növeld a feszültséget és az izgalmat a kampányod közben.
Az árteszt / ártipp játék módszer alkalmazásának finomságai és a számok értelmezése. Milyen tartalmat küldj ki az olvasóidnak a vásárlási lehetőség startja és az emlékeztető között?
Hogyan vedd ki a leendő vevőből azt a stresszt, hogy „most és azonnal” kelljen eldöntenie a vásárlást. Mi az a „negatív festés” és hogyan alkalmazd a kampányodban, hogy még több bizonytalankodót meg tudj győzni? Hogyan találd meg olyan pontosan a kifogásokat, mintha olvasni tudnád az célpiac gondolatait?




+ Összefoglaló táblázatok
Azért néha bele lehet a kampányolásba kavarodni, én is néha azt mondom egy kampányban, hogy “várjálmá’, hol is tartunk?”
Amikor végigolvasod ezt az anyagot, nagy benned lesz a lelkesedés, hogy elkezd a saját kampányod. Ez a lelkesedés akkor fog alábbhagyni, amikor leülsz egy fehér lap elé, vagy új, üres dokumentumot nyitsz meg a szövegszerkesztődben, hogy „oké, akkor csináljunk kampányt”.
A fehér lap pánik ellen állítottam össze Neked ezeket az összefoglaló táblázatokat, amikből egy példányt nyomtass ki, tedd fel a számítógéped mellé, egy másik példányt meg vigyél mindig magaddal, hogy ha egy-egy elem megvan, ki tudd pipálni és fel tudj készülni a nagy kampányodra!
Esettanulmány #2 –
Kis Kampány Forgatókönyv
HOGYAN ADJ EL EGY MAGAS ÁRÚ SZOLGÁLTATÁST (300 000 FT ) SOK EMBERNEK EGY KICSIKE LISTÁN (419 OLVASÓ) PONTOSAN 15 EMAILLEL?
Ennek a kampánynak minden e-mailjét megmutatom Neked az oktatóanyagban. És minden e-mailnél megmutatom, hogy mire kell odafigyelni, melyik szó, melyik mondat melyik pszichológia folyamat beindításáért felelős.



Ha nem te árazod be a terméket, hanem a vevőid, akkor többet keresel.
Az árteszt lényege, hogy megtudd, mi az az ár, amely mellett a legtöbb vevőd lesz és a legtöbb bevételed. Ha valami mondjuk 1 millióért adsz, és 1 vevőd lesz, akkor 1 milliót kerestél. De ha mondjuk 25 000 Ft-ért adod és ennyiért 100 vevőd lesz, akkor 2,5 M a profit. Meg kell találni a tökéletes egyensúlyt. Annyi a trükkje, hogy nem azt kell kérdezni, hogy mi legyen az ára. Hanem:
„Aki eltalálja a termék árát, az teljesen ingyen megkapja.” Ekkor az történik, hogy az emberek megpróbálnak a Te fejeddel gondolkozni, megnézi mennyi a versenytársak hasonló terméke, összehasonlítja a tulajdonságait, és megpróbálja a lehető legreálisabb árat meghatározni. Sok számot fogsz kapni, amiből könnyű kiszámolni, hogy mennyiért kell adnod a terméket, hogy a legtöbb profitod kihozd a kampányból.


Az örökzöld kampány olyan sales funnel, ahol
Mindenkinek a feliratkozásához képest telik a határidő
Egy örökzöld kampány azt tudja, hogy ugyanúgy néz ki, mint egy jelenidejű kampány: felvezetés, cikkek, videók, vásárlási határidő. És határidő után zárás. Csakhogy: ez nem egyszer van, hanem mindig ahhoz időzítve, amikor valaki feliratkozik. Mindenkinek a maga ideje szerint telik a határidő, attól a perctől, hogy te beállítod, működik örökre.
Tehát ez akkor is jó, ha totál nulláról kezded, és egy feliratkozód sincs. Megcsinálod a csalit, a sales oldalt, és lehet folyamatosan gyűjteni a feliratkozókat, az örökzöld kampány időzíti és ha vége lezárja az ajánlatot.
Ehhez több szoftvert kell okosan beálltani, egy speciálisan az örökzöld kampányokra létrehozott fizetős plugint Thrive Ultimatum (ez 99 dollár) egy hírlevélküldőt (én az Active Campaignt javaslom) és a wordpressben is kell még pár trükk, hogy tényleg jelenidjűnek nézzen ki. Mindent nagyon részletesen mutatok az oktatóanyagban. Követed a lépéseket, a végére kész lesz az örökzöld kampányod.

CSAK A ZICCERRE MENJ!
Hogyan tervezz “ziccer” kampányt?
Ziccer kampány = amikor már csak a biztosra mész. Az aggódást és vacakolást meghagyod a kezdőknek…
Ziccer kampány = amikor már csak a biztosra mész. Az aggódást és vacakolást meghagyod a kezdőknek. Azért mész biztosra, mert tudod mi fog hatni az emberekre.
Ziccer kampány, azaz hogyan ismételj meg egy már lefutott kampányt úgy, hogy
Az új feliratkozóknak ellenállhatatlan legyenA meglevő vevődnek is izgalmas maradjonAzoknak, akik már látták, teljesen újnak hasson.
Mikor és miért kell megismételni egy kampányt?
Ha pl. amikor először csináltad, még kevés feliratkozód volt, most meg több van. Nem akarod, hogy kárba vesszen a sok melóval megcsinált sales oldalad, de azt tudod, hogy pont ugyanúgy nem tudod még egyszer megcsinálni a kampányt.
Mennyit várj amíg újra lehet indítani ziccerként a kampányt? (Válasz az oktatóanyagban)Mennyit kell változtatni az eredeti tartalmon? (Válasz az oktatóanyagban)Mennyit tegyél hozzá az eredeti termékhez vagy szolgáltatáshoz, hogy azok is megrendeljék, akik az előző kampányban is vásároltak. (Válasz az oktatóanyagban)
Eredmény: 1 ötletből 2-szer annyit hozol ki.


tervezz & időzíts!
Hogyan építsd fel a ziccer kampány idővonalát, és hogyan időzíts minden eseményt?
Hogyan oldd meg, hogy adott időpontban aktív legyen a “kosárba teszem” gomb, és mégse kelljen a gép előtt ülnöd.
Hogyan oldod meg, hogy a határidő végén deaktiválódjon a kosár gomb, és ne kelljen 23:59-ig a gép előtt ülnöd?
Hogyan oldod meg, hogy az új vevő is más árat lásson, és a kedvezményre jogosult régi vevő is más árat lásson ugyanazon a sales oldalon? Anélkül, hogy kuponkódokat kéne küldözgetned.
Hogyan tervezd meg a ziccer kampányod idővonalát, külön az új vevőknek, külön a meglévő ügyfeleknek úgy, hogy mégis megmaradjon a kampányod kommunikációs egysége?
Malőrök nélküli, precíz, kiszámított eredmény.


hogyan állítsd be az Active Campaign szoftvert?
Hogyan állítod be a kampányodat az Active Campaign hírlevél szoftverrel?
Hogyan szegmenáld a feliratkozókat az új kampányodhoz?
Hogyan időzítsd be az emaileket?
Egyáltalán hogyan működtesd a kampányt az Active Campaign-nal.
Ha most nem az Active Campaignt használod, a videók után hamar rájössz, hogy az AC ár-érték arányban, kezelhetőségben, tudásában sok-sok nagy hírű küldőt, amerikait is, magyart is felülmúl.
Eredmény: Végre megtanulod az AC-t.



Mi van a 210 Prémium csomagban?
Továbbfejlesztett, hardcore online marketing tapasztalatok és ezek kivitelezési útmutatója, hogy még több vevőd hozzon a kampányod.
Mi az a “tudatos jelhalmozás” és hogyan lesz tőle több vevőd a kampányodban?
Cialdini az Előhatás c. könyvben beszámol egy szokatlan meggyőzési, sőt inkább befolyásolási eszközről, amit így nevez: “Tartós változás elérése a jelek halmozásával”.
A kampányodba ezt úgy visszük át, hogy kizárunk minden külső zavaró körülményt, ami az olvasóid figyelmét elvinné. De úgy, hogy a külső körülmények kizárását, és a sales oldaladra való figyelést ők maguk önszántukból akarják.
Van ennek egy 2 elemből álló technikai trükkje, de a lényeg a gondolkodásmód megértése lesz. Mindkettőt tanítom az oktatóanyag prémium kiegészítésében.

210 Kampányoktatóanyag PRÉMIUM #1

“Kacsintó pincérnő” technika a kampányban a kosárérték növeléséhez.
Sok marketing tanulmány és kutatás mutat rá az amerikai pincérnők trükkjeire, amivel több borravalót kapnak. Ezek közül van egy atombiztos módszer, ami a kísérletekben 14,1%-os borravaló emelkedést hozott. Nem is módszer, csak egy egyszerű mozdulat, egy könnyed, de váratlan gesztus.
Ahhoz, hogy ezt belevidd a kampányodba, hogy nagyobb kosárértéket érj el, magyarul:
hogy a vevőd többet költsön nálad, mint amit eredetileg akart,
ehhez kell egy összetett technikai megoldás. (WordPress + Woocommerce + AC kell hozzá) Az oktatanyag prémium kiegészítésében mutatom hogyan tudod megcsinálni.
210 Kampányoktatóanyag PRÉMIUM #2


Hogyan írj vásárlást utánkövető e-mail sorozatot és hogyan állítsd be az Active Campaign-ben?
Mi történik a vevőddel vásárlás után?
Bármi is történik, az a felelős azért, hogy a vevőd csak egyszer vásárolt tőled, vagy hosszútávon is elköteleződik irántad.
A hosszútávú szerelem egyik része hogy nagyon jó a terméket, szuper a szolgáltatásod. De a másik része azok az e-mailek, amiket azután kap tőled, hogy vásárolt. Az oktatóanyag prémium kiadásában mutatom, tanítom, hogyan írj után követő sorozatot, hogy
megalapozd a következő vásárlást
elmélyítsd a hosszútávú kötődést
biztos legyél benne, hogy feldolgozza a vevő az anyagot
a következő kampányodra legyen még több ajánlásod

210 Kampányoktatóanyag PRÉMIUM #3

Vélemények
A 210. oktatóanyag első kiadása 2012-ben jelent meg, azóta rengetek ajánlást, véleményt kapunk. Ezt a kettőt mindenképpen olvasd el, Szilvia vállalkozó, aki akár te is lehetnél, Dávid meg profi facebook marketinges. Nézd csak mit mondanak:
Kerékgyártó Szilvia
https://www.szilvifoltvarras.hu/
Ebben az oktatóanyagban Norbi tényleg mindent átad, ráadásul nem csak az elméletről beszél, hanem lépésről-lépésre megmutatja a technikai beállításokat is, így tényleg bárki meg tudja valósítani az itt tanultakat. Külön öröm, hogy azt is megmutatja hogyan érdemes ActiveCampaign-ben felépítened a kampányod kommunikációját. Ha már van egy jó terméked/szolgáltatásod és végre pénzt is szeretnél látni belőle, akkor a 210 oktatóanyagot mindenképpen fogyaszd el!”
Balogh Dávid | BOOM Marketing
https://boommarketing.hu/
A 210 V. kampányoktatóanyag
Tartalomjegyzéke

11 óra és 26 perc a teljes anyag.
MODUL #1
Video #1
- Hogyan és miért működnek a kampányok?
- Mi a kampány 5 kritériuma?
- Mi a bevezetési kampány 3 szakasza?
- Milyen pszichológiai eszközökre van szükséged a kampányhoz?
Video #2
- Milyen marketing eszközökre van szükséged a kampányhoz?
- Milyen technikai eszközökre van szükséged a kampányhoz?
- Mik a kampányod előkészületeinek lépései? (ellenörzőlistával)
- Mi a kampányod 7 kulcseseménye?
- Hogyan határozd meg mi legyen a terméked a kampányban?
- Hogyan keress affiliate partnereket?
- Hogyan érd el, hogy beszéljenek a termékedről?
- Hogyan szerezz be vevővéleményeket?
- Mi a jól működő kampánycsali (lead magnet) 5 alappillére?
Video #3
- Mi történjen a kampánystarttól az értékesítés kezdetéig?
- Az első megszólalástól a kampánycsaliig
- Hogyan kezeld a negatív reakciókat?
- Hogyan irányítod át a témát a kampánycsaliról az új termékre?
(átírható e-mail mintákkal) - Mi a feszültségnövelés szerepe a kampányban?
- Hogyan csinálsz ártesztet? (átírható e-mail mintákkal)
- Mi az az “extrém teszt” – hogyan csinálj ilyet a kampányban?
- Mi a sales oldal valódi szerepe a bevezetési kampányban?
- A kampány értékesítési szakasza
- Kampányzárás
- Mi az a “kiskapu technika” a kampányban?
Video #4
-
Kampány példák és választható összetevők
-
Kampányok típusai
-
Nagylistás kampány
-
Zárt listás kampány
-
Mini kampány
-
A humor, mint kampányeszköz
-
A.I.D.A. belépési pont
-
Társadalmi bizonyíték
-
A lépésenkénti meggyőzés egyéb eszközei
-
Felmérések szerepe
-
Kifogáskeresés
-
Előkészületi ellenőrző lista
-
Zárt listás kampány példa
-
Igényfelmérés
-
Térjünk rá a termékre!
-
A kifogáskezeléstől a startig
-
Limitek indoklása
-
Több csatornás infó
-
Az utolsó lelkesítés
-
Határidő rövidítés
-
A sztori
-
Emlékeztető
-
Átírható példák
MODUL #2
Video #5
- Hogyan kampányolj történetmondással?
Video #6
- Melyek a figyelemszerzés módszerei „sztorizós” kampányban
Video #7
- Figyelemszerzés videó sorozattal
Video #8
- Hogyan építesz fel egy figyelemszerző kampány videó sorozatot?
Video #8
- 4 módszer a sztori átvezetéséhez a sales oldalba
- A kulturális referenciapont használata (jó példa és rossz példa)
- Sales oldal közzétételének menete és az e-mailek kiküldése:
MODUL #3
Video #9
- Kampány történetmondással: az értékesítés 3 napja alatt küldött emailek
Video #10
- Kampány weboldal készítése – gyorsan, felesleges lépések nélkül #1
Video #11
- Kampány weboldal készítése – gyorsan, felesleges lépések nélkül #2
Video #12
- Kampány weboldal készítése – gyorsan, felesleges lépések nélkül #3
MODUL #4
Video #13
- Az örökzöld kampány lényege, menete
- Milyen szoftverek, pluginek kellenek ehhez?
- Milyen oldalakat kell hozzá előkészíteni?
Video #14
- Milyen típusú örökzöld kampányok vannak?
Video #15
- Hogyan hozol létre feliratkoztatási célú landing page-et az örökzöld kampányhoz?
Video #16
- Hogyan állítsd be az Active Campaign-t örökzöld kampányhoz?
MODUL #5
Video #17
- Hogyan írj lead-magnet (csali) átadó e-mail sorozatot?
Video #18
- Sales oldal és egyéb oldalak beállítása örökzöld kampányhoz?
Video #19
- Thrive ultimatum beállítása #1
Video #20
- Thrive ultimatum beállítása #2
Video #21
- Thrive ultimatum beállítása #3
MODUL #6
Video #22
- Mi a ziccer kampány?
- Mi az 10 dolog, amin változtani kell a “nagy” kampányhoz képest?
- Miért kell a ziccer kampányhoz dupla idővonal?
Video #23
- Mennyit kell várni mielőtt ziccer kampányt csinálsz?
- Idővonal fordított tervezése (reverse engineering) ziccer kampányhoz
Video #24
- Sales oldal ziccer kampányhoz – min kell változtatni?
- Facebook tartalmak ziccer kampányhoz – előállítás és időzítés
Video #25
- Active Campaign beállítások ziccer kampányhoz #1
Video #26
- Active Campaign beállítások ziccer kampányhoz #2
Video #27
- Hogyan állítod be, hogy a sales oldal kedvezményes árat mutasson, de csak azokak akik jogosultak a kedvezményre?
- Hogyan időzíted be az egyes Divi modulokat?
PRÉMIUM
Video #28
- Mi az a “tudatos jelhalmozás” és hogyan lesz tőle több vevőd a kampányodban?
Video #29
- Mi az a “tudatos jelhalmozás” és hogyan lesz tőle több vevőd a kampányodban?
Video #30
- “Kacsintó pincérnő” technika a kampányban a kosárérték növeléséhez.
Video #31
- Hogyan írj vásárlást utánkövető e-mail sorozatot és hogyan állítsd be az Active Campaign-ben?
210 oktatóanyag 34 990 HUF
210 Prémium csomag 9990 HUF
Továbbfejlesztett, hardcore online marketing tapasztalatok és ezek kivitelezési útmutatója, hogy még több vevőd hozzon a kampányod.
210 Kampányoktatóanyag PRÉMIUM #1
Mi az a “tudatos jelhalmozás” és hogyan lesz tőle több vevőd a kampányodban?
210 Kampányoktatóanyag PRÉMIUM #2
“Kacsintó pincérnő” technika a kampányban
a kosárérték növeléséhez.
210 Kampányoktatóanyag PRÉMIUM #3
Hogyan írj vásárlást utánkövető e-mail sorozatot
és hogyan állítsd be az Active Campaign-ben?
210 V. Oktatóanyag
210 oktatóanyag 34 990 HUF
44 990 HUF

34 990 HUF

Értékrendem
A netjet.hu marketing filozófiája, az én személyes, online marketing szakértői értékrendem, erre a négy pillérre épül. E négy a vezérelvem, ezek alapján hozok döntéseket.
Emberközpontúság
A netjet.hu minden cikke, minden videója, minden oktatóanyaga, és minden kivitelezési szogáltatása ezt a célt szolgálja: „Olyan weboldalad legyen, amit az emberek szeretnek”. Sok eszköz van, mellyel e cél elérhető, de a középpontban nálem az ember áll. Az online marketing az én értékrendemben nem arról szól, hogy mennyire ismered a különféle szoftvereket, hanem, mennyire tudod eltalálni, hogyan gondolkoznak az emberek.
Lényeg
Amikor hozzám fordulsz online marketing tanácsért az első dolgom, hogy leegyszerűsítsem az üzeneted, lenyessem a sallangokat, hogy kinyerjem belőle a lényeget, azt az egyetlen legfontosabb dolgot, azt a gyöngyszemet, amivel egy mondatot mondva bárki megérti mit akarsz. „Íz, csín, tűz vagyon a versben, ha mesteri mív.” írja Kazinczy. Ezt keresem az ajánlatodban, ha konzultálunk: az ízt, a csínt, a tüzet. Ettől lesznek vásárlóid.
Forrás
Szomorú hazai marketing trend, hogy sokan a forrás megjelelölése nélkül fordítják le Ryan Deiss, vagy Neil Patel munkáit, az entrepreneur.com cikkeit, úgy tálalva, mintha az saját ötlet lenne. A netjet.hu is hivatkozik magyar vagy amerikai marketing szakértőkre, de biztos lehetsz benne, hogy nálam mindig pontosan megjelelöve látod a forrást, ha könyvre hivatkozom, még az oldalszámot is megadom, hogy ellenőrizni tudd a forrás hitelességét.
A kreativitás tisztelete
Nagyra tartom a kreativitást, tisztelem azt, aki zsenialitásával új dolgot teremt. Megvetem a középszerűséget, a kreativitásnak nevezett ötlet-lopást, forrásmegjelölés nélküli fordításokat, a konkurenciaharcot. Ebbéli álláspontomat legszebben Anakreón verse fejezi ki, Radnóti fordításában:
Gyűlölöm azt, aki telt kupa mellett, bort iszogatván,
háborut emleget és lélekölő viadalt.
S kedvelem azt, aki bölcs és Aphrodité meg a Múzsák
szép adományairól zengve szeretni tanít
Szia Norbi! Én a 210 anyagoddal tanultam meg kampányt készíteni. Előtte egy jó ideig kerestem hasonló anyagot, de nem találtam és egyáltalán nem bántam meg, hogy téged ajánlottak. A célcsoportomra szabottan kicsit finomítottam ugyan a szigorú “szabályokon”, de a rendszer nagyon jól működik. Egyszerűen szuper! 🙂 Már-már teljesen önjáró. Egy dolgot nem sikerült csak megoldanom, és nem tudom erre van-e valami jó ötlet. Nem lehet teljes mértékben automatizálnia folyamatot, ha mindig csak x időre korlátozom a vásárlást. (de a fontosságát ma már értem.) Ezen a ponton mindig “bele kell nyúlnom” a rendszerbe. Van valami trükk ennek automatizálására, vagy ezt a kis feladatot nem lehet “megúszni”? 🙂
Szia Szilvi, fogunk még jobban is automatizálni az új, negyedik “210” kampány oktatóanyagban. De lássuk be, van annak egy hangulata, amikor felkelsz 5-kor, hogy reggel elinduljon a kampány, és fennmaradsz éjfélig, hogy bezárd a kapukat. Reggel iszod a kávét: MÁR jönnek a vevők. Éjfél előtt sorozatot nézel a kampányzárás előtt, és MÉG jönnek a vevők.
Szia!
Szerinted egy kampánnyal lenne arra lehetőség, az új üzletágunkkal ( az ezzel kapcsolatos oldalunk most készül) kapcsolatban, hogy a 2018-as naptárunkat megtöltsük.
Minden hónapban lenne 2-3 kiszállítás és beép. amit előre leköthetne az ügyfél. Eltudom képzelni pl.: hogy egy nagyobb értékű ajándékot kapna cserébe.
Üdv, Gyula
Szia!
Lehet, amatőr lesz a kérdésem, nézd el nekem 🙂 Kampányolni csak hírlevél listára érdemes, vagy érdemes mondjuk a Facebookon is hirdetni (mondjuk a felvezető anyagokat)? Illetve, mekkora listára érdemes elkezdeni kampányolni?
Szia Norbi!
Ha kész lesz az új honlapom, akkor a köztudatba kerülése után a célcsoporton belüli szegmenseknek külön-külön kampányt kéne csinálni? Ezt lehet csak fb-on csinálni, vagy valahogy legyen meg bizonyos számú feliratkozóm?
Megjegyzem, még sosem kampányoltam… Viszont szeretném megélni, hogy kapom az értesítést egymás után: Bingo! 🙂
Üdv. Éva
Szia, és mondjuk online magazin előfizetésnél hogyan működne, mert azt folyamatosan kellene hirdetni az újabb előfizetők miatt?
Ez zseniális Norbi! Én is hasonló üzleti koncepciót követek és erre építem fel újra korábbi vállalkozásomat. Átlag 10 ügyféllel már elvagyok mint hal a vízben, jelenleg 4-nél tartok, ezek megszerzéséhez eddig 0 Ft-ot költöttem 🙂 . Most készülök egy nagyon lézer fókuszált kampányra és max 1 hétig futtatnám, de így megvárom a Nov 7-et, biztosan tőled is tanulok újat 🙂 Hozzád hasonló stratégiákkal leginkább nemzetközi porondon találkozok, de jó érzés hazai piacon is látni ilyet 🙂 Gratula!
Szia,
Azt kell észrevenni, hogy az emberek a te iparágadban (az emailcímedből következtetek: bútorgyártás) az emberek amúgy is szezonálisan rendelnek. Bútorozni, megújulni tavasszal szeretünk, vagy kora ősszel. Évi két kampányt képzelek el neked, február végén startol a tavaszi, augusztus 20 után az őszi. Az egyedi bútorgyártás marketingje elég “fapados”, még egy közepes jól megírt kampány is nagy eredményeket hozhat.
Szia,
Jelen idejű kampányhoz kellenek hírlevél olvasók. Örökzöld kampányt lehet a nulláról indítani (fentebb a videó, abban elmondom az okát). Az oktatóanyagban jelen idejű és örökzöld kampányt is tanítok. A kampánynak az a lényege, hogy emberekkel beszlgetsz, kitalálod mit szeretnének (el fogják mondani) és odaadod nekik azt, amire vágynak. Ez úgy működik, hogy a kommunikációt fel kell építeni: van egy csali, egy hasznos dolog, ami a Te első bemutatkozásod az emberek felé. Aztán már csak azokkal kommunikálunk akik feliratkoztak, aki már feliratkozván megismertek. Vadidegeneknek bennfentes kampányelemeket hirdetni nem hatásos. Első a kapcsolat, csak utána a sales.
Szia Éva,
Nálad feliratkozószerzéssel kéne kezdeni (biztosításkozvetítés iparág), hogy meglegyen egy gyakori és közvetlen kapcsolattartás az olvasókkal. Örökzölddel lehet a zéróról startolni, de ehhez kell lennie egy határidős ajánlatnak. Ha ez megvan, akkor az oktatóanyag alapján be tudod állítani.
Ha ki tudsz találni egy határidős ajánlatot, akkor működhet a dolog. Én a meglévő előfizetőre céloznék, ők már rajta vannak a listádon, nem kerül pénzbe elérni őket (szemben az új vevők megszerzésével) és a kampányajánlat lényege a hosszabbítás lenne. Mert ugye előfizetés értékesítésnél a hosszabbítást is el kell adni.
Akkor fektess be még 0 Ft-ot, és meglesz a hiányzó 6 ügyfél 🙂
Egy hétig ne a kampányt futtasd, hanem csak a feliratkozást, a kampány csak utána jöjjön – szerintem. A feliratkozókkal már, mint bennfentes, ismerős, barát kommunikálhatsz.
Szia Norbi! Szoval akkor ha egy teljesen uj celcsoportomnak szolo termeket akarok bevezetni, amirol meg nincs e-mail listam, akkor eloszor feliratkozokat kene szereznem es utana hasznalni ezt a kampanyolasi modszert, ugye? Szajapolasi bizniszben utazom.
Pontosan. De ha beállítasz egy örökzöld kampányt, akkor nem kell “megvárni” amíg gyűlnek a feliratkozók, hanem előre beállítod a komplett feliratkozás/kapcsolatépítés/bizalomépítés/értékesítési folyamatot, és az ehhez kapcsolódó tartalmakat, oldalakat, és minden új feliratkozó a feliratkozásához képest kapja meg a határidős ajánlatot úgy, hogy ő ezt jelen idejűnek látja. Ez a IV. 210 anyag fő témája.
Szia Norbi! A kampány kivitelezése videóhoz csak zene van, hang nincs:-(
Köszönöm Norbi, bár nem erre a tevékenységemre fókuszáltam volna. De a másik listám is nagyon kicsi (220 feliratkozó), így akkor marad egyelőre a lead generálás 🙁
Ha kicsi a lista, állíts be örökzöld kampányt. Szépen előre beállítod, megírod a kampány minden elemét, és innentől csak egy dolgod van, a feliratkozógyűjés. Az új anyagnak pont ez a fő témája.
Szia, köszönöm a lehetőséget, nekem két kérdésem lenne. Az egyik, hogy ha most csinálok a bevezető termékemre (abszolút legelső termék és kampány) egy gyors kampányt (mondjuk a KcKv -vel), akkor a kampány után a terméket csak rakjam ki az oldalra a kedvezmények nélkül, merthogy azok csak a kampány időszakára vonatkoztak, esetleg találjak ki más kedvezményeket, mert hogy anélkül kevésbé lesz vonzó, nem? A másik kérdésem, hogy a belépő termék után kéne jöjjön a főtermék, gondolom egy újabb kampánnyal, de mennyi idő múlva és milyen átvezetéssel? Megvan a marketing rendszeres anyagod is, többször átnéztem, nagyon jó, de eddig engem ez kampányolás, termékbevezetés, terméklépcsők hogyanja állított a legnagyobb kihívás elé. Nagyjából még mindig fogalmam sincs hogyan és merre is induljak. Az is az egyik fő gondom, hogy lehet én értettem félre valamit, de mindenhol azt olvasom, hogy kampányt csak olyankor érdemes csinálni, ha már vannak vevők, viszont nekem csak feliratkozóim vannak, még nem árultam semmit sem, most kezdeném, erre akkor még nem működne a kampányolás? Köszi szépen.
Csinálj a belépő termékre egy kisebb bevezetési kampányt. Az sosem elég, ha csak úgy megpromózod a listán. Vezesd be úgy, mintha valami giga nagy termék lenne, és az árat csak a start napja előtt írd ki. Képzeld el azt az állapotot, amikor meg van “hype”-olva a termék, és akkor látják meg az emberek, hogy csak 3490 Ft. Kb. 5-ször annyi megrendelést hozott, mint a többi villám oktatóanyag. Hátránya, hogy ezt az ár/érték meglepetést csak egyszer lehet megcsinálni. Másodjára nem működik a meglepetés faktor.
A fő terméknek első körben egy olyan “zárt” kampányt csinálj, amit csak a belépő termék vevői felé kommunikálsz. Annyit kell várni, hogy a vevők a belépő termék anyagát feldolgozzák, s hogy ez minél hamarabb megtörténejn érdemes egy utánkövető sorozatot beállítani a vásárlás után.