fbpx
Hogyan szerezz 1 kampánnyal 1 hét alatt 1 évnyi megrendelést?
Kampány =   Több megrendelőSales funnelnél gyorsabb megtérülés Könnyebb megcsinálni

Egy online termékértékesítési kampány lényege az, hogy annyi vevőt megszerzel vele egy hét alatt, mint amennyit egy év alatt szereznél. A 210 Kampányoktatóanyag lépésről lépésre tanítja meg mit és hogyan kell csinálni, hogy ezt a célt elérd.

 

10+ év gyakorlati  tapasztalataKezdőknek is jól érthető magyarázatokkalValós, konkrét példák 2009-től mostanáigMásolható E-mail mintákKampány idővonalak (átírható)Active Campaign beállításai kampányhozWordPress, Divi, Woocommerce technikai megoldások kampányhoz

Az oktatóanyag Netjet Campus tagsággal lehet a tiéd.

210 Kampánytervezés Oktatóanyag 1

Oktatás

Marketing oktatás, DIY oktatóanyag, nyelviskola, online nyelvtanfolyam, üzleti tréning

Egy oktatóanyagot, oktatást értékesítő kampányban az a nehéz, hogy elfogadtasd, hogy csak adott ideig lehet vásárolni. Ezzel zárod ki a halogatást („Jó ez, de majd megveszem máskor…”) Ha piacvezető vagy, akkor kiirod, hogy ettől eddig lehet kapni és kész. Nem tűnödik senki el az okán. Ha még nem vagy „nagyfőnök”, akkor úgy csináld meg az oktatást, hogy a jellegéből adódjon a határidő: 6 hetes tanfolyam: kezdődik valamikor, vége van 6 hét múlva. vagy: 8 részes élő webszeminárium. Elég egy 2 hetes felvezetés, és legyen nagyon rövid 3 napos a vásárlási határidő.

Táplálékkiegészítő

Aloe, vitamin, kávé, kozmetikum

Nevezz meg egy problémát, amit a táplálékiegészítőd megold. Erre építsd fel a kampányt. Pl: „8 hetes [PROBLÉMA-MEGOLDÓ] kihívás” Ehhez kell 2 havi adag, 1 közös találkozó az ügyfelekkel, nevezd mini konferenciának, vagy [PROBLÉMA] pinkiknek. Mivel adott, hogy mikor kezdődik, adott lesz a csatlakozási határidő. Egy ilyenhez 14 nap felvezetés kell és 4 nap vásárlási lehetőség. Senki nem fogja halogatni emiatt, és 4 nap alatt többet adsz el, mint máshogyan 4 hónap alatt. Ez a modell MLM-es termékekhez is jó.

Termék

Szolgáltatás vagy termék – visszatérő: Olyan szolgáltatás, amit többször adsz el, vagy termék ami elfogy.

Pl.: Fodrász, mert a haj kinő, kontaktlencse, mert elfogy. Elemzed, kimutatod, hogy milyen ismétlődő időközönként térnek vissza hozzád az ügyfelek. Ez alapján csinálsz egy éves bérletet (pl: Menőséró365, vagy Éves Éleslátás bérlet). Ezt az év bármelyik szakában eladhatod, minimum 15 nap kommunikációval, számolj még egy hetet a sales oldal összerakására, és 7 napig lehessen csatlakozni.

 

Szolgáltatás

Szolgáltatás vagy termék – egyszeri értékesítéssel: Weboldalkészítés, lakásfelújítás, ablakcsere, falkiszárítás, szövegírás etc.

Itt nem az a kihívás, hogy megértesd, miért vegyék meg a szolgáltatásodat. Itt az a kihívás, hogy miért tőled és miért most. Ehhez az kell, hogy érdekes legyen az, amit mondasz. Akkor vagy érdekes másoknak, ha felőlük érdeklődsz. Ezzel a lépéssel van meg a kapcsolat az emberekkel, ezután jön az, hogy bebizonyítsd, hogy profi vagy. Esettanulmányokat írsz, videókban szerepelsz. Az ilyesmihez hosszabb idő kell, számolj 30-40 nap felvezetéssel és 4 nap értékesítéssel. De úgy, hogy a 4 napban, amíg a vásárlási lehetőség tart, legyen egy hétvége is.

Mi az, hogy "210"

2 hónap kampány előkészítés, 1 hét intenzív értékesítés és akár 10 hónap szabadságra is elmehetsz. Innen az elnevezés: “210”, azaz 2 hónap munka 10 hónap pihenés. Íme, hogyan segít a célod elérésében a híres-nevezetes “2 hónap munka 10 hónap pihenés” kampány oktatóanyag. Jó cím, nem? A régi Beatrice számról jutott eszembe „8 óra munka, 8 óra pihenés…”
Enélkül a kampányod csak egy fantáziátlan árakció.

Hogyan építsd a kampányod lélektani alapokra?

Pszichológia és marketing – hogyan használd a kampányban? Mi a kampányod elindításának 5 fő kritériuma? Mi az 4 fázis, amit még az első kampányod előtt készíts elő, hogy meg tudd csinálni az azt követő, és az azt követő és így tovább… kampányaidat? Milyen 3 fő szakaszra oszd a kampányodat, hogy Te is át tudd látni az eseményeket, és a célpiac se tartsa hosszúnak és unalmasnak? Sok velős kérdés ez. Amikor az oktatóanyag videóit hallgatod, e-könyvét olvasod, minden szépen a helyére kerül.

210 Kampánytervezés Oktatóanyag 4
Eredmény: Itt érted meg, hogyan építed fel
nem elég az, hogy „hahó, lesz egy új termék, majd jövő szerdán lehet kapni”

Hogyan érd el, hogy mindenki ugyanakkor rendeljen?

A kampányod lényege, hogy adott időre koncentrálod az összes megrendelés beérkezését. Ehhez nem elég azt mondani, hogy „hahó, lesz itt egy új termékem, amit majd a jövő hét szerdán lehet kapni”, hanem el kell érned, hogy jóval a piacnyitás előtt már mindenki a Te termékedről beszéljen a célpiacodon.. és amikor aktiválod a “kosárba teszem” gombot, akkor már szinte „gondolkodás nélkül” töltse ki és kérje a terméked. Azt kell megérteni, hogy egy kampányban minden mindennel összefügg. Ha valamit nem jól csinálsz, az levon egy másik kampányelem hatásosságából.

Rossz példa: Ha nem dolgoztál eleget a csalin, akkor az emberek szemében nem lesz kiemelkedő, kevesebben figyelnek rád, kevesebben vásárolnak.

Jó példa: Ha nagyon alaposan írsz meg egy cikket, nem sajnálod rá az idő, a fáradtságot, ezt az olvasók értékelik, és kampányodban többen vásárolnak.oktatóanyag videóit hallgatod, e-könyvét olvasod, minden szépen a helyére kerül.

210 Kampánytervezés Oktatóanyag 5
Eredmény: 1 hét alatt jön be a sok rendelés

Az oktatóanyag Netjet Campus tagsággal lehet a tiéd.

210 Kampánytervezés Oktatóanyag 1
Ezzel felülírom mindazt, amit eddig az online értékesítésről gondoltál.
210 Kampánytervezés Oktatóanyag 7

Eredmény: Könnyebb lesz eladni

Hogyan éred el, hogy az emberek akarják a termékedet, még mielőtt kapható lenne?

Sőt: mielőtt még pontosan tudnák mi van benne?

Egy kampány tervezésekor ezt kell elsősorban szem előtt tartanod: Hogyan érd el, hogy már rég beszéljenek a termékedről a megjelenés előtt és tűkön ülve várják, hogy aktiváld a megrendelési űrlapot? Ennek a kapcsolatépítés a kulcsa. A 210 oktatóanyagban pontosan elmondom, hogyan kell megoldani. Könnyen lehet, hogy ezzel felülírom mindazt, amit eddig az online értékesítésről gondoltál.

Ha öreg kampánytervező róka vagy, akkor is tudok bőven újat mutatni.
210 Kampánytervezés Oktatóanyag 8

Hogyan győzz meg sok embert egyszerre?

Ha nem csak szállingozó megrendeléseket akarsz, hanem sok vevőt egyszerre, akkor Akkor fogd ezt a 14 pszichológia meggyőző eszközt és kombináld ezzel a 4 online marketing eszközzel. A 210 oktatóanyagban nagyon részletesen elmagyarázom mikor, mit és hogyan csinálj. Ha eddig még soha nem kampányoltál, akkor is megérted, de ha már öreg kampánytervező róka vagy, akkor is tudok bőven újat mutatni.

Az oktatóanyag Netjet Campus tagsággal lehet a tiéd.

210 Kampánytervezés Oktatóanyag 1
A sales oldal egy kampányban teljesen másképp működik.

Hogyan kell sales oldalt csinálni egy kampányhoz?

Ezen egy kicsit meg fogsz lepődni: A sales oldal egy kampányban teljesen másképp működik, mint normál üzemmódban. A terméked értékesítési oldalának melyik az a 8 eleme, amit már a kampány előkészítési szakaszában meg kell írnod, annak érdekében, hogy a sales oldal hozza az elvárt eredményeket? Ebben a fejezetben lesz még egy nem mindenkinek való, merész technika, ami a célpiacod teljes bizonytalanságát, és szinte fokozhatatlan kíváncsiságát váltja ki.

210 Kampánytervezés Oktatóanyag 10
Eredmény: Meglesz a kampány sales oldalad
mik azok a kampány kulcsesemények?

Hogyan határozd meg a kampányod idővonalát?

Hogyan határozd meg döntő pillanat dátumát, hogy minden esemény ehhez a végkifejlethez vezessen? Mik azok a kampány kulcsesemények, és miért pont 3 ilyet kell meghatároznod, ha nem szeretnéd, kicsússzon a kezedből a kontroll. Hogyan állítsd össze a saját kampányod esemény-naptárát? Megmutatom egy saját gyakorlati példán keresztül. Miért kell ezt időben visszafelé számolva csinálnod, és miért nem jó fordítva? Állati részletesen taglalom az oktatóanyagban.

210 Kampánytervezés Oktatóanyag 11
Eredmény: Mindenki egyszerre rendel

Az oktatóanyag Netjet Campus tagsággal lehet a tiéd.

210 Kampánytervezés Oktatóanyag 1

Hogyan szerezd meg emberek figyelmét a kampányodban?

A kampányt azzal kell kezdeni, hogy figyelmet csinálsz. Ha nem figyelnek rád, esélyed nincs, hogy vásároljanak. Kapcsolódni kell valamihez, ami az emberek fejében jár. Képzeld magad elé a 2 legkedvesebb vevődet. 2 külön korosztályból.Mikor született? Mikor volt 10 – 20 -30 éves? Milyen meghatározó filmek, lemezek, könyvek, viccek voltak ekkor? Keress olyat, ami mindkét korosztálynak megfelel. Az életkorok és a hatásidők között átfedések vannak. A metszetből kijön az, hogy mire tudsz hivatkozni, ha figyelmet akarsz a kampányban.

pl: Macskafogó 1986-os, ezt látta gyermekként aki 80-ban született, látta szülőként, aki 60-ban született. Vagy: Csillagok háborúja, 1977-es film, de a folytatások és a folyamatos marketing miatt mindenki ismeri.Ha ez megvan, arra kell figyelni, hogy ez ne kulcsszerepet kapjon a kampányban, mert csak az elején és csak a figyelemszerzésre használjuk. Tehát nem kell túlzásba vinni, ez csak fűszer a figyelemszerzéshez: Pl: E-mail tárgya lehet: Luke, én vagyok az apád. Esetleg: Élő szövet a belső fémvázon Vagy, a mennyibe kerül részt így vezeted be a sales oldalon a Macskafogóból idézve: „Safranek, mennyibe került a kisérlet?”

Eredmény: Elnyered az emberek figyelmét
400 új vevő, 30 000 Ft-os termék, 20 email, 7 napos sales.

Esettanulmány #1 – Nagy Kampány Forgatókönyv

Az egyik legjobb kampányom másolható forgatókönyve. Ez a kedvenc részem, és bízom benne, hogy a Tiéd is ez lesz, mert itt be fogom mutatni egy olyan kampányomat, ami 7 nap alatt 400 új megrendelés megszerzésért volt felelős. (a termék 30e Ft körüli volt)

Látni fogod azt a 20 e-mailt, ami ennyi vevőt hozott, és amit a kampány 57 napjában küldtem ki. Mindegyiknél leírom, hogy mi volt benne a lényeg, mire figyelj, ha le akarod másolni a saját piacodnak megfelelően. Hány e-maillel vezed be a kampány elején az ingyenes anyagodat?

Hogyan irányítsd a figyelmet az ingyenes anyagodról a termékedre? Egyszerű, de szörnyen hatásos módszerek, hogy hogyan növeld a feszültséget és az izgalmat a kampányod közben.

Az árteszt / ártipp játék módszer alkalmazásának finomságai és a számok értelmezése. Milyen tartalmat küldj ki az olvasóidnak a vásárlási lehetőség startja és az emlékeztető között?

Hogyan vedd ki a leendő vevőből azt a stresszt, hogy „most és azonnal” kelljen eldöntenie a vásárlást. Mi az a „negatív festés” és hogyan alkalmazd a kampányodban, hogy még több bizonytalankodót meg tudj győzni? Hogyan találd meg olyan pontosan a kifogásokat, mintha olvasni tudnád az célpiac gondolatait?

210 Kampánytervezés Oktatóanyag 13
Eredmény: Meg tudod csinálni a saját kampányodat

Az oktatóanyag Netjet Campus tagsággal lehet a tiéd.

210 Kampánytervezés Oktatóanyag 1
419 fős lista, 300 000 Ft-os szolgáltatás, 30 vevő 15 e-maillel

Esettanulmány #2 –
Kis Kampány Forgatókönyv

HOGYAN ADJ EL EGY MAGAS ÁRÚ SZOLGÁLTATÁST (300 000 FT ) SOK EMBERNEK EGY KICSIKE LISTÁN (419 OLVASÓ) PONTOSAN 15 EMAILLEL?

Ennek a kampánynak minden e-mailjét megmutatom Neked az oktatóanyagban. És minden e-mailnél megmutatom, hogy mire kell odafigyelni, melyik szó, melyik mondat melyik pszichológia folyamat beindításáért felelős.

Eredmény: Nő a tekintélyed

Az oktatóanyag Netjet Campus tagsággal lehet a tiéd.

210 Kampánytervezés Oktatóanyag 1
210 Kampánytervezés Oktatóanyag 16
210 Kampánytervezés Oktatóanyag 18

Miért bízz meg a netjet.hu oktatóanyagaiban?

A netjet.hu weboldal célja, hogy megértsd, megtanuld és megszeresd az online marketinget és a technikai eszközök használatát. Ebben segítenek oktatóanyagaink.

Értékrendem

A netjet.hu marketing filozófiája, az én személyes, online marketing szakértői értékrendem, erre a négy pillérre épül. E négy a vezérelvem, ezek alapján hozok döntéseket.

Rólunk

Szakterületünk az online kampányok tervezése. 2001-óta foglalkozunk weboldaltervezéssel, 2006 óta online marketinggel. A netjet.hu minden tartalma ezt a célt szolgálja: „Olyan weboldalad legyen, amit az emberek szeretnek”. Bővebben rólunk > 

Vélemények, visszajelzések

Megkérdeztük a netjet.hu ügyfeleit mit gondolnak az oktatóanyagokról. Nézd csak milyen eredményeket értek el a tanfolyam résztvevői. Olyan vállalkozók ők is mint te: tehetségesek, soha nem adják fel, az átlagnál intelligensebbek, és szeretik ők is a kezükben tartani a kontrollt. Kattints ide a véleményekhez

210 Kampánytervezés Oktatóanyag 19
210 Kampánytervezés Oktatóanyag 20

“210” Kampánytervezés Oktatóanyag

Az oktatóanyag Netjet Campus tagsággal lehet a tiéd. Egyetlen csekély havidíjért a Netjet Oktatási Rendszer összes videójához hozzáférsz. Nincs más költség, nincs más díj.

WordpressDominancia

Kampánytervezés

Neuromarketing

GoDigital!

Személyes Márka

Marketing Szövegírás

Weboldal sebesség

Landing Oldal

CTRL+C+V Kampány

Divi One Pager

ShopVideo [ÚJ]

>